Ja, maar groene en witte items kan je vaak aan andere spelers voor meer geld verkopen via de Auction House, of het zelf gebruiken voor één van je professions (bijvoorbeeld first aid).quote:Op maandag 20 december 2010 21:38 schreef Burrito het volgende:
Trouwens over de loot. Is het in principe het beste om gewoon alles te looten en dan te verkopen bij zo'n figuur?
Kun je die quest trouwens alleen aannemen als je in een groep zit? Want de eerste kreeg ik al niet eens van de questgiver merkte ik.quote:Op maandag 20 december 2010 21:33 schreef Noray het volgende:
[..]
Geen moeite mee gehad, waren misschien 2 of 3 groepjes maar als 1 dan bezig is kon je alvast klaar gaan staan om te beginnen. En het is de moeite waard als je Dragonmaw rep wil doen anders krijg je geen daily quests, of uberhaupt een quartermaster.
Wat is er dan zo erg aan?quote:Op maandag 20 december 2010 22:14 schreef Migwi het volgende:
Vashj'ir
Ben maar aan de quests begonnen, maar man oh man, dit is echt niet mijn zone.
Enne, hey, een grot diep in de zee, laten we daar een vuur bouwen en een hele hub neerplempen, want dat is vast goed voor het zuurstofgehalte in de lucht (ja, te natuurkundig, I know, maar heb 't echt gehad met die zone, nog 'maar' 40 quests).
Fucking irritant.quote:Op maandag 20 december 2010 23:19 schreef Sjiznit het volgende:
Grrrr, sta je 35minuten als DPS in que voor een random dungeon wordt je gedwongen een in progress te nemen. Zijn ze bij de laatste baas.
Wat ik bij Vashjir irritant vond waren de 'clusters' aan quests. Je wordt ergens heengestuurd en daar kan je dan 3-4 quests oppakken die je tegelijk moet doen... er zit vrij weinig variatie in.quote:Op maandag 20 december 2010 22:14 schreef Migwi het volgende:
Vashj'ir
Ben maar aan de quests begonnen, maar man oh man, dit is echt niet mijn zone.
Enne, hey, een grot diep in de zee, laten we daar een vuur bouwen en een hele hub neerplempen, want dat is vast goed voor het zuurstofgehalte in de lucht (ja, te natuurkundig, I know, maar heb 't echt gehad met die zone, nog 'maar' 40 quests).
Dat sla ik eerst ook wel over denk ikquote:Op maandag 20 december 2010 23:57 schreef ufopiloot het volgende:
Die blauwe troep koop ik niet eens, ik wil vicious!
Die blauwe troep kost alleen honor, de vicious troep kost alleen conquest points. Gaat prima samen dus.quote:Op maandag 20 december 2010 23:57 schreef ufopiloot het volgende:
Die blauwe troep koop ik niet eens, ik wil vicious!
M'n honor is al op en ik heb geen zin om random bg's te farmenquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:06 schreef Ezio het volgende:
[..]
Die blauwe troep kost alleen honor, de vicious troep kost alleen conquest points. Gaat prima samen dus.
Dan zul je altijd een pvp newb blijven, mijn zoonquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:23 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
M'n honor is al op en ik heb geen zin om random bg's te farmen
quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:25 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dan zul je altijd een pvp newb blijven, mijn zoon
Gewoon een paar weken rated BG's doen voor de rating = meer points per week.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:25 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dan zul je altijd een pvp newb blijven, mijn zoon
Ja dus?quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:08 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Gewoon een paar weken rated BG's doen voor de rating = meer points per week.
Probeer van de pillen af te blijven als je wow gaat spelenquote:Op dinsdag 21 december 2010 07:40 schreef Rikketik het volgende:
Da's apart... Ik huppel net met m'n Undead Mage door Tirisfal Glades en opeens zie ik bij sommige struiken gele, katachtige ogen oplichten. Bij nadere inspectie bleek er verder geen gek beest in de bosjes te zitten; die ogen waren gewoon als het ware op de struik geplakt. Zaten die daar altijd al? Ik heb ze nooit opgemerkt namelijk.
Ik heb ze regelmatig gezien ja. Is al heel lang zoquote:Op dinsdag 21 december 2010 07:40 schreef Rikketik het volgende:
Da's apart... Ik huppel net met m'n Undead Mage door Tirisfal Glades en opeens zie ik bij sommige struiken gele, katachtige ogen oplichten. Bij nadere inspectie bleek er verder geen gek beest in de bosjes te zitten; die ogen waren gewoon als het ware op de struik geplakt. Zaten die daar altijd al? Ik heb ze nooit opgemerkt namelijk.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 07:40 schreef Rikketik het volgende:
Transfer je een Horde of Alliance, speel zelf namelijk ook op Stormreaver aan de horde kant dan.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:31 schreef CraniuM het volgende:
Zo straks van Kazzak naar stormreaver transferen.
*Trekt Jabba weer tevoorschijn en wirlwinds QQ'ers naar de sodemieterquote:Op dinsdag 21 december 2010 08:51 schreef jagga het volgende:
Waarom vinden jullie warriors nou weer overpowered?
Ik heb meer problemen met Frostmages (verrassend!) met hun fucking ring of frost, en de oh zo fijne feral druids
Wij, warriors mogen ook wel eens hoog in de voedselketen staan toch?
duikt snel weg voor inc warrior QQ
huh? Jabba ?quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
*Trekt Jabba weer tevoorschijn en wirlwinds QQ'ers naar de sodemieter
Doe alle quests in Twilight Highlands. Er wordt gekeken naar de items met de hoogste item-level per slot. Op mijn warrior heb ik een 329 rating, maar die wordt omhoog gekrikt door 1 cloth, 1 leather en een DPS trinket.quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:01 schreef Thrilled het volgende:
Ding! Lvl 85
Nu maar eens mn item level opkrikken enzo
Alles wat je niet nodig hebt kun je verpatsen voor wat extra geld, ja.quote:Op maandag 20 december 2010 21:38 schreef Burrito het volgende:
Trouwens over de loot. Is het in principe het beste om gewoon alles te looten en dan te verkopen bij zo'n figuur?
CHARGE INTERCEPT HEROIC LEAP THROWDOWNquote:Op dinsdag 21 december 2010 08:51 schreef jagga het volgende:
Waarom vinden jullie warriors nou weer overpowered?
Ik heb meer problemen met Frostmages (verrassend!) met hun fucking ring of frost, en de oh zo fijne feral druids
Wij, warriors mogen ook wel eens hoog in de voedselketen staan toch?
duikt snel weg voor inc warrior QQ
je vergeet colossus smash + throwdown comboquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:30 schreef Ezio het volgende:
[..]
CHARGE INTERCEPT HEROIC LEAP THROWDOWN
Daarom
Troll
Uurtje als je geluk hebt.quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:45 schreef Audreyoot het volgende:
Mijn account stond al een tijdje frozen maar iemand van mn guild zei dat ik gister online was. Beetje vreemd, ik ga dus battle.net checken en jawel hoor, de cata trial was geactiveerd.
Ben gehackt en al mijn goud kwijt![]()
Weet iemand hoelang het ong duurt voordat je weer alles terug hebt?
Horde, ga daar heen met een vriend. Omdat kazzak maar een kut server is en op Stormreaver zit nog een rl vriend in de beste horde guild ;pquote:Op dinsdag 21 december 2010 08:52 schreef Rickk_ het volgende:
[..]
Transfer je een Horde of Alliance, speel zelf namelijk ook op Stormreaver aan de horde kant dan.
Jaquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:00 schreef Audreyoot het volgende:
[..]Heb gister de hele avond een ticket open gehad, blijven die ook open staan als je off bent?
Thnx, hoop dat het goed komt anders wordt cata een beetje zuur met 4g op de account lolquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:04 schreef Metonae het volgende:
[..]
JaAls ze je niet kunnen bereiken (omdat je bijv. offline bent of AFK) laten ze een ingame mail achter.
Komt wel goedquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:06 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Thnx, hoop dat het goed komt anders wordt cata een beetje zuur met 4g op de account lol
Nicequote:Op dinsdag 21 december 2010 12:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Komt wel goedBovendien krijg je tegenwoordig gold naar je hoofd gesmeten als je alleen al naar de questgiver kíjkt, dus je bent waarschijnlijk sowieso binnen no-time rijk
Ja, als je geen Cata hebt kan je alleen niet met Worgen en Goblin spelen. Ook Archaeology doet het dan niet en volgens mij kan je ook niet vliegen in de oude wereld. Natuurlijk ook niet naar 85 levelen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:36 schreef rihago het volgende:
heb nu een trail van cata.
maar blijft deze wereld er ook zo uitzien?
ook als je bijv cata niet hebt?
dus dat alles gesloopt is? en onder vuur etc
Ja lekker is dat.quote:Op maandag 20 december 2010 23:19 schreef Sjiznit het volgende:
Grrrr, sta je 35minuten als DPS in que voor een random dungeon wordt je gedwongen een in progress te nemen. Zijn ze bij de laatste baas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |