Ik geloof dat dat zo klopt ja, maar of dat nu na de patch + uitbreiding nog steeds zo is weet ik niet.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:21 schreef DeRattebaas het volgende:
Even een vraagje:
Herinner me ergens vaag dat wanneer je een faction change deed je weer de 1e quest kon doen en zo heel de netherwing factie naar exalted kon brengen. Klopt dit, en is dit nog steeds van toepassing?
Ik heb namelijk totaal geen zin om een paar weken lang steeds weer die dailies te doen dus dit zou wel een uitkomst zijn. Alleen op het internet kom ik geen recente topics tegenquote:Op woensdag 22 december 2010 13:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik geloof dat dat zo klopt ja, maar of dat nu na de patch + uitbreiding nog steeds zo is weet ik niet.
Die post is vrij recent dus denk dat het nog werktquote:By Lecks on 11/12/2010 (Patch 4.0.1)
There seems to be another bug. I did the starting quest but nothing else, then I transferred (with a faction change) and when I handed in a quest I suddenly reached exalted. I know I wasn't even close to exalted before handing in the quest.
Not that I'm complaining, it saved me a lot of trouble.
Zit er pas net, het is namelijk een samensmelting van mijn vorige guild en een paar andere oude members. Dit was de allereerste avond. Nou, als ze mij nog vaker gaan uitsluiten vanwege zulke vage redenen, dan ga ik zeker weg!quote:
Groot gelijk, je doet dat spel toch voor je plezierquote:Op woensdag 22 december 2010 14:06 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Zit er pas net, het is namelijk een samensmelting van mijn vorige guild en een paar andere oude members. Dit was de allereerste avond. Nou, als ze mij nog vaker gaan uitsluiten vanwege zulke vage redenen, dan ga ik zeker weg!
Het guild is dus in zijn geheel nieuw? Dan is het wel vreemd ja.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:06 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Zit er pas net, het is namelijk een samensmelting van mijn vorige guild en een paar andere oude members. Dit was de allereerste avond. Nou, als ze mij nog vaker gaan uitsluiten vanwege zulke vage redenen, dan ga ik zeker weg!
tailoring is net zo kutquote:Op woensdag 22 december 2010 15:41 schreef Sapstengel het volgende:
Wat is LW een kut profession om te levellen. 508 nu, enige skillup is een cloak van 8 heavy leather en 2 van elke volatiles. Of een helm van 5 heavy leather, maar die is groen atm.
Daarna, PVP patterns kopen voor 10 heavy leather per stuk, en de patterns zelf die ook nog eens 10 heavy leather en 10 volatile fire nodig hebben. Krijg je wel 2 skillups maarja.
Kost je echt uuuuuren. In vergelijking met Alchemy bijvoorbeeld, heb 2 uur herbs gefarmed en een uurtje gemined voor de laatste skills door transmutes. Dat was genoeg om twee alchemists van 450 naar 525 te krijgen.
Maarja op 525 is er wel de epic chest, waarvan ik alle mats al klaar heb liggen.
Ben ook 10k armer en die zooi die je dan zo duur hebt gemaakt ,verdien je ook nix op terug door die mongolen die het er zo goedkoop opzettenquote:Op woensdag 22 december 2010 16:01 schreef Sapstengel het volgende:
Klopt ja, tailoring is ook irritant. Vriend van me was 525 paar dagen na de release, maar kostte hem wel 10k aan cloth van de AH.
Ik ga pas verder met tailoring op mijn mage als er een superman cloak is waar je mee kunt vliegenquote:Op woensdag 22 december 2010 16:06 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Oh en had wel een nieuwe mount verwacht bij tailoring ook
quote:Op woensdag 22 december 2010 16:13 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ik ga pas verder met tailoring op mijn mage als er een superman cloak is waar je mee kunt vliegen
Elke dungeon die je in kan zal goede spullen hebben voor je. Maar ik denk dat je je pas echt druk moet gaan maken om je gear op level 85. Low level dungeons worden vooral veel gebruikt om xp mee te farmen. Daar zijn ze uitstekend voor.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:31 schreef Burrito het volgende:
Ik ben nu level 16 en ik kan nu "dungeons" in. Is er een lijst welke dungeons goede spullen hebben voor mijn priest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |