Dus als er geen duidelijke fysieke of mentale klachten aan te wijzen zijn maar mensen hebben wel problemen dan is het onzin?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:17 schreef Picchia het volgende:
[..]
Het is alleen CVS als ze geen flauw benul hebben wat die persoon mankeert. Als iemand fysiek en mentaal kerngezond lijkt te zijn.
Wat PDD-NOS is voor mensen die door hun ouders 'indigo-kind' genoemd worden?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:17 schreef Picchia het volgende:
[..]
Het is alleen CVS als ze geen flauw benul hebben wat die persoon mankeert. Als iemand fysiek en mentaal kerngezond lijkt te zijn.
David Hasselhoff aanvrageN?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:26 schreef Zolcon het volgende:
Nu ga ik geld doneren aan serious request om mijn ego to boosten.
Yup. Mijns inziens wel. Maar daar valt nog over te twisten. Als iemand binnen mank loopt en buiten achter het raam opeens wel kan lopen dan wordt het natuurlijk helemaal mooi. En dat gebeurt niet alleen in verhaaltjes.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:24 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Dus als er geen duidelijke fysieke of mentale klachten aan te wijzen zijn maar mensen hebben wel problemen dan is het onzin?
Nu pas. En alleen omdat mijn ouders 2e kerstdag komen eten..quote:
Ive been looking for freeeeedom.quote:
Niet PHP in het kader van de kerstgedachte?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nu pas. En alleen omdat mijn ouders 2e kerstdag komen eten..
Is dit FB?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:26 schreef JoaC het volgende:
remlof. let op elke post van voice-over, hij trollt nu nog binnen regels
Huilie.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:26 schreef JoaC het volgende:
remlof. let op elke post van voice-over, hij trollt nu nog binnen regels
V-O wordt ook wel heel irritant hoor. Voegt nooit iets toe. Lokt alleen maar bagger uitquote:
quote:
Niks aangevraagd gewoon gedoneerd.quote:
Speciaal voor jou:quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:17 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Werd gek van die andere en had geen zin in Stef Blok
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ken meerdere users die hetzelfde doen. Deal with it.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:29 schreef Zolcon het volgende:
[..]
V-O wordt ook wel heel irritant hoor. Voegt nooit iets toe. Lokt alleen maar bagger uit
quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:30 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Niks aangevraagd gewoon gedoneerd.
Wat een ontzettende bagger....quote:
Dus dan ga je ervan uit dat alle problemen die mensen kunnen hebben bekend zijn en duidelijk waarneembaar zijn. En als iemand doet alsof hij niet kan lopen terwijl hij het wel kan dan lijkt het me nogal duidelijk dat er een probleem is met diegene, daarmee zeg ik niet dat die gene steun moet ontvangen maar er is wel een probleem.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:27 schreef Picchia het volgende:
[..]
Yup. Mijns inziens wel. Maar daar valt nog over te twisten. Als iemand binnen mank loopt en buiten achter het raam opeens wel kan lopen dan wordt het natuurlijk helemaal mooi. En dat gebeurt niet alleen in verhaaltjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |