Ik denk dat we scharrels zijn, maar nog geen seks hebben gehad...quote:Op maandag 14 februari 2011 03:49 schreef goofy_goober het volgende:
Lekker onduidelijk weer. Waarom is hij een klootzak? Wat zijn jullie van elkaar? More info bitte.
Zeer mee eens..quote:Op maandag 14 februari 2011 11:12 schreef Tja..1986 het volgende:
Van scharrels hoor je dan ook geen beloftes te vragen. Oja, natuurlijk met uitzondering van 'ik kom nu naar je toe om te neuken.'
Ik denk dat het probleem is dat jij een relatie wil en hij niet. Oplossing: contact verbreken.
Oh, honeyquote:Op maandag 14 februari 2011 12:56 schreef -XX- het volgende:
Niet doen!!!
Genoeg mannen die wel voor jou willen gaan en niet alleen voor de seks.
dat kun je enkel zelf voor jezelf bepalen en dat is ook iets dat je niet door anderen moet willen laten bepalen...quote:Op maandag 14 februari 2011 03:31 schreef Egeltje92 het volgende:
Zou dit een goed idee zijn of zal ik er spijt van krijgen?
inmiddels geen moeite meer met tampons en ook minder bang voor pijn..quote:Op maandag 14 februari 2011 13:02 schreef Raggingbull het volgende:
tja.. weetje... ben jij niet dat meisje uit seks dat nog moeite had met tampons en bang was voor de pijn???
misschien moet je alles in 1 topic vermelden inplaats van allerlei topics te openen die samen 1 geheel vormen maar apart net niks zijn snap je?
ik wil je best proberen te helpen alleen door overal iets neer te zetten en al die losse puzzelstukjes zijn vaag waardoor het vaag blijft.
Gevolgen?quote:Op maandag 14 februari 2011 15:58 schreef Egeltje92 het volgende:
Wat ik moet doen, is hem vergeten, contact verbreken.
Maar dat is wat anders wat ik wil, of wat ik zou willen, want dat is namelijk bij hem zijn en met hem naar bed (voor de spanning misschien?). Alleen overzie ik de emotionele gevolgen daarvan nog niet goed.
Het is trouwens geen puber, hij is 21.
Samenvatting in één woord: naïef.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:44 schreef Egeltje92 het volgende:
[..]
En dan denk ik: misschien is het wel fijn om toch met hem naar bed te gaan, omdat er seksuele spanning tussen ons is, alleen het emotionele aspect mist voor mij dan
Positief dat je het antwoord zelf al geeft. Nu nog doen en verder gaan met je leven.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:58 schreef Egeltje92 het volgende:
Wat ik moet doen, is hem vergeten, contact verbreken.
verder gaan met mn leven ja =) kan wel lastig zijn...quote:Op maandag 14 februari 2011 16:04 schreef Veladia het volgende:
[..]
Samenvatting in één woord: naïef.
Print je quote uit en kijk er over tien jaar nog eens na. Je zal er hard om moeten lachen en heel blij zijn dan je niks met die jongen hebt gedaan.
[..]
Positief dat je het antwoord zelf al geeft. Nu nog doen en verder gaan met je leven.
Hier zet ik mijn euro's ook op in ja.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:03 schreef Devion het volgende:
[..]
Gevolgen?
Jij wordt nog verliefder op hem en hij gaat er misbruik van maken. Je wordt zijn fuckbuddy en hij zal waarschijnlijk niet meer willen dan dat. Jij raakt ervan overstuurd en gaat janken dat je emotioneel wordt misbruikt, terwijl je van te voren wist dat nooit wat zou worden. En tada! Weer een meisje met "issues" uit een vorige relatie is geboren.
Begin alleen wat als je emoties kan scheiden van de lust.
quote:Op maandag 14 februari 2011 16:03 schreef Devion het volgende:
[..]
Gevolgen?
Jij wordt nog verliefder op hem en hij gaat er misbruik van maken. Je wordt zijn fuckbuddy en hij zal waarschijnlijk niet meer willen dan dat. Jij raakt ervan overstuurd en gaat janken dat je emotioneel wordt misbruikt, terwijl je van te voren wist dat nooit wat zou worden. En tada! Weer een meisje met "issues" uit een vorige relatie is geboren.
Begin alleen wat als je emoties kan scheiden van de lust.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |