abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93287879
originele OP:

quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 20:16 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Ach, dit vraag ik niet omdat ik zo teleurgesteld ben in de liefde, want ik ben zelf nooit verliefd. Nou ja, wel een paar keer geweest, heeft allemaal enkele jaartjes geduurd, maar dan was het weer snel over en meestal van mijn kant.

Daarna ging ik en nog steeds zit ik in het "losse flodder" circuit. Vaak krijg ik van jongens en mannen te horen, dat ik ze gebruik, terwijl ik dan nog niet op het punt gekomen ben om te vertellen hoe of wat.

Ja, dat is het tegenovergestelde van wat ik vaak lees. Ja, een iemand heeft wel mijn aandacht getrokken, die ik nog nooit in het echt heb gezien. Zo n internetboy, nee niet alleen, we hebbe ook gewoon kontakt.

Ik zou graag willen weten of meiden en vrouwen dit ook hebben en ook van jongens en mannen hoe ze dat nu vinden.

Mannen en jongens vinden dat ze door mij als een soort SLAAF worden gebruikt. Ik ben misschien een tikkeltje dominanter, alleen tegenover 1 persoon niet, maar dat heeft geen toekomst.

Misschien een beetje een warrig verhaal.

Ik zoek ook iemand waar ik al weet dat ik die klik zal hebben. Het blijkt dat ik dat veel beter nog kan op internet om mezelf aan iemand te binden, nou ja binden .., dan in het echte leven.

Weet dat het raar is, maar ik zou zeggen borduur er op voort
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_93288004
Ze heeft ook een DM met link?
pi_93288089
Ga slapen, jongens sleep well en morgen hopelijk het zonnetje xxxxxxxxxxxxx van mij
pi_93288095
quote:
11s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:05 schreef MalaCocinera het volgende:
Ze heeft ook een DM met link?
Uiteraard *)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_93288147
quote:
Op vrijdag 25 februari 2011 00:06 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Ga slapen, jongens sleep well en morgen hopelijk het zonnetje xxxxxxxxxxxxx van mij
Truste :*
pi_93288190
Hmm, dit wordt mijn nieuwe favoriete SC denk ik. :D
pi_93288227
quote:
Op vrijdag 25 februari 2011 00:08 schreef Techno het volgende:
Nou he O+
pi_93288299
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:07 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Truste :*
Thx troetelbabe heb de laatste 3 dagen maar 2 uur geslapen. Dus ... OP
pi_93288325
quote:
Op vrijdag 25 februari 2011 00:06 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Uiteraard *)
Sorry dat ik als een krolse kat om je benen aan het draaien was. Maar ik ben bezorgd om haar en deze reeks kwijt te raken O+
pi_93288397
quote:
11s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:10 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Sorry dat ik als een krolse kat om je benen aan het draaien was. Maar ik ben bezorgd om haar en deze reeks kwijt te raken O+
Haha, zo erg is het ook niet, maar wij raken elkaar echt niet kwijt, troetelbaby, never en nooit. KOmt
pi_93288595
quote:
12s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:08 schreef Techno het volgende:
Wat is een SC
pi_93290585
Woorden schieten toch te kort...
pi_93290600
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:15 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Wat is een SC
Traag praten :)
  vrijdag 25 februari 2011 @ 00:56:05 #14
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_93290622
Maar TS, hoe weet je precies dat hij nog steeds aan je denkt?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_93295774
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 14:59 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Is this an invitation? Haha.

Ik ben echt al jaren niet meer op een house of technofeest geweest. Ik weet wel toen ik me ontzettend k*t voelde dat het me in de jaartjes me er wel bovenop heeft geholpen.

Ik gebruikte weleens coke, maar heb in die jaren tijd nooit meer dan 5 gram gebruikt, maar het is raar maar waar, maar dat blijft altijd in je hoofd. Ik denk wel dat jij weet waarom. Op mij had coke een onwijs euforisch gevoel. Nam een muizensnufje, denk onderhand 1/4 van een hele lijn en dat deed ik maar 2x per maand. De laatste keer dat ik veelvuldig naar een hele grote housetent ging, toen, ik nam nooit pillen omdat het mijn ding niet was, nam een pil zat er in een pil heroine of lsd verwerkt. Ik kwam altijd in die tent, maar ik ben zo uit mijn dak gegaan, ik wist niet dat die troep erin zat en ik vind dat echt een teringstreek. Kocht die pillen nooit, want kon ze zo gratis krijgen. Omdat ik helemaal de weg kwijtraakte ben ik nooit meer geweest.

Maar goed, ben nog steeds into the house en techno. Denk ook niet dat dat er ooit uitgaat. Lachen he, mensen vonden mij helemaal geen housetype, maar ik kende na verloop van tijd iedereen.
Dat, of een goede tip ;)

Coke is wel leuk, maar ben er nu op uitgekeken, tijdje flink aan de pillen gezeten, maar dat is ook weer eventjes geleden. Het zal trouwens geen heroine of lsd zijn geweest hoor maar gewoon xtc, ik spreek uit ervaring als ik zeg dat je daar fucking hard van uit je reet kan zijn.

21 mei ben ik in ieder geval in de whoosah, goed feestje en zie verder nog niks gepland staan :D
pi_93296190
quote:
6s.gif Op donderdag 24 februari 2011 20:04 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Dat wil ik wel van Devion's buik aflikken :9 Een jonge sportieve God van 23, 1.93 lang O+
:@

Zou je wel willen :9
“Death does not concern us, because as long as we exist, death is not here. And when it does come, we no longer exist.”
- Epicurus
pi_93297897
@ Fes 1-2

Kan even niet quoten, zal niet aan mij liggen ..
Nou gewoon was het iig niet. Ik kan me die hele avond niet meer herinneren. Ik bleek dus flink de beest te hebben uitgehangen, maar ik was op dat moment niet met echte vrienden, dus vond het wat minder. Wel met een bekende, maar die kende ik van een studie en die had ook pilletje op. Kende wel zo n beetje daar 700/800 man in het uitgaanscircuit, maar als je die week erop wordt aangesproken hoe maf je hebt gedaan?!?!?! Dus niet echt leuk.
Het zal dan wel xtc zijn geweest wat je zegt, nou eens en nooit weer.

Haha, nu gaat iedereen naar de Whoosah. Meteen uitverkocht vanaf nu, haha

[ Bericht 7% gewijzigd door watvoornaammoetikkiezen op 25-02-2011 10:22:57 (laptobbie viel uit) ]
pi_93299422
quote:
Op vrijdag 25 februari 2011 00:15 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Wat is een SC
SC = Slow Chat

Wat ben je er weer vroeg bij, heb je een beetje goede ochtend :*
pi_93299470
quote:
Op vrijdag 25 februari 2011 09:01 schreef Devion het volgende:

[..]

:@

Zou je wel willen :9
Als je die six pack weggewerkt hebt en je hebt nog steeds een platte buik O+
pi_93299778
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 11:12 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Als je die six pack weggewerkt hebt en je hebt nog steeds een platte buik O+
Ook met een lichte sixpacks wil je het wel ;)
“Death does not concern us, because as long as we exist, death is not here. And when it does come, we no longer exist.”
- Epicurus
pi_93299838
quote:
Op vrijdag 25 februari 2011 11:20 schreef Devion het volgende:

[..]

Ook met een lichte sixpacks wil je het wel ;)
Nee :{w
pi_93299984
quote:
8s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 11:22 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Nee :{w
:( Dan niet ;(
- Epicurus
pi_93300404
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 11:10 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

SC = Slow Chat

Wat ben je er weer vroeg bij, heb je een beetje goede ochtend :*
Nee, voelde me niet lekker en kan daarom vandaag weer niks doen.
Het is lichamelijk hoor, maar thanks, maar weet nog steeds niet wat het inhoudt.Die SC.
Zal zometeen een lang bericht schrijven, tenminste als ik even zin heb. Voel me vrij belabberd.
Lig eigenlijk even het liefst

x lieverd
pi_93300612
quote:
Op vrijdag 25 februari 2011 11:39 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Nee, voelde me niet lekker en kan daarom vandaag weer niks doen.
Het is lichamelijk hoor, maar thanks, maar weet nog steeds niet wat het inhoudt.Die SC.
Zal zometeen een lang bericht schrijven, tenminste als ik even zin heb. Voel me vrij belabberd.
Lig eigenlijk even het liefst

x lieverd
Slow Chat is wat wij doen, ''slow'' omdat het niet zo snel gaat als bijv bij MSN :P
pi_93303399
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:55 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Traag praten :)
Klinkt een beetje alsof ik een verstandelijke beperking heb.

Hee luister, ik kom hier pas een paar dagjes en door dat vele mailen en die berichten posten heb ik geen tijd en geen zin om alles op te zoeken. Dat heeft niks met domheid te maken, want ik denk dat mijn intelligentievermogen hoger ligt dan het gemiddelde of bovengemiddelde hier op dat hele FOK. Ik ben gewoon niet zo in internet geinteresseerd. Dus ook niet in msn-/internettaal. Ben in veel meer dingen niet geinteresseerd.

Het liefst lig ik op een mooi strand in het Caraibisch gebied, niet te druk, wel mensen kunnen kijken en mijn verstand op nul. Het liefst ook geen kabbelend zeetje, maar glooiende golven of ietsie meer. En of course, het zonnetje erbij.

Ik ben nooit geinteresseerd geweest in computeren. Internet wel. Ja, beetje slap ouwehoeren of iets opzoeken en bepaalde zaakjes, regel ik, zoals ieder ander over en op internet. Mijn moeder, die veel ouder is kan, denk ik, je nog wel het e.e.a. bijbrengen. Die zal me het hele geneuzel van gigabites/megabites wel bij kunnen brengen, maar ik slaap echt al bijna als ik die woorden hoor. Het is maar een voorbeeldje, he.

Ik heb op de middelbare school wel leren programmeren. Ik snapte er m.i. geen fuck van, maar had wel een 8 op het rapportje. Deed ik het toch waarschijnlijk goed, maar het heeft mijn interesse niet.

Ik zal jou nog iets vertellen, het is niet verwijtend, niet belerend or whatever bedoeld, maar naarmate je verder in je leven komt ga je denken (even niet over je kinderen) "waarom heb ik het allemaal gedaan" of "heb ik die baan aangenomen?" Bij mannen komt dat omslagpunt m.i.iets later of misschien wel eerder, maar die blijven er langer mee rondzeulen. Ik weet niet hoe oud jij bent, maar veel mensen komen wel op zo n punt terecht. Ik kan mezelf niet indenken dat iedereen dat saaie zo leuk vindt. Ik zie mij niet meer op een supersaai kantoor zitten, met lui waarin ik een totale disinteresse heb. Heb wel een baan aangeboden gekregen, waarin ik voor een wereldwijde organisatie kan gaan werken, eigen baas word en thuis kan blijven werken. Geld/salaris wordt gegenereerd naarmate van input.

Weer even iets tussendoor? Veel mensen zijn zo blij en vrolijk, maar waarom zitten dan ongeveer 2 miljoen mensen aan de Prozac? (Of een vergelijkend middel natuurlijk). Als je weleens vraagt aan iemand van "hoe is het ermee?" Dan is het altijd van "opgetogen en lachend", ja goed, terwijl je weet dat het hartstikke fout zit. Ik zeg gewoon eerlijk als ik me niet zo lekker voel, maar dan merk je dat, ik noem het maar even kennissen, niet weten hoe snel ze weg moeten komen.

Maar waarom stelt iemand dan zo n vraag? Uit beleefheid? Die cliche antwoorden hoeft iemand aan mij niet te stellen en ik stel ze ook aan niemand, of ja, ik ben er een beetje aan mee gaan doen, terwijl die oppervlakkigheid me tegen de borst stuit.

Even tussendoor en gaat niet over mij ..

Ken je Antonie Kamerling? Die acteur die begin oktober 2010 zelfmoord heeft gepleegd. Hij is onder hetzelfde sterrenbeeld geboren als ik, Maagd, en bij maagden zijn verwachtingspatronen heel erg hoog. Te hoog. Je loopt jezelf daardoor in de weg. Ik weet zeker dat hij een bepaald gevoel, net zoals ik, van saaiheid heeft gevoeld. Of het "is dit alles" gevoel.

Antonie had een hele goede carriere, maar ik denk dat hij dacht dat het op was, er meer inzat ..

Het is misschien weer een beetje hakketakkerig, maar wil ermee zeggen dat je niet alles kan. Dat hoeft ook niet en ik ben niet overal in geinteresseerd.

En waar komt hier die drang en dwang zo intelligent mogelijk te zijn toch vandaan? Ik heb het hier niet tegen jullie, maar in zijn algemeenheid op dat FOK.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')