abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90201311
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 21:38 schreef Burrito het volgende:
Trouwens over de loot. Is het in principe het beste om gewoon alles te looten en dan te verkopen bij zo'n figuur?
Ja, maar groene en witte items kan je vaak aan andere spelers voor meer geld verkopen via de Auction House, of het zelf gebruiken voor één van je professions (bijvoorbeeld first aid).
  Moderator maandag 20 december 2010 @ 22:11:37 #152
9859 crew  Karina
Woman
pi_90203710
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 21:33 schreef Noray het volgende:

[..]

Geen moeite mee gehad, waren misschien 2 of 3 groepjes maar als 1 dan bezig is kon je alvast klaar gaan staan om te beginnen. En het is de moeite waard als je Dragonmaw rep wil doen anders krijg je geen daily quests, of uberhaupt een quartermaster.
Kun je die quest trouwens alleen aannemen als je in een groep zit? Want de eerste kreeg ik al niet eens van de questgiver merkte ik.

Die dailies heb ik trouwens al, nog geen tijd gehad om ze te doen (die van de Warhammers of hoe ze ook heten).
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_90203945
Vashj'ir :r

Ben maar aan de quests begonnen, maar man oh man, dit is echt niet mijn zone.
Enne, hey, een grot diep in de zee, laten we daar een vuur bouwen en een hele hub neerplempen, want dat is vast goed voor het zuurstofgehalte in de lucht (ja, te natuurkundig, I know, maar heb 't echt gehad met die zone, nog 'maar' 40 quests).
pi_90207767
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 22:14 schreef Migwi het volgende:

Enne, hey, een grot diep in de zee, laten we daar een vuur bouwen en een hele hub neerplempen, want dat is vast goed voor het zuurstofgehalte in de lucht (ja, te natuurkundig, I know, maar heb 't echt gehad met die zone, nog 'maar' 40 quests).
Wat is er dan zo erg aan?
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_90207774
Net 82 en bijna heel hyjal af geloof ik :). leuk gebied.

Heb alleen vash' jir gedaan tot aan de mount :')
pi_90208565
Toch maar besloten om Karazhan te gaan verlaten, de BG queues zuigen te hard :')
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_90208850
Grrrr, sta je 35minuten als DPS in que voor een random dungeon wordt je gedwongen een in progress te nemen. Zijn ze bij de laatste baas.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  FOK!Babe maandag 20 december 2010 @ 23:35:37 #158
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_90209842
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 23:19 schreef Sjiznit het volgende:
Grrrr, sta je 35minuten als DPS in que voor een random dungeon wordt je gedwongen een in progress te nemen. Zijn ze bij de laatste baas.
Fucking irritant.
pi_90210526
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 22:14 schreef Migwi het volgende:

Wat ik bij Vashjir irritant vond waren de 'clusters' aan quests. Je wordt ergens heengestuurd en daar kan je dan 3-4 quests oppakken die je tegelijk moet doen... er zit vrij weinig variatie in.
Bij Hyjal heb je ook die clusters maar om de een of andere manier is het daar minder vervelend :P
pi_90210585
Lekker bezig geweest trouwens vandaag. Vanmorgen begonnen in Sholazar op lvl 78, dat hele gebied uitgemest tot aan de achi en inmiddels al level 81 @ Hyjal :) tussendoor ook nog even mijn Outland Heroic dungeonmaster gehaald en een handvol Northrend normals. Ga nu toch ook maar de Northrend heroics doen dan heb ik dat gehad :)
pi_90210970
Ik zie het al wel, de komende weken is farmenfarmenfarmenfarmenfarmenfarmenfarmenfarmenfarmenfarmenfarmenfarmenfarmenfarmenfarmenfarmenfarmenfarmenfarmenfarmenfarmenfarmen

Wat duurt honor lang zeg, heb bijna 4/5 set... de tering zeg...

Dan nog rep voor head en shoulder enchant |:(
pi_90211050
Die blauwe troep koop ik niet eens, ik wil vicious!
pi_90211387
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 23:57 schreef ufopiloot het volgende:
Dat sla ik eerst ook wel over denk ik :{
pi_90211581
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 23:57 schreef ufopiloot het volgende:
Die blauwe troep kost alleen honor, de vicious troep kost alleen conquest points. Gaat prima samen dus.
pi_90212767
quote:
15s.gif Op dinsdag 21 december 2010 00:06 schreef Ezio het volgende:

[..]

Die blauwe troep kost alleen honor, de vicious troep kost alleen conquest points. Gaat prima samen dus.
M'n honor is al op en ik heb geen zin om random bg's te farmen :P
pi_90212953
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 00:23 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

M'n honor is al op en ik heb geen zin om random bg's te farmen :P
Dan zul je altijd een pvp newb blijven, mijn zoon :{w
  Moderator / Redactie FP dinsdag 21 december 2010 @ 00:29:15 #167
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_90213201
quote:
15s.gif Op dinsdag 21 december 2010 00:25 schreef Ezio het volgende:

[..]

;(
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_90215334
quote:
15s.gif Op dinsdag 21 december 2010 00:25 schreef Ezio het volgende:

[..]

Gewoon een paar weken rated BG's doen voor de rating = meer points per week.
pi_90216261
Zo straks van Kazzak naar stormreaver transferen.
pi_90216863
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 01:08 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Gewoon een paar weken rated BG's doen voor de rating = meer points per week.
Ja dus? :P
  dinsdag 21 december 2010 @ 07:40:03 #171
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_90220685
Da's apart... Ik huppel net met m'n Undead Mage door Tirisfal Glades en opeens zie ik bij sommige struiken gele, katachtige ogen oplichten. Bij nadere inspectie bleek er verder geen gek beest in de bosjes te zitten; die ogen waren gewoon als het ware op de struik geplakt. Zaten die daar altijd al? Ik heb ze nooit opgemerkt namelijk. :D
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_90221134
quote:
5s.gif Op dinsdag 21 december 2010 07:40 schreef Rikketik het volgende:
Da's apart... Ik huppel net met m'n Undead Mage door Tirisfal Glades en opeens zie ik bij sommige struiken gele, katachtige ogen oplichten. Bij nadere inspectie bleek er verder geen gek beest in de bosjes te zitten; die ogen waren gewoon als het ware op de struik geplakt. Zaten die daar altijd al? Ik heb ze nooit opgemerkt namelijk. :D
Probeer van de pillen af te blijven als je wow gaat spelen ;)
pi_90221162
Zo ik heb nu een level 76 nelf mage :P
Leftist Vegan Long Haired Witch
Revolutionary Anarchist
No material girl, No extremist, Critical Thinker.
XXX Straight Edge XXX
pi_90221169
quote:
Ik heb ze regelmatig gezien ja. Is al heel lang zo ;)
Leftist Vegan Long Haired Witch
Revolutionary Anarchist
No material girl, No extremist, Critical Thinker.
XXX Straight Edge XXX
pi_90221263
quote:
:Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')