Doen die van mij ook bij sommige planten..quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:14 schreef remlof het volgende:
Ik heb geen planten weer sinds ik katten heb. Ze vraten ze op
Lelijke plant ook zo'n kerststerquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Doen die van mij ook bij sommige planten..
De kerstster vd overbuurman heb ik trouwens geweigerd omdat die giftig is voor katten..
Letterlijk of figuurlijk?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:16 schreef Cerbie het volgende:
Kerstster![]()
Ben allergisch voor die dingen
Letterlijk. Ook voor de meeste planten met harige bladeren.quote:
Da's balen...quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:22 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Letterlijk. Ook voor de meeste planten met harige bladeren.
Gelijk heb jequote:Op dinsdag 21 december 2010 23:25 schreef Cerbie het volgende:
Die zul je dus niet snel terug vinden hier. Wel een zooi asielzoekers uit de tuin die niet tegen een beetje vrieskou kunnen. Zodra de kou weg is gaan ze allemaal weer de straat op
Hoe kom je DAAR nou weer aan??quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:47 schreef ethiraseth het volgende:
Koreaanse popmuziek is de beste slechtste muziek.
Volledig geamerikaniseerd.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:47 schreef ethiraseth het volgende:
Koreaanse popmuziek is de beste slechtste muziek.
Mijn pincode heb ik groot met benzinestift op mijn pinpas gekalkt. Kijken mensen soms wel gek van opquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:44 schreef betyar het volgende:
[..]
Van mij mag je alles hebben, behalve mijn pincode( Alhoewel er momenteel niet veel opstaat)
Really??quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
Mijn pincode heb ik groot met benzinestift op mijn pinpas gekalkt. Kijken mensen soms wel gek van op
Goh, jij durft. En je chip dan?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
Mijn pincode heb ik groot met benzinestift op mijn pinpas gekalkt. Kijken mensen soms wel gek van op
Zowel joop als GS probeer ik als de pest te mijdenquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:42 schreef Cerbie het volgende:
Mijn tenen trekken dan weer krom bij joop.nl *ril*
Neuh niet echt volgens mij.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:00 schreef TomLievense het volgende:
Beste mensen, heb ik iets gemist?
Cerbie is allergisch voor harige planten..quote:Op woensdag 22 december 2010 00:00 schreef TomLievense het volgende:
Beste mensen, heb ik iets gemist?
Ok, niets gemist dus.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Cerbie is allergisch voor harige planten..
*spontaan jeuk krijgt*quote:Op woensdag 22 december 2010 00:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Cerbie is allergisch voor harige planten..
Ik ook idd...quote:Op woensdag 22 december 2010 00:03 schreef Cerbie het volgende:
Over pinpassen gesproken, heb nu al een paar keer in een winkel de chip ipv de magneetstrip moeten invoeren om te pinnen. Zou tijd worden dat ze de magneetstrip uitfaseren.
Mijn magneetstrip (ING-pas) doet het al nauwelijks meer, waar ik kan pin ik nu per chip en dat zijn steeds meer winkels.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:03 schreef Cerbie het volgende:
Over pinpassen gesproken, heb nu al een paar keer in een winkel de chip ipv de magneetstrip moeten invoeren om te pinnen. Zou tijd worden dat ze de magneetstrip uitfaseren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |