En is een male Belf met Goku haar? En schreeuwt: gogogo ffs noobs?quote:Op maandag 20 december 2010 15:47 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Ik heb een aarthas in de guild. Hij gebruikt de : The patient title. en hij speelt DK
Nou, ik zou überhaupt wel een overzichtje willen hebben van waar je nou guildrep voor krijgt, want ik snap het nietquote:Op maandag 20 december 2010 14:20 schreef Faithfulness het volgende:
Inderdaad, gelukkig lekker snel!![]()
Weet iemand waarom je voor de ene daily wel Guildrep krijgt en voor de andere daily niet?
Die zijn momenteel wel absurd overpowered!quote:Op maandag 20 december 2010 17:10 schreef Ezio het volgende:
Lees ik net een post op MMO-Champion van een Warrior die vindt dat het ''sweet justice'' is dat warriors nu zo overpowered zijn omdat ze ooit in Vanilla eens slecht waren in pvp![]()
Vrij irritant inderdaad, die 5sec stun gecombineerd met NOG !!! een gap closer is wel wat overkillquote:Op maandag 20 december 2010 18:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die zijn momenteel wel absurd overpowered!
Als het je eerste toon is wil je misschien eerst voornamelijk een beetje gold verdienen? In dat geval kan je gaan voor beroepen als skinning en mining, daarmee verzamel je tijdens het questen materialen die andere mensen nodig hebben om hun proffesions uit te oefenen en die kan je dus verkopen op de AH.quote:Op maandag 20 december 2010 18:54 schreef Burrito het volgende:
Tot nu toe hartstikke leuk. Heb meteen full geupgrade
Ik ben dus een priest. Wat voor een proffession is goed om te nemen?
Ja, wou het hier ook al melden.quote:Op maandag 20 december 2010 18:26 schreef Isabeau het volgende:
Er stond vandaag overigens een stuk over wow in de nrc next. Maar liefst 2 volle pagina's + screenschots. Maar ik vond het erg kneuterig geschreven (iedereen die nog nooit van games heeft gehoord moest het volgen natuurlijk) en alles was naar het Nederlands vertaald. Guild = gilde, quests = spelopdrachten etc. Ik herkende er niet echt wat uit, maar goed, de schrijver zat ook in een roleplayguild en dat is wel wat anders dan een raidguild.
Dat klopt ja, die zooi moet je gewoon niet vertalen. Ik vond het in de PU al moeilijk om een artikel te lezen over WotLK destijds, en dat is een gamemagazine.quote:Op maandag 20 december 2010 19:19 schreef Migwi het volgende:
[..]
Ja, wou het hier ook al melden.
Het het niet uitgelezen, vond het te droevig overkomen.
Nu denkt iedereen strakjes dat WoW spelers allemaal van die roleplayers zijn.
En wat klinkt het toch slecht in het nederlands zeg
Ik moest vooral een beetje smirken om het kansloze dat zijn gilde wilde proberen een server first lvl 85 te krijgen, en daar had betreffende geluksvogel een paar vrije dagen voor uitgetrokken en zijn moeder stond achter hem. Een paar dagen?quote:Op maandag 20 december 2010 19:19 schreef Migwi het volgende:
Ja, wou het hier ook al melden.
Het het niet uitgelezen, vond het te droevig overkomen.
Nu denkt iedereen strakjes dat WoW spelers allemaal van die roleplayers zijn.
En wat klinkt het toch slecht in het nederlands zeg
Inderdaad man, een echte pro doet het in 1 dag.quote:Op maandag 20 december 2010 19:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moest vooral een beetje smirken om het kansloze dat zijn gilde wilde proberen een server first lvl 85 te krijgen, en daar had betreffende geluksvogel een paar vrije dagen voor uitgetrokken en zijn moeder stond achter hem. Een paar dagen?
Ja!quote:Op maandag 20 december 2010 19:31 schreef Ezio het volgende:
Inderdaad man, een echte pro doet het in 1 dag.
Maar ff zonder dollen, een paar dagen? Dan is de halve server toch al 85 of niet
Prima, heb die genomen. Thanksquote:Op maandag 20 december 2010 19:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als het je eerste toon is wil je misschien eerst voornamelijk een beetje gold verdienen? In dat geval kan je gaan voor beroepen als skinning en mining, daarmee verzamel je tijdens het questen materialen die andere mensen nodig hebben om hun proffesions uit te oefenen en die kan je dus verkopen op de AH.
Nog steeds?quote:Op maandag 20 december 2010 20:59 schreef Karina het volgende:
De Ring of Blood quest in Twilight Highl. daar wacht ik maar even mee, veel te druk daar, gewoon niet te doen, iedereen staat te dringen.
Geen moeite mee gehad, waren misschien 2 of 3 groepjes maar als 1 dan bezig is kon je alvast klaar gaan staan om te beginnen. En het is de moeite waard als je Dragonmaw rep wil doen anders krijg je geen daily quests, of uberhaupt een quartermaster.quote:Op maandag 20 december 2010 20:59 schreef Karina het volgende:
De Ring of Blood quest in Twilight Highl. daar wacht ik maar even mee, veel te druk daar, gewoon niet te doen, iedereen staat te dringen.
Dat dacht ik ook van de professions, maar ik zag een week na de release, om drie uur 's nachts nog een Realm First! Jewelcrafting verschijnen in m'n chatbox.quote:Op maandag 20 december 2010 19:31 schreef Ezio het volgende:
[..]
Inderdaad man, een echte pro doet het in 1 dag.
Maar ff zonder dollen, een paar dagen? Dan is de halve server toch al 85 of niet
Ehm, pardon?quote:Op maandag 20 december 2010 21:33 schreef Noray het volgende:
[..]
Geen moeite mee gehad, waren misschien 2 of 3 groepjes maar als 1 dan bezig is kon je alvast klaar gaan staan om te beginnen. En het is de moeite waard als je Dragonmaw rep wil doen anders krijg je geen daily quests, of uberhaupt een quartermaster.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |