Dan reageer je er niet op. Waarom in godsnaam persoonlijke berichtjes gaan sturen dat je mijn mening stom vindtquote:Op maandag 24 januari 2011 13:09 schreef Daniel1976 het volgende:
Ik heb geen zin om het topic daar verder mee te bevuilen nee. Dat klopt.
Blijkbaar ben je echt op je pik getrapt. Dat is dan maar zo.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:12 schreef Dipkip het volgende:
Dan reageer je er niet op. Waarom in godsnaam persoonlijke berichtjes gaan sturen dat je mijn mening stom vindtwat verwacht je nou voor reactie? Of zit het je zo enorm hoog dat je het gewoon even kwijt moet?
Als het goed is kun je hem blokkeren.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:26 schreef Dipkip het volgende:
Dat weet ik niet, ik zag ineens iets mn scherm in klappen en ik dacht dat het de PM notificatie was, maar je was blijkbaar aan het chatten, dat begreep ik pas nadat ik het subiet wegklikte. Ik heb geen idee hoe dat werkt maar ik vind het nogal opdringerig en zeikerig gedrag. Als je niks wil zeggen zeg dan niks? Ik bedoel, dat heeft voor mij toch geen informatiewaarde zo'n mededeling van 'dat is dan jouw probleem'? Wat ben je, 14?
In een DM bericht zelf. Als iemand je iets stuurt dan kun onderaan het bericht die persoon blokkeren.quote:
Topic in de trant van iemand die ik ken heeft denk ik een stoornis.quote:
Ja hoor. Ik snapte dat DM niet, was de eerste die ik kreeg. En als iemand je zo persoonlijk nog even moet laten weten dat je stom bent, dan moet je daar natuurlijk wel nog even heel volwassen wat op terug kunnen zeggen vandaar wat ik hier kwam buurtenquote:
Volgende keer toch maar niet chatberichtjes sturen naar dames die niet op je zitten te wachten.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:14 schreef Daniel1976 het volgende:
Toch je DM de volgende keer maar beter lezen.
Working on itquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:11 schreef formerjellybean het volgende:
wil iemand iets aan het roze olifantje doen ,die loopt in allerlei topic mensen kanker toe te wensen.
Ik dacht dat stokstaart er mee aan de gang gingquote:Op maandag 31 januari 2011 16:27 schreef Garisson72 het volgende:
ok, dan wachten we geduldig af!
edit: moet een flink topic worden zeker..
Is er wel ergens over geschreven dan?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:55 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Umm nee geen topic. Open maar zelf een topic erover.
ik weet niet eens wat het is meid/kerelquote:Op maandag 7 februari 2011 18:26 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Is er wel ergens over geschreven dan?
Ik durf nog even niet zelf geloof ik.
Euh dat kan. Laat ook maar.quote:Op maandag 7 februari 2011 18:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik weet niet eens wat het is meid/kerel
quote:
quote:
Zodra we zeker weten dat het een trol is, issie dicht. Maar we hebben we wat moderator naïviteit anders kunnen we net zo goed elk topic dicht gooienquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:58 schreef deelnemer het volgende:
Wat is de troll dichtheid op R&P? Met troll bedoel ik mensen die opzettelijk verhalen verzinnen.
Ik heb de indruk dat er wel een aantal ben tegengekomen. Weten jullie meer over de redenen van dit getroll, want imho zitten er criminele motieven achter.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:10 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Zodra we zeker weten dat het een trol is, issie dicht. Maar we hebben we wat moderator naïviteit anders kunnen we net zo goed elk topic dicht gooien
Stuur me maar even PM met wat details dan.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:03 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat er wel een aantal ben tegengekomen. Weten jullie meer over de redenen van dit getroll, want imho zitten er criminele motieven achter.
PM gestuurd.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:04 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Stuur me maar even PM met wat details dan.
Want ik heb geen idee waar je het over hebt
ben je nu zelf aan het trollen?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:14 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Om de boel aan te zwengelen. Sfeer verhogende versiering.
Nogal een aantijging.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:14 schreef deelnemer het volgende:
Om de boel aan te zwengelen. Sfeer verhogende versiering.
Kijkt een naar de laatste 10 posten in dit topic: hoihoi ( maagd)quote:
Nu ben ik ook nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:32 schreef deelnemer het volgende:
Vewijderen jullie trollen of plaatsen jullie ze?
Donequote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:10 schreef PeuRac het volgende:
Zou iemand de TT willen aanpassen van [Singles] weekend plannen naar [Singles] weekend plannen
Done.quote:Op maandag 21 februari 2011 04:28 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Hallo,
Zou iemand in dit topic:
Te veel nadenken - Kracht van het Nu topic #8
bij de links naar de vorige delen, delen 6 en 7 er nog bij kunnen zetten in de OP?
Teveel nadenken - Kracht van het Nu topic #6
Te veel nadenken - Kracht van het Nu topic #7
Gevoelstemperatuur min tien... ik ben er best depressief van...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:36 schreef Maanvis het volgende:
misschien is het tijd om de winterse depressie uit de TT te halen
oh, dus iemand die tegengas geeft moet gelijk verwijderd worden? Ik amuseer me prima met dat topic hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:24 schreef OllieA het volgende:
Wordt dit forum nog gemodereerd eigenlijk?
Ik kan me tijden herinneren dat het eerste topic in deze reeks
Zoek een leuke, mooie, liefdevolle jongen of man #6
al heel snel naar onzin was gekickt.
Of dat TS een ban kreeg voor d'r grote bek.
Nemen jullie R&P nog wel serieus?
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:13 schreef Yuki het volgende:
Hoe Voel Je Je Nu 667
Ligt t aan mij of is deze TT wat vreemd na deel 666?
- Super! Bedankt!
I used to care, but now, I take a pill for that.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:12 schreef Re het volgende:
[..]
oh, dus iemand die tegengas geeft moet gelijk verwijderd worden? Ik amuseer me prima met dat topic hoor
Dat topic is weer open, alle bagger is er uit.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:41 schreef formerjellybean het volgende:
ik vond dat ene topic wel vermakelijk
ik denk dat ze het andere topic bedoeltquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:41 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Dat topic is weer open, alle bagger is er uit.
het vervolg daarop ja (denk ik)quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:48 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Uhh deze? Ik dacht hem na een week gevonden te hebben ..
Mark Rutte vroeg Re en mij hoe hij nu eindelijk eens aan een vriendin kon komen, tsja dat soort dingen doen we natuurlijk achter de schermenquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:19 schreef Copycat het volgende:
PM/DM kaduuk.
Doe's vertellen over die interessante, brandende kwestie.
En de kans ging vandaag over.quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:37 schreef Re het volgende:
Laten we haar eens een kans geven zonder wederzijds gebash
donequote:Op maandag 14 maart 2011 19:16 schreef deelnemer het volgende:
Dit topic is dubbel en kan dicht: Versieren op latere leeftijd #18 Viva forum oorlog
Omdat hij niet in het kliekje daar past?quote:Op maandag 14 maart 2011 22:03 schreef Supersoep het volgende:
Versieren op latere leeftijd #19 - Beta-blockers in de discotheek
Een blitzkrieg van bagger afkomstig van The_Sperminator. Zo'n eens per dag doet hij dat.
Goed opgemerkt.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:07 schreef gamezz het volgende:
[..]
Omdat hij niet in het kliekje daar past?
Hey, ik snap dat sommige mensen daar de hele tijd aan het trollen was, maar ik zat gewoon advies te geven in die topic. Ik was ook van plan om advies te blijven geven en te kijken of mensen wat aan mijn advies hebben. Moest die topic perse dicht? Er waren best wel veel mensen die advies bleven geven en ik er zijn geen andere topics voor de gasten die boven de 20 zijn en niet weten hoe ze aan een vriendin (of vriend) moeten komen. Dus ik snap niet waarom die topic dicht moest?quote:Op maandag 14 maart 2011 22:14 schreef Daniel1976 het volgende:
Ik zie geen reden om te modereren, ik zie zo onderhand wel reden om de hele reeks van een slotje te voorzien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |