Kan overigens wel boos worden om dat minachtende toontje.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:27 schreef Cerbie het volgende:
Hij is wel wat zenuwachtig.. En het is niet eens Rutger.
Daarop volgt dan, als ze alleen zijn,quote:
quote:Never tell anybody outside the family what you're thinking again
GeenStijl-journalistenquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kan overigens wel boos worden om dat minachtende toontje.
Ik vind Rutger anders helemaal niet grappig.. Vind zichzelf te leuk/goed..quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:37 schreef Zolcon het volgende:
[..]
GeenStijl-journalisten![]()
Alleen Rutger is nog wel grappig de rest is gewoon opvul materiaal voor TMG doeleinden
Wordt vast weer een leuk filmpje voor de websitequote:Op dinsdag 21 december 2010 22:40 schreef Cerbie het volgende:
Ik kan er wel om lachen af en toe. Die regiojournalist countered hem wel Rutgerstyle, meteen een camera in de neus duwen.
Het is allebei gewoon ruk.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:42 schreef Cerbie het volgende:
Mijn tenen trekken dan weer krom bij joop.nl *ril*
Het enige aardige aan die site zijn de bijdragen van de Waal. Hoewel dat er weinig zijn en ze meestal ook al in andere media gepubliceerd waren.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:42 schreef Cerbie het volgende:
Bedankt trouwens dat je mij op die zooiv van GS hebt gewezen. Krijg koppijn van die idiote reacties onderaan het verhaal.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:42 schreef Cerbie het volgende:
Reacties onder GS lezen is ook iets wat je moet mijden. Straks ga je nog denken dat dat soort reacties representatief zijn voor de samenleving.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Bedankt trouwens dat je mij op die zooiv van GS hebt gewezen. Krijg koppijn van die idiote reacties onderaan het verhaal.
Ik mag hopen en ga tevens uit, van niet. Het is ook altijd hartverwarmend wanneer nieuws over een regionaal dagblad op internet verschijnt. Om de een of andere reden vinden sommigen het nodig te vinden om een scheldkannonade op de krant en haar medewerkers af te vuren.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:51 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Reacties onder GS lezen is ook iets wat je moet mijden. Straks ga je nog denken dat dat soort reacties representatief zijn voor de samenleving.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:55 schreef Arglist het volgende:
Hey, what're you gonna do, nice college boy? Didn't want to get mixed up in the family business, huh? Now you wanna gun down a police captain, why, because he slapped you in the face a little bit?
Moet dat nou weer, die afkomst vermeldenquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
Grappig: bel ging net.. Vraag wie het is.. Is de (buitenlandse) overbuurman die naar Berlijn gaat verhuizen en zijn planten niet mee kan nemen, maar ze niet wil weggooien. Had gezien dat ik planten op de vensterbank heb en dacht: misschien kan ik ze aan haar kwijt..
---> 6 planten rijker
Hij sprak alleen Engels..quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:08 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Moet dat nou weer, die afkomst vermelden
Is dat relevant voor het welzijn van de planten?quote:
Ja.. NL-ers pleuren ze gewoon HUP in de klikoquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:10 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Is dat relevant voor het welzijn van de planten?
!quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja.. NL-ers pleuren ze gewoon HUP in de kliko
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |