quote:Op maandag 14 maart 2011 21:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Godverdomme dat mocht je niemand vertellen.Ik vertrouwde je nog wel.
Probeer dat maar eens als je zelf 27 bentquote:Op maandag 14 maart 2011 21:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je moet het niet op jezelf projecteren. Daar ga je al fout.
Al geprobeerd homo te worden?quote:Op maandag 14 maart 2011 21:30 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Probeer dat maar eens als je zelf 27 benten je merkt dat je eigenlijk niet bestaat voor het andere geslacht ^^
De hele wereld mag het weten. Ik schaam me er niet voor.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Godverdomme dat mocht je niemand vertellen.Ik vertrouwde je nog wel.
Je zou msn niet eens meer moeten gebruiken gozert, dat is passé op jouw leeftijd. Ik heb het vanaf mijn 20e niet meer geïnstalleerd. En je gaat weer niet in op eerdere reacties. Dezelfde eigenwijze en gemakkelijke weg Richard, dat is waar jij voor kiest. Succes is een keuze, ook voor jou.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:30 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik heb ook lang niet iedereen op msn staan die ik ken.
En ze hebben nog van die Breezernicknames. Wat een lowlifes zeg.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:29 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Iedereen op mijn msn zijn in de 20
Maar ik wel!quote:Op maandag 14 maart 2011 21:31 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
De hele wereld mag het weten. Ik schaam me er niet voor.
if you see it, you'll shit brixquote:Op maandag 14 maart 2011 20:13 schreef Maanvis het volgende:
genoeg lelijke mensen in de witte aap hoor
[ afbeelding ]
Want? Denk je dat mannen niet de kenker krijgen van dat gezeik van je?quote:Op maandag 14 maart 2011 21:33 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Wel serieus over nagedacht ja. Ik ben dan op die manier tenminste niet meer alleen.
Het kan nog net als je 20 bent vind ikquote:Op maandag 14 maart 2011 21:32 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
En ze hebben nog van die Breezernicknames. Wat een lowlifes zeg.
Natuurlijk zeik ik hier niet over... niemand weet het in het echt hoe het er met mij aan toe gaat en hoe ik me voel.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:33 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Want? Denk je dat mannen niet de kenker krijgen van dat gezeik van je?
Het kan nog net als je 14 bent en een verstandelijke beperking hebt. Daarna echt niet meer.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:33 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Het kan nog net als je 20 bent vind ik
Je bedoelt die neger, maar wat is dat helemaal in de linksbovenhoek?quote:Op maandag 14 maart 2011 21:33 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
if you see it, you'll shit brix
Penisbaron, het heeft geen nut om adviezen te geven aan Richard. Heb ik ook al geprobeerd en hij doet er geen ene fuck mee. Hij blijft maar janken dat die lelijk is en geniet van alle aandacht die hij krijgt.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:33 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Want? Denk je dat mannen niet de kenker krijgen van dat gezeik van je?
Kinkyquote:Op maandag 14 maart 2011 21:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is je vergeven. Morgen hebben we wel goedmaakseks.
Bullshit dat doe je wel. Kijk maar naar je sms inbox.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:34 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Natuurlijk zeik ik hier niet over... niemand weet het in het echt hoe het er met mij aan toe gaat en hoe ik me voel.
inderdaad vrouwen/meiden zijn dan ook godsgruwelijke *****wezens met die hartjes en kus en liefs dit en dat. ze houden geen rekening met het gevoel van een ander (de eenzame zielen dan). wat een debielen zijn het eigenlijk he.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:28 schreef richard_prf het volgende:
Ik probeer mijn situatie dus te accepteren alleen is het zeer confronterend allemaal. Zo hoef ik dus maar mijn MSN op te starten en het eerste wat ik zie zijn verliefde stelletjes. Meteen denk ik dan aan mijn eigen falen.
http://i56.tinypic.com/33wtj89.jpg
Wat een waardeloze vent ben je toch ook, je kunt je niet eens aan je eigen woord houden en vraagt ons dan om advies..quote:Op maandag 14 maart 2011 21:39 schreef richard_prf het volgende:
Ik ben van plan om met een verborgen camera op pad te gaan als ik weer uit ga (wat ik eigenlijk dus liever niet meer wil).
Je zult zien dat meiden me liever negeren als ik op ze afstap.
Het is ook een eenmalige actie.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:40 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Wat een waardeloze vent ben je toch ook, je kunt je niet eens aan je eigen woord houden en vraagt ons dan om advies..
dit lijkt me eigenlijk best een spannende videoquote:Op maandag 14 maart 2011 21:39 schreef richard_prf het volgende:
Ik ben van plan om met een verborgen camera op pad te gaan als ik weer uit ga (wat ik eigenlijk dus liever niet meer wil).
Dit om te bewijzen dat alles aan mijn uiterlijk ligt.
Zeikerds op internet. Wie zijn ze, waar komen ze vandaan, wat drijft ze en waar gaan ze uit?quote:Op maandag 14 maart 2011 21:41 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
dit lijkt me eigenlijk best een spannende video
je zou in contact moeten worden gebracht met televisie
Grey Life loopt nog steeds te janken over zijn PUA-boekjes. Richard zeikt nog steeds als een oud viswijf en Strawberry & ik gaan morgen geyle goedmaakneukseks hebben.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:42 schreef Raggingbull het volgende:
owke kan iemand me heeel vlug eventjes bij praten ik heb geen zin alles door te lezen...
niet nu in elk geval..
Ok, Richard werd voor lelijke flikker versleten, wilde emigreren naar de bossen van Ierland, viel vervolgens terug op zijn gebruikelijk klootzak-mentaliteit, zou nooit meer op stap gaan en gaat binnenkort toch op stap met camera in zijn gulp gemonteerd.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:42 schreef Raggingbull het volgende:
owke kan iemand me heeel vlug eventjes bij praten ik heb geen zin alles door te lezen...
niet nu in elk geval..
Goed jij brabbelt onzin teveel gedronken misschien?quote:Op maandag 14 maart 2011 21:44 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Grey Life loopt nog steeds te janken over zijn PUA-boekjes. Richard zeikt nog steeds als een oud viswijf en Strawberry & ik gaan morgen geyle goedmaakneukseks hebben.
En dan zien we opeens 'n man met een leren pakje met z'n mond open richting de verborgen camera gaan...quote:Op maandag 14 maart 2011 21:45 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Ok, Richard werd voor lelijke flikker versleten, wilde emigreren naar de bossen van Ierland, viel vervolgens terug op zijn gebruikelijk klootzak-mentaliteit, zou nooit meer op stap gaan en gaat binnenkort toch op stap met camera in zijn gulp gemonteerd.
Wat een kleuters daar. Gewoon geen MSN naam hebben is het beste. Die van mij bestaat uit twee letters.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:28 schreef richard_prf het volgende:
Ik probeer mijn situatie dus te accepteren alleen is het zeer confronterend allemaal. Zo hoef ik dus maar mijn MSN op te starten en het eerste wat ik zie zijn verliefde stelletjes. Meteen denk ik dan aan mijn eigen falen.
http://i56.tinypic.com/33wtj89.jpg
Dan sla je die zin over. De rest is een prima samenvatting van de afgelopen drie topics.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:45 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Goed jij brabbelt onzin teveel gedronken misschien?
Ff serieus graag.
En btw wat jij ook doet met strawberry maakt mij niet uit.
Dat wil ik niet eens weten want het doet er niet toe wat jij met haar doet.
Gedeeltelijk met je eens.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:46 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Dan sla je die zin over. De rest is een prima samenvatting van de afgelopen drie topics.
Ìk bespeur enige jaloezie hier in deze post.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:45 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Goed jij brabbelt onzin teveel gedronken misschien?
Ff serieus graag.
En btw wat jij ook doet met strawberry maakt mij niet uit.
Dat wil ik niet eens weten want het doet er niet toe wat jij met haar doet.
Nee sorry ik ben zelf goed voorzien van een heel lief meisje.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:47 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ìk bespeur enige jaloezie hier in deze post.
Anders ik wel.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:47 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ìk bespeur enige jaloezie hier in deze post.
Nou en? Ik zou straw ook wel dubbelen.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:47 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Nee sorry ik ben zelf goed voorzien van een heel lief meisje.
Towerbridge, alles.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:48 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Nou en? Ik zou straw ook wel dubbelen.
quote:Op maandag 14 maart 2011 21:47 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Nee sorry ik ben zelf goed voorzien van een heel lief meisje.
Tja... zo ben ik nu eenmaal niet.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:48 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Nou en? Ik zou straw ook wel dubbelen.
Tja... als jij het zo wil zien mij best joh.quote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 21:48 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Tja... zo ben ik nu eenmaal niet.
Ik kies bewust voor een meisje.
Wil ik meerdere meisjes nemen dan neem ik niet iets met een meisje.
Nee doe ik niet.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:50 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Loop niet zo te miepen. Als je de kans krijgt om een lekker wijf te doen, dan doe je haar gewoon.
Nee mijn vriendin zit bijna 200 kilometer verderop.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:51 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Je vriendinnetje leest zeker mee? Zou ze dat niet doen, dan zou je wel anders praten.
Ideale uitgangssituatie zou ik zeggen.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:53 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Nee mijn vriendin zit bijna 200 kilometer verderop.
Ik ben gewoon niet zo.
Als ik 1 meisje wil nemen en vervolgens 2 dagen later een ander dan kies ik er niet voor om iets met meisje 1 te nemen.
Zo ben ik simpel weg niet.
Dat lijkt me nog best interessant. Maar hoe wil je een verborgen camera meenemen?quote:Op maandag 14 maart 2011 21:39 schreef richard_prf het volgende:
Dit om te bewijzen dat alles aan mijn uiterlijk ligt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |