Nee joh, ik ben Koos Werkeloos en autoloos, was ik je nog even vergeten te vertellen, zometeen ook nog dakloos. Waar moet dat heen? Nou ja, dan neem ik toch maar een ouwe vent. Ja, wil natuurlijk wel mijn hoofd boven water blijven houdenquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:25 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Heerlijk slapie gedaan, u ook?
En druk druk druk..heb je een baan?
Ik dacht dat je dit voor je werk aan het opzetten wasquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:26 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben Koos Werkeloos en autoloos, was ik je nog even vergeten te vertellen, zometeen ook nog dakloos. Waar moet dat heen? Nou ja, dan neem ik toch maar een ouwe vent. Ja, wil natuurlijk wel mijn hoofd boven water blijven houden
Tis eigenlijk te triest voor woordenquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:39 schreef missbehavin het volgende:
Wtf? Nog niet dichtgegooid dit?
Ach meiske tochquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:26 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben Koos Werkeloos en autoloos, was ik je nog even vergeten te vertellen, zometeen ook nog dakloos. Waar moet dat heen? Nou ja, dan neem ik toch maar een ouwe vent. Ja, wil natuurlijk wel mijn hoofd boven water blijven houden
Met Missbehavin is niks mis, in tegenstelling tot jouw gedragquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:44 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Kijk die secretaresse met haar tietjes naar voren staan. Ja, jij maakt het girl. Ik zie dat op heel veel foto s, tja, dat toont echt respect af. Voor 1 dagje. Ze is nog lelijk ook en heeft ze een kind?
Foto s maken in de zon zijn altijd mooi, maar doe dat ook een keer in de sneeuw
Tuurlijk niet, jij bent lelijk en zij staat met die tietjes naar voren. Wel een bepaalde pose, maar hoelang zal ze dat volhouden? hahah. JIj bent degene die slaapverwekkend is. Hoe oud ben je eigenlijk kind? JIj dus Devion. Geen foto s en ook dat belabberde schrijven, men-o-men.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:50 schreef Devion het volgende:
[..]
Met Missbehavin is niks mis, in tegenstelling tot jouw gedrag
Miss Troela, heb je iets zinnigs te melden? Nee, dat dacht ik al. Hee, maar vind je die Devion niet wat voor jou? Hij zal er niet uitzien, maar doe je toch gewoon een vuilniszak over zijn kop?quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:39 schreef missbehavin het volgende:
Wtf? Nog niet dichtgegooid dit?
Wie is hier werkloos?quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:59 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, jij bent lelijk en zij staat met die tietjes naar voren. Wel een bepaalde pose, maar hoelang zal ze dat volhouden? hahah. JIj bent degene die slaapverwekkend is. Hoe oud ben je eigenlijk kind? JIj dus Devion. Geen foto s en ook dat belabberde schrijven, men-o-men.
Kan je die zak beter niet over je eigen hoofd doen zodat je erin kan stikken?quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:06 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Miss Troela, heb je iets zinnigs te melden? Nee, dat dacht ik al. Hee, maar vind je die Devion niet wat voor jou? Hij zal er niet uitzien, maar doe je toch gewoon een vuilniszak over zijn kop?
Denken doet pijn hequote:Op donderdag 24 februari 2011 12:11 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Nee, niet lekker geslapen, maar komt wel goed.
Ja, ben druk en vooral in mijn hoofd met dingen waar ik geen zin in heb
Missb is mijn chickie, dus niet zo fel zijn tegen der hequote:Op donderdag 24 februari 2011 14:06 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Miss Troela, heb je iets zinnigs te melden? Nee, dat dacht ik al. Hee, maar vind je die Devion niet wat voor jou? Hij zal er niet uitzien, maar doe je toch gewoon een vuilniszak over zijn kop?
Je snapt dat je argumenten kant noch wal raken. Iets met de pot verwijt de ketel.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:32 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Ik ben niet werkloos, nee, die zak die gun ik jou. Jullie weten echt helemaal niks van me, he. Mooi is dat. Ik zei toch dat ik hier even zat, omdat ik ziekkies ben.
Tja, als jullie dat een trol noemen, so be it. Maar Devion, jij doet de hele dag niks.
Joh, en denk je nu dat het er mij wat toe doet dat iemand mij niet mag? Kom op. Velen van jullie met die nietszeggende troep, als je hier een beetje wilt lachen oke, maar jij bent helemaal niks. En mensen die niks zijn die moet je gewoon in kontakt brengen met iemand die ook niks is zoals die Drunk bladie en ff haar naam kijken missbehavin. Zal me inhouden wat ik hier wil zeggen, maar foto s mogen vaak wel getoond worden, maar als er daadwerkelijk iets duidelijks gezegd moet worden dan niet.
Maar btw Devion, waar kom jij vandaan?
Belgie, maar waar. Klein dorpje?>
Ja, past wel bij je. Het is ook een schoonheid. Verbaal talent zal ze zeker hebben. Ben benieuwd of ze voor jou die Marokkaanse koffie en thee kan zetten. Niet meer reageren, want morgen ben ik hier toch niet meer.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:28 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Missb is mijn chickie, dus niet zo fel zijn tegen der he
quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:44 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Kijk die secretaresse met haar tietjes naar voren staan. Ja, jij maakt het girl. Ik zie dat op heel veel foto s, tja, dat dwingt echt respect af. Voor 1 dagje, oef, ik bedoelde natuurlijk nachtje. Ze is nog lelijk ook en heeft ze een kind?
Foto s maken in de zon zijn altijd mooi, maar doe dat ook een keer in de sneeuw
Ja, ik ben diep gekwetst nu, dat snap je.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:28 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Missb is mijn chickie, dus niet zo fel zijn tegen der he
Voor ik hier argumenten aan dan?quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:35 schreef Superlam het volgende:
[..]
Je snapt dat je argumenten kant noch wal raken. Iets met de pot verwijt de ketel.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:32 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Ik ben niet werkloos, nee, die zak die gun ik jou. Jullie weten echt helemaal niks van me, he. Mooi is dat. Ik zei toch dat ik hier even zat, omdat ik ziekkies ben.
Tja, als jullie dat een trol noemen, so be it. Maar Devion, jij doet de hele dag niks.
Joh, en denk je nu dat het er mij wat toe doet dat iemand mij niet mag? Kom op. Velen van jullie met die nietszeggende troep, als je hier een beetje wilt lachen oke, maar jij bent helemaal niks. En mensen die niks zijn die moet je gewoon in kontakt brengen met iemand die ook niks is zoals die Drunk bladie en ff haar naam kijken missbehavin. Zal me inhouden wat ik hier wil zeggen, maar foto s mogen vaak wel getoond worden, maar als er daadwerkelijk iets duidelijks gezegd moet worden dan niet.
Maar btw Devion, waar kom jij vandaan?
Belgie, maar waar. Klein dorpje?>
Ik hoef ook niks de hele dag te doen, ben een verslag aan het schrijven en jij zorgt voor mijn vermaak. Dus helemaal werkloos ben je nietquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:26 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Fijn dat je zelfreflectie hebtquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:37 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Voor ik hier argumenten aan dan?
Ik heb ze nog niet gezien. Maar ik kan iets gemist hebben ..
Nou, in de Karavaan kwam ik vroeger weleens. Vriend van me heeft er voor de gein nog ff als "ober" op het strand gelopen. Had zijn eigen bedrijf, maar we waren er dan toch. Ik ben al zolang daar niet meer geweest. Volgens mij zat Jimmy s (naast de Karavaan) er en Salinas. Salinas zat meteen op de hoek als je het strand opging aan de rechterkant. Is de Karavaan nog beetje alternatief en worden er nog strandparties gehouden?quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:37 schreef Fes1-2 het volgende:
Ook op feestjes in de whoosah, karavaan enzo geweest TS? Het zou dan zeer goed kunnen dat wij elkaar daar wel is tegen het lijf zijn gelopen.. was daar zo'n beetje elk weekend wel.
je bedoelt gekakkel, dat schrijf je namelijk zo.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:40 schreef Superlam het volgende:
[..]
Fijn dat je zelfreflectie hebtArgumenten was inderdaad het foute woord, ik bedoelde natuurlijk gekakel.
Ja, dat kan jij niet betalen van je secretaresse salarisje. Koop een wat leuke kleren. Investering in jezelf is nooit teveelquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Neem nog een lijntje schat.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:46 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ja, dat kan jij niet betalen van je secretaresse salarisje. Koop eens wat leuke kleren. Investering in jezelf is nooit teveel
Jammer dat zij dat niet vindt..quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:35 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ja, past wel bij je. Het is ook een schoonheid. Verbaal talent zal ze zeker hebben. Ben benieuwd of ze voor jou die Marokkaanse koffie en thee kan zetten. Niet meer reageren, want morgen ben ik hier toch niet meer.
Leef jij wel in het werkelijke leven. VElen hier niet, he
quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:46 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ja, dat kan jij niet betalen van je secretaresse salarisje. Koop een wat leuke kleren. Investering in jezelf is nooit teveel
Moet ik je komen troostenquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, ik ben diep gekwetst nu, dat snap je.
http://www.vandale.nl/van(...)ds&searchQuery=kakelquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:45 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
je bedoelt gekakkel, dat schrijf je namelijk zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |