Nee hoor, ik bijvoorbeeld geen hekel aan Rutte. Die gedraagt zich over het algemeen tenminste normaal.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:44 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Het geldt dus eigenlijk alleen voor linkse politici
Inderdaad, we leven in een Powned tijdperk met schreeuwende dwergen.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daar kan ik overigens flink aan storen. Zelfs wanneer je zijn opvattingen niet deelt, dan is dat nog geen reden om de beste man hartgrondig te haten. Hij heeft een lading sneren over zich geen gehad van dubieuze types als Wilders, maar hij is altijd beleefd en netjes gebleven. Maar zo gaat dat tegenwoordig in Nederland; je wordt pas gewaardeerd wanneer je je gedraagt als een arrogante klootzak.
Tja dat mag KV zeggen. Ik vind dat het niet erg raar is dat Wilders heftige reacties oproept. Cohen is juist degene die niet beledigd en het netjes probeert te houden en die wordt behandeld alsof hij persoonlijk Nederlanders vermoord.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:42 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Zelfs wanneer je zijn opvattingen niet deelt, is het geen reden om de man hartgrondig te haten.
Moslims zijn de nieuwe Jodenquote:Op woensdag 22 december 2010 12:46 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Tja dat mag KV zeggen. Ik vind dat het niet erg raar is dat Wilders heftige reacties oproept. Cohen is juist degene die niet beledigd en het netjes probeert te houden en die wordt behandeld alsof hij persoonlijk Nederlanders vermoord.
Interview gelezen of alleen berichtgeving over de aankondiging van een interview?quote:
Niemand demoniseert Job, we clowniseren hem alleen maar.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:28 schreef Tem het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer het woord "demonisering" gaat vallen in verhouden tot Job.
nergens voor nodig om die man zo hard aan te vallen btw, aangezien hij de enige is met een beetje redelijkheid en nuance.
Middagpauzequote:Op woensdag 22 december 2010 12:47 schreef Arglist het volgende:
Hebben jullie in de ochtend geen enkele verplichtingen
projecten liggen stil aan het einde van het jaarquote:Op woensdag 22 december 2010 12:47 schreef Arglist het volgende:
Ben aan het leren. Ben nu met Duitsland 1920-1940 bezig.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:47 schreef Arglist het volgende:
Jij misschien. Zat van je rechtse vrienden spuwen zware haatreacties op het net.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:47 schreef Morendo het volgende:
[..]
Niemand demoniseert Job, we clowniseren hem alleen maar.
En, zijn er parallellen te trekken met de hedendaagse politieke situatie in Nederland.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:47 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ben aan het leren. Ben nu met Duitsland 1920-1940 bezig.
Ik ben nu bezig met IB-latenties als gevolg van het erven van aandelen in een pensioen BVquote:Op woensdag 22 december 2010 12:47 schreef Arglist het volgende:
Belasting betalenquote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 12:47 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Interview gelezen of alleen berichtgeving over de aankondiging van een interview?
Aldus de interviewer.quote:Niemantsverdriet: 'We vervingen al snel het woord oorlog in de kop door de jaren dertig, omdat dat de lading beter dekt. Voor de rest klopt de inhoud van het persbericht en het interview wel gewoon. Hij heeft gezegd wat hij gezegd heeft. Vandaar ook dat het interview door hem geautoriseerd is. '
De oneliner is de achterstandswijk van de politiek.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:47 schreef Cerbie het volgende:
Cohen is een gevaar voor het land. We zijn op het nippertje aan een 5e Balkenende ontsnapt.
Ik ben voornamelijk centrum, centrum-rechts.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij misschien. Zat van je rechtse vrienden spuwen zware haatreacties op het net.
Het Duitsland na de vrede van Versailles, vernederd en belust op wraak.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:47 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ben aan het leren. Ben nu met Duitsland 1920-1940 bezig.
ik zou geen parallellen willen trekken. Je ziet wel ontwikkelingen die overeenkomsten vertonen met de huidige ontwikkelingen in West-Europaquote:Op woensdag 22 december 2010 12:48 schreef Morendo het volgende:
[..]
En, zijn er parallellen te trekken met de hedendaagse politieke situatie in Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |