Wat betekent dat? Maar hoe is het nu? Beetje beter? Hoop het wel voor je. Meen ik, maar jij bent ook mijn echte vriendinnie en geef je mij e-mailadresje wel als ik hier niet meer kom, oke.quote:
First post, en ik voel me beter, heb net koffie opquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:07 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Wat betekent dat? Maar hoe is het nu? Beetje beter? Hoop het wel voor je. Meen ik, maar jij bent ook mijn echte vriendinnie en geef je mij e-mailadresje wel als ik hier niet meer kom, oke.
Ach, wie zit er vandaag de dag op cohesie te wachten. Geen hond toch? Ik zit hier niet om een prachtig literair werk aan elkaar te breien. Breien doe ik even niet, want ik heb last van RSI, maar tochquote:
Ik weet niet wat de clue is. Maar de clou is dat TS aandacht wil.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:10 schreef iwannabehigh het volgende:
Wat is nou de clue van het verhaal.
Ben ik blij om en dat het stukken beter gaat, want vanmorgen tegen zessen was het niks met je. Kusjequote:Op woensdag 2 maart 2011 22:08 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
First post, en ik voel me beter, heb net koffie op
Ik ben dyslectischquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de clue is. Maar de clou is dat TS aandacht wil.
Ja maar wat is nou de clOU van het verhaal.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:13 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Whaha, dat is hier toch op FOK maar goed ook, toch?
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:15 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Ja, ik heb Borderline, haha, en veel aandachttekort
Argh, de tegenstrijdigheid.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:58 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Ik ben eigenlijk iemand van het niet zeuren.
Nou, dat is dus het juiste antwoord zoals ik er ook over denk, maar niet iedereen is hetzelfde. Daarom wil ik van iedereen wel een waarheidsgetrouw antwoord en niet iets voor de vorm of iemand naar de mond pratend.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:17 schreef jogy het volgende:
Neh, blijf liever alleen dan een relatie met iemand waar ik na een relatief korte tijd al irritatie van krijg. Van een relatie 'voor de heb' ga je dood van binnen.
Nee, dat ben ik niet.quote:
Inderdaad. 1+1=2. Ik snap niet wat het probleem is en wat tweede keus daarmee te maken heeft.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:21 schreef iwannabehigh het volgende:
Jij vindt iemand heel erg leuk en je wilt niet alleen blijven, dan is het toch prima? Als die persoon jou ook leuk vindt.
Ze vind iemand leuk en iemand anders vind haar leuk die zij minder leuk vind, dus dat is dan de tweede keus. Met andere woorden. De relatie met degene waarmee zij het wil zal er niet van komen maar heeft nog een tweede keus met iemand die ze relatief minder leuk vind.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:21 schreef iwannabehigh het volgende:
Jij vindt iemand heel erg leuk en je wilt niet alleen blijven, dan is het toch prima? Als die persoon jou ook leuk vindt.
Het gaat niet over mezelf. Ik vraag dit me weleens af bij mensen die ik ken. Je ziet soms mensen die helemaal niet bijelkaar passen en dan toch een relatie aan zijn gegaan, maar het gedoemd is te mislukken voor langere duur.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:21 schreef iwannabehigh het volgende:
Ja maar ja maar ja maar. Jouw 'normaal'kan heeeeel anders zijn dan iemand anders 'normaal' Het is geen wiskunde ofzo.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:20 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik niet.
Iemand moet tegen mij normaal doen, als iemand dat doet, doe ik het ook
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:22 schreef Isambard het volgende:
[..]
Inderdaad. 1+1=2. Ik snap niet wat het probleem is en wat tweede keus daarmee te maken heeft.
JONGENS, het gaat hier even niet over mezelf en jullie moeten dit ook onderelkaar maar even uitvechten. Van mij was het gewoon een vraag en ik moet hier niet de hele tijd de hoofdrol in spelen. Oke? Jullie kunnen het!quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:23 schreef jogy het volgende:
[..]
Ze vind iemand leuk en iemand anders vind haar leuk die zij minder leuk vind, dus dat is dan de tweede keus. Met andere woorden. De relatie met degene waarmee zij het wil zal er niet van komen maar heeft nog een tweede keus met iemand die ze relatief minder leuk vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |