abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93516515
Enfin, ik kom hier nu op de kop af 7,5 dag, waarvan al 2 dagen geband, omdat ik iemand de waarheid zei, maar dat even daargelaten, maar ik begon iemand wel leuk te vinden.

Even over mezelf. Ik ben een vrouw, ben zeker geen trol of kloon zoals ik hier ben genoemd, dus dat ook hopelijk de wereld uit geholpen, maar wat ik vertelde in die andere topic is dat ik echt wel iemand tegen wil komen waar ik helemaal stapelverliefd op word, dat zal moeilijk zijn of worden, maar waar ik wel zielsveel van kan houden en waarbij iemand zich niet mijn slaafje voelt.

Ik zal iets zeggen over voorgaande relatietjes en waardoor ik het dus niet kon uithouden en na een paar dagen al zat was. Is echt zo.

Een paar jaar geleden ging ik met iemand om, en na net leren kennen, ze hadden s middags een borrel op het werk en hij zei ik kom zo naar je toe. Niks afgesproken, maar ik was zelf die middag thuis, dus ik zei "oke". Na een half uurtje belde hij weer. Hij zat nog op die borrel en daar hij met de trein was zou het een half uurtje a een uurtje later worden. Prima, ik snap dat wel, gezelligheid kent bij mij ook vaak geen tijd. Niemand te zien hier na een uur en daarop belde hij weer. Ik zat niet echt te wachten, maar ... Ik vind het niet zo erg als iemand later is, ik bel zelf ook weleens af, maar zeg dan zus of zo en waarom je niet (meer) komt. Het telefoontje betrof dat hij er weer zo aan zou komen.

We waren inmiddels 3 a 4 uur verder, ik zat eigenlijk toch min of meer te wachten. Ik heb hem uitgekafferd dat hij mij nooit meer zou zien en dat het over en uit was, het was nog niet eens "aan", maar goed ..

Vervolgens ben ik hier de tent uitgestapt en toen ik s nachts thuis kwam stond mijn hele antwoordapparaat vol met allemaal bullshit van hem.

Vanaf de volgende dag was het hele tij gekeerd. Als hij bij mij was en ik stapte richting keuken of ik noem maar een zijstraat, dan liep hij mee. Als ik boodschappen ging doen en ik kwam hem op straat tegen, dan moest hij ook mee, zogenaamd moest hij ook boodschappen doen.

Ik was hem na die 6 dagen al zat, maar na die 6 dagen begon het gedonder pas goed. Ik wilde hem niet meer. Hij begon te stalken. Nee, niet met bellen, ja, aan de deur. En dan 3 of 4 dagen per week, zo tussen 1 en 5 uur s nachts. Als ik de politie belde was de vogel allang gevlogen. Hij klaagde erover dat ik niet van hem hield (logisch toch) en daar ik hem uitschold voor KUTAFRIKAAN was ik ineens een racist. Nee, het lag wel degelijk anders, want hij kon mij niet met rust laten. Ik hem niks in zijn kop prenten en voelde me machteloos, vandaar ook KUTAFRIKAAN.

Doodmoe ben ik ervan geworden. Hij vond mij dominant, maar met dat stalken, je wordt getergd in je nachtrust, dan weet je het ineens niet meer. Je mag van mij gerust weten dat ik s nachts heel vaak heb zitten janken, janken door moeheid en van die moeheid wordt je depressief. Het is iemand die het begrip liefde niet kent.

Hij is getrouwd geweest, 6 jaar (onbegrijpelijk) en uit dat huwelijk is een zoontje geboren. Zijn ex-vrouw wil hem niet zien en er was ook geen bezoekregeling voor het kind. Nou, dan klopt er iets niet. Waren wel meer vage toestanden.

Terugkomend op dat stalken:

Hij heeft mijn leven 2,5 a 3 jaar hierdoor platgelegd. Zijn vele mensen geweest die ik het vertelde en die hier dan wel een nachtje wilde slapen, maar daar hebben stalkers voelsprieten voor, want dan zijn ze nergens te bekennen.

Op een gegeven moment ben ik het hele "spel" anders aan gaan pakken. Ik beantwoordde hem aan de vraag die hij wilde. Geen seks, beetje zoenen en zeggen dat je van diegene houdt. Hij stond hier altijd te janken dat hij zoveel van me hield, dus koppie krauw.

Dat "houden van" voelde ik niet voor hem gezien zijn gedrag. Ik zoende hem puur om van hem af te komen. Het heeft lang geduurd, maar na 3 jaar had hij eindelijk een andere vriendin en die heeft hij nu nog. Ik zie dat zij hem op dezelfde manier behandelt als dat ik heb gedaan. Ja, ik kan helaas over hem niet teveel uitweiden, want dan wordt het heel erg herkenbaar. Hij laat zich weer slaafs behandelen.

Ik ga niet al die relaties bespreken, maar ik heb hier vorige week wel iemand leren kennen en natuurlijk, dat ik niet van slaafse types houd, gaat hij erin meenemen.

Ik vond hem best wel leuk, terwijl ik geen foto van hem heb gezien, hij een miljard jaar jonger is (maar al mijn vriendjes zijn dat de laatste tig jaar geweest), maar ineens heb ik weer zoiets van "Nee, dit gaat het hem ook weer niet worden". Hij is veel jonger, maar dat hij mij "INCONSISTENT" noemde, dat gaat ook weer alle perken te buiten. Oh ja en natuurlijk wat veel geopperd is dat ik een TROL zou zijn, wat helemaal niet klopt. Ik heb hem best wel veel over mezelf verteld en dat deed ik ook in die topics, dus dan ben je helemaal geen trol.

Dus, ik ben nog steeds opzoek naar die lieve, leuke, maar vooral warme jongen of man. Ik betwijfel of die ergens ter wereld te vinden is, but I ll keep tha faith!

En natuurlijk is dit een topic waar andere dames en heren elkaar willen tegenkomen. Of dames/dames of heren/heren. Voor mij is iedereen gelijk.

Dit is trouwens geen contactadv, zoals dat werd gesuggereerd paar uurtjes geleden. Nee, ik vertel hier wat en wat iemand ermee doet dat moet diegene zelf weten, maar ik denk dat iedereen wel beetje, hoe je het ook wendt of keert, op zoek is naar leuk kontakt. Niks mis mee, toch?

[ Bericht 3% gewijzigd door watvoornaammoetikkiezen op 02-03-2011 06:45:39 (Moest even) ]
pi_93516684
Ik vind je wel lief en maakte een fout een tijdje geleden. :*
UITGESCHREVEN
  dinsdag 1 maart 2011 @ 22:36:10 #3
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_93516685
Troll...
pi_93516687
Jezus alweer??!!
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 1 maart 2011 @ 22:37:16 #5
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_93516747
ts :W
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
pi_93516841
Weer zo'n sukkel die op de verkeerde kerels valt.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_93516849
Verder zoeken, FOK! is er niet de plek voor.
pi_93516962
relatieplanet punt nl? russian mail order groom? vibrators van de ethos? Er zijn zoveel opties om aan jouw trekken te komen zonder de wanhoop openbaar te gooien ;) (en die wanhoop is niet aantrekkelijk :P).
pi_93516986
niceee O+
pi_93517032
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 22:38 schreef HSG het volgende:
Weer zo'n sukkel die op de verkeerde kerels valt.
Dat is niet waar, was hem al na 6 dagen zat en dat stalken daar zat ik niet op te wachten, maar ik denk niet dat jullie weten wat voor impact dat op je leven kan hebben. Het legt je namelijk lam.
pi_93517042
Hmmm... Ga eens daten met Schenkstroop. Kunnen jullie samen wanhopig zijn :')
  dinsdag 1 maart 2011 @ 22:42:59 #12
253853 Grimbert
Bleep bleep boem!
pi_93517110
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 22:33 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
hij een miljard jaar jonger is
Hoe oud ben je dan wel niet?
Ja, behalve soms.
pi_93517149
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 22:41 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Hmmm... Ga eens daten met Schenkstroop. Kunnen jullie samen wanhopig zijn :')
Ze is al 5 topics verder en ze heeft nog geen vent gevonden om te daten! Fok! stelt mij teleur.
S. 2014
J. 2016
pi_93517156
[quote]1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 22:40 schreef Musyn het volgende:
relatieplanet punt nl? russian mail order groom? vibrators van de ethos? Er zijn zoveel opties om aan jouw trekken te komen zonder de wanhoop openbaar te gooien ;) (en die wanhoop is niet aantrekkelijk :P).
[/quote

Vibrators van de Ethos, oh je bedoelt Etos. Kom ik nooit
pi_93517182
Is dit weer chanel of weer een ander ik ben in de war en ik weet het niet meer :?
pi_93517188
Geweldig topic.
pi_93517209
quote:
17s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 22:40 schreef MalaCocinera het volgende:
niceee O+
Hola, buena que tal?
pi_93517249
TS als ik tijd heb stuur ik je een keer een mailtje om wat te gaan eten.
UITGESCHREVEN
pi_93517272
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 22:44 schreef Boudibou het volgende:
Geweldig topic.
Ja he, thanks
pi_93517376
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 22:45 schreef picardmike het volgende:
TS als ik tijd heb stuur ik je een keer een mailtje om wat te gaan eten.
Blijkt dat je nu ook tijd hebt en ik heb honger
pi_93517419
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 22:47 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Blijkt dat je nu ook tijd hebt en ik heb honger
Ik ga straks slapen :*
UITGESCHREVEN
pi_93517430
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 22:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Ze is al 5 topics verder en ze heeft nog geen vent gevonden om te daten! Fok! stelt mij teleur.
Dit is pas mijn tweede topic. Er wel ffe bijblijven, he
pi_93517459
quote:
Op dinsdag 1 maart 2011 22:45 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Ja he, thanks
Graag gedaan.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 22:49:16 #24
253853 Grimbert
Bleep bleep boem!
pi_93517479
Ze heeft ook geen fobo he!
Ja, behalve soms.
pi_93517701
Jongens en meisjes, ladies and gentlemen, laten we nu wel ff ON TOPIC blijven zoals dat zo mooi heet.

Dit is namelijk "tha place to be om een leuke kerel, vrouw, jongen of meisje of jongen jongen of meisje meisje en zoal niet meer aan de haak te slaan.

We willen toch allemaal gelukkig zijn, nietwaar?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')