Goed idee, bedankt dat je me er aan herinnert.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:01 schreef Cerbie het volgende:
Ik heb nog een paper om af te makenDeadline kerstavond
De eindejaarskaartjes van je ochtendkrant rondgebracht?quote:Op woensdag 22 december 2010 12:42 schreef Arglist het volgende:
Zo, heb weer even flink geld verdiendToch mooi zo vlak voor de kerst.
! De foldertjesmevrouw aan de deurbel gister. Al een halfjaar maar af en toe bezorgen, maar wel om een kerstbonus bedelenquote:Op woensdag 22 december 2010 13:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
De eindejaarskaartjes van je ochtendkrant rondgebracht?
Tijd voor lunchquote:Op woensdag 22 december 2010 13:12 schreef Arglist het volgende:
Ik voel een existentiële leegte opborrelen.
Hier is de bezorger van de ochtendkrant de enige die wat krijgt en dat kan best nog wel eens een flinke fooi worden. Altijd netjes op tijd. De postbodes van TNT bakken er echt helemaal niets meer van. Krijg regelmatig post voor de buren en of de post voor mij ooit aankomt...quote:Op woensdag 22 december 2010 13:12 schreef Cerbie het volgende:
[..]
! De foldertjesmevrouw aan de deurbel gister. Al een halfjaar maar af en toe bezorgen, maar wel om een kerstbonus bedelen
Inderdaad dat soort typesquote:Op woensdag 22 december 2010 13:12 schreef Cerbie het volgende:
[..]
! De foldertjesmevrouw aan de deurbel gister. Al een halfjaar maar af en toe bezorgen, maar wel om een kerstbonus bedelen
Wat is een flinke fooi? vraag me altijd af wat anderen geven. Ik geeft meestal een tientje aan de nrc bezorgertquote:Op woensdag 22 december 2010 13:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hier is de bezorger van de ochtendkrant de enige die wat krijgt en dat kan best nog wel eens een flinke fooi worden. Altijd netjes op tijd. De postbodes van TNT bakken er echt helemaal niets meer van. Krijg regelmatig post voor de buren en of de post voor mij ooit aankomt...
Privatiseringquote:Op woensdag 22 december 2010 13:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hier is de bezorger van de ochtendkrant de enige die wat krijgt en dat kan best nog wel eens een flinke fooi worden. Altijd netjes op tijd. De postbodes van TNT bakken er echt helemaal niets meer van. Krijg regelmatig post voor de buren en of de post voor mij ooit aankomt...
Zou het zo makkelijk zijn denk je?quote:
Ja zo iets dus. Wij geven 20 omdat hij ook nog het parool bij ons bezorgd (zelfde man)quote:Op woensdag 22 december 2010 13:15 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat is een flinke fooi? vraag me altijd af wat anderen geven. Ik geeft meestal een tientje aan de nrc bezorgert
TNT is een mooi, goedlopend bedrijf. Zelfs de Britse Royal Mail komt (gedeeltelijk) in Nederlandse handen.quote:
Ja aan zoiets zat ik ook te denken. Vind ik voor zoiets zeer redelijk.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:15 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat is een flinke fooi? vraag me altijd af wat anderen geven. Ik geeft meestal een tientje aan de nrc bezorgert
Een goedlopend bedrijf is niet alles. De kwaliteit is de afgelopen jaren zo hard afgenomen omdat alles goedkoper moet.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:18 schreef Morendo het volgende:
[..]
TNT is een mooi, goedlopend bedrijf. Zelfs de Britse Royal Mail komt (gedeeltelijk) in Nederlandse handen.
quote:Op woensdag 22 december 2010 13:21 schreef Arglist het volgende:
Waar zou Goethe zijn beland zonder zijn idyllische heuvelachtige landschap en de kleurende herstbomen?
Vertel.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:21 schreef Arglist het volgende:
Waar zou Goethe zijn beland zonder zijn idyllische heuvelachtige landschap en de kleurende herstbomen?
Daar vergis je je echt in.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:21 schreef Morendo het volgende:
Postbode als vaste professie is gewoon volkomen verleden tijd. Jammer, maar helaas.
Die hardwerkende mensen zijn helaas degenen die ze nu de deur uit aan het werken zijn.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:23 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Daar vergis je je echt in.
Er wordt ongelofelijk veel post rondgebracht nog steeds! Niet voor niks dat TNT permanent op zoek is naar mensen. Bij de TNT zijn er mensen die enorm hard werken. Die lopen 3 grote wijken op één dag zelfs in de sneeuw.
Het zwarte gal dat door uw aderen stroomt. Nee, het is de kerstquote:Op woensdag 22 december 2010 13:23 schreef Tem het volgende:
[..]
What's up gast? last van een melancholische bui?
Door digitalisering loopt het aantal poststukken alleen maar terug, natuurlijk zul je wel piekdrukte houden rond kerst en oud en nieuw. Maar goed, TNT zal onder duk van concurrentie door o.a. Sandd toch minder kosten moeten maken, kortgezegd: flexwerkers in, vaste medewerkers uit.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:23 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Daar vergis je je echt in.
Er wordt ongelofelijk veel post rondgebracht nog steeds! Niet voor niks dat TNT permanent op zoek is naar mensen. Bij de TNT zijn er mensen die enorm hard werken. Die lopen 3 grote wijken op één dag zelfs in de sneeuw.
tijd voor Wham zou eriksd zeggenquote:Op woensdag 22 december 2010 13:25 schreef Arglist het volgende:
[..]
Het zwarte gal dat door uw aderen stroomt. Nee, het is de kerst
Ja dat is dan ook te idioot voor woorden. Maar dat betekent niet dat de Postbode anno 2010 niet meer nodig is. Toen ik als postbode werkte kwam ik ook mensen tegen (meestal alleenstaande ouderen) die echt de hele dag wachten op de postbode. Ze willen graag een praatje maken omdat ze zo alleen zijn, de enige die voor ze komt 6 dagen per week is de postbode.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:24 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Die hardwerkende mensen zijn helaas degenen die ze nu de deur uit aan het werken zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |