Waar ik het nu in moet plaatsen is mij volstrekt onduidelijk. Doe maar ff hier, want hier heb ik mijn "buddies", haha. Geintje, hoor.
Ik kwam hier dus een beetje voor de lol, maar dat van die relatie was wel echt, alles eigenlijk, en dat ik gewoonweg niet snel verliefd ben. Ik heb de laatste maanden best wel rare dingen meegemaakt en heb de laatste maanden ook een aantal vriendjes gehad. Zij wilden meer, veel meer, maar als ik dat niet zie zitten, dan ga ik er niet mee door. Knappe jongens, maar ik ben niet snel verliefd. Nooit geweest. Veel vriendjes gehad, maar voordat je het bed bij mij hebt bereikt dan moet je toch een zware hindernisbaan over.
Ik denk dat elk mens niet graag alleen wil blijven, dat is iets voor korte duur, maar als ik met iemand zit die ik maar zo zo vind, dan vreet dat bij mij energie. Ik ben eigenlijk iemand van het niet zeuren.
Met verbazing heb ik weleens naar mensen zitten kijken en die hebben dan na een uitputtende relatie van vele jaren na een paar maanden al iemand anders. Daar starten ze iets serieus mee op en het blijkt ECHTE LIEFDE te zijn. Ken mensen in mijn omgeving die dat hebben. Ben blij voor hen als ze zich daar prettig bij voelen.
Oke, ik zal er toch nog een vraagje tegenaan gooien en dan moeten jullie wel waarheidsgetrouw antwoorden.
Stel, je zit dus een paar maandjes alleen. Dat is het ook niet, maar begin jij dan willens en wetens aan een relatie met iemand die eigenlijk voor jou SECOND CHOICE is? Een heleboel mensen doen dat wel.
Krijg net zelf een mailtje van iemand die ik een paar weekjes ken. Elke keer wil hij langskomen, maar ik was er snel klaar mee. Word ook niks, dus weg damee
[ Bericht 0% gewijzigd door watvoornaammoetikkiezen op 03-03-2011 06:47:02 ]