ik schaam me omdat hij misschien nog steeds denkt dat ik geen tampons gebruikquote:Op maandag 14 februari 2011 02:59 schreef Kandijfijn het volgende:
Ik denk sowieso dat een jongen niet zo heel vreemd op kijkt van zo'n verhaal en dat je weinig hebt om voor te schamen.
hij is 21..quote:Op maandag 14 februari 2011 03:04 schreef mental het volgende:
eerlijk gezegt als dit een knul van jouw leeftijd is zal het hem redelijk roesten wat je gebruikt voor
als hij niet zou mogen..
maar je hebt altijd uitzonderingen maar ik zou me er persoonlijk niet druk om maken
ik bedoel who cares wat je gebruikt
niet druk om maken dusquote:
maar gewoon het feit dat hij misschien denkt dat er niks in mijn vagina past (ik zei toch dat ik bang was voor pijn)quote:Op maandag 14 februari 2011 03:06 schreef Kandijfijn het volgende:
Wat voor middel je tegen menstruatie gebruikt is niet echt iets waar jongens zichzelf mee bezig houden. Voor de rest is het natuurlijk geen dagelijks gesprek en misschien ook wel lastig, het enige wat daar tegen helpt is voorbereiding.
Misschien een magazijn kopen waarin een soortgelijk verhaal staat of op internet ergens. En hem dat laten lezen en vragen hoe hij zoiets aan zal pakken.
thanksquote:Op maandag 14 februari 2011 03:07 schreef mental het volgende:
[..]
niet druk om maken dus
het leven is te kort om je overal druk over te maken dus maak je druk om echt belangrijke zaken
en have fun met de rest
Dat stukje angst is dus exact wat je blokkeert dat heb je door hoop ik?quote:Op maandag 14 februari 2011 03:08 schreef Egeltje92 het volgende:
[..]
maar gewoon het feit dat hij misschien denkt dat er niks in mijn vagina past (ik zei toch dat ik bang was voor pijn)ik vind dat best een naar idee.
Voor de rest maak ik me er misschien ook te druk over. Ik bedoel, hij wilde nog steeds met me naar bed...
Jaquote:Op maandag 14 februari 2011 03:10 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Dat stukje angst is dus exact wat je blokkeert dat heb je door hoop ik?
Dan heb je 80% al opgelost, gewoon blijven experimenteren en opbouwen,...quote:Op maandag 14 februari 2011 03:11 schreef Egeltje92 het volgende:
[..]
Jainmiddels is het wel minder denk ik, nu het soort van gelukt is om er wel wat in te krijgen... maar idd, spanning zorgt ervoor dat je je spieren aanspant.
Ja, idd, ik weet ook nog niet zeker of ik met hem naar bed zal gaan, maar het is wel verleidelijk... ik moet echt dingen even op een rijtje zetten zodat ik er geen spijt van krijg!quote:Op maandag 14 februari 2011 11:21 schreef Devion het volgende:
![]()
En in RP zit je te vertellen dat je wacht op iemand die om je geeft.....
Iig, vervelend probleem wat je hebt. Gewoon zeggen tegen je "vriend", elke man die om je geeft zal het wel begrijpen.
ik dacht, misschien vind hij het raar dat ik nog niet met hem naar bed ben geweest of ook maar getongd heb. Maar ja, ik heb gewoon iets meer tijd nodig... ik ken hem een paar maanden trouwens.quote:
Dat zou ik erg knap vinden als je dat lukt als meisje.quote:en ik dacht: 'ik moet mezelf echt ontmaagden als ik bang voor pijn ben'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |