Netjesquote:Op woensdag 22 december 2010 01:51 schreef Isabeau het volgende:
Update: 11 van de 12 down, alleen Al'Akir met 10 man gedaan en niet met 25
Daar was ik niet bij hoor, ik zit op mijn werkquote:
niet slechtquote:Op woensdag 22 december 2010 01:51 schreef Isabeau het volgende:
Dat is ook balen zeg!quote:Op woensdag 22 december 2010 04:44 schreef Pixell het volgende:
niet slecht![]()
Hier met de guild vandaag die VoA boss gedaan, 1shot, was dus geen reet aan.. maar ben blij dat iemand het georganiseerd heeft en morgen weer na de reset, dit door een casual btw![]()
Maar voor de rest gebeurt er niks, onze maintank (officer) doet niks, paladin (ook officer) zit te huilen dat z'n class niet goed is en druid (officer) zit al een week lang die stomme alchemy mount te farmen ofzo... dit zijn dus een MT+ 2healers, de rest van de guild doet ook vrij weinig, dus zonder hun begin je niks. Blijkbaar allemaal belangrijker dan raiden, waar we een week geleden al mee hadden moeten beginnen.
Ik zit nu te denken om iets anders te zoeken, want ik speel dit spel om te raiden, maarja het is bijna kerst en dan gaan meer guilds op hun gat zitten en dat maakt het niet makkelijk om iets nieuws te vinden denk ik![]()
fml.
Dat is het voormalige Contingency, met alleen de raiders en zonder alle (400+ ?) casuals.quote:Op woensdag 22 december 2010 05:42 schreef Santello het volgende:
Isa, wie zitten er allemaal in Ad Elisyum, is dat een nieuwe guild?
same, wow is veel makkelijker geworden...quote:Op woensdag 22 december 2010 03:44 schreef MaxC het volgende:
Na 4 jaar WoW-absentie moet ik wel zeggen dat er veel veranderd is, zowel postief als negatief. Quests zijn, vooral in het begin, stuk leuker en dynamischer geworden. Het gaat alleen wel héél snel en je krijgt ook veel gold. Ben na een weekje spelen al level 48 en hoefde geen seconde geld te sparen voor een mount.
Dungeons zijn véél te snel gemaakt, moest je vroeger echt een goed team zoeken en ging je vervolgens minstens een uur in die dungeon. Bij een fout werd je gewhiped en moest je dus zorgvuldiger te werk gaan maar kreeg je wel veel meer een band met je groepje. Nu rush je er binnen 20 minuten doorheen en zelden gaat er iemand dood. Tjah, het is fijn om zo'n instance even tussendoor te doen maar vond de oude toch leuker. Hopelijk wordt dat wat leuker als ik 60+ ben.
Dus we kunnen concluderen dat raids veel makkelijker zijn geworden? Als t nou allemaal al zo snel neergaat.quote:Op woensdag 22 december 2010 01:51 schreef Isabeau het volgende:
Ook bij TBC en LK waren er guilds die binnen een paar weken alles hadden gecleared.quote:Op woensdag 22 december 2010 08:23 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Dus we kunnen concluderen dat raids veel makkelijker zijn geworden? Als t nou allemaal al zo snel neergaat.
Vreemd dat ze de trend van de pittige heroics niet hebben doorgevoerd.
In die vier jaar tijd hebben veel mensen die dungeons die jij nu zit te doen misschien wel 15.000 keer gelopen.quote:Op woensdag 22 december 2010 03:44 schreef MaxC het volgende:
Na 4 jaar WoW-absentie moet ik wel zeggen dat er veel veranderd is, zowel postief als negatief. Quests zijn, vooral in het begin, stuk leuker en dynamischer geworden. Het gaat alleen wel héél snel en je krijgt ook veel gold. Ben na een weekje spelen al level 48 en hoefde geen seconde geld te sparen voor een mount.
Dungeons zijn véél te snel gemaakt, moest je vroeger echt een goed team zoeken en ging je vervolgens minstens een uur in die dungeon. Bij een fout werd je gewhiped en moest je dus zorgvuldiger te werk gaan maar kreeg je wel veel meer een band met je groepje. Nu rush je er binnen 20 minuten doorheen en zelden gaat er iemand dood. Tjah, het is fijn om zo'n instance even tussendoor te doen maar vond de oude toch leuker. Hopelijk wordt dat wat leuker als ik 60+ ben.
Wow is hooguit wat meer gericht op end-game content.quote:Op woensdag 22 december 2010 05:58 schreef OreO het volgende:
[..]
same, wow is veel makkelijker geworden...
Ik ben ook officer in een guild en wij hebben (als guildleader en officers samen) er bewust voor gekozen om pas in het nieuwe jaar te gaan raiden. Natuurlijk zijn we ook geen hardcore raidingguild, maar een casual 10man raidingguild.quote:Op woensdag 22 december 2010 05:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is ook balen zeg!Ik zou naar een ander guild uitkijken als ik jou was, jullie officers zijn niet echt serieus geinteresseerd in raiden zo te lezen
![]()
Neuh, ik was zelfs de enige warrior die zich ervoor had aangemeld! Er hadden zich maar 12 gesigned!quote:Op woensdag 22 december 2010 00:17 schreef GlenSpey het volgende:
Auchwaren er al 10 signups voordat jij aan kwam kakken?
Anders zou ik toch es gaan uitkijken naar een andere guild
Ruikt een beetje naar vriendjes-politiek, niets meer niets minder.quote:Op woensdag 22 december 2010 10:34 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Neuh, ik was zelfs de enige warrior die zich ervoor had aangemeld! Er hadden zich maar 12 gesigned!Namen ze duetten mee van 2 dks, 2 shamans en 2 priest
Waarvan ik de dk tank, en de healer shaman en priest wel begrijp. Maar nog 3? Neej, volgens hun was mijn itemlevel nog te laag. Ik was ongeveer maar 5 lager dan degene die voor me zat.
Pfff, ik heb uit het verleden meer raid ervaring dan zeker 50% van die groep!
![]()
Maar goed, de guidleader wist het al van tevoren. Als dit te vaak gaat gebeuren...!
Wtf doe je daar nog?quote:Op woensdag 22 december 2010 10:34 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Neuh, ik was zelfs de enige warrior die zich ervoor had aangemeld! Er hadden zich maar 12 gesigned!Namen ze duetten mee van 2 dks, 2 shamans en 2 priest
Waarvan ik de dk tank, en de healer shaman en priest wel begrijp. Maar nog 3? Neej, volgens hun was mijn itemlevel nog te laag. Ik was ongeveer maar 5 lager dan degene die voor me zat.
Pfff, ik heb uit het verleden meer raid ervaring dan zeker 50% van die groep!
![]()
Maar goed, de guidleader wist het al van tevoren. Als dit te vaak gaat gebeuren...!
quote:Op woensdag 22 december 2010 11:08 schreef Audreyoot het volgende:
..Kreeg ik via battle.net mijn geheime vraag waar ik het antwoord ook niet meer op wist omdat ik nooit het goede antwoord invul(te makkelijk te hacken denk ik dan)
met de client gaat hij eerst 200 mb downloadenquote:Op woensdag 22 december 2010 10:34 schreef Black-Hole het volgende:
Had me nog zo voorgenomen om Cataclysm niet te kopen en voorgoed te stoppen (speel sowieso al bijna een jaar niet meer) maar nadat ik het gisteren bij een vriend weer zag toch maar besloten om de uitbreiding te halen. Het vlees is zwak![]()
Nu alleen hopen dat het een beetje lekker speelt op mijn iMac, heb altijd op de PC gespeeld nml maar die is nu dus vervangen.
Eerst maar eens de client downlaoden, 9,5 GB.... en dan de uitbreiding en vast alweer een patch van een aantal GB
Nee, dat kan je niet concluderen vind ik. Dit is allemaal nog normal mode en sommige raidachievements zijn bijv echt insane. Daarbij is mijn guild een stuk beter dan het gros aan guilds, dus als wij er niets van zouden kunnen dan kan 90% van de guilds het niet. Dat is wel een beetje sneu dan.quote:Op woensdag 22 december 2010 08:23 schreef GlenSpey het volgende:
Dus we kunnen concluderen dat raids veel makkelijker zijn geworden? Als t nou allemaal al zo snel neergaat.
Vreemd dat ze de trend van de pittige heroics niet hebben doorgevoerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |