abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90270598
Update: 11 van de 12 down, alleen Al'Akir met 10 man gedaan en niet met 25
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 22 december 2010 @ 01:52:48 #252
194233 Friday12
Originele kloon
pi_90270650
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 01:51 schreef Isabeau het volgende:
Netjes *O*
pi_90270708
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 01:52 schreef Friday12 het volgende:

Netjes *O*
Daar was ik niet bij hoor, ik zit op mijn werk O-) Maar mijn vriend kwam het even melden via MSN
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_90273806
Na 4 jaar WoW-absentie moet ik wel zeggen dat er veel veranderd is, zowel postief als negatief. Quests zijn, vooral in het begin, stuk leuker en dynamischer geworden. Het gaat alleen wel héél snel en je krijgt ook veel gold. Ben na een weekje spelen al level 48 en hoefde geen seconde geld te sparen voor een mount.

Dungeons zijn véél te snel gemaakt, moest je vroeger echt een goed team zoeken en ging je vervolgens minstens een uur in die dungeon. Bij een fout werd je gewhiped en moest je dus zorgvuldiger te werk gaan maar kreeg je wel veel meer een band met je groepje. Nu rush je er binnen 20 minuten doorheen en zelden gaat er iemand dood. Tjah, het is fijn om zo'n instance even tussendoor te doen maar vond de oude toch leuker. Hopelijk wordt dat wat leuker als ik 60+ ben.
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_90274566
quote:
niet slecht :o

Hier met de guild vandaag die VoA boss gedaan, 1shot, was dus geen reet aan.. maar ben blij dat iemand het georganiseerd heeft en morgen weer na de reset, dit door een casual btw |:(

Maar voor de rest gebeurt er niks, onze maintank (officer) doet niks, paladin (ook officer) zit te huilen dat z'n class niet goed is en druid (officer) zit al een week lang die stomme alchemy mount te farmen ofzo... dit zijn dus een MT+ 2healers, de rest van de guild doet ook vrij weinig, dus zonder hun begin je niks. Blijkbaar allemaal belangrijker dan raiden, waar we een week geleden al mee hadden moeten beginnen.

Ik zit nu te denken om iets anders te zoeken, want ik speel dit spel om te raiden, maarja het is bijna kerst en dan gaan meer guilds op hun gat zitten en dat maakt het niet makkelijk om iets nieuws te vinden denk ik :{

fml. 8)7
pi_90274701
Engineering 1-525, ruim 7k gekost ;(
pi_90274745
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 04:44 schreef Pixell het volgende:

niet slecht :o

Hier met de guild vandaag die VoA boss gedaan, 1shot, was dus geen reet aan.. maar ben blij dat iemand het georganiseerd heeft en morgen weer na de reset, dit door een casual btw |:(

Maar voor de rest gebeurt er niks, onze maintank (officer) doet niks, paladin (ook officer) zit te huilen dat z'n class niet goed is en druid (officer) zit al een week lang die stomme alchemy mount te farmen ofzo... dit zijn dus een MT+ 2healers, de rest van de guild doet ook vrij weinig, dus zonder hun begin je niks. Blijkbaar allemaal belangrijker dan raiden, waar we een week geleden al mee hadden moeten beginnen.

Ik zit nu te denken om iets anders te zoeken, want ik speel dit spel om te raiden, maarja het is bijna kerst en dan gaan meer guilds op hun gat zitten en dat maakt het niet makkelijk om iets nieuws te vinden denk ik :{

fml. 8)7
Dat is ook balen zeg! :o Ik zou naar een ander guild uitkijken als ik jou was, jullie officers zijn niet echt serieus geinteresseerd in raiden zo te lezen :{
pi_90274917
Isa, wie zitten er allemaal in Ad Elisyum, is dat een nieuwe guild?
pi_90274947
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 05:42 schreef Santello het volgende:
Isa, wie zitten er allemaal in Ad Elisyum, is dat een nieuwe guild?
Dat is het voormalige Contingency, met alleen de raiders en zonder alle (400+ ?) casuals.
pi_90274994
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 03:44 schreef MaxC het volgende:
Na 4 jaar WoW-absentie moet ik wel zeggen dat er veel veranderd is, zowel postief als negatief. Quests zijn, vooral in het begin, stuk leuker en dynamischer geworden. Het gaat alleen wel héél snel en je krijgt ook veel gold. Ben na een weekje spelen al level 48 en hoefde geen seconde geld te sparen voor een mount.

Dungeons zijn véél te snel gemaakt, moest je vroeger echt een goed team zoeken en ging je vervolgens minstens een uur in die dungeon. Bij een fout werd je gewhiped en moest je dus zorgvuldiger te werk gaan maar kreeg je wel veel meer een band met je groepje. Nu rush je er binnen 20 minuten doorheen en zelden gaat er iemand dood. Tjah, het is fijn om zo'n instance even tussendoor te doen maar vond de oude toch leuker. Hopelijk wordt dat wat leuker als ik 60+ ben.
same, wow is veel makkelijker geworden...
pi_90275734
quote:
Dus we kunnen concluderen dat raids veel makkelijker zijn geworden? Als t nou allemaal al zo snel neergaat.
Vreemd dat ze de trend van de pittige heroics niet hebben doorgevoerd.
pi_90275743
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 05:00 schreef j0rdiiii het volgende:
Engineering 1-525, ruim 7k gekost ;(
Dat valt me nog mee
pi_90276878
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 08:23 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Dus we kunnen concluderen dat raids veel makkelijker zijn geworden? Als t nou allemaal al zo snel neergaat.
Ook bij TBC en LK waren er guilds die binnen een paar weken alles hadden gecleared.
pi_90276940
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 03:44 schreef MaxC het volgende:

In die vier jaar tijd hebben veel mensen die dungeons die jij nu zit te doen misschien wel 15.000 keer gelopen. ;) Zelfde geldt voor Outland en Northrend dungeons.
Dat zou wat zijn he, als je voor iedere dungeon intensief moest zoeken, team samenstellen en dan een uur of meer ronddwalen en faal op faal meemaken. :') Dan is dat hele spel niet meer te doen zeg maar, er is veel te veel content. ;)
Btw met de nieuwe Cataclysm dungeons is het ook whipefest als je iets niet goed doet. En over een aantal maanden rennen we daar waarschijnlijk ook weer fluitend doorheen...

Als je liever een spel speelt dat jarenlang hetzelfde blijft ga dan patiencen ofzo :P

Maar welcome back ;)
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_90277206
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 05:58 schreef OreO het volgende:

[..]

same, wow is veel makkelijker geworden...
Wow is hooguit wat meer gericht op end-game content.
Wat ook logisch is, want dan verkopen de expansions beter.
Gevolg is dus dat het levelen inderdaad sneller en makkelijker (en leuker!) is gemaakt, om het interessant te houden om nieuwe toons aan te maken. Je moet er toch niet aan denken dat het voor iedere alt zo lang duurt om level 85 te worden? :{
pi_90277237
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 05:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat is ook balen zeg! :o Ik zou naar een ander guild uitkijken als ik jou was, jullie officers zijn niet echt serieus geinteresseerd in raiden zo te lezen :{
Ik ben ook officer in een guild en wij hebben (als guildleader en officers samen) er bewust voor gekozen om pas in het nieuwe jaar te gaan raiden. Natuurlijk zijn we ook geen hardcore raidingguild, maar een casual 10man raidingguild.
Wat wij als officers (waaronder ook de MT en twee healers) doen tot die tijd lijkt me niet belangrijk als wij er maar klaar voor zijn tegen die tijd. We hebben dat tijdsbestek dan ook niet gekozen omdat wij niet klaar zijn, maar omdat als we gaan we dat willen met 10 man die er klaar voor zijn. Verder is het ook wel prettig dat iedereen wat tijd heeft om zijn professions te levelen en eventueel een alt.
I believe in God, only I spell it Nature. "Frank Lloyd Wright"
  woensdag 22 december 2010 @ 10:34:18 #267
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_90278523
Had me nog zo voorgenomen om Cataclysm niet te kopen en voorgoed te stoppen (speel sowieso al bijna een jaar niet meer) maar nadat ik het gisteren bij een vriend weer zag toch maar besloten om de uitbreiding te halen. Het vlees is zwak :@

Nu alleen hopen dat het een beetje lekker speelt op mijn iMac, heb altijd op de PC gespeeld nml maar die is nu dus vervangen.

Eerst maar eens de client downlaoden, 9,5 GB.... en dan de uitbreiding en vast alweer een patch van een aantal GB :P
  woensdag 22 december 2010 @ 10:34:40 #268
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_90278538
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 00:17 schreef GlenSpey het volgende:
Auch :{ waren er al 10 signups voordat jij aan kwam kakken?
Anders zou ik toch es gaan uitkijken naar een andere guild :P
Neuh, ik was zelfs de enige warrior die zich ervoor had aangemeld! Er hadden zich maar 12 gesigned! ;( Namen ze duetten mee van 2 dks, 2 shamans en 2 priest }:| Waarvan ik de dk tank, en de healer shaman en priest wel begrijp. Maar nog 3? Neej, volgens hun was mijn itemlevel nog te laag. Ik was ongeveer maar 5 lager dan degene die voor me zat. :r Pfff, ik heb uit het verleden meer raid ervaring dan zeker 50% van die groep! :D

Maar goed, de guidleader wist het al van tevoren. Als dit te vaak gaat gebeuren...!
  woensdag 22 december 2010 @ 10:37:51 #269
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_90278655
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 10:34 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Neuh, ik was zelfs de enige warrior die zich ervoor had aangemeld! Er hadden zich maar 12 gesigned! ;( Namen ze duetten mee van 2 dks, 2 shamans en 2 priest }:| Waarvan ik de dk tank, en de healer shaman en priest wel begrijp. Maar nog 3? Neej, volgens hun was mijn itemlevel nog te laag. Ik was ongeveer maar 5 lager dan degene die voor me zat. :r Pfff, ik heb uit het verleden meer raid ervaring dan zeker 50% van die groep! :D

Maar goed, de guidleader wist het al van tevoren. Als dit te vaak gaat gebeuren...!
Ruikt een beetje naar vriendjes-politiek, niets meer niets minder.
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_90279591
Zo heb gelukkig weer alles terug. Daar ging wel ff een gedoe aan vooraf...
Had dus mn ww veranderd en wilde gister even kijken of de GM zijn werk al had gedaan, kon ik niet inloggen! Terwijl ik mn nieuwe ww opgeschreven had...Kreeg ik via battle.net mijn geheime vraag waar ik het antwoord ook niet meer op wist omdat ik nooit het goede antwoord invul(te makkelijk te hacken denk ik dan :D)
MAAR na 5 uur kon ik er weer in en had ik alles terug :7
pi_90283243
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 10:34 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Wtf doe je daar nog? :?
pi_90283265
quote:
17s.gif Op woensdag 22 december 2010 11:08 schreef Audreyoot het volgende:
..Kreeg ik via battle.net mijn geheime vraag waar ik het antwoord ook niet meer op wist omdat ik nooit het goede antwoord invul(te makkelijk te hacken denk ik dan :D)
:D _O-

gz w/
pi_90284153
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 10:34 schreef Black-Hole het volgende:
Had me nog zo voorgenomen om Cataclysm niet te kopen en voorgoed te stoppen (speel sowieso al bijna een jaar niet meer) maar nadat ik het gisteren bij een vriend weer zag toch maar besloten om de uitbreiding te halen. Het vlees is zwak :@

Nu alleen hopen dat het een beetje lekker speelt op mijn iMac, heb altijd op de PC gespeeld nml maar die is nu dus vervangen.

Eerst maar eens de client downlaoden, 9,5 GB.... en dan de uitbreiding en vast alweer een patch van een aantal GB :P
met de client gaat hij eerst 200 mb downloaden

daarna kan je al spelen en download hij verder.
In de ban van de mods.
pi_90285114
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 08:23 schreef GlenSpey het volgende:
Nee, dat kan je niet concluderen vind ik. Dit is allemaal nog normal mode en sommige raidachievements zijn bijv echt insane. Daarbij is mijn guild een stuk beter dan het gros aan guilds, dus als wij er niets van zouden kunnen dan kan 90% van de guilds het niet. Dat is wel een beetje sneu dan.
pi_90285379
Even een vraagje:

Herinner me ergens vaag dat wanneer je een faction change deed, je weer de 1e quest kon doen en zo heel de netherwing factie naar exalted kon brengen. Klopt dit, en is dit nog steeds van toepassing?
pi_90285435
quote:
5s.gif Op woensdag 22 december 2010 13:21 schreef DeRattebaas het volgende:
Even een vraagje:

Herinner me ergens vaag dat wanneer je een faction change deed je weer de 1e quest kon doen en zo heel de netherwing factie naar exalted kon brengen. Klopt dit, en is dit nog steeds van toepassing?
Ik geloof dat dat zo klopt ja, maar of dat nu na de patch + uitbreiding nog steeds zo is weet ik niet.
pi_90285653
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 13:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik geloof dat dat zo klopt ja, maar of dat nu na de patch + uitbreiding nog steeds zo is weet ik niet.
Ik heb namelijk totaal geen zin om een paar weken lang steeds weer die dailies te doen dus dit zou wel een uitkomst zijn. Alleen op het internet kom ik geen recente topics tegen ;(

In ieder geval bedankt voor je reactie :)
pi_90285669
dubbel :@
pi_90285927
Wordt wel een duur geintje als je het gaat uittesten en het blijkt niet meer te kunnen :o
pi_90286168
Ja idd daarom wil ik het ook graag zeker weten :)

Op wowhead stond het volgende:

quote:
By Lecks on 11/12/2010 (Patch 4.0.1)
There seems to be another bug. I did the starting quest but nothing else, then I transferred (with a faction change) and when I handed in a quest I suddenly reached exalted. I know I wasn't even close to exalted before handing in the quest.

Not that I'm complaining, it saved me a lot of trouble.
Die post is vrij recent dus denk dat het nog werkt :D
  woensdag 22 december 2010 @ 14:06:03 #281
318361 Bienelientjee
pi_90287604
quote:
11s.gif Op woensdag 22 december 2010 12:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
Wtf doe je daar nog? :?
Zit er pas net, het is namelijk een samensmelting van mijn vorige guild en een paar andere oude members. Dit was de allereerste avond. Nou, als ze mij nog vaker gaan uitsluiten vanwege zulke vage redenen, dan ga ik zeker weg!
pi_90288665
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 14:06 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Zit er pas net, het is namelijk een samensmelting van mijn vorige guild en een paar andere oude members. Dit was de allereerste avond. Nou, als ze mij nog vaker gaan uitsluiten vanwege zulke vage redenen, dan ga ik zeker weg!
Groot gelijk, je doet dat spel toch voor je plezier :{
Beter zit je dan in een guild die daarbij past :Y
pi_90288846
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 14:06 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Het guild is dus in zijn geheel nieuw? Dan is het wel vreemd ja.
In ons guild zullen we ook vaak een guildmember die al een paar jaar een vast onderdeel van de raidgroup is kiezen over iemand die net het guild gejoind is. Tenminste als die persoon goed presteert en zich ingeschreven had voor die raid. We waarschuwen mensen dan ook altijd dat we geen raidplek kunnen garanderen als ze joinen. We proberen wel per lockout een beetje te roteren wie er mee gaat als er meerdere goede mensen zijn voor dezelfde positie.
I believe in God, only I spell it Nature. "Frank Lloyd Wright"
  woensdag 22 december 2010 @ 15:13:15 #284
318361 Bienelientjee
pi_90290964
Ja, de guild is nu wel nieuw, maar mijn status was al member en raider. Want ze kennen me al een hele tijd. Maar verder ben ik degene met één van de meeste raidervaringen. En had hem al gewaarschuwd dat als ik er buiten gelaten wordt hij een probleem heeft. Ach ja, we gaan het wel zien! En anders vertrek ik naar een plekje waar ze me wel graag willen!

Ze gingen wel echt met de meest vreemde raid setup een allereerste poging wagen. ;( :D

Archaeology heeft mij trouwens 2 petjes opgeleverd! Clockwork gnome and Fossilized Raptor!
pi_90292368
Wat is LW een kut profession om te levellen. 508 nu, enige skillup is een cloak van 8 heavy leather en 2 van elke volatiles. Of een helm van 5 heavy leather, maar die is groen atm.

Daarna, PVP patterns kopen voor 10 heavy leather per stuk, en de patterns zelf die ook nog eens 10 heavy leather en 10 volatile fire nodig hebben. Krijg je wel 2 skillups maarja.

Kost je echt uuuuuren. In vergelijking met Alchemy bijvoorbeeld, heb 2 uur herbs gefarmed en een uurtje gemined voor de laatste skills door transmutes. Dat was genoeg om twee alchemists van 450 naar 525 te krijgen.

Maarja op 525 is er wel de epic chest, waarvan ik alle mats al klaar heb liggen ^O^ .
pi_90293247
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 15:41 schreef Sapstengel het volgende:
Wat is LW een kut profession om te levellen. 508 nu, enige skillup is een cloak van 8 heavy leather en 2 van elke volatiles. Of een helm van 5 heavy leather, maar die is groen atm.

Daarna, PVP patterns kopen voor 10 heavy leather per stuk, en de patterns zelf die ook nog eens 10 heavy leather en 10 volatile fire nodig hebben. Krijg je wel 2 skillups maarja.

Kost je echt uuuuuren. In vergelijking met Alchemy bijvoorbeeld, heb 2 uur herbs gefarmed en een uurtje gemined voor de laatste skills door transmutes. Dat was genoeg om twee alchemists van 450 naar 525 te krijgen.

Maarja op 525 is er wel de epic chest, waarvan ik alle mats al klaar heb liggen ^O^ .
tailoring is net zo kut :X 6 recipes om dreamcloth the maken (elk met cd van een week! ) In een dreamcloth zit 8 bolt of embersilk + 30 volatiles of 5 chaos orb. Dreamcloth en chaos orbs zijn ook nog een soulbound :( Epic recipes kosten 1 dreamcloth .... veeeels te duur :{w Maar ondertussen wel op 525 :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Maureentje op 22-12-2010 16:04:11 ]
pi_90293418
Klopt ja, tailoring is ook irritant. Vriend van me was 525 paar dagen na de release, maar kostte hem wel 10k aan cloth van de AH :') .
pi_90293636
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 16:01 schreef Sapstengel het volgende:
Klopt ja, tailoring is ook irritant. Vriend van me was 525 paar dagen na de release, maar kostte hem wel 10k aan cloth van de AH :') .
Ben ook 10k armer en die zooi die je dan zo duur hebt gemaakt ,verdien je ook nix op terug door die mongolen die het er zo goedkoop opzetten :{w
Daarbij vind ik dat er veels te veel pvp recipes bijzitten. 2 complete sets en nix gewoons.
Oh en had wel een nieuwe mount verwacht bij tailoring ook }:|
  † In Memoriam † woensdag 22 december 2010 @ 16:13:55 #289
159966 lifeblind
pi_90294060
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 16:06 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Oh en had wel een nieuwe mount verwacht bij tailoring ook }:|
Ik ga pas verder met tailoring op mijn mage als er een superman cloak is waar je mee kunt vliegen :')
pi_90294295
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 16:13 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Ik ga pas verder met tailoring op mijn mage als er een superman cloak is waar je mee kunt vliegen :')
:D

Maar er zit echt niet veel nuttigs bij op 525 , alleen epic legs en waist... Vraag me nu eigenlijk af waarom ik er zoveel geld aan heb uitgegeven :')
pi_90297272
Ja met LW dus ook, alleen maar gare pvp recipes waar je niks mee kan. Stuur ze allemaal naar mn mage om te disenchanten. Veel te veel moeite sowieso om dat soort poep te verkopen op AH.
pi_90298736
30k Kill Command crits met mijn boar pet O+

Ben heel benieuwd wat mijn devilsaur gaat doen als die 85 is. 40k? (dungeon buffed)
  woensdag 22 december 2010 @ 19:31:58 #293
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_90302273
Ik ben nu level 16 en ik kan nu "dungeons" in. Is er een lijst welke dungeons goede spullen hebben voor mijn priest?
pi_90302465
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 19:31 schreef Burrito het volgende:
Ik ben nu level 16 en ik kan nu "dungeons" in. Is er een lijst welke dungeons goede spullen hebben voor mijn priest?
Elke dungeon die je in kan zal goede spullen hebben voor je. Maar ik denk dat je je pas echt druk moet gaan maken om je gear op level 85. Low level dungeons worden vooral veel gebruikt om xp mee te farmen. Daar zijn ze uitstekend voor.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_90306480
Zo, gquit en transfer naar oude guildies aan de horde kant.. geen hardcore raiding meer, lekker :D Dan maar een paar weken later mijn epics. :7
pi_90318961
Jongens wat loop ik toch gigantisch te slacken weer. Nog geen enkel character op lvl 85 :')
Eerst gestopt met de mage (84) want in queue's heb ik geen zin. En de warrior moest ik eerst nog door Northrend schoppen en heb vervolgens ook maar de Northrend hero dungeonmaster gehaald. Level 81.
Ga nu met mijn priest richting Cataclysm :')

Over priest gesproken, holy is het helemaal toch qua healing? Welke spell(s) gebruik je als holy priest het meest? Heb sinds 4.0 eigelijk helemaal niet meer gehealed dus...
pi_90320501
archeology is pas een kutwerk vind ik.

alchemy ging echt super makkelijk. Scheelt ook wel dat ik goblin ben
hardcoholic
  donderdag 23 december 2010 @ 01:42:13 #298
194233 Friday12
Originele kloon
pi_90324206
Magmaw en Omnitron 25 man down met maar 23 mensen *O* en verder halfus 10 neer en net mijn mail heal gekregen :D
  Moderator donderdag 23 december 2010 @ 07:24:13 #299
9859 crew  Karina
Woman
pi_90328869
Gisteren dan de Crucable of Carnage gedaan in Twilight. Niet zo moeilijk, ik kan me herinneren dat die in Nagrand destijds een stuk lastiger was en die in Zul Drak (?). Die in Nagrand heb ik wel ooit afgemaakt, maar toen ging er iets mis met het inleveren van de quests, dus de Ring of Blood achievement heb ik nu niet.

Misschien als ik zin heb die in Nagrand soloën.

@Ferdii: ik ben ook met Archeology begonnen, je moet wel engelengeduld hebben, vissen is nog makkelijk vergeleken met dit.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  donderdag 23 december 2010 @ 10:29:08 #300
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_90332225
Zit met Archaeology nu op 375ish, laat het even voor wat het is.
Die 5 seconde CD op Survey is nogal achterlijk, vooral als je tracker groen is.
Graag op anoniem
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')