abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93303529
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 11:45 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Slow Chat is wat wij doen, ''slow'' omdat het niet zo snel gaat als bijv bij MSN :P
Thx

Ja, kom hier nog niet zolang en msn doe ik niet meer aan sinds ik zwaar gehackt ben. Wel beveiligd netwerk hoor, van de beste, maar hacken dat is zo easy. Ik kan het zelf ook, maar zal zulk soort dingen nevernooit doen. Ik vind het laag als je het doet bij een particulier. Sowieso LAAG
pi_93303580
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 13:11 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Thx

Ja, kom hier nog niet zolang en msn doe ik niet meer aan sinds ik zwaar gehackt ben. Wel beveiligd netwerk hoor, van de beste, maar hacken dat is zo easy. Ik kan het zelf ook, maar zal zulk soort dingen nevernooit doen. Ik vind het laag als je het doet bij een particulier. Sowieso LAAG
Zit een verschil tussen hacken en iemands wachtwoord raden.
“Death does not concern us, because as long as we exist, death is not here. And when it does come, we no longer exist.”
- Epicurus
pi_93303682
quote:
Op vrijdag 25 februari 2011 13:11 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Thx

Beetje opgeknapt meis O+ Ik ga zo ff een work out dvd tje (dat is WEL sporten Devion!).
pi_93303683
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 13:11 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Ja, kom hier nog niet zolang en msn doe ik niet meer aan sinds ik zwaar gehackt ben. Wel beveiligd netwerk hoor, van de beste, maar hacken dat is zo easy.
Wat is een buffer overflow dan precies? En nee, niet stiekum Googlen.
pi_93303714
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 13:12 schreef Devion het volgende:

[..]

Zit een verschil tussen hacken en iemands wachtwoord raden.
Niet zo bijdehand.

Als het tig keer achterelkaar gebeurd is, dan heet dat hacken. Ik denk niet dat b.v.
A25X4D3 etc. makkelijk te achterhalen is. Ik weet wel precies wat hacken is en is niet moeilijk hoor
pi_93304200
quote:
Op vrijdag 25 februari 2011 13:15 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Niet zo bijdehand.

You tell babyboy girl >:)
pi_93304217
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 13:15 schreef Techno het volgende:

[..]

Wat is een buffer overflow dan precies? En nee, niet stiekum Googlen.
Nee, ik zou het niet weten. Vertel jij mij dat eens in duidelijke woorden.
pi_93304638
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 13:27 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

You tell babyboy girl >:)
Whaha, ben toch geen baby boy, ben wel vrouwtje hoor.

Hacken is ontzettend makkelijk op hotmailadresje, gmail, msn etc..

Tik alleen maar in op google "hoe kan ik iemand hacken" en voila het antwoord rolt eruit.

Die Devion weet niet waar hij het over heeft. Ik ben geen 23 en had heel veel belangrijke info staan, waar niemand wat bij nodig heeft. Dus ik gebruik nu alleen maar mijn providersadres, email en msn niet meer. Nagenoeg helemaal geen internetcontact
pi_93304727
Ik bedoelde dat Devion een babyboy >:) is, sorry voor het misverstand *;
pi_93304752
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 13:27 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Nee, ik zou het niet weten. Vertel jij mij dat eens in duidelijke woorden.
Dus je kan niet hacken. Hooguit wat programmaatjes gebruiken, net als alle andere scriptkiddies. :P
pi_93304795
quote:
11s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 13:40 schreef MalaCocinera het volgende:
Haha, dacht ik wel -x-
pi_93305013
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 13:41 schreef Techno het volgende:

[..]

Dus je kan niet hacken. Hooguit wat programmaatjes gebruiken, net als alle andere scriptkiddies. :P
Als je had gelezen wat ik heb geschreven is dat ik totaal eigenlijk niet geinteresseerd ben in internet. Hacken is een kwestie inderdaad om er een programmaatje CD-rommetje in te gooien en voila. Maar die handvaten worden je ook aangegeven op google. Ik hack iemand niet, omdat ik het lag bij de grond vind en het zelf heb meegemaakt. Ik snap ook niet wat ik ermee op zou of zal schieten
pi_93305188
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 13:46 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Als je had gelezen wat ik heb geschreven is dat ik totaal eigenlijk niet geinteresseerd ben in internet. Hacken is een kwestie inderdaad om er een programmaatje CD-rommetje in te gooien en voila. Maar die handvaten worden je ook aangegeven op google. Ik hack iemand niet, omdat ik het lag bij de grond vind en het zelf heb meegemaakt. Ik snap ook niet wat ik ermee op zou of zal schieten
Voor iemand die er niet geinteresseerd in is breng je er wel een hoop tijd op door. Maar uh, als het daadwerkelijk allemaal zo simpel was, dan hadden we allemaal wel een bank gehacked en een dikke bankrekening gehad. :*
pi_93305388
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 13:46 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Bullshit. Hacken werkt niet door even een programmatje te installeren en voila je kan hacken. Een hotmail, gmail adres is sowieso bijna niet te hacken tenzij je persoonlijke gegevens van de persoon hebt.

En het is handvatten, niet vaten.
quote:
11s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 13:40 schreef MalaCocinera het volgende:
Moet ik nou ook negatief tegen jou gaan doen? ;( Lok het nou niet uit :*
“Death does not concern us, because as long as we exist, death is not here. And when it does come, we no longer exist.”
- Epicurus
pi_93305466
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 13:50 schreef Techno het volgende:

[..]

Voor iemand die er niet geinteresseerd in is breng je er wel een hoop tijd op door. Maar uh, als het daadwerkelijk allemaal zo simpel was, dan hadden we allemaal wel een bank gehacked en een dikke bankrekening gehad. :*
:'(

Komt omdat ik ziek thuis zit en dat is vanaf dinsdag. Kan ff geen kant op, maar klopt, maar hiervoor had je mij toch nog nooit gezien?

Banken en grote bedrijven worden ook gehackt. Nou ja, de ABN zit vaak met phising. Kijk, ik vertel wel hoe ik me voel, maar het zal mij aan me reet roesten voor de rest. Je kent toch wel die jongen uit Sneek vorig jaar van 19 die had, ik kom er ff niet zo gauw op wie die gehackt had, maar als daar je interesse ligt ..

maar om een priveleven van iemand daardoor kapot te maken vind ik, niet laag, maar HEEL ERG LAAG
pi_93305493
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 13:54 schreef Devion het volgende:
Gekakkel! Kan je wel, tegen iemand die ziekthuis zit?
pi_93305565
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 13:56 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Komt omdat ik ziek thuis zit en dat is vanaf dinsdag. Kan ff geen kant op, maar klopt, maar hiervoor had je mij toch nog nooit gezien?
Ziekthuis is één woord. :+
pi_93305650
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 13:54 schreef Devion het volgende:

[..]

Bullshit. Hacken werkt niet door even een programmatje te installeren en voila je kan hacken. Een hotmail, gmail adres is sowieso bijna niet te hacken tenzij je persoonlijke gegevens van de persoon hebt.

Haha, het mag allebei en hacken is zo te doen. Moet ik jou zo even hacken? Je zegt het maar. 1 druk op de knop

[..]

Moet ik nou ook negatief tegen jou gaan doen? ;( Lok het nou niet uit :*
pi_93305673
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 13:56 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

:'(

Banken en grote bedrijven worden ook gehackt. Nou ja, de ABN zit vaak met phising. Kijk, ik vertel wel hoe ik me voel, maar het zal mij aan me reet roesten voor de rest. Je kent toch wel die jongen uit Sneek vorig jaar van 19 die had, ik kom er ff niet zo gauw op wie die gehackt had, maar als daar je interesse ligt ..

maar om een priveleven van iemand daardoor kapot te maken vind ik, niet laag, maar HEEL ERG LAAG
In 1 keer schiet me een gezegde te binnen.

"Living a lie" past perfect bij jou.
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 14:00 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Ja ga je gang, kom op! :D

En nee mag niet beide muts, maar dit is zeker weer een grapje?
- Epicurus
pi_93305695
quote:
6s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 13:58 schreef k_man het volgende:

[..]

Ziekthuis is één woord. :+
Haha, ja jullie kunnen ook ff een fles drank voor me gaan halen :+
pi_93305783
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 14:00 schreef Devion het volgende:

[..]

In 1 keer schiet me een gezegde te binnen.

"Living a lie" past perfect bij jou.

[..]Als je het niet erg vindt ga ik niet meer op die domme bullshit van jou in en blijf jij fijn in je SPROOKJESPARADIJS leven, je weet wel, die alombekende ONWETENDHEID.

Ja ga je gang, kom op! :D

En nee mag niet beide muts, maar dit is zeker weer een grapje?
pi_93305892
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 14:03 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Heb je het nou tegen jezelf?

Laten we eens een vergelijking maken:

Ik - Student, bezig met afstudeerverslag, altijd een baan gehad, zowel zakelijk als sociaal succesvol.
Jij - Word continu op fouten betrapt, kakelt aan 1 stuk door zonder enige cohesie, werkloos, hersenloos.

Tenzij je natuurlijk een troll bent :D
- Epicurus
pi_93306034
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 13:07 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Ik denk dat mijn intelligentievermogen hoger ligt dan het gemiddelde of bovengemiddelde hier op dat hele FOK.

[...]
Hij is onder hetzelfde sterrenbeeld geboren als ik, Maagd, en bij maagden zijn verwachtingspatronen heel erg hoog. Te hoog. Je loopt jezelf daardoor in de weg. Ik weet zeker dat hij een bepaald gevoel, net zoals ik, van saaiheid heeft gevoeld. Of het "is dit alles" gevoel.
[...]
:')

Btw, intelligentievermogen? dus je kan eigenlijk nog heel slim worden?
Descending into the abyss.
pi_93306123
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 14:05 schreef Devion het volgende:

[..]

Heb je het nou tegen jezelf?

Laten we eens een vergelijking maken:

Ik - Student, bezig met afstudeerverslag, altijd een baan gehad, zowel zakelijk als sociaal succesvol.
Jij - Word continu op fouten betrapt, kakelt aan 1 stuk door zonder enige cohesie, werkloos, hersenloos.

Tenzij je natuurlijk een troll bent :D
Een afstudeeropdracht van het BLO? Succes, maar dat is me te makkelijk.

Jij zal het niet redden in de maatschappij, jij hebt geen eigen identiteit en dat maakt je juist belangrijk.

Gelukkig ben ik hersenloos, maar jij bent zielloos en EQ moet je tegenwoordig ook hebben.
Het gaat je goed! Ik had wel een 9 voor Nederlands op het VWO, maar die cijfers als ik eerlijk ben die doen er niet veel toe.

Volgens mijn ben jij gezien je karakter lelijk en dan ook nog een aan de buitenkant. En die intelligentie, die heb jij niet en ik hoop dat je je EQ dan een tikkie gaat opvijzelen, want dat mag als je 23 bent wel even gebeuren.

Maar ik heb al door dat jij weinig ergens van afweet. Succes met je afstudeeropdracht aan het BLO. Je komt er wel

[ Bericht 0% gewijzigd door watvoornaammoetikkiezen op 25-02-2011 14:18:11 ]
pi_93306217
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 14:09 schreef hexta het volgende:

[..]

:')

Btw, intelligentievermogen? dus je kan eigenlijk nog heel slim worden?
Jongens en meisjes, stuur Hexta ff een berichtje.
Dit is typische een geval van borderline annex AANDACHTVRAGERIJ
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')