Deeltje 4: Zoek een leuke, mooie, liefdevolle jongen of man #4quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:16 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Ach, dit vraag ik niet omdat ik zo teleurgesteld ben in de liefde, want ik ben zelf nooit verliefd. Nou ja, wel een paar keer geweest, heeft allemaal enkele jaartjes geduurd, maar dan was het weer snel over en meestal van mijn kant.
Daarna ging ik en nog steeds zit ik in het "losse flodder" circuit. Vaak krijg ik van jongens en mannen te horen, dat ik ze gebruik, terwijl ik dan nog niet op het punt gekomen ben om te vertellen hoe of wat.
Ja, dat is het tegenovergestelde van wat ik vaak lees. Ja, een iemand heeft wel mijn aandacht getrokken, die ik nog nooit in het echt heb gezien. Zo n internetboy, nee niet alleen, we hebbe ook gewoon kontakt.
Ik zou graag willen weten of meiden en vrouwen dit ook hebben en ook van jongens en mannen hoe ze dat nu vinden.
Mannen en jongens vinden dat ze door mij als een soort SLAAF worden gebruikt. Ik ben misschien een tikkeltje dominanter, alleen tegenover 1 persoon niet, maar dat heeft geen toekomst.
Misschien een beetje een warrig verhaal.
Ik zoek ook iemand waar ik al weet dat ik die klik zal hebben. Het blijkt dat ik dat veel beter nog kan op internet om mezelf aan iemand te binden, nou ja binden .., dan in het echte leven.
Weet dat het raar is, maar ik zou zeggen borduur er op voort
U vraagt ik draaiquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:05 schreef MalaCocinera het volgende:
Heeft ze een DM gekregen met link
Nu dus 2quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:05 schreef MalaCocinera het volgende:
Er is anders niet echt een ander interessante topic in R&Pquote:
Ja, lekker he. Lekker slapie gedaan?quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:09 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ik mag Devion niet, maar joh, die danst zo naar mijn pijpen. Nee, ik ga niet pijpen, hoor.
Aah, je hebt het nieuwe topic gevonden ben weer gerustgesteldquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:09 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ja, lekker he. Lekker slapie gedaan?
Kijk als ik dit natuurlijk na die paar dagen en dan relatief gezien, alles op mijn naam had laten zetten, zat ik nu al als eerste in die top 500, maar nu nog ff thuis, maar morgen heb ik toch echt ff wat anders te doen. Nu ook, als ik die troep zie, maar morgen APK en ik verkoop paard, dus druk druk druk, maar weet nog niet of ik hem verkoop.
Ik mag Devion niet, maar joh, die danst zo naar mijn pijpen. Nee, ik ga niet pijpen, hoor.
Ik denk dat je blozend van me wegtrekt en geen woord uit kan brengen. Geeft niks, hoorquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:10 schreef Devion het volgende:
[..]
![]()
Mensen zoals jij zou ik in het echt hard uitlachen
In de buurt van, maar dan ken ik je sowieso niet danquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:25 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Zitten helemaal geen leugens in. Maar kom jij uit Den Haag? Ik niet
Doe ik bij elke vrouwquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:11 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ik denk dat je blozend van me wegtrekt en geen woord uit kan brengen. Geeft niks, hoor
Wat een hoop in de buurt van Den Haag mensen in dit topic trouwens. Scorpie, Techno, FireFox en jijquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:12 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
In de buurt van, maar dan ken ik je sowieso niet dan
quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:10 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Aah, je hebt het nieuwe topic gevonden ben weer gerustgesteld
Ja, maar het is niet dat ik het het snap, maar ik heb een zware ontsteking aan mijn linkeroog, dus eigenlijk kijk ik alleen met rechts. Is geen geintje. Weinig om te lachen, maar in het Oogziekenhuis van Rotterdam werken alleen maar beroerde chirurgen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:10 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Aah, je hebt het nieuwe topic gevonden ben weer gerustgesteld
Daar heb jij weer gelijk in!quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:08 schreef Devion het volgende:
[..]
Er is anders niet echt een ander interessante topic in R&P
Schatje ik ben gewoon bang dat je verdwaald, that's allquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:14 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
[..]
Ja, maar het is niet dat ik het het snap, maar ik heb een zware ontsteking aan mijn linkeroog, dus eigenlijk kijk ik alleen met rechts. Is geen geintje. Weinig om te lachen, maar in het Oogziekenhuis van Rotterdam werken alleen maar beroerde chirurgen.
Maar als je echt wat over die baan kwijt wil?
Die Devion is ook zo n smart typje. Wist ie niet wat uzb betekende?
DM = Direct Messagequote:Op donderdag 24 februari 2011 11:17 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Wat is een DM of een PM? Tja, ben niet zo n internetster. Op Hyves begreep ik de boel na een paar keer weggedrukt te zijn perfect, beetje kliederen en kladderen, maar hier, maar zal wel door die ontsteking komen.
Tja, je zou ook kunnen zeggen dat ik in de buurt van rotterdam woon ;p Maar goed, hoeveel % van de nederlanders woont er wel niet in de buurt van den haag of rotterdam.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:14 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Wat een hoop in de buurt van Den Haag mensen in dit topic trouwens. Scorpie, Techno, FireFox en jij
Heerlijk slapie gedaan, u ook?quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:09 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ja, lekker he. Lekker slapie gedaan?
Kijk als ik dit natuurlijk na die paar dagen en dan relatief gezien, alles op mijn naam had laten zetten, zat ik nu al als eerste in die top 500, maar nu nog ff thuis, maar morgen heb ik toch echt ff wat anders te doen. Nu ook, als ik die troep zie, maar morgen APK en ik verkoop paard, dus druk druk druk, maar weet nog niet of ik hem verkoop.
Verlos watvoornaam toch eens aan haar behoefte.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:23 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
chickies hier ben ik bel me op mobiel [ afbeelding ]
Een Dungeon Master?quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:05 schreef MalaCocinera het volgende:
Thank you, nu ff een handkusje hoor. Denk um er maar ff virtueel bij, maar hij is erg gemeend.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:20 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
DM = Direct Message
PM = Private Message
Flikker op, manquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:25 schreef Devion het volgende:
[..]
Verlos watvoornaam toch eens aan haar behoefte.
Ga op een date met haar en doe verslag!
Met zo'n instelling wordt het nooit watquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:33 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Flikker op, man
Ken die Van Balen zakelijk, dus speel hem door aan jou.
Is geen geintje
ligt eraan wat je ziet onder: In de buurt vanquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:23 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Tja, je zou ook kunnen zeggen dat ik in de buurt van rotterdam woon ;p Maar goed, hoeveel % van de nederlanders woont er wel niet in de buurt van den haag of rotterdam.
Wil ook wel ff om jou lachen, maar als je het niet erg vindt ben je uiterlijk gezien niet mijn smaak. en heb ze liever jongerquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:24 schreef Crazy-M het volgende:
alleen al de titel laat mij hier poste
zal zo is vorige delen lezen, altijd zin om te lachen
Klopt DM en PM staan in de rechter bovenhoek. Die berichtjes op je scherm die je naar dit topic hebben geleid waren DM'squote:Op donderdag 24 februari 2011 11:31 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Thank you, nu ff een handkusje hoor. Denk um er maar ff virtueel bij, maar hij is erg gemeend.
Dit is toch een Nederlandse site, waarom dat dan in het Engels? Tjesus, weer zo iets.
Maar die vent is nog steeds niet gevonden. Beetje jammer. Er moeten vandaag weer boodschappen gedaan worden, kan ik nog een keer de deur uit of weer bekende bellen.
Dat staat toch ook in die rechterbovenhoek? Naast elkaar. Ja, ik heb het hier veel drukker met dat maffe getik en andere dingen dan dat ik dat heb gezien.
Ik vind deze site trouwens wel erg slecht om bepaalde dingen goed te kunnen vinden. Jullie zitten hier misschien al vele jaren. Ik nog geen twee dagen, maar ik kan het links niet erg goed zien.
Beginnen die sufkutjes natuurlijk weer te zeiken
bwahahaha,quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:36 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Wil ook wel ff om jou lachen, maar als je het niet erg vindt ben je uiterlijk gezien niet mijn smaak. en heb ze liever jonger
Ja, jij hebt nog nooit geneukt, maar zoeen wil je niet bovenop je zien.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:36 schreef Devion het volgende:
[..]
Met zo'n instelling wordt het nooit wat
Omschrijf dan eens je ideale man, kan die zich gelijk aanmelden in dit topicquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:39 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ja, jij hebt nog nooit geneukt, maar zoeen wil je niet bovenop je zien.
Ach, trek het jullie niet aan, want fysiek gezien vind ik 0,01 goed opletten en weten wat het is maar een beetje aantrekkelijk in de Nederlandse samenleving. Spreek ik alleen maar over Nederland. Globaal weet ik het nog niet. Zie ik meer bijzonders voorbijkomen
Dat is beter. Weet ff niet meer of je hebt gezegd wat voor sport, maar denk fitness, nou ja, wel iets met ballen, haha.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:37 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Klopt DM en PM staan in de rechter bovenhoek. Die berichtjes op je scherm die je naar dit topic hebben geleid waren DM'sIk ga straks weer sporten.
Succesquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:37 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Klopt DM en PM staan in de rechter bovenhoek. Die berichtjes op je scherm die je naar dit topic hebben geleid waren DM'sIk ga straks weer sporten.
Ehm ja?quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:44 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik ben er nog, heb jij een platte buik?
Nou, ik heb me een paar keer misdragen daar zo rond het zwarte pad, dus weet niet of ik nog welkom ben. Ach en anders ga ik gewoon naar Kijkduin of MOnster of zo, haha.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:48 schreef Fes1-2 het volgende:
Komt TS van de zomer wel eens op scheveningen?
Wil jij mijn rug dan insmeren, goede massage geven en me op mijn wenken bedienen?quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:48 schreef Fes1-2 het volgende:
Komt TS van de zomer wel eens op scheveningen?
Wat heb je gedaan dan?quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:54 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Nou, ik heb me een paar keer misdragen daar zo rond het zwarte pad, dus weet niet of ik nog welkom ben. Ach en anders ga ik gewoon naar Kijkduin of MOnster of zo, haha.
Stadstrand Rotjeknor of een plaatselijk plassie
Schijnt wel licht een sixpack doorquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:54 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Nais, dus als je staat is je buik recht, geen bolling
of sixpack
Das dan jammer, gewoon een platte buik, die recht naar beneden loopt is toch zo RAWR!quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:57 schreef Devion het volgende:
[..]
Schijnt wel licht een sixpack door
Zal in het weekend wel een extra biertje drinkenquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:00 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Das dan jammer, gewoon een platte buik, die recht naar beneden loopt is toch zo RAWR!
Was een geintje. Daar net niet, maar Zwart Pad is altijd zo druk en in Nederland altijd die vliegen en plakkerige hitte. Het is of windstil, of je waait weg, of er zitten lieveheersbeestjes of van die wespen. Ik ging heel erg vaak, maar ik ga nu liever met een graadje of 25/30 ergens naartoe.quote:
Schat is een work out dvd kan ik doen wanneer ik wilquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:01 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Was een geintje. Daar net niet, maar Zwart Pad is altijd zo druk en in Nederland altijd die vliegen en plakkerige hitte. Het is of windstil, of je waait weg, of er zitten lieveheersbeestjes of van die wespen. Ik ging heel erg vaak, maar ik ga nu liever met een graadje of 25/30 ergens naartoe.
Ach, heb best veel gezien, maar ik ben niet meer zo gek om voor een uurtje strand op de heen-en-terugweg 4 uur in de file te staan. Sundays hier op de hoek, als ik 2 keer onder die supersnelbruiner ga, ben ik al bruin. Ga ik ook van het weekend ook maar ff doen.
Maar je zou toch gaan sporten?
Dat noem je toch geen sportenquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:04 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Schat is een work out dvd kan ik doen wanneer ik wil
Dat wist ik volgens mij niet.Dat je dat op kan brengen ..quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:04 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Schat is een work out dvd kan ik doen wanneer ik wil
Nee, niet lekker geslapen, maar komt wel goed.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:25 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Heerlijk slapie gedaan, u ook?
En druk druk druk..heb je een baan?
Dat is meer bijhouden van zodat ik bij mijn wekelijkse pilates/balletles niet uitelkaar getrokken word en 3 dagen bij moet komen van de spierpijnquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:08 schreef Devion het volgende:
[..]
Dat noem je toch geen sporten![]()
Ben wel nieuwsgierig hoe jij voor de TV staat de dansen
Ballet is niets voor mij, maar dat Pilates helpt dat echt? Ga eigenlijk liever naar de PC.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:11 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Dat is meer bijhouden van zodat ik bij mijn wekelijkse pilates/balletles niet uitelkaar getrokken word en 3 dagen bij moet komen van de spierpijn
No pain, no gainquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:11 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Dat is meer bijhouden van zodat ik bij mijn wekelijkse pilates/balletles niet uitelkaar getrokken word en 3 dagen bij moet komen van de spierpijn
Volgens mijn huidige soort vanquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:13 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ballet is niets voor mij, maar dat Pilates helpt dat echt? Ga eigenlijk liever naar de PC.
Interestingquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:20 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Volgens mijn huidige soort vanben ik de lenigste die hij ooit gehad heeft
Tis ook nooit goed he!quote:
Whaha, mooi zo! xquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:20 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Volgens mijn huidige soort vanben ik de lenigste die hij ooit gehad heeft
Nee joh, ik ben Koos Werkeloos en autoloos, was ik je nog even vergeten te vertellen, zometeen ook nog dakloos. Waar moet dat heen? Nou ja, dan neem ik toch maar een ouwe vent. Ja, wil natuurlijk wel mijn hoofd boven water blijven houdenquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:25 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Heerlijk slapie gedaan, u ook?
En druk druk druk..heb je een baan?
Ik dacht dat je dit voor je werk aan het opzetten wasquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:26 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben Koos Werkeloos en autoloos, was ik je nog even vergeten te vertellen, zometeen ook nog dakloos. Waar moet dat heen? Nou ja, dan neem ik toch maar een ouwe vent. Ja, wil natuurlijk wel mijn hoofd boven water blijven houden
Tis eigenlijk te triest voor woordenquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:39 schreef missbehavin het volgende:
Wtf? Nog niet dichtgegooid dit?
Ach meiske tochquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:26 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben Koos Werkeloos en autoloos, was ik je nog even vergeten te vertellen, zometeen ook nog dakloos. Waar moet dat heen? Nou ja, dan neem ik toch maar een ouwe vent. Ja, wil natuurlijk wel mijn hoofd boven water blijven houden
Met Missbehavin is niks mis, in tegenstelling tot jouw gedragquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:44 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Kijk die secretaresse met haar tietjes naar voren staan. Ja, jij maakt het girl. Ik zie dat op heel veel foto s, tja, dat toont echt respect af. Voor 1 dagje. Ze is nog lelijk ook en heeft ze een kind?
Foto s maken in de zon zijn altijd mooi, maar doe dat ook een keer in de sneeuw
Tuurlijk niet, jij bent lelijk en zij staat met die tietjes naar voren. Wel een bepaalde pose, maar hoelang zal ze dat volhouden? hahah. JIj bent degene die slaapverwekkend is. Hoe oud ben je eigenlijk kind? JIj dus Devion. Geen foto s en ook dat belabberde schrijven, men-o-men.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:50 schreef Devion het volgende:
[..]
Met Missbehavin is niks mis, in tegenstelling tot jouw gedrag
Miss Troela, heb je iets zinnigs te melden? Nee, dat dacht ik al. Hee, maar vind je die Devion niet wat voor jou? Hij zal er niet uitzien, maar doe je toch gewoon een vuilniszak over zijn kop?quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:39 schreef missbehavin het volgende:
Wtf? Nog niet dichtgegooid dit?
Wie is hier werkloos?quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:59 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, jij bent lelijk en zij staat met die tietjes naar voren. Wel een bepaalde pose, maar hoelang zal ze dat volhouden? hahah. JIj bent degene die slaapverwekkend is. Hoe oud ben je eigenlijk kind? JIj dus Devion. Geen foto s en ook dat belabberde schrijven, men-o-men.
Kan je die zak beter niet over je eigen hoofd doen zodat je erin kan stikken?quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:06 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Miss Troela, heb je iets zinnigs te melden? Nee, dat dacht ik al. Hee, maar vind je die Devion niet wat voor jou? Hij zal er niet uitzien, maar doe je toch gewoon een vuilniszak over zijn kop?
Denken doet pijn hequote:Op donderdag 24 februari 2011 12:11 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Nee, niet lekker geslapen, maar komt wel goed.
Ja, ben druk en vooral in mijn hoofd met dingen waar ik geen zin in heb
Missb is mijn chickie, dus niet zo fel zijn tegen der hequote:Op donderdag 24 februari 2011 14:06 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Miss Troela, heb je iets zinnigs te melden? Nee, dat dacht ik al. Hee, maar vind je die Devion niet wat voor jou? Hij zal er niet uitzien, maar doe je toch gewoon een vuilniszak over zijn kop?
Je snapt dat je argumenten kant noch wal raken. Iets met de pot verwijt de ketel.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:32 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Ik ben niet werkloos, nee, die zak die gun ik jou. Jullie weten echt helemaal niks van me, he. Mooi is dat. Ik zei toch dat ik hier even zat, omdat ik ziekkies ben.
Tja, als jullie dat een trol noemen, so be it. Maar Devion, jij doet de hele dag niks.
Joh, en denk je nu dat het er mij wat toe doet dat iemand mij niet mag? Kom op. Velen van jullie met die nietszeggende troep, als je hier een beetje wilt lachen oke, maar jij bent helemaal niks. En mensen die niks zijn die moet je gewoon in kontakt brengen met iemand die ook niks is zoals die Drunk bladie en ff haar naam kijken missbehavin. Zal me inhouden wat ik hier wil zeggen, maar foto s mogen vaak wel getoond worden, maar als er daadwerkelijk iets duidelijks gezegd moet worden dan niet.
Maar btw Devion, waar kom jij vandaan?
Belgie, maar waar. Klein dorpje?>
Ja, past wel bij je. Het is ook een schoonheid. Verbaal talent zal ze zeker hebben. Ben benieuwd of ze voor jou die Marokkaanse koffie en thee kan zetten. Niet meer reageren, want morgen ben ik hier toch niet meer.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:28 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Missb is mijn chickie, dus niet zo fel zijn tegen der he
quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:44 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Kijk die secretaresse met haar tietjes naar voren staan. Ja, jij maakt het girl. Ik zie dat op heel veel foto s, tja, dat dwingt echt respect af. Voor 1 dagje, oef, ik bedoelde natuurlijk nachtje. Ze is nog lelijk ook en heeft ze een kind?
Foto s maken in de zon zijn altijd mooi, maar doe dat ook een keer in de sneeuw
Ja, ik ben diep gekwetst nu, dat snap je.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:28 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Missb is mijn chickie, dus niet zo fel zijn tegen der he
Voor ik hier argumenten aan dan?quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:35 schreef Superlam het volgende:
[..]
Je snapt dat je argumenten kant noch wal raken. Iets met de pot verwijt de ketel.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:32 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Ik ben niet werkloos, nee, die zak die gun ik jou. Jullie weten echt helemaal niks van me, he. Mooi is dat. Ik zei toch dat ik hier even zat, omdat ik ziekkies ben.
Tja, als jullie dat een trol noemen, so be it. Maar Devion, jij doet de hele dag niks.
Joh, en denk je nu dat het er mij wat toe doet dat iemand mij niet mag? Kom op. Velen van jullie met die nietszeggende troep, als je hier een beetje wilt lachen oke, maar jij bent helemaal niks. En mensen die niks zijn die moet je gewoon in kontakt brengen met iemand die ook niks is zoals die Drunk bladie en ff haar naam kijken missbehavin. Zal me inhouden wat ik hier wil zeggen, maar foto s mogen vaak wel getoond worden, maar als er daadwerkelijk iets duidelijks gezegd moet worden dan niet.
Maar btw Devion, waar kom jij vandaan?
Belgie, maar waar. Klein dorpje?>
Ik hoef ook niks de hele dag te doen, ben een verslag aan het schrijven en jij zorgt voor mijn vermaak. Dus helemaal werkloos ben je nietquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:26 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Fijn dat je zelfreflectie hebtquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:37 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Voor ik hier argumenten aan dan?
Ik heb ze nog niet gezien. Maar ik kan iets gemist hebben ..
Nou, in de Karavaan kwam ik vroeger weleens. Vriend van me heeft er voor de gein nog ff als "ober" op het strand gelopen. Had zijn eigen bedrijf, maar we waren er dan toch. Ik ben al zolang daar niet meer geweest. Volgens mij zat Jimmy s (naast de Karavaan) er en Salinas. Salinas zat meteen op de hoek als je het strand opging aan de rechterkant. Is de Karavaan nog beetje alternatief en worden er nog strandparties gehouden?quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:37 schreef Fes1-2 het volgende:
Ook op feestjes in de whoosah, karavaan enzo geweest TS? Het zou dan zeer goed kunnen dat wij elkaar daar wel is tegen het lijf zijn gelopen.. was daar zo'n beetje elk weekend wel.
je bedoelt gekakkel, dat schrijf je namelijk zo.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:40 schreef Superlam het volgende:
[..]
Fijn dat je zelfreflectie hebtArgumenten was inderdaad het foute woord, ik bedoelde natuurlijk gekakel.
Ja, dat kan jij niet betalen van je secretaresse salarisje. Koop een wat leuke kleren. Investering in jezelf is nooit teveelquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Neem nog een lijntje schat.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:46 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ja, dat kan jij niet betalen van je secretaresse salarisje. Koop eens wat leuke kleren. Investering in jezelf is nooit teveel
Jammer dat zij dat niet vindt..quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:35 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ja, past wel bij je. Het is ook een schoonheid. Verbaal talent zal ze zeker hebben. Ben benieuwd of ze voor jou die Marokkaanse koffie en thee kan zetten. Niet meer reageren, want morgen ben ik hier toch niet meer.
Leef jij wel in het werkelijke leven. VElen hier niet, he
quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:46 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ja, dat kan jij niet betalen van je secretaresse salarisje. Koop een wat leuke kleren. Investering in jezelf is nooit teveel
Moet ik je komen troostenquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, ik ben diep gekwetst nu, dat snap je.
http://www.vandale.nl/van(...)ds&searchQuery=kakelquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:45 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
je bedoelt gekakkel, dat schrijf je namelijk zo.
Ik overleef het wel hoor.quote:
Oh maar zij weet het vast beter!quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:50 schreef Devion het volgende:
[..]
http://www.vandale.nl/van(...)ds&searchQuery=kakel
Van Dale zegt wat anders.
Maar ze heeft een veel te hoog IQ voor quoten, dat kan je haar toch niet kwalijk nemen?quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh maar zij weet het vast beter!
een kloonquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:52 schreef jackson het volgende:
Schraal, tijden (10 jaar) niet meer gebruikt dat woord maar is het eerste wat in me opkomt.
Een schraal wijf.
Ze blijft ook maar reageren op die bagger, of hij.
Is this an invitation? Haha.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:46 schreef Fes1-2 het volgende:
Karavaan en Whoosah altijd house en technofeestjes. Super vet! Ik kan sinds vorig jaar standaard gastenlijst regelen omdat ik toen zo'n beetje bij het meubilair ging horen
Nee joh, ga jij nou effe koffie en thee zetten.quote:
Grapje hoop ik?quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:45 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
je bedoelt gekakkel, dat schrijf je namelijk zo.
Reageer je niet op mijn Van Dale opmerking, moet je me niet verbeteren?quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:03 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Nee joh, ga jij nou effe koffie en thee zetten.
Ik houd me helemaal niet met quoten bezig, maar jij in je zielig leven wel. Hee, die Maroc die ziet wat in je. Neem hem een keertje. Ben je weer eens geneukt. Je bent wel lelijk, hoor
Nee, zo schrijf je dat. Ik maak geen grapjes met domme luitjes en dat is bijna iedereen hier. Zo n laag niveau heb ik nog nooit meegemaakt en dat iedereen hier de godganse dag zit. Mijn god hoe zijn jullie opgevoed.quote:
Ziekthuis is 1 woord.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:06 schreef Devion het volgende:
[..]
Reageer je niet op mijn Van Dale opmerking, moet je me niet verbeteren?
Jij hebt echt geen oog voor wat mooi is, zowel innerlijk als uiterlijk.
Maar we hebben hier gewoon met een trolletje te maken die ziek thuis zit en niks beters te doen heeft.
In welke taal?quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:09 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ziekthuis is 1 woord.
Hoi mevrouw ik-vind-sixpacks-niksquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:11 schreef MalaCocinera het volgende:
Zo heb mijn sport er weer op zitten voor vandaag, even koffie erbij en weer bijlezen hier
Ja, haha. Ben er morgen niet, hoor en daarna natuurlijk al helemaal niet meer. Maar was wel lekker, denk ik?quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:11 schreef MalaCocinera het volgende:
Zo heb mijn sport er weer op zitten voor vandaag, even koffie erbij en weer bijlezen hier
Vermakelijk huh?quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:11 schreef MalaCocinera het volgende:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:09 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ziekthuis is 1 woord.
Ik heb helemaal geen drang en dwang om mezelf te bewijzen. Waar zie ik FALEN? Ach, wat doe jij nu eigenlijk voor studie? Zal niet veel zijn en met het onderwijs is het in Nederland helemaal naar de klote. Maar wat kan jij dan wel?quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:14 schreef Superlam het volgende:
[..]
, als je toch zo'n wijs persoon bent, vanwaar dan de hele tijd die drang jezelf zo te bewijzen en er dan ook nog zo verschrikkelijk in falen.
Het was heerlijkquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:12 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ja, haha. Ben er morgen niet, hoor en daarna natuurlijk al helemaal niet meer. Maar was wel lekker, denk ik?
Ga jij eens even heel gauw aan de bitterballen en bierquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:11 schreef Devion het volgende:
[..]
Hoi mevrouw ik-vind-sixpacks-niks
Ben nu een pak bastogne naar binnen aan het werken. Ook goed?quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:19 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ga jij eens even heel gauw aan de bitterballen en bier
Mijn studie lijkt me in dit topic geenszins van belang, ik kan je echter wel verzekeren dat het een ver boven jouw pet studie isquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:17 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen drang en dwang om mezelf te bewijzen. Waar zie ik FALEN? Ach, wat doe jij nu eigenlijk voor studie? Zal niet veel zijn en met het onderwijs is het in Nederland helemaal naar de klote. Maar wat kan jij dan wel?
Kan je misschien wassen, strijken, koken en het huis effe flink aan kant zetten. Mag je zo komen. Ik hoor het wel van je
Ik heb een goede conditie en het is gewoon lekker om te doenquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:20 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Haha, waar haal je de energie vandaan
quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:21 schreef Devion het volgende:
[..]
Ben nu een pak bastogne naar binnen aan het werken. Ook goed?
Nou, dan zal ik eens snel iets aan je Nederlands gaan doen, want dat is niet al te best bij jou. Volgens mij ligt die studie van jou mij ook helemaal niet of zal mij nooit gelegen hebben. Ik zeg niet dat je langs zou willen komen. Donderdagavond, ook weer 1 woord. Uitkeringtrekken is 1 woord.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:23 schreef Superlam het volgende:
[..]
Mijn studie lijkt me in dit topic geenszins van belang, ik kan je echter wel verzekeren dat het een ver boven jouw pet studie is.
Ik kan al die dingen die je opsomt prima, maar wat geeft jou het idee dat ik nu langs zou willen komen, als je een beetje wereldkennis had gehad wat je pretendeert in dit topic had je geweten dat een student op de donderdag avond bier gaat drinken met zijn maten en niet bij een verzuurde tante het huis gaat opruimen omdat ze zelf te lui is om ook maar iets anders te doen dan lui te hangen en waarschijnlijk uitkering trekken.
Haha, niet zo dramatisch. Vind jou wel lief en aardig, komt omdat je ook wat ouder bent en humor hebt, tenminste ook die van mij. In het dagelijks leven heb ik nooit last, maar als van die nietszeggende jochies een mening over iemand gaan vormen. Tja..quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:25 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik heb een goede conditie en het is gewoon lekker om te doenWat lees ik nou, ga je ons verlaten
Niet teveel van aantrekken, johquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:22 schreef Ripley het volgende:
Je doet een beetje onaardig, watvoornaammoetikkiezen
Vooral als het niet 1 woord is.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:37 schreef Boudibou het volgende:
Ziekthuis een woord... ik heb iets gemist volgens mij..
Gelukkig leer ik zelfs op Fok! bij.
En nu koffie erbij, met extra veel suiker en melkquote:
Een foutje kan..voor de rest is ze perfect.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:41 schreef Devion het volgende:
[..]
Vooral als het niet 1 woord is.
[..]
En nu koffie erbij, met extra veel suiker en melk![]()
Devion,quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:41 schreef Devion het volgende:
[..]
[..]
Dikker en langer dan wat jij ooit in je mond hebt gehadquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:44 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Devion,
hoe lang en hoe dik is dat pikkie van je en wat doe je er zoal mee? Er zal niet veel mee gedaan worden, maar vertel.
Je bent zometeen geil of je bent het nu, want doe je dan. Ik schat in een pornootje kijken, maar wij willen de rest horen
quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:48 schreef Devion het volgende:
[..]
Dikker en langer dan wat jij ooit in je mond hebt gehad![]()
En dat laatste
Haha, klein en dun dus, whahaquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:47 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Ja, het komt namelijk van ziekthuis zijn, maar jullie in jullie onderontwikkelde internet educatie leren alles verkeerd. Ziekthuis zijn is een werkwoord. Comprendes?
Klopt niet!quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:47 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Ja, het komt namelijk van ziekthuis zijn, maar jullie in jullie onderontwikkelde interneteducatie leren alles verkeerd. Ziekthuis zijn is een werkwoord. Comprendes?
Mijn onderontwikkelde brein zegt dat jij hard er naast zit.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:47 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Ja, het komt namelijk van ziekthuis zijn, maar jullie in jullie onderontwikkelde interneteducatie leren alles verkeerd. Ziekthuis zijn is een werkwoord. Comprendes?
Als ik het post geloof je me toch niet, dus waarom zou ik er serieus op in moeten gaan. Ik weet wel beter.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:48 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Haha, klein en dun dus, whaha
Tjeemig, wat een ontwijkend antwoord. -1
Een werkwoord?quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:47 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
FOEI!quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:50 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Een werkwoord?
Ik ziekthuis
jij ziekthuist
wij ziekthuizen
ik heb geziekthuisd?
Volgens mij heeft iets doen in het algemeen jou nooit gelegen. Ik vind het overigens heel fijn dat je zo goed Nederlands kan, heb je tenminste iets om over te zeiken bij andere in al die tijd dat je niks doet.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:29 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Nou, dan zal ik eens snel iets aan je Nederlands gaan doen, want dat is niet al te best bij jou. Volgens mij ligt die studie van jou mij ook helemaal niet of zal mij nooit gelegen hebben. Ik zeg niet dat je langs zou willen komen. Donderdagavond, ook weer 1 woord. Uitkeringtrekken is 1 woord.
Zit jij ermee dat ik een uitkering krijg momenteel? Jij zit al tijden op mijn centen door mijn belastingbetaling. Ga maar werken met je luie donder, LOSER. Ik deed vroeger ook 3 dingen naast elkaar, jij weet niet eens waarover je het hebt. Weet je, ik graaf ook voor jou alvast een graf. Ben je daar ook weer van verzekerd.
Van mij mag de helft in Nederland weg, waaronder jij. Niksnut van de eerste orde
Met je royale uitkering? Ooh snap.....quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:51 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Ja, maar jij hebt het VMBO niet eens volbracht. Je bent toch gedoubleerd? Geeft niet joh, ik betaal wel weer voor zo n ondermatige ventje zoals jij
quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:51 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Ja, maar jij hebt het VMBO niet eens volbracht. Je bent toch gedoubleerd? Geeft niet joh, ik betaal wel weer voor zo n ondermatige ventje zoals jij
Wat ben je toch een schatquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:35 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Niet teveel van aantrekken, joh
Nog even en je mag me insmeren met bodylotionquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:41 schreef Devion het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:57 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Nog even en je mag me insmeren met bodylotionNu doe ik het ff zelf, heb net gedouched namelijk.
Komt hij weer aankakken. Wees niet gevreesd, vanaf vanmorgen zit niemand mij hier meer. Ach, alleen met Mala was het enigszins leuk. De rest kan me gestolen worden.quote:
Sarcasme werkt niet op internet en betwijfel of het ook zo bedoelt was, gezien de vele achterlijke opmerkingen die je hebt gemaakt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:58 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Haha, over dat ziek thuis was trouwens een geintje, maar jullie zijn zo, nee niet dom, maar superdom en ook niet leuk en zitten zo ergens aan vast. Ja, aan laptoppie. Ga eens eens een keer echt neuken en dan weet je hoe de wereld inelkaar zit.
Ik ben blij dat ik nooit een kind uitgesproten heb en dan zeker niet een van jullie.
Maar jullie zullen het er perfect gaan afbrengen in jullie leven hoop ik, is mijn oude dagsvoorziening ook weer veiliggesteld. Wordt wel pezen voor jullie, maar vertel eens, hoeveel schuld hebben jullie nu opgebouwd? Nederland is een armlastig land geworden, maar je mag het me gewoon prive vertellen.
Wees niet beroerd en tell me your details. My lips are sealed
Het is wees niet bevreesd.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:01 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Komt hij weer aankakken. Wees niet gevreesd, vanaf vanmorgen zit niemand mij hier meer. Ach, alleen met Mala was het enigszins leuk. De rest kan me gestolen worden.
Wat die mannen betreft en dat heb ik altijd al gehad, 99,99% is bagger. Nou, ik heb het hier even geprobeerd, maar kwam er niet uit, of juist weer wel. Soort bevestiging
Ik begin het idee te krijgen dat je serieus interesse hebt. Je bent al 2 dagen lang op iedere post aan het reageren, waarom bespaar je jezelf niet de moeite.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:01 schreef Devion het volgende:
[..]
Sarcasme werkt niet op internet en betwijfel of het ook zo bedoelt was, gezien de vele achterlijke opmerkingen die je hebt gemaakt.
Je fixatie op sex is interessant en doet vermoeden dat je een ernstig tekort hebt.
Over Nederland heb ik maar 1 dingen te zeggen. Adieu over 5 jaar.
Als 99% van de mannen bagger is, ligt het dan gewoon niet aan jezelf?
Of je vindt die 0,01% of je wordt lesbisch. Problem solved !quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:01 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Komt hij weer aankakken. Wees niet gevreesd, vanaf vanmorgen zit niemand mij hier meer. Ach, alleen met Mala was het enigszins leuk. De rest kan me gestolen worden.
Wat die mannen betreft en dat heb ik altijd al gehad, 99,99% is bagger. Nou, ik heb het hier even geprobeerd, maar kwam er niet uit, of juist weer wel. Soort bevestiging
Dat zei je gister ookquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:01 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Omdat(Wat jij niet hebt gelezen wss) een verslag aan het schrijven ben en dit topic echt geweldig vind.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:04 schreef Superlam het volgende:
[..]
Ik begin het idee te krijgen dat je serieus interesse hebt. Je bent al 2 dagen lang op iedere post aan het reageren, waarom bespaar je jezelf niet de moeite.
Ja, maar daarvoor heb je mij nog nooit gezien. Ik ben ziek thuis al twee dagen, heb vriendje, was nog geen echt vriendje hoor de deur gewezen en ja, wat moet je dan? Dus ik had zo iets van "ff zo n nieuw internetforumpje aanboren, kom ik die dagen ook weer door" Begint aardig te lukken. Ik moet nog steeds die kutzooi opruimen hier. Heb je echt geen zin om me te komen helpen?quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:04 schreef Superlam het volgende:
[..]
Ik begin het idee te krijgen dat je serieus interesse hebt. Je bent al 2 dagen lang op iedere post aan het reageren, waarom bespaar je jezelf niet de moeite.
Jouw verhaal verandert echt met elke post......quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:08 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ja, maar daarvoor heb je mij nog nooit gezien. Ik ben ziek thuis al twee dagen, heb vriendje, was nog geen echt vriendje hoor de deur gewezen en ja, wat moet je dan? Dus ik had zo iets van "ff zo n nieuw internetforumpje aanboren, kom ik die dagen ook weer door" Begint aardig te lukken. Ik moet nog steeds die kutzooi opruimen hier. Heb je echt geen zin om me te komen helpen?
Ik ga jou een even een spiegel voorhouden. Je Nederlands is belabberd. Bedoeld was schrijf je zo, seks in het Nederlands dus zo. En over Nederland, als je nu die ballen hebt dan stap je nu op .quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:01 schreef Devion het volgende:
[..]
Sarcasme werkt niet op internet en betwijfel of het ook zo bedoelt was, gezien de vele achterlijke opmerkingen die je hebt gemaakt.
Je fixatie op sex is interessant en doet vermoeden dat je een ernstig tekort hebt.
Over Nederland heb ik maar 1 dingen te zeggen. Adieu over 5 jaar.
Als 99% van de mannen bagger is, ligt het dan gewoon niet aan jezelf?
Houdt het wel spannendquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:10 schreef Devion het volgende:
[..]
Jouw verhaal verandert echt met elke post......
Whaha, lekker bakkie mutsie flutsie.quote:
Zal ik er eentje voor jouw zettenquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:18 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Whaha, lekker bakkie mutsie flutsie.
Ja.ik neem wel de whiskey mee, Kan het dan Irish Coffee worden? Oh, krijg ineens trek in slagroom. Ik houd helemaal niet van zoet, maar slagroom, vooral zelf gemaakt, nou ja zelf en vind ook de hazelnootgebakjes, maar sowieso houd ik daarvan, van Kelder uit Den Haag errug lekkuh.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:23 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Zal ik er eentje voor jouw zetten, ze zijn wel op oorlogssterkte en niet kinderlijk aangelengd met melk en suiker als bij Devion
Hoezo?quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:50 schreef Boudibou het volgende:
Dit topic moet echt heel gauw over zijn..
Mijn huis in Den Haag wer gesloopt en ik wilde goedkoop dicht bij het centrumquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:49 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Maar hoezo nu dan in Rotterdam? Werk of zo? Relatie. Ik vind kom er allebei graag, maar ik heb altijd bij Den Haag, wat rustiger.
Ja, dat is zeker waar. Ik heb met Rotterdam zo dat is beter om beetje uit te gaan, vind ik op zich beter dan de binnenstad van Den Haag. Ken jij het Zwarte Pad? Vond ik heel erg gezellig, maar nu is het altijd zo druk, en ik heb ook niet meer zo n zin om ergens naartoe te gaan als het overal onwijs druk is.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:51 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Mijn huis in Den Haag wer gesloopt en ik wilde goedkoop dicht bij het centrumDan is rotjeknor vele malen goedkoper dan Den Haag
Ja, als ik mijn afkondiging hier doe.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:50 schreef Boudibou het volgende:
Dit topic moet echt heel gauw over zijn..
Ik opgegroeid in scheveningen, zwarte pad ken ik zekerquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:56 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ja, dat is zeker waar. Ik heb met Rotterdam zo dat is beter om beetje uit te gaan, vind ik op zich beter dan de binnenstad van Den Haag. Ken jij het Zwarte Pad? Vond ik heel erg gezellig, maar nu is het altijd zo druk, en ik heb ook niet meer zo n zin om ergens naartoe te gaan als het overal onwijs druk is.
Ik email je wel gewoon waar ik woon en wat je zegt Rotjeknor is veel goedkoper dan Den Haag Centrum.
Hoi mooie meid, hoe was je dag vandaag?quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:57 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ja, als ik mijn afkondiging hier doe.
Eindelijk een man die lief tegen haar doetquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:03 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hoi mooie meid, hoe was je dag vandaag?
ik ben benieuwd hoe ze reageert, hihiquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:05 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Eindelijk een man die lief tegen haar doet
Oh wat een lieve reactiequote:Op donderdag 24 februari 2011 18:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
ik ben benieuwd hoe ze reageert, hihi
Jij hebt weinig kaas gegeten van commercie begrijp ik, daarom zit je nog steeds aan die Premium Heinekenquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:01 schreef Premium_Quality het volgende:
Dit moet wel de slechtste topic-reeks zijn op heel FOK!
Wat heb je gegeten snoezepoes?quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:15 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Oh wat een lieve reactie
Hallo scheetjequote:Op donderdag 24 februari 2011 19:16 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Wat heb je gegeten snoezepoes?
Bulgur, kofte en spinaziequote:Op donderdag 24 februari 2011 19:17 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Hallo scheetje![]()
Spagetti, en jij?
-x-
Zo, en jij zegt dat je niet kan koken ? Mijn god, je bent wel internationaalquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:19 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Bulgur, kofte en spinazie
Ik was bang dat je afscheid had genomen
Geen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:21 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Zo, en jij zegt dat je niet kan koken ? Mijn god, je bent wel internationaal
bezig elke avond.
Hoeveel mannen heb je niet per avond?
Ja,maar de liefde van de man ..quote:
Ga snel boodschappen doen en vertel ons alles over die relquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:24 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ja,maar de liefde van de man ..
Nou van mij ook hoor, haha
Maar ik vind het wel leuk om met jou eens onder de tafel te kletsen/praten
doodquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:32 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Ik heb last van mijn darmen. Heb ik ineens weer meer gegeten, buikpijn, opgezette buik (was ie toch al), maar voel me ineens weer heel erg misselijk. Opgeblazen gevoel. Als ik er morgen niet meer ben dan weet je dat ik doet ben. Neem jij mijn heritage hier dan even over, dan moet het goedkomen -xxxxxxx-
Janken? Nee joh gekkie!quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:32 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
wat zit je te janken?
Da s toch zo n jankend poppetje.quote:
Sarcastisch poppetje.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:41 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Da s toch zo n jankend poppetje.
Wat ben je aan het doen en wat heb je gegeten?
Wat studeer je eigenlijk, doe maar globaal, maar ben
je pas 20 of 21. Da s wel weer lekker. Ben op slag beter
Nog een vraagje. Nog maar ff hierblijven, want anders kots ik buiten de hele boel onder.quote:
Nog niet..biijjnaa.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:44 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Nog een vraagje. Nog maar ff hierblijven, want anders kots ik buiten de hele boel onder.
Je woonde toch in het midden van het land en ik ziek Ajax en Uni Masterdam staan. Amsterdam ligt hier niet in tha middle, hoor. Maar ik kan wat gemist hebben ..
Nou, je klinkt heel erg lief.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:43 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Sarcastisch poppetje.
Politicologie, ja 20, nog niets gegeten, half serie aan het kijken.
Nog meer vragen?
Dank. En ik ben zeker niet links..quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:45 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Nou, je klinkt heel erg lief.
Nou, ik zit hier ook effe in de politiek.
Jij links ik rechts, dat houdt elkaar lekker in evenwicht.
Maar alle Marokkanen zijn toch links?quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:46 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dank. En ik ben zeker niet links..
Wat een eer! Maar ik denk niet dat ik het zo goed kan als jijquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:32 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Ik heb last van mijn darmen. Heb ik ineens weer meer gegeten, buikpijn, opgezette buik (was ie toch al), maar voel me ineens weer heel erg misselijk. Opgeblazen gevoel. Als ik er morgen niet meer ben dan weet je dat ik doet ben. Neem jij mijn heritage hier dan even over, dan moet het goedkomen -xxxxxxx-
Jij veralgemeniseert wel heel makkelijk de hele tijd..quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:47 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Maar alle Marokkanen zijn toch links?
Of nu niet meer nu Femke de benen heeft genomen?
Ik weet zeker van wel. En al die mannen die van jou lekkere gerechten hebben gehoord joh, die staan echt te trappelen. Ik kan echt niet koken. Ja, uit een kookboek, maar moet mijn leven ff helemaal gaan veranderen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:48 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Wat een eer! Maar ik denk niet dat ik het zo goed kan als jij
Nee, maar jij kent mijn achtergrond met Marokkanen toch niet.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:50 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Jij veralgemeniseert wel heel makkelijk de hele tijd..
Nee hoor, Piet, omdat jij zoveel over paardenvlees weet, ben je hier ook welkom.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Is dit topic alleen voor vrouwen die zoeken?
Nee hoor als jij op zoek bent naar een jonge God, die alleen met een schortje aan in je keuken staat kan dat ookquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Haha, helemaal mee eens -x-quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:56 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Nee hoor als jij op zoek bent naar een jonge God, die alleen met een schortje aan in je keuken staat kan dat ook
* Pietverdriet pakt een pak vla en een slagroomspuitquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:56 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Nee hoor als jij op zoek bent naar een jonge God, die alleen met een schortje aan in je keuken staat kan dat ook
Dat wil ik wel van Devion's buik aflikkenquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:02 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
* Pietverdriet pakt een pak vla en een slagroomspuit
Piet, we hebben hier voor elk wat wils.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Haha, hoe dat zo?quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:05 schreef MalaCocinera het volgende:
Dit topic wordt steeds briljanter
Door jouw aanwezigheid, snoes!quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:06 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Haha, hoe dat zo?
Vraag maar raak, maar nu ff aan MalaCocinera, want ik ga ff boodschappen doen. MalaCocinera en ik zijn beiden directeur van RelatieloosNee, want dat wil natuurlijk geen hond dus wij zoeken voor ieder een geschikte partner. We zijn 100% discreet, maar je mag hier alles posten.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:01 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Iemand een samenvatting van de eerste 5 delen? Of is dat net zo helder als de topicstart?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:08 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Door jouw aanwezigheid, snoes!
Valse heks.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:27 schreef Boudibou het volgende:
Wat betekent mala cochinera eigenlijk?
Net als jij.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:33 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Dan heb je je naam iig alvast mee
Ik denk dat een held op sokken aardig geslacht wordt door een valse heksquote:
Nou verpest het niet!quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Heulemaal niet. Mala cocinera = slechte kok.
Koken is niet mijn sterkste kant neequote:Op donderdag 24 februari 2011 20:39 schreef Held_op_Sokken het volgende:
[..]
Ik denk dat een held op sokken aardig geslacht wordt door een valse heks
Maar het is slechte kok dus?
Ik ben een pragmatische kok
Sorry.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van mij zou je zeven dagen in de week de mogelijkheid krijgen om jezelf hierin te ontwikkelen!quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:41 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Koken is niet mijn sterkste kant nee
quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Sorry.Ooh ja dat is waar! Waar blijft ze nou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was ff boodschappen doen, maar mala cocinera, aaaaaaaaa s staan in het Spaans voor vrouwelijk, betekent het letterlijk slechte kokkin, dus geen kok, want dan had het malo cocinero geweest. Sorry, 9 voor Spaans op de middelbare school.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Heulemaal niet. Mala cocinera = slechte kok.
Dat aight schrijf je aanelkaar toch. Zoiets als aight waigggggggggter. Ff aan mijn Marokkaanse achterhoede vragen, die ik vandaag niet zie, hahaquote:
Nietes. De apostrofe duidt op een weglating van letters. A'ight is zeker weten wel juist. De rest van je post snap ik nietquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:26 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Dat aight schrijf je aanelkaar toch. Zoiets als aight waigggggggggter. Ff aan mijn Marokkaanse achterhoede vragen, die ik vandaag niet zie, haha
Gifmengster/heks inderdaadquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:24 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Maar het kan ook een vrije vertaling zijn en dan kan het best op heks uitkomen. Je moet het maar zo zien iemand die heel erg slecht kookt, vergiftigt iemand. Nee, ik weet het ik spoor niet, maar dit moet je toch maar voor lief aannemen.
Nou, dat zijn maar drie flessen rode wijn geweest, maar dat rellen gebeurde dus effe in de drankstore. Marokkaans grietje wat er staat en ze mag me niet, en ik doe het echt niet omdat ze Marokkaans is, maar vorige keer zei ik tegen haar dat ze die twee flessen likeur even op de toonbank moest zetten. Tasje eromheen en klaar ik Kees. Nee, ze wilde ze me aangeven, maar ik was nog met mijn pinpas bezig. Zei ik tegen haar "laat die flessen gewoon even staan, dan kom ik er zo aan. Werd ze nijdig, draaide ze zich om en ze zei KUTWIJF tegen me. Dus vanavond zeg ik tegen haar twee weken geleden gezien "jij zei vorige keer KUTWIJF tegen mij, he". Zegt ze "begin je nu weer"", maar er stond een Antiliaanse bezopen gast in die winkel, die blijkbaar iets tegen Nederlanders heeft, niet elke Antiliaan heeft dat maar die begon een beetje in zijn gebrekkige Nederlands te lullen, van "laat dat meisje met rust". Het is een Marokkaans uitziend delletje. Dus zij gaf mij hier in die drankstore niet mijn fles, ze blokkeerde zogezegd mijn pin, dan wordt het OK eruit gehaald, tenminste mag ik hopen, heb nog niet gekeken. Dus ik had zo van ik wil toch wat te zuipen hebben momenteel en ging die supermercado in, maar die gast was echt bezopen. Hij wist niet hoe snel hij achter me aan moest hobbelen, maar toen ik aan de kassa zei en hij was na 2 of 3 mensen aan de beurt "jij bent straal bezopen", zei hij van "dat ga ik vanavond pas doen", maar ik heb hem aan zien komen rijden, maar mensen hebben dat allemaal gehoord. Ik heb niks tegen iemand, geen nationaliteit etc. , maar als iemand niet normaal doet, dan ga ik echt niet uit de weg. Kijk die reclames maar eens op de tv, waarin een vrouwtje van 80 iemand in die brillenzaak iemand van zich afslaat. Thats me, hhaaquote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:38 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Nietes. De apostrofe duidt op een weglating van letters. A'ight is zeker weten wel juist. De rest van je post snap ik niet
Tuurlijk, wel meer, hoor.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:52 schreef MalaCocinera het volgende:
Rode wijn mag ik ook een glaasje
Ja, ik ben anders dan de meesten ja.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:01 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
[..]
Tuurlijk, wel meer, hoor.
Gezellig iemand die een beetje met me mee zuipt.
Die gozer was echt zwaar dronken en dat heb ik met een
Marokkaanse gast hier ook meegemaakt, met van die gouden tanden.
Nee Boudi, ik heb het niet over jou, maar dus die stond met zichzelf
ook hier weer in die drankstore, 2 lieve schattige Marokkaanse Dodootjes
en hij. Hij lachte wel, maar hij wilde voordringen, dus ik klop hem op zijn
schouder en zeg "he vriend, ik dacht toch dat ik aan de beurt was". Gewoon
ff lachen erbij. Ik ging natuurlijk wel eerst.
Oh, Boudibou, ik hoop wel dat jij anders bent. Maar Marokkanen hebben dezelfde
mentaliteit als ik, Nederlandse, misschien 1 van de weinigen, als iets over is dan
is het over. Wat mij betreft.
Bij Marokkanen, velen, die goede, blijft Allah een beetje in het midden staan.
Nee joh, een Marokkaan neukt alleen met andere Nederlanders en medelanders
en daarna zal het toch overgaan. Gelukkig, ikkie niet verliefd geweest.
Haha, en voor wie hoop je dat?quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:11 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ja, ik ben anders dan de meesten ja.
Voor wie hoop je dat?
Jij zegt; Hopelijk ben je anders.....quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:23 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Haha, en voor wie hoop je dat?
Wees ff duidelijk. Wie post is dat Hassan 6 of ik?
Ja, mijn intellect zit in mijn kleine teen, of misschien is ie eruit gedropen. Ach, vermoeiend mensen zonder echte passiequote:Op donderdag 24 februari 2011 22:26 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Jij zegt; Hopelijk ben je anders.....
Ik zeg; Voor wie hoop je dat?
Gezien de complexiteit van deze woordenwisseling kan ik me indenken dat je onderweg de draad kwijt kunt raken
Bij Ajax is er helaas ook al geen passie meer te bespeuren..maar wat wil je ook als je met 5-0 voorstaat.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:28 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ja, mijn intellect zit in mijn kleine teen, of misschien is ie eruit gedropen. Ach, vermoeiend mensen zonder echte passie
Teveel optiesquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:31 schreef michiel_merk het volgende:
Jezus, al 5 delen van dit onderwerp, en nog geen jongen gevonden ?
GElukkig niet. Ik heb kiespijn en dat meen ik het is echt niet te geloven en ik vrees voor de kaakchirurgquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:31 schreef michiel_merk het volgende:
Jezus, al 5 delen van dit onderwerp, en nog geen jongen gevonden ?
Wat voetbal betreft kijkt ik alleen interlands, Ek s en Wksquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:31 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Bij Ajax is er helaas ook al geen passie meer te bespeuren..maar wat wil je ook als je met 5-0 voorstaat.
De wijn verzacht de pijn niet?quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:40 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
GElukkig niet. Ik heb kiespijn en dat meen ik het is echt niet te geloven en ik vrees voor de kaakchirurg
Ik HAAT voetbal!quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:41 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Wat voetbal betreft kijkt ik alleen interlands, Ek s en Wks
Ach schatje tochquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:40 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
GElukkig niet. Ik heb kiespijn en dat meen ik het is echt niet te geloven en ik vrees voor de kaakchirurg
Kan je nooit mijn vriendin wordenquote:
Wokschotelquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:43 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Wat schafte de pot vandaag?
Kinderen is sowieso no goquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kan je nooit mijn vriendin worden
Jouw type ken ik wel..dat waren die mensen die " Het is maar een spelletje" zeiden na de WK-finale.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:41 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Wat voetbal betreft kijkt ik alleen interlands, Ek s en Wks
Ik heb ze 1x in de 2 wekenquote:
Er is niks mis met mijn handjes en voetenquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:44 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Jawel, dan wordt er voor bier en pinda's gezorgd als jij tv zit te kijken
Alsof ik dat type vriendin benquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:44 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Jawel, dan wordt er voor bier en pinda's gezorgd als jij tv zit te kijken
Dat is ook niet erg, als je dat voor de finale ook al zei. Als dit zo is een pluspunt voor het ontbreken van oranje-opportunisme bij de ts.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:45 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Jouw type ken ik wel..dat waren die mensen die " Het is maar een spelletje" zeiden na de WK-finale.
Was maar een geintje hoor.. Ik lust helemaal geen pinda'squote:Op donderdag 24 februari 2011 22:47 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Alsof ik dat type vriendin benmijn Hello Kitty pantoffels in je reet kun je krijgen!
Ik heb gejankt na de finalequote:Op donderdag 24 februari 2011 22:45 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Jouw type ken ik wel..dat waren die mensen die " Het is maar een spelletje" zeiden na de WK-finale.
Jij kent mij helemaal niet. Ik kijk bijna nooit voetbal en zeker niet die cluppies die hier spelen, daar heb ik niks mee. Ik heb er kijk op en dat is een ander verhaal. Als wij het op het bedrijfje waar ik werkte hadden ingezet was, maar groter, mucho grando, dan had ik nu multicultimiljonaire geweest.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:45 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Volgens mij heb je ook veel talentquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:52 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Jij kent mij helemaal niet. Ik kijk bijna nooit voetbal en zeker niet die cluppies die hier spelen, daar heb ik niks mee. Ik heb er kijk op en dat is een ander verhaal. Als wij het op het bedrijfje waar ik werkte hadden ingezet was, maar groter, mucho grando, dan had ik nu multicultimiljonaire geweest.
Laten we maar zeggen. Je hebt ergens OOG voor.Feeling. Niet zoveel meer. Dan weet je een beetje dat het goedzit. Geld is niet alles, maar als het er niet is ..
Hallo mijn vader kijkt van A tot Z. Vind je het gek dat ik daar complexen aan overgehouden heb?quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:45 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Bier! Je hebt een bonuspunt verdiend!quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:51 schreef MalaCocinera het volgende:
Ik heb wel vorig jaar Nederland - Brazilie gezien, maar dat gebeurde onder groepsdrukEn er was veel bier
Ik heb ze nooit gehad en zal ze niet krijgen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:40 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Waarin dan? Stellen bijelkaar proberen. Nou, met mijn vriedin bijv. zou ik dat wel leuk vinden.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je ook veel talent
Ben je echt 20?quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:45 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Uit al jou reacties kan ik zien dat je heel wat in je mars hebquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:56 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Waarin dan? Stellen bijelkaar proberen. Nou, met mijn vriedin bijv. zou ik dat wel leuk vinden.
Waarom ben je zo liefffies ineens. Ik hoef niet alleen te zitten, maar soms is dat beter.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Uit al jou reacties kan ik zien dat je heel wat in je mars heb
Ik snap niet waarom jij nog vrijgezel bent
Je geeft hem een kus namens mij?quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:09 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Waarom ben je zo liefffies ineens. Ik hoef niet alleen te zitten, maar soms is dat beter.
Je hebt toch goed contact met Mala, die is echt TOP! Maar je bent gescheiden, hebt een tweeling en wil misschien of in de toekomst toch aan een vrouw? Rustig je tijd voor nemen of beetje rondwaaieren die er dan zijn.
Hoor je wel. -x- van Mala
Kussie op zijn wang, maar daar houdt het bij op. Ik ga er ook niet tussenzitten. Ja, als ik jullie straks met een echtelijk meningsverschilletje uitelkaar moet en ga halen. Maar, lieve jonge, jouw ding om aan de VROUW te brengen, hhaa, -x-quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:12 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Je geeft hem een kus namens mij?Schat hij wilt een oprechte van jou!
voetbalquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:51 schreef MalaCocinera het volgende:
Ik heb wel vorig jaar Nederland - Brazilie gezien, maar dat gebeurde onder groepsdrukEn er was veel bier
Ja..? Is dat moeilijk te geloven?quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:59 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ben je echt 20?
Mooiste dag uit mijn leven.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:51 schreef MalaCocinera het volgende:
Heb niks te verbergen..heb ook niet, zoals vele anderen wel, een balkje voor mn oog, dus ook dat verberg ik niet.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:18 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Dat niet, maar die verborgenheid bij die Marokkannen dat schiet niet op.
Ik wil weleens een foto van je zien.
Anders vraag ik het aan Bilal
gewoon stel latente homos die achter een balletje aanrennenquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:17 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Nou, ik heb maar 1 keer aan de groepsdruk toegegeven
De mooiste dag uit je leven moet ik zijn. Tjesus, weg met jouquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:20 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Heb niks te verbergen..heb ook niet, zoals vele anderen wel, een balkje voor mn oog, dus ook dat verberg ik niet.
Eerst jij.
Doe ik lief, is het nog niet goedquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:09 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Waarom ben je zo liefffies ineens. Ik hoef niet alleen te zitten, maar soms is dat beter.
Je hebt toch goed contact met Mala, die is echt TOP! Maar je bent gescheiden, hebt een tweeling en wil misschien of in de toekomst toch aan een vrouw? Rustig je tijd voor nemen of beetje rondwaaieren die er dan zijn.
Hoor je wel. -x- van Mala
Neucken?quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:21 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
gewoon stel latente homos die achter een balletje aanrennen
Ze heeft drie flessen rode wijn nu hequote:Op donderdag 24 februari 2011 23:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Doe ik lief, is het nog niet goed![]()
Ik wil juist een vrouw zoals jij... welbespraakt, intelligent en gezellig
Dromen
Heb jij vannacht nog plaatst en tijd, want de boel zit hier vol>quote:
Rode wijnquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:23 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ze heeft drie flessen rode wijn nu he
dat zeg ik latente homos zijn het gewoon... voetbal boven een een vrouw stellen is toch triest?quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:21 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
De mooiste dag uit je leven moet ik zijn. Tjesus, weg met jou
Neuken>voetbalquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:24 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
dat zeg ik latente homos zijn het gewoon... voetbal boven een een vrouw stellen is toch triest?
Nee sorryquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:25 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
ben jij ook van de vrouwnliefde dan?
Jammer hoorquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:25 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
ben jij ook van de vrouwnliefde dan?
Je quote de verkeerde...quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:21 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
De mooiste dag uit je leven moet ik zijn. Tjesus, weg met jou
Als ik zou mogen kiezen tussen mn 'normale' leven, en dus regelmatig sex en geen wereldkampioen in 2010 zijn, of een jaar lang geen seks en wereldkampioen zijn afgelopen zomer, weet ik wel wat ik gekozen zou hebben.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:24 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
dat zeg ik latente homos zijn het gewoon... voetbal boven een een vrouw stellen is toch triest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |