Ach, je kan je ook druk maken om niets.quote:Op maandag 20 december 2010 12:37 schreef Noray het volgende:
Ja want het was zo grappig... ze waren alleen maar aan het kutten. De healer ging voor mij weg. Tyfus met die mensen, doe gewoon een beetje normaal.
Beter dan Ärthås, die ook nog eens trots op zijn naam bleek te zijnquote:
En zelfs dat is nog beter dan alle Legolas-variantenquote:Op maandag 20 december 2010 13:31 schreef Ezio het volgende:
[..]
Beter dan Ärthås, die ook nog eens trots op zijn naam bleek te zijn_!
Ik heb tot nu toe redelijk goede ervaringen. Als ik iets nog niet heb gedaan meld ik dat altijd meteen en er is steeds iemand geweest die uitleg gaf.quote:Op maandag 20 december 2010 11:55 schreef lifeblind het volgende:
Pff, ik heb echt verschillende ervaringen met de random dungeon finder... Soms is 't juistheel goed (zoals mijn grim batol run van vorige week), maar soms slaat het ook nergens op. Gisteren nog Halls of origination gedaan, en ik zat af en toe op 't randje van frustratie. Ik kom er voor de eerste keer, en ik meld dat ook even in chat, en dat tactieken etc wel op prijs gesteld worden. Enigste reactie "Hi".... ja handig... het is verdomme niet meer facerollen zoals in WotLK
Uiteindelijk bleek dus de healer het al wel een keer gedaan te hebben, maar om dat nou te zeggen.. nee, laten we eerst wipen en dan pas zeggen hoe het moetEn als je dan wilt vragen hoe we sommige dingen het beste aan kunnen pakken (voor sommige dingen CC gebruiken ofzo, noem maar op), meteen "GOGOGOGOGOG" in chat zien...Serieus, er moet op WoW een soort van toets komen om de sociale vaardigheden van mensen te testen, want bij sommige spelers ontbreekt dit echt aan alle kanten
![]()
Sucks bigtimequote:Op maandag 20 december 2010 13:18 schreef Catch_me het volgende:
Godverdomme
Log ik vanochtend in en vraag mezelf af waarom ik geen reagents kon kopen bij de vendor. Kijk ik in me bags, is al mijn 35000 gold gestolen, en alle restjes op mijn alts ook. De chinees die in m'n accuont heeft ingebroken was wel zo aardig om 32 silver en wat coppertjes achter te laten.
Heb gelijk een ticket gemaakt en m'n wachtwoorden op een beveiligde laptop veranderd.
Sta ik in orgrimar op m'n GM ticket te wachten, word ik gedisconnect en krijg ik een melding + email dat m'n account permanent gesloten is vanwege "abuse of the economy"
Heb via de support site van Blizzard nog maals een ticket aangemaakt met alle relevante info, hopelijk krijg ik mijn account terug
edit: Krijg nu een emailtje met een linkje naar een password reset... Hoe weet ik nou of dit geen scam email is want ik krijg echt 100en van die nep blizzard mailtjes elke week met dezelfde shit om mijn wachtwoord te stelen
Ooit heb ik zonder dollen een Nelf hunter gezien genaamd Lëgöllászszszquote:Op maandag 20 december 2010 13:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En zelfs dat is nog beter dan alle Legolas-varianten
Of misschien een soort van toets om je voorbereidende kennis te testen wbt dungeons die je nog niet gedaan hebt?quote:Op maandag 20 december 2010 11:55 schreef lifeblind het volgende:
PSerieus, er moet op WoW een soort van toets komen om de sociale vaardigheden van mensen te testen, want bij sommige spelers ontbreekt dit echt aan alle kanten![]()
Dat mensen dungeons nog niet gedaan hebben is het probleem niet, dat mensen weigeren om enigzins sociaal interactief te zijn, maar lopen zeiken als 't mis gaat is waar ik me aan stoorquote:Op maandag 20 december 2010 13:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Of misschien een soort van toets om je voorbereidende kennis te testen wbt dungeons die je nog niet gedaan hebt?
Ik ben gisteren pas net beginnen met nieuwe content en dus nog geen nieuwe dungeon van binnen gezien, maar no way dat ik daar onvoorbereid naar binnen ga.
Begrijp me niet verkeerd, WoW hoeft echt niet alleen maar SIRIUS BISNIZZ te zijn de hele tijd. Met m'n guild is het ook altijd lachen en grapjes maken, priest die de hele instance alleen maar aan het MC'en is voor de lulz en dat soort ongein. Maar dit waren gewoon serieus retards, er ging ook nog meer aan vooraf wat je niet ziet. CC'en deden ze ook niet (waren rogue en mage). Daar ga ik niet eens mee proberen een HC door te komen, want zo makkelijk is dat niet, zeker Stonecore. Lol trappen heb ik nul problemen mee, maar er moet ook wel 'normaal' gespeeld worden. Ik wou het nog wel een kans geven maar als de healer al weggaat, laat dan maar zitten.quote:Op maandag 20 december 2010 12:48 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Ach, je kan je ook druk maken om niets.
Ik denk dat jij je zwaar zou ergeren om mij en m'n manMaar 90% moet om ons lachen, en uiteindelijk zijn we gewoon geen slechte spelers die weten hoe CC werkt (rogue/lock) en de sfeer een beetje relaxt proberen te houden. Grapjes maken en niet gaan ouwehoeren als je een keer een wipe hebt helpt daar zeker bij.
Ik vind het zo zonde dat mensen zich druk maken om een spel wat leuk hoort te zijn. En tuurlijk erger ik me ook wel eens aan iemand, maar ik negeer die persoon dan maar gewoon. Ik leave eigenlijk nooit. Niet als dps, niet als heals.
Te gaar zoiets..quote:Op maandag 20 december 2010 13:18 schreef Catch_me het volgende:
Godverdomme
Log ik vanochtend in en vraag mezelf af waarom ik geen reagents kon kopen bij de vendor. Kijk ik in me bags, is al mijn 35000 gold gestolen, en alle restjes op mijn alts ook. De chinees die in m'n accuont heeft ingebroken was wel zo aardig om 32 silver en wat coppertjes achter te laten.
Heb gelijk een ticket gemaakt en m'n wachtwoorden op een beveiligde laptop veranderd.
Sta ik in orgrimar op m'n GM ticket te wachten, word ik gedisconnect en krijg ik een melding + email dat m'n account permanent gesloten is vanwege "abuse of the economy"
Heb via de support site van Blizzard nog maals een ticket aangemaakt met alle relevante info, hopelijk krijg ik mijn account terug
edit: Krijg nu een emailtje met een linkje naar een password reset... Hoe weet ik nou of dit geen scam email is want ik krijg echt 100en van die nep blizzard mailtjes elke week met dezelfde shit om mijn wachtwoord te stelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |