abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92679543
Ik heb last van een lichte vorm van faalangst...

En dit heb ik ook met tongzoenen.

Ik heb 1 keer met een meisje gezoend, maar zij zoende heel nat, vies en slecht. Daarna ook nog met een jongen gezoend, die uit zijn mond stonk en nat en als een propellor zoende :S. Vandaar mijn angst; hoe moet ik nu zoenen? Ga ik het wel goed doen? Straks is de tongzoen met de jongen die ik wel leuk vind weer zo naar als die natte tongzoenen die ik heb gehad, en doe ik het fout en knapt hij af.

Ik wil leren om goed en lekker te kunnen zoenen, maar ik ben bang dat ik het niet goed doe, en heb nog nooit echt een vriendje gehad of veel ervaring.

Dus steeds als ik close met een jongen ben en hij maakt aanstalten om te zoenen, draai ik mijn hoofd weg of zeg ik dat ik eerst wat wil drinken, omdat mijn mond zo droog wordt (van de zenuwen?)

Ik was verliefd op een jongen, we hebben wel veel geknuffeld en elkaar gestreeld, maar nooit gezoend omdat ik er zo panisch over deed (dit heb ik nooit tegen hem gezegd) maar ik vraag me nu af of hij het raar vindt dat ik hem niet zoende? op een gegeven moment pakte hij zelfs mijn gezicht bij mn wangen vast, maar toen zei ik dat ik eerst wat moest drinken.
Ik was er gewoon nog niet klaar voor.

Maar heeft iemand tips, zodat ik het niet verpest met een volgende keer?

Ps. Waarschijnlijk ga ik niet verder met deze jongen, maar ik vraag me wel af wat er had kunnen zijn, wat ik beter had kunnen doen in plaats van zo bang te zijn. En of hij nu denkt dat ik raar ben dat ik hem niet zoende!

Pps. is dit R&P of SEX?

[ Bericht 0% gewijzigd door Egeltje92 op 12-02-2011 15:08:01 ]
pi_92679765
je denkt toch niet dat iedereen meteen perfect kan zoenen? :P
wees niet bang dat het verkeerd gaat...als je het niet durft te proberen dan kan je ook geen ervaring opbouwen ;)
als je hem wil zoenen doe dat dan gewoon!
en als hij je dumpt omdat je nog geen goede kisser bent... dan zat er toch al geen toekomst in met die knul.. dan ligt het eerder aan hem dan aan jou :P
pi_92679806
Maar hoe pak je zo'n eerste tongzoen aan?
pi_92679928
Als je hem niet zoent, raak je hem kwijt. Als je hem wel zoent, raak je hem misschien kwijt.

Makkelijke optie toch?
pi_92680006
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 15:12 schreef -Strawberry- het volgende:
Als je hem niet zoent, raak je hem kwijt. Als je hem wel zoent, raak je hem misschien kwijt.

Makkelijke optie toch?
ik ben hem al kwijt, maar ik weet niet of dit door gebrek aan tongzoen komt? Hij wou mij namelijk alleen maar voor seks :S. Ik bedoel, ik zoende hem niet omdat het midden in de nacht was en ik supermoe was, dat begrijpt hij toch wel?
pi_92680025
Er niet bang voor zijn; iedereen zoent anders.
Gewoon rustig blijven en genieten van het moment ;)
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_92680087
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 15:14 schreef Egeltje92 het volgende:

[..]

ik ben hem al kwijt, maar ik weet niet of dit door gebrek aan tongzoen komt? Hij wou mij namelijk alleen maar voor seks :S. Ik bedoel, ik zoende hem niet omdat het midden in de nacht was en ik supermoe was, dat begrijpt hij toch wel?
Als jij die jongen nooit zoent en ondanks al zijn pogingen met smoesjes blijft komen of blijft wegdraaien, dan houdt hij het na een tijdje wel voor gezien ja. :Y
pi_92680150
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 15:16 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als jij die jongen nooit zoent en ondanks al zijn pogingen met smoesjes blijft komen of blijft wegdraaien, dan houdt hij het na een tijdje wel voor gezien ja. :Y
het waren 2 pogingen :) bij de 3e poging had ik hem gezoend denk ik. Maar denk je dat hij me nu raar vindt door zoiets, of dat hij het gewoon niet begrijpt? Hij heeft nooit echt gevraagd: 'Goh, waarom zoenen we niet?'. Dus de situatie is een beetje vaag.
pi_92680164
Je tong aan de onderkant houden van zijn tong, een leuke jongen knapt er niet op af hoor.
pi_92680187
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 15:18 schreef Egeltje92 het volgende:

[..]

het waren 2 pogingen :) bij de 3e poging had ik hem gezoend denk ik. Maar denk je dat hij me nu raar vindt door zoiets, of dat hij het gewoon niet begrijpt? Hij heeft nooit echt gevraagd: 'Goh, waarom zoenen we niet?'. Dus de situatie is een beetje vaag.
Hij durft het misschien niet te vragen.
pi_92680216
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 15:19 schreef Beach het volgende:

[..]

Hij durft het misschien niet te vragen.
waarom niet?

maar kan iemand mij uit de onzekerheid helpen of dit mij raar maakt, dat ik hem niet meteen heb gezoend?
pi_92680281
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 15:18 schreef Egeltje92 het volgende:

[..]

Misschien dacht hij dat je hem niet leuk genoeg vond om te zoenen en heeft zijn ego een deuk opgelopen.
pi_92680316
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 15:19 schreef Egeltje92 het volgende:

waarom niet?

Dat is ook lekker romatisch, zullen we zoenen. :D
pi_92680336
quote:

[..]

waarom niet?

maar kan iemand mij uit de onzekerheid helpen of dit mij raar maakt, dat ik hem niet meteen heb gezoend?
nee hoor je doet het precies goed...
je moet doen waar je je zelf fijn bij voelt :)

het zou pas raar zijn als je hem zou zoenen alleen maar omdat hij dat zou willen ;)

er bestaat geen manier hoe je moet zoenen... je zoent gewoon zoals je zelf wil, gemengd met de manier hoe de ander zoent.. en dan komt alles wel goed!
  zaterdag 12 februari 2011 @ 15:26:34 #15
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_92680431
Ts is nog maagd :9~
pi_92680510
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 15:26 schreef skippy22 het volgende:
Ts is nog maagd :9~
wat heeft dat er nu mee te maken?

en als ik dat ben, dan so what?

ik heb wel de kans gekregen om met jongens te slapen, maar het ging gewoon te snel en ik wil het rustig aan doen.
pi_92680541
Ik wil trouwens wel met je oefenen :')
pi_92680560
quote:

[..]

waarom niet?

Omdat hij misschien het vervelend vindt om zoiets te vragen? En als hij je leuk vindt, is het niet echt een probleem lijkt me.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 15:34:43 #19
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_92680693
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 15:29 schreef Egeltje92 het volgende:

[..]

wat heeft dat er nu mee te maken?

en als ik dat ben, dan so what?

ik heb wel de kans gekregen om met jongens te slapen, maar het ging gewoon te snel en ik wil het rustig aan doen.
Niks hoor :9~
pi_92680717
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 15:30 schreef Beach het volgende:

[..]

Omdat hij misschien het vervelend vindt om zoiets te vragen? En als hij je leuk vindt, is het niet echt een probleem lijkt me.
mja, hij vond me niet echt leuk denk ik. Hij was alleen sexueel aangetrokken :S.
pi_92680745
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 15:35 schreef Egeltje92 het volgende:

[..]

mja, hij vond me niet echt leuk denk ik. Hij was alleen sexueel aangetrokken :S.
Oh :S misschien voel je je dan bij een ander persoon wel op je gemak waarbij je niet eens eraan denkt dat het fout kan gaan met zoenen ;)
pi_92680799
Dat komt vanzelf goed hoor. Je kunt beter iemand zoeken waarmee het goed klikt, dan dat je je druk maakt om het zoenen.

Want als het gevoel tussen beiden goed zit, dan zoen je ook met gevoel. En dat is veel leuker dan de boel te analyseren en over technieken na te denken enzovoorts.

En mocht het dan niet goed lukken, kun je erover praten.
There is a long line down from heaven.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 15:39:10 #23
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_92680829
Ja ff oefenen? :9
Nee, gewoon Go with the flow.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_92680896
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 15:36 schreef Beach het volgende:

[..]

Oh :S misschien voel je je dan bij een ander persoon wel op je gemak waarbij je niet eens eraan denkt dat het fout kan gaan met zoenen ;)
Ja, dat was wel ff pijnlijk, dat hij mij gewoon als een object zag ofzo, terwijl ik best wel gevoelens voor hem had. Dus dat maakte het zoenen misschien ook enger!
pi_92681144
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 15:41 schreef Egeltje92 het volgende:

[..]

Ja, dat was wel ff pijnlijk, dat hij mij gewoon als een object zag ofzo, terwijl ik best wel gevoelens voor hem had. Dus dat maakte het zoenen misschien ook enger!
Als het gewoon niet goed voelt, niet doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')