abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90270598
Update: 11 van de 12 down, alleen Al'Akir met 10 man gedaan en niet met 25
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 22 december 2010 @ 01:52:48 #252
194233 Friday12
Originele kloon
pi_90270650
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 01:51 schreef Isabeau het volgende:
Netjes *O*
pi_90270708
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 01:52 schreef Friday12 het volgende:

Netjes *O*
Daar was ik niet bij hoor, ik zit op mijn werk O-) Maar mijn vriend kwam het even melden via MSN
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_90273806
Na 4 jaar WoW-absentie moet ik wel zeggen dat er veel veranderd is, zowel postief als negatief. Quests zijn, vooral in het begin, stuk leuker en dynamischer geworden. Het gaat alleen wel héél snel en je krijgt ook veel gold. Ben na een weekje spelen al level 48 en hoefde geen seconde geld te sparen voor een mount.

Dungeons zijn véél te snel gemaakt, moest je vroeger echt een goed team zoeken en ging je vervolgens minstens een uur in die dungeon. Bij een fout werd je gewhiped en moest je dus zorgvuldiger te werk gaan maar kreeg je wel veel meer een band met je groepje. Nu rush je er binnen 20 minuten doorheen en zelden gaat er iemand dood. Tjah, het is fijn om zo'n instance even tussendoor te doen maar vond de oude toch leuker. Hopelijk wordt dat wat leuker als ik 60+ ben.
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_90274566
quote:
niet slecht :o

Hier met de guild vandaag die VoA boss gedaan, 1shot, was dus geen reet aan.. maar ben blij dat iemand het georganiseerd heeft en morgen weer na de reset, dit door een casual btw |:(

Maar voor de rest gebeurt er niks, onze maintank (officer) doet niks, paladin (ook officer) zit te huilen dat z'n class niet goed is en druid (officer) zit al een week lang die stomme alchemy mount te farmen ofzo... dit zijn dus een MT+ 2healers, de rest van de guild doet ook vrij weinig, dus zonder hun begin je niks. Blijkbaar allemaal belangrijker dan raiden, waar we een week geleden al mee hadden moeten beginnen.

Ik zit nu te denken om iets anders te zoeken, want ik speel dit spel om te raiden, maarja het is bijna kerst en dan gaan meer guilds op hun gat zitten en dat maakt het niet makkelijk om iets nieuws te vinden denk ik :{

fml. 8)7
pi_90274701
Engineering 1-525, ruim 7k gekost ;(
pi_90274745
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 04:44 schreef Pixell het volgende:

niet slecht :o

Hier met de guild vandaag die VoA boss gedaan, 1shot, was dus geen reet aan.. maar ben blij dat iemand het georganiseerd heeft en morgen weer na de reset, dit door een casual btw |:(

Maar voor de rest gebeurt er niks, onze maintank (officer) doet niks, paladin (ook officer) zit te huilen dat z'n class niet goed is en druid (officer) zit al een week lang die stomme alchemy mount te farmen ofzo... dit zijn dus een MT+ 2healers, de rest van de guild doet ook vrij weinig, dus zonder hun begin je niks. Blijkbaar allemaal belangrijker dan raiden, waar we een week geleden al mee hadden moeten beginnen.

Ik zit nu te denken om iets anders te zoeken, want ik speel dit spel om te raiden, maarja het is bijna kerst en dan gaan meer guilds op hun gat zitten en dat maakt het niet makkelijk om iets nieuws te vinden denk ik :{

fml. 8)7
Dat is ook balen zeg! :o Ik zou naar een ander guild uitkijken als ik jou was, jullie officers zijn niet echt serieus geinteresseerd in raiden zo te lezen :{
pi_90274917
Isa, wie zitten er allemaal in Ad Elisyum, is dat een nieuwe guild?
pi_90274947
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 05:42 schreef Santello het volgende:
Isa, wie zitten er allemaal in Ad Elisyum, is dat een nieuwe guild?
Dat is het voormalige Contingency, met alleen de raiders en zonder alle (400+ ?) casuals.
pi_90274994
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 03:44 schreef MaxC het volgende:
Na 4 jaar WoW-absentie moet ik wel zeggen dat er veel veranderd is, zowel postief als negatief. Quests zijn, vooral in het begin, stuk leuker en dynamischer geworden. Het gaat alleen wel héél snel en je krijgt ook veel gold. Ben na een weekje spelen al level 48 en hoefde geen seconde geld te sparen voor een mount.

Dungeons zijn véél te snel gemaakt, moest je vroeger echt een goed team zoeken en ging je vervolgens minstens een uur in die dungeon. Bij een fout werd je gewhiped en moest je dus zorgvuldiger te werk gaan maar kreeg je wel veel meer een band met je groepje. Nu rush je er binnen 20 minuten doorheen en zelden gaat er iemand dood. Tjah, het is fijn om zo'n instance even tussendoor te doen maar vond de oude toch leuker. Hopelijk wordt dat wat leuker als ik 60+ ben.
same, wow is veel makkelijker geworden...
pi_90275734
quote:
Dus we kunnen concluderen dat raids veel makkelijker zijn geworden? Als t nou allemaal al zo snel neergaat.
Vreemd dat ze de trend van de pittige heroics niet hebben doorgevoerd.
pi_90275743
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 05:00 schreef j0rdiiii het volgende:
Engineering 1-525, ruim 7k gekost ;(
Dat valt me nog mee
pi_90276878
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 08:23 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Dus we kunnen concluderen dat raids veel makkelijker zijn geworden? Als t nou allemaal al zo snel neergaat.
Ook bij TBC en LK waren er guilds die binnen een paar weken alles hadden gecleared.
pi_90276940
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 03:44 schreef MaxC het volgende:

In die vier jaar tijd hebben veel mensen die dungeons die jij nu zit te doen misschien wel 15.000 keer gelopen. ;) Zelfde geldt voor Outland en Northrend dungeons.
Dat zou wat zijn he, als je voor iedere dungeon intensief moest zoeken, team samenstellen en dan een uur of meer ronddwalen en faal op faal meemaken. :') Dan is dat hele spel niet meer te doen zeg maar, er is veel te veel content. ;)
Btw met de nieuwe Cataclysm dungeons is het ook whipefest als je iets niet goed doet. En over een aantal maanden rennen we daar waarschijnlijk ook weer fluitend doorheen...

Als je liever een spel speelt dat jarenlang hetzelfde blijft ga dan patiencen ofzo :P

Maar welcome back ;)
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_90277206
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 05:58 schreef OreO het volgende:

[..]

same, wow is veel makkelijker geworden...
Wow is hooguit wat meer gericht op end-game content.
Wat ook logisch is, want dan verkopen de expansions beter.
Gevolg is dus dat het levelen inderdaad sneller en makkelijker (en leuker!) is gemaakt, om het interessant te houden om nieuwe toons aan te maken. Je moet er toch niet aan denken dat het voor iedere alt zo lang duurt om level 85 te worden? :{
pi_90277237
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 05:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat is ook balen zeg! :o Ik zou naar een ander guild uitkijken als ik jou was, jullie officers zijn niet echt serieus geinteresseerd in raiden zo te lezen :{
Ik ben ook officer in een guild en wij hebben (als guildleader en officers samen) er bewust voor gekozen om pas in het nieuwe jaar te gaan raiden. Natuurlijk zijn we ook geen hardcore raidingguild, maar een casual 10man raidingguild.
Wat wij als officers (waaronder ook de MT en twee healers) doen tot die tijd lijkt me niet belangrijk als wij er maar klaar voor zijn tegen die tijd. We hebben dat tijdsbestek dan ook niet gekozen omdat wij niet klaar zijn, maar omdat als we gaan we dat willen met 10 man die er klaar voor zijn. Verder is het ook wel prettig dat iedereen wat tijd heeft om zijn professions te levelen en eventueel een alt.
I believe in God, only I spell it Nature. "Frank Lloyd Wright"
  woensdag 22 december 2010 @ 10:34:18 #267
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_90278523
Had me nog zo voorgenomen om Cataclysm niet te kopen en voorgoed te stoppen (speel sowieso al bijna een jaar niet meer) maar nadat ik het gisteren bij een vriend weer zag toch maar besloten om de uitbreiding te halen. Het vlees is zwak :@

Nu alleen hopen dat het een beetje lekker speelt op mijn iMac, heb altijd op de PC gespeeld nml maar die is nu dus vervangen.

Eerst maar eens de client downlaoden, 9,5 GB.... en dan de uitbreiding en vast alweer een patch van een aantal GB :P
  woensdag 22 december 2010 @ 10:34:40 #268
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_90278538
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 00:17 schreef GlenSpey het volgende:
Auch :{ waren er al 10 signups voordat jij aan kwam kakken?
Anders zou ik toch es gaan uitkijken naar een andere guild :P
Neuh, ik was zelfs de enige warrior die zich ervoor had aangemeld! Er hadden zich maar 12 gesigned! ;( Namen ze duetten mee van 2 dks, 2 shamans en 2 priest }:| Waarvan ik de dk tank, en de healer shaman en priest wel begrijp. Maar nog 3? Neej, volgens hun was mijn itemlevel nog te laag. Ik was ongeveer maar 5 lager dan degene die voor me zat. :r Pfff, ik heb uit het verleden meer raid ervaring dan zeker 50% van die groep! :D

Maar goed, de guidleader wist het al van tevoren. Als dit te vaak gaat gebeuren...!
  woensdag 22 december 2010 @ 10:37:51 #269
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_90278655
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 10:34 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Neuh, ik was zelfs de enige warrior die zich ervoor had aangemeld! Er hadden zich maar 12 gesigned! ;( Namen ze duetten mee van 2 dks, 2 shamans en 2 priest }:| Waarvan ik de dk tank, en de healer shaman en priest wel begrijp. Maar nog 3? Neej, volgens hun was mijn itemlevel nog te laag. Ik was ongeveer maar 5 lager dan degene die voor me zat. :r Pfff, ik heb uit het verleden meer raid ervaring dan zeker 50% van die groep! :D

Maar goed, de guidleader wist het al van tevoren. Als dit te vaak gaat gebeuren...!
Ruikt een beetje naar vriendjes-politiek, niets meer niets minder.
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_90279591
Zo heb gelukkig weer alles terug. Daar ging wel ff een gedoe aan vooraf...
Had dus mn ww veranderd en wilde gister even kijken of de GM zijn werk al had gedaan, kon ik niet inloggen! Terwijl ik mn nieuwe ww opgeschreven had...Kreeg ik via battle.net mijn geheime vraag waar ik het antwoord ook niet meer op wist omdat ik nooit het goede antwoord invul(te makkelijk te hacken denk ik dan :D)
MAAR na 5 uur kon ik er weer in en had ik alles terug :7
pi_90283243
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 10:34 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Wtf doe je daar nog? :?
pi_90283265
quote:
17s.gif Op woensdag 22 december 2010 11:08 schreef Audreyoot het volgende:
..Kreeg ik via battle.net mijn geheime vraag waar ik het antwoord ook niet meer op wist omdat ik nooit het goede antwoord invul(te makkelijk te hacken denk ik dan :D)
:D _O-

gz w/
pi_90284153
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 10:34 schreef Black-Hole het volgende:
Had me nog zo voorgenomen om Cataclysm niet te kopen en voorgoed te stoppen (speel sowieso al bijna een jaar niet meer) maar nadat ik het gisteren bij een vriend weer zag toch maar besloten om de uitbreiding te halen. Het vlees is zwak :@

Nu alleen hopen dat het een beetje lekker speelt op mijn iMac, heb altijd op de PC gespeeld nml maar die is nu dus vervangen.

Eerst maar eens de client downlaoden, 9,5 GB.... en dan de uitbreiding en vast alweer een patch van een aantal GB :P
met de client gaat hij eerst 200 mb downloaden

daarna kan je al spelen en download hij verder.
In de ban van de mods.
pi_90285114
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 08:23 schreef GlenSpey het volgende:
Nee, dat kan je niet concluderen vind ik. Dit is allemaal nog normal mode en sommige raidachievements zijn bijv echt insane. Daarbij is mijn guild een stuk beter dan het gros aan guilds, dus als wij er niets van zouden kunnen dan kan 90% van de guilds het niet. Dat is wel een beetje sneu dan.
pi_90285379
Even een vraagje:

Herinner me ergens vaag dat wanneer je een faction change deed, je weer de 1e quest kon doen en zo heel de netherwing factie naar exalted kon brengen. Klopt dit, en is dit nog steeds van toepassing?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')