Waarom ben je zo liefffies ineens. Ik hoef niet alleen te zitten, maar soms is dat beter.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Uit al jou reacties kan ik zien dat je heel wat in je mars heb
Ik snap niet waarom jij nog vrijgezel bent
Je geeft hem een kus namens mij?quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:09 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Waarom ben je zo liefffies ineens. Ik hoef niet alleen te zitten, maar soms is dat beter.
Je hebt toch goed contact met Mala, die is echt TOP! Maar je bent gescheiden, hebt een tweeling en wil misschien of in de toekomst toch aan een vrouw? Rustig je tijd voor nemen of beetje rondwaaieren die er dan zijn.
Hoor je wel. -x- van Mala
Kussie op zijn wang, maar daar houdt het bij op. Ik ga er ook niet tussenzitten. Ja, als ik jullie straks met een echtelijk meningsverschilletje uitelkaar moet en ga halen. Maar, lieve jonge, jouw ding om aan de VROUW te brengen, hhaa, -x-quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:12 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Je geeft hem een kus namens mij?Schat hij wilt een oprechte van jou!
voetbalquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:51 schreef MalaCocinera het volgende:
Ik heb wel vorig jaar Nederland - Brazilie gezien, maar dat gebeurde onder groepsdrukEn er was veel bier
Ja..? Is dat moeilijk te geloven?quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:59 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ben je echt 20?
Mooiste dag uit mijn leven.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:51 schreef MalaCocinera het volgende:
Ik heb wel vorig jaar Nederland - Brazilie gezien, maar dat gebeurde onder groepsdrukEn er was veel bier
Heb niks te verbergen..heb ook niet, zoals vele anderen wel, een balkje voor mn oog, dus ook dat verberg ik niet.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:18 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Dat niet, maar die verborgenheid bij die Marokkannen dat schiet niet op.
Ik wil weleens een foto van je zien.
Anders vraag ik het aan Bilal
gewoon stel latente homos die achter een balletje aanrennenquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:17 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Nou, ik heb maar 1 keer aan de groepsdruk toegegeven
De mooiste dag uit je leven moet ik zijn. Tjesus, weg met jouquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:20 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Heb niks te verbergen..heb ook niet, zoals vele anderen wel, een balkje voor mn oog, dus ook dat verberg ik niet.
Eerst jij.
Doe ik lief, is het nog niet goedquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:09 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Waarom ben je zo liefffies ineens. Ik hoef niet alleen te zitten, maar soms is dat beter.
Je hebt toch goed contact met Mala, die is echt TOP! Maar je bent gescheiden, hebt een tweeling en wil misschien of in de toekomst toch aan een vrouw? Rustig je tijd voor nemen of beetje rondwaaieren die er dan zijn.
Hoor je wel. -x- van Mala
Neucken?quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:21 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
gewoon stel latente homos die achter een balletje aanrennen
Ze heeft drie flessen rode wijn nu hequote:Op donderdag 24 februari 2011 23:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Doe ik lief, is het nog niet goed![]()
Ik wil juist een vrouw zoals jij... welbespraakt, intelligent en gezellig
Dromen
Heb jij vannacht nog plaatst en tijd, want de boel zit hier vol>quote:
Rode wijnquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:23 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ze heeft drie flessen rode wijn nu he
dat zeg ik latente homos zijn het gewoon... voetbal boven een een vrouw stellen is toch triest?quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:21 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
De mooiste dag uit je leven moet ik zijn. Tjesus, weg met jou
Neuken>voetbalquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:24 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
dat zeg ik latente homos zijn het gewoon... voetbal boven een een vrouw stellen is toch triest?
Nee sorryquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:25 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
ben jij ook van de vrouwnliefde dan?
Jammer hoorquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:25 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
ben jij ook van de vrouwnliefde dan?
Je quote de verkeerde...quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:21 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
De mooiste dag uit je leven moet ik zijn. Tjesus, weg met jou
Als ik zou mogen kiezen tussen mn 'normale' leven, en dus regelmatig sex en geen wereldkampioen in 2010 zijn, of een jaar lang geen seks en wereldkampioen zijn afgelopen zomer, weet ik wel wat ik gekozen zou hebben.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:24 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
dat zeg ik latente homos zijn het gewoon... voetbal boven een een vrouw stellen is toch triest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |