abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93247318
quote:
6s.gif Op donderdag 24 februari 2011 11:24 schreef Crazy-M het volgende:
alleen al de titel laat mij hier poste _O_
zal zo is vorige delen lezen, altijd zin om te lachen :)
Wil ook wel ff om jou lachen, maar als je het niet erg vindt ben je uiterlijk gezien niet mijn smaak. en heb ze liever jonger
pi_93247355
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 11:31 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Thank you, nu ff een handkusje hoor. Denk um er maar ff virtueel bij, maar hij is erg gemeend.
Dit is toch een Nederlandse site, waarom dat dan in het Engels? Tjesus, weer zo iets.

Maar die vent is nog steeds niet gevonden. Beetje jammer. Er moeten vandaag weer boodschappen gedaan worden, kan ik nog een keer de deur uit of weer bekende bellen.
Dat staat toch ook in die rechterbovenhoek? Naast elkaar. Ja, ik heb het hier veel drukker met dat maffe getik en andere dingen dan dat ik dat heb gezien.

Ik vind deze site trouwens wel erg slecht om bepaalde dingen goed te kunnen vinden. Jullie zitten hier misschien al vele jaren. Ik nog geen twee dagen, maar ik kan het links niet erg goed zien.

Beginnen die sufkutjes natuurlijk weer te zeiken
Klopt DM en PM staan in de rechter bovenhoek. Die berichtjes op je scherm die je naar dit topic hebben geleid waren DM's :) Ik ga straks weer sporten.
pi_93247411
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 11:36 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Wil ook wel ff om jou lachen, maar als je het niet erg vindt ben je uiterlijk gezien niet mijn smaak. en heb ze liever jonger
bwahahaha,

goed dat je al gelijk duidelijk bent :P maar ff de rest doorgenomen en gaat weer gezellig hier :)
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_93247432
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 11:36 schreef Devion het volgende:

[..]

Met zo'n instelling wordt het nooit wat ;(
Ja, jij hebt nog nooit geneukt, maar zoeen wil je niet bovenop je zien.
Ach, trek het jullie niet aan, want fysiek gezien vind ik 0,01 goed opletten en weten wat het is maar een beetje aantrekkelijk in de Nederlandse samenleving. Spreek ik alleen maar over Nederland. Globaal weet ik het nog niet. Zie ik meer bijzonders voorbijkomen
pi_93247508
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 11:39 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Ja, jij hebt nog nooit geneukt, maar zoeen wil je niet bovenop je zien.
Ach, trek het jullie niet aan, want fysiek gezien vind ik 0,01 goed opletten en weten wat het is maar een beetje aantrekkelijk in de Nederlandse samenleving. Spreek ik alleen maar over Nederland. Globaal weet ik het nog niet. Zie ik meer bijzonders voorbijkomen
Omschrijf dan eens je ideale man, kan die zich gelijk aanmelden in dit topic ^O^
“Death does not concern us, because as long as we exist, death is not here. And when it does come, we no longer exist.”
- Epicurus
pi_93247544
quote:
17s.gif Op donderdag 24 februari 2011 11:37 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Klopt DM en PM staan in de rechter bovenhoek. Die berichtjes op je scherm die je naar dit topic hebben geleid waren DM's :) Ik ga straks weer sporten.
Dat is beter. Weet ff niet meer of je hebt gezegd wat voor sport, maar denk fitness, nou ja, wel iets met ballen, haha.

Veel plezier. Mijn sport zal bestaan om de rotzooi op te ruimen, maar dat zeg ik al dagen, maar niet lekker, bladie bladie bladie da

-x-
pi_93247600
quote:
17s.gif Op donderdag 24 februari 2011 11:37 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Succes :W
“Death does not concern us, because as long as we exist, death is not here. And when it does come, we no longer exist.”
- Epicurus
pi_93247651
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 11:44 schreef Devion het volgende:

[..]

Succes :W
Ik ben er nog, heb jij een platte buik?
pi_93247820
Komt TS van de zomer wel eens op scheveningen?
pi_93247862
quote:
17s.gif Op donderdag 24 februari 2011 11:44 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Ik ben er nog, heb jij een platte buik?
Ehm ja? :?
- Epicurus
pi_93248075
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 11:48 schreef Fes1-2 het volgende:
Nou, ik heb me een paar keer misdragen daar zo rond het zwarte pad, dus weet niet of ik nog welkom ben. Ach en anders ga ik gewoon naar Kijkduin of MOnster of zo, haha.
Stadstrand Rotjeknor of een plaatselijk plassie
pi_93248087
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 11:49 schreef Devion het volgende:

[..]

Ehm ja? :?
Nais, dus als je staat is je buik recht :9, geen bolling :r of sixpack :r
pi_93248123
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 11:48 schreef Fes1-2 het volgende:
Wil jij mijn rug dan insmeren, goede massage geven en me op mijn wenken bedienen?
Oh ff dit, Mala komt ook mee
pi_93248165
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 11:54 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Nou, ik heb me een paar keer misdragen daar zo rond het zwarte pad, dus weet niet of ik nog welkom ben. Ach en anders ga ik gewoon naar Kijkduin of MOnster of zo, haha.
Stadstrand Rotjeknor of een plaatselijk plassie
Wat heb je gedaan dan?
pi_93248205
quote:
17s.gif Op donderdag 24 februari 2011 11:54 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Nais, dus als je staat is je buik recht :9, geen bolling :r of sixpack :r
Schijnt wel licht een sixpack door :'(
- Epicurus
pi_93248372
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 11:57 schreef Devion het volgende:

[..]

Schijnt wel licht een sixpack door :'(
Das dan jammer, gewoon een platte buik, die recht naar beneden loopt is toch zo RAWR!
pi_93248409
quote:
8s.gif Op donderdag 24 februari 2011 12:00 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Das dan jammer, gewoon een platte buik, die recht naar beneden loopt is toch zo RAWR!
Zal in het weekend wel een extra biertje drinken :7
- Epicurus
pi_93248414
quote:
11s.gif Op donderdag 24 februari 2011 11:56 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Wat heb je gedaan dan?
Was een geintje. Daar net niet, maar Zwart Pad is altijd zo druk en in Nederland altijd die vliegen en plakkerige hitte. Het is of windstil, of je waait weg, of er zitten lieveheersbeestjes of van die wespen. Ik ging heel erg vaak, maar ik ga nu liever met een graadje of 25/30 ergens naartoe.

Ach, heb best veel gezien, maar ik ben niet meer zo gek om voor een uurtje strand op de heen-en-terugweg 4 uur in de file te staan. Sundays hier op de hoek, als ik 2 keer onder die supersnelbruiner ga, ben ik al bruin. Ga ik ook van het weekend ook maar ff doen.

Maar je zou toch gaan sporten?
pi_93248542
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 12:01 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Was een geintje. Daar net niet, maar Zwart Pad is altijd zo druk en in Nederland altijd die vliegen en plakkerige hitte. Het is of windstil, of je waait weg, of er zitten lieveheersbeestjes of van die wespen. Ik ging heel erg vaak, maar ik ga nu liever met een graadje of 25/30 ergens naartoe.

Ach, heb best veel gezien, maar ik ben niet meer zo gek om voor een uurtje strand op de heen-en-terugweg 4 uur in de file te staan. Sundays hier op de hoek, als ik 2 keer onder die supersnelbruiner ga, ben ik al bruin. Ga ik ook van het weekend ook maar ff doen.

Maar je zou toch gaan sporten?
Schat is een work out dvd kan ik doen wanneer ik wil O+
pi_93248699
quote:
17s.gif Op donderdag 24 februari 2011 12:04 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Dat noem je toch geen sporten :{w

Ben wel nieuwsgierig hoe jij voor de TV staat de dansen :Y)
- Epicurus
pi_93248724
quote:
17s.gif Op donderdag 24 februari 2011 12:04 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Dat wist ik volgens mij niet.Dat je dat op kan brengen ..
Ik moet bijna met stokslagen verder geholpen worden als ik ga sporten.
Ja, ik ben een zeer lui aangelegd type, tig keer op zo n sportschool geweest, maar
na vijf dagen heb ik het gezien. Laat ik het nu even niet doen, want dan val ik dood neer.
Sport ze!
pi_93248818
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 11:25 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Heerlijk slapie gedaan, u ook?

En druk druk druk..heb je een baan?
Nee, niet lekker geslapen, maar komt wel goed.
Ja, ben druk en vooral in mijn hoofd met dingen waar ik geen zin in heb
pi_93248827
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 12:08 schreef Devion het volgende:

[..]

Dat noem je toch geen sporten :{w

Ben wel nieuwsgierig hoe jij voor de TV staat de dansen :Y)
Dat is meer bijhouden van zodat ik bij mijn wekelijkse pilates/balletles niet uitelkaar getrokken word en 3 dagen bij moet komen van de spierpijn :'(
pi_93248903
quote:
11s.gif Op donderdag 24 februari 2011 12:11 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Dat is meer bijhouden van zodat ik bij mijn wekelijkse pilates/balletles niet uitelkaar getrokken word en 3 dagen bij moet komen van de spierpijn :'(
Ballet is niets voor mij, maar dat Pilates helpt dat echt? Ga eigenlijk liever naar de PC.
pi_93248933
quote:
11s.gif Op donderdag 24 februari 2011 12:11 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

No pain, no gain :Y
- Epicurus
pi_93249205
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 12:13 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Ballet is niets voor mij, maar dat Pilates helpt dat echt? Ga eigenlijk liever naar de PC.
Volgens mijn huidige soort van O+ ben ik de lenigste die hij ooit gehad heeft >:)
pi_93249409
quote:
7s.gif Op donderdag 24 februari 2011 12:20 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Volgens mijn huidige soort van O+ ben ik de lenigste die hij ooit gehad heeft >:)
Interesting :P
- Epicurus
pi_93249563
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 12:24 schreef Devion het volgende:

[..]

Interesting :P
Jij hebt een sixpack :r
pi_93249592
quote:
8s.gif Op donderdag 24 februari 2011 12:29 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Jij hebt een sixpack :r
Tis ook nooit goed he! :{w
- Epicurus
pi_93250128
quote:
7s.gif Op donderdag 24 februari 2011 12:20 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Whaha, mooi zo! x
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')