Weet niet of het precies is wat je zoekt, maar je kan hier wel kijken naar welke gear het beste voor je class is, en hoe je eraan komt. http://www.maxdps.com/quote:Op zondag 19 december 2010 12:17 schreef Migwi het volgende:
Ik had eerst trouwens een website waar je alle starter gear kon zien voor alle (iig bepaalde) Classes, dus alle 333 gear zou dat nu zijn zeg maar. Iemand die die site toevallig heeft?
Scheelt weer veel tijd spenderen op Wowhead
Ik ben priest, maar dan holy. En dps hoort geen enorme schade op te lopen! Dan is het op zich niet jouw fout, maar dat van de dps'ers zelf. Maar ja, met dode dps krijg je de mobs ook niet doodquote:Op zondag 19 december 2010 11:33 schreef Asschen_sukar het volgende:
Met welke class heal jij?
Want ik heb op mijn disc priest verschillende healing "rotations" geprobeerd, en ik krijg het nog steeds niet voor elkaar om de heroics te healen. Sterker nog, als in de normals de dps'ers dom lopen te doen en veel schade oplopen, ben ik al oom op de eerste best mob.
lol!quote:
Ik speel tank, dit is voor zover ik kan zien meer voor dps gok ik zoquote:Op zondag 19 december 2010 13:07 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Weet niet of het precies is wat je zoekt, maar je kan hier wel kijken naar welke gear het beste voor je class is, en hoe je eraan komt. http://www.maxdps.com/
Ik knal er op mijn lvl 70 discpriest vooral flash heals en renews uit, gaat vooralsnog fantastischquote:Op zondag 19 december 2010 11:45 schreef D_tjuh het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben geen spam hoer. Ben disc priest, gebruik de traagste heals om mana te besparen.
Flash heal heb ik verbannen uit mijn key bindingsquote:Op zondag 19 december 2010 13:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik knal er op mijn lvl 70 discpriest vooral flash heals en renews uit, gaat vooralsnog fantastisch
Ik heb flash heal nog wel bound, maar als een soort noodhealquote:Op zondag 19 december 2010 14:14 schreef Asschen_sukar het volgende:
Flash heal heb ik verbannen uit mijn key bindings![]()
Als ik er zeker van wil zijn dat ik na 10 sec. door mijn mana heen ben, moet ik healen met flash heal.
Zal toch eens mijn dual spec naar holy zetten, om te kijken of het wat is.
Kan je met de trial niet tot level 20 ofzo? Da's dus over anderhalf uur?quote:Op zondag 19 december 2010 13:47 schreef Burrito het volgende:
Net de trial gedownload welke server is een beetje druk en zitten er nederlanders/fokkers?
Nog iemand die zin heeft om met me te levellen?
Mjah dps ook.quote:Op zondag 19 december 2010 09:52 schreef D_tjuh het volgende:
Ja het is echt diep triest gesteld voor healers, wat een bagger zooi tbh. Het is meer uitdagend geworden dat geef ik toe, maar leuk is anders. Vind het echt niets aan meer om te healen.
Enige waar je naartoe leeft is : MB, OOM, MB ,OOM, MB, OOM.
Fantastisch.
quote:Op zondag 19 december 2010 16:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mjah dps ook.
Gisteren normal lost city. Druid tank met 90k hp in bear form, 85 shaman en mage. Tank nam aardig wat damage omdat hij gewoon overal in rende. Mjah kan ik best healen, alleen dan ga je wle snel OOM omdat ik veel flash of light/divine light moet gebruiken.
Ik vraag dus aan de mage en shaman: Can u please CC two of them? Bit less heavy on the healing.
Zeggen ze: No we wont use CC, its a normal. We dont need it here.
Ja fu dan maar, wacht maar lekker op een nieuwe healer.
Wel mooi dat ze dan solidair bij jou blevenquote:Op zondag 19 december 2010 16:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeikerds heb je altijd... ik vind het trouwens wel tof als een tank me echt aan het werk zet om hem in leven te houden, maar niet dat blinde gerush, dan kan ie het mooi bekijken.
Gister ook, ik healde UK, ging op een gegeven moment OOM en brulde om een MB. Tank luistert niet, naja ben toch maar opgestaan en heb gehealed met 30% mana. Daarna /yell MANABREAK!!!, luistert die flikker weer niet, toen ging ie maar mooi dood in zijn eentje terwijl de dpsers mooi naast me zaten te chillen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |