Helpt bij mij in zo'n periode altijd door goed te plannen en dan ook daadwerkelijk goed bezig en die uren afwisselen met leuke pauzes. Serie kijken of een spelletje spelen. Je bent natuurlijk thuis bezig dus je kunt de pauzes zo leuk maken als je zelf wil.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:13 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Pff, als ik er aan denk nog maanden zo door te moeten met mn scriptie word ik echt depressiefElke dag thuis echter de pc.. blegh
soms moet je je erbij neerleggen dat dat er nooit meer in zit. En niet meer naar het verleden kijken maar naar de toekomst...anders kom je nooit uit die put...quote:Op maandag 7 februari 2011 11:30 schreef Apotheose het volgende:
ik wil dat alles weer zoals vanouds wordt. Thats all. Thats really all
mij lukt dat niet. Ook al begrijpt niemand datquote:Op maandag 7 februari 2011 11:50 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
soms moet je je erbij neerleggen dat dat er nooit meer in zit. En niet meer naar het verleden kijken maar naar de toekomst...anders kom je nooit uit die put...
Ja hier ook wel, vier dan me verjaardag.quote:
De dokters wisten niet wat het was of je bent pas na een half jaar naar de dokter gestapt?quote:Op maandag 7 februari 2011 12:38 schreef WeirdlyWired het volgende:
Goed. Na ongeveer een half jaar gokken wat het is, heb ik sinds vandaag duidelijkheid.
Zalfje gekregen en nu maar hopen dat het werkt.
Ben in 6 maanden 6 a 7 keer naar de dokter geweest. Van alles meegekregen, maar niks werkte. Vanochtend naar de dermatoloog geweest en die wist meteen wat het was.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:42 schreef Emery het volgende:
[..]
De dokters wisten niet wat het was of je bent pas na een half jaar naar de dokter gestapt?
Apart dat zo'n dokter je niet meteen doorverwijst als je al na twee of drie keer geen resultaten ziet van de voorgeschreven antibiotica/medicijnen. Maar goed, gelukkig dat er nu een oplossing is!quote:Op maandag 7 februari 2011 12:50 schreef WeirdlyWired het volgende:
[..]
Ben in 6 maanden 6 a 7 keer naar de dokter geweest. Van alles meegekregen, maar niks werkte. Vanochtend naar de dermatoloog geweest en die wist meteen wat het was.
Ja, ik heb er zelf maar naar gevraagd. Was het op den duur zo beu.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:52 schreef Emery het volgende:
[..]
Apart dat zo'n dokter je niet meteen doorverwijst als je al na twee of drie keer geen resultaten ziet van de voorgeschreven antibiotica/medicijnen.
ik begrijp het (helaas) meer dan je denkt...tot het echt goed mis ging met me...ik zal nog altijd blijven treuren maar ben wel gaan beseffen (ook met hulp) dat het beter zo is en dat ik er geen invloed meer op had..quote:Op maandag 7 februari 2011 11:52 schreef Apotheose het volgende:
[..]
mij lukt dat niet. Ook al begrijpt niemand dat
ik heb bijna het loodje gelegd vorige week omdat dokters niks vonden. Niks zo frustrerend als je pijn hebt en ze vinden niksquote:Op maandag 7 februari 2011 12:50 schreef WeirdlyWired het volgende:
[..]
Ben in 6 maanden 6 a 7 keer naar de dokter geweest. Van alles meegekregen, maar niks werkte. Vanochtend naar de dermatoloog geweest en die wist meteen wat het was.
Ik begrijp het wel maar aan de andere kant je bent nog jong, en je kan nog van alles van je leven proberen te maken en tuurlijk is verwerking belangrijk maar je moet ook verder.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:52 schreef Apotheose het volgende:
[..]
mij lukt dat niet. Ook al begrijpt niemand dat
Wat is jou "als vanouds"?quote:Op maandag 7 februari 2011 11:30 schreef Apotheose het volgende:
ik wil dat alles weer zoals vanouds wordt. Thats all. Thats really all
Vertel?quote:Op maandag 7 februari 2011 12:35 schreef Xantalien het volgende:
Gadverdamme, wat een hoerenzooi is dit. Ik verneuk ook echt alles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
Niets zo irritant als je kut voelen, je laatste beetje energie bij elkaar rapen om iets te doen, en het dan alsnog zien mislukkenquote:Op maandag 7 februari 2011 13:00 schreef Beach het volgende:
Ochprobeer je wat ervan te maken, krijg je weer nul op het rekest.
quote:Op maandag 7 februari 2011 13:15 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Vertel?Nein.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Problemen, problemen thuis, problemen verder weg. Ik heb er pure schijt aan.Bi-j mien achter 't huus steet een Amerikaanse slee,
Bi-j de aanschaf mos ik erg diep in de portomonee.
't Is een 8-cilinder met veel chroom en een linnen kap,
Ik hol 'm moeilijk in toom as ik 'm op zien donder trap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |