ik ben hem al kwijt, maar ik weet niet of dit door gebrek aan tongzoen komt? Hij wou mij namelijk alleen maar voor seks :S. Ik bedoel, ik zoende hem niet omdat het midden in de nacht was en ik supermoe was, dat begrijpt hij toch wel?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:12 schreef -Strawberry- het volgende:
Als je hem niet zoent, raak je hem kwijt. Als je hem wel zoent, raak je hem misschien kwijt.
Makkelijke optie toch?
Als jij die jongen nooit zoent en ondanks al zijn pogingen met smoesjes blijft komen of blijft wegdraaien, dan houdt hij het na een tijdje wel voor gezien ja.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:14 schreef Egeltje92 het volgende:
[..]
ik ben hem al kwijt, maar ik weet niet of dit door gebrek aan tongzoen komt? Hij wou mij namelijk alleen maar voor seks :S. Ik bedoel, ik zoende hem niet omdat het midden in de nacht was en ik supermoe was, dat begrijpt hij toch wel?
het waren 2 pogingenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als jij die jongen nooit zoent en ondanks al zijn pogingen met smoesjes blijft komen of blijft wegdraaien, dan houdt hij het na een tijdje wel voor gezien ja.
Hij durft het misschien niet te vragen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:18 schreef Egeltje92 het volgende:
[..]
het waren 2 pogingenbij de 3e poging had ik hem gezoend denk ik. Maar denk je dat hij me nu raar vindt door zoiets, of dat hij het gewoon niet begrijpt? Hij heeft nooit echt gevraagd: 'Goh, waarom zoenen we niet?'. Dus de situatie is een beetje vaag.
waarom niet?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:19 schreef Beach het volgende:
[..]
Hij durft het misschien niet te vragen.
Misschien dacht hij dat je hem niet leuk genoeg vond om te zoenen en heeft zijn ego een deuk opgelopen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:18 schreef Egeltje92 het volgende:
[..]
het waren 2 pogingenbij de 3e poging had ik hem gezoend denk ik. Maar denk je dat hij me nu raar vindt door zoiets, of dat hij het gewoon niet begrijpt? Hij heeft nooit echt gevraagd: 'Goh, waarom zoenen we niet?'. Dus de situatie is een beetje vaag.
nee hoor je doet het precies goed...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:19 schreef Egeltje92 het volgende:
[..]
waarom niet?
maar kan iemand mij uit de onzekerheid helpen of dit mij raar maakt, dat ik hem niet meteen heb gezoend?
wat heeft dat er nu mee te maken?quote:
Omdat hij misschien het vervelend vindt om zoiets te vragen? En als hij je leuk vindt, is het niet echt een probleem lijkt me.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:19 schreef Egeltje92 het volgende:
[..]
waarom niet?
maar kan iemand mij uit de onzekerheid helpen of dit mij raar maakt, dat ik hem niet meteen heb gezoend?
Niks hoorquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:29 schreef Egeltje92 het volgende:
[..]
wat heeft dat er nu mee te maken?
en als ik dat ben, dan so what?
ik heb wel de kans gekregen om met jongens te slapen, maar het ging gewoon te snel en ik wil het rustig aan doen.
mja, hij vond me niet echt leuk denk ik. Hij was alleen sexueel aangetrokken :S.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:30 schreef Beach het volgende:
[..]
Omdat hij misschien het vervelend vindt om zoiets te vragen? En als hij je leuk vindt, is het niet echt een probleem lijkt me.
Oh :S misschien voel je je dan bij een ander persoon wel op je gemak waarbij je niet eens eraan denkt dat het fout kan gaan met zoenenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:35 schreef Egeltje92 het volgende:
[..]
mja, hij vond me niet echt leuk denk ik. Hij was alleen sexueel aangetrokken :S.
Ja, dat was wel ff pijnlijk, dat hij mij gewoon als een object zag ofzo, terwijl ik best wel gevoelens voor hem had. Dus dat maakte het zoenen misschien ook enger!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:36 schreef Beach het volgende:
[..]
Oh :S misschien voel je je dan bij een ander persoon wel op je gemak waarbij je niet eens eraan denkt dat het fout kan gaan met zoenen
Als het gewoon niet goed voelt, niet doen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:41 schreef Egeltje92 het volgende:
[..]
Ja, dat was wel ff pijnlijk, dat hij mij gewoon als een object zag ofzo, terwijl ik best wel gevoelens voor hem had. Dus dat maakte het zoenen misschien ook enger!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |