abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 18 december 2010 @ 12:19:35 #1
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_90081048


An ancient evil lies dormant within Deepholm, the domain of earth in the Elemental Plane.

Hidden away in a secluded sanctuary, the corrupted Dragon Aspect Deathwing has waited, recovering from the wounds of his last battle against Azeroth and biding his time until he can reforge the world in molten fire.

Soon, Deathwing the Destroyer will return to Azeroth, and his eruption from Deepholm will sunder the world, leaving a festering wound across the continents. As the Horde and Alliance race to the epicenter of the cataclysm, the kingdoms of Azeroth will witness seismic shifts in power, the kindling of a war of the elements, and the emergence of unlikely heroes who will rise up to protect their scarred and broken world from utter devastation.

''Kaart met alle levels''
http://media.mmo-champion(...)vember/levelflow.jpg



''Fok! Raiding Guild (inactief) op Realm Chromaggus''
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Realm: Aggramar
quote:
Zokunen
Deathax-(A)- Death Knight (80)
stbabylon
Babylon - (H) - Hunter - (80)
Realm: Argent Dawn
quote:
Draganta
Oludara-(A)- Paladin (80)
Kahad-(A)- Warlock (80)
Draganta-(A)- Death Knight (80)
Vaeldur-(A)- Druid (79)
Kelgan-(A)- Shaman (71)
quote:
SweexNL
Sweex-(A)- Rogue (80)
Shriae-(A)- Death Knight
Krypski-(A)- Paladin
Realm: Auchindoun
quote:
Brutus.nl
Brutaluc-(A)- Paladin (80)
Brutala-(A)- Druid (80)
Brutalisa-(A)- Priest (80)
quote:
jebentzelfeenfiets.
Rixie-(A)- Mage (80)
Aszuna-(A)- Druid (80)
Wubdor-(A)- Rogue (80)
Realm: Azjol-Nerub
quote:
Hitomi
Xinouth-(A)- Warrior (80)
Gryhanne-(A)- Priest
Briëlle-(A)- Warlock
quote:
quote:
Ian_Nick
Xtabay-(H)- Shaman (80)
Realm: Bloodfeather
quote:
Rolstoelvandaal
Cesjin - (A) - Mage (80)
Thorvay - (A) - Hunter (80)
Mistria - (A) - Rogue (80)
Loksie - (A) - Warlock(80)
Triptonite - (A) - Paladin (80)
Realm: Bronzebeard
quote:
Mxbo
Zajinstev - (A) - Paladin (80)
Motiion - (A) - Shaman
Realm: Burning Legion
quote:
The_Chosen_1
Yúna-(H)- Warlock (80)
Realm: Burning Steppes
quote:
ExperimentalFrentalMental
Ozric-(H)- Death Knight (80)
Zwartepiet-(H)- Rogue (80)
Realm: Chamber of Aspects
quote:
Asschen_Sukar
Nalar - (A) - Warlock (80)
BuddyChrist - (A) - Priest (80)
Realm: Darkspear
quote:
Faithfulness
Tise - (H) - Rogue (80)
Messina - (H) - Priest (80)
Tirade - (H) - Paladin (80)
Ardinia - (H) - Druid (80)
Hexine - (H) - Death Knight (80)
Kattekop - (H) - Hunter (80)
Tutrix - (H) - Warlock
Realm: Darksorrow
quote:
Dikke_donder
Iktankniet - (H) - Paladin (80)
Mashocka (H) - Shaman (80)
Realm: Defias Brotherhood
quote:
Jebentzelfeenfiets.
Nephrita - (H) - Death Knight (80)
Realm: Draenor
quote:
Nachtraaf
Nachtschaduw - (H) - Warlock (80)
Nachtraaf - (H) - Rogue (80)
Nachtgier - (H) - Warrior (80)
Nachtwinter - (H) - Mage (80)
Nachthavik - (H) - Priest (80)
Nachtarend - (H) - Death Knight (80)
Nachtbuizerd - (H) - Paladin (80)
Nachtvalk - (H) - Hunter (80)
Nachtdier - (H) - Druid (80)
Nachtwolf - (H) - Shaman (80)
Realm: Emerald Dream
quote:
Evertjan
Necrid -(A)- Mage (80)
Enlae -(A)- Shaman (80)
Pijnacker -A- Warrior
Realm: Grim Batol
quote:
DjNivek
Divyan-(A)- Warrior (80)
Yanagi-(A)- Priest (80)
Realm: Hellfire
quote:
Civilian
Civilian-(A)- Shaman (80)
Kevorkian-(A)- Paladin (80)
Reneuh-(A)- Rogue
Realm: Hellscream
quote:
Zokunen
Shambek-(A)- Shaman (80)
Realm: Haomarush
quote:
GlenSpey
Sial-(H)- Paladin (80)
Sawé-(H)- Rogue (80)
Austal-(H)- Priest (80)
Flamegrill-(H)- Warrior (32)
quote:
Isabeau
Haomarush-(H)- Priest (80)
quote:
Joyvke
Ayarea-(H)- Priest (80)
Katekaena-(H)- Warrior (80)
Hanaelal-(H)- Druid (80)
Aumari-(H)- Paladin (80)
quote:
Predacore
[url=http://eu.battle.net/wow/en/character/haomarush/predacore/simple[/url]-(H)- Warlock(65)
quote:
Zokunen
Engidudu-(H)- Hunter (80)
Realm: Kazzak
quote:
CraniuM
Mopreme-(H)- Shaman (80)
Cidden-(H)- Death Knight (80)
Realm: Karazhan
quote:
anakin24
TraxiSaron-(H)- Death Knight (75)
Anagnatog-(A)- Paladin (80)
Anagnorach-(A)- Hunter (80)
Realm: Khadgar
quote:
Drizzt_DoUrden
Naschtokh-(H)- Warrior (80)
Orzhov-(H)- Rogue
Razedhel-(H)- Priest
Realm: Kor'gall
quote:
Blistering
Alisier-(H)- Death Knight (80)
Kittycatty-(H)- Druid (80)
Anatomic-(H)- Priest (80)
quote:
Olment
[url=http://eu.battle.net/wow/en/character/korgall/groentenboer/simple[/url] -(H)- Shaman
Realm: Laughing Skull
quote:
SpookY22
Pipermaru-(H)- Rogue (80)
Korsakof-(H)- Death Knight (80)
Coxinator-(H)- Hunter
Slaggathore-(H)- Druid
Vanillabear-(H)- Paladin
Realm: Lightnings Blade
quote:
internal
Iowen-(H)- Priest (80)
Goliath-(H)- Death Knight (80)
Thold-(H) Paladin
Realm: Outland
quote:
dekkered
Levines-(H)- Mage (80)
Holylava-(H)- Priest (80)
Lavanas-(H) Death Knight (80
quote:
Revenge2005
Graash-(H)- Hunter (80)
Cardiac-(H)- Death Knight (80)
Healsfury-(H)- Priest (80)
Realm: Ravenholdt
quote:
Lifeblind
Lifeblind-(A)- Paladin (80)
Patato-(A)- Mage (80)
Stigmatus-(A)- Priest
quote:
Amnistia
Morwen-(A)- Mage
Kimmey-(A)- Warrior (80)
quote:
Zokunen
Boompje-(A)- Druid (80)
Hellond-(A)- Priest (80)
Realm: Runetotem
quote:
TBC_Mysterio
Hanzel-(H)- Mage (80)
Razara-(H)- Priest
Realm: Shattered Halls
quote:
Skillstorm
Xdude -(H)- Shaman(80)
Synchrowise -(H)- Priest(80)
Shiningmoon -(H)- Rogue (80)
Blackiced -(H)- Death Knight (80)
Fieryzst -(H)- Mage
Realm: Silvermoon
quote:
ApoclysmX
Discharge -(A)- Shaman(80)
Sherima -(A)- Mage(80)
Luftwaffe -(A)- Warrior(80)
Aerissa -(A)- Priest(80)
Realm: Skullcrusher
quote:
MarkyB
Xtype-(A)- Death Knight
Realm: Stormscale
quote:
SharQueDo
Sharqy-(H)- Rogue (80)
Sharquedo-(H)- Paladin (80)
Tombreaver-(H)- Death Knight(80)
Realm: The Maelstrom
quote:
Metonae
Metonae-(H)- Paladin (80)
Realm: The Sha'tar
quote:
Hitomi
Atelic-(H)- Paladin (80)
Lyssah-(H)- Mage (80)
Xarisha-(H)- Rogue (80)
Sarlyza-(A)- Druid (80)
quote:
Windigo
Sidhariel-(A)- Paladin (80)
Sidhuriel-(A)- Mage (74)
Shelai-(A)- Hunter 73)
Realm: Terenas
quote:
Sjiznit
Sjiznit-(A)- Warrior (80)
Kharadras- (A) - Paladin (80)
Salvara- (A) - Shaman (80)
Realm: Turalyon
quote:
Sapstengel
Ceylin-(H)- Mage (80)
Serap- (H) - Druid (80)
Telka- (H) - Rogue (80)
Fadiyah- (H) - Warlock (80)
Katarzyna- (H) - Paladin (80)
Priestesoot - (H) - Shadow priest (80)
quote:
Jappie
Gualterio-(H) - Warrior - (80)
Ganymedes-(H) - Mage - (80)
Tonacatecuht-(H) - Rogue - (80)
quote:
Maureentje
Athine-(H) - Priest - (80)
Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:
De openingspost is hier te vinden.
Je moet jezelf dan wel even registreren!
pi_90081095
Ik weet niet of het al gemeld is maar ik vind het aanbod aan echt vernieuwende games dit jaar erg mager. :Y Zelfde geldt voor dvd films die zijn uitgekomen. :{
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  zaterdag 18 december 2010 @ 12:23:15 #3
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_90081141
quote:
6s.gif Op zaterdag 18 december 2010 12:21 schreef rubje het volgende:
Ik weet niet of het al gemeld is maar ik vind het aanbod aan echt vernieuwende games dit jaar erg mager. :Y Zelfde geldt voor dvd films die zijn uitgekomen. :{
Sequel mania klopt.
Ik heb wel goede hoop voor de nieuwe Deus Ex, maar dat was het wel.
pi_90081191
Ja is niet veel, maar die er zijn , houden je genoeg bezig tot februari lijkt me.
pi_90081749
Kheb mezelf in de OP gezet, mocht de TS het nog aankunnen passen?

Kharazan :)
pi_90082302
Is er een manier om een macro te maken die je laat zeggen dat je een spell hebt geïnterrupt?

Bijv. Een mob cast "dark disease", en ik interrupt die. Is er een manier mogelijk waardoor je een macro maakt die zegt:

/cast Mind Freeze
/s Interrupted Dark Disease!

Dus op de plaats van Dark Disease, de naam van de spell?

[ Bericht 10% gewijzigd door ConscienceNL op 18-12-2010 13:28:03 ]
pi_90086925
volgens mij zit het wel in een bepaalde add-on, weet alleen niet meer welke
.
pi_90089987
Dit zou iets kunnen zijn voor die interupts..

http://www.wowinterface.com/downloads/info19030-Interrupted.html



[ Bericht 26% gewijzigd door Junglebeast op 18-12-2010 18:00:38 ]
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_90092052
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 17:48 schreef Junglebeast het volgende:
Dit zou iets kunnen zijn voor die interupts..

http://www.wowinterface.com/downloads/info19030-Interrupted.html

[ afbeelding ]
Thanks! :D
pi_90092352
tvp
pi_90095481
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 18:59 schreef Skillstorm het volgende:
tvp
pi_90099359
Morgen onze eerste guildraid. Ben echt benieuwd hoe iedereen het doet. De atmosfeer is in ieder geval super tijdens dungeons en over het algemeen :).
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
  zaterdag 18 december 2010 @ 22:21:55 #13
324954 Ikbenserieus
Geef mij nu je angst.
pi_90100993
goeiendag ik heb net world of warcraft aanstaan, ik kan het 10 dagen spelen omdat iemand mij daar voor heeft uitgenodigd.
Alleen nu moet ik in een andere server komen, de naam van die server weet ik, maar hoe kom ik er in godsnaam in? ik kan op enter world klikken en dan loop ik ergens, maar ik moet het serveroverzicht hebben.
Wie wil mij hiermee helpen? BVD
Ik geef hem je morgen wel terug.
  zaterdag 18 december 2010 @ 22:42:36 #14
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_90101966
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 22:21 schreef Ikbenserieus het volgende:
goeiendag ik heb net world of warcraft aanstaan, ik kan het 10 dagen spelen omdat iemand mij daar voor heeft uitgenodigd.
Alleen nu moet ik in een andere server komen, de naam van die server weet ik, maar hoe kom ik er in godsnaam in? ik kan op enter world klikken en dan loop ik ergens, maar ik moet het serveroverzicht hebben.
Wie wil mij hiermee helpen? BVD
Bovenaan je lijstje met characters, aan de linkerkant van het scherm, staat de naam van je huidige server en daaronder de knop om naar een andere server te gaan. Die moet je hebben.

Let wel, je characters wisselen niet mee van server! Op die andere server zul je dus weer een nieuw personage moeten creëren.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  zaterdag 18 december 2010 @ 23:23:43 #15
324954 Ikbenserieus
Geef mij nu je angst.
pi_90103717
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 december 2010 22:42 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Bovenaan je lijstje met characters, aan de linkerkant van het scherm, staat de naam van je huidige server en daaronder de knop om naar een andere server te gaan. Die moet je hebben.

Let wel, je characters wisselen niet mee van server! Op die andere server zul je dus weer een nieuw personage moeten creëren.
ok! danku
Ik geef hem je morgen wel terug.
pi_90107698
Nou, Cataclysm ging goed, leuke heroics met de guild, goede raids, en alleen maar goede ervaring. Dus ik dacht, laat ik eens mijn shaman erbij pakken om een paar random dungeons te doen.

Het niveau is dus weer DRA-MA-TISCH laag. In de eerste run kon geen van de DPS het opbrengen om mobs te interrupten, tactics werden niet gevolgd, ook al had iedereen het al eens gedaan en ondanks dat ik ook nog eens bij elke boss aangaf hoe en wat.

Geen enkele DPS boven de 5k, niet op AoE en ook niet op bosses, de tank (was een alt van een lvl85 aan zijn guild rank en dat was ook wel te merken) stond bovenaan, de rest bakte er werkelijk niets van. De hunter kwam niet verder dan auto shot, arcane shot en, jawel.. DISTRACTING SHOT!! Oja, en mend pet gebruikte hij elke 3-4 global cooldowns. Het is toch niet te geloven dat iemand zo fucking stom, dom, of ignorant is dat je zelfs op lvl82 (want dat was hij al) nog geen flauw idee hebt hoe het spelletje werkt? Zulke mensen moeten echt direct verbannen worden uit de hele game.

Maargoed, de haalden het wel. Op naar de volgende run met een nieuwe groep. Een bear tank, wat andere DPS, een paladin met een one-handed mace en een schild,.. uh.. wacht eens, ben ik hier niet de healer? Ja.. maar.. wat doet een paladin met een 1-hander en schild? We beginnen aan de eerste packs, en hij staat exorcisms wat te casten totdat zijn mana op is en rent dan de melee in.. divine storm, een paar seconden niks, weer divine storm..

Eén boss en een paar trashpacks later vraag ik of hij weet waar hij mee bezig is, exorcisms casten, divine storm op singletarget, 750 dps overall. Vervolgens zegt de bear tank dit:

'[P] [Popcoorn-Emeriss]: FUCKING ReTRd sHAMMY STFU He FOrGOT TO put on wEpoN wheN we JooINED'

Juist.. ik denk dat ik beter random dungeons en pug raids kan overslaan op mijn alts, en sowieso eigenlijk op al mijn chars, ook als sommige heroics of raids gepugged gaan worden. Want op dit soort mongolen die 80 levels weten te halen maar zich in die tijd totaal niet verdiepen in het spel en totaal geen idee hebben waar ze nou eigenlijk mee bezig zijn, en zelf ook totaal niet merken dat ze iets anders/verkeerd doen dan andere mensen.. Waarom speel je dan in godsnaam zo'n spelletje? Ga dan lekker Call of Duty doen ofzo zodat er tenminste nog mensen zijn die plezier aan je beleven als ze je voor de 26e keer op rij kapot schieten.

8)7
  zondag 19 december 2010 @ 03:09:46 #17
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_90111721
@ ufo.

Een beetje hetzelfde vandaag. Had niet zoveel tijd/zin om lang te spelen dus ik dacht van ik log effe in, doe een random normal als tank..

Niet dus. Kreeg Tolvir (of hoe die ook maar heet) en mijn healer....kon wel janken zo dramatisch slecht. Ik markte " moon" voor de mage om te sheepen.

En ik pull de rest en ja hoor de mage begint doodleuk sheep aan te vallen. elke keer ;( :')

Healer was echt het ergst.. Hoe we die 2e boss (je weet wel die krokodil) ooit dood hebben gekregen is mij een raadsel. Ik weet wel dat ik alle cooldowns moest gebruiken, en echt moest focussen op adds zodat ik de kill van die adds kreeg zodat ik mezelf 45k kon healen met victory rush. Healer was letterlijk OOM toen de adds voor het eerst kwamen ;( en dat is wat: 30 sec into the fight ofzo ?

En ja ik was ook nog eens top dps :')
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_90114021
Ja het is echt diep triest gesteld voor healers, wat een bagger zooi tbh. Het is meer uitdagend geworden dat geef ik toe, maar leuk is anders. Vind het echt niets aan meer om te healen.

Enige waar je naartoe leeft is : MB, OOM, MB ,OOM, MB, OOM.

Fantastisch.
What can be seen from the outside is only a portion of the truth.
pi_90114431
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 09:52 schreef D_tjuh het volgende:
Ja het is echt diep triest gesteld voor healers, wat een bagger zooi tbh. Het is meer uitdagend geworden dat geef ik toe, maar leuk is anders. Vind het echt niets aan meer om te healen.

Enige waar je naartoe leeft is : MB, OOM, MB ,OOM, MB, OOM.

Fantastisch.
Je doet iets fout, ik heb nauwelijks mana-problemen omdat ik mijn hele healing op de schop heb gegooid en veranderd. Je kan niet net zoals in wotlk spammen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_90114593
Godverdomme, kan dus niet naar Hyjal op lvl 78. Want unlike in the other expansions moet je dus 80 zijn om daar te kunnen questen. Beetje jammer want heb het echt wel gehad met Northrend, wat een verschrikkelijk saai en eentonig gebied is dat toch. Op Sholazar na is het allemaal koud, kil en lelijk.
pi_90115932
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 10:26 schreef Isabeau het volgende:

Je doet iets fout, ik heb nauwelijks mana-problemen omdat ik mijn hele healing op de schop heb gegooid en veranderd. Je kan niet net zoals in wotlk spammen.
Met welke class heal jij?
Want ik heb op mijn disc priest verschillende healing "rotations" geprobeerd, en ik krijg het nog steeds niet voor elkaar om de heroics te healen. Sterker nog, als in de normals de dps'ers dom lopen te doen en veel schade oplopen, ben ik al oom op de eerste best mob. ;(
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_90116265
quote:
De hunter kwam niet verder dan auto shot, arcane shot en, jawel.. DISTRACTING SHOT!! Oja, en mend pet gebruikte hij elke 3-4 global cooldowns. Het is toch niet te geloven dat iemand zo fucking stom, dom, of ignorant is dat je zelfs op lvl82 (want dat was hij al) nog geen flauw idee hebt hoe het spelletje werkt? Zulke mensen moeten echt direct verbannen worden uit de hele game.

Dit doet mij als hunter die wel kan dpsén pijn, die is zeker gefacerolled tot lvl 80 en kwam er toen achter, kut de dungeons worden al moeilijker... De hc's gaan zeker niet lukken.

Nu mijn QQ , tanks die geen aggro kunnen houden in een HC en denken dat het WOTLK hc's zijn die ze kunnen facerollen.
jaaaa wat gaan we hier neerzetten
pi_90116360
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 10:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je doet iets fout, ik heb nauwelijks mana-problemen omdat ik mijn hele healing op de schop heb gegooid en veranderd. Je kan niet net zoals in wotlk spammen.
Nee hoor, ik ben geen spam hoer. Ben disc priest, gebruik de traagste heals om mana te besparen.
What can be seen from the outside is only a portion of the truth.
pi_90117103
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 00:54 schreef ufopiloot het volgende:
Nou, Cataclysm ging goed, leuke heroics met de guild, goede raids, en alleen maar goede ervaring. Dus ik dacht, laat ik eens mijn shaman erbij pakken om een paar random dungeons te doen.

Het niveau is dus weer DRA-MA-TISCH laag. In de eerste run kon geen van de DPS het opbrengen om mobs te interrupten, tactics werden niet gevolgd, ook al had iedereen het al eens gedaan en ondanks dat ik ook nog eens bij elke boss aangaf hoe en wat.

Geen enkele DPS boven de 5k, niet op AoE en ook niet op bosses, de tank (was een alt van een lvl85 aan zijn guild rank en dat was ook wel te merken) stond bovenaan, de rest bakte er werkelijk niets van. De hunter kwam niet verder dan auto shot, arcane shot en, jawel.. DISTRACTING SHOT!! Oja, en mend pet gebruikte hij elke 3-4 global cooldowns. Het is toch niet te geloven dat iemand zo fucking stom, dom, of ignorant is dat je zelfs op lvl82 (want dat was hij al) nog geen flauw idee hebt hoe het spelletje werkt? Zulke mensen moeten echt direct verbannen worden uit de hele game.

Maargoed, de haalden het wel. Op naar de volgende run met een nieuwe groep. Een bear tank, wat andere DPS, een paladin met een one-handed mace en een schild,.. uh.. wacht eens, ben ik hier niet de healer? Ja.. maar.. wat doet een paladin met een 1-hander en schild? We beginnen aan de eerste packs, en hij staat exorcisms wat te casten totdat zijn mana op is en rent dan de melee in.. divine storm, een paar seconden niks, weer divine storm..

Eén boss en een paar trashpacks later vraag ik of hij weet waar hij mee bezig is, exorcisms casten, divine storm op singletarget, 750 dps overall. Vervolgens zegt de bear tank dit:

'[P] [Popcoorn-Emeriss]: FUCKING ReTRd sHAMMY STFU He FOrGOT TO put on wEpoN wheN we JooINED'

Juist.. ik denk dat ik beter random dungeons en pug raids kan overslaan op mijn alts, en sowieso eigenlijk op al mijn chars, ook als sommige heroics of raids gepugged gaan worden. Want op dit soort mongolen die 80 levels weten te halen maar zich in die tijd totaal niet verdiepen in het spel en totaal geen idee hebben waar ze nou eigenlijk mee bezig zijn, en zelf ook totaal niet merken dat ze iets anders/verkeerd doen dan andere mensen.. Waarom speel je dan in godsnaam zo'n spelletje? Ga dan lekker Call of Duty doen ofzo zodat er tenminste nog mensen zijn die plezier aan je beleven als ze je voor de 26e keer op rij kapot schieten.

8)7
Kijk, dat bedoel ik nu dus met de nieuwe playerbase. Counter Strike mongolen die nooit aan een MMORPG moeten beginnen. Leuk he :)
pi_90117506
Ik had eerst trouwens een website waar je alle starter gear kon zien voor alle (iig bepaalde) Classes, dus alle 333 gear zou dat nu zijn zeg maar. Iemand die die site toevallig heeft?
Scheelt weer veel tijd spenderen op Wowhead :)
pi_90118194
pi_90118946
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 12:36 schreef Suikerstraat het volgende:
[ afbeelding ]
:D
pi_90119013
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 12:36 schreef Suikerstraat het volgende:
[ afbeelding ]
Owned :D _O_
pi_90119188
Dan een positieve noot over LFG, heb er een stuk of 15gedaan denk ik. en maar 2 waren echt klote, rest was goed. Valt me harstikke mee voor een nieuwe expansion.
pi_90119379
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 12:17 schreef Migwi het volgende:
Ik had eerst trouwens een website waar je alle starter gear kon zien voor alle (iig bepaalde) Classes, dus alle 333 gear zou dat nu zijn zeg maar. Iemand die die site toevallig heeft?
Scheelt weer veel tijd spenderen op Wowhead :)
Weet niet of het precies is wat je zoekt, maar je kan hier wel kijken naar welke gear het beste voor je class is, en hoe je eraan komt. http://www.maxdps.com/
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  zondag 19 december 2010 @ 13:09:05 #31
324954 Ikbenserieus
Geef mij nu je angst.
pi_90119460
Bovenaan mijn scherm staat mijn poppetje en mijn hond, maar geen naam vd server?
Ik geef hem je morgen wel terug.
pi_90119641
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 11:33 schreef Asschen_sukar het volgende:

Met welke class heal jij?
Want ik heb op mijn disc priest verschillende healing "rotations" geprobeerd, en ik krijg het nog steeds niet voor elkaar om de heroics te healen. Sterker nog, als in de normals de dps'ers dom lopen te doen en veel schade oplopen, ben ik al oom op de eerste best mob. ;(
Ik ben priest, maar dan holy. En dps hoort geen enorme schade op te lopen! Dan is het op zich niet jouw fout, maar dat van de dps'ers zelf. Maar ja, met dode dps krijg je de mobs ook niet dood :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_90119680
tvp
pi_90119734
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 12:36 schreef Suikerstraat het volgende:
[ afbeelding ]
lol!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_90120011
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 13:07 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Weet niet of het precies is wat je zoekt, maar je kan hier wel kijken naar welke gear het beste voor je class is, en hoe je eraan komt. http://www.maxdps.com/
Ik speel tank, dit is voor zover ik kan zien meer voor dps gok ik zo :)
pi_90120339
En mensen, die 310% flight speed is zeker wel het geld waard, kan ik tenminste nog de zeppelin halen als die al vertrokken is ;)
  Moderator zondag 19 december 2010 @ 13:44:03 #37
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_90121138
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 11:45 schreef D_tjuh het volgende:

[..]

Nee hoor, ik ben geen spam hoer. Ben disc priest, gebruik de traagste heals om mana te besparen.
Ik knal er op mijn lvl 70 discpriest vooral flash heals en renews uit, gaat vooralsnog fantastisch :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zondag 19 december 2010 @ 13:47:43 #38
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_90121316
Net de trial gedownload welke server is een beetje druk en zitten er nederlanders/fokkers?

Nog iemand die zin heeft om met me te levellen?
pi_90121912
Verdorie, weer geen Crown of Destruction en Judgement legs, die farm ik nu al maanden, no luck ;(
Gelukkig is Molten Core echt een faceroll nu zodat het niet al te veel tijd kost. Beter mikken ze die instance ook gewoon op een drie dagen timer.
pi_90122505
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 13:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

Ik knal er op mijn lvl 70 discpriest vooral flash heals en renews uit, gaat vooralsnog fantastisch :P
Flash heal heb ik verbannen uit mijn key bindings :P
Als ik er zeker van wil zijn dat ik na 10 sec. door mijn mana heen ben, moet ik healen met flash heal.

Zal toch eens mijn dual spec naar holy zetten, om te kijken of het wat is.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_90122646
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 14:14 schreef Asschen_sukar het volgende:

Flash heal heb ik verbannen uit mijn key bindings :P
Als ik er zeker van wil zijn dat ik na 10 sec. door mijn mana heen ben, moet ik healen met flash heal.

Zal toch eens mijn dual spec naar holy zetten, om te kijken of het wat is.
Ik heb flash heal nog wel bound, maar als een soort noodheal :D En zéker niet als standaardheal.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator zondag 19 december 2010 @ 14:30:46 #42
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_90123193
Mwa, ik hou het nog aardig onder controle :) Soms een penance tussendoor of een gewone heal, desnoods een prayer of healing als het echt ff moet :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  FOK!Babe zondag 19 december 2010 @ 15:42:37 #43
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_90126537
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 13:47 schreef Burrito het volgende:
Net de trial gedownload welke server is een beetje druk en zitten er nederlanders/fokkers?

Nog iemand die zin heeft om met me te levellen?
Kan je met de trial niet tot level 20 ofzo? Da's dus over anderhalf uur? :')
  zondag 19 december 2010 @ 15:54:27 #44
166463 Stommie
dat zeg ik..
pi_90127091
tvp
.
  Moderator zondag 19 december 2010 @ 16:09:12 #45
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_90127784
nopg maar 2 levels <3
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator zondag 19 december 2010 @ 16:09:48 #46
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_90127810
tevensch net voor t eerst een keer geheald :D ook tof ! <3
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_90128022
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 09:52 schreef D_tjuh het volgende:
Ja het is echt diep triest gesteld voor healers, wat een bagger zooi tbh. Het is meer uitdagend geworden dat geef ik toe, maar leuk is anders. Vind het echt niets aan meer om te healen.

Enige waar je naartoe leeft is : MB, OOM, MB ,OOM, MB, OOM.

Fantastisch.
Mjah dps ook.

Gisteren normal lost city. Druid tank met 90k hp in bear form, 85 shaman en mage. Tank nam aardig wat damage omdat hij gewoon overal in rende. Mjah kan ik best healen, alleen dan ga je wle snel OOM omdat ik veel flash of light/divine light moet gebruiken.

Ik vraag dus aan de mage en shaman: Can u please CC two of them? Bit less heavy on the healing.

Zeggen ze: No we wont use CC, its a normal. We dont need it here.

Ja fu dan maar, wacht maar lekker op een nieuwe healer.

Healen zelf gaat prima. Ben nog wel gewend aan holy light uit de begindagen van WotLK. Met veel crit, int en holy light spam ging je vrijwel nooit OOM. Nu is het nog iets gevarieerder. Light of Dawn erbij, die tower of radiance enzo. Leuke healing class iig :) .

[ Bericht 13% gewijzigd door Sapstengel op 19-12-2010 16:20:22 ]
pi_90128288
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 16:14 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Mjah dps ook.

Gisteren normal lost city. Druid tank met 90k hp in bear form, 85 shaman en mage. Tank nam aardig wat damage omdat hij gewoon overal in rende. Mjah kan ik best healen, alleen dan ga je wle snel OOM omdat ik veel flash of light/divine light moet gebruiken.

Ik vraag dus aan de mage en shaman: Can u please CC two of them? Bit less heavy on the healing.

Zeggen ze: No we wont use CC, its a normal. We dont need it here.

Ja fu dan maar, wacht maar lekker op een nieuwe healer.
:D
Eigenlijk zou iedereen die begonnen is na vanilla een crash course, van zeg een jaar (grin), moeten doen met hoe de game toen was.
Dus als ze dan daarna blijven spelen is het voor iedereen een win-win situatie, of je krijgt daarna betere players of je verliest idioten ;)
  Moderator zondag 19 december 2010 @ 16:20:40 #49
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_90128303
:') Zeikerds heb je altijd... ik vind het trouwens wel tof als een tank me echt aan het werk zet om hem in leven te houden, maar niet dat blinde gerush, dan kan ie het mooi bekijken.

Gister ook, ik healde UK, ging op een gegeven moment OOM en brulde om een MB. Tank luistert niet, naja ben toch maar opgestaan en heb gehealed met 30% mana. Daarna /yell MANABREAK!!!, luistert die flikker weer niet, toen ging ie maar mooi dood in zijn eentje terwijl de dpsers mooi naast me zaten te chillen :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_90131581
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 16:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
:') Zeikerds heb je altijd... ik vind het trouwens wel tof als een tank me echt aan het werk zet om hem in leven te houden, maar niet dat blinde gerush, dan kan ie het mooi bekijken.

Gister ook, ik healde UK, ging op een gegeven moment OOM en brulde om een MB. Tank luistert niet, naja ben toch maar opgestaan en heb gehealed met 30% mana. Daarna /yell MANABREAK!!!, luistert die flikker weer niet, toen ging ie maar mooi dood in zijn eentje terwijl de dpsers mooi naast me zaten te chillen :')
Wel mooi dat ze dan solidair bij jou bleven :') :D
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_90132953
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 16:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
:') Zeikerds heb je altijd... ik vind het trouwens wel tof als een tank me echt aan het werk zet om hem in leven te houden, maar niet dat blinde gerush, dan kan ie het mooi bekijken.

Gister ook, ik healde UK, ging op een gegeven moment OOM en brulde om een MB. Tank luistert niet, naja ben toch maar opgestaan en heb gehealed met 30% mana. Daarna /yell MANABREAK!!!, luistert die flikker weer niet, toen ging ie maar mooi dood in zijn eentje terwijl de dpsers mooi naast me zaten te chillen :')
Ik ga ook altijd lekker zitten als ze niet even 20 sec kunnen wachten, ik snap ook wel dat de tank het niet altijd ziet maar na een paar keer vragen kunnen ze best even wachten. :)
BF3 - Idanue
pi_90134476
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 18:03 schreef Rp2009 het volgende:

[..]

Ik ga ook altijd lekker zitten als ze niet even 20 sec kunnen wachten, ik snap ook wel dat de tank het niet altijd ziet maar na een paar keer vragen kunnen ze best even wachten. :)
Vraag me serieus af hoe je dat niet kan zien :?
pi_90135407
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 18:34 schreef Migwi het volgende:

[..]

Vraag me serieus af hoe je dat niet kan zien :?
TANK SMASH :')
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  Moderator zondag 19 december 2010 @ 20:08:17 #54
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_90139295
quote:
15s.gif Op zondag 19 december 2010 18:52 schreef Ezio het volgende:

[..]

TANK SMASH :')
_O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator zondag 19 december 2010 @ 20:33:05 #55
9859 crew  Karina
Woman
pi_90140623
Ik kan nog steeds NET geen HC's doen, ik zit nu op gemiddelde gear 328 en je moet 329 hebben :') Ik ga morgen wel kijken of ik een groep kan vinden voor de Ring of Blood in Twilight Highlands, mooie bow als reward daar.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_90145000
Ja irritant is dat.

Trek gewoon een of ander cloth item ofzo aan dat je hebt gewonnen met een greed roll :') .
  zondag 19 december 2010 @ 21:40:22 #57
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_90145584
Die talent points, kan je dat later nog veranderen? Weet namelijk niet wat slim is
pi_90145774
WTB resto druid die niet backpeddled uit de parasites :"(.

50% op Magmaw op de 4e attempt, is niet al te slecht .
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
pi_90145817
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 21:32 schreef Sapstengel het volgende:
Ja irritant is dat.

Trek gewoon een of ander cloth item ofzo aan dat je hebt gewonnen met een greed roll :') .
Gewoon in je bags hebben is al genoeg :P
  Moderator zondag 19 december 2010 @ 22:10:12 #60
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_90147859
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 21:40 schreef Burrito het volgende:
Die talent points, kan je dat later nog veranderen? Weet namelijk niet wat slim is
Yup, gewoon met je class trainer praten, kost wel elke keer wat meer.

Welke class speel je? Er zijn hier genoeg lui die je tips kunnen geven :)
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_90148141
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 21:40 schreef Burrito het volgende:
Die talent points, kan je dat later nog veranderen? Weet namelijk niet wat slim is
Ach, als je eenmaal een specialisatie gekozen hebt kun je daarin bijna niks meer verkeerd kiezen :)
En inderdaad, je kan hier van alles vragen, zat mensen om je op weg te helpen.
pi_90148220
quote:
15s.gif Op zondag 19 december 2010 18:52 schreef Ezio het volgende:

[..]

TANK SMASH :')
Die heb ik nog nooit meegemaakt, gelukkig, meestal zijn dat toch de DPSers. Mja, zulke tanks zullen er vast ook wel tussen zitten.
  zondag 19 december 2010 @ 22:25:37 #63
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_90149113
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 22:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Yup, gewoon met je class trainer praten, kost wel elke keer wat meer.

Welke class speel je? Er zijn hier genoeg lui die je tips kunnen geven :)
Ah mooi!

Ik ben een Worgen Priest en denk dat ik gewoon een flinke healer wil worden. In zo'n cave iedereen levend houden lijkt me wel wat. Ik heb natuurlijk wel wat gelezen al en vroeg me af wat voor tips jullie hebben om toch een beetje te kunnen levellen met zo'n priest en in welk gebied? Ben nu level 11
pi_90150452
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 22:25 schreef Burrito het volgende:

[..]

Ah mooi!

Ik ben een Worgen Priest en denk dat ik gewoon een flinke healer wil worden. In zo'n cave iedereen levend houden lijkt me wel wat. Ik heb natuurlijk wel wat gelezen al en vroeg me af wat voor tips jullie hebben om toch een beetje te kunnen levellen met zo'n priest en in welk gebied? Ben nu level 11
Discipline :Y
En gewoon de quests volgen, best een lineaire progressie tegenwoordig.
  Moderator zondag 19 december 2010 @ 22:51:59 #65
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_90151088
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 22:41 schreef Migwi het volgende:

[..]

Discipline :Y
En gewoon de quests volgen, best een lineaire progressie tegenwoordig.
^ what he said

Wel apart trouwens, aangezien je verwacht dat holypriests de beste healers zijn :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator zondag 19 december 2010 @ 22:52:03 #66
9859 crew  Karina
Woman
pi_90151094
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 21:32 schreef Sapstengel het volgende:
Ja irritant is dat.

Trek gewoon een of ander cloth item ofzo aan dat je hebt gewonnen met een greed roll :') .
Ik heb wel al 2 pvp items gekocht, misschien die maar aantrekken, kijken of dat helpt.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_90151242
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 22:14 schreef Migwi het volgende:

[..]

Die heb ik nog nooit meegemaakt, gelukkig, meestal zijn dat toch de DPSers. Mja, zulke tanks zullen er vast ook wel tussen zitten.

Vanaf 2:15

Nog steeds toepasselijk, er zijn veel mensen die echt zo zijn :P

Op 3:10 ''WE NEED NO OFFTANK, KUNGEN TANKS ALL!'' :') :D
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_90152477
quote:
15s.gif Op zondag 19 december 2010 22:54 schreef Ezio het volgende:

[..]


Vanaf 2:15

Nog steeds toepasselijk, er zijn veel mensen die echt zo zijn :P

Op 3:10 ''WE NEED NO OFFTANK, KUNGEN TANKS ALL!'' :') :D
Haha :D
pi_90153432
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 22:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

^ what he said

Wel apart trouwens, aangezien je verwacht dat holypriests de beste healers zijn :P
Sinds cata ben ik daar op terug gekomen. Disc is nu zeker niet sterker meer dan holy.
Ik heb in disc spec veel meer mana problemen dan in holy, heb ik na een dagje holy healen gemerkt.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_90155333
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 13:47 schreef Burrito het volgende:
Net de trial gedownload welke server is een beetje druk en zitten er nederlanders/fokkers?

Nog iemand die zin heeft om met me te levellen?
Bij mij op Skullcrusher (alliance) heb ik een nederlandstalige guild met 190 members, altijd welkom! Guildnaam is Ultimate Slayers.
  maandag 20 december 2010 @ 00:11:31 #71
194233 Friday12
Originele kloon
pi_90155492
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 14:14 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Flash heal heb ik verbannen uit mijn key bindings :P
Als ik er zeker van wil zijn dat ik na 10 sec. door mijn mana heen ben, moet ik healen met flash heal.

Zal toch eens mijn dual spec naar holy zetten, om te kijken of het wat is.
Beetje laat maar je moet als healer van al je spells gebruik maken. Je snelle cast, je slome cast met kleine heals, je slome cast met lage heals etc
pi_90160565
ik heb mijn ras verraaden.

ik was ooit een trotste dwarf hunter.

nu een nog trotsere

time is money hehehe :) goblin hunter die racials zijn gewoon te vet. en eerlijk is eerlijk. Alliance wordt bijna overal ingemaakt en eindelijk van die 14 jarige RP hero's af dankje god dankje.
jaaaa wat gaan we hier neerzetten
pi_90164097
Was er afgelopen weekend een in trade chat die vroeg of het slim was om Engineering in te ruilen voor Archaeology :D
  FOK!Babe maandag 20 december 2010 @ 09:00:58 #74
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_90164113
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 08:59 schreef OmniRocket het volgende:
Was er afgelopen weekend een in trade chat die vroeg of het slim was om Engineering in te ruilen voor Archaeology :D
JA! Ga onmiddelijk Engineering unlearnen! :D
pi_90164364
man random HC dungeon is om te huilen!
Dat ilvl is leuk als het werkt voor de gear die je in de dungeon gaat gebruiken en als mensen de tacs weten :(
pi_90166029
En mijn male belf warrior staat weer in de rij voor een race change. Zit nu toch maar gewoon aan een orc te denken :')
pi_90166193
Je moet me anders toch eens uitleggen wat de racial benefits van een blood elf zijn voor warriors :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_90167350
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 10:31 schreef Isabeau het volgende:
Je moet me anders toch eens uitleggen wat de racial benefits van een blood elf zijn voor warriors :+
Gaat mij niet zozeer om de racials maar meer om hoe een character eruit ziet. En belf warrior is volgens mij nog vrij uniek daar ik er verder nog niemand mee heb rond zien lopen dus dat was ook wel een plus. Maar ik vond het toch niet mooi genoeg dus nu gaan we orc :)
  maandag 20 december 2010 @ 11:12:52 #79
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_90167380
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 10:31 schreef Isabeau het volgende:
Je moet me anders toch eens uitleggen wat de racial benefits van een blood elf zijn voor warriors :+
de extra silence is leuk voor mages :P

Maar om dan zo'n Belf te worden...nee laat maar zitten :')
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_90167414
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 10:31 schreef Isabeau het volgende:
Je moet me anders toch eens uitleggen wat de racial benefits van een blood elf zijn voor warriors :+
Het gaat niet altijd om racials he :+

Ik kies mijn characters om hoe ze eruit zien :P
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_90167437
quote:
Op zondag 19 december 2010 16:20 schreef Migwi het volgende:

[..]

:D
Eigenlijk zou iedereen die begonnen is na vanilla een crash course, van zeg een jaar (grin), moeten doen met hoe de game toen was.
Dus als ze dan daarna blijven spelen is het voor iedereen een win-win situatie, of je krijgt daarna betere players of je verliest idioten ;)
Hehe ik vind het een goed idee, dat je geen 60 mag dingen zonder geslaagd te zijn in je cc, focus fire en kite-diploma :P
pi_90167443
quote:
15s.gif Op maandag 20 december 2010 11:13 schreef Ezio het volgende:

Het gaat niet altijd om racials he :+

Ik kies mijn characters om hoe ze eruit zien :P
ok, ik niet O-)

Een female belf warrior moet er best leuk uitzien, lijkt me :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_90167481
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 11:14 schreef Stranger het volgende:

Hehe ik vind het een goed idee, dat je geen 60 mag dingen zonder geslaagd te zijn in je cc, focus fire en kite-diploma :P
Dat 'diploma' heb ik op mijn hunter gehaald door op lvl 60 Stave of the Ancients te gaan doen :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_90167523
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 11:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

ok, ik niet O-)

Een female belf warrior moet er best leuk uitzien, lijkt me :Y
Mijn main is een een female belf hunter O+
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_90167671
Oh, ik heb al een female belf rogue en een female belf priest (die laatste wil ik trouwens nog racechangen naar goblin).
pi_90167722
quote:
Op maandag 20 december 2010 11:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat 'diploma' heb ik op mijn hunter gehaald door op lvl 60 Stave of the Ancients te gaan doen :+
1 van de adds voor de laatste baas van UBRS :P
  † In Memoriam † maandag 20 december 2010 @ 11:55:14 #87
159966 lifeblind
pi_90169252
Pff, ik heb echt verschillende ervaringen met de random dungeon finder... Soms is 't juistheel goed (zoals mijn grim batol run van vorige week), maar soms slaat het ook nergens op. Gisteren nog Halls of origination gedaan, en ik zat af en toe op 't randje van frustratie. Ik kom er voor de eerste keer, en ik meld dat ook even in chat, en dat tactieken etc wel op prijs gesteld worden. Enigste reactie "Hi".... ja handig... het is verdomme niet meer facerollen zoals in WotLK :P

Uiteindelijk bleek dus de healer het al wel een keer gedaan te hebben, maar om dat nou te zeggen.. nee, laten we eerst wipen en dan pas zeggen hoe het moet :') En als je dan wilt vragen hoe we sommige dingen het beste aan kunnen pakken (voor sommige dingen CC gebruiken ofzo, noem maar op), meteen "GOGOGOGOGOG" in chat zien...Serieus, er moet op WoW een soort van toets komen om de sociale vaardigheden van mensen te testen, want bij sommige spelers ontbreekt dit echt aan alle kanten :')
pi_90169371
Dit weekend eindelijk ilvl329 gehaald als prot tank..
Ofwel HC's ;)

Maar merk dat het eigenlijk nog niet haalbaar is..
Moet werkelijk alles aangooien bij elke pack
Divine protection, divine guardian, alle trinkets, argent defender.. om uberhaupt te kunnen overleven.
Tot zover zonder wipe aan de eerste boss in Grim Batol gekomen...
Maar vervolgens binnen 20 sec in een oneshot alsnog gekilled..

echt frustrerend. Daarna toch nog even met 2 guildies een groepje gevormd en voor een random HC gequeued.
Eerst die Blackrock instance geprobeerd.. 2 healers die em smeerde alszijnde dat ik niet kon tanken etc.. daarna de stonecavern ding.. waarbij er 2 healers zodra ze in de party kwamen meteen leavede..

Ofwel matig allemaal ;)
Terwijl alle normals redelijk easy te doen zijn nu :)
pi_90169373
Ik heb gisteren 5 wotlk heroic achter elkaar gedaan met bijna de hele tijd hetzelfde groepje. We hebben het gezellig gemaakt en een paar leuke achievements gehaald.

^zo kan het ook.
pi_90169462
p.s. natuurlijk wel alles netjes gemarked en netjes laten cc'en etc ;)
maar ja.. zelfs dan he ;)
  † In Memoriam † maandag 20 december 2010 @ 12:04:20 #91
159966 lifeblind
pi_90169656
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 11:57 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Ik heb gisteren 5 wotlk heroic achter elkaar gedaan met bijna de hele tijd hetzelfde groepje. We hebben het gezellig gemaakt en een paar leuke achievements gehaald.

^zo kan het ook.
Ja maar WotLK HC's zijn kinderspel :')
pi_90169733
WotLK is rennen, niet kijken, en door blijven rennen :D

te simpel indeed ;)
pi_90170327
Ik ben als healer (holy paladin) aan het genieten van de hc's, bijna geen problemen met mana. Maar zoals gezegd is de hele stijl van healen compleet veranderd, WotLK was preventief heals spammen, nu is het reactief healen en de goede spell voor het moment kiezen.

Ondertussen heb ik een behoorlijk aantal random hc's gedaan, en na twee pogingen in m'n eentje ga ik nu alleen nog maar samen met minimaal een guildtank en bij voorkeur ook nog minstens twee guild-dps. Instant-queues, betrouwbare kwaliteit en we kunnen gelijk guildachievements halen.

Overigens, we krijgen wel eens idioten maar ruimschoots het merendeel van de mensen doen goed hun taak en blijven beleefd. En zijn het toch onbeleefde idioten dan sterven ze, dat is zo makkelijk te regelen als healer. Ik kan ondanks weinig problemen met mana het me echt niet veroorloven om een dps die niet op zijn treat en/of de omgeving let overeind te houden.
Aan de andere kant probeer ik mensen die goed hun best doen en beleefd/vriendelijk zijn ten alle tijden overeind te houden, ook als er een foutje wordt gemaakt.
I believe in God, only I spell it Nature. "Frank Lloyd Wright"
  † In Memoriam † maandag 20 december 2010 @ 12:22:28 #94
159966 lifeblind
pi_90170397
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 12:20 schreef Brutus.nl het volgende:
Aan de andere kant probeer ik mensen die goed hun best doen en beleefd/vriendelijk zijn ten alle tijden overeind te houden, ook als er een foutje wordt gemaakt.
Helaas is dat het gene wat er mis is met de meeste mensen :{
pi_90170726
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 00:54 schreef ufopiloot het volgende:
Nou, Cataclysm ging goed, leuke heroics met de guild, goede raids, en alleen maar goede ervaring. Dus ik dacht, laat ik eens mijn shaman erbij pakken om een paar random dungeons te doen.

Het niveau is dus weer DRA-MA-TISCH laag. In de eerste run kon geen van de DPS het opbrengen om mobs te interrupten, tactics werden niet gevolgd, ook al had iedereen het al eens gedaan en ondanks dat ik ook nog eens bij elke boss aangaf hoe en wat.

Geen enkele DPS boven de 5k, niet op AoE en ook niet op bosses, de tank (was een alt van een lvl85 aan zijn guild rank en dat was ook wel te merken) stond bovenaan, de rest bakte er werkelijk niets van. De hunter kwam niet verder dan auto shot, arcane shot en, jawel.. DISTRACTING SHOT!! Oja, en mend pet gebruikte hij elke 3-4 global cooldowns. Het is toch niet te geloven dat iemand zo fucking stom, dom, of ignorant is dat je zelfs op lvl82 (want dat was hij al) nog geen flauw idee hebt hoe het spelletje werkt? Zulke mensen moeten echt direct verbannen worden uit de hele game.

Maargoed, de haalden het wel. Op naar de volgende run met een nieuwe groep. Een bear tank, wat andere DPS, een paladin met een one-handed mace en een schild,.. uh.. wacht eens, ben ik hier niet de healer? Ja.. maar.. wat doet een paladin met een 1-hander en schild? We beginnen aan de eerste packs, en hij staat exorcisms wat te casten totdat zijn mana op is en rent dan de melee in.. divine storm, een paar seconden niks, weer divine storm..

Eén boss en een paar trashpacks later vraag ik of hij weet waar hij mee bezig is, exorcisms casten, divine storm op singletarget, 750 dps overall. Vervolgens zegt de bear tank dit:

'[P] [Popcoorn-Emeriss]: FUCKING ReTRd sHAMMY STFU He FOrGOT TO put on wEpoN wheN we JooINED'

Juist.. ik denk dat ik beter random dungeons en pug raids kan overslaan op mijn alts, en sowieso eigenlijk op al mijn chars, ook als sommige heroics of raids gepugged gaan worden. Want op dit soort mongolen die 80 levels weten te halen maar zich in die tijd totaal niet verdiepen in het spel en totaal geen idee hebben waar ze nou eigenlijk mee bezig zijn, en zelf ook totaal niet merken dat ze iets anders/verkeerd doen dan andere mensen.. Waarom speel je dan in godsnaam zo'n spelletje? Ga dan lekker Call of Duty doen ofzo zodat er tenminste nog mensen zijn die plezier aan je beleven als ze je voor de 26e keer op rij kapot schieten.

8)7
Dit soort shit idd... 50% van de tijd als ik random doe kom ik met de grootste idioten in een groep. Ik weet niet hoe of wat maar goddamn, hoe kunnen die mensen uberhaupt ademen. Kijk en lees (ik ben tank)

pi_90170857
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 12:29 schreef Noray het volgende:

[..]

Dit soort shit idd... 50% van de tijd als ik random doe kom ik met de grootste idioten in een groep. Ik weet niet hoe of wat maar goddamn, hoe kunnen die mensen uberhaupt ademen. Kijk en lees (ik ben tank)

[ afbeelding ]
Je had het natuurlijk ook kunnen opvatten als grapje. En even "hehe" kunnen doen. Maar nee, gelijk de groep leaven. :')
pi_90171032
Hm, ga denk ik toch mijn healer levelen. Mijn priest :)
Zit eraan te denken er maar een goblin van te maken, die haste racial lijkt me wel relaxed namelijk...
pi_90171060
Zo te zien was het een dps die leavde, niet hij als tank. Maar idd, dit lijken me idioten, maar het kan inderdaad ook gewoon een geintje zijn. Volgens mij vertrekt die Snoopdogdk enigzins snel.
I believe in God, only I spell it Nature. "Frank Lloyd Wright"
pi_90171069
Ja want het was zo grappig... ze waren alleen maar aan het kutten. De healer ging voor mij weg. Tyfus met die mensen, doe gewoon een beetje normaal.
pi_90171247
Kan, wij kunnen de situatie denk ik niet goed inschatten aan de hand van dat ene screenshot.
I believe in God, only I spell it Nature. "Frank Lloyd Wright"
pi_90171501
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 12:37 schreef Noray het volgende:
Ja want het was zo grappig... ze waren alleen maar aan het kutten. De healer ging voor mij weg. Tyfus met die mensen, doe gewoon een beetje normaal.
Ach, je kan je ook druk maken om niets. ;)

Ik denk dat jij je zwaar zou ergeren om mij en m'n man :P Maar 90% moet om ons lachen, en uiteindelijk zijn we gewoon geen slechte spelers die weten hoe CC werkt (rogue/lock) en de sfeer een beetje relaxt proberen te houden. Grapjes maken en niet gaan ouwehoeren als je een keer een wipe hebt helpt daar zeker bij.

Ik vind het zo zonde dat mensen zich druk maken om een spel wat leuk hoort te zijn. En tuurlijk erger ik me ook wel eens aan iemand, maar ik negeer die persoon dan maar gewoon. Ik leave eigenlijk nooit. Niet als dps, niet als heals.
pi_90172502
Leuke sfeer is ook het allerbelangrijkste :) gewoon een beetje ouwehoeren, rustig dingetjes bespreken, ofwel er de tijd voor nemen, dat is het allerbelangrijkste :)

communicatie :D en tja,, dat ontbreekt wel es :P
  FOK!Babe maandag 20 december 2010 @ 13:13:50 #103
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_90172522
Snoopdogdk?

:')
pi_90172565
Ben overigens benieuwd of de naam anagnatog iets zegt bij iemand hier :D
  maandag 20 december 2010 @ 13:18:26 #105
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_90172731
Godverdomme :r

Log ik vanochtend in en vraag mezelf af waarom ik geen reagents kon kopen bij de vendor. Kijk ik in me bags, is al mijn 35000 gold gestolen, en alle restjes op mijn alts ook. De chinees die in m'n accuont heeft ingebroken was wel zo aardig om 32 silver en wat coppertjes achter te laten.

Heb gelijk een ticket gemaakt en m'n wachtwoorden op een beveiligde laptop veranderd.

Sta ik in orgrimar op m'n GM ticket te wachten, word ik gedisconnect en krijg ik een melding + email dat m'n account permanent gesloten is vanwege "abuse of the economy" :')

Heb via de support site van Blizzard nog maals een ticket aangemaakt met alle relevante info, hopelijk krijg ik mijn account terug :(

edit: Krijg nu een emailtje met een linkje naar een password reset... Hoe weet ik nou of dit geen scam email is want ik krijg echt 100en van die nep blizzard mailtjes elke week met dezelfde shit om mijn wachtwoord te stelen :')
Op elke fokker past een bril.
pi_90172916
... bad 2 hear.. en je had geen authenticator van Blizzard?
ergens toch ergens je accountgegevens in gevuld ofzo?
pi_90173008
broncode even lezen en alle links even heel goed controleren...
  maandag 20 december 2010 @ 13:23:49 #108
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_90173015
Nee maar ben er nu wel van overtuigd dat zo'n authenticator van 7 euro je geld dubbel en dwars waard is.

Heb nergens m'n gegevens ingevuld, dus zal wel een keylogger oid gehad hebben.
Op elke fokker past een bril.
pi_90173137
yups.. hoe dan ook erg kut voor je..

voortaan altijd virusscanner up te date houden, geen pron, geen rare links naar chinese/verweggisataanse sites, torrents altijd heel goed checken etc.

dan kan er erg weinig gebeuren hoor.

en scan 1 keer per week je hele pc even met de virusscanner ;)
pi_90173393
quote:
10s.gif Op maandag 20 december 2010 13:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Snoopdogdk?

:')
Beter dan Ärthås, die ook nog eens trots op zijn naam bleek te zijn :')_!
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_90173654
Die naam heb ik ook wel es gezien in een PuG groepje ;)
  Moderator maandag 20 december 2010 @ 13:37:32 #112
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_90173679
quote:
15s.gif Op maandag 20 december 2010 13:31 schreef Ezio het volgende:

[..]

Beter dan Ärthås, die ook nog eens trots op zijn naam bleek te zijn :')_!
En zelfs dat is nog beter dan alle Legolas-varianten :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator maandag 20 december 2010 @ 13:40:46 #113
9859 crew  Karina
Woman
pi_90173833
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 11:55 schreef lifeblind het volgende:
Pff, ik heb echt verschillende ervaringen met de random dungeon finder... Soms is 't juistheel goed (zoals mijn grim batol run van vorige week), maar soms slaat het ook nergens op. Gisteren nog Halls of origination gedaan, en ik zat af en toe op 't randje van frustratie. Ik kom er voor de eerste keer, en ik meld dat ook even in chat, en dat tactieken etc wel op prijs gesteld worden. Enigste reactie "Hi".... ja handig... het is verdomme niet meer facerollen zoals in WotLK :P

Uiteindelijk bleek dus de healer het al wel een keer gedaan te hebben, maar om dat nou te zeggen.. nee, laten we eerst wipen en dan pas zeggen hoe het moet :') En als je dan wilt vragen hoe we sommige dingen het beste aan kunnen pakken (voor sommige dingen CC gebruiken ofzo, noem maar op), meteen "GOGOGOGOGOG" in chat zien...Serieus, er moet op WoW een soort van toets komen om de sociale vaardigheden van mensen te testen, want bij sommige spelers ontbreekt dit echt aan alle kanten :')
Ik heb tot nu toe redelijk goede ervaringen. Als ik iets nog niet heb gedaan meld ik dat altijd meteen en er is steeds iemand geweest die uitleg gaf.

Ik heb wel alles op youtube bekeken, maar ter plekke is het altijd anders.

Af en toe wel tanks of healers gehad die ervandoor gingen, dat is alles. Dat gggg moet je gewoon vergeten nu. Ik merk wel dat mensen nu soms wel ERG veel CC willen terwijl het dan niet eens echt nodig is.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_90173872
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 13:18 schreef Catch_me het volgende:
Godverdomme :r

Log ik vanochtend in en vraag mezelf af waarom ik geen reagents kon kopen bij de vendor. Kijk ik in me bags, is al mijn 35000 gold gestolen, en alle restjes op mijn alts ook. De chinees die in m'n accuont heeft ingebroken was wel zo aardig om 32 silver en wat coppertjes achter te laten.

Heb gelijk een ticket gemaakt en m'n wachtwoorden op een beveiligde laptop veranderd.

Sta ik in orgrimar op m'n GM ticket te wachten, word ik gedisconnect en krijg ik een melding + email dat m'n account permanent gesloten is vanwege "abuse of the economy" :')

Heb via de support site van Blizzard nog maals een ticket aangemaakt met alle relevante info, hopelijk krijg ik mijn account terug :(

edit: Krijg nu een emailtje met een linkje naar een password reset... Hoe weet ik nou of dit geen scam email is want ik krijg echt 100en van die nep blizzard mailtjes elke week met dezelfde shit om mijn wachtwoord te stelen :')
Sucks bigtime :{
Maar ik snap ook nooit waarom er mensen zijn die zo ontzettend last hebben van fake Blizzard mail en dat soort dingen :? Ik heb nog nooit zoiets gehad. Gelukkig :D
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_90173927
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 13:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

En zelfs dat is nog beter dan alle Legolas-varianten :')
Ooit heb ik zonder dollen een Nelf hunter gezien genaamd Lëgöllászszsz :')_!!!
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_90174050
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 11:55 schreef lifeblind het volgende:
PSerieus, er moet op WoW een soort van toets komen om de sociale vaardigheden van mensen te testen, want bij sommige spelers ontbreekt dit echt aan alle kanten :')
Of misschien een soort van toets om je voorbereidende kennis te testen wbt dungeons die je nog niet gedaan hebt? ;)

Ik ben gisteren pas net beginnen met nieuwe content en dus nog geen nieuwe dungeon van binnen gezien, maar no way dat ik daar onvoorbereid naar binnen ga.
Je gaat voor een raid toch ook tactics lezen etc? Of vind je dan ook dat een ander dat maar moet doen en het dan braaf aan jou uit moet leggen? :D
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  † In Memoriam † maandag 20 december 2010 @ 13:48:19 #117
159966 lifeblind
pi_90174273
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 13:44 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Of misschien een soort van toets om je voorbereidende kennis te testen wbt dungeons die je nog niet gedaan hebt? ;)

Ik ben gisteren pas net beginnen met nieuwe content en dus nog geen nieuwe dungeon van binnen gezien, maar no way dat ik daar onvoorbereid naar binnen ga.
Dat mensen dungeons nog niet gedaan hebben is het probleem niet, dat mensen weigeren om enigzins sociaal interactief te zijn, maar lopen zeiken als 't mis gaat is waar ik me aan stoor :')
pi_90174391
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 12:48 schreef Faithfulness het volgende:


[..]

Ach, je kan je ook druk maken om niets. ;)

Ik denk dat jij je zwaar zou ergeren om mij en m'n man :P Maar 90% moet om ons lachen, en uiteindelijk zijn we gewoon geen slechte spelers die weten hoe CC werkt (rogue/lock) en de sfeer een beetje relaxt proberen te houden. Grapjes maken en niet gaan ouwehoeren als je een keer een wipe hebt helpt daar zeker bij.

Ik vind het zo zonde dat mensen zich druk maken om een spel wat leuk hoort te zijn. En tuurlijk erger ik me ook wel eens aan iemand, maar ik negeer die persoon dan maar gewoon. Ik leave eigenlijk nooit. Niet als dps, niet als heals.
Begrijp me niet verkeerd, WoW hoeft echt niet alleen maar SIRIUS BISNIZZ te zijn de hele tijd. Met m'n guild is het ook altijd lachen en grapjes maken, priest die de hele instance alleen maar aan het MC'en is voor de lulz en dat soort ongein. Maar dit waren gewoon serieus retards, er ging ook nog meer aan vooraf wat je niet ziet. CC'en deden ze ook niet (waren rogue en mage). Daar ga ik niet eens mee proberen een HC door te komen, want zo makkelijk is dat niet, zeker Stonecore. Lol trappen heb ik nul problemen mee, maar er moet ook wel 'normaal' gespeeld worden. Ik wou het nog wel een kans geven maar als de healer al weggaat, laat dan maar zitten.
  maandag 20 december 2010 @ 13:52:37 #119
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_90174518
Dat was vrij snel.

Na mijn password reset was mijn account weer unbanned en had ik een ingame bericht van de GM dat ze het hadden onderzocht en al het gold naar mijn toons hadden gemailed :) Heb alleen nu weer een ticket open staan omdat een alt een heirloom item in zijn mailbox had staan en die is nu ineens pleite :')
Op elke fokker past een bril.
pi_90174595
netjes :D goed te horen Catch ;)

Ben blij dat dat weer geregeld is
pi_90175934
Inderdaad, gelukkig lekker snel! ^O^

Weet iemand waarom je voor de ene daily wel Guildrep krijgt en voor de andere daily niet? :@
  maandag 20 december 2010 @ 14:42:31 #122
311209 Amnistia
Zolderautist
pi_90177233
tvp
pi_90178747
Godverdomme, ik krijg alleen EotS met random queue, en dat is nou net de enige BG die ik echt niet uit kan staan ;(
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_90180477
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 13:18 schreef Catch_me het volgende:
Godverdomme :r

Log ik vanochtend in en vraag mezelf af waarom ik geen reagents kon kopen bij de vendor. Kijk ik in me bags, is al mijn 35000 gold gestolen, en alle restjes op mijn alts ook. De chinees die in m'n accuont heeft ingebroken was wel zo aardig om 32 silver en wat coppertjes achter te laten.

Heb gelijk een ticket gemaakt en m'n wachtwoorden op een beveiligde laptop veranderd.

Sta ik in orgrimar op m'n GM ticket te wachten, word ik gedisconnect en krijg ik een melding + email dat m'n account permanent gesloten is vanwege "abuse of the economy" :')

Heb via de support site van Blizzard nog maals een ticket aangemaakt met alle relevante info, hopelijk krijg ik mijn account terug :(

edit: Krijg nu een emailtje met een linkje naar een password reset... Hoe weet ik nou of dit geen scam email is want ik krijg echt 100en van die nep blizzard mailtjes elke week met dezelfde shit om mijn wachtwoord te stelen :')
Te gaar zoiets..
Dit hebben ze bij een bekende van mij ook gedaan.

Je moet gelijk support bellen.
Dan krijg je een engelse medewerker aan de telefoon , en dan fixen ze gelijk alles.
Moet je prolly alleen even een andere e-mail gebruiken/aanmaken.

En dan krijg je als het goed is gewoon alles terug.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_90180966
Ik heb een aarthas in de guild. Hij gebruikt de : The patient title. en hij speelt DK :')
  FOK!Babe maandag 20 december 2010 @ 16:07:21 #126
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_90182148
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 15:47 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Ik heb een aarthas in de guild. Hij gebruikt de : The patient title. en hij speelt DK :')
En is een male Belf met Goku haar? En schreeuwt: gogogo ffs noobs?
pi_90185720
Lees ik net een post op MMO-Champion van een Warrior die vindt dat het ''sweet justice'' is dat warriors nu zo overpowered zijn omdat ze ooit in Vanilla eens slecht waren in pvp :') :D
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_90188075
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 14:20 schreef Faithfulness het volgende:
Inderdaad, gelukkig lekker snel! ^O^

Weet iemand waarom je voor de ene daily wel Guildrep krijgt en voor de andere daily niet? :@
Nou, ik zou überhaupt wel een overzichtje willen hebben van waar je nou guildrep voor krijgt, want ik snap het niet :+ (bijv heroics met alleen guildies doen: ik krijg niks :{ )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_90188105
quote:
15s.gif Op maandag 20 december 2010 17:10 schreef Ezio het volgende:
Lees ik net een post op MMO-Champion van een Warrior die vindt dat het ''sweet justice'' is dat warriors nu zo overpowered zijn omdat ze ooit in Vanilla eens slecht waren in pvp :') :D
Die zijn momenteel wel absurd overpowered!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 20 december 2010 @ 18:03:32 #130
194233 Friday12
Originele kloon
pi_90188135
Mijn guild is aan het afsterven onze GM is weg(de 2e dit jaar) en nu gaan we zeker geen 25 mans meer omdat er teveel mensen weg zijn -O-
  maandag 20 december 2010 @ 18:04:46 #131
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_90188181
Ik word helemaal doodgegooid met kutmail van blizzard (of oplichters) over mijn account dat ie gehacked etc. is.

Dat maakt me geen ruk uit want ik speel het spel toch al drie jaar niet meer, ik kan niet eens meer inloggen, maar ik blijf maar mail ontvangen :(
pi_90188333
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 18:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Die zijn momenteel wel absurd overpowered!
Vrij irritant inderdaad, die 5sec stun gecombineerd met NOG !!! een gap closer is wel wat overkill :')
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_90189109
Er stond vandaag overigens een stuk over wow in de nrc next. Maar liefst 2 volle pagina's + screenschots. Maar ik vond het erg kneuterig geschreven (iedereen die nog nooit van games heeft gehoord moest het volgen natuurlijk) en alles was naar het Nederlands vertaald. Guild = gilde, quests = spelopdrachten etc. Ik herkende er niet echt wat uit, maar goed, de schrijver zat ook in een roleplayguild en dat is wel wat anders dan een raidguild.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 20 december 2010 @ 18:54:46 #134
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_90190404
Tot nu toe hartstikke leuk. Heb meteen full geupgrade :)

Ik ben dus een priest. Wat voor een proffession is goed om te nemen?
  FOK!Babe maandag 20 december 2010 @ 19:06:18 #135
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_90190974
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 18:54 schreef Burrito het volgende:
Tot nu toe hartstikke leuk. Heb meteen full geupgrade :)

Ik ben dus een priest. Wat voor een proffession is goed om te nemen?
Als het je eerste toon is wil je misschien eerst voornamelijk een beetje gold verdienen? In dat geval kan je gaan voor beroepen als skinning en mining, daarmee verzamel je tijdens het questen materialen die andere mensen nodig hebben om hun proffesions uit te oefenen en die kan je dus verkopen op de AH.
pi_90191696
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 18:26 schreef Isabeau het volgende:
Er stond vandaag overigens een stuk over wow in de nrc next. Maar liefst 2 volle pagina's + screenschots. Maar ik vond het erg kneuterig geschreven (iedereen die nog nooit van games heeft gehoord moest het volgen natuurlijk) en alles was naar het Nederlands vertaald. Guild = gilde, quests = spelopdrachten etc. Ik herkende er niet echt wat uit, maar goed, de schrijver zat ook in een roleplayguild en dat is wel wat anders dan een raidguild.
Ja, wou het hier ook al melden.
Het het niet uitgelezen, vond het te droevig overkomen.
Nu denkt iedereen strakjes dat WoW spelers allemaal van die roleplayers zijn.

En wat klinkt het toch slecht in het nederlands zeg :D
pi_90191758
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 19:19 schreef Migwi het volgende:

[..]

Ja, wou het hier ook al melden.
Het het niet uitgelezen, vond het te droevig overkomen.
Nu denkt iedereen strakjes dat WoW spelers allemaal van die roleplayers zijn.

En wat klinkt het toch slecht in het nederlands zeg :D
Dat klopt ja, die zooi moet je gewoon niet vertalen. Ik vond het in de PU al moeilijk om een artikel te lezen over WotLK destijds, en dat is een gamemagazine.
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_90191793
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 19:19 schreef Migwi het volgende:

Ja, wou het hier ook al melden.
Het het niet uitgelezen, vond het te droevig overkomen.
Nu denkt iedereen strakjes dat WoW spelers allemaal van die roleplayers zijn.

En wat klinkt het toch slecht in het nederlands zeg :D
Ik moest vooral een beetje smirken om het kansloze dat zijn gilde wilde proberen een server first lvl 85 te krijgen, en daar had betreffende geluksvogel een paar vrije dagen voor uitgetrokken en zijn moeder stond achter hem. Een paar dagen? _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_90192373
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 19:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik moest vooral een beetje smirken om het kansloze dat zijn gilde wilde proberen een server first lvl 85 te krijgen, en daar had betreffende geluksvogel een paar vrije dagen voor uitgetrokken en zijn moeder stond achter hem. Een paar dagen? _O-
Inderdaad man, een echte pro doet het in 1 dag.

:')

Maar ff zonder dollen, een paar dagen? Dan is de halve server toch al 85 of niet :')
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_90192749
quote:
15s.gif Op maandag 20 december 2010 19:31 schreef Ezio het volgende:

Inderdaad man, een echte pro doet het in 1 dag.

:')

Maar ff zonder dollen, een paar dagen? Dan is de halve server toch al 85 of niet :')
Ja! :D

Ik vond de naïviteit zo...raar. Hij is GM en doet dan net of zijn guild een puinhoop wordt als hij de guildchat even uitzet. Maar dan lees ik in de inzet wie hij is en dat hij max 10 uur wow speelt per week. Hoe gaat dat dan met dat guild al die andere uren? :o Dat moet dan toch een enorme puinhoop zijn volgens de schrijver O-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 20 december 2010 @ 20:16:00 #141
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_90195144
quote:
14s.gif Op maandag 20 december 2010 19:06 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Als het je eerste toon is wil je misschien eerst voornamelijk een beetje gold verdienen? In dat geval kan je gaan voor beroepen als skinning en mining, daarmee verzamel je tijdens het questen materialen die andere mensen nodig hebben om hun proffesions uit te oefenen en die kan je dus verkopen op de AH.
Prima, heb die genomen. Thanks
  FOK!Babe maandag 20 december 2010 @ 20:24:46 #142
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_90195763
Misschien kan iemand hier een paar tips geven? Shadow Priest, doet rond lvl 35 schommelen.

Ik hoop echt dat ik iets verkeerd doe want na elke 2 mobs mag ik gaan zitten en drinken? Kan iemand me even uitleggen wat ik zou moeten doen? :')
pi_90196515
Haha _O- .

of the Nightfall is trouwens ook een beetje zo eentje uit het rijtje Jenkins the Patient. Sinds die zerge voor iedereen makkelijk was.
  maandag 20 december 2010 @ 20:43:06 #144
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_90197030


[ Bericht 100% gewijzigd door Burrito op 20-12-2010 20:48:31 ]
  Moderator maandag 20 december 2010 @ 20:59:11 #145
9859 crew  Karina
Woman
pi_90198246
De Ring of Blood quest in Twilight Highl. daar wacht ik maar even mee, veel te druk daar, gewoon niet te doen, iedereen staat te dringen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_90198503
quote:
7s.gif Op maandag 20 december 2010 20:59 schreef Karina het volgende:
De Ring of Blood quest in Twilight Highl. daar wacht ik maar even mee, veel te druk daar, gewoon niet te doen, iedereen staat te dringen.
Nog steeds? :D :D Jeetje, dat duurt al sinds de start van Cata en ik had verwacht dat het er nu wel eens rustiger zou worden, nee dus.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_90200702
quote:
7s.gif Op maandag 20 december 2010 20:59 schreef Karina het volgende:
De Ring of Blood quest in Twilight Highl. daar wacht ik maar even mee, veel te druk daar, gewoon niet te doen, iedereen staat te dringen.
Geen moeite mee gehad, waren misschien 2 of 3 groepjes maar als 1 dan bezig is kon je alvast klaar gaan staan om te beginnen. En het is de moeite waard als je Dragonmaw rep wil doen anders krijg je geen daily quests, of uberhaupt een quartermaster.
  maandag 20 december 2010 @ 21:36:29 #148
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_90200963
quote:
15s.gif Op maandag 20 december 2010 19:31 schreef Ezio het volgende:

[..]

Inderdaad man, een echte pro doet het in 1 dag.

:')

Maar ff zonder dollen, een paar dagen? Dan is de halve server toch al 85 of niet :')
Dat dacht ik ook van de professions, maar ik zag een week na de release, om drie uur 's nachts nog een Realm First! Jewelcrafting verschijnen in m'n chatbox. :P

Maar wat een lulletje rozenwater hey, met z'n "zijn moeder stond achter hem." :')
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_90201011
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 21:33 schreef Noray het volgende:

[..]

Geen moeite mee gehad, waren misschien 2 of 3 groepjes maar als 1 dan bezig is kon je alvast klaar gaan staan om te beginnen. En het is de moeite waard als je Dragonmaw rep wil doen anders krijg je geen daily quests, of uberhaupt een quartermaster.
Ehm, pardon?
Ik ben nog geeneens aan die CoC begonnen (idioot druk, letterlijk) en kan gewoon dailies doen en interacten met de quartermaster hoor.
  maandag 20 december 2010 @ 21:38:56 #150
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_90201141
Trouwens over de loot. Is het in principe het beste om gewoon alles te looten en dan te verkopen bij zo'n figuur?
pi_90201311
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 21:38 schreef Burrito het volgende:
Trouwens over de loot. Is het in principe het beste om gewoon alles te looten en dan te verkopen bij zo'n figuur?
Ja, maar groene en witte items kan je vaak aan andere spelers voor meer geld verkopen via de Auction House, of het zelf gebruiken voor één van je professions (bijvoorbeeld first aid).
  Moderator maandag 20 december 2010 @ 22:11:37 #152
9859 crew  Karina
Woman
pi_90203710
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 21:33 schreef Noray het volgende:

[..]

Geen moeite mee gehad, waren misschien 2 of 3 groepjes maar als 1 dan bezig is kon je alvast klaar gaan staan om te beginnen. En het is de moeite waard als je Dragonmaw rep wil doen anders krijg je geen daily quests, of uberhaupt een quartermaster.
Kun je die quest trouwens alleen aannemen als je in een groep zit? Want de eerste kreeg ik al niet eens van de questgiver merkte ik.

Die dailies heb ik trouwens al, nog geen tijd gehad om ze te doen (die van de Warhammers of hoe ze ook heten).
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_90203945
Vashj'ir :r

Ben maar aan de quests begonnen, maar man oh man, dit is echt niet mijn zone.
Enne, hey, een grot diep in de zee, laten we daar een vuur bouwen en een hele hub neerplempen, want dat is vast goed voor het zuurstofgehalte in de lucht (ja, te natuurkundig, I know, maar heb 't echt gehad met die zone, nog 'maar' 40 quests).
pi_90207767
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 22:14 schreef Migwi het volgende:
Vashj'ir :r

Ben maar aan de quests begonnen, maar man oh man, dit is echt niet mijn zone.
Enne, hey, een grot diep in de zee, laten we daar een vuur bouwen en een hele hub neerplempen, want dat is vast goed voor het zuurstofgehalte in de lucht (ja, te natuurkundig, I know, maar heb 't echt gehad met die zone, nog 'maar' 40 quests).
Wat is er dan zo erg aan?
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_90207774
Net 82 en bijna heel hyjal af geloof ik :). leuk gebied.

Heb alleen vash' jir gedaan tot aan de mount :')
pi_90208565
Toch maar besloten om Karazhan te gaan verlaten, de BG queues zuigen te hard :')
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_90208850
Grrrr, sta je 35minuten als DPS in que voor een random dungeon wordt je gedwongen een in progress te nemen. Zijn ze bij de laatste baas.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  FOK!Babe maandag 20 december 2010 @ 23:35:37 #158
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_90209842
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 23:19 schreef Sjiznit het volgende:
Grrrr, sta je 35minuten als DPS in que voor een random dungeon wordt je gedwongen een in progress te nemen. Zijn ze bij de laatste baas.
Fucking irritant.
pi_90210526
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 22:14 schreef Migwi het volgende:
Vashj'ir :r

Ben maar aan de quests begonnen, maar man oh man, dit is echt niet mijn zone.
Enne, hey, een grot diep in de zee, laten we daar een vuur bouwen en een hele hub neerplempen, want dat is vast goed voor het zuurstofgehalte in de lucht (ja, te natuurkundig, I know, maar heb 't echt gehad met die zone, nog 'maar' 40 quests).
Wat ik bij Vashjir irritant vond waren de 'clusters' aan quests. Je wordt ergens heengestuurd en daar kan je dan 3-4 quests oppakken die je tegelijk moet doen... er zit vrij weinig variatie in.
Bij Hyjal heb je ook die clusters maar om de een of andere manier is het daar minder vervelend :P
pi_90210585
Lekker bezig geweest trouwens vandaag. Vanmorgen begonnen in Sholazar op lvl 78, dat hele gebied uitgemest tot aan de achi en inmiddels al level 81 @ Hyjal :) tussendoor ook nog even mijn Outland Heroic dungeonmaster gehaald en een handvol Northrend normals. Ga nu toch ook maar de Northrend heroics doen dan heb ik dat gehad :)
pi_90210970
Ik zie het al wel, de komende weken is farmenfarmenfarmenfarmenfarmenfarmenfarmenfarmenfarmenfarmenfarmenfarmenfarmenfarmenfarmenfarmenfarmenfarmenfarmenfarmenfarmenfarmen

Wat duurt honor lang zeg, heb bijna 4/5 set... de tering zeg...

Dan nog rep voor head en shoulder enchant |:(
pi_90211050
Die blauwe troep koop ik niet eens, ik wil vicious!
pi_90211387
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 23:57 schreef ufopiloot het volgende:
Die blauwe troep koop ik niet eens, ik wil vicious!
Dat sla ik eerst ook wel over denk ik :{
pi_90211581
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 23:57 schreef ufopiloot het volgende:
Die blauwe troep koop ik niet eens, ik wil vicious!
Die blauwe troep kost alleen honor, de vicious troep kost alleen conquest points. Gaat prima samen dus.
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_90212767
quote:
15s.gif Op dinsdag 21 december 2010 00:06 schreef Ezio het volgende:

[..]

Die blauwe troep kost alleen honor, de vicious troep kost alleen conquest points. Gaat prima samen dus.
M'n honor is al op en ik heb geen zin om random bg's te farmen :P
pi_90212953
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 00:23 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

M'n honor is al op en ik heb geen zin om random bg's te farmen :P
Dan zul je altijd een pvp newb blijven, mijn zoon :{w
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  Moderator dinsdag 21 december 2010 @ 00:29:15 #167
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_90213201
quote:
15s.gif Op dinsdag 21 december 2010 00:25 schreef Ezio het volgende:

[..]

Dan zul je altijd een pvp newb blijven, mijn zoon :{w
;(
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_90215334
quote:
15s.gif Op dinsdag 21 december 2010 00:25 schreef Ezio het volgende:

[..]

Dan zul je altijd een pvp newb blijven, mijn zoon :{w
Gewoon een paar weken rated BG's doen voor de rating = meer points per week.
pi_90216261
Zo straks van Kazzak naar stormreaver transferen.
pi_90216863
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 01:08 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Gewoon een paar weken rated BG's doen voor de rating = meer points per week.
Ja dus? :P
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  dinsdag 21 december 2010 @ 07:40:03 #171
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_90220685
Da's apart... Ik huppel net met m'n Undead Mage door Tirisfal Glades en opeens zie ik bij sommige struiken gele, katachtige ogen oplichten. Bij nadere inspectie bleek er verder geen gek beest in de bosjes te zitten; die ogen waren gewoon als het ware op de struik geplakt. Zaten die daar altijd al? Ik heb ze nooit opgemerkt namelijk. :D
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_90221134
quote:
5s.gif Op dinsdag 21 december 2010 07:40 schreef Rikketik het volgende:
Da's apart... Ik huppel net met m'n Undead Mage door Tirisfal Glades en opeens zie ik bij sommige struiken gele, katachtige ogen oplichten. Bij nadere inspectie bleek er verder geen gek beest in de bosjes te zitten; die ogen waren gewoon als het ware op de struik geplakt. Zaten die daar altijd al? Ik heb ze nooit opgemerkt namelijk. :D
Probeer van de pillen af te blijven als je wow gaat spelen ;)
pi_90221162
Zo ik heb nu een level 76 nelf mage :P
Leftist Vegan Long Haired Witch
Revolutionary Anarchist
No material girl, No extremist, Critical Thinker.
XXX Straight Edge XXX
pi_90221169
quote:
5s.gif Op dinsdag 21 december 2010 07:40 schreef Rikketik het volgende:
Da's apart... Ik huppel net met m'n Undead Mage door Tirisfal Glades en opeens zie ik bij sommige struiken gele, katachtige ogen oplichten. Bij nadere inspectie bleek er verder geen gek beest in de bosjes te zitten; die ogen waren gewoon als het ware op de struik geplakt. Zaten die daar altijd al? Ik heb ze nooit opgemerkt namelijk. :D
Ik heb ze regelmatig gezien ja. Is al heel lang zo ;)
Leftist Vegan Long Haired Witch
Revolutionary Anarchist
No material girl, No extremist, Critical Thinker.
XXX Straight Edge XXX
pi_90221263
quote:
5s.gif Op dinsdag 21 december 2010 07:40 schreef Rikketik het volgende:
Da's apart... Ik huppel net met m'n Undead Mage door Tirisfal Glades en opeens zie ik bij sommige struiken gele, katachtige ogen oplichten. Bij nadere inspectie bleek er verder geen gek beest in de bosjes te zitten; die ogen waren gewoon als het ware op de struik geplakt. Zaten die daar altijd al? Ik heb ze nooit opgemerkt namelijk. :D
:Y
  dinsdag 21 december 2010 @ 08:51:19 #176
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_90221404
Waarom vinden jullie warriors nou weer overpowered? :?

Ik heb meer problemen met Frostmages (verrassend! :') ) met hun fucking ring of frost, en de oh zo fijne feral druids :r

Wij, warriors mogen ook wel eens hoog in de voedselketen staan toch?

duikt snel weg voor inc warrior QQ
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_90221417
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 01:31 schreef CraniuM het volgende:
Zo straks van Kazzak naar stormreaver transferen.
Transfer je een Horde of Alliance, speel zelf namelijk ook op Stormreaver aan de horde kant dan.
Fantastisch!
pi_90221584
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 08:51 schreef jagga het volgende:
Waarom vinden jullie warriors nou weer overpowered? :?

Ik heb meer problemen met Frostmages (verrassend! :') ) met hun fucking ring of frost, en de oh zo fijne feral druids :r

Wij, warriors mogen ook wel eens hoog in de voedselketen staan toch?

duikt snel weg voor inc warrior QQ
*Trekt Jabba weer tevoorschijn en wirlwinds QQ'ers naar de sodemieter :(
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  dinsdag 21 december 2010 @ 09:18:48 #179
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_90221834
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 december 2010 09:06 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

*Trekt Jabba weer tevoorschijn en wirlwinds QQ'ers naar de sodemieter :(
huh? Jabba ?

hoe dan ook. Het is dat ik echt arms MOET nu omdat ik niet genoeg hitrating bij elkaar kan schrapen om fury te gaan (mis nog 900 hitrating) Heb het echter wel getest en godsamme wat is fury vet :D

Arms:
19-20k executes, 15k overpowers 9k heroic strikes

Fury: (singleminded fury, dus 1handers)
30k executes 18k bloodthirsts en 15k heroic strikes lol :D Biggest hit: 48k execute(had wel colossus smash aan dat wel, maar dan nog :') )

Kan niet wachten tot ik iets betere gear heb en mijn hitrating naar de 24% kan krikken :9~
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_90223417
Lol, sorry! niet helemaal wakker :')
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_90224442
Ding! Lvl 85 :)

Nu maar eens mn item level opkrikken enzo :P
pi_90224798
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 11:01 schreef Thrilled het volgende:
Ding! Lvl 85 :)

Nu maar eens mn item level opkrikken enzo :P
Doe alle quests in Twilight Highlands. Er wordt gekeken naar de items met de hoogste item-level per slot. Op mijn warrior heb ik een 329 rating, maar die wordt omhoog gekrikt door 1 cloth, 1 leather en een DPS trinket.
pi_90225346
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 21:38 schreef Burrito het volgende:
Trouwens over de loot. Is het in principe het beste om gewoon alles te looten en dan te verkopen bij zo'n figuur?
Alles wat je niet nodig hebt kun je verpatsen voor wat extra geld, ja.
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_90225391
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 08:51 schreef jagga het volgende:
Waarom vinden jullie warriors nou weer overpowered? :?

Ik heb meer problemen met Frostmages (verrassend! :') ) met hun fucking ring of frost, en de oh zo fijne feral druids :r

Wij, warriors mogen ook wel eens hoog in de voedselketen staan toch?

duikt snel weg voor inc warrior QQ
CHARGE INTERCEPT HEROIC LEAP THROWDOWN

Daarom :')

Troll :P
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  dinsdag 21 december 2010 @ 11:39:16 #185
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_90225783
quote:
15s.gif Op dinsdag 21 december 2010 11:30 schreef Ezio het volgende:

[..]

CHARGE INTERCEPT HEROIC LEAP THROWDOWN

Daarom :')

Troll :P
je vergeet colossus smash + throwdown combo ;) 5 sec 100% arp + 5 sec stun...nomnom :P

Gisteren trouwens achievement run in icc10, was erg leuk. Allemaal lvl 85ers :')
Prot warrior aoe dmg is debiel. rend op alles en raggen is 20k dps :') echt ziek :') (trash dan he)
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_90226026
Mijn account stond al een tijdje frozen maar iemand van mn guild zei dat ik gister online was. Beetje vreemd, ik ga dus battle.net checken en jawel hoor, de cata trial was geactiveerd.

Ben gehackt en al mijn goud kwijt ;(
Weet iemand hoelang het ong duurt voordat je weer alles terug hebt?
  FOK!Babe dinsdag 21 december 2010 @ 11:56:48 #187
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_90226533
quote:
17s.gif Op dinsdag 21 december 2010 11:45 schreef Audreyoot het volgende:
Mijn account stond al een tijdje frozen maar iemand van mn guild zei dat ik gister online was. Beetje vreemd, ik ga dus battle.net checken en jawel hoor, de cata trial was geactiveerd.

Ben gehackt en al mijn goud kwijt ;(
Weet iemand hoelang het ong duurt voordat je weer alles terug hebt?
Uurtje als je geluk hebt.
pi_90226685
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 december 2010 11:56 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Uurtje als je geluk hebt.
:N Heb gister de hele avond een ticket open gehad, blijven die ook open staan als je off bent?
pi_90226802
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 08:52 schreef Rickk_ het volgende:

[..]

Transfer je een Horde of Alliance, speel zelf namelijk ook op Stormreaver aan de horde kant dan.
Horde, ga daar heen met een vriend. Omdat kazzak maar een kut server is en op Stormreaver zit nog een rl vriend in de beste horde guild ;p
pi_90226835
quote:
17s.gif Op dinsdag 21 december 2010 12:00 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

:N Heb gister de hele avond een ticket open gehad, blijven die ook open staan als je off bent?
Ja :) Als ze je niet kunnen bereiken (omdat je bijv. offline bent of AFK) laten ze een ingame mail achter.
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_90226936
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 12:04 schreef Metonae het volgende:

[..]

Ja :) Als ze je niet kunnen bereiken (omdat je bijv. offline bent of AFK) laten ze een ingame mail achter.
Thnx, hoop dat het goed komt anders wordt cata een beetje zuur met 4g op de account lol
pi_90227491
Zit er niemand op Twisting nether ?
  FOK!Babe dinsdag 21 december 2010 @ 12:24:22 #193
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_90227696
quote:
17s.gif Op dinsdag 21 december 2010 12:06 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Thnx, hoop dat het goed komt anders wordt cata een beetje zuur met 4g op de account lol
Komt wel goed :Y Bovendien krijg je tegenwoordig gold naar je hoofd gesmeten als je alleen al naar de questgiver kíjkt, dus je bent waarschijnlijk sowieso binnen no-time rijk :Y
pi_90227749
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 december 2010 12:24 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Komt wel goed :Y Bovendien krijg je tegenwoordig gold naar je hoofd gesmeten als je alleen al naar de questgiver kíjkt, dus je bent waarschijnlijk sowieso binnen no-time rijk :Y
Nice :D
pi_90228307
heb nu een trail van cata.

maar blijft deze wereld er ook zo uitzien?

ook als je bijv cata niet hebt?

dus dat alles gesloopt is? en onder vuur etc
In de ban van de mods.
pi_90228505
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 12:36 schreef rihago het volgende:
heb nu een trail van cata.

maar blijft deze wereld er ook zo uitzien?

ook als je bijv cata niet hebt?

dus dat alles gesloopt is? en onder vuur etc
Ja, als je geen Cata hebt kan je alleen niet met Worgen en Goblin spelen. Ook Archaeology doet het dan niet en volgens mij kan je ook niet vliegen in de oude wereld. Natuurlijk ook niet naar 85 levelen.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_90230440
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 23:19 schreef Sjiznit het volgende:
Grrrr, sta je 35minuten als DPS in que voor een random dungeon wordt je gedwongen een in progress te nemen. Zijn ze bij de laatste baas.
Ja lekker is dat.
Had het 2x achter elkaar van de week :(

1x kwam ik na 30/35~ minuten eindelijk in een party , zaten ze bij Karsh Steelbender in HC-BRC.
Leaven ze allemaal de party , kon ik weer opnieuw in de queue. -O-
- Djehoetie / Jehuty -
pi_90231189
Zo handig om tank te zijn :D
pi_90231535
Ja, deze week ook een paar keer (ongeveer) gehad, ik ben healer en que alleen nog maar samen met een guildtank. Daardoor hebben we gelukkig altijd instant een groep, maar af en toe kom je dan bij drie van die middelmatige tot zeer slechte dps die dan ergens midden in een dungeon staan verlaten door hun (hopelijk) eerste tank en healer. Dan weet je alweer hoe laat het is.

Ook vier van de vijf keer dat we een groepje dps uit één guild krijgen, rampenplan. Het beste zijn of eigen guildmembers of drie dps die ieder individueel gejoind zijn, dan zijn er eigenlijk altijd minstens twee goed.
I believe in God, only I spell it Nature. "Frank Lloyd Wright"
pi_90234969
Krijg je als je cata koopt (online)

ook weer gewoon 30 dagen erbij?
In de ban van de mods.
pi_90235003
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 14:49 schreef rihago het volgende:
Krijg je als je cata koopt (online)

ook weer gewoon 30 dagen erbij?
Nee, dat lijkt me niet.
30 euro voor aanschaffen + 13 euro voor monthly fee
  FOK!Babe dinsdag 21 december 2010 @ 14:50:37 #202
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_90235009
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 14:49 schreef rihago het volgende:
Krijg je als je cata koopt (online)

ook weer gewoon 30 dagen erbij?
Nee? Dat was toch nooit met expansions?
pi_90235198
bij free record shop kreeg je alleen 25% korting op een game card
hardcoholic
pi_90237314
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 09:18 schreef jagga het volgende:

[..]

huh? Jabba ?

hoe dan ook. Het is dat ik echt arms MOET nu omdat ik niet genoeg hitrating bij elkaar kan schrapen om fury te gaan (mis nog 900 hitrating) Heb het echter wel getest en godsamme wat is fury vet :D

Arms:
19-20k executes, 15k overpowers 9k heroic strikes

Fury: (singleminded fury, dus 1handers)
30k executes 18k bloodthirsts en 15k heroic strikes lol :D Biggest hit: 48k execute(had wel colossus smash aan dat wel, maar dan nog :') )

Kan niet wachten tot ik iets betere gear heb en mijn hitrating naar de 24% kan krikken :9~
Waarom zou je op fury gaan voor 1handers? En hoe kun je daar in hemelsnaam 30k executes mee halen? Volgens mij kan dat toch net zo goed met 2handers?
  dinsdag 21 december 2010 @ 15:39:00 #205
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_90237424
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 15:37 schreef SolidArt het volgende:

[..]

Waarom zou je op fury gaan voor 1handers? En hoe kun je daar in hemelsnaam 30k executes mee halen? Volgens mij kan dat toch net zo goed met 2handers?
ik heb 2 one-handers en maar 1 two-hander op het moment :P heb een guildie tank op getrommeld en hebben samen een normal random gedaan.
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_90237570
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 15:39 schreef jagga het volgende:

[..]

ik heb 2 one-handers en maar 1 two-hander op het moment :P heb een guildie tank op getrommeld en hebben samen een normal random gedaan.
Ok, je roept dus maar wat?
Ik dacht dat je dus daadwerkelijk de verschillen getest had.
pi_90237963
Daarom heb ik echt een TYFUS hekel aan battlegrounds.. random tering kutmongolen die niet in heroics kunnen komen gaan allemaal lekker battlegrounden. Echt, een stelletje fucking dwaze mafketels waar je helemaal stontziek van word. BAH.

Met 3 seconden te gaan maakt de horde 2-2 in Twin Peaks.. tering retards.. Met 5 minuten te gaan zag het er al zo naar uit dat we met z'n allen moesten defenden.. maarja, slechts 3 reageren en de rest staat met hun bolle kop in het midden bij de brug een op een healer in te hakken met zijn zessen... Hrrrr.. ik kan nu echt mijn PC uit het raam flikkeren van dit soort potjes.. Vooral als ik de achievements wil en nog honderden van dit soort potjes moet doen :')

ZO

Dat lucht op!
  † In Memoriam † dinsdag 21 december 2010 @ 15:55:12 #208
230491 Zith
pls tip
pi_90238251
PVP is juist voor de pros mang
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_90238700
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 15:37 schreef SolidArt het volgende:

[..]

Waarom zou je op fury gaan voor 1handers? En hoe kun je daar in hemelsnaam 30k executes mee halen? Volgens mij kan dat toch net zo goed met 2handers?
Omdat we daar naast Titan's Grip een nieuwe talent voor hebben gekregen, die een 30% buff geeft op 2 one-handers. ;)
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_90238800
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 16:03 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Omdat we daar naast Titan's Grip een nieuwe talent voor hebben gekregen, die een 30% buff geeft op 2 one-handers. ;)
Ok, maar wat is nu het eind effect, volgens mij zitten 1h weapons qua dps output ook 30% lager. Dus is het wel rendabel om je punten daar in te steken?
pi_90239375
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 16:05 schreef SolidArt het volgende:

[..]

Ok, maar wat is nu het eind effect, volgens mij zitten 1h weapons qua dps output ook 30% lager. Dus is het wel rendabel om je punten daar in te steken?
Geen idee of dat eigenlijk al goed uitgezocht is, maar het lijkt me geen heel groot verschil als ze het erin stoppen en bovendien gelijkstellen met Titan's Grip. :)
Het zal er ook wel aan liggen welke wapens je hebt; tot Cata uitkwam waren er nog geen geschikte one-handers voor fury.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_90239715
Ik weet iig dat je met 2x Whitefin Axe (heroic) lekkere dps kan doen.
Heb nu regelmatig 25k / 30K crits.

Overigens heb ik wel bijna alleen maar 346 items op 2 na ofzo.

Weet alleen niet wat nou het verschil kwa dps is met 2x 1-handers of 2x 2-handers.
Maar ik vind 2x een 2-hander gewoon veel bruuter om mee te spelen.

[ Bericht 30% gewijzigd door Altron op 21-12-2010 16:29:17 ]
- Djehoetie / Jehuty -
  † In Memoriam † dinsdag 21 december 2010 @ 16:41:41 #213
230491 Zith
pls tip
pi_90240592
crits zeggen natuurlijk niets voer dps :P
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_90240709
Das waar , al zit ik wel bijna altijd boven de 10k dps in een heroic instance.
+Hit ftw :)
- Djehoetie / Jehuty -
pi_90240718
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 15:55 schreef Zith het volgende:
PVP is juist voor de pros mang
Jij begrijpt het.
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  dinsdag 21 december 2010 @ 16:52:39 #216
172693 hans1988
weet ik veel...zeg et ma
pi_90241204
Het zal wel aan mij liggen ma ik kan dus echt niet met fury overweg :') Haal met arms gemiddeld iets van 8.5k dps op een boss waar ik met fury niet boven de 7k uitkom :')
pi_90241728
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 16:52 schreef hans1988 het volgende:
Het zal wel aan mij liggen ma ik kan dus echt niet met fury overweg :') Haal met arms gemiddeld iets van 8.5k dps op een boss waar ik met fury niet boven de 7k uitkom :')
Misschien omdat je niet genoeg hit rating hebt, waardoor je de helft van je aanvallen mist.
  dinsdag 21 december 2010 @ 17:02:45 #218
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_90241741
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 15:41 schreef SolidArt het volgende:

[..]

Ok, je roept dus maar wat?
Ik dacht dat je dus daadwerkelijk de verschillen getest had.
voordat je rommel begint te spuwen.

Ik gaf enkel het verschil tussen fury en arms aan, niet het verschil tussen 1h fury en 2h fury.
Die nummers die ik opnoemden zijn nummers die ik er zelf uitgeslagen heb en zijn dus niet uit mijn reet getrokken.

Le-zen
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_90241931
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 16:16 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Geen idee of dat eigenlijk al goed uitgezocht is, maar het lijkt me geen heel groot verschil als ze het erin stoppen en bovendien gelijkstellen met Titan's Grip. :)
Het zal er ook wel aan liggen welke wapens je hebt; tot Cata uitkwam waren er nog geen geschikte one-handers voor fury.
Het idee van Single minded fury is om mensen een keuze te geven. Er schijnen een hoop fury warriors te zijn die in TBC met 1h's liepen en die het niet tof vonden om verplicht met 2h's te gaan lopen. Het uitgangspunt is dan ook dat die twee talents precies hetzelfde doen aan damage en dat het dus vooral aan de speler ligt om te nemen wat hij het tofste vind.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_90242054
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 17:06 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Het idee van Single minded fury is om mensen een keuze te geven. Er schijnen een hoop fury warriors te zijn die in TBC met 1h's liepen en die het niet tof vonden om verplicht met 2h's te gaan lopen. Het uitgangspunt is dan ook dat die twee talents precies hetzelfde doen aan damage en dat het dus vooral aan de speler ligt om te nemen wat hij het tofste vind.
Dat vind ik dan raar, want ik kan bijv. een talent point steken in arms, om meer DPS output te genereren die zij moeten missen dan.
pi_90242286
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 17:07 schreef SolidArt het volgende:

[..]

Dat vind ik dan raar, want ik kan bijv. een talent point steken in arms, om meer DPS output te genereren die zij moeten missen dan.
Je kan maar een van de twee talents nemen, single minded fury of titans grip.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_90242885
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 17:12 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Je kan maar een van de twee talents nemen, single minded fury of titans grip.
Ah zo! Ok... Ik dacht dat TG een prerequisite was van MF.
Dat verklaart een hoop dan.

Hoe zit het dan met enchants? Want volgens mij zijn er voor 2h wapens 'sterkere' enchants dan voor 1h wapens.
pi_90243190
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 17:25 schreef SolidArt het volgende:

[..]

Ah zo! Ok... Ik dacht dat TG een prerequisite was van MF.
Dat verklaart een hoop dan.

Hoe zit het dan met enchants? Want volgens mij zijn er voor 2h wapens 'sterkere' enchants dan voor 1h wapens.
Ik weet dit niet precies, heb me er nog niet in verdiept, maar volgens mij kunnen alle weap enchants nu op 1h of 2h gedaan worden. Dus ook dat maakt niks uit.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  dinsdag 21 december 2010 @ 17:45:36 #224
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_90243706
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 17:32 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Ik weet dit niet precies, heb me er nog niet in verdiept, maar volgens mij kunnen alle weap enchants nu op 1h of 2h gedaan worden. Dus ook dat maakt niks uit.
klopt. weapon enchants gelden nu voor zowel twohanders als onehanders.

Geweldig trouwens dat iemand mij beschuldigd van dingen ter plekke te verzinnen als diegene simpele dingen als dit niet weet. Daarboven op weet diegene ook niet dat er 2 aparte talents in de laatste tier van fury zit.
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_90243890
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 17:45 schreef jagga het volgende:

[..]

klopt. weapon enchants gelden nu voor zowel twohanders als onehanders.

Geweldig trouwens dat iemand mij beschuldigd van dingen ter plekke te verzinnen als diegene simpele dingen als dit niet weet. Daarboven op weet diegene ook niet dat er 2 aparte talents in de laatste tier van fury zit.
De 130 Agility enchant is enkel weggelegd voor 2-handers.
pi_90244296
quote:
15s.gif Op maandag 20 december 2010 23:03 schreef Ezio het volgende:

[..]

Wat is er dan zo erg aan?
Het is onderwater.
Er zijn Goblins :r
pi_90244680
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 17:12 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Je kan maar een van de twee talents nemen, single minded fury of titans grip.
Volgens mij kun je ze allebei hebben hoor?
Niet dat ik dat al heb geprobeerd, heb mijn eerste beschikbare talent in arms gepropt :') (ben nu level 81)
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_90245223
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 18:06 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Volgens mij kun je ze allebei hebben hoor?
Niet dat ik dat al heb geprobeerd, heb mijn eerste beschikbare talent in arms gepropt :') (ben nu level 81)
Klopt je kan ze alle 2 nemen, het is enkel een verspilling van talent point daar er geen synergy is voor die 2 talents.
Beter respec je gewoon als je met andere wapens wilt lopen.
pi_90245241
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 18:06 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Volgens mij kun je ze allebei hebben hoor?
Niet dat ik dat al heb geprobeerd, heb mijn eerste beschikbare talent in arms gepropt :') (ben nu level 81)
Dat zou kunnen ja, eerlijk gezegd niet geprobeerd. Maar het is iig niet zo dat je de een moet nemen om de ander te krijgen. Het nut van ze beide nemen is natuurlijk ook vrij klein. Tenzij je veel wisselt met weaps.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  dinsdag 21 december 2010 @ 18:29:11 #230
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_90245597
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 17:49 schreef BorusBulldog het volgende:

[..]

De 130 Agility enchant is enkel weggelegd voor 2-handers.
en waarom zou een warrior 130 agility op zijn wapens willen hebben ?
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_90245963
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 18:29 schreef jagga het volgende:

[..]

en waarom zou een warrior 130 agility op zijn wapens willen hebben ?
En waar zeg ik dat? Ik geef enkel extra informatie met betrekking tot de enchants daar jij zegt dat alle enchants tegenwoordig universeel zijn, echter is er 1 die dat niet is.
Apart dat jij erin leest dat een warrior 130 agility op zijn wapen zou willen hebben.
pi_90246146
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 17:45 schreef jagga het volgende:

[..]

klopt. weapon enchants gelden nu voor zowel twohanders als onehanders.

Geweldig trouwens dat iemand mij beschuldigd van dingen ter plekke te verzinnen als diegene simpele dingen als dit niet weet. Daarboven op weet diegene ook niet dat er 2 aparte talents in de laatste tier van fury zit.
Voel je je op je teentjes getrapt of zo :') Ik stel gewoon de vraag, of je iets hebt getest of niet.
Stel je niet zo aan flapdrol.
pi_90247280
Lief samen spelen, jongens O+
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_90247322
Ik heb de Fortune Cards ontdekt -O-

(en ik ben 85 *O*)
  Moderator dinsdag 21 december 2010 @ 20:08:00 #235
9859 crew  Karina
Woman
pi_90250639
quote:
99s.gif Op dinsdag 21 december 2010 19:07 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb de Fortune Cards ontdekt -O-

(en ik ben 85 *O*)
Fortune cookies toch? Ik zag het recept, maar nog niet gekocht.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 21 december 2010 @ 20:09:57 #236
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_90250776
Nee, fortune cards van inscription. Een kans dat je dan een kaart trekt die je voor 5000 goud kan verkopen!

We gaan zometeen voor het eerst raiden! Magmaw! Ben benieuwd of we de trash overleven!
  dinsdag 21 december 2010 @ 20:12:35 #237
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_90250934
Edit: Ik mag niet mee... }:|
pi_90253446
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 20:12 schreef Bienelientjee het volgende:
Edit: Ik mag niet mee... }:|
:o
/pat
  FOK!Babe dinsdag 21 december 2010 @ 21:06:57 #239
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_90254215
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 20:12 schreef Bienelientjee het volgende:
Edit: Ik mag niet mee... }:|
GUILDLEAVEN!
pi_90254618
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 20:09 schreef Bienelientjee het volgende:
Ben benieuwd of we de trash overleven!
1 mobs ofzo :D
pi_90256168
Iets meer naar Magmaw. Groepje van 3 of zo. En dan het dynamic duo. :)
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_90262971
Ik ben weg op vakantie, tot over 2 weken :P
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  Moderator dinsdag 21 december 2010 @ 23:43:53 #243
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_90264186
quote:
15s.gif Op dinsdag 21 december 2010 23:25 schreef Ezio het volgende:
Ik ben weg op vakantie, tot over 2 weken :P
Bak ze aan het strand :W
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 21 december 2010 @ 23:48:11 #244
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_90264474
quote:
15s.gif Op dinsdag 21 december 2010 23:25 schreef Ezio het volgende:
Ik ben weg op vakantie, tot over 2 weken :P
De zon! It hurts!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_90266244
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 20:12 schreef Bienelientjee het volgende:
Edit: Ik mag niet mee... }:|
Auch :{ waren er al 10 signups voordat jij aan kwam kakken?
Anders zou ik toch es gaan uitkijken naar een andere guild :P
pi_90266309
Zijn er hier trouwens meer die al begonnen zijn met raiden? Zie op de kalender van mijn guild nog niks staan ondanks dat er nu toch al een mannetje of 20 85 is.
pi_90266343
Vandaag de nieuwe Voa baas gedood, had meer uitdaging verwacht in iLvl 334 gear deed ik al 13K dps op mijn huntard :)
jaaaa wat gaan we hier neerzetten
pi_90266479
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 00:18 schreef GlenSpey het volgende:
Zijn er hier trouwens meer die al begonnen zijn met raiden? Zie op de kalender van mijn guild nog niks staan ondanks dat er nu toch al een mannetje of 20 85 is.
7 bosses down hier, 2 dagen geraid op 25 man.

Maar ik ga voor de kerst uit de guild en 'casual' spelen, ik vind er geen hol meer aan om vanaf het nieuwe jaar 4 dagen per week te raiden.

[ Bericht 5% gewijzigd door ufopiloot op 22-12-2010 00:29:15 ]
pi_90270229
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 00:18 schreef GlenSpey het volgende:
Zijn er hier trouwens meer die al begonnen zijn met raiden? Zie op de kalender van mijn guild nog niks staan ondanks dat er nu toch al een mannetje of 20 85 is.
5 down nu op 10m. Deze week nog 2 dagen ofzo en dan de kerst break. Denk dat we 2 of 3 januari met 25 mans beginnen.
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_90270395
10 bosses dood in 25 man raids, vorige week al begonnen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_90270598
Update: 11 van de 12 down, alleen Al'Akir met 10 man gedaan en niet met 25
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 22 december 2010 @ 01:52:48 #252
194233 Friday12
Originele kloon
pi_90270650
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 01:51 schreef Isabeau het volgende:
Update: 11 van de 12 down, alleen Al'Akir met 10 man gedaan en niet met 25
Netjes *O*
pi_90270708
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 01:52 schreef Friday12 het volgende:

Netjes *O*
Daar was ik niet bij hoor, ik zit op mijn werk O-) Maar mijn vriend kwam het even melden via MSN
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_90273806
Na 4 jaar WoW-absentie moet ik wel zeggen dat er veel veranderd is, zowel postief als negatief. Quests zijn, vooral in het begin, stuk leuker en dynamischer geworden. Het gaat alleen wel héél snel en je krijgt ook veel gold. Ben na een weekje spelen al level 48 en hoefde geen seconde geld te sparen voor een mount.

Dungeons zijn véél te snel gemaakt, moest je vroeger echt een goed team zoeken en ging je vervolgens minstens een uur in die dungeon. Bij een fout werd je gewhiped en moest je dus zorgvuldiger te werk gaan maar kreeg je wel veel meer een band met je groepje. Nu rush je er binnen 20 minuten doorheen en zelden gaat er iemand dood. Tjah, het is fijn om zo'n instance even tussendoor te doen maar vond de oude toch leuker. Hopelijk wordt dat wat leuker als ik 60+ ben.
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_90274566
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 01:51 schreef Isabeau het volgende:
Update: 11 van de 12 down, alleen Al'Akir met 10 man gedaan en niet met 25
niet slecht :o

Hier met de guild vandaag die VoA boss gedaan, 1shot, was dus geen reet aan.. maar ben blij dat iemand het georganiseerd heeft en morgen weer na de reset, dit door een casual btw |:(

Maar voor de rest gebeurt er niks, onze maintank (officer) doet niks, paladin (ook officer) zit te huilen dat z'n class niet goed is en druid (officer) zit al een week lang die stomme alchemy mount te farmen ofzo... dit zijn dus een MT+ 2healers, de rest van de guild doet ook vrij weinig, dus zonder hun begin je niks. Blijkbaar allemaal belangrijker dan raiden, waar we een week geleden al mee hadden moeten beginnen.

Ik zit nu te denken om iets anders te zoeken, want ik speel dit spel om te raiden, maarja het is bijna kerst en dan gaan meer guilds op hun gat zitten en dat maakt het niet makkelijk om iets nieuws te vinden denk ik :{

fml. 8)7
pi_90274701
Engineering 1-525, ruim 7k gekost ;(
pi_90274745
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 04:44 schreef Pixell het volgende:

niet slecht :o

Hier met de guild vandaag die VoA boss gedaan, 1shot, was dus geen reet aan.. maar ben blij dat iemand het georganiseerd heeft en morgen weer na de reset, dit door een casual btw |:(

Maar voor de rest gebeurt er niks, onze maintank (officer) doet niks, paladin (ook officer) zit te huilen dat z'n class niet goed is en druid (officer) zit al een week lang die stomme alchemy mount te farmen ofzo... dit zijn dus een MT+ 2healers, de rest van de guild doet ook vrij weinig, dus zonder hun begin je niks. Blijkbaar allemaal belangrijker dan raiden, waar we een week geleden al mee hadden moeten beginnen.

Ik zit nu te denken om iets anders te zoeken, want ik speel dit spel om te raiden, maarja het is bijna kerst en dan gaan meer guilds op hun gat zitten en dat maakt het niet makkelijk om iets nieuws te vinden denk ik :{

fml. 8)7
Dat is ook balen zeg! :o Ik zou naar een ander guild uitkijken als ik jou was, jullie officers zijn niet echt serieus geinteresseerd in raiden zo te lezen :{
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_90274917
Isa, wie zitten er allemaal in Ad Elisyum, is dat een nieuwe guild?
pi_90274947
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 05:42 schreef Santello het volgende:
Isa, wie zitten er allemaal in Ad Elisyum, is dat een nieuwe guild?
Dat is het voormalige Contingency, met alleen de raiders en zonder alle (400+ ?) casuals.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_90274994
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 03:44 schreef MaxC het volgende:
Na 4 jaar WoW-absentie moet ik wel zeggen dat er veel veranderd is, zowel postief als negatief. Quests zijn, vooral in het begin, stuk leuker en dynamischer geworden. Het gaat alleen wel héél snel en je krijgt ook veel gold. Ben na een weekje spelen al level 48 en hoefde geen seconde geld te sparen voor een mount.

Dungeons zijn véél te snel gemaakt, moest je vroeger echt een goed team zoeken en ging je vervolgens minstens een uur in die dungeon. Bij een fout werd je gewhiped en moest je dus zorgvuldiger te werk gaan maar kreeg je wel veel meer een band met je groepje. Nu rush je er binnen 20 minuten doorheen en zelden gaat er iemand dood. Tjah, het is fijn om zo'n instance even tussendoor te doen maar vond de oude toch leuker. Hopelijk wordt dat wat leuker als ik 60+ ben.
same, wow is veel makkelijker geworden...
pi_90275734
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 01:51 schreef Isabeau het volgende:
Update: 11 van de 12 down, alleen Al'Akir met 10 man gedaan en niet met 25
Dus we kunnen concluderen dat raids veel makkelijker zijn geworden? Als t nou allemaal al zo snel neergaat.
Vreemd dat ze de trend van de pittige heroics niet hebben doorgevoerd.
pi_90275743
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 05:00 schreef j0rdiiii het volgende:
Engineering 1-525, ruim 7k gekost ;(
Dat valt me nog mee
pi_90276878
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 08:23 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Dus we kunnen concluderen dat raids veel makkelijker zijn geworden? Als t nou allemaal al zo snel neergaat.
Vreemd dat ze de trend van de pittige heroics niet hebben doorgevoerd.
Ook bij TBC en LK waren er guilds die binnen een paar weken alles hadden gecleared.
pi_90276940
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 03:44 schreef MaxC het volgende:
Na 4 jaar WoW-absentie moet ik wel zeggen dat er veel veranderd is, zowel postief als negatief. Quests zijn, vooral in het begin, stuk leuker en dynamischer geworden. Het gaat alleen wel héél snel en je krijgt ook veel gold. Ben na een weekje spelen al level 48 en hoefde geen seconde geld te sparen voor een mount.

Dungeons zijn véél te snel gemaakt, moest je vroeger echt een goed team zoeken en ging je vervolgens minstens een uur in die dungeon. Bij een fout werd je gewhiped en moest je dus zorgvuldiger te werk gaan maar kreeg je wel veel meer een band met je groepje. Nu rush je er binnen 20 minuten doorheen en zelden gaat er iemand dood. Tjah, het is fijn om zo'n instance even tussendoor te doen maar vond de oude toch leuker. Hopelijk wordt dat wat leuker als ik 60+ ben.
In die vier jaar tijd hebben veel mensen die dungeons die jij nu zit te doen misschien wel 15.000 keer gelopen. ;) Zelfde geldt voor Outland en Northrend dungeons.
Dat zou wat zijn he, als je voor iedere dungeon intensief moest zoeken, team samenstellen en dan een uur of meer ronddwalen en faal op faal meemaken. :') Dan is dat hele spel niet meer te doen zeg maar, er is veel te veel content. ;)
Btw met de nieuwe Cataclysm dungeons is het ook whipefest als je iets niet goed doet. En over een aantal maanden rennen we daar waarschijnlijk ook weer fluitend doorheen...

Als je liever een spel speelt dat jarenlang hetzelfde blijft ga dan patiencen ofzo :P

Maar welcome back ;)
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_90277206
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 05:58 schreef OreO het volgende:

[..]

same, wow is veel makkelijker geworden...
Wow is hooguit wat meer gericht op end-game content.
Wat ook logisch is, want dan verkopen de expansions beter.
Gevolg is dus dat het levelen inderdaad sneller en makkelijker (en leuker!) is gemaakt, om het interessant te houden om nieuwe toons aan te maken. Je moet er toch niet aan denken dat het voor iedere alt zo lang duurt om level 85 te worden? :{
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_90277237
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 05:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat is ook balen zeg! :o Ik zou naar een ander guild uitkijken als ik jou was, jullie officers zijn niet echt serieus geinteresseerd in raiden zo te lezen :{
Ik ben ook officer in een guild en wij hebben (als guildleader en officers samen) er bewust voor gekozen om pas in het nieuwe jaar te gaan raiden. Natuurlijk zijn we ook geen hardcore raidingguild, maar een casual 10man raidingguild.
Wat wij als officers (waaronder ook de MT en twee healers) doen tot die tijd lijkt me niet belangrijk als wij er maar klaar voor zijn tegen die tijd. We hebben dat tijdsbestek dan ook niet gekozen omdat wij niet klaar zijn, maar omdat als we gaan we dat willen met 10 man die er klaar voor zijn. Verder is het ook wel prettig dat iedereen wat tijd heeft om zijn professions te levelen en eventueel een alt.
I believe in God, only I spell it Nature. "Frank Lloyd Wright"
  woensdag 22 december 2010 @ 10:34:18 #267
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_90278523
Had me nog zo voorgenomen om Cataclysm niet te kopen en voorgoed te stoppen (speel sowieso al bijna een jaar niet meer) maar nadat ik het gisteren bij een vriend weer zag toch maar besloten om de uitbreiding te halen. Het vlees is zwak :@

Nu alleen hopen dat het een beetje lekker speelt op mijn iMac, heb altijd op de PC gespeeld nml maar die is nu dus vervangen.

Eerst maar eens de client downlaoden, 9,5 GB.... en dan de uitbreiding en vast alweer een patch van een aantal GB :P
  woensdag 22 december 2010 @ 10:34:40 #268
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_90278538
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 00:17 schreef GlenSpey het volgende:
Auch :{ waren er al 10 signups voordat jij aan kwam kakken?
Anders zou ik toch es gaan uitkijken naar een andere guild :P
Neuh, ik was zelfs de enige warrior die zich ervoor had aangemeld! Er hadden zich maar 12 gesigned! ;( Namen ze duetten mee van 2 dks, 2 shamans en 2 priest }:| Waarvan ik de dk tank, en de healer shaman en priest wel begrijp. Maar nog 3? Neej, volgens hun was mijn itemlevel nog te laag. Ik was ongeveer maar 5 lager dan degene die voor me zat. :r Pfff, ik heb uit het verleden meer raid ervaring dan zeker 50% van die groep! :D

Maar goed, de guidleader wist het al van tevoren. Als dit te vaak gaat gebeuren...!
  woensdag 22 december 2010 @ 10:37:51 #269
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_90278655
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 10:34 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Neuh, ik was zelfs de enige warrior die zich ervoor had aangemeld! Er hadden zich maar 12 gesigned! ;( Namen ze duetten mee van 2 dks, 2 shamans en 2 priest }:| Waarvan ik de dk tank, en de healer shaman en priest wel begrijp. Maar nog 3? Neej, volgens hun was mijn itemlevel nog te laag. Ik was ongeveer maar 5 lager dan degene die voor me zat. :r Pfff, ik heb uit het verleden meer raid ervaring dan zeker 50% van die groep! :D

Maar goed, de guidleader wist het al van tevoren. Als dit te vaak gaat gebeuren...!
Ruikt een beetje naar vriendjes-politiek, niets meer niets minder.
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_90279591
Zo heb gelukkig weer alles terug. Daar ging wel ff een gedoe aan vooraf...
Had dus mn ww veranderd en wilde gister even kijken of de GM zijn werk al had gedaan, kon ik niet inloggen! Terwijl ik mn nieuwe ww opgeschreven had...Kreeg ik via battle.net mijn geheime vraag waar ik het antwoord ook niet meer op wist omdat ik nooit het goede antwoord invul(te makkelijk te hacken denk ik dan :D)
MAAR na 5 uur kon ik er weer in en had ik alles terug :7
pi_90283243
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 10:34 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Neuh, ik was zelfs de enige warrior die zich ervoor had aangemeld! Er hadden zich maar 12 gesigned! ;( Namen ze duetten mee van 2 dks, 2 shamans en 2 priest }:| Waarvan ik de dk tank, en de healer shaman en priest wel begrijp. Maar nog 3? Neej, volgens hun was mijn itemlevel nog te laag. Ik was ongeveer maar 5 lager dan degene die voor me zat. :r Pfff, ik heb uit het verleden meer raid ervaring dan zeker 50% van die groep! :D

Maar goed, de guidleader wist het al van tevoren. Als dit te vaak gaat gebeuren...!
Wtf doe je daar nog? :?
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_90283265
quote:
17s.gif Op woensdag 22 december 2010 11:08 schreef Audreyoot het volgende:
..Kreeg ik via battle.net mijn geheime vraag waar ik het antwoord ook niet meer op wist omdat ik nooit het goede antwoord invul(te makkelijk te hacken denk ik dan :D)
:D _O-

gz w/
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_90284153
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 10:34 schreef Black-Hole het volgende:
Had me nog zo voorgenomen om Cataclysm niet te kopen en voorgoed te stoppen (speel sowieso al bijna een jaar niet meer) maar nadat ik het gisteren bij een vriend weer zag toch maar besloten om de uitbreiding te halen. Het vlees is zwak :@

Nu alleen hopen dat het een beetje lekker speelt op mijn iMac, heb altijd op de PC gespeeld nml maar die is nu dus vervangen.

Eerst maar eens de client downlaoden, 9,5 GB.... en dan de uitbreiding en vast alweer een patch van een aantal GB :P
met de client gaat hij eerst 200 mb downloaden

daarna kan je al spelen en download hij verder.
In de ban van de mods.
pi_90285114
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 08:23 schreef GlenSpey het volgende:
Dus we kunnen concluderen dat raids veel makkelijker zijn geworden? Als t nou allemaal al zo snel neergaat.
Vreemd dat ze de trend van de pittige heroics niet hebben doorgevoerd.
Nee, dat kan je niet concluderen vind ik. Dit is allemaal nog normal mode en sommige raidachievements zijn bijv echt insane. Daarbij is mijn guild een stuk beter dan het gros aan guilds, dus als wij er niets van zouden kunnen dan kan 90% van de guilds het niet. Dat is wel een beetje sneu dan.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_90285379
Even een vraagje:

Herinner me ergens vaag dat wanneer je een faction change deed, je weer de 1e quest kon doen en zo heel de netherwing factie naar exalted kon brengen. Klopt dit, en is dit nog steeds van toepassing?
pi_90285435
quote:
5s.gif Op woensdag 22 december 2010 13:21 schreef DeRattebaas het volgende:
Even een vraagje:

Herinner me ergens vaag dat wanneer je een faction change deed je weer de 1e quest kon doen en zo heel de netherwing factie naar exalted kon brengen. Klopt dit, en is dit nog steeds van toepassing?
Ik geloof dat dat zo klopt ja, maar of dat nu na de patch + uitbreiding nog steeds zo is weet ik niet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_90285653
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 13:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik geloof dat dat zo klopt ja, maar of dat nu na de patch + uitbreiding nog steeds zo is weet ik niet.
Ik heb namelijk totaal geen zin om een paar weken lang steeds weer die dailies te doen dus dit zou wel een uitkomst zijn. Alleen op het internet kom ik geen recente topics tegen ;(

In ieder geval bedankt voor je reactie :)
pi_90285669
dubbel :@
pi_90285927
Wordt wel een duur geintje als je het gaat uittesten en het blijkt niet meer te kunnen :o
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_90286168
Ja idd daarom wil ik het ook graag zeker weten :)

Op wowhead stond het volgende:

quote:
By Lecks on 11/12/2010 (Patch 4.0.1)
There seems to be another bug. I did the starting quest but nothing else, then I transferred (with a faction change) and when I handed in a quest I suddenly reached exalted. I know I wasn't even close to exalted before handing in the quest.

Not that I'm complaining, it saved me a lot of trouble.
Die post is vrij recent dus denk dat het nog werkt :D
  woensdag 22 december 2010 @ 14:06:03 #281
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_90287604
quote:
11s.gif Op woensdag 22 december 2010 12:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
Wtf doe je daar nog? :?
Zit er pas net, het is namelijk een samensmelting van mijn vorige guild en een paar andere oude members. Dit was de allereerste avond. Nou, als ze mij nog vaker gaan uitsluiten vanwege zulke vage redenen, dan ga ik zeker weg!
pi_90288665
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 14:06 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Zit er pas net, het is namelijk een samensmelting van mijn vorige guild en een paar andere oude members. Dit was de allereerste avond. Nou, als ze mij nog vaker gaan uitsluiten vanwege zulke vage redenen, dan ga ik zeker weg!
Groot gelijk, je doet dat spel toch voor je plezier :{
Beter zit je dan in een guild die daarbij past :Y
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_90288846
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 14:06 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Zit er pas net, het is namelijk een samensmelting van mijn vorige guild en een paar andere oude members. Dit was de allereerste avond. Nou, als ze mij nog vaker gaan uitsluiten vanwege zulke vage redenen, dan ga ik zeker weg!
Het guild is dus in zijn geheel nieuw? Dan is het wel vreemd ja.
In ons guild zullen we ook vaak een guildmember die al een paar jaar een vast onderdeel van de raidgroup is kiezen over iemand die net het guild gejoind is. Tenminste als die persoon goed presteert en zich ingeschreven had voor die raid. We waarschuwen mensen dan ook altijd dat we geen raidplek kunnen garanderen als ze joinen. We proberen wel per lockout een beetje te roteren wie er mee gaat als er meerdere goede mensen zijn voor dezelfde positie.
I believe in God, only I spell it Nature. "Frank Lloyd Wright"
  woensdag 22 december 2010 @ 15:13:15 #284
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_90290964
Ja, de guild is nu wel nieuw, maar mijn status was al member en raider. Want ze kennen me al een hele tijd. Maar verder ben ik degene met één van de meeste raidervaringen. En had hem al gewaarschuwd dat als ik er buiten gelaten wordt hij een probleem heeft. Ach ja, we gaan het wel zien! En anders vertrek ik naar een plekje waar ze me wel graag willen!

Ze gingen wel echt met de meest vreemde raid setup een allereerste poging wagen. ;( :D

Archaeology heeft mij trouwens 2 petjes opgeleverd! Clockwork gnome and Fossilized Raptor!
pi_90292368
Wat is LW een kut profession om te levellen. 508 nu, enige skillup is een cloak van 8 heavy leather en 2 van elke volatiles. Of een helm van 5 heavy leather, maar die is groen atm.

Daarna, PVP patterns kopen voor 10 heavy leather per stuk, en de patterns zelf die ook nog eens 10 heavy leather en 10 volatile fire nodig hebben. Krijg je wel 2 skillups maarja.

Kost je echt uuuuuren. In vergelijking met Alchemy bijvoorbeeld, heb 2 uur herbs gefarmed en een uurtje gemined voor de laatste skills door transmutes. Dat was genoeg om twee alchemists van 450 naar 525 te krijgen.

Maarja op 525 is er wel de epic chest, waarvan ik alle mats al klaar heb liggen ^O^ .
pi_90293247
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 15:41 schreef Sapstengel het volgende:
Wat is LW een kut profession om te levellen. 508 nu, enige skillup is een cloak van 8 heavy leather en 2 van elke volatiles. Of een helm van 5 heavy leather, maar die is groen atm.

Daarna, PVP patterns kopen voor 10 heavy leather per stuk, en de patterns zelf die ook nog eens 10 heavy leather en 10 volatile fire nodig hebben. Krijg je wel 2 skillups maarja.

Kost je echt uuuuuren. In vergelijking met Alchemy bijvoorbeeld, heb 2 uur herbs gefarmed en een uurtje gemined voor de laatste skills door transmutes. Dat was genoeg om twee alchemists van 450 naar 525 te krijgen.

Maarja op 525 is er wel de epic chest, waarvan ik alle mats al klaar heb liggen ^O^ .
tailoring is net zo kut :X 6 recipes om dreamcloth the maken (elk met cd van een week! ) In een dreamcloth zit 8 bolt of embersilk + 30 volatiles of 5 chaos orb. Dreamcloth en chaos orbs zijn ook nog een soulbound :( Epic recipes kosten 1 dreamcloth .... veeeels te duur :{w Maar ondertussen wel op 525 :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Maureentje op 22-12-2010 16:04:11 ]
pi_90293418
Klopt ja, tailoring is ook irritant. Vriend van me was 525 paar dagen na de release, maar kostte hem wel 10k aan cloth van de AH :') .
pi_90293636
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 16:01 schreef Sapstengel het volgende:
Klopt ja, tailoring is ook irritant. Vriend van me was 525 paar dagen na de release, maar kostte hem wel 10k aan cloth van de AH :') .
Ben ook 10k armer en die zooi die je dan zo duur hebt gemaakt ,verdien je ook nix op terug door die mongolen die het er zo goedkoop opzetten :{w
Daarbij vind ik dat er veels te veel pvp recipes bijzitten. 2 complete sets en nix gewoons.
Oh en had wel een nieuwe mount verwacht bij tailoring ook }:|
  † In Memoriam † woensdag 22 december 2010 @ 16:13:55 #289
159966 lifeblind
pi_90294060
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 16:06 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Oh en had wel een nieuwe mount verwacht bij tailoring ook }:|
Ik ga pas verder met tailoring op mijn mage als er een superman cloak is waar je mee kunt vliegen :')
pi_90294295
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 16:13 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Ik ga pas verder met tailoring op mijn mage als er een superman cloak is waar je mee kunt vliegen :')
:D

Maar er zit echt niet veel nuttigs bij op 525 , alleen epic legs en waist... Vraag me nu eigenlijk af waarom ik er zoveel geld aan heb uitgegeven :')
pi_90297272
Ja met LW dus ook, alleen maar gare pvp recipes waar je niks mee kan. Stuur ze allemaal naar mn mage om te disenchanten. Veel te veel moeite sowieso om dat soort poep te verkopen op AH.
pi_90298736
30k Kill Command crits met mijn boar pet O+

Ben heel benieuwd wat mijn devilsaur gaat doen als die 85 is. 40k? (dungeon buffed)
  woensdag 22 december 2010 @ 19:31:58 #293
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_90302273
Ik ben nu level 16 en ik kan nu "dungeons" in. Is er een lijst welke dungeons goede spullen hebben voor mijn priest?
pi_90302465
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 19:31 schreef Burrito het volgende:
Ik ben nu level 16 en ik kan nu "dungeons" in. Is er een lijst welke dungeons goede spullen hebben voor mijn priest?
Elke dungeon die je in kan zal goede spullen hebben voor je. Maar ik denk dat je je pas echt druk moet gaan maken om je gear op level 85. Low level dungeons worden vooral veel gebruikt om xp mee te farmen. Daar zijn ze uitstekend voor.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_90306480
Zo, gquit en transfer naar oude guildies aan de horde kant.. geen hardcore raiding meer, lekker :D Dan maar een paar weken later mijn epics. :7
pi_90318961
Jongens wat loop ik toch gigantisch te slacken weer. Nog geen enkel character op lvl 85 :')
Eerst gestopt met de mage (84) want in queue's heb ik geen zin. En de warrior moest ik eerst nog door Northrend schoppen en heb vervolgens ook maar de Northrend hero dungeonmaster gehaald. Level 81.
Ga nu met mijn priest richting Cataclysm :')

Over priest gesproken, holy is het helemaal toch qua healing? Welke spell(s) gebruik je als holy priest het meest? Heb sinds 4.0 eigelijk helemaal niet meer gehealed dus...
pi_90320501
archeology is pas een kutwerk vind ik.

alchemy ging echt super makkelijk. Scheelt ook wel dat ik goblin ben
hardcoholic
  donderdag 23 december 2010 @ 01:42:13 #298
194233 Friday12
Originele kloon
pi_90324206
Magmaw en Omnitron 25 man down met maar 23 mensen *O* en verder halfus 10 neer en net mijn mail heal gekregen :D
  Moderator donderdag 23 december 2010 @ 07:24:13 #299
9859 crew  Karina
Woman
pi_90328869
Gisteren dan de Crucable of Carnage gedaan in Twilight. Niet zo moeilijk, ik kan me herinneren dat die in Nagrand destijds een stuk lastiger was en die in Zul Drak (?). Die in Nagrand heb ik wel ooit afgemaakt, maar toen ging er iets mis met het inleveren van de quests, dus de Ring of Blood achievement heb ik nu niet.

Misschien als ik zin heb die in Nagrand soloën.

@Ferdii: ik ben ook met Archeology begonnen, je moet wel engelengeduld hebben, vissen is nog makkelijk vergeleken met dit.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  donderdag 23 december 2010 @ 10:29:08 #300
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_90332225
Zit met Archaeology nu op 375ish, laat het even voor wat het is.
Die 5 seconde CD op Survey is nogal achterlijk, vooral als je tracker groen is.
pi_90332333
Archeology duurt me wat lang om te levelen, daar ga ik dan ook rustig mijn tijd voor nemen.
I believe in God, only I spell it Nature. "Frank Lloyd Wright"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')