quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:16 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Ach, dit vraag ik niet omdat ik zo teleurgesteld ben in de liefde, want ik ben zelf nooit verliefd. Nou ja, wel een paar keer geweest, heeft allemaal enkele jaartjes geduurd, maar dan was het weer snel over en meestal van mijn kant.
Daarna ging ik en nog steeds zit ik in het "losse flodder" circuit. Vaak krijg ik van jongens en mannen te horen, dat ik ze gebruik, terwijl ik dan nog niet op het punt gekomen ben om te vertellen hoe of wat.
Ja, dat is het tegenovergestelde van wat ik vaak lees. Ja, een iemand heeft wel mijn aandacht getrokken, die ik nog nooit in het echt heb gezien. Zo n internetboy, nee niet alleen, we hebbe ook gewoon kontakt.
Ik zou graag willen weten of meiden en vrouwen dit ook hebben en ook van jongens en mannen hoe ze dat nu vinden.
Mannen en jongens vinden dat ze door mij als een soort SLAAF worden gebruikt. Ik ben misschien een tikkeltje dominanter, alleen tegenover 1 persoon niet, maar dat heeft geen toekomst.
Misschien een beetje een warrig verhaal.
Ik zoek ook iemand waar ik al weet dat ik die klik zal hebben. Het blijkt dat ik dat veel beter nog kan op internet om mezelf aan iemand te binden, nou ja binden .., dan in het echte leven.
Weet dat het raar is, maar ik zou zeggen borduur er op voort
Uiteraardquote:
Trustequote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:06 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Ga slapen, jongens sleep well en morgen hopelijk het zonnetje xxxxxxxxxxxxx van mij
Nou hequote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:08 schreef Techno het volgende:
Hmm, dit wordt mijn nieuwe favoriete SC denk ik.
Sorry dat ik als een krolse kat om je benen aan het draaien was. Maar ik ben bezorgd om haar en deze reeks kwijt te rakenquote:
Haha, zo erg is het ook niet, maar wij raken elkaar echt niet kwijt, troetelbaby, never en nooit. KOmtquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:10 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Sorry dat ik als een krolse kat om je benen aan het draaien was. Maar ik ben bezorgd om haar en deze reeks kwijt te raken
Wat is een SCquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:08 schreef Techno het volgende:
Hmm, dit wordt mijn nieuwe favoriete SC denk ik.
Traag pratenquote:
Dat, of een goede tipquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:59 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Is this an invitation? Haha.
Ik ben echt al jaren niet meer op een house of technofeest geweest. Ik weet wel toen ik me ontzettend k*t voelde dat het me in de jaartjes me er wel bovenop heeft geholpen.
Ik gebruikte weleens coke, maar heb in die jaren tijd nooit meer dan 5 gram gebruikt, maar het is raar maar waar, maar dat blijft altijd in je hoofd. Ik denk wel dat jij weet waarom. Op mij had coke een onwijs euforisch gevoel. Nam een muizensnufje, denk onderhand 1/4 van een hele lijn en dat deed ik maar 2x per maand. De laatste keer dat ik veelvuldig naar een hele grote housetent ging, toen, ik nam nooit pillen omdat het mijn ding niet was, nam een pil zat er in een pil heroine of lsd verwerkt. Ik kwam altijd in die tent, maar ik ben zo uit mijn dak gegaan, ik wist niet dat die troep erin zat en ik vind dat echt een teringstreek. Kocht die pillen nooit, want kon ze zo gratis krijgen. Omdat ik helemaal de weg kwijtraakte ben ik nooit meer geweest.
Maar goed, ben nog steeds into the house en techno. Denk ook niet dat dat er ooit uitgaat. Lachen he, mensen vonden mij helemaal geen housetype, maar ik kende na verloop van tijd iedereen.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:04 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Dat wil ik wel van Devion's buik aflikkenEen jonge sportieve God van 23, 1.93 lang
Ook met een lichte sixpacks wil je het welquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:12 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Als je die six pack weggewerkt hebt en je hebt nog steeds een platte buik
Neequote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:20 schreef Devion het volgende:
[..]
Ook met een lichte sixpacks wil je het wel
Nee, voelde me niet lekker en kan daarom vandaag weer niks doen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:10 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
SC = Slow Chat
Wat ben je er weer vroeg bij, heb je een beetje goede ochtend
Slow Chat is wat wij doen, ''slow'' omdat het niet zo snel gaat als bijv bij MSNquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:39 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Nee, voelde me niet lekker en kan daarom vandaag weer niks doen.
Het is lichamelijk hoor, maar thanks, maar weet nog steeds niet wat het inhoudt.Die SC.
Zal zometeen een lang bericht schrijven, tenminste als ik even zin heb. Voel me vrij belabberd.
Lig eigenlijk even het liefst
x lieverd
Klinkt een beetje alsof ik een verstandelijke beperking heb.quote:
Thxquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:45 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Slow Chat is wat wij doen, ''slow'' omdat het niet zo snel gaat als bijv bij MSN
Zit een verschil tussen hacken en iemands wachtwoord raden.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:11 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Thx
Ja, kom hier nog niet zolang en msn doe ik niet meer aan sinds ik zwaar gehackt ben. Wel beveiligd netwerk hoor, van de beste, maar hacken dat is zo easy. Ik kan het zelf ook, maar zal zulk soort dingen nevernooit doen. Ik vind het laag als je het doet bij een particulier. Sowieso LAAG
Beetje opgeknapt meisquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:11 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Thx
Ja, kom hier nog niet zolang en msn doe ik niet meer aan sinds ik zwaar gehackt ben. Wel beveiligd netwerk hoor, van de beste, maar hacken dat is zo easy. Ik kan het zelf ook, maar zal zulk soort dingen nevernooit doen. Ik vind het laag als je het doet bij een particulier. Sowieso LAAG
Wat is een buffer overflow dan precies? En nee, niet stiekum Googlen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:11 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Ja, kom hier nog niet zolang en msn doe ik niet meer aan sinds ik zwaar gehackt ben. Wel beveiligd netwerk hoor, van de beste, maar hacken dat is zo easy.
Niet zo bijdehand.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:12 schreef Devion het volgende:
[..]
Zit een verschil tussen hacken en iemands wachtwoord raden.
You tell babyboy girlquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:15 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Niet zo bijdehand.
Nee, ik zou het niet weten. Vertel jij mij dat eens in duidelijke woorden.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat is een buffer overflow dan precies? En nee, niet stiekum Googlen.
Whaha, ben toch geen baby boy, ben wel vrouwtje hoor.quote:
Dus je kan niet hacken. Hooguit wat programmaatjes gebruiken, net als alle andere scriptkiddies.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:27 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Nee, ik zou het niet weten. Vertel jij mij dat eens in duidelijke woorden.
Haha, dacht ik wel -x-quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:40 schreef MalaCocinera het volgende:
Ik bedoelde dat Devion een babyboyis, sorry voor het misverstand
Als je had gelezen wat ik heb geschreven is dat ik totaal eigenlijk niet geinteresseerd ben in internet. Hacken is een kwestie inderdaad om er een programmaatje CD-rommetje in te gooien en voila. Maar die handvaten worden je ook aangegeven op google. Ik hack iemand niet, omdat ik het lag bij de grond vind en het zelf heb meegemaakt. Ik snap ook niet wat ik ermee op zou of zal schietenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Dus je kan niet hacken. Hooguit wat programmaatjes gebruiken, net als alle andere scriptkiddies.
Voor iemand die er niet geinteresseerd in is breng je er wel een hoop tijd op door. Maar uh, als het daadwerkelijk allemaal zo simpel was, dan hadden we allemaal wel een bank gehacked en een dikke bankrekening gehad.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:46 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Als je had gelezen wat ik heb geschreven is dat ik totaal eigenlijk niet geinteresseerd ben in internet. Hacken is een kwestie inderdaad om er een programmaatje CD-rommetje in te gooien en voila. Maar die handvaten worden je ook aangegeven op google. Ik hack iemand niet, omdat ik het lag bij de grond vind en het zelf heb meegemaakt. Ik snap ook niet wat ik ermee op zou of zal schieten
Bullshit. Hacken werkt niet door even een programmatje te installeren en voila je kan hacken. Een hotmail, gmail adres is sowieso bijna niet te hacken tenzij je persoonlijke gegevens van de persoon hebt.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:46 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Als je had gelezen wat ik heb geschreven is dat ik totaal eigenlijk niet geinteresseerd ben in internet. Hacken is een kwestie inderdaad om er een programmaatje CD-rommetje in te gooien en voila. Maar die handvaten worden je ook aangegeven op google. Ik hack iemand niet, omdat ik het lag bij de grond vind en het zelf heb meegemaakt. Ik snap ook niet wat ik ermee op zou of zal schieten
Moet ik nou ook negatief tegen jou gaan doen?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:40 schreef MalaCocinera het volgende:
Ik bedoelde dat Devion een babyboyis, sorry voor het misverstand
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Voor iemand die er niet geinteresseerd in is breng je er wel een hoop tijd op door. Maar uh, als het daadwerkelijk allemaal zo simpel was, dan hadden we allemaal wel een bank gehacked en een dikke bankrekening gehad.
Ziekthuis is één woord.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:56 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Komt omdat ik ziek thuis zit en dat is vanaf dinsdag. Kan ff geen kant op, maar klopt, maar hiervoor had je mij toch nog nooit gezien?
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:54 schreef Devion het volgende:
[..]
Bullshit. Hacken werkt niet door even een programmatje te installeren en voila je kan hacken. Een hotmail, gmail adres is sowieso bijna niet te hacken tenzij je persoonlijke gegevens van de persoon hebt.
En het is handvatten, niet vaten.
Haha, het mag allebei en hacken is zo te doen. Moet ik jou zo even hacken? Je zegt het maar. 1 druk op de knop
[..]
Moet ik nou ook negatief tegen jou gaan doen?Lok het nou niet uit
![]()
In 1 keer schiet me een gezegde te binnen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:56 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
![]()
Komt omdat ik ziek thuis zit en dat is vanaf dinsdag. Kan ff geen kant op, maar klopt, maar hiervoor had je mij toch nog nooit gezien?
Banken en grote bedrijven worden ook gehackt. Nou ja, de ABN zit vaak met phising. Kijk, ik vertel wel hoe ik me voel, maar het zal mij aan me reet roesten voor de rest. Je kent toch wel die jongen uit Sneek vorig jaar van 19 die had, ik kom er ff niet zo gauw op wie die gehackt had, maar als daar je interesse ligt ..
maar om een priveleven van iemand daardoor kapot te maken vind ik, niet laag, maar HEEL ERG LAAG
Ja ga je gang, kom op!quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:00 schreef Devion het volgende:
[..]
In 1 keer schiet me een gezegde te binnen.
"Living a lie" past perfect bij jou.
[..]Als je het niet erg vindt ga ik niet meer op die domme bullshit van jou in en blijf jij fijn in je SPROOKJESPARADIJS leven, je weet wel, die alombekende ONWETENDHEID.
Ja ga je gang, kom op!
En nee mag niet beide muts, maar dit is zeker weer een grapje?
Heb je het nou tegen jezelf?quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:07 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn intelligentievermogen hoger ligt dan het gemiddelde of bovengemiddelde hier op dat hele FOK.
[...]
Hij is onder hetzelfde sterrenbeeld geboren als ik, Maagd, en bij maagden zijn verwachtingspatronen heel erg hoog. Te hoog. Je loopt jezelf daardoor in de weg. Ik weet zeker dat hij een bepaald gevoel, net zoals ik, van saaiheid heeft gevoeld. Of het "is dit alles" gevoel.
[...]
Een afstudeeropdracht van het BLO? Succes, maar dat is me te makkelijk.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:05 schreef Devion het volgende:
[..]
Heb je het nou tegen jezelf?
Laten we eens een vergelijking maken:
Ik - Student, bezig met afstudeerverslag, altijd een baan gehad, zowel zakelijk als sociaal succesvol.
Jij - Word continu op fouten betrapt, kakelt aan 1 stuk door zonder enige cohesie, werkloos, hersenloos.
Tenzij je natuurlijk een troll bent
Jongens en meisjes, stuur Hexta ff een berichtje.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:09 schreef hexta het volgende:
[..]
Btw, intelligentievermogen? dus je kan eigenlijk nog heel slim worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |