abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92754937

[ Bericht 21% gewijzigd door Egeltje92 op 15-02-2011 10:16:10 (heb al genoeg antwoorden :)) ]
pi_92754942
Ik denk sowieso dat een jongen niet zo heel vreemd op kijkt van zo'n verhaal en dat je weinig hebt om voor te schamen.
pi_92754946
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 02:59 schreef Kandijfijn het volgende:
Ik denk sowieso dat een jongen niet zo heel vreemd op kijkt van zo'n verhaal en dat je weinig hebt om voor te schamen.
ik schaam me omdat hij misschien nog steeds denkt dat ik geen tampons gebruik ;) En ik niet weet hoe ik erover moet beginnen...
pi_92754962
eerlijk gezegt als dit een knul van jouw leeftijd is zal het hem redelijk roesten wat je gebruikt voor
als hij niet zou mogen..

maar je hebt altijd uitzonderingen maar ik zou me er persoonlijk niet druk om maken
ik bedoel who cares wat je gebruikt
pi_92754966
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 03:04 schreef mental het volgende:
eerlijk gezegt als dit een knul van jouw leeftijd is zal het hem redelijk roesten wat je gebruikt voor
als hij niet zou mogen..

maar je hebt altijd uitzonderingen maar ik zou me er persoonlijk niet druk om maken
ik bedoel who cares wat je gebruikt
hij is 21..
pi_92754969
Wat voor middel je tegen menstruatie gebruikt is niet echt iets waar jongens zichzelf mee bezig houden :P. Voor de rest is het natuurlijk geen dagelijks gesprek en misschien ook wel lastig, het enige wat daar tegen helpt is voorbereiding.

Misschien een magazijn kopen waarin een soortgelijk verhaal staat of op internet ergens. En hem dat laten lezen en vragen hoe hij zoiets aan zal pakken.
pi_92754979
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 03:05 schreef Egeltje92 het volgende:

[..]

hij is 21..
niet druk om maken dus ;)
het leven is te kort om je overal druk over te maken dus maak je druk om echt belangrijke zaken
en have fun met de rest ;)
pi_92754983
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 03:06 schreef Kandijfijn het volgende:
Wat voor middel je tegen menstruatie gebruikt is niet echt iets waar jongens zichzelf mee bezig houden :P. Voor de rest is het natuurlijk geen dagelijks gesprek en misschien ook wel lastig, het enige wat daar tegen helpt is voorbereiding.

Misschien een magazijn kopen waarin een soortgelijk verhaal staat of op internet ergens. En hem dat laten lezen en vragen hoe hij zoiets aan zal pakken.
maar gewoon het feit dat hij misschien denkt dat er niks in mijn vagina past (ik zei toch dat ik bang was voor pijn) :N ik vind dat best een naar idee.

Voor de rest maak ik me er misschien ook te druk over. Ik bedoel, hij wilde nog steeds met me naar bed...
pi_92754984
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 03:07 schreef mental het volgende:

[..]

niet druk om maken dus ;)
het leven is te kort om je overal druk over te maken dus maak je druk om echt belangrijke zaken
en have fun met de rest ;)
thanks ;)
pi_92754988
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 03:08 schreef Egeltje92 het volgende:

[..]

maar gewoon het feit dat hij misschien denkt dat er niks in mijn vagina past (ik zei toch dat ik bang was voor pijn) :N ik vind dat best een naar idee.

Voor de rest maak ik me er misschien ook te druk over. Ik bedoel, hij wilde nog steeds met me naar bed...
Dat stukje angst is dus exact wat je blokkeert dat heb je door hoop ik?
pi_92754995
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 03:10 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Dat stukje angst is dus exact wat je blokkeert dat heb je door hoop ik?
Ja :) inmiddels is het wel minder denk ik, nu het soort van gelukt is om er wel wat in te krijgen... maar idd, spanning zorgt ervoor dat je je spieren aanspant.
pi_92755001
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 03:11 schreef Egeltje92 het volgende:

[..]

Ja :) inmiddels is het wel minder denk ik, nu het soort van gelukt is om er wel wat in te krijgen... maar idd, spanning zorgt ervoor dat je je spieren aanspant.
Dan heb je 80% al opgelost, gewoon blijven experimenteren en opbouwen,...
pi_92755383
Doe het rustig aan. Eerste keer seks gaat ongetwijfeld geen succes worden, leg je daar maar bij neer. Waarschijnlijk ben je op van de zenuwen, span je alles te veel aan en doet het pijn. Glijmiddel wil wel aardig helpen, maar het is vooral een kwestie van ook bij hem op je gemak zijn.

Wat betreft hem er over vertellen: gewoon zeggen dat 'dat probleem waar ik het eerder over had' wat minder relevant is geworden. Dat vind hij alleen maar leuk om te horen. :)
  maandag 14 februari 2011 @ 08:50:01 #14
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_92756441
Ik denk dat je niet zoveel hebt om je druk over te maken, komt allemaal wel goed.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_92759131
Mijn vriendin had dat ook. Heeft ze ooit verteld maar was ver voordat ik haar leerde kennen.

Ze heeft toen ook gespeeld met een vibrator maar het bleek allemaal de verkramping te zijn.
Als je met hem gaat vrijen zou ik je aanraden om ervoor te zorgen dat je vriendje er rekening mee houdt dat het voor jou de eerste keer is. En dat als jij zegt STOP hij ook stopt. Je kunt hem dan natuurlijk nog altijd handmatig of oraal bevredigen.
Probeer er ontspannen bij te blijven (borreltje) en eventueel glijmiddel.
Succes
pi_92760449
:N

En in RP zit je te vertellen dat je wacht op iemand die om je geeft.....

Iig, vervelend probleem wat je hebt. Gewoon zeggen tegen je "vriend", elke man die om je geeft zal het wel begrijpen.
“Death does not concern us, because as long as we exist, death is not here. And when it does come, we no longer exist.”
- Epicurus
pi_92771911
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 11:21 schreef Devion het volgende:
:N

En in RP zit je te vertellen dat je wacht op iemand die om je geeft.....

Iig, vervelend probleem wat je hebt. Gewoon zeggen tegen je "vriend", elke man die om je geeft zal het wel begrijpen.
Ja, idd, ik weet ook nog niet zeker of ik met hem naar bed zal gaan, maar het is wel verleidelijk... ik moet echt dingen even op een rijtje zetten zodat ik er geen spijt van krijg!
pi_92771977
Jongens vinden dat niet raar.
pi_92773190
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 16:01 schreef Scorpie het volgende:
Jongens vinden dat niet raar.
ik dacht, misschien vind hij het raar dat ik nog niet met hem naar bed ben geweest of ook maar getongd heb. Maar ja, ik heb gewoon iets meer tijd nodig... ik ken hem een paar maanden trouwens.
  maandag 14 februari 2011 @ 16:51:39 #20
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_92774501
Ik zou me er niet zo druk om maken. Jongens vinden een maagdelijk meisje echt helemaal niet erg, Waarschijnlijk is hij zelfs opgelucht dat je het niet eerst met jan/alleman en de buurman(nen) hebt gedaan.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  maandag 14 februari 2011 @ 16:53:16 #21
269888 garriej
ik las ondertieten.
pi_92774581
koop een dildo.. een hoop glijmiddel erop en ff kijken of het lukt zo ja ook ff glijmiddel als je vriedn erin wil :)
We are all going to die someday. For the lucky few of us it'll be nice and fast. But for most of us it'll be just as long and slow and painful as a conversation with you.
Xbox live:garriej
pi_92775308
Helemaal niet raar hoor. Vooral op die leeftijd niet. Volgens mij vinden veel jongens dat eerder wel fijn en zijn ze vaak bereid om langer te wachten.

Ik zelf moet er niet aan denken, een maagd als vriendin. Dat heeft echter te maken met het feit dat het op de lange termijn lastiger gaat worden om een lange relatie aan te gaan. Ik ben namelijk 'bang' dat veel maagden zich na een tijdje gaan afvragen hoe het is om met andere mensen seks te hebben. Al denk ik dat dit vooral bij jongens zo is en dat ik het daardoor spiegel op vrouwelijke maagden. Volgens mij gaan mijn gedachtenkronkels maar voor een heel kleine gedeelte op. En ik denk dat als je verliefd bent dat je deze al snel negeert.

Je hoeft je dus nergens zorgen om te maken.
Oja, dat je een maagd bent wil niet zeggen dat je het eerste half jaar alleen maar op je rug hoeft te liggen.. ;)
pi_92779334
Je was zo lekker strak
pi_92780550
Als je hem toch al verklapt hebt van die tampons, kun je best zeggen dat je nu meer aan kunt... én wilt. Is het meteen duidelijk wat jij wilt ;-)

Volgens mij ben je vooral teveel gespannen, al die tijd al geweest.

Die jongen is vast ook heel zenuwachtig... don't worry... hij is ook maar een mens die nu weet dat het jouw eerste keer is. Gewoon van genieten, dan gaat t vast allemaal een stuk beter!

Suc6
Soulful feeling feels like smiling :-)
Soulful smiling feels like flying :-D
pi_92781571
quote:
en ik dacht: 'ik moet mezelf echt ontmaagden als ik bang voor pijn ben'.
Dat zou ik erg knap vinden als je dat lukt als meisje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')