Dus als er geen duidelijke fysieke of mentale klachten aan te wijzen zijn maar mensen hebben wel problemen dan is het onzin?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:17 schreef Picchia het volgende:
[..]
Het is alleen CVS als ze geen flauw benul hebben wat die persoon mankeert. Als iemand fysiek en mentaal kerngezond lijkt te zijn.
Wat PDD-NOS is voor mensen die door hun ouders 'indigo-kind' genoemd worden?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:17 schreef Picchia het volgende:
[..]
Het is alleen CVS als ze geen flauw benul hebben wat die persoon mankeert. Als iemand fysiek en mentaal kerngezond lijkt te zijn.
David Hasselhoff aanvrageN?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:26 schreef Zolcon het volgende:
Nu ga ik geld doneren aan serious request om mijn ego to boosten.
Yup. Mijns inziens wel. Maar daar valt nog over te twisten. Als iemand binnen mank loopt en buiten achter het raam opeens wel kan lopen dan wordt het natuurlijk helemaal mooi. En dat gebeurt niet alleen in verhaaltjes.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:24 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Dus als er geen duidelijke fysieke of mentale klachten aan te wijzen zijn maar mensen hebben wel problemen dan is het onzin?
Nu pas. En alleen omdat mijn ouders 2e kerstdag komen eten..quote:
Ive been looking for freeeeedom.quote:
Niet PHP in het kader van de kerstgedachte?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nu pas. En alleen omdat mijn ouders 2e kerstdag komen eten..
Is dit FB?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:26 schreef JoaC het volgende:
remlof. let op elke post van voice-over, hij trollt nu nog binnen regels
Huilie.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:26 schreef JoaC het volgende:
remlof. let op elke post van voice-over, hij trollt nu nog binnen regels
V-O wordt ook wel heel irritant hoor. Voegt nooit iets toe. Lokt alleen maar bagger uitquote:
quote:
Niks aangevraagd gewoon gedoneerd.quote:
Speciaal voor jou:quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:17 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Werd gek van die andere en had geen zin in Stef Blok
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ken meerdere users die hetzelfde doen. Deal with it.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:29 schreef Zolcon het volgende:
[..]
V-O wordt ook wel heel irritant hoor. Voegt nooit iets toe. Lokt alleen maar bagger uit
quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:30 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Niks aangevraagd gewoon gedoneerd.
Wat een ontzettende bagger....quote:
Dus dan ga je ervan uit dat alle problemen die mensen kunnen hebben bekend zijn en duidelijk waarneembaar zijn. En als iemand doet alsof hij niet kan lopen terwijl hij het wel kan dan lijkt het me nogal duidelijk dat er een probleem is met diegene, daarmee zeg ik niet dat die gene steun moet ontvangen maar er is wel een probleem.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:27 schreef Picchia het volgende:
[..]
Yup. Mijns inziens wel. Maar daar valt nog over te twisten. Als iemand binnen mank loopt en buiten achter het raam opeens wel kan lopen dan wordt het natuurlijk helemaal mooi. En dat gebeurt niet alleen in verhaaltjes.
Niet zo extreem over het algemeenquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ken meerdere users die hetzelfde doen. Deal with it.
Ook weer opgelost..quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:33 schreef Zolcon het volgende:
Zo mijn ego is geboostDat is namelijk de enige reden waarom ik het doe.
Deze?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:32 schreef eriksd het volgende:
Heeft iemand die cartoon die weergeeft wat ambtenaren op een dag doen nog? Zo'n hele rits was, met lotto invullen enzo.
Mag ik je aanraken?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:33 schreef Zolcon het volgende:
Hier liep een jongen zondag naar Eindhoven met een zak geld. Of wij ook wilden doneren. Liet hem even wat rekeningen zien die nog betaald moesten wordenquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:33 schreef Zolcon het volgende:
Die ja. Eeuwig dank!quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:30 schreef betyar het volgende:
[..]
Speciaal voor jou:Dat is mijn product! Alleen dan zonder die effecten natuurlijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Der freie Mensch handelt niemals arglistig, sondern stets aufrichtig."
Wat nou jouw product die heb ik net in elkaar zitten knutselenquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:35 schreef Arglist het volgende:
[..]
Dat is mijn product! Alleen dan zonder die effecten natuurlijk!
Ik heb die foto voor 't eerst op internet gezet. Hij is zelfs nog best bekend geworden door fb en hyves. Had 'm hier ook een maand geleden gepost.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:36 schreef betyar het volgende:
[..]
Wat nou jouw product die heb ik in elkaar zitten knutselen
die pinguïn kop? Die heb ik net van ipv animalcops pedocops? geplukt, Dion Graus heb ik opgezocht.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:37 schreef Arglist het volgende:
[..]
Ik heb die foto voor 't eerst op internet gezet. Hij is zelfs nog best bekend geworden door fb en hyves. Had 'm hier ook een maand geleden gepost.
Ik niet.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:39 schreef Zolcon het volgende:
Dames en heren, ik was natuurlijk sarcastisch met mijn ego-boosten. Ik voel me verplicht om iets te doen ook al is het iets heel kleins. Moet je maar eens die verhalen horen en die reportages bekijken
Maar t zijn wel altijd van die zeikerige vrouwtjes. Chronisch moe ok, maar dat zeikerige prinsessen gedrag is een total different league.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:15 schreef Zolcon het volgende:
Chronische Vermoeidheid is echter wel de benaming voor een echt bestaande ziekte. Dan kun je wel heel lollig gaan doen en zeggen: "Wij zijn allemaal weleens moe" terwijl het toch een beetje triest is om dat soort dingen te zeggen zonder dat je die mensen kent en weet wat er echt aan de hand is. Een benaming van een ziekte is altijd maar een korte beschrijving waar veel meer achter schuilt dan alleen duidelijk zichtbare kenmerken
Weet ik, stiekem moest ik ook een beetje kotsen in mijn mond toen ik het las.quote:
Tuurlijk, en die mensen krijgen dan ook geen uitkering.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:40 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Maar t zijn wel altijd van die zeikerige vrouwtjes. Chronisch moe ok, maar dat zeikerige prinsessen gedrag is een total different league.
Ik ben best bereid te geven maar laat ze eerst maar eens orde op zaken stellen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:40 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Weet ik, stiekem moest ik ook een beetje kotsen in mijn mond toen ik het las.
In Afrika hebben ze niet eens rekeningen!
Dank, dit is wel beter dan mijn product, dat enkel bestond uit de twee foto's naast elkaar. Dat lukte nog met paint. Nu jat ik dit ook trouwens.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:38 schreef betyar het volgende:
[..]
die pinguïn kop? Die heb ik net van ipv animalcops pedocops? geplukt, Dion Graus heb ik opgezocht.
Maar dan gaan er credits nou jou.![]()
![]()
![]()
Van mij mag je alles hebben, behalve mijn pincode( Alhoewel er momenteel niet veel opstaat)quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:43 schreef Arglist het volgende:
[..]
Dank, dit is wel beter dan mijn product, dat enkel bestond uit de twee foto's naast elkaar. Dat lukte nog met paint. Nu jat ik dit ook trouwens.
Geef dus gewoon maarquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:44 schreef betyar het volgende:
[..]
Van mij mag je alles hebben, behalve mijn pincode( Alhoewel er momenteel niet veel opstaat)
quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:44 schreef Arglist het volgende:
Hoe kan je ook alweer naar posts zoeken?
PVV Fractie-Gate [Deel 23] PVV: 3 strikes and you're inquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:46 schreef betyar het volgende:
[..]
![]()
http://zoeken.fok.nl/zoek/?searchmode=advanced&tab=forum
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |