abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93246008
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 20:16 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Ach, dit vraag ik niet omdat ik zo teleurgesteld ben in de liefde, want ik ben zelf nooit verliefd. Nou ja, wel een paar keer geweest, heeft allemaal enkele jaartjes geduurd, maar dan was het weer snel over en meestal van mijn kant.

Daarna ging ik en nog steeds zit ik in het "losse flodder" circuit. Vaak krijg ik van jongens en mannen te horen, dat ik ze gebruik, terwijl ik dan nog niet op het punt gekomen ben om te vertellen hoe of wat.

Ja, dat is het tegenovergestelde van wat ik vaak lees. Ja, een iemand heeft wel mijn aandacht getrokken, die ik nog nooit in het echt heb gezien. Zo n internetboy, nee niet alleen, we hebbe ook gewoon kontakt.

Ik zou graag willen weten of meiden en vrouwen dit ook hebben en ook van jongens en mannen hoe ze dat nu vinden.

Mannen en jongens vinden dat ze door mij als een soort SLAAF worden gebruikt. Ik ben misschien een tikkeltje dominanter, alleen tegenover 1 persoon niet, maar dat heeft geen toekomst.

Misschien een beetje een warrig verhaal.

Ik zoek ook iemand waar ik al weet dat ik die klik zal hebben. Het blijkt dat ik dat veel beter nog kan op internet om mezelf aan iemand te binden, nou ja binden .., dan in het echte leven.

Weet dat het raar is, maar ik zou zeggen borduur er op voort
Deeltje 4: Zoek een leuke, mooie, liefdevolle jongen of man #4

Game on! :P
“Death does not concern us, because as long as we exist, death is not here. And when it does come, we no longer exist.”
- Epicurus
pi_93246027
En de show gaat door. :)
pi_93246073
Heeft ze een DM gekregen met link :@
pi_93246092
quote:
11s.gif Op donderdag 24 februari 2011 11:05 schreef MalaCocinera het volgende:
U vraagt ik draai :s)
“Death does not concern us, because as long as we exist, death is not here. And when it does come, we no longer exist.”
- Epicurus
pi_93246149
Dit houd echt niet op hé! ;(
S. 2014
J. 2016
pi_93246166
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 11:05 schreef MalaCocinera het volgende:
Nu dus 2 :P
pi_93246170
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 11:07 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Dit houd echt niet op hé! ;(
Er is anders niet echt een ander interessante topic in R&P ;(
- Epicurus
pi_93246187
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 11:06 schreef Devion het volgende:

[..]

U vraagt ik draai :s)
Nog een :* dan maar!
pi_93246217
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 11:04 schreef Boudibou het volgende:
En de show gaat door. :)
Ja, lekker he. Lekker slapie gedaan?

Kijk als ik dit natuurlijk na die paar dagen en dan relatief gezien, alles op mijn naam had laten zetten, zat ik nu al als eerste in die top 500, maar nu nog ff thuis, maar morgen heb ik toch echt ff wat anders te doen. Nu ook, als ik die troep zie, maar morgen APK en ik verkoop paard, dus druk druk druk, maar weet nog niet of ik hem verkoop.

Ik mag Devion niet, maar joh, die danst zo naar mijn pijpen. Nee, ik ga niet pijpen, hoor.
pi_93246276
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 11:09 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]
Ik mag Devion niet, maar joh, die danst zo naar mijn pijpen. Nee, ik ga niet pijpen, hoor.
:Y

Mensen zoals jij zou ik in het echt hard uitlachen O+
- Epicurus
pi_93246287
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 11:09 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Kijk als ik dit natuurlijk na die paar dagen en dan relatief gezien, alles op mijn naam had laten zetten, zat ik nu al als eerste in die top 500, maar nu nog ff thuis, maar morgen heb ik toch echt ff wat anders te doen. Nu ook, als ik die troep zie, maar morgen APK en ik verkoop paard, dus druk druk druk, maar weet nog niet of ik hem verkoop.

Aah, je hebt het nieuwe topic gevonden ben weer gerustgesteld *;
pi_93246312
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 11:10 schreef Devion het volgende:

[..]

Mensen zoals jij zou ik in het echt hard uitlachen O+
Ik denk dat je blozend van me wegtrekt en geen woord uit kan brengen. Geeft niks, hoor
pi_93246331
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 10:25 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Zitten helemaal geen leugens in. Maar kom jij uit Den Haag? Ik niet
In de buurt van, maar dan ken ik je sowieso niet dan :)
pi_93246394
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 11:11 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Ik denk dat je blozend van me wegtrekt en geen woord uit kan brengen. Geeft niks, hoor
Doe ik bij elke vrouw :*
- Epicurus
pi_93246404
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 11:12 schreef Fes1-2 het volgende:

[..]

In de buurt van, maar dan ken ik je sowieso niet dan :)
Wat een hoop in de buurt van Den Haag mensen in dit topic trouwens. Scorpie, Techno, FireFox en jij :+
pi_93246429
quote:
17s.gif Op donderdag 24 februari 2011 11:10 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

quote:
17s.gif Op donderdag 24 februari 2011 11:10 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Ja, maar het is niet dat ik het het snap, maar ik heb een zware ontsteking aan mijn linkeroog, dus eigenlijk kijk ik alleen met rechts. Is geen geintje. Weinig om te lachen, maar in het Oogziekenhuis van Rotterdam werken alleen maar beroerde chirurgen.

Maar als je echt wat over die baan kwijt wil?
Die Devion is ook zo n smart typje. Wist ie niet wat uzb betekende?
pi_93246544
Wat is een DM of een PM? Tja, ben niet zo n internetster. Op Hyves begreep ik de boel na een paar keer weggedrukt te zijn perfect, beetje kliederen en kladderen, maar hier, maar zal wel door die ontsteking komen.
pi_93246562
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 11:08 schreef Devion het volgende:

[..]

Er is anders niet echt een ander interessante topic in R&P ;(
Daar heb jij weer gelijk in!
S. 2014
J. 2016
pi_93246611
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 11:14 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

[..]

Ja, maar het is niet dat ik het het snap, maar ik heb een zware ontsteking aan mijn linkeroog, dus eigenlijk kijk ik alleen met rechts. Is geen geintje. Weinig om te lachen, maar in het Oogziekenhuis van Rotterdam werken alleen maar beroerde chirurgen.

Maar als je echt wat over die baan kwijt wil?
Die Devion is ook zo n smart typje. Wist ie niet wat uzb betekende?
Schatje ik ben gewoon bang dat je verdwaald, that's all :*
pi_93246655
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 11:17 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Wat is een DM of een PM? Tja, ben niet zo n internetster. Op Hyves begreep ik de boel na een paar keer weggedrukt te zijn perfect, beetje kliederen en kladderen, maar hier, maar zal wel door die ontsteking komen.
DM = Direct Message

PM = Private Message
pi_93246754
quote:
6s.gif Op donderdag 24 februari 2011 11:14 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Wat een hoop in de buurt van Den Haag mensen in dit topic trouwens. Scorpie, Techno, FireFox en jij :+
Tja, je zou ook kunnen zeggen dat ik in de buurt van rotterdam woon ;p Maar goed, hoeveel % van de nederlanders woont er wel niet in de buurt van den haag of rotterdam.
  donderdag 24 februari 2011 @ 11:23:48 #22
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_93246776
chickies hier ben ik bel me op mobiel 14.gif
pi_93246808
alleen al de titel laat mij hier poste _O_
zal zo is vorige delen lezen, altijd zin om te lachen :)
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_93246827
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 11:09 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Heerlijk slapie gedaan, u ook?

En druk druk druk..heb je een baan?
pi_93246838
quote:
2s.gif Op donderdag 24 februari 2011 11:23 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
chickies hier ben ik bel me op mobiel [ afbeelding ]
Verlos watvoornaam toch eens aan haar behoefte.

Ga op een date met haar en doe verslag!
- Epicurus
  donderdag 24 februari 2011 @ 11:26:25 #26
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_93246880
quote:
11s.gif Op donderdag 24 februari 2011 11:05 schreef MalaCocinera het volgende:
Een Dungeon Master?
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_93247088
quote:
17s.gif Op donderdag 24 februari 2011 11:20 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

DM = Direct Message

PM = Private Message
Thank you, nu ff een handkusje hoor. Denk um er maar ff virtueel bij, maar hij is erg gemeend.
Dit is toch een Nederlandse site, waarom dat dan in het Engels? Tjesus, weer zo iets.

Maar die vent is nog steeds niet gevonden. Beetje jammer. Er moeten vandaag weer boodschappen gedaan worden, kan ik nog een keer de deur uit of weer bekende bellen.
Dat staat toch ook in die rechterbovenhoek? Naast elkaar. Ja, ik heb het hier veel drukker met dat maffe getik en andere dingen dan dat ik dat heb gezien.

Ik vind deze site trouwens wel erg slecht om bepaalde dingen goed te kunnen vinden. Jullie zitten hier misschien al vele jaren. Ik nog geen twee dagen, maar ik kan het links niet erg goed zien.

Beginnen die sufkutjes natuurlijk weer te zeiken
pi_93247150
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 11:25 schreef Devion het volgende:

[..]

Verlos watvoornaam toch eens aan haar behoefte.

Ga op een date met haar en doe verslag!
Flikker op, man
Ken die Van Balen zakelijk, dus speel hem door aan jou.
Is geen geintje
pi_93247300
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 11:33 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Flikker op, man
Ken die Van Balen zakelijk, dus speel hem door aan jou.
Is geen geintje
Met zo'n instelling wordt het nooit wat ;(
- Epicurus
pi_93247307
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 11:23 schreef Fes1-2 het volgende:

[..]

Tja, je zou ook kunnen zeggen dat ik in de buurt van rotterdam woon ;p Maar goed, hoeveel % van de nederlanders woont er wel niet in de buurt van den haag of rotterdam.
ligt eraan wat je ziet onder: In de buurt van
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik luister NL-Talig
pi_93247318
quote:
6s.gif Op donderdag 24 februari 2011 11:24 schreef Crazy-M het volgende:
alleen al de titel laat mij hier poste _O_
zal zo is vorige delen lezen, altijd zin om te lachen :)
Wil ook wel ff om jou lachen, maar als je het niet erg vindt ben je uiterlijk gezien niet mijn smaak. en heb ze liever jonger
pi_93247355
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 11:31 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Thank you, nu ff een handkusje hoor. Denk um er maar ff virtueel bij, maar hij is erg gemeend.
Dit is toch een Nederlandse site, waarom dat dan in het Engels? Tjesus, weer zo iets.

Maar die vent is nog steeds niet gevonden. Beetje jammer. Er moeten vandaag weer boodschappen gedaan worden, kan ik nog een keer de deur uit of weer bekende bellen.
Dat staat toch ook in die rechterbovenhoek? Naast elkaar. Ja, ik heb het hier veel drukker met dat maffe getik en andere dingen dan dat ik dat heb gezien.

Ik vind deze site trouwens wel erg slecht om bepaalde dingen goed te kunnen vinden. Jullie zitten hier misschien al vele jaren. Ik nog geen twee dagen, maar ik kan het links niet erg goed zien.

Beginnen die sufkutjes natuurlijk weer te zeiken
Klopt DM en PM staan in de rechter bovenhoek. Die berichtjes op je scherm die je naar dit topic hebben geleid waren DM's :) Ik ga straks weer sporten.
pi_93247411
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 11:36 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Wil ook wel ff om jou lachen, maar als je het niet erg vindt ben je uiterlijk gezien niet mijn smaak. en heb ze liever jonger
bwahahaha,

goed dat je al gelijk duidelijk bent :P maar ff de rest doorgenomen en gaat weer gezellig hier :)
Ik luister NL-Talig
pi_93247432
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 11:36 schreef Devion het volgende:

[..]

Met zo'n instelling wordt het nooit wat ;(
Ja, jij hebt nog nooit geneukt, maar zoeen wil je niet bovenop je zien.
Ach, trek het jullie niet aan, want fysiek gezien vind ik 0,01 goed opletten en weten wat het is maar een beetje aantrekkelijk in de Nederlandse samenleving. Spreek ik alleen maar over Nederland. Globaal weet ik het nog niet. Zie ik meer bijzonders voorbijkomen
pi_93247508
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 11:39 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Ja, jij hebt nog nooit geneukt, maar zoeen wil je niet bovenop je zien.
Ach, trek het jullie niet aan, want fysiek gezien vind ik 0,01 goed opletten en weten wat het is maar een beetje aantrekkelijk in de Nederlandse samenleving. Spreek ik alleen maar over Nederland. Globaal weet ik het nog niet. Zie ik meer bijzonders voorbijkomen
Omschrijf dan eens je ideale man, kan die zich gelijk aanmelden in dit topic ^O^
- Epicurus
pi_93247544
quote:
17s.gif Op donderdag 24 februari 2011 11:37 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Klopt DM en PM staan in de rechter bovenhoek. Die berichtjes op je scherm die je naar dit topic hebben geleid waren DM's :) Ik ga straks weer sporten.
Dat is beter. Weet ff niet meer of je hebt gezegd wat voor sport, maar denk fitness, nou ja, wel iets met ballen, haha.

Veel plezier. Mijn sport zal bestaan om de rotzooi op te ruimen, maar dat zeg ik al dagen, maar niet lekker, bladie bladie bladie da

-x-
pi_93247600
quote:
17s.gif Op donderdag 24 februari 2011 11:37 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Succes :W
- Epicurus
pi_93247651
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 11:44 schreef Devion het volgende:

[..]

Succes :W
Ik ben er nog, heb jij een platte buik?
pi_93247820
Komt TS van de zomer wel eens op scheveningen?
pi_93247862
quote:
17s.gif Op donderdag 24 februari 2011 11:44 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Ik ben er nog, heb jij een platte buik?
Ehm ja? :?
- Epicurus
pi_93248075
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 11:48 schreef Fes1-2 het volgende:
Nou, ik heb me een paar keer misdragen daar zo rond het zwarte pad, dus weet niet of ik nog welkom ben. Ach en anders ga ik gewoon naar Kijkduin of MOnster of zo, haha.
Stadstrand Rotjeknor of een plaatselijk plassie
pi_93248087
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 11:49 schreef Devion het volgende:

[..]

Ehm ja? :?
Nais, dus als je staat is je buik recht :9, geen bolling :r of sixpack :r
pi_93248123
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 11:48 schreef Fes1-2 het volgende:
Wil jij mijn rug dan insmeren, goede massage geven en me op mijn wenken bedienen?
Oh ff dit, Mala komt ook mee
pi_93248165
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 11:54 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Nou, ik heb me een paar keer misdragen daar zo rond het zwarte pad, dus weet niet of ik nog welkom ben. Ach en anders ga ik gewoon naar Kijkduin of MOnster of zo, haha.
Stadstrand Rotjeknor of een plaatselijk plassie
Wat heb je gedaan dan?
pi_93248205
quote:
17s.gif Op donderdag 24 februari 2011 11:54 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Nais, dus als je staat is je buik recht :9, geen bolling :r of sixpack :r
Schijnt wel licht een sixpack door :'(
- Epicurus
pi_93248372
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 11:57 schreef Devion het volgende:

[..]

Schijnt wel licht een sixpack door :'(
Das dan jammer, gewoon een platte buik, die recht naar beneden loopt is toch zo RAWR!
pi_93248409
quote:
8s.gif Op donderdag 24 februari 2011 12:00 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Das dan jammer, gewoon een platte buik, die recht naar beneden loopt is toch zo RAWR!
Zal in het weekend wel een extra biertje drinken :7
- Epicurus
pi_93248414
quote:
11s.gif Op donderdag 24 februari 2011 11:56 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Wat heb je gedaan dan?
Was een geintje. Daar net niet, maar Zwart Pad is altijd zo druk en in Nederland altijd die vliegen en plakkerige hitte. Het is of windstil, of je waait weg, of er zitten lieveheersbeestjes of van die wespen. Ik ging heel erg vaak, maar ik ga nu liever met een graadje of 25/30 ergens naartoe.

Ach, heb best veel gezien, maar ik ben niet meer zo gek om voor een uurtje strand op de heen-en-terugweg 4 uur in de file te staan. Sundays hier op de hoek, als ik 2 keer onder die supersnelbruiner ga, ben ik al bruin. Ga ik ook van het weekend ook maar ff doen.

Maar je zou toch gaan sporten?
pi_93248542
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 12:01 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Was een geintje. Daar net niet, maar Zwart Pad is altijd zo druk en in Nederland altijd die vliegen en plakkerige hitte. Het is of windstil, of je waait weg, of er zitten lieveheersbeestjes of van die wespen. Ik ging heel erg vaak, maar ik ga nu liever met een graadje of 25/30 ergens naartoe.

Ach, heb best veel gezien, maar ik ben niet meer zo gek om voor een uurtje strand op de heen-en-terugweg 4 uur in de file te staan. Sundays hier op de hoek, als ik 2 keer onder die supersnelbruiner ga, ben ik al bruin. Ga ik ook van het weekend ook maar ff doen.

Maar je zou toch gaan sporten?
Schat is een work out dvd kan ik doen wanneer ik wil O+
pi_93248699
quote:
17s.gif Op donderdag 24 februari 2011 12:04 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Dat noem je toch geen sporten :{w

Ben wel nieuwsgierig hoe jij voor de TV staat de dansen :Y)
- Epicurus
pi_93248724
quote:
17s.gif Op donderdag 24 februari 2011 12:04 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Dat wist ik volgens mij niet.Dat je dat op kan brengen ..
Ik moet bijna met stokslagen verder geholpen worden als ik ga sporten.
Ja, ik ben een zeer lui aangelegd type, tig keer op zo n sportschool geweest, maar
na vijf dagen heb ik het gezien. Laat ik het nu even niet doen, want dan val ik dood neer.
Sport ze!
pi_93248818
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 11:25 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Nee, niet lekker geslapen, maar komt wel goed.
Ja, ben druk en vooral in mijn hoofd met dingen waar ik geen zin in heb
pi_93248827
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 12:08 schreef Devion het volgende:

[..]

Dat noem je toch geen sporten :{w

Ben wel nieuwsgierig hoe jij voor de TV staat de dansen :Y)
Dat is meer bijhouden van zodat ik bij mijn wekelijkse pilates/balletles niet uitelkaar getrokken word en 3 dagen bij moet komen van de spierpijn :'(
pi_93248903
quote:
11s.gif Op donderdag 24 februari 2011 12:11 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Dat is meer bijhouden van zodat ik bij mijn wekelijkse pilates/balletles niet uitelkaar getrokken word en 3 dagen bij moet komen van de spierpijn :'(
Ballet is niets voor mij, maar dat Pilates helpt dat echt? Ga eigenlijk liever naar de PC.
pi_93248933
quote:
11s.gif Op donderdag 24 februari 2011 12:11 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

No pain, no gain :Y
- Epicurus
pi_93249205
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 12:13 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Ballet is niets voor mij, maar dat Pilates helpt dat echt? Ga eigenlijk liever naar de PC.
Volgens mijn huidige soort van O+ ben ik de lenigste die hij ooit gehad heeft >:)
pi_93249409
quote:
7s.gif Op donderdag 24 februari 2011 12:20 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Volgens mijn huidige soort van O+ ben ik de lenigste die hij ooit gehad heeft >:)
Interesting :P
- Epicurus
pi_93249563
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 12:24 schreef Devion het volgende:

[..]

Interesting :P
Jij hebt een sixpack :r
pi_93249592
quote:
8s.gif Op donderdag 24 februari 2011 12:29 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Jij hebt een sixpack :r
Tis ook nooit goed he! :{w
- Epicurus
pi_93250128
quote:
7s.gif Op donderdag 24 februari 2011 12:20 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Whaha, mooi zo! x
pi_93252142
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 11:25 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Nee joh, ik ben Koos Werkeloos en autoloos, was ik je nog even vergeten te vertellen, zometeen ook nog dakloos. Waar moet dat heen? Nou ja, dan neem ik toch maar een ouwe vent. Ja, wil natuurlijk wel mijn hoofd boven water blijven houden
pi_93252681
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 13:26 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Nee joh, ik ben Koos Werkeloos en autoloos, was ik je nog even vergeten te vertellen, zometeen ook nog dakloos. Waar moet dat heen? Nou ja, dan neem ik toch maar een ouwe vent. Ja, wil natuurlijk wel mijn hoofd boven water blijven houden
Ik dacht dat je dit voor je werk aan het opzetten was :+

Maar je bent toch zo slim? Toch werkeloos, autoloos en zometeen dakloos. Zal wel aan die nare maatschappij liggen en types zoals ik die je niet begrijpen!
- Epicurus
  donderdag 24 februari 2011 @ 13:39:19 #63
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_93252695
Wtf? Nog niet dichtgegooid dit? :')
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_93252718
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 13:39 schreef missbehavin het volgende:
Tis eigenlijk te triest voor woorden ;(
- Epicurus
pi_93252866
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 13:26 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Ach meiske toch :{ , heb je wel uitzicht op werk? En heb je een uitkering?
pi_93252941
Kijk die secretaresse met haar tietjes naar voren staan. Ja, jij maakt het girl. Ik zie dat op heel veel foto s, tja, dat dwingt echt respect af. Voor 1 dagje, oef, ik bedoelde natuurlijk nachtje. Ze is nog lelijk ook en heeft ze een kind?

Foto s maken in de zon zijn altijd mooi, maar doe dat ook een keer in de sneeuw

[ Bericht 7% gewijzigd door watvoornaammoetikkiezen op 24-02-2011 14:00:41 ]
pi_93253135
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 13:44 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Kijk die secretaresse met haar tietjes naar voren staan. Ja, jij maakt het girl. Ik zie dat op heel veel foto s, tja, dat toont echt respect af. Voor 1 dagje. Ze is nog lelijk ook en heeft ze een kind?

Met Missbehavin is niks mis, in tegenstelling tot jouw gedrag :Z
- Epicurus
pi_93253514
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 13:50 schreef Devion het volgende:

[..]

Met Missbehavin is niks mis, in tegenstelling tot jouw gedrag :Z
Tuurlijk niet, jij bent lelijk en zij staat met die tietjes naar voren. Wel een bepaalde pose, maar hoelang zal ze dat volhouden? hahah. JIj bent degene die slaapverwekkend is. Hoe oud ben je eigenlijk kind? JIj dus Devion. Geen foto s en ook dat belabberde schrijven, men-o-men.
pi_93253771
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 13:39 schreef missbehavin het volgende:
Miss Troela, heb je iets zinnigs te melden? Nee, dat dacht ik al. Hee, maar vind je die Devion niet wat voor jou? Hij zal er niet uitzien, maar doe je toch gewoon een vuilniszak over zijn kop?
pi_93254343
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 13:59 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Tuurlijk niet, jij bent lelijk en zij staat met die tietjes naar voren. Wel een bepaalde pose, maar hoelang zal ze dat volhouden? hahah. JIj bent degene die slaapverwekkend is. Hoe oud ben je eigenlijk kind? JIj dus Devion. Geen foto s en ook dat belabberde schrijven, men-o-men.
Wie is hier werkloos?

Ben ook heeeeeeeeeeeeel lelijk, maar niet zo lelijk als je persoonlijkheid O+
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 14:06 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Miss Troela, heb je iets zinnigs te melden? Nee, dat dacht ik al. Hee, maar vind je die Devion niet wat voor jou? Hij zal er niet uitzien, maar doe je toch gewoon een vuilniszak over zijn kop?
Kan je die zak beter niet over je eigen hoofd doen zodat je erin kan stikken? :*
- Epicurus
pi_93254726
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 12:11 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Nee, niet lekker geslapen, maar komt wel goed.
Ja, ben druk en vooral in mijn hoofd met dingen waar ik geen zin in heb
Denken doet pijn he ;)
pi_93254771
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 14:06 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Missb is mijn chickie, dus niet zo fel zijn tegen der he ;)
pi_93254973
Ik ben niet werkloos, nee, die zak die gun ik jou. Jullie weten echt helemaal niks van me, he. Mooi is dat. Ik zei toch dat ik hier even zat, omdat ik ziekkies ben.

Tja, als jullie dat een trol noemen, so be it. Maar Devion, jij doet de hele dag niks.

Joh, en denk je nu dat het er mij wat toe doet dat iemand mij niet mag? Kom op. Velen van jullie met die nietszeggende troep, als je hier een beetje wilt lachen oke, maar jij bent helemaal niks. En mensen die niks zijn die moet je gewoon in kontakt brengen met iemand die ook niks is zoals die Drunk bladie en ff haar naam kijken missbehavin. Zal me inhouden wat ik hier wil zeggen, maar foto s mogen vaak wel getoond worden, maar als er daadwerkelijk iets duidelijks gezegd moet worden dan niet.

Maar btw Devion, waar kom jij vandaan?
Belgie, maar waar. Klein dorpje?>
pi_93255084
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 14:32 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Ik ben niet werkloos, nee, die zak die gun ik jou. Jullie weten echt helemaal niks van me, he. Mooi is dat. Ik zei toch dat ik hier even zat, omdat ik ziekkies ben.

Tja, als jullie dat een trol noemen, so be it. Maar Devion, jij doet de hele dag niks.

Joh, en denk je nu dat het er mij wat toe doet dat iemand mij niet mag? Kom op. Velen van jullie met die nietszeggende troep, als je hier een beetje wilt lachen oke, maar jij bent helemaal niks. En mensen die niks zijn die moet je gewoon in kontakt brengen met iemand die ook niks is zoals die Drunk bladie en ff haar naam kijken missbehavin. Zal me inhouden wat ik hier wil zeggen, maar foto s mogen vaak wel getoond worden, maar als er daadwerkelijk iets duidelijks gezegd moet worden dan niet.

Je snapt dat je argumenten kant noch wal raken. Iets met de pot verwijt de ketel.
pi_93255115
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 14:28 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Ja, past wel bij je. Het is ook een schoonheid. Verbaal talent zal ze zeker hebben. Ben benieuwd of ze voor jou die Marokkaanse koffie en thee kan zetten. Niet meer reageren, want morgen ben ik hier toch niet meer.

Leef jij wel in het werkelijke leven. VElen hier niet, he
  donderdag 24 februari 2011 @ 14:35:50 #76
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_93255118
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 13:44 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Kijk die secretaresse met haar tietjes naar voren staan. Ja, jij maakt het girl. Ik zie dat op heel veel foto s, tja, dat dwingt echt respect af. Voor 1 dagje, oef, ik bedoelde natuurlijk nachtje. Ze is nog lelijk ook en heeft ze een kind?

:* Neem nog een lijntje schat.
  donderdag 24 februari 2011 @ 14:36:59 #77
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_93255178
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 14:28 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Ja, ik ben diep gekwetst nu, dat snap je. ;(
pi_93255219
Ook op feestjes in de whoosah, karavaan enzo geweest TS? Het zou dan zeer goed kunnen dat wij elkaar daar wel is tegen het lijf zijn gelopen.. was daar zo'n beetje elk weekend wel.
pi_93255221
quote:
3s.gif Op donderdag 24 februari 2011 14:35 schreef Superlam het volgende:

[..]

Je snapt dat je argumenten kant noch wal raken. Iets met de pot verwijt de ketel.
Voor ik hier argumenten aan dan?

Ik heb ze nog niet gezien. Maar ik kan iets gemist hebben ..
pi_93255231
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 14:32 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 13:26 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Ik hoef ook niks de hele dag te doen, ben een verslag aan het schrijven en jij zorgt voor mijn vermaak. Dus helemaal werkloos ben je niet :)
- Epicurus
pi_93255355
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 14:37 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Voor ik hier argumenten aan dan?

Ik heb ze nog niet gezien. Maar ik kan iets gemist hebben ..
Fijn dat je zelfreflectie hebt :) Argumenten was inderdaad het foute woord, ik bedoelde natuurlijk gekakel.
pi_93255552
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 14:37 schreef Fes1-2 het volgende:
Ook op feestjes in de whoosah, karavaan enzo geweest TS? Het zou dan zeer goed kunnen dat wij elkaar daar wel is tegen het lijf zijn gelopen.. was daar zo'n beetje elk weekend wel.
Nou, in de Karavaan kwam ik vroeger weleens. Vriend van me heeft er voor de gein nog ff als "ober" op het strand gelopen. Had zijn eigen bedrijf, maar we waren er dan toch. Ik ben al zolang daar niet meer geweest. Volgens mij zat Jimmy s (naast de Karavaan) er en Salinas. Salinas zat meteen op de hoek als je het strand opging aan de rechterkant. Is de Karavaan nog beetje alternatief en worden er nog strandparties gehouden?

Onwijze houseparty s, daar. Wij hadden nooit kaartjes, maar door mij kwamen we vaak wel naar binnen. Beetje door babbelen.
pi_93255599
quote:
3s.gif Op donderdag 24 februari 2011 14:40 schreef Superlam het volgende:

[..]

Fijn dat je zelfreflectie hebt :) Argumenten was inderdaad het foute woord, ik bedoelde natuurlijk gekakel.
je bedoelt gekakkel, dat schrijf je namelijk zo.
pi_93255649
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 14:35 schreef missbehavin het volgende:

[..]

:* Neem nog een lijntje schat.
Ja, dat kan jij niet betalen van je secretaresse salarisje. Koop een wat leuke kleren. Investering in jezelf is nooit teveel
pi_93255663
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 14:46 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Ja, dat kan jij niet betalen van je secretaresse salarisje. Koop eens wat leuke kleren. Investering in jezelf is nooit teveel
pi_93255673
Karavaan en Whoosah altijd house en technofeestjes. Super vet! Ik kan sinds vorig jaar standaard gastenlijst regelen omdat ik toen zo'n beetje bij het meubilair ging horen :')
pi_93255677
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 14:35 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Ja, past wel bij je. Het is ook een schoonheid. Verbaal talent zal ze zeker hebben. Ben benieuwd of ze voor jou die Marokkaanse koffie en thee kan zetten. Niet meer reageren, want morgen ben ik hier toch niet meer.

Leef jij wel in het werkelijke leven. VElen hier niet, he
Jammer dat zij dat niet vindt.. ;( :P
Ze heeft genoeg talenten! En ik hoef geen Marokkaanse koffie/thee..zolang ze de Senseo aan kan zetten en water kan koken is het genoeg. :P

Maar ik vind het leuk op je te reageren...ben altijd benieuwd hoe je zal reageren. :)
  donderdag 24 februari 2011 @ 14:47:47 #88
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_93255724
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 14:46 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Ja, dat kan jij niet betalen van je secretaresse salarisje. Koop een wat leuke kleren. Investering in jezelf is nooit teveel
:D quoten is lastig he... :')
pi_93255785
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 14:36 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Ja, ik ben diep gekwetst nu, dat snap je. ;(
Moet ik je komen troosten :*
pi_93255862
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 14:45 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

http://www.vandale.nl/van(...)ds&searchQuery=kakel

Van Dale zegt wat anders.
- Epicurus
  donderdag 24 februari 2011 @ 14:50:44 #91
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_93255880
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 14:48 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Moet ik je komen troosten :*
Ik overleef het wel hoor. :*
  donderdag 24 februari 2011 @ 14:51:04 #92
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_93255899
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 14:50 schreef Devion het volgende:

[..]

http://www.vandale.nl/van(...)ds&searchQuery=kakel

Van Dale zegt wat anders.
Oh maar zij weet het vast beter! :7
pi_93255950
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 14:47 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Maar ze heeft een veel te hoog IQ voor quoten, dat kan je haar toch niet kwalijk nemen?

Ach dat werkloze trutje gaat dit gezeur toch niet langer volhouden en zijn we weer een crappy, doch hilarisch, topic kwijt.
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 14:51 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Oh maar zij weet het vast beter! :7
_O_
- Epicurus
  donderdag 24 februari 2011 @ 14:52:34 #94
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_93255966
Schraal, tijden (10 jaar) niet meer gebruikt dat woord maar is het eerste wat in me opkomt.
Een schraal wijf.

Ze blijft ook maar reageren op die bagger, of hij.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_93256182
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 14:52 schreef jackson het volgende:
Schraal, tijden (10 jaar) niet meer gebruikt dat woord maar is het eerste wat in me opkomt.
Een schraal wijf.

Ze blijft ook maar reageren op die bagger, of hij.
een kloon :P
Ik luister NL-Talig
pi_93256324
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 14:46 schreef Fes1-2 het volgende:
Karavaan en Whoosah altijd house en technofeestjes. Super vet! Ik kan sinds vorig jaar standaard gastenlijst regelen omdat ik toen zo'n beetje bij het meubilair ging horen :')
Is this an invitation? Haha.

Ik ben echt al jaren niet meer op een house of technofeest geweest. Ik weet wel toen ik me ontzettend k*t voelde dat het me in de jaartjes me er wel bovenop heeft geholpen.

Ik gebruikte weleens coke, maar heb in die jaren tijd nooit meer dan 5 gram gebruikt, maar het is raar maar waar, maar dat blijft altijd in je hoofd. Ik denk wel dat jij weet waarom. Op mij had coke een onwijs euforisch gevoel. Nam een muizensnufje, denk onderhand 1/4 van een hele lijn en dat deed ik maar 2x per maand. De laatste keer dat ik veelvuldig naar een hele grote housetent ging, toen, ik nam nooit pillen omdat het mijn ding niet was, nam een pil zat er in een pil heroine of lsd verwerkt. Ik kwam altijd in die tent, maar ik ben zo uit mijn dak gegaan, ik wist niet dat die troep erin zat en ik vind dat echt een teringstreek. Kocht die pillen nooit, want kon ze zo gratis krijgen. Omdat ik helemaal de weg kwijtraakte ben ik nooit meer geweest.

Maar goed, ben nog steeds into the house en techno. Denk ook niet dat dat er ooit uitgaat. Lachen he, mensen vonden mij helemaal geen housetype, maar ik kende na verloop van tijd iedereen.
pi_93256498
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 14:50 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Ik overleef het wel hoor. :*
Mooi! ;)
pi_93256506
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 14:47 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Nee joh, ga jij nou effe koffie en thee zetten.
Ik houd me helemaal niet met quoten bezig, maar jij in je zielig leven wel. Hee, die Maroc die ziet wat in je. Neem hem een keertje. Ben je weer eens geneukt. Je bent wel lelijk, hoor
pi_93256556
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 14:45 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Grapje hoop ik?
pi_93256648
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 15:03 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Nee joh, ga jij nou effe koffie en thee zetten.
Ik houd me helemaal niet met quoten bezig, maar jij in je zielig leven wel. Hee, die Maroc die ziet wat in je. Neem hem een keertje. Ben je weer eens geneukt. Je bent wel lelijk, hoor
Reageer je niet op mijn Van Dale opmerking, moet je me niet verbeteren?

Jij hebt echt geen oog voor wat mooi is, zowel innerlijk als uiterlijk.

Maar we hebben hier gewoon met een trolletje te maken die ziek thuis zit en niks beters te doen heeft.
- Epicurus
pi_93256758
quote:
5s.gif Op donderdag 24 februari 2011 15:04 schreef Superlam het volgende:

[..]

Grapje hoop ik?
Nee, zo schrijf je dat. Ik maak geen grapjes met domme luitjes en dat is bijna iedereen hier. Zo n laag niveau heb ik nog nooit meegemaakt en dat iedereen hier de godganse dag zit. Mijn god hoe zijn jullie opgevoed.

Ja, jullie ouders zullen proleten zijn, dat is wel een ding wat mij heel erg duidelijk is geworden.
pi_93256813
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 15:06 schreef Devion het volgende:

[..]

Reageer je niet op mijn Van Dale opmerking, moet je me niet verbeteren?

Jij hebt echt geen oog voor wat mooi is, zowel innerlijk als uiterlijk.

Maar we hebben hier gewoon met een trolletje te maken die ziek thuis zit en niks beters te doen heeft.
Ziekthuis is 1 woord.
pi_93256873
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 15:09 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Ziekthuis is 1 woord.
In welke taal?

Troll......
- Epicurus
pi_93256889
Zo heb mijn sport er weer op zitten voor vandaag, even koffie erbij en weer bijlezen hier O+
pi_93256910
quote:
17s.gif Op donderdag 24 februari 2011 15:11 schreef MalaCocinera het volgende:
Zo heb mijn sport er weer op zitten voor vandaag, even koffie erbij en weer bijlezen hier O+
Hoi mevrouw ik-vind-sixpacks-niks :N
- Epicurus
pi_93256973
quote:
Ja, haha. Ben er morgen niet, hoor en daarna natuurlijk al helemaal niet meer. Maar was wel lekker, denk ik?
  donderdag 24 februari 2011 @ 15:12:56 #107
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_93256975
quote:
Vermakelijk huh? O+
pi_93257026
TT: Deze bestaat niet meer.

reden: komt door bitches die misbruik van deze personen maken & ze daarna keihard laten droppen.
vrijdag 6 mei 2011 11:06 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
pi_93257027
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 15:09 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Ziekthuis is 1 woord.
:') , als je toch zo'n wijs persoon bent, vanwaar dan de hele tijd die drang jezelf zo te bewijzen en er dan ook nog zo verschrikkelijk in falen.
pi_93257218
quote:
3s.gif Op donderdag 24 februari 2011 15:14 schreef Superlam het volgende:

[..]

:') , als je toch zo'n wijs persoon bent, vanwaar dan de hele tijd die drang jezelf zo te bewijzen en er dan ook nog zo verschrikkelijk in falen.
Ik heb helemaal geen drang en dwang om mezelf te bewijzen. Waar zie ik FALEN? Ach, wat doe jij nu eigenlijk voor studie? Zal niet veel zijn en met het onderwijs is het in Nederland helemaal naar de klote. Maar wat kan jij dan wel?

Kan je misschien wassen, strijken, koken en het huis effe flink aan kant zetten. Mag je zo komen. Ik hoor het wel van je
pi_93257266
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 15:12 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Ja, haha. Ben er morgen niet, hoor en daarna natuurlijk al helemaal niet meer. Maar was wel lekker, denk ik?
Het was heerlijk :9 Dertig minuten lichte cardio en daarna 25 minuten pilates. Alles is weer los en soepel :7
pi_93257312
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 15:11 schreef Devion het volgende:

[..]

Hoi mevrouw ik-vind-sixpacks-niks :N
Ga jij eens even heel gauw aan de bitterballen en bier }:|
pi_93257353
Haha, waar haal je de energie vandaan
pi_93257455
quote:
8s.gif Op donderdag 24 februari 2011 15:19 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Ga jij eens even heel gauw aan de bitterballen en bier }:|
Ben nu een pak bastogne naar binnen aan het werken. Ook goed?
- Epicurus
pi_93257476
Je doet een beetje onaardig, watvoornaammoetikkiezen 8-)
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_93257516
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 15:17 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Ik heb helemaal geen drang en dwang om mezelf te bewijzen. Waar zie ik FALEN? Ach, wat doe jij nu eigenlijk voor studie? Zal niet veel zijn en met het onderwijs is het in Nederland helemaal naar de klote. Maar wat kan jij dan wel?

Kan je misschien wassen, strijken, koken en het huis effe flink aan kant zetten. Mag je zo komen. Ik hoor het wel van je
Mijn studie lijkt me in dit topic geenszins van belang, ik kan je echter wel verzekeren dat het een ver boven jouw pet studie is :).

Ik kan al die dingen die je opsomt prima, maar wat geeft jou het idee dat ik nu langs zou willen komen, als je een beetje wereldkennis had gehad wat je pretendeert in dit topic had je geweten dat een student op de donderdag avond bier gaat drinken met zijn maten en niet bij een verzuurde tante het huis gaat opruimen omdat ze zelf te lui is om ook maar iets anders te doen dan lui te hangen en waarschijnlijk uitkering trekken.
pi_93257638
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 15:20 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Haha, waar haal je de energie vandaan
Ik heb een goede conditie en het is gewoon lekker om te doen :9 Wat lees ik nou, ga je ons verlaten :'(
pi_93257807
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 15:21 schreef Devion het volgende:

[..]

Ben nu een pak bastogne naar binnen aan het werken. Ook goed?
pi_93257828
quote:
3s.gif Op donderdag 24 februari 2011 15:23 schreef Superlam het volgende:

[..]

Mijn studie lijkt me in dit topic geenszins van belang, ik kan je echter wel verzekeren dat het een ver boven jouw pet studie is :).

Ik kan al die dingen die je opsomt prima, maar wat geeft jou het idee dat ik nu langs zou willen komen, als je een beetje wereldkennis had gehad wat je pretendeert in dit topic had je geweten dat een student op de donderdag avond bier gaat drinken met zijn maten en niet bij een verzuurde tante het huis gaat opruimen omdat ze zelf te lui is om ook maar iets anders te doen dan lui te hangen en waarschijnlijk uitkering trekken.
Nou, dan zal ik eens snel iets aan je Nederlands gaan doen, want dat is niet al te best bij jou. Volgens mij ligt die studie van jou mij ook helemaal niet of zal mij nooit gelegen hebben. Ik zeg niet dat je langs zou willen komen. Donderdagavond, ook weer 1 woord. Uitkeringtrekken is 1 woord.

Zit jij ermee dat ik een uitkering krijg momenteel? Jij zit al tijden op mijn centen door mijn belastingbetaling. Ga maar werken met je luie donder, LOSER. Ik deed vroeger ook 3 dingen naast elkaar, jij weet niet eens waarover je het hebt. Weet je, ik graaf ook voor jou alvast een graf. Ben je daar ook weer van verzekerd.

Van mij mag de helft in Nederland weg, waaronder jij. Niksnut van de eerste orde
pi_93258062
quote:
6s.gif Op donderdag 24 februari 2011 15:25 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Ik heb een goede conditie en het is gewoon lekker om te doen :9 Wat lees ik nou, ga je ons verlaten :'(
Haha, niet zo dramatisch. Vind jou wel lief en aardig, komt omdat je ook wat ouder bent en humor hebt, tenminste ook die van mij. In het dagelijks leven heb ik nooit last, maar als van die nietszeggende jochies een mening over iemand gaan vormen. Tja..

Maar, HAPPy, ben nu nog niet weg, hoor.
pi_93258102
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 15:22 schreef Ripley het volgende:
Je doet een beetje onaardig, watvoornaammoetikkiezen 8-)
Niet teveel van aantrekken, joh
pi_93258245
Ziekthuis een woord... ik heb iets gemist volgens mij..

Gelukkig leer ik zelfs op Fok! bij. :)
pi_93258420
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 15:37 schreef Boudibou het volgende:
Ziekthuis een woord... ik heb iets gemist volgens mij..

Gelukkig leer ik zelfs op Fok! bij. :)
Vooral als het niet 1 woord is. :|W
quote:
17s.gif Op donderdag 24 februari 2011 15:29 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

En nu koffie erbij, met extra veel suiker en melk :9
- Epicurus
pi_93258516
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 15:41 schreef Devion het volgende:

[..]

[..]

Een foutje kan..voor de rest is ze perfect. ;)
pi_93258595
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 15:41 schreef Devion het volgende:

[..]

[..]

Devion,

hoe lang en hoe dik is dat pikkie van je en wat doe je er zoal mee? Er zal niet veel mee gedaan worden, maar vertel.

Je bent zometeen geil of je bent het nu, want doe je dan. Ik schat in een pornootje kijken, maar wij willen de rest horen
pi_93258775
Ja, het komt namelijk van ziekthuis zijn, maar jullie in jullie onderontwikkelde interneteducatie leren alles verkeerd. Ziekthuis zijn is een werkwoord. Comprendes?
pi_93258822
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 15:44 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Devion,

hoe lang en hoe dik is dat pikkie van je en wat doe je er zoal mee? Er zal niet veel mee gedaan worden, maar vertel.

Je bent zometeen geil of je bent het nu, want doe je dan. Ik schat in een pornootje kijken, maar wij willen de rest horen
Dikker en langer dan wat jij ooit in je mond hebt gehad :+

En dat laatste :')
- Epicurus
pi_93258842
Is er intussen nou al een onderdanige fokker gehosseld door TS?
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_93258884
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 15:48 schreef Devion het volgende:

[..]

Dikker en langer dan wat jij ooit in je mond hebt gehad :+

En dat laatste :')
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 15:47 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Ja, het komt namelijk van ziekthuis zijn, maar jullie in jullie onderontwikkelde internet educatie leren alles verkeerd. Ziekthuis zijn is een werkwoord. Comprendes?
Haha, klein en dun dus, whaha
Tjeemig, wat een ontwijkend antwoord. -1
pi_93258940
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 15:47 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Ja, het komt namelijk van ziekthuis zijn, maar jullie in jullie onderontwikkelde interneteducatie leren alles verkeerd. Ziekthuis zijn is een werkwoord. Comprendes?
Klopt niet! :)

Thuis is gewoon een toevoeging eraan, het wordt zeker niet aan elkaar geschreven.

Je mag uiteraard m'n ongelijk bewijzen middels betrouwbaar bewijs.
pi_93258945
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 15:47 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Mijn onderontwikkelde brein zegt dat jij hard er naast zit.

Het is geen werkwoord domme kut. |:(
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 15:48 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

Haha, klein en dun dus, whaha
Tjeemig, wat een ontwijkend antwoord. -1
Als ik het post geloof je me toch niet, dus waarom zou ik er serieus op in moeten gaan. Ik weet wel beter. :O
- Epicurus
pi_93258991
quote:
Een werkwoord?

Ik ziekthuis
jij ziekthuist
wij ziekthuizen
ik heb geziekthuisd?

:')
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_93259038
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 15:50 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Een werkwoord?

Ik ziekthuis
jij ziekthuist
wij ziekthuizen
ik heb geziekthuisd?

FOEI!

Ziekthuis -> Kofschip -> Geziekthuist.
- Epicurus
pi_93259042
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 15:29 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Nou, dan zal ik eens snel iets aan je Nederlands gaan doen, want dat is niet al te best bij jou. Volgens mij ligt die studie van jou mij ook helemaal niet of zal mij nooit gelegen hebben. Ik zeg niet dat je langs zou willen komen. Donderdagavond, ook weer 1 woord. Uitkeringtrekken is 1 woord.

Zit jij ermee dat ik een uitkering krijg momenteel? Jij zit al tijden op mijn centen door mijn belastingbetaling. Ga maar werken met je luie donder, LOSER. Ik deed vroeger ook 3 dingen naast elkaar, jij weet niet eens waarover je het hebt. Weet je, ik graaf ook voor jou alvast een graf. Ben je daar ook weer van verzekerd.

Van mij mag de helft in Nederland weg, waaronder jij. Niksnut van de eerste orde
Volgens mij heeft iets doen in het algemeen jou nooit gelegen. Ik vind het overigens heel fijn dat je zo goed Nederlands kan, heb je tenminste iets om over te zeiken bij andere in al die tijd dat je niks doet.

Of ik ermee zit dat jij een uitkering krijgt? Dat lijkt me een understatement, als je eens van je luie reet zou komen kan dat ook alleen maar ten goede komen aan je karakter. Fijn dat je weet te vertellen wat ik allemaal doe naast mijn studie en dat ik niet werk. :W

Om terug te komen op je laatste alinea, de pot verwijt de ketel. w/
pi_93259043
Ja, maar jij hebt het VMBO niet eens volbracht. Je bent toch gedoubleerd? Geeft niet joh, ik betaal wel weer voor zo n ondermatige ventje zoals jij
pi_93259073
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 15:51 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Ja, maar jij hebt het VMBO niet eens volbracht. Je bent toch gedoubleerd? Geeft niet joh, ik betaal wel weer voor zo n ondermatige ventje zoals jij
Met je royale uitkering? Ooh snap.....
- Epicurus
  donderdag 24 februari 2011 @ 15:53:54 #137
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_93259139
Is deze onzin nou nog steeds bezig.
pi_93259163
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 15:51 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
pi_93259231
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 15:35 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Niet teveel van aantrekken, joh
Wat ben je toch een schat :*
pi_93259240
Vraag me af waar Seven. is. Die springt vast wel in de bres voor onze troll.
- Epicurus
pi_93259353
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 15:41 schreef Devion het volgende:

[..]

[..]

Nog even en je mag me insmeren met bodylotion :P Nu doe ik het ff zelf, heb net gedouched namelijk.
pi_93259400
Haha, over dat ziek thuis was trouwens een geintje, maar jullie zijn zo, nee niet dom, maar superdom en ook niet leuk en zitten zo ergens aan vast. Ja, aan laptoppie. Ga eens eens een keer echt neuken en dan weet je hoe de wereld inelkaar zit.

Ik ben blij dat ik nooit een kind uitgesproten heb en dan zeker niet een van jullie.

Maar jullie zullen het er perfect gaan afbrengen in jullie leven hoop ik, is mijn oude dagsvoorziening ook weer veiliggesteld. Wordt wel pezen voor jullie, maar vertel eens, hoeveel schuld hebben jullie nu opgebouwd? Nederland is een armlastig land geworden, maar je mag het me gewoon prive vertellen.

Wees niet beroerd en tell me your details. My lips are sealed
pi_93259420
quote:
12s.gif Op donderdag 24 februari 2011 15:57 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Nog even en je mag me insmeren met bodylotion :P Nu doe ik het ff zelf, heb net gedouched namelijk.
_O_
- Epicurus
pi_93259533
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 15:53 schreef Royco1 het volgende:
Is deze onzin nou nog steeds bezig.
Komt hij weer aankakken. Wees niet gevreesd, vanaf vanmorgen zit niemand mij hier meer. Ach, alleen met Mala was het enigszins leuk. De rest kan me gestolen worden.

Wat die mannen betreft en dat heb ik altijd al gehad, 99,99% is bagger. Nou, ik heb het hier even geprobeerd, maar kwam er niet uit, of juist weer wel. Soort bevestiging
pi_93259543
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 15:58 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Haha, over dat ziek thuis was trouwens een geintje, maar jullie zijn zo, nee niet dom, maar superdom en ook niet leuk en zitten zo ergens aan vast. Ja, aan laptoppie. Ga eens eens een keer echt neuken en dan weet je hoe de wereld inelkaar zit.

Ik ben blij dat ik nooit een kind uitgesproten heb en dan zeker niet een van jullie.

Maar jullie zullen het er perfect gaan afbrengen in jullie leven hoop ik, is mijn oude dagsvoorziening ook weer veiliggesteld. Wordt wel pezen voor jullie, maar vertel eens, hoeveel schuld hebben jullie nu opgebouwd? Nederland is een armlastig land geworden, maar je mag het me gewoon prive vertellen.

Wees niet beroerd en tell me your details. My lips are sealed
Sarcasme werkt niet op internet en betwijfel of het ook zo bedoelt was, gezien de vele achterlijke opmerkingen die je hebt gemaakt.

Je fixatie op sex is interessant en doet vermoeden dat je een ernstig tekort hebt.

Over Nederland heb ik maar 1 dingen te zeggen. Adieu over 5 jaar. :Y

Als 99% van de mannen bagger is, ligt het dan gewoon niet aan jezelf?
- Epicurus
  donderdag 24 februari 2011 @ 16:03:27 #146
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_93259657
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 16:01 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Komt hij weer aankakken. Wees niet gevreesd, vanaf vanmorgen zit niemand mij hier meer. Ach, alleen met Mala was het enigszins leuk. De rest kan me gestolen worden.

Wat die mannen betreft en dat heb ik altijd al gehad, 99,99% is bagger. Nou, ik heb het hier even geprobeerd, maar kwam er niet uit, of juist weer wel. Soort bevestiging
Het is wees niet bevreesd.
Dat had je toch moeten weten met jouw superieure intelligentie.
pi_93259685
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 16:01 schreef Devion het volgende:

[..]

Sarcasme werkt niet op internet en betwijfel of het ook zo bedoelt was, gezien de vele achterlijke opmerkingen die je hebt gemaakt.

Je fixatie op sex is interessant en doet vermoeden dat je een ernstig tekort hebt.

Ik begin het idee te krijgen dat je serieus interesse hebt. Je bent al 2 dagen lang op iedere post aan het reageren, waarom bespaar je jezelf niet de moeite.
pi_93259724
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 16:01 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Of je vindt die 0,01% of je wordt lesbisch. Problem solved !
pi_93259789
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 16:01 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Dat zei je gister ook ;)

Je bent verslaafd. Wen er maar aan. Geef er een positieve wending aan.stel een doel.. Je doel: :P80 verstoten van de eerste plek...clearly you are ..the chosen one :+
pi_93259793
quote:
3s.gif Op donderdag 24 februari 2011 16:04 schreef Superlam het volgende:

[..]

Ik begin het idee te krijgen dat je serieus interesse hebt. Je bent al 2 dagen lang op iedere post aan het reageren, waarom bespaar je jezelf niet de moeite.
Omdat(Wat jij niet hebt gelezen wss) een verslag aan het schrijven ben en dit topic echt geweldig vind. :Y Tis de broodnodige afleiding op een saaie werkdag :O.(Reageer ook in andere topics btw ;))
- Epicurus
pi_93259891
quote:
3s.gif Op donderdag 24 februari 2011 16:04 schreef Superlam het volgende:

[..]

Ja, maar daarvoor heb je mij nog nooit gezien. Ik ben ziek thuis al twee dagen, heb vriendje, was nog geen echt vriendje hoor de deur gewezen en ja, wat moet je dan? Dus ik had zo iets van "ff zo n nieuw internetforumpje aanboren, kom ik die dagen ook weer door" Begint aardig te lukken. Ik moet nog steeds die kutzooi opruimen hier. Heb je echt geen zin om me te komen helpen?
pi_93260021
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 16:08 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Ja, maar daarvoor heb je mij nog nooit gezien. Ik ben ziek thuis al twee dagen, heb vriendje, was nog geen echt vriendje hoor de deur gewezen en ja, wat moet je dan? Dus ik had zo iets van "ff zo n nieuw internetforumpje aanboren, kom ik die dagen ook weer door" Begint aardig te lukken. Ik moet nog steeds die kutzooi opruimen hier. Heb je echt geen zin om me te komen helpen?
Jouw verhaal verandert echt met elke post......
- Epicurus
pi_93260284
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 16:01 schreef Devion het volgende:

[..]

Ik ga jou een even een spiegel voorhouden. Je Nederlands is belabberd. Bedoeld was schrijf je zo, seks in het Nederlands dus zo. En over Nederland, als je nu die ballen hebt dan stap je nu op .

Ik vroeg hoe groot jouw pikkie was en hoe dik. Daar kreeg ik geen antwoord op. Beetje vreemd. Ja, een kinderlijk antwoord, maar dan kan je beter je mond houden.

Maar als je het hier toch nog even wil zeggen. You have the total freedom to do it.
pi_93260305
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 16:10 schreef Devion het volgende:

[..]

Jouw verhaal verandert echt met elke post......
Houdt het wel spannend c_/
pi_93260442
quote:
6s.gif Op donderdag 24 februari 2011 16:15 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Houdt het wel spannend c_/
Whaha, lekker bakkie mutsie flutsie.

Wacht wacht, het was natuurlijk WAS vriendje, anders krijgen we dat weer van dat BAGGON figuur van een Devion, had, maar was ook geen echt vriendje, maar hij had nu wel ff makkelijk voor alle inzetten geweest, behalve seks. Dat is over
pi_93260715
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 16:18 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Whaha, lekker bakkie mutsie flutsie.

Zal ik er eentje voor jouw zetten O+, ze zijn wel op oorlogssterkte en niet kinderlijk aangelengd met melk en suiker als bij Devion :{w
pi_93261238
quote:
17s.gif Op donderdag 24 februari 2011 16:23 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Zal ik er eentje voor jouw zetten O+, ze zijn wel op oorlogssterkte en niet kinderlijk aangelengd met melk en suiker als bij Devion :{w
Ja.ik neem wel de whiskey mee, Kan het dan Irish Coffee worden? Oh, krijg ineens trek in slagroom. Ik houd helemaal niet van zoet, maar slagroom, vooral zelf gemaakt, nou ja zelf en vind ook de hazelnootgebakjes, maar sowieso houd ik daarvan, van Kelder uit Den Haag errug lekkuh.

Maar, ik lust alles. Alleen toen ik in Brazilie op een markt was, waar ook een vleesmarkt was, toen had ik zoiets van ik eet nooit meer vlees. Kadavers en de stank die ervan afkwam, je wil het niet weten, maar ik kon niet begrijpen dat die mensen dat nog kochten. Tja, ze konden niet anders. Ja, trek ook weleens de oorlogsgebieden in zonder reisbegeleiding..
pi_93261438
Dit moet echte liefde zijn, je houd ook van het hazelnootgebak van Maison Kelder O+
pi_93261815
Ja, wie niet. Maar ken je ze echt. Ging ze weleens halen toen ik in Tha Haque werkte. Ik zou het nu echt op moeten zoeken waar ze zitten, maar echt heerlijk. Maar jij komt toch uit Rotjeknor of toch Den Haag? Zeg anders maar in, zoals dat hier heet PM, haha.

Ze zijn zo bekend geworden omdat het Koninklijk Huis daar speciaal hun gebak vandaan haalde. Ja, toen kon ik niet achterblijven. Maar, ik houd sowieso van hazelnootgebak, maar je kan mij alles voorschotelen. Ik weet vaak niet hoe het heet, omdat ik geen kookwonder ben, maar ik heb het allemaal wel gegeten.

Ik eet overal. Zat in Venuezuela soepje te eten, dat zat vol met kraakbeen, maar de smaak was voortreffelijk. Ben bijna wel doodgebleven door die botten, maar hadden die mensen voor die paar centen dat ik dat soeppie van hun kocht weet de hele dag te eten en te drinken met hun kinderen.
pi_93261955
Ik heb heel lang in Den Haag gewoond, je kan daar niet wonen en Maison Kelder niet kennen :N
pi_93262035
Maar hoezo nu dan in Rotterdam? Werk of zo? Relatie. Ik vind kom er allebei graag, maar ik heb altijd bij Den Haag, wat rustiger.
pi_93262095
Dit topic moet echt heel gauw over zijn..
pi_93262120
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 16:50 schreef Boudibou het volgende:
Hoezo?
pi_93262155
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 16:49 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Maar hoezo nu dan in Rotterdam? Werk of zo? Relatie. Ik vind kom er allebei graag, maar ik heb altijd bij Den Haag, wat rustiger.
Mijn huis in Den Haag wer gesloopt en ik wilde goedkoop dicht bij het centrum :P Dan is rotjeknor vele malen goedkoper dan Den Haag :+
pi_93262386
quote:
6s.gif Op donderdag 24 februari 2011 16:51 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Mijn huis in Den Haag wer gesloopt en ik wilde goedkoop dicht bij het centrum :P Dan is rotjeknor vele malen goedkoper dan Den Haag :+
Ja, dat is zeker waar. Ik heb met Rotterdam zo dat is beter om beetje uit te gaan, vind ik op zich beter dan de binnenstad van Den Haag. Ken jij het Zwarte Pad? Vond ik heel erg gezellig, maar nu is het altijd zo druk, en ik heb ook niet meer zo n zin om ergens naartoe te gaan als het overal onwijs druk is.

Ik email je wel gewoon waar ik woon en wat je zegt Rotjeknor is veel goedkoper dan Den Haag Centrum.
pi_93262430
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 16:50 schreef Boudibou het volgende:
Ja, als ik mijn afkondiging hier doe.
  donderdag 24 februari 2011 @ 17:01:36 #167
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_93262607
Dit moet wel de slechtste topic-reeks zijn op heel FOK! :')
pi_93262792
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 16:56 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Ja, dat is zeker waar. Ik heb met Rotterdam zo dat is beter om beetje uit te gaan, vind ik op zich beter dan de binnenstad van Den Haag. Ken jij het Zwarte Pad? Vond ik heel erg gezellig, maar nu is het altijd zo druk, en ik heb ook niet meer zo n zin om ergens naartoe te gaan als het overal onwijs druk is.

Ik email je wel gewoon waar ik woon en wat je zegt Rotjeknor is veel goedkoper dan Den Haag Centrum.
Ik opgegroeid in scheveningen, zwarte pad ken ik zeker :7
pi_93263196
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 16:50 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Hoezo?
Hoezo niet?
pi_93265201
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 16:57 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Ja, als ik mijn afkondiging hier doe.
Hoi mooie meid, hoe was je dag vandaag?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_93265285
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 18:03 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Hoi mooie meid, hoe was je dag vandaag?
Eindelijk een man die lief tegen haar doet O+
pi_93265348
quote:
17s.gif Op donderdag 24 februari 2011 18:05 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Eindelijk een man die lief tegen haar doet O+
ik ben benieuwd hoe ze reageert, hihi
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_93268154
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 18:07 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

ik ben benieuwd hoe ze reageert, hihi
Oh wat een lieve reactie ^)
pi_93268210
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 17:01 schreef Premium_Quality het volgende:
Dit moet wel de slechtste topic-reeks zijn op heel FOK! :')
Jij hebt weinig kaas gegeten van commercie begrijp ik, daarom zit je nog steeds aan die Premium Heineken
pi_93268213
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 19:15 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Oh wat een lieve reactie ^)
Wat heb je gegeten snoezepoes?
pi_93268254
quote:
17s.gif Op donderdag 24 februari 2011 19:16 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Wat heb je gegeten snoezepoes?
Hallo scheetje *;
Spagetti, en jij?
-x-
pi_93268358
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 19:17 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Hallo scheetje *;
Spagetti, en jij?
-x-
Bulgur, kofte en spinazie :9

Ik was bang dat je afscheid had genomen :@
pi_93268372
Houd jij de boel hier ff in de gaten? _O_
Moet ff boodschappen doen en ben ff ergens hier beetje aan het rellen, waar ik de hele achtergrond niet van ken, aber wass macht es aus. Keine Flaussssssss
pi_93268432
pi_93268445
Maar natuurlijk :7
pi_93268455
quote:
17s.gif Op donderdag 24 februari 2011 19:19 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Bulgur, kofte en spinazie :9

Ik was bang dat je afscheid had genomen :@
Zo, en jij zegt dat je niet kan koken ? Mijn god, je bent wel internationaal
bezig elke avond.

Hoeveel mannen heb je niet per avond?
pi_93268530
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 19:21 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Zo, en jij zegt dat je niet kan koken ? Mijn god, je bent wel internationaal
bezig elke avond.

Hoeveel mannen heb je niet per avond?
Geen.
pi_93268601
quote:
9s.gif Op donderdag 24 februari 2011 19:23 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Geen.
Ja,maar de liefde van de man ..
Nou van mij ook hoor, haha

Maar ik vind het wel leuk om met jou eens onder de tafel te kletsen/praten
pi_93268785
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 19:24 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Ja,maar de liefde van de man ..
Nou van mij ook hoor, haha

Maar ik vind het wel leuk om met jou eens onder de tafel te kletsen/praten
Ga snel boodschappen doen en vertel ons alles over die rel O+
pi_93268980
Ik heb last van mijn darmen. Heb ik ineens weer meer gegeten, buikpijn, opgezette buik (was ie toch al), maar voel me ineens weer heel erg misselijk. Opgeblazen gevoel. Als ik er morgen niet meer ben dan weet je dat ik doet ben. Neem jij mijn heritage hier dan even over, dan moet het goedkomen -xxxxxxx-
pi_93269005
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 19:21 schreef Boudibou het volgende:
wat zit je te janken?
pi_93269177
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 19:32 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Ik heb last van mijn darmen. Heb ik ineens weer meer gegeten, buikpijn, opgezette buik (was ie toch al), maar voel me ineens weer heel erg misselijk. Opgeblazen gevoel. Als ik er morgen niet meer ben dan weet je dat ik doet ben. Neem jij mijn heritage hier dan even over, dan moet het goedkomen -xxxxxxx-
dood
pi_93269357
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 19:32 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

wat zit je te janken?
Janken? Nee joh gekkie!
pi_93269454
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 19:39 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Janken? Nee joh gekkie!
Da s toch zo n jankend poppetje.
Wat ben je aan het doen en wat heb je gegeten?
Wat studeer je eigenlijk, doe maar globaal, maar ben
je pas 20 of 21. Da s wel weer lekker. Ben op slag beter
pi_93269580
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 19:41 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Da s toch zo n jankend poppetje.
Wat ben je aan het doen en wat heb je gegeten?
Wat studeer je eigenlijk, doe maar globaal, maar ben
je pas 20 of 21. Da s wel weer lekker. Ben op slag beter
Sarcastisch poppetje.

Politicologie, ja 20, nog niets gegeten, half serie aan het kijken.
Nog meer vragen?
pi_93269594
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 19:39 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Janken? Nee joh gekkie!
Nog een vraagje. Nog maar ff hierblijven, want anders kots ik buiten de hele boel onder.
Je woonde toch in het midden van het land en ik ziek Ajax en Uni Masterdam staan. Amsterdam ligt hier niet in tha middle, hoor. Maar ik kan wat gemist hebben ..
pi_93269668
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 19:44 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Nog een vraagje. Nog maar ff hierblijven, want anders kots ik buiten de hele boel onder.
Je woonde toch in het midden van het land en ik ziek Ajax en Uni Masterdam staan. Amsterdam ligt hier niet in tha middle, hoor. Maar ik kan wat gemist hebben ..
Nog niet..biijjnaa.
pi_93269679
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 19:43 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Sarcastisch poppetje.

Politicologie, ja 20, nog niets gegeten, half serie aan het kijken.
Nog meer vragen?
Nou, je klinkt heel erg lief.

Nou, ik zit hier ook effe in de politiek.
Jij links ik rechts, dat houdt elkaar lekker in evenwicht.
pi_93269718
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 19:45 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Nog niet..biijjnaa.
Wat bijna?
pi_93269726
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 19:45 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Nou, je klinkt heel erg lief.

Nou, ik zit hier ook effe in de politiek.
Jij links ik rechts, dat houdt elkaar lekker in evenwicht.
Dank. En ik ben zeker niet links..
pi_93269777
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 19:46 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Dank. En ik ben zeker niet links..
Maar alle Marokkanen zijn toch links?
Of nu niet meer nu Femke de benen heeft genomen?
pi_93269847
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 19:32 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Wat een eer! Maar ik denk niet dat ik het zo goed kan als jij :@
pi_93269935
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 19:47 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Maar alle Marokkanen zijn toch links?
Of nu niet meer nu Femke de benen heeft genomen?
Jij veralgemeniseert wel heel makkelijk de hele tijd..

pi_93269946
quote:
11s.gif Op donderdag 24 februari 2011 19:48 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Wat een eer! Maar ik denk niet dat ik het zo goed kan als jij :@
Ik weet zeker van wel. En al die mannen die van jou lekkere gerechten hebben gehoord joh, die staan echt te trappelen. Ik kan echt niet koken. Ja, uit een kookboek, maar moet mijn leven ff helemaal gaan veranderen.
  donderdag 24 februari 2011 @ 19:53:00 #200
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_93270057
Is dit topic alleen voor vrouwen die zoeken?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_93270082
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 19:50 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Jij veralgemeniseert wel heel makkelijk de hele tijd..

Nee, maar jij kent mijn achtergrond met Marokkanen toch niet.
Veel Marokkanen veralgemeniseren ook.
Maar, hoeveelste jaars zit je dan op het UvA, is dat de Wibautstraat?
Daarnaast zit de HEAO, daar heb ik ook nog uitgehangen. Ligt naast elkaar
Ik kom echt niet meer op die straat.
Maar je kan het toch wel effe zeggen. Doe het desnoods in een PBtje
pi_93270130
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 19:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Nee hoor, Piet, omdat jij zoveel over paardenvlees weet, ben je hier ook welkom.
pi_93270226
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 19:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Nee hoor als jij op zoek bent naar een jonge God, die alleen met een schortje aan in je keuken staat kan dat ook :9
pi_93270357
quote:
6s.gif Op donderdag 24 februari 2011 19:56 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Nee hoor als jij op zoek bent naar een jonge God, die alleen met een schortje aan in je keuken staat kan dat ook :9
Haha, helemaal mee eens -x-
pi_93270462
Iemand een samenvatting van de eerste 5 delen? Of is dat net zo helder als de topicstart?
  donderdag 24 februari 2011 @ 20:02:20 #206
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_93270491
quote:
6s.gif Op donderdag 24 februari 2011 19:56 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

* Pietverdriet pakt een pak vla en een slagroomspuit
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_93270556
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 20:02 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

* Pietverdriet pakt een pak vla en een slagroomspuit
Dat wil ik wel van Devion's buik aflikken :9 Een jonge sportieve God van 23, 1.93 lang O+
pi_93270591
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 19:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Piet, we hebben hier voor elk wat wils.
Dus zoek je de ene dag een vrouw, de andere dag 2 of meer,
everything can be aranged.
Zoek je een man, meerderen, ook goed.
Kinderen onder de 18 en dieren hebben we hier niet, daar
zal je een ander topicje voor op moeten zoeken.

Maar ik zou zeggen, duik in onze diepe kweekvijver, en gij zult zeker
vinden. Het is hier beter dan RP (lees: RelatiePlanet).

Het is bij ons ook "niet goed, geld terug"". Doe we niet moeilijk over,
alleen willen we wel een voorschot van 1200 euro zien.

Ik hoop dat ik je voldoende heb geinformeerd en hoop dat je met onze
voorwaarden in wilt stemmen.

Digitale handtekening en creditcardnummer is voldoende.

Maar,

ik zeg je erbij, de komende jaren zit je gebeiteld.
pi_93270642
Dit topic wordt steeds briljanter _O-
pi_93270677
quote:
10s.gif Op donderdag 24 februari 2011 20:05 schreef MalaCocinera het volgende:
Dit topic wordt steeds briljanter _O-
Haha, hoe dat zo?
pi_93270740
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 20:06 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Haha, hoe dat zo?
Door jouw aanwezigheid, snoes!
pi_93270972
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 20:01 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Iemand een samenvatting van de eerste 5 delen? Of is dat net zo helder als de topicstart?
Vraag maar raak, maar nu ff aan MalaCocinera, want ik ga ff boodschappen doen. MalaCocinera en ik zijn beiden directeur van RelatieloosNee, want dat wil natuurlijk geen hond dus wij zoeken voor ieder een geschikte partner. We zijn 100% discreet, maar je mag hier alles posten.

Wacht, MalaCocinera is algemeen directeur en ik ben financieel directeur, maar we weten allebei van de hoed en de rand, dus dat gaat zeker goedkomen.

Geef je persoonlijke voorkeuren zoals cupmaat etc..of penislengte/-dikte. Alles mag bij ons gezegd en gevraagd worden, maar geen dieren en kinderen onder de 18. Uitgebreide adv volgt!

MvG,
RelatieloosNee

[ Bericht 5% gewijzigd door watvoornaammoetikkiezen op 24-02-2011 20:23:57 ]
pi_93271040
quote:
17s.gif Op donderdag 24 februari 2011 20:08 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Door jouw aanwezigheid, snoes!
O+ O+ O+
pi_93271900
Wat betekent mala cochinera eigenlijk? :)
pi_93272103
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 20:27 schreef Boudibou het volgende:
Wat betekent mala cochinera eigenlijk? :)
Valse heks.
pi_93272314
Dan heb je je naam iig alvast mee :)
pi_93272379
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 20:33 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Dan heb je je naam iig alvast mee :)
Net als jij.
pi_93272391
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 20:29 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Valse heks.
A'ight, heksjuh :*
pi_93272536
quote:
12s.gif Op donderdag 24 februari 2011 20:29 schreef MalaCocinera het volgende:
Valse heks.
Heulemaal niet. Mala cocinera = slechte kok. :P
pi_93272568
Loopt wel goed trouwens, dit topic.
pi_93272608
quote:
17s.gif Op donderdag 24 februari 2011 20:34 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Net als jij.
Ik denk dat een held op sokken aardig geslacht wordt door een valse heks :(

Maar het is slechte kok dus?

Ik ben een pragmatische kok
pi_93272669
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 20:37 schreef Techno het volgende:

[..]

Nou verpest het niet!
pi_93272735
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 20:39 schreef Held_op_Sokken het volgende:

[..]

Ik denk dat een held op sokken aardig geslacht wordt door een valse heks :(

Maar het is slechte kok dus?

Ik ben een pragmatische kok
Koken is niet mijn sterkste kant nee :@
pi_93272759
quote:
9s.gif Op donderdag 24 februari 2011 20:40 schreef MalaCocinera het volgende:
Nou verpest het niet!
Sorry. :@
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_93272783
quote:
9s.gif Op donderdag 24 februari 2011 20:41 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Koken is niet mijn sterkste kant nee :@
Van mij zou je zeven dagen in de week de mogelijkheid krijgen om jezelf hierin te ontwikkelen!
pi_93272872
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 20:41 schreef Techno het volgende:

[..]

Sorry. :@
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooh ja dat is waar! Waar blijft ze nou?
pi_93275786
quote:
10s.gif Op donderdag 24 februari 2011 20:37 schreef Techno het volgende:

[..]

Was ff boodschappen doen, maar mala cocinera, aaaaaaaaa s staan in het Spaans voor vrouwelijk, betekent het letterlijk slechte kokkin, dus geen kok, want dan had het malo cocinero geweest. Sorry, 9 voor Spaans op de middelbare school.

Maar het kan ook een vrije vertaling zijn en dan kan het best op heks uitkomen. Je moet het maar zo zien iemand die heel erg slecht kookt, vergiftigt iemand. Nee, ik weet het ik spoor niet, maar dit moet je toch maar voor lief aannemen.
pi_93275953
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 20:34 schreef Boudibou het volgende:

[..]

A'ight, heksjuh :*
Dat aight schrijf je aanelkaar toch. Zoiets als aight waigggggggggter. Ff aan mijn Marokkaanse achterhoede vragen, die ik vandaag niet zie, haha
pi_93276196
Wat heb je gehaald?
  donderdag 24 februari 2011 @ 21:34:15 #230
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_93276616
hoe oud ben je eigenlijk ts

puur uit nieuwsgierigheid
pi_93276956
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 21:26 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Dat aight schrijf je aanelkaar toch. Zoiets als aight waigggggggggter. Ff aan mijn Marokkaanse achterhoede vragen, die ik vandaag niet zie, haha
Nietes. De apostrofe duidt op een weglating van letters. A'ight is zeker weten wel juist. De rest van je post snap ik niet :)
pi_93277368
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 21:24 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

Maar het kan ook een vrije vertaling zijn en dan kan het best op heks uitkomen. Je moet het maar zo zien iemand die heel erg slecht kookt, vergiftigt iemand. Nee, ik weet het ik spoor niet, maar dit moet je toch maar voor lief aannemen.
Gifmengster/heks inderdaad ^O^
  donderdag 24 februari 2011 @ 21:47:48 #233
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_93277714
ijt homie
pi_93277837
quote:
7s.gif Op donderdag 24 februari 2011 21:29 schreef MalaCocinera het volgende:
Wat heb je gehaald?
Nou, dat zijn maar drie flessen rode wijn geweest, maar dat rellen gebeurde dus effe in de drankstore. Marokkaans grietje wat er staat en ze mag me niet, en ik doe het echt niet omdat ze Marokkaans is, maar vorige keer zei ik tegen haar dat ze die twee flessen likeur even op de toonbank moest zetten. Tasje eromheen en klaar ik Kees. Nee, ze wilde ze me aangeven, maar ik was nog met mijn pinpas bezig. Zei ik tegen haar "laat die flessen gewoon even staan, dan kom ik er zo aan. Werd ze nijdig, draaide ze zich om en ze zei KUTWIJF tegen me. Dus vanavond zeg ik tegen haar twee weken geleden gezien "jij zei vorige keer KUTWIJF tegen mij, he". Zegt ze "begin je nu weer"", maar er stond een Antiliaanse bezopen gast in die winkel, die blijkbaar iets tegen Nederlanders heeft, niet elke Antiliaan heeft dat maar die begon een beetje in zijn gebrekkige Nederlands te lullen, van "laat dat meisje met rust". Het is een Marokkaans uitziend delletje. Dus zij gaf mij hier in die drankstore niet mijn fles, ze blokkeerde zogezegd mijn pin, dan wordt het OK eruit gehaald, tenminste mag ik hopen, heb nog niet gekeken. Dus ik had zo van ik wil toch wat te zuipen hebben momenteel en ging die supermercado in, maar die gast was echt bezopen. Hij wist niet hoe snel hij achter me aan moest hobbelen, maar toen ik aan de kassa zei en hij was na 2 of 3 mensen aan de beurt "jij bent straal bezopen", zei hij van "dat ga ik vanavond pas doen", maar ik heb hem aan zien komen rijden, maar mensen hebben dat allemaal gehoord. Ik heb niks tegen iemand, geen nationaliteit etc. , maar als iemand niet normaal doet, dan ga ik echt niet uit de weg. Kijk die reclames maar eens op de tv, waarin een vrouwtje van 80 iemand in die brillenzaak iemand van zich afslaat. Thats me, hhaa
pi_93278099
Rode wijn mag ik ook een glaasje O+
pi_93278961
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 21:38 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Nietes. De apostrofe duidt op een weglating van letters. A'ight is zeker weten wel juist. De rest van je post snap ik niet :)
quote:
17s.gif Op donderdag 24 februari 2011 21:52 schreef MalaCocinera het volgende:
Rode wijn mag ik ook een glaasje O+
Tuurlijk, wel meer, hoor.
Gezellig iemand die een beetje met me mee zuipt.
Die gozer was echt zwaar dronken en dat heb ik met een
Marokkaanse gast hier ook meegemaakt, met van die gouden tanden.
Nee Boudi, ik heb het niet over jou, maar dus die stond met zichzelf
ook hier weer in die drankstore, 2 lieve schattige Marokkaanse Dodootjes
en hij. Hij lachte wel, maar hij wilde voordringen, dus ik klop hem op zijn
schouder en zeg "he vriend, ik dacht toch dat ik aan de beurt was". Gewoon
ff lachen erbij. Ik ging natuurlijk wel eerst.

Oh, Boudibou, ik hoop wel dat jij anders bent. Maar Marokkanen hebben dezelfde
mentaliteit als ik, Nederlandse, misschien 1 van de weinigen, als iets over is dan
is het over. Wat mij betreft.

Bij Marokkanen, velen, die goede, blijft Allah een beetje in het midden staan.
Nee joh, een Marokkaan neukt alleen met andere Nederlanders en medelanders
en daarna zal het toch overgaan. Gelukkig, ikkie niet verliefd geweest.
pi_93279791
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 22:01 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

[..]

Tuurlijk, wel meer, hoor.
Gezellig iemand die een beetje met me mee zuipt.
Die gozer was echt zwaar dronken en dat heb ik met een
Marokkaanse gast hier ook meegemaakt, met van die gouden tanden.
Nee Boudi, ik heb het niet over jou, maar dus die stond met zichzelf
ook hier weer in die drankstore, 2 lieve schattige Marokkaanse Dodootjes
en hij. Hij lachte wel, maar hij wilde voordringen, dus ik klop hem op zijn
schouder en zeg "he vriend, ik dacht toch dat ik aan de beurt was". Gewoon
ff lachen erbij. Ik ging natuurlijk wel eerst.

Oh, Boudibou, ik hoop wel dat jij anders bent. Maar Marokkanen hebben dezelfde
mentaliteit als ik, Nederlandse, misschien 1 van de weinigen, als iets over is dan
is het over. Wat mij betreft.

Bij Marokkanen, velen, die goede, blijft Allah een beetje in het midden staan.
Nee joh, een Marokkaan neukt alleen met andere Nederlanders en medelanders
en daarna zal het toch overgaan. Gelukkig, ikkie niet verliefd geweest.
Ja, ik ben anders dan de meesten ja.

Voor wie hoop je dat?
pi_93280766
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:11 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Ja, ik ben anders dan de meesten ja.

Voor wie hoop je dat?
Haha, en voor wie hoop je dat?
Wees ff duidelijk. Wie post is dat Hassan 6 of ik?
pi_93281039
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 22:23 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Haha, en voor wie hoop je dat?
Wees ff duidelijk. Wie post is dat Hassan 6 of ik?
Jij zegt; Hopelijk ben je anders.....

Ik zeg; Voor wie hoop je dat?

Gezien de complexiteit van deze woordenwisseling kan ik me indenken dat je onderweg de draad kwijt kunt raken :P
pi_93281183
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:26 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Jij zegt; Hopelijk ben je anders.....

Ik zeg; Voor wie hoop je dat?

Gezien de complexiteit van deze woordenwisseling kan ik me indenken dat je onderweg de draad kwijt kunt raken :P
Ja, mijn intellect zit in mijn kleine teen, of misschien is ie eruit gedropen. Ach, vermoeiend mensen zonder echte passie
pi_93281368
Jezus, al 5 delen van dit onderwerp, en nog geen jongen gevonden ? B-)
pi_93281371
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 22:28 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Ja, mijn intellect zit in mijn kleine teen, of misschien is ie eruit gedropen. Ach, vermoeiend mensen zonder echte passie
Bij Ajax is er helaas ook al geen passie meer te bespeuren..maar wat wil je ook als je met 5-0 voorstaat. :)
pi_93281580
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:31 schreef michiel_merk het volgende:
Teveel opties -O-
pi_93282060
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:31 schreef michiel_merk het volgende:
GElukkig niet. Ik heb kiespijn en dat meen ik het is echt niet te geloven en ik vrees voor de kaakchirurg
pi_93282159
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:31 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Bij Ajax is er helaas ook al geen passie meer te bespeuren..maar wat wil je ook als je met 5-0 voorstaat. :)
Wat voetbal betreft kijkt ik alleen interlands, Ek s en Wks
pi_93282162
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 22:40 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

GElukkig niet. Ik heb kiespijn en dat meen ik het is echt niet te geloven en ik vrees voor de kaakchirurg
De wijn verzacht de pijn niet?
pi_93282165
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:33 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Teveel opties -O-
Ja een vrouw moet je niet teveel opties geven -O-
pi_93282237
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 22:41 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Ik HAAT voetbal!
pi_93282272
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:40 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Ach schatje toch :*

Kan ik iets voor je betekenen? Een kusje dan maar? :*
pi_93282305
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 22:33 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Teveel opties -O-
Wat schafte de pot vandaag?
pi_93282317
quote:
15s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:42 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Ik HAAT voetbal!
Kan je nooit mijn vriendin worden :'(
pi_93282359
quote:
7s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:43 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Wat schafte de pot vandaag?
Wokschotel :9
pi_93282411
Jawel, dan wordt er voor bier en pinda's gezorgd als jij tv zit te kijken :)
pi_93282460
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 22:43 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Kan je nooit mijn vriendin worden :'(
Kinderen is sowieso no go :{w
pi_93282532
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 22:41 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Jouw type ken ik wel..dat waren die mensen die " Het is maar een spelletje" zeiden na de WK-finale.
pi_93282535
quote:
16s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:44 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Kinderen is sowieso no go :{w
Ik heb ze 1x in de 2 weken :')
pi_93282593
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:44 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Er is niks mis met mijn handjes en voeten ;)
pi_93282705
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 22:44 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Alsof ik dat type vriendin ben :{w mijn Hello Kitty pantoffels in je reet kun je krijgen!
pi_93282721
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:45 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Jouw type ken ik wel..dat waren die mensen die " Het is maar een spelletje" zeiden na de WK-finale.
Dat is ook niet erg, als je dat voor de finale ook al zei. Als dit zo is een pluspunt voor het ontbreken van oranje-opportunisme bij de ts.
pi_93282783
quote:
15s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:47 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Alsof ik dat type vriendin ben :{w mijn Hello Kitty pantoffels in je reet kun je krijgen!
Was maar een geintje hoor.. Ik lust helemaal geen pinda's
pi_93282800
quote:

[..]

Ik heb gejankt na de finale :@
pi_93283021
Ik heb wel vorig jaar Nederland - Brazilie gezien, maar dat gebeurde onder groepsdruk :@ En er was veel bier :9
pi_93283059
quote:

[..]

Jij kent mij helemaal niet. Ik kijk bijna nooit voetbal en zeker niet die cluppies die hier spelen, daar heb ik niks mee. Ik heb er kijk op en dat is een ander verhaal. Als wij het op het bedrijfje waar ik werkte hadden ingezet was, maar groter, mucho grando, dan had ik nu multicultimiljonaire geweest.

Laten we maar zeggen. Je hebt ergens OOG voor.Feeling. Niet zoveel meer. Dan weet je een beetje dat het goedzit. Geld is niet alles, maar als het er niet is ..
pi_93283150
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:52 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Jij kent mij helemaal niet. Ik kijk bijna nooit voetbal en zeker niet die cluppies die hier spelen, daar heb ik niks mee. Ik heb er kijk op en dat is een ander verhaal. Als wij het op het bedrijfje waar ik werkte hadden ingezet was, maar groter, mucho grando, dan had ik nu multicultimiljonaire geweest.

Laten we maar zeggen. Je hebt ergens OOG voor.Feeling. Niet zoveel meer. Dan weet je een beetje dat het goedzit. Geld is niet alles, maar als het er niet is ..
Volgens mij heb je ook veel talent ^O^
pi_93283246
quote:

[..]

Hallo mijn vader kijkt van A tot Z. Vind je het gek dat ik daar complexen aan overgehouden heb?
pi_93283341
quote:
11s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:51 schreef MalaCocinera het volgende:
Ik heb wel vorig jaar Nederland - Brazilie gezien, maar dat gebeurde onder groepsdruk :@ En er was veel bier :9
Bier! Je hebt een bonuspunt verdiend!
pi_93283352
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:40 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Ik heb ze nooit gehad en zal ze niet krijgen.
Ik heb een kleine voorsprong op jou qua evolutie

sterkte iig
pi_93283413
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:53 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Volgens mij heb je ook veel talent ^O^
Waarin dan? Stellen bijelkaar proberen. Nou, met mijn vriedin bijv. zou ik dat wel leuk vinden.
pi_93283668
quote:

[..]

Ben je echt 20?
pi_93283760
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:56 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Waarin dan? Stellen bijelkaar proberen. Nou, met mijn vriedin bijv. zou ik dat wel leuk vinden.
Uit al jou reacties kan ik zien dat je heel wat in je mars heb :Y

Ik snap niet waarom jij nog vrijgezel bent :N
pi_93284497
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 22:48 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik heb gejankt na de finale :@
Me too..

Heb nog wel een heel leuk filmpje gevonden, prachtige beelden en dito commentaar. :)
pi_93284545
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:00 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Uit al jou reacties kan ik zien dat je heel wat in je mars heb :Y

Ik snap niet waarom jij nog vrijgezel bent :N
Waarom ben je zo liefffies ineens. Ik hoef niet alleen te zitten, maar soms is dat beter.

Je hebt toch goed contact met Mala, die is echt TOP! Maar je bent gescheiden, hebt een tweeling en wil misschien of in de toekomst toch aan een vrouw? Rustig je tijd voor nemen of beetje rondwaaieren die er dan zijn.

Hoor je wel. -x- van Mala
pi_93284754
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 23:09 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Waarom ben je zo liefffies ineens. Ik hoef niet alleen te zitten, maar soms is dat beter.

Je hebt toch goed contact met Mala, die is echt TOP! Maar je bent gescheiden, hebt een tweeling en wil misschien of in de toekomst toch aan een vrouw? Rustig je tijd voor nemen of beetje rondwaaieren die er dan zijn.

Je geeft hem een kus namens mij? :D Schat hij wilt een oprechte van jou!
pi_93284988
quote:
11s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:12 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Je geeft hem een kus namens mij? :D Schat hij wilt een oprechte van jou!
Kussie op zijn wang, maar daar houdt het bij op. Ik ga er ook niet tussenzitten. Ja, als ik jullie straks met een echtelijk meningsverschilletje uitelkaar moet en ga halen. Maar, lieve jonge, jouw ding om aan de VROUW te brengen, hhaa, -x-
pi_93285024
quote:
11s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:51 schreef MalaCocinera het volgende:
voetbal ;(
pi_93285108
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 22:59 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Ben je echt 20?
Ja..? Is dat moeilijk te geloven?
pi_93285163
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 23:15 schreef Regnat_Populus het volgende:

[..]

voetbal ;(
Nou, ik heb maar 1 keer aan de groepsdruk toegegeven :'(
pi_93285226
Dat niet, maar die verborgenheid bij die Marokkannen dat schiet niet op.
Ik wil weleens een foto van je zien.

Anders vraag ik het aan Bilal
pi_93285256
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 22:51 schreef MalaCocinera het volgende:
Mooiste dag uit mijn leven. :)

In ieder geval een van de.
pi_93285340
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 23:18 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Dat niet, maar die verborgenheid bij die Marokkannen dat schiet niet op.
Ik wil weleens een foto van je zien.

Anders vraag ik het aan Bilal
Heb niks te verbergen..heb ook niet, zoals vele anderen wel, een balkje voor mn oog, dus ook dat verberg ik niet.

Eerst jij.
pi_93285383
quote:
9s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:17 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Nou, ik heb maar 1 keer aan de groepsdruk toegegeven :'(
gewoon stel latente homos die achter een balletje aanrennen ;(
pi_93285417
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:20 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Heb niks te verbergen..heb ook niet, zoals vele anderen wel, een balkje voor mn oog, dus ook dat verberg ik niet.

Eerst jij.
De mooiste dag uit je leven moet ik zijn. Tjesus, weg met jou
pi_93285450
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:09 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Doe ik lief, is het nog niet goed ;(

Ik wil juist een vrouw zoals jij... welbespraakt, intelligent en gezellig :Y

Dromen ;(
pi_93285463
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 23:21 schreef Regnat_Populus het volgende:

[..]

gewoon stel latente homos die achter een balletje aanrennen ;(
Neucken?
pi_93285554
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 23:22 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Doe ik lief, is het nog niet goed ;(

Ik wil juist een vrouw zoals jij... welbespraakt, intelligent en gezellig :Y

Dromen ;(
Ze heeft drie flessen rode wijn nu he O+
pi_93285590
quote:
17s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:22 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Neucken?
Heb jij vannacht nog plaatst en tijd, want de boel zit hier vol>
Weet me geen raad het loopt helemaal spaak
pi_93285591
quote:
6s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:23 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Ze heeft drie flessen rode wijn nu he O+
Rode wijn :9
pi_93285609
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:21 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

dat zeg ik latente homos zijn het gewoon... voetbal boven een een vrouw stellen is toch triest? ;(
pi_93285641
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:24 schreef Regnat_Populus het volgende:

[..]

dat zeg ik latente homos zijn het gewoon... voetbal boven een een vrouw stellen is toch triest? ;(
Neuken>voetbal
pi_93285653
quote:
17s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:22 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Neucken?
ben jij ook van de vrouwnliefde dan? O+
pi_93285693
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 23:25 schreef Regnat_Populus het volgende:

[..]

Nee sorry :@
pi_93285698
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:25 schreef Regnat_Populus het volgende:

[..]

Jammer hoor -O-
pi_93285712
quote:
11s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:26 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Piemels ^O^
pi_93285788
quote:
11s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:26 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

jammer ik wel :@
pi_93285825
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 23:26 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Piemels ^O^
Ja dat ja!
pi_93285889
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 23:27 schreef Regnat_Populus het volgende:

[..]

jammer ik wel :@
Een :* dan maar!
pi_93286179
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 23:21 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Je quote de verkeerde...

En tuurlijk..de mooiste momenten uit mijn leven zijn vanzelfsprekend met totaal onbekenden van een internetforum..
pi_93286331
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 23:24 schreef Regnat_Populus het volgende:

[..]

Als ik zou mogen kiezen tussen mn 'normale' leven, en dus regelmatig sex en geen wereldkampioen in 2010 zijn, of een jaar lang geen seks en wereldkampioen zijn afgelopen zomer, weet ik wel wat ik gekozen zou hebben. :)
pi_93287261
quote:
6s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:28 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Ja dat ja!
Neuqen?
pi_93287413
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 23:51 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Neuqen?
En dan extra stil moeten zijn vanwege de kids zeker :')
pi_93287732
Klaargekomen hier? Oke
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')