Nee, maar jij kent mijn achtergrond met Marokkanen toch niet.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:50 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Jij veralgemeniseert wel heel makkelijk de hele tijd..
Nee hoor, Piet, omdat jij zoveel over paardenvlees weet, ben je hier ook welkom.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Is dit topic alleen voor vrouwen die zoeken?
Nee hoor als jij op zoek bent naar een jonge God, die alleen met een schortje aan in je keuken staat kan dat ookquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Haha, helemaal mee eens -x-quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:56 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Nee hoor als jij op zoek bent naar een jonge God, die alleen met een schortje aan in je keuken staat kan dat ook
* Pietverdriet pakt een pak vla en een slagroomspuitquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:56 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Nee hoor als jij op zoek bent naar een jonge God, die alleen met een schortje aan in je keuken staat kan dat ook
Dat wil ik wel van Devion's buik aflikkenquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:02 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
* Pietverdriet pakt een pak vla en een slagroomspuit
Piet, we hebben hier voor elk wat wils.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Haha, hoe dat zo?quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:05 schreef MalaCocinera het volgende:
Dit topic wordt steeds briljanter
Door jouw aanwezigheid, snoes!quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:06 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Haha, hoe dat zo?
Vraag maar raak, maar nu ff aan MalaCocinera, want ik ga ff boodschappen doen. MalaCocinera en ik zijn beiden directeur van RelatieloosNee, want dat wil natuurlijk geen hond dus wij zoeken voor ieder een geschikte partner. We zijn 100% discreet, maar je mag hier alles posten.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:01 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Iemand een samenvatting van de eerste 5 delen? Of is dat net zo helder als de topicstart?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:08 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Door jouw aanwezigheid, snoes!
Valse heks.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:27 schreef Boudibou het volgende:
Wat betekent mala cochinera eigenlijk?
Net als jij.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:33 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Dan heb je je naam iig alvast mee
Ik denk dat een held op sokken aardig geslacht wordt door een valse heksquote:
Nou verpest het niet!quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Heulemaal niet. Mala cocinera = slechte kok.
Koken is niet mijn sterkste kant neequote:Op donderdag 24 februari 2011 20:39 schreef Held_op_Sokken het volgende:
[..]
Ik denk dat een held op sokken aardig geslacht wordt door een valse heks
Maar het is slechte kok dus?
Ik ben een pragmatische kok
Sorry.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van mij zou je zeven dagen in de week de mogelijkheid krijgen om jezelf hierin te ontwikkelen!quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:41 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Koken is niet mijn sterkste kant nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |