abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93246008
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 20:16 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Ach, dit vraag ik niet omdat ik zo teleurgesteld ben in de liefde, want ik ben zelf nooit verliefd. Nou ja, wel een paar keer geweest, heeft allemaal enkele jaartjes geduurd, maar dan was het weer snel over en meestal van mijn kant.

Daarna ging ik en nog steeds zit ik in het "losse flodder" circuit. Vaak krijg ik van jongens en mannen te horen, dat ik ze gebruik, terwijl ik dan nog niet op het punt gekomen ben om te vertellen hoe of wat.

Ja, dat is het tegenovergestelde van wat ik vaak lees. Ja, een iemand heeft wel mijn aandacht getrokken, die ik nog nooit in het echt heb gezien. Zo n internetboy, nee niet alleen, we hebbe ook gewoon kontakt.

Ik zou graag willen weten of meiden en vrouwen dit ook hebben en ook van jongens en mannen hoe ze dat nu vinden.

Mannen en jongens vinden dat ze door mij als een soort SLAAF worden gebruikt. Ik ben misschien een tikkeltje dominanter, alleen tegenover 1 persoon niet, maar dat heeft geen toekomst.

Misschien een beetje een warrig verhaal.

Ik zoek ook iemand waar ik al weet dat ik die klik zal hebben. Het blijkt dat ik dat veel beter nog kan op internet om mezelf aan iemand te binden, nou ja binden .., dan in het echte leven.

Weet dat het raar is, maar ik zou zeggen borduur er op voort
Deeltje 4: Zoek een leuke, mooie, liefdevolle jongen of man #4

Game on! :P
“Death does not concern us, because as long as we exist, death is not here. And when it does come, we no longer exist.”
- Epicurus
pi_93246027
En de show gaat door. :)
pi_93246073
Heeft ze een DM gekregen met link :@
pi_93246092
quote:
11s.gif Op donderdag 24 februari 2011 11:05 schreef MalaCocinera het volgende:
U vraagt ik draai :s)
“Death does not concern us, because as long as we exist, death is not here. And when it does come, we no longer exist.”
- Epicurus
pi_93246149
Dit houd echt niet op hé! ;(
S. 2014
J. 2016
pi_93246166
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 11:05 schreef MalaCocinera het volgende:
Nu dus 2 :P
pi_93246170
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 11:07 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Dit houd echt niet op hé! ;(
Er is anders niet echt een ander interessante topic in R&P ;(
- Epicurus
pi_93246187
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 11:06 schreef Devion het volgende:

[..]

U vraagt ik draai :s)
Nog een :* dan maar!
pi_93246217
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 11:04 schreef Boudibou het volgende:
En de show gaat door. :)
Ja, lekker he. Lekker slapie gedaan?

Kijk als ik dit natuurlijk na die paar dagen en dan relatief gezien, alles op mijn naam had laten zetten, zat ik nu al als eerste in die top 500, maar nu nog ff thuis, maar morgen heb ik toch echt ff wat anders te doen. Nu ook, als ik die troep zie, maar morgen APK en ik verkoop paard, dus druk druk druk, maar weet nog niet of ik hem verkoop.

Ik mag Devion niet, maar joh, die danst zo naar mijn pijpen. Nee, ik ga niet pijpen, hoor.
pi_93246276
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 11:09 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]
Ik mag Devion niet, maar joh, die danst zo naar mijn pijpen. Nee, ik ga niet pijpen, hoor.
:Y

Mensen zoals jij zou ik in het echt hard uitlachen O+
- Epicurus
pi_93246287
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 11:09 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Kijk als ik dit natuurlijk na die paar dagen en dan relatief gezien, alles op mijn naam had laten zetten, zat ik nu al als eerste in die top 500, maar nu nog ff thuis, maar morgen heb ik toch echt ff wat anders te doen. Nu ook, als ik die troep zie, maar morgen APK en ik verkoop paard, dus druk druk druk, maar weet nog niet of ik hem verkoop.

Aah, je hebt het nieuwe topic gevonden ben weer gerustgesteld *;
pi_93246312
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 11:10 schreef Devion het volgende:

[..]

:Y

Mensen zoals jij zou ik in het echt hard uitlachen O+
Ik denk dat je blozend van me wegtrekt en geen woord uit kan brengen. Geeft niks, hoor
pi_93246331
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 10:25 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Zitten helemaal geen leugens in. Maar kom jij uit Den Haag? Ik niet
In de buurt van, maar dan ken ik je sowieso niet dan :)
pi_93246394
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 11:11 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Ik denk dat je blozend van me wegtrekt en geen woord uit kan brengen. Geeft niks, hoor
Doe ik bij elke vrouw :*
- Epicurus
pi_93246404
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 11:12 schreef Fes1-2 het volgende:

[..]

In de buurt van, maar dan ken ik je sowieso niet dan :)
Wat een hoop in de buurt van Den Haag mensen in dit topic trouwens. Scorpie, Techno, FireFox en jij :+
pi_93246429
quote:
17s.gif Op donderdag 24 februari 2011 11:10 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

quote:
17s.gif Op donderdag 24 februari 2011 11:10 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Ja, maar het is niet dat ik het het snap, maar ik heb een zware ontsteking aan mijn linkeroog, dus eigenlijk kijk ik alleen met rechts. Is geen geintje. Weinig om te lachen, maar in het Oogziekenhuis van Rotterdam werken alleen maar beroerde chirurgen.

Maar als je echt wat over die baan kwijt wil?
Die Devion is ook zo n smart typje. Wist ie niet wat uzb betekende?
pi_93246544
Wat is een DM of een PM? Tja, ben niet zo n internetster. Op Hyves begreep ik de boel na een paar keer weggedrukt te zijn perfect, beetje kliederen en kladderen, maar hier, maar zal wel door die ontsteking komen.
pi_93246562
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 11:08 schreef Devion het volgende:

[..]

Er is anders niet echt een ander interessante topic in R&P ;(
Daar heb jij weer gelijk in!
S. 2014
J. 2016
pi_93246611
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 11:14 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

[..]

Ja, maar het is niet dat ik het het snap, maar ik heb een zware ontsteking aan mijn linkeroog, dus eigenlijk kijk ik alleen met rechts. Is geen geintje. Weinig om te lachen, maar in het Oogziekenhuis van Rotterdam werken alleen maar beroerde chirurgen.

Maar als je echt wat over die baan kwijt wil?
Die Devion is ook zo n smart typje. Wist ie niet wat uzb betekende?
Schatje ik ben gewoon bang dat je verdwaald, that's all :*
pi_93246655
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 11:17 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Wat is een DM of een PM? Tja, ben niet zo n internetster. Op Hyves begreep ik de boel na een paar keer weggedrukt te zijn perfect, beetje kliederen en kladderen, maar hier, maar zal wel door die ontsteking komen.
DM = Direct Message

PM = Private Message
pi_93246754
quote:
6s.gif Op donderdag 24 februari 2011 11:14 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Wat een hoop in de buurt van Den Haag mensen in dit topic trouwens. Scorpie, Techno, FireFox en jij :+
Tja, je zou ook kunnen zeggen dat ik in de buurt van rotterdam woon ;p Maar goed, hoeveel % van de nederlanders woont er wel niet in de buurt van den haag of rotterdam.
  donderdag 24 februari 2011 @ 11:23:48 #22
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_93246776
chickies hier ben ik bel me op mobiel 14.gif
pi_93246808
alleen al de titel laat mij hier poste _O_
zal zo is vorige delen lezen, altijd zin om te lachen :)
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_93246827
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 11:09 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Heerlijk slapie gedaan, u ook?

En druk druk druk..heb je een baan?
pi_93246838
quote:
2s.gif Op donderdag 24 februari 2011 11:23 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
chickies hier ben ik bel me op mobiel [ afbeelding ]
Verlos watvoornaam toch eens aan haar behoefte.

Ga op een date met haar en doe verslag!
- Epicurus
  donderdag 24 februari 2011 @ 11:26:25 #26
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_93246880
quote:
11s.gif Op donderdag 24 februari 2011 11:05 schreef MalaCocinera het volgende:
Een Dungeon Master?
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_93247088
quote:
17s.gif Op donderdag 24 februari 2011 11:20 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

DM = Direct Message

PM = Private Message
Thank you, nu ff een handkusje hoor. Denk um er maar ff virtueel bij, maar hij is erg gemeend.
Dit is toch een Nederlandse site, waarom dat dan in het Engels? Tjesus, weer zo iets.

Maar die vent is nog steeds niet gevonden. Beetje jammer. Er moeten vandaag weer boodschappen gedaan worden, kan ik nog een keer de deur uit of weer bekende bellen.
Dat staat toch ook in die rechterbovenhoek? Naast elkaar. Ja, ik heb het hier veel drukker met dat maffe getik en andere dingen dan dat ik dat heb gezien.

Ik vind deze site trouwens wel erg slecht om bepaalde dingen goed te kunnen vinden. Jullie zitten hier misschien al vele jaren. Ik nog geen twee dagen, maar ik kan het links niet erg goed zien.

Beginnen die sufkutjes natuurlijk weer te zeiken
pi_93247150
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 11:25 schreef Devion het volgende:

[..]

Verlos watvoornaam toch eens aan haar behoefte.

Ga op een date met haar en doe verslag!
Flikker op, man
Ken die Van Balen zakelijk, dus speel hem door aan jou.
Is geen geintje
pi_93247300
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 11:33 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Flikker op, man
Ken die Van Balen zakelijk, dus speel hem door aan jou.
Is geen geintje
Met zo'n instelling wordt het nooit wat ;(
- Epicurus
pi_93247307
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 11:23 schreef Fes1-2 het volgende:

[..]

Tja, je zou ook kunnen zeggen dat ik in de buurt van rotterdam woon ;p Maar goed, hoeveel % van de nederlanders woont er wel niet in de buurt van den haag of rotterdam.
ligt eraan wat je ziet onder: In de buurt van
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')