abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93259891
quote:
3s.gif Op donderdag 24 februari 2011 16:04 schreef Superlam het volgende:

[..]

Ik begin het idee te krijgen dat je serieus interesse hebt. Je bent al 2 dagen lang op iedere post aan het reageren, waarom bespaar je jezelf niet de moeite.
Ja, maar daarvoor heb je mij nog nooit gezien. Ik ben ziek thuis al twee dagen, heb vriendje, was nog geen echt vriendje hoor de deur gewezen en ja, wat moet je dan? Dus ik had zo iets van "ff zo n nieuw internetforumpje aanboren, kom ik die dagen ook weer door" Begint aardig te lukken. Ik moet nog steeds die kutzooi opruimen hier. Heb je echt geen zin om me te komen helpen?
pi_93260021
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 16:08 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Ja, maar daarvoor heb je mij nog nooit gezien. Ik ben ziek thuis al twee dagen, heb vriendje, was nog geen echt vriendje hoor de deur gewezen en ja, wat moet je dan? Dus ik had zo iets van "ff zo n nieuw internetforumpje aanboren, kom ik die dagen ook weer door" Begint aardig te lukken. Ik moet nog steeds die kutzooi opruimen hier. Heb je echt geen zin om me te komen helpen?
Jouw verhaal verandert echt met elke post......
“Death does not concern us, because as long as we exist, death is not here. And when it does come, we no longer exist.”
- Epicurus
pi_93260284
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 16:01 schreef Devion het volgende:

[..]

Sarcasme werkt niet op internet en betwijfel of het ook zo bedoelt was, gezien de vele achterlijke opmerkingen die je hebt gemaakt.

Je fixatie op sex is interessant en doet vermoeden dat je een ernstig tekort hebt.

Over Nederland heb ik maar 1 dingen te zeggen. Adieu over 5 jaar. :Y

Als 99% van de mannen bagger is, ligt het dan gewoon niet aan jezelf?
Ik ga jou een even een spiegel voorhouden. Je Nederlands is belabberd. Bedoeld was schrijf je zo, seks in het Nederlands dus zo. En over Nederland, als je nu die ballen hebt dan stap je nu op .

Ik vroeg hoe groot jouw pikkie was en hoe dik. Daar kreeg ik geen antwoord op. Beetje vreemd. Ja, een kinderlijk antwoord, maar dan kan je beter je mond houden.

Maar als je het hier toch nog even wil zeggen. You have the total freedom to do it.
pi_93260305
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 16:10 schreef Devion het volgende:

[..]

Jouw verhaal verandert echt met elke post......
Houdt het wel spannend c_/
pi_93260442
quote:
6s.gif Op donderdag 24 februari 2011 16:15 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Houdt het wel spannend c_/
Whaha, lekker bakkie mutsie flutsie.

Wacht wacht, het was natuurlijk WAS vriendje, anders krijgen we dat weer van dat BAGGON figuur van een Devion, had, maar was ook geen echt vriendje, maar hij had nu wel ff makkelijk voor alle inzetten geweest, behalve seks. Dat is over
pi_93260715
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 16:18 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Whaha, lekker bakkie mutsie flutsie.

Zal ik er eentje voor jouw zetten O+, ze zijn wel op oorlogssterkte en niet kinderlijk aangelengd met melk en suiker als bij Devion :{w
pi_93261238
quote:
17s.gif Op donderdag 24 februari 2011 16:23 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Zal ik er eentje voor jouw zetten O+, ze zijn wel op oorlogssterkte en niet kinderlijk aangelengd met melk en suiker als bij Devion :{w
Ja.ik neem wel de whiskey mee, Kan het dan Irish Coffee worden? Oh, krijg ineens trek in slagroom. Ik houd helemaal niet van zoet, maar slagroom, vooral zelf gemaakt, nou ja zelf en vind ook de hazelnootgebakjes, maar sowieso houd ik daarvan, van Kelder uit Den Haag errug lekkuh.

Maar, ik lust alles. Alleen toen ik in Brazilie op een markt was, waar ook een vleesmarkt was, toen had ik zoiets van ik eet nooit meer vlees. Kadavers en de stank die ervan afkwam, je wil het niet weten, maar ik kon niet begrijpen dat die mensen dat nog kochten. Tja, ze konden niet anders. Ja, trek ook weleens de oorlogsgebieden in zonder reisbegeleiding..
pi_93261438
Dit moet echte liefde zijn, je houd ook van het hazelnootgebak van Maison Kelder O+
pi_93261815
Ja, wie niet. Maar ken je ze echt. Ging ze weleens halen toen ik in Tha Haque werkte. Ik zou het nu echt op moeten zoeken waar ze zitten, maar echt heerlijk. Maar jij komt toch uit Rotjeknor of toch Den Haag? Zeg anders maar in, zoals dat hier heet PM, haha.

Ze zijn zo bekend geworden omdat het Koninklijk Huis daar speciaal hun gebak vandaan haalde. Ja, toen kon ik niet achterblijven. Maar, ik houd sowieso van hazelnootgebak, maar je kan mij alles voorschotelen. Ik weet vaak niet hoe het heet, omdat ik geen kookwonder ben, maar ik heb het allemaal wel gegeten.

Ik eet overal. Zat in Venuezuela soepje te eten, dat zat vol met kraakbeen, maar de smaak was voortreffelijk. Ben bijna wel doodgebleven door die botten, maar hadden die mensen voor die paar centen dat ik dat soeppie van hun kocht weet de hele dag te eten en te drinken met hun kinderen.
pi_93261955
Ik heb heel lang in Den Haag gewoond, je kan daar niet wonen en Maison Kelder niet kennen :N
pi_93262035
Maar hoezo nu dan in Rotterdam? Werk of zo? Relatie. Ik vind kom er allebei graag, maar ik heb altijd bij Den Haag, wat rustiger.
pi_93262095
Dit topic moet echt heel gauw over zijn..
pi_93262120
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 16:50 schreef Boudibou het volgende:
Hoezo?
pi_93262155
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 16:49 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Maar hoezo nu dan in Rotterdam? Werk of zo? Relatie. Ik vind kom er allebei graag, maar ik heb altijd bij Den Haag, wat rustiger.
Mijn huis in Den Haag wer gesloopt en ik wilde goedkoop dicht bij het centrum :P Dan is rotjeknor vele malen goedkoper dan Den Haag :+
pi_93262386
quote:
6s.gif Op donderdag 24 februari 2011 16:51 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Mijn huis in Den Haag wer gesloopt en ik wilde goedkoop dicht bij het centrum :P Dan is rotjeknor vele malen goedkoper dan Den Haag :+
Ja, dat is zeker waar. Ik heb met Rotterdam zo dat is beter om beetje uit te gaan, vind ik op zich beter dan de binnenstad van Den Haag. Ken jij het Zwarte Pad? Vond ik heel erg gezellig, maar nu is het altijd zo druk, en ik heb ook niet meer zo n zin om ergens naartoe te gaan als het overal onwijs druk is.

Ik email je wel gewoon waar ik woon en wat je zegt Rotjeknor is veel goedkoper dan Den Haag Centrum.
pi_93262430
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 16:50 schreef Boudibou het volgende:
Ja, als ik mijn afkondiging hier doe.
  donderdag 24 februari 2011 @ 17:01:36 #167
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_93262607
Dit moet wel de slechtste topic-reeks zijn op heel FOK! :')
pi_93262792
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 16:56 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Ja, dat is zeker waar. Ik heb met Rotterdam zo dat is beter om beetje uit te gaan, vind ik op zich beter dan de binnenstad van Den Haag. Ken jij het Zwarte Pad? Vond ik heel erg gezellig, maar nu is het altijd zo druk, en ik heb ook niet meer zo n zin om ergens naartoe te gaan als het overal onwijs druk is.

Ik email je wel gewoon waar ik woon en wat je zegt Rotjeknor is veel goedkoper dan Den Haag Centrum.
Ik opgegroeid in scheveningen, zwarte pad ken ik zeker :7
pi_93263196
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 16:50 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Hoezo?
Hoezo niet?
pi_93265201
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 16:57 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Ja, als ik mijn afkondiging hier doe.
Hoi mooie meid, hoe was je dag vandaag?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_93265285
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 18:03 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Hoi mooie meid, hoe was je dag vandaag?
Eindelijk een man die lief tegen haar doet O+
pi_93265348
quote:
17s.gif Op donderdag 24 februari 2011 18:05 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Eindelijk een man die lief tegen haar doet O+
ik ben benieuwd hoe ze reageert, hihi
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_93268154
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 18:07 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

ik ben benieuwd hoe ze reageert, hihi
Oh wat een lieve reactie ^)
pi_93268210
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 17:01 schreef Premium_Quality het volgende:
Dit moet wel de slechtste topic-reeks zijn op heel FOK! :')
Jij hebt weinig kaas gegeten van commercie begrijp ik, daarom zit je nog steeds aan die Premium Heineken
pi_93268213
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 19:15 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Oh wat een lieve reactie ^)
Wat heb je gegeten snoezepoes?
pi_93268254
quote:
17s.gif Op donderdag 24 februari 2011 19:16 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Wat heb je gegeten snoezepoes?
Hallo scheetje *;
Spagetti, en jij?
-x-
pi_93268358
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 19:17 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Hallo scheetje *;
Spagetti, en jij?
-x-
Bulgur, kofte en spinazie :9

Ik was bang dat je afscheid had genomen :@
pi_93268372
Houd jij de boel hier ff in de gaten? _O_
Moet ff boodschappen doen en ben ff ergens hier beetje aan het rellen, waar ik de hele achtergrond niet van ken, aber wass macht es aus. Keine Flaussssssss
pi_93268432
:')
pi_93268445
Maar natuurlijk :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')