abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92755055
Ik ben best kwaad op een jongen, omdat hij gewoon een klootzak is geweest, maar als ik foto's van hem zie of aan de leuke momenten denk, dan mis ik hem zo en dan komen al die gevoelens weer naar boven en heb ik weer zo'n zin in hem.... Eigenlijk wil ik hem gewoon, maar zou ik dat niet moeten willen omdat hij ergens een klootzak is. Alleen zijn er ook momenten dat hij heel erg lief is...

Hoe zorg ik ervoor geen domme beslissing te maken door hormonen/lieve momenten/fijne herinneringen/slecht gevoel van eigenwaarde/ weet ik veel wat?!

[ Bericht 28% gewijzigd door Egeltje92 op 15-02-2011 10:12:59 ]
  maandag 14 februari 2011 @ 03:45:28 #2
269754 Ataraxy
Rustig maar...
pi_92755101
Dat je je dit afvraagt, geeft je je antwoord al.
  maandag 14 februari 2011 @ 03:49:59 #3
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_92755120
Lekker onduidelijk weer. Waarom is hij een klootzak? Wat zijn jullie van elkaar? More info bitte.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_92755130
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 03:49 schreef goofy_goober het volgende:
Lekker onduidelijk weer. Waarom is hij een klootzak? Wat zijn jullie van elkaar? More info bitte.
Ik denk dat we scharrels zijn, maar nog geen seks hebben gehad...

hij is een klootzak omdat hij beloftes niet na is gekomen.
  maandag 14 februari 2011 @ 05:10:31 #5
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_92755299
En jij hebt gevoelens voor hem en dan gaat dat niet (lang) werken goed en dan kan je er beter niet eens aan beginnen en gewoon wachten tot er iemand langs komt waar je hetzelfde of meer voor voelt als voor die klootzak en die tegelijkertijd wel zijn beloftes na komt en een relatie met je wilt, ofzoiets. Denk ik dan he.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_92755315
Hebben jullie elkaar eigenlijk al verwend op andere manieren?

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2011 05:22:15 ]
  maandag 14 februari 2011 @ 07:03:08 #7
30509 Nightwulf
Howling lone wolf
pi_92755502
Hee doe eens rustig aan!
2 dagen geleden was je nog bang om te tongzoenen, en dan nu als sex?
Be kind whenever possible. It is always possible.
Dalai Lama
  maandag 14 februari 2011 @ 08:43:50 #8
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_92756375
Er zijn wel meer jongens.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_92760093
Van scharrels hoor je dan ook geen beloftes te vragen. Oja, natuurlijk met uitzondering van 'ik kom nu naar je toe om te neuken.'
Ik denk dat het probleem is dat jij een relatie wil en hij niet. Oplossing: contact verbreken.
  maandag 14 februari 2011 @ 11:29:47 #10
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_92760763
Ts ben je nou echt zo onzeker dat je in alles bevestiging zoekt van mensen op internet?
pi_92761503
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 11:12 schreef Tja..1986 het volgende:
Van scharrels hoor je dan ook geen beloftes te vragen. Oja, natuurlijk met uitzondering van 'ik kom nu naar je toe om te neuken.'
Ik denk dat het probleem is dat jij een relatie wil en hij niet. Oplossing: contact verbreken.
Zeer mee eens..
Natuurlijk is het lastig omdat je gevoelens voor deze persoon hebt maar dat gaat wel weer over.
vrijdag 6 mei 2011 11:06 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
pi_92764215
Niet doen!!!

Genoeg mannen die wel voor jou willen gaan en niet alleen voor de seks.
Sowieso schrijf je zo.
  maandag 14 februari 2011 @ 12:58:43 #13
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_92764290
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 12:56 schreef -XX- het volgende:
Niet doen!!!

Genoeg mannen die wel voor jou willen gaan en niet alleen voor de seks.
Oh, honey :{
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  maandag 14 februari 2011 @ 13:02:42 #14
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_92764435
tja.. weetje... ben jij niet dat meisje uit seks dat nog moeite had met tampons en bang was voor de pijn???

misschien moet je alles in 1 topic vermelden inplaats van allerlei topics te openen die samen 1 geheel vormen maar apart net niks zijn snap je?

ik wil je best proberen te helpen alleen door overal iets neer te zetten en al die losse puzzelstukjes zijn vaag waardoor het vaag blijft.
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
pi_92764447
quote:
Op maandag 14 februari 2011 03:31 schreef Egeltje92 het volgende:

Zou dit een goed idee zijn of zal ik er spijt van krijgen?
dat kun je enkel zelf voor jezelf bepalen en dat is ook iets dat je niet door anderen moet willen laten bepalen...

Soms kan sex ook gewoon fijn zijn zonder dat je direkt een vaste langdurige relatie vol met verplichtingen eraan koppelt en als je daar zelf en welbewust voor kiest is dat ook gewoon een keuze waar je zelf achter kunt staan, al schijnen er een hoop mensen van mening te zijn dat dat bij meisjes 'niet hoort' (terwijl diezelfde mensen er lang niet zo veroordelend over denken als een jongen dat doet, terwijl dat toch eigenlijk hetzelfde is)...

Enkel, het is gewoon jouw keuze en je moet een keuze treffen wwaar je zelf achter staat en ook bereid bent zelf achter te blijven staan, ook als misschien anderen er kritiek op hebben.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_92771282
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 13:02 schreef Raggingbull het volgende:
tja.. weetje... ben jij niet dat meisje uit seks dat nog moeite had met tampons en bang was voor de pijn???

misschien moet je alles in 1 topic vermelden inplaats van allerlei topics te openen die samen 1 geheel vormen maar apart net niks zijn snap je?

ik wil je best proberen te helpen alleen door overal iets neer te zetten en al die losse puzzelstukjes zijn vaag waardoor het vaag blijft.
inmiddels geen moeite meer met tampons en ook minder bang voor pijn.. :)

Ik zit met dit dilemma omdat ik hem best aantrekkelijk vind en ook een fijn gevoel van hem krijg (gevoelens voor hem heb) maar ik weet dat er een kans is dat ik uiteindelijk teleurgesteld word, omdat hij gewoon niet die gevoelens voor mij heeft. En dan denk ik: misschien is het wel fijn om toch met hem naar bed te gaan, omdat er seksuele spanning tussen ons is, alleen het emotionele aspect mist voor mij dan :(
pi_92771560
Doe nou maar gewoon niet. Ik weet dat je je als vrouw zijnde woest aangetrokken voelt tot ambitieloze klootzakken, maar probeer jezelf er van te weerhouden.
  maandag 14 februari 2011 @ 15:54:11 #18
131603 Afwazig
Serious business
pi_92771685
Conclusie; TS scharrelt met een puber die alleen uit is op sex. TS wil meer dan alleen sex, maar twijfelt alsnog.

Als je dit nou eens leest TS, wat denk je dan zelf dat je moet doen?
pi_92771871
Wat ik moet doen, is hem vergeten, contact verbreken.

Maar dat is wat anders wat ik wil, of wat ik zou willen, want dat is namelijk bij hem zijn en met hem naar bed (voor de spanning misschien?). Alleen overzie ik de emotionele gevolgen daarvan nog niet goed.

Het is trouwens geen puber, hij is 21.
pi_92772083
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 15:58 schreef Egeltje92 het volgende:

Maar dat is wat anders wat ik wil, of wat ik zou willen, want dat is namelijk bij hem zijn en met hem naar bed (voor de spanning misschien?). Alleen overzie ik de emotionele gevolgen daarvan nog niet goed.

Het is trouwens geen puber, hij is 21.
Gevolgen?

Jij wordt nog verliefder op hem en hij gaat er misbruik van maken. Je wordt zijn fuckbuddy en hij zal waarschijnlijk niet meer willen dan dat. Jij raakt ervan overstuurd en gaat janken dat je emotioneel wordt misbruikt, terwijl je van te voren wist dat nooit wat zou worden. En tada! Weer een meisje met "issues" uit een vorige relatie is geboren.

Begin alleen wat als je emoties kan scheiden van de lust.
“Death does not concern us, because as long as we exist, death is not here. And when it does come, we no longer exist.”
- Epicurus
pi_92772159
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 15:44 schreef Egeltje92 het volgende:

[..]

En dan denk ik: misschien is het wel fijn om toch met hem naar bed te gaan, omdat er seksuele spanning tussen ons is, alleen het emotionele aspect mist voor mij dan :(
Samenvatting in één woord: naïef.

Print je quote uit en kijk er over tien jaar nog eens na. Je zal er hard om moeten lachen en heel blij zijn dan je niks met die jongen hebt gedaan.

quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 15:58 schreef Egeltje92 het volgende:
Positief dat je het antwoord zelf al geeft. Nu nog doen en verder gaan met je leven.
pi_92772190
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 16:04 schreef Veladia het volgende:

[..]

Samenvatting in één woord: naïef.

Print je quote uit en kijk er over tien jaar nog eens na. Je zal er hard om moeten lachen en heel blij zijn dan je niks met die jongen hebt gedaan.

[..]

Positief dat je het antwoord zelf al geeft. Nu nog doen en verder gaan met je leven.
verder gaan met mn leven ja =) kan wel lastig zijn...
  maandag 14 februari 2011 @ 19:19:50 #23
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_92781964
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 16:03 schreef Devion het volgende:

[..]

Gevolgen?

Jij wordt nog verliefder op hem en hij gaat er misbruik van maken. Je wordt zijn fuckbuddy en hij zal waarschijnlijk niet meer willen dan dat. Jij raakt ervan overstuurd en gaat janken dat je emotioneel wordt misbruikt, terwijl je van te voren wist dat nooit wat zou worden. En tada! Weer een meisje met "issues" uit een vorige relatie is geboren.

Hier zet ik mijn euro's ook op in ja.
pi_92782098
quote:
Op maandag 14 februari 2011 16:03 schreef Devion het volgende:

[..]

Gevolgen?

maandag 14 februari 2011 @ 19:38:12 #25
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_92783181
Is TS niet gewoon een troll? Een paar dagen geleden was ze nog bang om te tongen en nu denkt ze er al over om zich te laten ontmaagden. Ik bedoel: wtf?? :{w
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')