Dankje!quote:Op maandag 14 maart 2011 21:02 schreef moneyfornothing het volgende:
Ja hoor, ik doe het zelf eigenlijk nooit maar als ik mensen in hun eentje zie zitten vind ik het niet zo raar.
Ik zie in ieder geval wel eens mensen in hun eentje in een soort café hier, en vind ze niet raar of zielig ofzo.
je bent gewoon een asexuele toffe peer dus.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:02 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Speciaal voor dit soort reacties houd ik sinds kort mijn inbox bewaarbox bij van mijn telefoon.
Hier kan je duidelijk afleiden dat mensen graag met mij omgaan en ik dus volledig anders ben en altijd vrolijk en aanwezig ben tijdens vriendenbezoek.
Het is dus mijn uiterlijk/uitstraling wat er bij mij aan ontbreekt. Ik heb geen opvallende kenmerken in mijn gezicht waar een vrouw om kan vallen. Zoals mooie ogen/mond ofzo. Bij mij is alles te gewoontjes en het neigt sterk richting lelijkheid.
http://i56.tinypic.com/5b9c8.jpg
Alstu.quote:
Die heeft wel een vrouw.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:57 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee ik kijk nog steeds een soort van droevig zelfs als ik echt vrolijk ben. Ik heb geen uitstraling. Kijk bijvoorbeeld Raymond v Barneveld die heeft ook totaal geen uitstraling.
De meeste vrouwen willen dat meestal niet. Of zelfs mannen ook. Dat is mijn grootste nadeel. Ik kan nooit verbergen hoe belangrijk het voor me is. Dat maakt de ander ongemakkelijk en die haakt dan uiteindelijk vaak af.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, dat is een slecht idee.
Ik wil me niet verantwoordelijk voelen voor zijn gemoedstoestand, daar kan ik irl niet mee omgaan.
Ik probeer men hier duidelijk te maken dat het niet aan mijn instelling ligt maar aan mijn uiterlijk wat ik gewoon niet mee heb.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
je bent gewoon een asexuele toffe peer dus.
Dat moet hij niet doen dan. Dat lijkt me duidelijk.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Tot die date waarop hij uren gaat lopen zeuren over hoe lelijk hij wel niet is.
Dat zou hij hier ook niet moeten doen.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat moet hij niet doen dan. Dat lijkt me duidelijk.
Je hebt in ieder geval door waar het probleem ligt dan.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:06 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
De meeste vrouwen willen dat meestal niet. Of zelfs mannen ook. Dat is mijn grootste nadeel. Ik kan nooit verbergen hoe belangrijk het voor me is. Dat maakt de ander ongemakkelijk en die haakt dan uiteindelijk vaak af.
Heb je alles al geprobeerd? Baard laten staan?quote:Op maandag 14 maart 2011 21:06 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik probeer men hier duidelijk te maken dat het niet aan mijn instelling ligt maar aan mijn uiterlijk wat ik gewoon niet mee heb.
Ik ga liever met 'n groepje gezellige vrienden inderdaad. Dat gezellig is dan wel een voorwaarde. Afgelopen zaterdag was ik, tegen beter weten in, met een kameraad die altijd en overal loopt te zeuren over hoe slecht de muziek wel niet, dat er te jonge mensen zijn, dat er te oude mensen zijn, dat het vroeger allemaal beter was, etc. Erg vermoeiend.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:08 schreef Maanvis het volgende:
over in je eentje naar het café, dat doe ik ook wel eens maar als het dan veel te rustig is dan sta je daar ook maar in je eentje. Ik stond afgelopen vrijdag op m'n vrienden te wachten (zij kwamen van de andere kant van de stad) en het was vrij ongemakkelijk. Het 19-jarige barmeisje maakte wel een praatje met me maar zij moet ook werken dus was het gesprek snel voorbij... ;P
Goeie tip denk ik wel.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:50 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat lijkt me lastiger inderdaad, maar thuis blijven zitten is natuurlijk ook niet leuk.
Als je uit ging, was het dan in een discotheek achtig iets? Een café lijkt me wat relaxter voor je. Kun je gewoon een beetje aan de bar een biertje drinken en om je heen kijken, er wordt ook niet zo op elkaar gelet dus je hoeft je niet speciaal te gaan gedragen.
Klopt, maar vaak ben je zelf de enige die zoiets ongemakkelijk vindt. Een ander boeit het vaak niet zoveel.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:08 schreef Maanvis het volgende:
over in je eentje naar het café, dat doe ik ook wel eens maar als het dan veel te rustig is dan sta je daar ook maar in je eentje. Ik stond afgelopen vrijdag op m'n vrienden te wachten (zij kwamen van de andere kant van de stad) en het was vrij ongemakkelijk. Het 19-jarige barmeisje maakte wel een praatje met me maar zij moet ook werken dus was het gesprek snel voorbij... ;P
Ja absoluut. Ik ben te gespannen. Dus daarom zit ik erover te denken om meer casual te daten zogezegd. Dan heb ik die spanning niet, of minder. Hopelijk helpt dat. Op zich vind ik mezelf lang geen hopeloos geval, maar m'n geduld raakt wel op en het kost me erg veel stress en frustratie.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval door waar het probleem ligt dan.
Er ligt dat te veel druk meteen al op de relatie.
Vrouwen gaan voor een leuke uitstraling iets wat ik niet heb. Verder dan de aardige jongen ga ik nooit komen.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:09 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Heb je alles al geprobeerd? Baard laten staan?
Vrouwen zijn niet echt gefixeerd op uiterlijk, iig minder dan mannen. Dus de onzekerheid over het uiterlijk lijkt me het grootste probleem.
De gedachtequote:Op maandag 14 maart 2011 21:16 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Vrouwen gaan voor een leuke uitstraling iets wat ik niet heb. Verder dan de aardige jongen ga ik nooit komen.
Een leuke uitstraling heb ik ook niet, maar toch komen er wel vrouwen.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:16 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Vrouwen gaan voor een leuke uitstraling iets wat ik niet heb. Verder dan de aardige jongen ga ik nooit komen.
Dan denk je dat je dat niet hebt. Terwijl het in feite wel zo is dus.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een leuke uitstraling heb ik ook niet, maar toch komen er wel vrouwen.
quote:Op maandag 14 maart 2011 21:16 schreef richard_prf het volgende:
[..]
bazingaquote:Op maandag 14 maart 2011 21:18 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dan denk je dat je dat niet hebt. Terwijl het in feite wel zo is dus.
Ik heb anders al vele afwijzingen meegemaakt en ik scoor nooit. Ze lachen me gewoon in mijn gezicht uit als ik wat probeerquote:Op maandag 14 maart 2011 21:17 schreef reetveter het volgende:
[..]
De gedachte. Ik loop rond alsof ik game denk te hebben. 9 zullen me afwijzen en die 1 scoor je bij.
Uitstraling is natuurlijk relatief. Iets wat de een een leuke uitstraling vindt, is voor 'n ander geen leuke uitstraling.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:18 schreef richard_prf het volgende:
[..]
[..]
Dan denk je dat je dat niet hebt. Terwijl het in feite wel zo is dus.
De wens is de vader van de gedachte.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:16 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Weet je wat mijn wens is?quote:Op maandag 14 maart 2011 21:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De wens is de vader van de gedachte.
Of in dit geval niet de wens, maar je snapt mijn punt. Self-fulfilling prophecy.
En als je er naar 27 jaar achter komt dat er werkelijk geen enkele vrouw naar je omkijkt dan weet je dus dat je geen uitstraling hebtquote:Op maandag 14 maart 2011 21:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Uitstraling is natuurlijk relatief. Iets wat de een een leuke uitstraling vindt, is voor 'n ander geen leuke uitstraling.
Heb al van meerdere vrouwen, die me achteraf leuk vonden, te horen gekregen dat ze mijn uitstraling aanvankelijk maar niets vonden. Ongeïnteresseerd, afstandelijk, arrogant, etc...
Ik verdoe mijn dure tijd aan je Richard, maar je hebt nog steeds ongelijk.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:09 schreef richard_prf het volgende:
Ik hoop bij deze dat je me nu eindelijk een keer geloofd PfenisBaron.
Het probleem is uitstraling:
IK heb geen mooie ogen, geen mooie neus, geen mooie mond, geen mooie huidskleur. En ook het geheel ziet er saai uit. Sommige mensen zijn lelijk maar hebben een mooie uitstraling andere mensen zijn gewoon knap. Ik heb het beide niet.
Dus ik ben overtuigd dat er nooit een vrouw zou zijn die mij zit zitten.
Het is wreed maar vorig weekend was zo extreem klote dat ik het wel moet accepteren. Maar vooral ook omdat ik meer Emo ben dan een gemiddeld mens is dit nog lastiger.
Met carnaval keek er toch wel 'n vrouw naar je om?quote:Op maandag 14 maart 2011 21:21 schreef richard_prf het volgende:
[..]
En als je er naar 27 jaar achter komt dat er werkelijk geen enkele vrouw naar je omkijkt dan weet je dus dat je geen uitstraling hebt.
je negeert ook gewoon zinvolle tips.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:21 schreef richard_prf het volgende:
[..]
En als je er naar 27 jaar achter komt dat er werkelijk geen enkele vrouw naar je omkijkt dan weet je dus dat je geen uitstraling hebt.
Wat probeer je dan precies? Wat zeg je tegen een vrouw en op welke manier? Hoe reageren ze hier op?quote:Op maandag 14 maart 2011 21:20 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik heb anders al vele afwijzingen meegemaakt en ik scoor nooit. Ze lachen me gewoon in mijn gezicht uit als ik wat probeer.
Paaseitjes uitdelenquote:Op maandag 14 maart 2011 21:22 schreef tjawatdan het volgende:
[..]
Wat probeer je dan precies? Wat zeg je tegen een vrouw en op welke manier? Hoe reageren ze hier op?
haha je maakt een grap zeker..quote:
Dat is het enige wat nog kan helpen. Real life advies.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:23 schreef reetveter het volgende:
Richard, we gaan samen een keer een chick tag teamen.
Daar denken de PUA-boys anders over.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:25 schreef tjawatdan het volgende:
[..]
haha je maakt een grap zeker..
Als je paaseitjes uitdeelt als je uitgaat dan ben je bij voorbaat al afgeschreven.. zeker als je je uiterlijk niet mee hebt.
quote:Op maandag 14 maart 2011 21:27 schreef Halcon het volgende:
De VOLL-meet en dan en masse chicks versieren.
13 jarigen op msn hebbenquote:Op maandag 14 maart 2011 21:28 schreef richard_prf het volgende:
Ik probeer mijn situatie dus te accepteren alleen is het zeer confronterend allemaal. Zo hoef ik dus maar mijn MSN op te starten en het eerste wat ik zie zijn verliefde stelletjes. Meteen denk ik dan aan mijn eigen falen.
http://i56.tinypic.com/33wtj89.jpg
Godverdomme dat mocht je niemand vertellen.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:27 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]![]()
Ik neuk Strawberry en verder neukt er niemand van het stel.
Flinke contactenlijst knul, blijkbaar ben je sociaal toch niet zo heel okeequote:Op maandag 14 maart 2011 21:28 schreef richard_prf het volgende:
Ik probeer mijn situatie dus te accepteren alleen is het zeer confronterend allemaal. Zo hoef ik dus maar mijn MSN op te starten en het eerste wat ik zie zijn verliefde stelletjes. Meteen denk ik dan aan mijn eigen falen.
Dan zijn ze sociaal gestoord want die msn namen hadden mensen toen ze 13 warenquote:Op maandag 14 maart 2011 21:29 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Iedereen op mijn msn zijn in de 20
Je moet het niet op jezelf projecteren. Daar ga je al fout.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:28 schreef richard_prf het volgende:
Ik heb ook lang niet iedereen op msn staan die ik ken.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:29 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Flinke contactenlijst knul, blijkbaar ben je sociaal toch niet zo heel okee![]()
![]()
quote:Op maandag 14 maart 2011 21:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Godverdomme dat mocht je niemand vertellen.Ik vertrouwde je nog wel.
Probeer dat maar eens als je zelf 27 bentquote:Op maandag 14 maart 2011 21:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je moet het niet op jezelf projecteren. Daar ga je al fout.
Al geprobeerd homo te worden?quote:Op maandag 14 maart 2011 21:30 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Probeer dat maar eens als je zelf 27 benten je merkt dat je eigenlijk niet bestaat voor het andere geslacht ^^
De hele wereld mag het weten. Ik schaam me er niet voor.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Godverdomme dat mocht je niemand vertellen.Ik vertrouwde je nog wel.
Je zou msn niet eens meer moeten gebruiken gozert, dat is passé op jouw leeftijd. Ik heb het vanaf mijn 20e niet meer geïnstalleerd. En je gaat weer niet in op eerdere reacties. Dezelfde eigenwijze en gemakkelijke weg Richard, dat is waar jij voor kiest. Succes is een keuze, ook voor jou.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:30 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik heb ook lang niet iedereen op msn staan die ik ken.
En ze hebben nog van die Breezernicknames. Wat een lowlifes zeg.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:29 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Iedereen op mijn msn zijn in de 20
Maar ik wel!quote:Op maandag 14 maart 2011 21:31 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
De hele wereld mag het weten. Ik schaam me er niet voor.
if you see it, you'll shit brixquote:Op maandag 14 maart 2011 20:13 schreef Maanvis het volgende:
genoeg lelijke mensen in de witte aap hoor
[ afbeelding ]
Want? Denk je dat mannen niet de kenker krijgen van dat gezeik van je?quote:Op maandag 14 maart 2011 21:33 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Wel serieus over nagedacht ja. Ik ben dan op die manier tenminste niet meer alleen.
Het kan nog net als je 20 bent vind ikquote:Op maandag 14 maart 2011 21:32 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
En ze hebben nog van die Breezernicknames. Wat een lowlifes zeg.
Natuurlijk zeik ik hier niet over... niemand weet het in het echt hoe het er met mij aan toe gaat en hoe ik me voel.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:33 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Want? Denk je dat mannen niet de kenker krijgen van dat gezeik van je?
Het kan nog net als je 14 bent en een verstandelijke beperking hebt. Daarna echt niet meer.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:33 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Het kan nog net als je 20 bent vind ik
Je bedoelt die neger, maar wat is dat helemaal in de linksbovenhoek?quote:Op maandag 14 maart 2011 21:33 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
if you see it, you'll shit brix
Penisbaron, het heeft geen nut om adviezen te geven aan Richard. Heb ik ook al geprobeerd en hij doet er geen ene fuck mee. Hij blijft maar janken dat die lelijk is en geniet van alle aandacht die hij krijgt.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:33 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Want? Denk je dat mannen niet de kenker krijgen van dat gezeik van je?
Kinkyquote:Op maandag 14 maart 2011 21:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is je vergeven. Morgen hebben we wel goedmaakseks.
Bullshit dat doe je wel. Kijk maar naar je sms inbox.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:34 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Natuurlijk zeik ik hier niet over... niemand weet het in het echt hoe het er met mij aan toe gaat en hoe ik me voel.
inderdaad vrouwen/meiden zijn dan ook godsgruwelijke *****wezens met die hartjes en kus en liefs dit en dat. ze houden geen rekening met het gevoel van een ander (de eenzame zielen dan). wat een debielen zijn het eigenlijk he.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:28 schreef richard_prf het volgende:
Wat een waardeloze vent ben je toch ook, je kunt je niet eens aan je eigen woord houden en vraagt ons dan om advies..quote:Op maandag 14 maart 2011 21:39 schreef richard_prf het volgende:
Ik ben van plan om met een verborgen camera op pad te gaan als ik weer uit ga (wat ik eigenlijk dus liever niet meer wil).
Je zult zien dat meiden me liever negeren als ik op ze afstap.
Het is ook een eenmalige actie.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:40 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Wat een waardeloze vent ben je toch ook, je kunt je niet eens aan je eigen woord houden en vraagt ons dan om advies..
dit lijkt me eigenlijk best een spannende videoquote:Op maandag 14 maart 2011 21:39 schreef richard_prf het volgende:
Ik ben van plan om met een verborgen camera op pad te gaan als ik weer uit ga (wat ik eigenlijk dus liever niet meer wil).
Dit om te bewijzen dat alles aan mijn uiterlijk ligt.
Zeikerds op internet. Wie zijn ze, waar komen ze vandaan, wat drijft ze en waar gaan ze uit?quote:Op maandag 14 maart 2011 21:41 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
dit lijkt me eigenlijk best een spannende video
je zou in contact moeten worden gebracht met televisie
Grey Life loopt nog steeds te janken over zijn PUA-boekjes. Richard zeikt nog steeds als een oud viswijf en Strawberry & ik gaan morgen geyle goedmaakneukseks hebben.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:42 schreef Raggingbull het volgende:
owke kan iemand me heeel vlug eventjes bij praten ik heb geen zin alles door te lezen...
niet nu in elk geval..
Ok, Richard werd voor lelijke flikker versleten, wilde emigreren naar de bossen van Ierland, viel vervolgens terug op zijn gebruikelijk klootzak-mentaliteit, zou nooit meer op stap gaan en gaat binnenkort toch op stap met camera in zijn gulp gemonteerd.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:42 schreef Raggingbull het volgende:
owke kan iemand me heeel vlug eventjes bij praten ik heb geen zin alles door te lezen...
niet nu in elk geval..
Goed jij brabbelt onzin teveel gedronken misschien?quote:Op maandag 14 maart 2011 21:44 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Grey Life loopt nog steeds te janken over zijn PUA-boekjes. Richard zeikt nog steeds als een oud viswijf en Strawberry & ik gaan morgen geyle goedmaakneukseks hebben.
En dan zien we opeens 'n man met een leren pakje met z'n mond open richting de verborgen camera gaan...quote:Op maandag 14 maart 2011 21:45 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Ok, Richard werd voor lelijke flikker versleten, wilde emigreren naar de bossen van Ierland, viel vervolgens terug op zijn gebruikelijk klootzak-mentaliteit, zou nooit meer op stap gaan en gaat binnenkort toch op stap met camera in zijn gulp gemonteerd.
Wat een kleuters daar. Gewoon geen MSN naam hebben is het beste. Die van mij bestaat uit twee letters.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:28 schreef richard_prf het volgende:
Dan sla je die zin over. De rest is een prima samenvatting van de afgelopen drie topics.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:45 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Goed jij brabbelt onzin teveel gedronken misschien?
Ff serieus graag.
En btw wat jij ook doet met strawberry maakt mij niet uit.
Dat wil ik niet eens weten want het doet er niet toe wat jij met haar doet.
Gedeeltelijk met je eens.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:46 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Dan sla je die zin over. De rest is een prima samenvatting van de afgelopen drie topics.
Ìk bespeur enige jaloezie hier in deze post.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:45 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Goed jij brabbelt onzin teveel gedronken misschien?
Ff serieus graag.
En btw wat jij ook doet met strawberry maakt mij niet uit.
Dat wil ik niet eens weten want het doet er niet toe wat jij met haar doet.
Nee sorry ik ben zelf goed voorzien van een heel lief meisje.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:47 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ìk bespeur enige jaloezie hier in deze post.
Anders ik wel.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:47 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ìk bespeur enige jaloezie hier in deze post.
Nou en? Ik zou straw ook wel dubbelen.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:47 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Nee sorry ik ben zelf goed voorzien van een heel lief meisje.
Towerbridge, alles.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:48 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Nou en? Ik zou straw ook wel dubbelen.
quote:Op maandag 14 maart 2011 21:47 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Nee sorry ik ben zelf goed voorzien van een heel lief meisje.
Tja... zo ben ik nu eenmaal niet.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:48 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Nou en? Ik zou straw ook wel dubbelen.
Tja... als jij het zo wil zien mij best joh.quote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 21:48 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Tja... zo ben ik nu eenmaal niet.
Ik kies bewust voor een meisje.
Wil ik meerdere meisjes nemen dan neem ik niet iets met een meisje.
Nee doe ik niet.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:50 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Loop niet zo te miepen. Als je de kans krijgt om een lekker wijf te doen, dan doe je haar gewoon.
Nee mijn vriendin zit bijna 200 kilometer verderop.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:51 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Je vriendinnetje leest zeker mee? Zou ze dat niet doen, dan zou je wel anders praten.
Ideale uitgangssituatie zou ik zeggen.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:53 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Nee mijn vriendin zit bijna 200 kilometer verderop.
Ik ben gewoon niet zo.
Als ik 1 meisje wil nemen en vervolgens 2 dagen later een ander dan kies ik er niet voor om iets met meisje 1 te nemen.
Zo ben ik simpel weg niet.
Dat lijkt me nog best interessant. Maar hoe wil je een verborgen camera meenemen?quote:Op maandag 14 maart 2011 21:39 schreef richard_prf het volgende:
Dit om te bewijzen dat alles aan mijn uiterlijk ligt.
Een mini-camera in zijn pisbuis monteren en dan met open gulp op stap.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat lijkt me nog best interessant. Maar hoe wil je een verborgen camera meenemen?
Op z'n gezicht plakken, daar kijken mensen toch niet al te lang naar.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat lijkt me nog best interessant. Maar hoe wil je een verborgen camera meenemen?
Ik kies er bewust voor.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:53 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Ideale uitgangssituatie zou ik zeggen.
Voor je vriendin 200 km verderop zetten en dan bij jou in de buurt flink neuken als ze er niet is?quote:
Nee.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:55 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Voor je vriendin 200 km verderop zetten en dan bij jou in de buurt flink neuken als ze er niet is?
Op die niet-scheve kant van zijn kaak plakken. Is alles weer symmetrisch.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:54 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Op z'n gezicht plakken, daar kijken mensen toch niet al te lang naar.
Je bent niet grappig, man.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:54 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Een mini-camera in zijn pisbuis monteren en dan met open gulp op stap.
Nee ik leer in utrecht.quote:
ik denk er ook over na, het lijkt me wel grappig. maar zoveel gebeurd me nou ook weer niet dat ik het niet meer kan onthouden en beschrijven.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar jij neukt niet, dat scheelt.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:57 schreef Supersoep het volgende:
Hoewel ik Raggingbull's opvatting heel nobel vind, ben ik wel van mening dat je best mag pakken wat je kán pakken, totdat je de ware hebt gevonden. Zeker als je wat onzeker bent, het is allemaal zelf-ontplooiing.
Het zal een slechte eigenschap zijn, maar die hebben we allemaal wel.
Maar kijk.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:57 schreef Supersoep het volgende:
Hoewel ik Raggingbull's opvatting heel nobel vind, ben ik wel van mening dat je best mag pakken wat je kán pakken, totdat je de ware hebt gevonden. Zeker als je wat onzeker bent, het is allemaal zelf-ontplooiing.
Tuurlijk mag je pakken wat je pakken kan, maar doe dat dan niet in een monogame relatie. Als je een ego boost nodig hebt dan kan je dat ook krijgen zonder vriendin.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:57 schreef Supersoep het volgende:
Moet je ook niet doen hoor, iedereen lult hier maar.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:53 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Nee mijn vriendin zit bijna 200 kilometer verderop.
Ik ben gewoon niet zo.
Als ik 1 meisje wil nemen en vervolgens 2 dagen later een ander dan kies ik er niet voor om iets met meisje 1 te nemen.
Zo ben ik simpel weg niet.
Om te testen of dat meisje wel echt iets voor je is. Straks ben je ouder, raakt het uit en heb je er spijt van dat je in je jonge jaren niet wat meer van dat jonge spul hebt gepakt.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:58 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Maar kijk.
Waarom zou ik iets nemen met meisje 1 als ik 2 dagen later toch met meisje 2 aan het ballen ben?
ik moest lachenquote:Op maandag 14 maart 2011 21:54 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Een mini-camera in zijn pisbuis monteren en dan met open gulp op stap.
Jouw moeder zou zelfs niet veilig zijn voor je.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:57 schreef Supersoep het volgende:
Jij lacht graag om opmerkingen over piemels, toch?quote:Op maandag 14 maart 2011 21:59 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ik moest lachen
ondanks dat het weer zo'n piemelkutjebericht is
jaaa ja daar ben ik ook zo bang voorquote:Op maandag 14 maart 2011 21:58 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Om te testen of dat meisje wel echt iets voor je is. Straks ben je ouder, raakt het uit en heb je er spijt van dat je in je jonge jaren niet wat meer van dat jonge spul hebt gepakt.
Zie je wel dat mijn serieuze on-topic posts niet gelezen worden.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:58 schreef reetveter het volgende:
[..]
Maar jij neukt niet, dat scheelt.
Kom maar eens hier dan.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:00 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
jaaa ja daar ben ik ook zo bang voor
mijn jeugdfoto's vervliegen
zo zonde, onaangeraakt
Af en toe zo'n bericht is grappig, maar je zoekt de grenzen van het toelaatbare op FOK wel op. Waarschijnlijk wíl je gewoon een ban om je e-penis in ONZ te vergroten?quote:Op maandag 14 maart 2011 21:59 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Jouw moeder zou zelfs niet veilig zijn voor je.
Mensen die praten over e-penis.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:02 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Af en toe zo'n bericht is grappig, maar je zoekt de grenzen van het toelaatbare op FOK wel op. Waarschijnlijk wíl je gewoon een ban om je e-penis in ONZ te vergroten?
Mensen die stoer doen op de internet.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:02 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Mensen die praten over e-penis.
Mensen die anderen betichten van stoerdoenerij.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:03 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Mensen die stoer doen op de internet.
keep_walking is een hartstikke aardige en oprechte jongen.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:04 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Mensen die anderen betichten van stoerdoenerij.
Mee eens.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:09 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
keep_walking is een hartstikke aardige en oprechte jongen.
er zijn enkele posters (hgs - bomber als extreem voorbeeld) die naar mijn mening alleen maar irritant alfa-gedrag hier op internet zitten te vertonen.
het trieste (netzoals irl) is dat de grootste asos,alfas, en schouderduwende kerels meer succes hebben bij de vrouwen dan de onzekere eerlijke mannen.
die zijn vind ik wel irritant, en vind ik stoerdoenerij doen
keep_walking is gewoon aardig, met een goed hart.
Assholes do get laidquote:Op maandag 14 maart 2011 22:09 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
er zijn enkele posters (hgs - bomber als extreem voorbeeld) die naar mijn mening alleen maar irritant alfa-gedrag hier op internet zitten te vertonen.
het trieste (netzoals irl) is dat de grootste asos,alfas, en schouderduwende kerels meer succes hebben bij de vrouwen dan de onzekere eerlijke mannen.
tja...quote:Op maandag 14 maart 2011 22:12 schreef reetveter het volgende:
[..]
Assholes do get laid. En daar ben ik blij om ook.
Ik denk dat dat is wat david deangelo je probeert te vertellen. goed postuur, je iets groter voordoen dan je bent, praatjes subtiel of overdreven. dat maakt wat los bij vrouwen. een gevoel. en je weet toch. "acttraction isn't a choice" Het duurde effe voordat ik dat zelf begreep.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:09 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Maar dat is dus niet waar, man. Dat ding van alfa.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:09 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wel meer(in aantallen meer meisjes, en ook als we het hebben over meer kans bij 1 meisje maken) dan onzekere kneusjes.... (die er niets aan doen omdat ze het niet durven)quote:Op maandag 14 maart 2011 22:16 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Maar dat is dus niet waar, man. Dat ding van alfa.
Geloof me, irritante "alfa" gedrag krijgt bijna nooit het meisje. En als ze een meisje krijgen, is het een neurotische onzekere slet.
het is wel waar vrouwen opzoek naar zijn. lol en lichte sjans met elkaar doen.quote:Als je een mooie lieve meisje wilt krijgen, moet je wel zelfverzekerd en gezellig zijn, maar tenzij je heel bekend en rijk bent zal je nooit met de gedrag van sperminator een meisje kunnen krijgen.
Dat moet jij nodig zeggen.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:18 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wel meer dan onzekere kneusjes.... (die er niets aan doen omdat ze het niet durven)
[..]
Ik kan genoeg meisjes krijgen hoor.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:16 schreef Keep_Walking het volgende:
Als je een mooie lieve meisje wilt krijgen, moet je wel zelfverzekerd en gezellig zijn, maar tenzij je heel bekend en rijk bent zal je nooit met de gedrag van sperminator een meisje kunnen krijgen.
Wat doe je hier dan eigenlijk. Laat me raden je bent gewoon aan het trollenquote:Op maandag 14 maart 2011 22:20 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Ik kan genoeg meisjes krijgen hoor.
Dat moet je niet serieus nemen, dat weet ook jij wel.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:18 schreef mylifeisgrey het volgende:
het is wel waar vrouwen opzoek naar zijn. lol en lichte sjans met elkaar doen.
dat hier eerder tussen sperminator en strawberry dat ze al jaren fuckbuddies zijn zouden zijn bijvoorbeeld.....daar doet zelfs aardbei(een meisje) aan mee.
Denk niet dat die het verschil ziet.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat moet je niet serieus nemen, dat weet ook jij wel.
Jij wordt wel serieus genomen, toch?quote:Op maandag 14 maart 2011 22:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat moet je niet serieus nemen, dat weet ook jij wel.
Maar vast niet door dezelfde dingen irl te zeggen als dat je hier doet.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:20 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Maar ik denk dat "stoer" wel iets is waar meisjes een radar voor hebben. Subtiel stoer of overdreven stoer. Het is in principe hetzelfde. Het ligt verwant aan status denk ik.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:16 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Maar dat is dus niet waar, man. Dat ding van alfa.
Geloof me, irritante "alfa" gedrag krijgt bijna nooit het meisje. En als ze een meisje krijgen, is het een neurotische onzekere slet.
Als je een mooie lieve meisje wilt krijgen, moet je wel zelfverzekerd en gezellig zijn, maar tenzij je heel bekend en rijk bent zal je nooit met de gedrag van sperminator een meisje kunnen krijgen.
Kan best. Maar niet door je mongolen gedrag en gezegdes die je hier maakt. Eerste wat de mensen hier in dit topic moeten leren is dat niemand een mooie lieve vriendin krijgt door te zeggen dat hij alles pakt wat hij kan pakken, vooral wanneer ze jong zijn omdat alle vrouwen hoeren zijn ofzo.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:20 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |