abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94109152
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:57 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Nee dit is onmogelijk, en ik wil het liever niet meer hebben over mijn "kansen". Ik ga me focussen op het alleen leven en hoe gelukkig te worden zonder partner. Ik ben een beetje opzoek naar ervaringen van mensen die hun hele leven single zijn maar toch gelukkig zijn.
Ook heb ik al een handboek gevonden met manieren waarop in je in je eentje een gelukkig leven kan leiden. DIt ga ik als ik slapen ga nog eens rustig doornemen.
Misschien wel verstandig inderdaad. Dingen lukken vaak toch beter als je er niet te geforceerd mee bezig bent.
pi_94109190
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:55 schreef lanterfanteraar het volgende:
Aankomend weekend ga ik sowieso naar het mannelijk geslacht. Het eerste kwartier zal verschrikkelijk zijn. Dan zal ik met mijn mobiel gaan spelen en doen alsof ik op iemand zit te wachten. De wc-bezoeken terwijl ik niet hoef. Naar het plafond staren. Iets te drinken bestellen zodat ik Iets heb om in mijn handen vast te houden.

Ohohoh... maar het Moet. Ik ga naar De Witte Aap.

Voorafgaand aan het euforische moment een week geleden stond ik in het begin ook een kwartier als een goudvis ( nog wel in een groepsformatie). Toch kwam een man nog aan mij vragen of het wel goed ging en mijn arm pakken. Nu maar hopen dat er weer zo'n man is. Maar eigenlijk ook weer niet, toch? Want dan houdt dat misschien potentiëlen af.
Euforisch Moment mag best met hoofdletters hoor.
  maandag 14 maart 2011 @ 20:02:36 #3
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94109349
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:53 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Je laat haar als warme wax in je handen smelten door complimentjes te geven. En dan jaag je haar weer weg door in haar tieten te knijpen.
nee, het gaat allemaal indirecter dan dat. het is een gevoelskwestie waarmee als je die goed toepast haar gevoel kan beinvloeden en sturen.

zomaar in haar tieten grijpen geeft haar (in die fase meestal) een naar gevoel. dus niet zo dom doen

en zoveel heb ik het nog niet geprobeert. ik heb alleen maar contact met kassameisjes(hoi zeggen, betalen, en weggaan), me moeder, en nog wat andere oppervlakkige contacten. en ben nog maar een paar keer in totaal uitgegaan de laatste maanden

over lanterfanteraar.
ik wil volk als haar tegenkomen! dat wil ik gewoon!. :P
ik heb even op google gezocht waar meisjes zoals zij heengaan, maar dat de witte aap is jammer genoeg veels te ver weg :(
  maandag 14 maart 2011 @ 20:04:16 #4
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_94109466
quote:
Op maandag 14 maart 2011 19:59 schreef Halcon het volgende:

[..]

Misschien wel verstandig inderdaad. Dingen lukken vaak toch beter als je er niet te geforceerd mee bezig bent.
Zal je net zien dat juist dan een leuke meid voorbij komt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_94109513
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:02 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

nee, het gaat allemaal indirecter dan dat. het is een gevoelskwestie waarmee als je die goed toepast haar gevoel kan beinvloeden en sturen.

en zoveel heb ik het nog niet geprobeert. ik heb alleen maar contact met kassameisjes(hoi zeggen, betalen, en weggaan), me moeder, en nog wat andere oppervlakkige contacten. en ben nog maar een paar keer in totaal uitgegaan de laatste maanden

over lanterfanteraar.
ik heb even op google gezocht waar meisjes zoals zij heengaan, maar dat de witte aap is jammer genoeg veels te ver weg :(
Je moet er wat voor over hebben he :P
pi_94109518
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:58 schreef Maanvis het volgende:

[..]

one night stand is meestal het laatste meisje dronken uit de kroeg meenemen, en relatiemateriaal is in de kroeg nummer vragen en een andere keer afspreken :).
Precies, relatiemateriaal...maar met iemands telefoonnummer regelen ben je er dan nog lang niet. En het meisje dronken uit de kroeg meenemen zal na de OST geen vervolg krijgen, vaak dan.

quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:55 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Je hoeft niet normaal over te komen. Sommige meiden kicken juist op een psycho, vooral als ze zelf ook problemen hebben.
In die gevallen is de psycho meestal wel goodlooking...

quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:49 schreef Halcon het volgende:

[..]

Kan wel hoor. Iemand winnen voor een serieuze relatie is wat anders dan iemand winnen voor een one night stand. Een one night stand krijg je op basis van 'n uurtje met iemand omgaan in een discotheek of café en wat slap ouwehoeren. Een serieuze relatie vergt wat meer inspanning dan alleen een uurtje slap ouwehoeren.
Zo zie ik het ook. :)
pi_94109594
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:02 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

zomaar in haar tieten grijpen geeft haar een naar gevoel. dus niet zo dom doen

over lanterfanteraar.
:') :')

Okay sorry.
Ron Paul 2012
pi_94109600
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:59 schreef Halcon het volgende:

[..]

Mits je in contact komt met vrouwen in je dagelijks leven en er wel voor open staat (en niet bang bent oogcontact te maken) wel ja. En een beetje vrolijk overkomen is dan ook belangrijk. Niet depressief en zo.
pi_94109777
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:05 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Mits je in contact komt met vrouwen in je dagelijks leven en er wel voor open staat (en niet bang bent oogcontact te maken) wel ja. En een beetje vrolijk overkomen is dan ook belangrijk. Niet depressief en zo.
Yep, maar ik denk dat een vrolijke vrijgezel beter overkomt dan een gefrustreerde vrijgezel. Als je lang vrijgezel bent kun je er maar beter het beste van maken in plaats van de hele dag te gaan zitten bokken.
  maandag 14 maart 2011 @ 20:08:19 #10
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94109782
"Iedere zaterdag!!!
Het is altijd feest in De Witte Aap. Op zaterdag gooien wij daar nog een schepje bovenop met verrassende dj's. Soms bekend, soms onbekend, maar altijd leuk.
Zorg dat je op tijd komt, want als het te druk wordt gooien wij uit hoofde van onze gezelligheidsgarantie de deur dicht. Vol = vol."

Ja nu durf ik niet meer hoor. Vooral dat laatste, dan kom ik Alleen aangelopen in een slettenoutfitje, dan mag ik er niet meer in omdat het te laat is en dan moet ik op straat tussen alle br33zahs op een bankje gaan uitrusten.
pi_94109783
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:05 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wegkijken bij oogcontact, is dat een onvergeeflijke fout?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 14 maart 2011 @ 20:10:01 #12
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_94109915
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:04 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Precies, relatiemateriaal...maar met iemands telefoonnummer regelen ben je er dan nog lang niet. En het meisje dronken uit de kroeg meenemen zal na de OST geen vervolg krijgen, vaak dan.
Na het telefoonnr ben je al heel ver in mijn ervaring ;).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 14 maart 2011 @ 20:10:22 #13
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94109948
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:08 schreef lanterfanteraar het volgende:
"Iedere zaterdag!!!
Het is altijd feest in De Witte Aap. Op zaterdag gooien wij daar nog een schepje bovenop met verrassende dj's. Soms bekend, soms onbekend, maar altijd leuk.
Zorg dat je op tijd komt, want als het te druk wordt gooien wij uit hoofde van onze gezelligheidsgarantie de deur dicht. Vol = vol."

Ja nu durf ik niet meer hoor. Vooral dat laatste, dan kom ik Alleen aangelopen in een slettenoutfitje, dan mag ik er niet meer in omdat het te laat is en dan moet ik op straat tussen alle br33zahs op een bankje gaan uitrusten.
ik weet niet hoe het irl gaat, maar in de comedy series die ik kijk kunnen de single vrouw altijd nog wel binnenkomen
pi_94109964
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:10 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Na het telefoonnr ben je al heel ver in mijn ervaring ;).
Telefoonnummers krijg je ook te pas en te onpas.
pi_94109982
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:10 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ik weet niet hoe het irl gaat, maar in de comedy series die ik kijk kan je als single vrouw altijd nog wel binnenkomen
De Big Bang Theory toch? _O-
pi_94110003
quote:
"Iedere zaterdag!!!

_O-

Volgens mij zeg je dat alleen maar om mylifeisgrey te misleiden. :')
  maandag 14 maart 2011 @ 20:12:20 #17
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_94110075
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:10 schreef Halcon het volgende:

[..]

Telefoonnummers krijg je ook te pas en te onpas.
Klopt maar telefoonnr in combinatie met 'we gaan een keer afspreken' is echt al heel wat. Dan hoef je hem er vaak nog alleen maar in te koppen, en het moet buiten de discotheek/kroeg natuurlijk ook klikken hè.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_94110094
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:08 schreef Halcon het volgende:

[..]

Yep, maar ik denk dat een vrolijke vrijgezel beter overkomt dan een gefrustreerde vrijgezel. Als je lang vrijgezel bent kun je er maar beter het beste van maken in plaats van de hele dag te gaan zitten bokken.
True that. :)
  maandag 14 maart 2011 @ 20:12:49 #19
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94110113
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:10 schreef Halcon het volgende:

[..]

De Big Bang Theory toch? _O-
ja die kijk ik ook
en volgens de amerikaanse pua boeken is het vooral in new york het geval.
pi_94110142
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:12 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

True that. :)
Ja, maar off-topic. :P
  maandag 14 maart 2011 @ 20:13:24 #21
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94110152
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:11 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

_O-

Volgens mij zeg je dat alleen maar om mylifeisgrey te misleiden. :')
deze snap ik niet

wat denk jij als je een meisje in een slettenoutfitje alleen over straat ziet sukkelen? ik voel me zo breekbaar 's nachts met blote benen en hakjes
  maandag 14 maart 2011 @ 20:13:56 #22
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_94110188
genoeg lelijke mensen in de witte aap hoor :)
Een gedicht over Maanvis
  maandag 14 maart 2011 @ 20:14:51 #23
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_94110252
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:06 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Afgelopen weekend ook, een heel leuk meisje dat ik sinds oud en nieuw weer zag. Ik noem haar Leidse Lisa, want ze heet lisa en ze komt uit leiden, en ze is een hele mooie meid en intelligent. Maar ze liep met van die hockeytypes rond, maar uit het feit dat haar vriend er niet was kon ik opmaken dat het uit was, en daar had ik gelijk in blijkt. En nu zit ze dus alleen in mijn woonplaats, zonder vriend. Dus ik dacht een poging doen om haar te versieren.
Maar helaas stond de muziek te hard dus ik kon mezelf niet echt verstaanbaar maken, en ik was moe dus ik had er eigenlijk ook geen zin meer in ;).
Maar mijn punt dus; ik zou haar nooit meenemen met een one night stand :D. maar gewoon wachten en nummer vragen, en dan romantische date :).
Een gedicht over Maanvis
pi_94110285
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:13 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

deze snap ik niet

wat denk jij als je een meisje in een slettenoutfitje alleen over straat ziet sukkelen? ik voel me zo breekbaar 's nachts met blote benen en hakjes
Pics van je blote benen
Ron Paul 2012
  maandag 14 maart 2011 @ 20:15:45 #25
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_94110318
quote:
"Iedere zaterdag!!!

Meiden laten ze altijd binnen.
I never workout
  maandag 14 maart 2011 @ 20:15:54 #26
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_94110328
zelfde afgelopen weekend, had iets teveel sjans met een onzekere meid die later toch heel leuk bleek te zijn; Probleem: Ze is de nieuwe vriendin van een goeie vriend van me, die er toen ook bij was :'). Heb ik weer.
Een gedicht over Maanvis
pi_94110360
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:12 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Klopt maar telefoonnr in combinatie met 'we gaan een keer afspreken' is echt al heel wat. Dan hoef je hem er vaak nog alleen maar in te koppen, en het moet buiten de discotheek/kroeg natuurlijk ook klikken hè.
Als ze dan ook nog reageren op je belletjes / sms-jes dan heb je beet inderdaad. Moet het buiten de discotheek ook nog wel klikken.

Dat is ook niet altijd zo, merk ik. In de discotheek is het vaak gezellig, maar dan heb je het over 'n uurtje op de avond. Zit je een paar uur met iemand opgescheept en staat er geen luide muziek op, dan blijkt ze in sommige gevallen toch al 'n stuk minder te zijn dan ik had verwacht.
pi_94110397
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:13 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
En niet alleen witte apen zo te zien. :X
pi_94110423
quote:
9s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:08 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

Wegkijken bij oogcontact, is dat een onvergeeflijke fout?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, het kan ook op een speelse of geïnteresseerde manier. Maar als jij geen oogcontact durft te maken, is het lastig om in te schatten wanneer je de volgende stap kunt maken.
pi_94110465
quote:

[..]

deze snap ik niet

zie post #3 ;)

ten aanzien van je vraag, om heel eerlijk te zijn, geen idee. Weet niet of ik gelijk iets denk, kan ook per outfitje verschillen natuurlijk. :+ Ik zie niet zo vaak schaars geklede dames alleen over straat slenteren 's nachts. Maar dat kan aan mij liggen.

Heb je niet een vriendin of kennissen om mee op stap te staan? Misschien voel je je dan veiliger.
pi_94110532
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:32 schreef tjawatdan het volgende:
Even serieus; hoeveel hopeloze mannen in dit topic hebben echt ACTIE ondernomen?
Daar bedoel ik mee het aanspreken van vrouwen tijdens het uitgaan, cafe, werk/studie noem het maar op. JIJ moet dit namelijk doen ook al heb je het lef er niet voor, de meeste vrouwen komen niet vanzelf op je af daar zijn ze ook te schijterig voor.
Weinig. Maar ik ga niet uit, zowel mijn werk als studie zijn 99,9% mannen. Welke plekken blijven er dan nog over?
  maandag 14 maart 2011 @ 20:18:48 #32
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_94110556
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:16 schreef Halcon het volgende:

[..]

Als ze dan ook nog reageren op je belletjes / sms-jes dan heb je beet inderdaad. Moet het buiten de discotheek ook nog wel klikken.

Dat is ook niet altijd zo, merk ik. In de discotheek is het vaak gezellig, maar dan heb je het over 'n uurtje op de avond. Zit je een paar uur met iemand opgescheept en staat er geen luide muziek op, dan blijkt ze in sommige gevallen toch al 'n stuk minder te zijn dan ik had verwacht.
Ik denk dat de kostgangers op FOK! (waaronder ik) daar minder problemen mee zullen hebben dan normale mensen eigenlijk :). Als ze je d'r nummer geeft met de belofte dat je wat gaat afspreken dan is ze al iig over die 1e lelijk/eenkennigheid heen zegmaar ;).
Een gedicht over Maanvis
  maandag 14 maart 2011 @ 20:18:56 #33
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94110568
oke, lanterfanteraar kan nu deze dingen toch niet meer serieus echt menen ?:S

quote:

[..]

deze snap ik niet

en ook die post eerder van dat kort rokje of wat was het......

waarom zet je dat er specifiek bij. het is niet alsof we (ik althans) echt zo naief zijn dat je dat echt gemeend typt dat je denkt dat het niet gaat werken.

zowel, heb je bevestiging nodig dat je slettenoutfitje wel gaat werken ofzo?
  maandag 14 maart 2011 @ 20:19:43 #34
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_94110641
`Bij lantefanteraar krijg ik het idee dat ze zich nog goed voelt als ze 's nachts gegrepen wordt door wat mannen en in de kont wordt geknepen. Want zo ga je toch, als verstandig mens, niet alleen op straat lopen :').
I never workout
  maandag 14 maart 2011 @ 20:20:07 #35
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_94110674
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:18 schreef benzin het volgende:

[..]

Weinig. Maar ik ga niet uit, zowel mijn werk als studie zijn 99,9% mannen. Welke plekken blijven er dan nog over?
Ga je nooit shoppen voor leuke kleertjes? O+
Een gedicht over Maanvis
pi_94110699
quote:
Hoe kun je de kansen van die jongen zo positief zien na alles wat je over hem weet, en jezelf niet diezelfde positiviteit gunnen? :{ Jezus Richard.
De toekomstige vriendin die MLiG gaat ontmoeten weet nog helemaal niks van hem af. En als zij hem wat tijd gunt zou hij zomaar helemaal kunnen opbloeien.
pi_94110706
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:18 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ik denk dat de kostgangers op FOK! (waaronder ik) daar minder problemen mee zullen hebben dan normale mensen eigenlijk :). Als ze je d'r nummer geeft met de belofte dat je wat gaat afspreken dan is ze al iig over die 1e lelijk/eenkennigheid heen zegmaar ;).
Dat wel, maar niet elke date is vervolgens even geslaagd. Het is natuurlijk wel zo dat die geslaagde date er sowieso nooit gaat komen als je het telefoonnummer niet krijgt. :)
pi_94110730
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:16 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee, het kan ook op een speelse of geïnteresseerde manier. Maar als jij geen oogcontact durft te maken, is het lastig om in te schatten wanneer je de volgende stap kunt maken.
Durf ik wel, maar ik ben er niet echt goed in. Soms kijk ik dus weg, als ik ervan schrik. Vorige week in elk geval, schrok me de tering lol. Twee grote blauwe ogen die me recht aankeken op eens.. Ik had ze nog niet goed gezien. Dus schrok eigenlijk van dat ze keek, en van haar ogen zelf (hoe mooi ze waren zeg maar), en misschien was ik wel een beetje aan het staren en voelde ik me betrapt.. weet het niet meer precies, ging heel snel.
pi_94110740
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:20 schreef richard_prf het volgende:

[..]

De toekomstige vriendin die MLiG gaat ontmoeten weet nog helemaal niks van hem af.
We kunnen d'r wel linkjes van de hoogtepunten hier doorsturen. :Y
pi_94110776
quote:
"Iedere zaterdag!!!

Dan ga je toch extra vroeg zodat er nog zeker ruimte voor je is? :)
pi_94110841
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:20 schreef richard_prf het volgende:

[..]

De toekomstige vriendin die MLiG gaat ontmoeten weet nog helemaal niks van hem af. En als zij hem wat tijd gunt zou hij zomaar helemaal kunnen opbloeien.
Nee, dat denk ik echt niet. Hij zit sowieso al zijn hele leven in de bijstand natuurlijk.
  maandag 14 maart 2011 @ 20:22:21 #42
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94110853
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:19 schreef reetveter het volgende:
`Bij lantefanteraar krijg ik het idee dat ze zich nog goed voelt als ze 's nachts gegrepen wordt door wat mannen en in de kont wordt geknepen. Want zo ga je toch, als verstandig mens, niet alleen op straat lopen :').
ik zou het wel zo doen, maar jij vindt het dus echt vreemd?
moet ik dan met een regenbroek gaan? hoe doen die anderen dat? ( ok, laatste telt niet, want zij zijn in groepsformatie)
pi_94110895
quote:

[..]

deze snap ik niet

Dan zou ik denken; dat is een slet.
pi_94110902
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:22 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee, dat denk ik echt niet. Hij zit sowieso al zijn hele leven in de bijstand natuurlijk.
Mijn vriend zit ook al 4 jaar in de bijstand en hij heeft een leuke vriendin. Hij woont "illegaal" In bij zijn vriendin.
  maandag 14 maart 2011 @ 20:23:22 #45
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_94110918
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:22 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

ik zou het wel zo doen, maar jij vindt het dus echt vreemd?
moet ik dan met een regenbroek gaan? hoe doen die anderen dat? ( ok, laatste telt niet, want zij zijn in groepsformatie)
Ieder weldenkend jonge vrouw gaat niet alleen 's nachts over straat. Zeker niet in sexy kleding. Tenzij je wil dat je gegrepen wordt :')?
I never workout
  maandag 14 maart 2011 @ 20:23:31 #46
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94110924
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:21 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dan ga je toch extra vroeg zodat er nog zeker ruimte voor je is? :)
nee want dan moet ik nog langer met mijn mobiel spelen
pi_94110947
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:23 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Mijn vriend zit ook al 4 jaar in de bijstand en hij heeft een leuke vriendin.
Het was ook maar één voorbeeld.
pi_94111003
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:23 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

nee want dan moet ik nog langer met mijn mobiel spelen
Dat hoeft niet. Doe wat ik zij, bestel wat te drinken en kijk rond naar een man die je interesseert. Je bent een lekker ding, jij krijgt wel aandacht. :Y
  maandag 14 maart 2011 @ 20:24:40 #49
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94111014
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:23 schreef reetveter het volgende:

[..]

Ieder weldenkend jonge vrouw gaat niet alleen 's nachts over straat. Zeker niet in sexy kleding. Tenzij je wil dat je gegrepen wordt :')?
ja hallo hoe moet ik dan uitgaan?
zie hier, ik kan niet uitgaan
ik had zou dit echt zo doen, ik snap niets meer van die wereld, helemaal niets
pi_94111055
quote:

[..]

Volgens mij was ze juist op zoek naar dat laatste...
  maandag 14 maart 2011 @ 20:25:22 #51
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_94111077
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:25 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat denk ik dus ook :')
I never workout
pi_94111088
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:23 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het was ook maar één voorbeeld.
HIj heeft wel wat meer problemen ja, maar die zouden kunnen verdwijnen als hij een vriendin krijgt. Misschien dat hij dan zijn verleden kan loslaten.
  maandag 14 maart 2011 @ 20:26:02 #53
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_94111128
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:23 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Mijn vriend zit ook al 4 jaar in de bijstand en hij heeft een leuke vriendin. Hij woont "illegaal" In bij zijn vriendin.
hoe doet ie dat?!
Een gedicht over Maanvis
  maandag 14 maart 2011 @ 20:26:05 #54
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_94111132
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:49 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat is geen vrouwenpraat. One night stands zijn oppervlakkig. Ik denk dat vele mannen hier nog verre zijn van relatiemateriaal, maar dat ze hun problemen bij een one night stand nog wel kunnen verbloemen. Maar een relatie? Nee.

Je hebt wel gelijk dat een one night stand regelen iig een begin is. :Y
Je stelling dat het voor vrouwen en mannen even moeilijk is, is al zo vaak weerlegt. Ik ga nog een stap verder. De seksuele relaties tussen mannen en vrouwen zijn één op één. Dus voor iedere vrouw die het doet, is er ook een man die het doet. Maar dan hou je nog geen rekening met de verdeling. Als vrouwen een one night stand zoeken, kiezen natuurlijk een leukertje uit. Het gevolg is dat 50% van de aantrekkelijkste mannetjes waarschijnlijk 90% van alle vrouwen bedient. Er is dus een grote groep kansloze mannen. Die kansloze mannen ontwikkelen wel hun persoonlijkheid in werk en andersoortige sociale contacten. Die kwaliteiten zijn belangrijk in de serieuze relatie.

Mannen hebben dus specifiek problemen met precies datgene waar vrouwen het makkelijk hebben het (gevoel aantrekkelijk te zijn voor het andere geslacht). Je wordt zo moe van dat vrouwen dit blijkbaar niet kunnen begrijpen. Het hangt nauw samen met de klacht dat mannen zo seks belust zijn. Maar als je elkaars problemen niet kan zien, omdat je steeds van jezelf uitgaat ....
The view from nowhere.
pi_94111140
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:24 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

ja hallo hoe moet ik dan uitgaan?
zie hier, ik kan niet uitgaan
ik had zou dit echt zo doen, ik snap niets meer van die wereld, helemaal niets
In iets minder sexy kleding? Gewoon een jas meenemen maar wel leuke inkijk of zo.
  maandag 14 maart 2011 @ 20:26:47 #56
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94111192
quote:

[..]

en dan wordt je waarschijnlijk niet "gegrepen" door een leuke jongen. maar meer een "pssst, meisje, meisje" type, of een achterstandswijkcrimineel.

wat jij(lanterfanteraar) moet doen, is gewoon zelf even logisch nadenken.

je moet er verzorgt uitzien (dus niet als een straathoer die aan crack is). en tegelijk een beetje slettiger (dus beetje cleavage), en bijvoorbeeld een kort rokje.

geen voetbalschoenen....
gewoon zelf logisch nadenken. en het is koud buiten, dus echte stijlvolle vrouwen (die de leuke mannen graag willen hebben) gaan met een dikke jas erheen en geven die af bij de gardarobe
  maandag 14 maart 2011 @ 20:26:59 #57
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94111205
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:25 schreef Halcon het volgende:

[..]

nee want ik wil geen br33zah van de straat
dat vind ik eng
pi_94111220
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:26 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Je stelling dat het voor vrouwen en mannen even moeilijk is, is al zo vaak weerlegt.
Daar had ik het dan ook niet over in mijn post.... :{

Ik ga er dus ook maar niet meer op in.
pi_94111285
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:20 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ga je nooit shoppen voor leuke kleertjes? O+
Nee. Ik haat winkelen. Doe ik alleen als het onvermijdelijk is. (En heel eerlijk doe ik het zelfs dan maar heel af en toe, een van de voordelen van thuis blijven wonen :@ )
  maandag 14 maart 2011 @ 20:28:56 #60
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_94111350
ik denk dat de term slettenoutfitje chronisch overdreven is :).
Een gedicht over Maanvis
pi_94111362
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:25 schreef richard_prf het volgende:

[..]

HIj heeft wel wat meer problemen ja, maar die zouden kunnen verdwijnen als hij een vriendin krijgt. Misschien dat hij dan zijn verleden kan loslaten.
....psychische problemen gaan niet zomaar weg, dat geloof ik niet.

En dan bedoel ik niet sociale fobie of zo. Of gebrek aan zelfvertrouwen.
Nee, echt een stoornis.
pi_94111419
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:26 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Je stelling dat het voor vrouwen en mannen even moeilijk is, is al zo vaak weerlegt.
Die stelling gaat ook niet op. Als een lelijke vrouw van 120 kg wil neuken, dan gaat ze niet alleen naar huis, terwijl er van de mannen die willen neuken meer alleen naar huis gaan dan dat er met een scharreltrofee naar huis gaan.
  maandag 14 maart 2011 @ 20:29:54 #63
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_94111432
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:26 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

en dan wordt je waarschijnlijk niet "gegrepen" door een leuke jongen. maar meer een "pssst, meisje, meisje" type, of een achterstandswijkcrimineel.

wat jij moet doen, is gewoon zelf even logisch nadenken.

je moet er verzorgt uitzien (dus niet als een straathoer die aan crack is). en tegelijk een beetje slettiger (dus beetje cleavage), en bijvoorbeeld een kort rokje.

geen voetbalschoenen....
gewoon zelf logisch nadenken. en het is koud buiten, dus echte stijlvolle vrouwen (die de leuke mannen graag willen hebben) gaan met een dikke jas erheen en geven die af bij de gardarobe
IK, moet logisch nadenken :')?
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:26 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

In iets minder sexy kleding? Gewoon een jas meenemen maar wel leuke inkijk of zo.
Mooiste is een strak shirtje. Maar ik denk niet dat ze dat snapt he. Ik denk ook dat het een troll is
I never workout
  maandag 14 maart 2011 @ 20:29:56 #64
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_94111434
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:28 schreef benzin het volgende:

[..]

Nee. Ik haat winkelen. Doe ik alleen als het onvermijdelijk is. (En heel eerlijk doe ik het zelfs dan maar heel af en toe, een van de voordelen van thuis blijven wonen :@ )
Alle oplossingen die ik nu aandraag vind je toch niet leuk en als je ze al gaat doen dan doe je het alleen om vrouwen te ontmoeten -> VERKEERDE INSTELLING.
Dus je zult het zelf moeten uitzoeken.
Een gedicht over Maanvis
pi_94111448
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:24 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat hoeft niet. Doe wat ik zij, bestel wat te drinken en kijk rond naar een man die je interesseert. Je bent een lekker ding, jij krijgt wel aandacht. :Y
Ten eerste, hoe weet jij dat zij een lekker ding is? :P

Ten tweede, als je een lekker ding bent dan hoef je geen sletteoutfitje aan, je krijgt ook wel aandacht in je spijkerbroek lol. Dus dat scheelt al weer, kun je veilig over straat. :')
pi_94111492
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:29 schreef Halcon het volgende:

[..]

Die stelling gaat ook niet op. Als een lelijke vrouw van 120 kg wil neuken, dan gaat ze niet alleen naar huis, terwijl er van de mannen die willen neuken meer alleen naar huis gaan dan dat er met een scharreltrofee naar huis gaan.
Oh? Is dat zo?

Ik denk dat die moeite moet doen voor mannelijke aandacht.
  maandag 14 maart 2011 @ 20:31:01 #67
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_94111517
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:29 schreef reetveter het volgende:

[..]

IK, moet logisch nadenken :')?

[..]

Mooiste is een strak shirtje. Maar ik denk niet dat ze dat snapt he. Ik denk ook dat het een troll is
het is gewoon iemand die het allemaal niet zo serieus neemt. een karikatuur van zichzelf )
Een gedicht over Maanvis
pi_94111543
quote:
[ afbeelding ]
Die meisjes vind ik niet lelijk...
pi_94111548
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:29 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

....psychische problemen gaan niet zomaar weg, dat geloof ik niet.

En dan bedoel ik niet sociale fobie of zo. Of gebrek aan zelfvertrouwen.
Nee, echt een stoornis.
Ja ik weet het niet zeker. Mijn situatie zou dan zijn opgelost dat is een ding wat zeker is, ik weet niet of dit ook voor MLiG geld.
  maandag 14 maart 2011 @ 20:31:37 #70
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94111554
Goed. Ik snap er nog steeds niets van. Ik wil toch gewoon in mijn korte rokje gaan en dan met een zwarte, nog wel doorzichtige, panty en hakken. Mijn haar kan ik op de heenreis in een knot doen. Een lange jas heb ik wel, maar die is van Versace ofzo, dus die doe ik niet aan ( diefstal). Genoodzaakt korte jas te dragen. Sjaal neem ik mee en bind ik op de terugreis om mijn haren heen. Mijn hakken doe ik uit en houd ik in mijn handen.

quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:29 schreef reetveter het volgende:

Jawel, dat draag ik altijd al en ik vind mijn kledingstijl goed.
pi_94111594
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:12 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dat is nog wel een heel belangrijk punt.
  maandag 14 maart 2011 @ 20:32:48 #72
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_94111627
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:31 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Die zou ik ook mijn bed niet uittrappen :D
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:31 schreef lanterfanteraar het volgende:
Goed. Ik snap er nog steeds niets van. Ik wil toch gewoon in mijn korte rokje gaan en dan met een zwarte, nog wel doorzichtige, panty en hakken. Mijn haar kan ik op de heenreis in een knot doen. Een lange jas heb ik wel, maar die is van Versace ofzo, dus die doe ik niet aan ( diefstal). Genoodzaakt korte jas te dragen. Sjaal neem ik mee en bind ik op de terugreis om mijn haren heen. Mijn hakken doe ik uit en houd ik in mijn handen.
Mannen zien je staan en denken; Die wil te graag.

Dus je krijgt wel wat.
I never workout
pi_94111648
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:31 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ja ik weet het niet zeker. Mijn situatie zou dan zijn opgelost dat is een ding wat zeker is, ik weet niet of dit ook voor MLiG geld.
Ik denk dat BDD ook wel wat diepgewortelder is dan dat. Jij gaat dan niet ineens van jezelf houden.
  maandag 14 maart 2011 @ 20:33:12 #74
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_94111665
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:31 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

ik wel :) hun ogen lachen niet maar hun mond wel. en dat vind ik niet aantrekkelijk.
Een gedicht over Maanvis
pi_94111692
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:28 schreef benzin het volgende:

[..]

Okay, hoe oud ben je en wat voor kleding draag je dan? Jammer dat er weinig vrouwen aanwezig zijn op je werk enzo, maar met die mannen kun je juist mee uitgaan en vrouwen ontmoeten.
pi_94111709
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:30 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Oh? Is dat zo?

Ik denk dat die moeite moet doen voor mannelijke aandacht.
Mannen zullen er niet lonkend naar kijken, maar als ze wil neuken is er altijd wel iemand die haar meeneemt.
pi_94111711
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:29 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Alle oplossingen die ik nu aandraag vind je toch niet leuk en als je ze al gaat doen dan doe je het alleen om vrouwen te ontmoeten -> VERKEERDE INSTELLING.
Dus je zult het zelf moeten uitzoeken.
Klopt wel. Voor mij is contact met meisjes heel erg zeldzaam :) Er is geen enkel gebied van mijn leven dat direct kruist met dat van vrouwen :)
pi_94111718
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:32 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik denk dat BDD ook wel wat diepgewortelder is dan dat. Jij gaat dan niet ineens van jezelf houden.
Nee maar ik krijg dan wel de zelfvertrouwen die nodig is om BDD te overwinnen. Dat is 100% zeker zo.
  maandag 14 maart 2011 @ 20:34:12 #79
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_94111726
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:32 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat is nog wel een heel belangrijk punt.
maar da's voor mij vaak geen probleem.
Een gedicht over Maanvis
pi_94111745
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:16 schreef Halcon het volgende:

[..]

En niet alleen witte apen zo te zien. :X
So?
pi_94111773
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:34 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Nee maar ik krijg dan wel de zelfvertrouwen die nodig is om BDD te overwinnen. Dat is 100% zeker zo.
Dat denk ik ook ja, maar je bent er dan nog lang niet. :)
pi_94111854
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:35 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat denk ik ook ja, maar je bent er dan nog lang niet. :)
Ik vermoed dan ook dat ik BDD niet kan overwinnen zolang ik het gevoel blijf houden dat ik te lelijk ben voor een vriendin. De enige manier om het te verslaan is een vriendin krijgen anders wordt mijn BDD alleen maar erger.
pi_94111855
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:33 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Okay, hoe oud ben je en wat voor kleding draag je dan? Jammer dat er weinig vrouwen aanwezig zijn op je werk enzo, maar met die mannen kun je juist mee uitgaan en vrouwen ontmoeten.
Ik ben 22. Ik draag gewone kleding denk ik. Ik heb eer niet zoveel verstand van of kijk op. Ik ken mensen die metal-shirts dragen, of mensen die in sandalen met witte sokken rondlopen. Ik probeer er in ieder geval niet zo dramatisch (in mijn ogen) uit te zien. Het is best redelijk denk ik :)
  maandag 14 maart 2011 @ 20:36:33 #84
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_94111882
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:33 schreef Maanvis het volgende:

[..]

ik wel :) hun ogen lachen niet maar hun mond wel. en dat vind ik niet aantrekkelijk.
Ook nog eisen stellen :').
I never workout
  maandag 14 maart 2011 @ 20:37:07 #85
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_94111919
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:34 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

So?
zie je niet dat dat een excuusneger is? Normaal komen die daar echgt niet binnen hoor.,
Een gedicht over Maanvis
  maandag 14 maart 2011 @ 20:38:17 #86
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_94111989
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:37 schreef Maanvis het volgende:

[..]

zie je niet dat dat een excuusneger is? Normaal komen die daar echgt niet binnen hoor.,
Dude, you must be trollin
I never workout
pi_94111994
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:34 schreef Maanvis het volgende:

[..]

maar da's voor mij vaak geen probleem.
Voor mij ook niet. Voor m'n gevoel kan ik sowieso beter uit de voeten met een date van 'n paar uur dan met 'n uurtje in een omgeving met luide muziek.
pi_94112052
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:37 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Excuusneger of niet, ik vond het een vreemde opmerking.
Deze ook trouwens, al zal het in de praktijk wel zo werken.
pi_94112058
IK kan er voor kiezen om de kansloze strijd aan te gaan tegen BDD of ik kan het proberen deels te accepteren en ermee leven zodat ik normaal kan blijven functioneren op het werk en bij vrienden en andere dagelijkse dingen.
  maandag 14 maart 2011 @ 20:40:47 #90
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_94112146
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:39 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Excuusneger of niet, ik vond het een vreemde opmerking.
Deze ook trouwens, al zal het in de praktijk wel zo werken.
laat ik het zo zeggen; op die foto's die daarna komen zie je duidelijk dat er nooit negers komen. die komen in andere tentjes.
Een gedicht over Maanvis
pi_94112172
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:36 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik ben 22. Ik draag gewone kleding denk ik. Ik heb eer niet zoveel verstand van of kijk op. Ik ken mensen die metal-shirts dragen, of mensen die in sandalen met witte sokken rondlopen. Ik probeer er in ieder geval niet zo dramatisch (in mijn ogen) uit te zien. Het is best redelijk denk ik :)
Denk je? Het zal vast gewoon zijn maar hoe zit het qua pasvorm en kleuren enzo? Het scheelt al als je leuke kleding draagt en er verzorgt uitziet vind ik persoonlijk.
En waarom ga je nooit uit?
  maandag 14 maart 2011 @ 20:41:10 #92
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_94112173
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:39 schreef richard_prf het volgende:
IK kan er voor kiezen om de kansloze strijd aan te gaan tegen BDD of ik kan het proberen deels te accepteren en ermee leven zodat ik normaal kan blijven functioneren op het werk en bij vrienden en andere dagelijkse dingen.
Ga je niet meer naar Ierland emigreren dan Rich?

Je bent een pussyfaggot. Dat je BDD hebt is één ding maar die waardeloze instelling zonder doorzettingsvermogen komt toch echt van jezelf.
  maandag 14 maart 2011 @ 20:41:25 #93
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_94112189
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:38 schreef Halcon het volgende:

[..]

Voor mij ook niet. Voor m'n gevoel kan ik sowieso beter uit de voeten met een date van 'n paar uur dan met 'n uurtje in een omgeving met luide muziek.
ik ook dan kan je haar beter inpalmen met lieve/leuke dingen enzo :)
Een gedicht over Maanvis
pi_94112216
Negers zijn echt zo grappig he :D
Ron Paul 2012
pi_94112243
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:39 schreef richard_prf het volgende:
Je moet doen waarvan jij denkt het gelukkigst te worden.
pi_94112262
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:41 schreef PfenisBaron het volgende:

[..]

Ga je niet meer naar Ierland emigreren dan Rich?

Je bent een pussyfaggot. Dat je BDD hebt is één ding maar die waardeloze instelling zonder doorzettingsvermogen komt toch echt van jezelf.
Ik vind van niet. Ik ben 27 jaar en heb genoeg geprobeerd, het houdt een keer op. Anders blijf ik alleen maar gefrustreerd en zo'n weekend als afgelopen weekend wil ik echt nooit nog eens meemaken.
  maandag 14 maart 2011 @ 20:42:55 #97
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_94112287
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:42 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hoe is het met jouw liefde dan?

Let mij die PUA techniek toepassen.
I never workout
pi_94112300
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:42 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Gelukkig worden zit er niet in. Maar wel gewoon normaal kunnen functioneren. Dat is wel mogelijk.
  maandag 14 maart 2011 @ 20:43:21 #99
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_94112317
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:42 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik vind van niet. Ik ben 27 jaar en heb genoeg geprobeerd, het houdt een keer op. Anders blijf ik alleen maar gefrustreerd en zo'n weekend als afgelopen weekend wil ik echt nooit nog eens meemaken.
Dramaqueen
I never workout
pi_94112403
Ik wil niet lullig doen, maar pussyfaggot, is dat een ander woord voor lesbienne?
  maandag 14 maart 2011 @ 20:45:07 #101
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_94112434
quote:

[..]

Dat bedoel ik, een pussyfaggot dus.
Bang zijn om te vallen dus maar helemaal niet op de fiets stappen.
pi_94112437
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:41 schreef Maanvis het volgende:

[..]

ik ook dan kan je haar beter inpalmen met lieve/leuke dingen enzo :)
Yep. Je kunt dan ook echt het verschil maken met gasten die leuke trucjes kennen die niet langer dan 'n uurtje werken.

Plus dat je iemand dan wat beter leert kennen. Met uitgaan is vrijwel iedereen gezellig, vrolijk en ga je toch niet hengelen naar het karakter en de (nare) eigenschappen van iemand.
pi_94112492
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:41 schreef moneyfornothing het volgende:

En waarom ga je nooit uit?
Omdat ik geen vrienden heb om mee uit te gaan. En zelfs als er mensen zijn om mee uit te gaan dan voel ik me niet op mijn gemak en weet ik niet hoe ik me moet gedragen.
pi_94112581
quote:

[..]

Dat snap ik...maar is opgeven dan echt de manier, of stel je het probleem daar alleen maar mee uit en ben je dan over een paar jaar niet op hetzelfde punt als hiervoor?
pi_94112583
Misschien moeten jullie maar collectief zelfmoord plegen als het leven zo enorm zwaar is. Anders moet je er aan werken, en dan kan je niet meer huilen.
pi_94112587
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:45 schreef PfenisBaron het volgende:

[..]

Dat bedoel ik, een pussyfaggot dus.
Bang zijn om te vallen dus maar helemaal niet op de fiets stappen.
Je doet nu net alsof ik niks geprobeerd heb terwijl ik niks anders deed afgelopen half jaar. (En eigenlijk de 10 jaar daarvoor)
pi_94112660
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:47 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat snap ik...maar is opgeven dan echt de manier, of stel je het probleem daar alleen maar mee uit en ben je dan over een paar jaar niet op hetzelfde punt als hiervoor?
Dat denk ik wel, maar met een maximale doses medicijnen moet het uit te houden zijn.
pi_94112675
Nee je gaat nog steeds niet aan intesievere meds en therapie heh.

maandag 14 maart 2011 @ 20:48:50 #110
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_94112714
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:45 schreef benzin het volgende:

[..]

Omdat ik geen vrienden heb om mee uit te gaan. En zelfs als er mensen zijn om mee uit te gaan dan voel ik me niet op mijn gemak en weet ik niet hoe ik me moet gedragen.
wees gewoon jezelf :)
Een gedicht over Maanvis
pi_94112715
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:48 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Dat denk ik wel, maar met een maximale doses medicijnen moet het uit te houden zijn.
Gaat dat wel samen met alcohol?
pi_94112722
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:47 schreef HetNoorderlicht het volgende:
Misschien moeten jullie maar collectief zelfmoord plegen als het leven zo enorm zwaar is. Anders moet je er aan werken, en dan kan je niet meer huilen.
Misschien moet jij anders even collectief oprotten als je niks leukers weet.
pi_94112728
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:47 schreef HetNoorderlicht het volgende:
Jij bent ook wisselvallig. Eerst dat op viva (dat was jij toch?) en nu ineens dit. :{
  maandag 14 maart 2011 @ 20:49:15 #114
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_94112748
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:49 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Jij bent ook wisselvallig. Eerst dat op viva (dat was jij toch?) en nu ineens dit. :{
Het noorderlicht is een kloon.
I never workout
pi_94112764
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:48 schreef Halcon het volgende:

[..]

Gaat dat wel samen met alcohol?
Ik drink sowieso alleen alcohol als ik uit ga. En daar ben ik dus mee gestopt.
  maandag 14 maart 2011 @ 20:49:54 #116
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_94112795
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:47 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Je doet nu net alsof ik niks geprobeerd heb terwijl ik niks anders deed afgelopen half jaar. (En eigenlijk de 10 jaar daarvoor)
Je doet GEEN FLIKKER Rich. Je bent nog te fag om je professioneel te laten helpen.
En je dan een beetje terugtrekken in je vetrouwde wereldje zonder risico's.
Je weet DONDERSGOED dat je eerst aan je karakter moet werken voordat je het uberhaupt weer zou moeten proberen, maar dat doe je niet. 1 woord, samengesteld. Pussyfaggot.
pi_94112811
Ik ben niet wisselvallig. Zij luisteren niet, ik heb richard zelfs iets aangeboden, vervolgens luistert hij niet en zeurt hij weer door, dat is toch geen leven, het is of zelfmoord of er aan werken, want iedereen wordt hun na een tijdje zat,
  maandag 14 maart 2011 @ 20:50:32 #118
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_94112829
Of word een marathonfapper!
I never workout
pi_94112833
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:45 schreef benzin het volgende:

[..]

Dat lijkt me lastiger inderdaad, maar thuis blijven zitten is natuurlijk ook niet leuk.
Als je uit ging, was het dan in een discotheek achtig iets? Een café lijkt me wat relaxter voor je. Kun je gewoon een beetje aan de bar een biertje drinken en om je heen kijken, er wordt ook niet zo op elkaar gelet dus je hoeft je niet speciaal te gaan gedragen.
pi_94112851
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:48 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Emigreren en ergens anders opnieuw beginnen echt geen optie? Of misschien iets van een cursus doen of zo, plekken waar je nieuwe mensen ontmoet. Je hebt nog nauwelijks therapie gehad voor je BDD, dat begint volgende maand.

Hoe vaak ben jij in je leven op stap geweest?
  maandag 14 maart 2011 @ 20:51:16 #121
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_94112866
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:45 schreef Halcon het volgende:

[..]

Yep. Je kunt dan ook echt het verschil maken met gasten die leuke trucjes kennen die niet langer dan 'n uurtje werken.

Plus dat je iemand dan wat beter leert kennen. Met uitgaan is vrijwel iedereen gezellig, vrolijk en ga je toch niet hengelen naar het karakter en de (nare) eigenschappen van iemand.
klopt maar je kunt op zo'n date ook te serieus zijn en teveel vissen naar de nare eigenschappen van iemand.. mijn probleem is dat ik af en toe te lomp ben (zoals hier op FOK!) ;). Dus er is altijd wel een WTF moment. maar als je daarmee kunt leven dan is het vanaf dan de weg omhoog :P.
Een gedicht over Maanvis
pi_94112897
quote:
3s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:49 schreef reetveter het volgende:

[..]

Het noorderlicht is een kloon.
Ah...
  maandag 14 maart 2011 @ 20:53:07 #123
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_94113001
Emigreren en opnieuw beginnen lijkt me voor niemand hier een optie. En als ze zelf goed nadenken snappen ze dat zelf ook.
I never workout
pi_94113036
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:49 schreef PfenisBaron het volgende:

[..]

Je doet GEEN FLIKKER Rich. Je bent nog te fag om je professioneel te laten helpen.
Je weet DONDERSGOED dat je eerst aan je karakter moet werken voordat je het uberhaupt weer zou moeten proberen, maar dat doe je niet. 1 woord, samengesteld. Pussyfaggot.
Jawel, ik ga nu de maximale dosering medicijnen krijgen heb ik vandaag overlegd met mijn psycholoog.

Verder ben ik enkel afgewezen door dames en tonen ze 0 interesse in mij (zelfs de meest lelijke) terwijl ik normaal blijf doen en veel interesse toon in hen. Ik weet van mezelf dat ik niet knap ben maar dat ik ook geen uitstraling heb (zelfs als ik vrolijk kijk zie ik er nog droevig uit).
Dit is dan ook niet ingebeeld.

Met mijn karakter is juist helemaal niks mis mee. Men accepteert me en gaat graag met mij om (behalve de vrouwen dit is een feit)
pi_94113079
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:49 schreef PfenisBaron het volgende:

[..]

Het is een beetje een negatieve spiraal.

Hij zal moeilijk een vriendin krijgen zo lang hij BDD heeft, maar hij denkt dat zijn BDD komt doordat hij geen vriendin kan krijgen en dat het alleen op die manier opgelost kan worden = onoplosbaar.
pi_94113125
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:53 schreef reetveter het volgende:
Emigreren en opnieuw beginnen lijkt me voor niemand hier een optie. En als ze zelf goed nadenken snappen ze dat zelf ook.
Nieuwe omgeving doet soms wonderen. Of backpacken in een ver land...
pi_94113176
Natuurlijk kijk je droevig, omdat je ziek bent,. als je therapie krijgt voel je je niet meer ziek en is je uitstraling anders richard
  maandag 14 maart 2011 @ 20:56:09 #128
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_94113195
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:55 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Kom je op hetzelfde punt uit. Werken aan onzekerheid. Lukt niet, hij zal nooit een meisje zomaar aanspreken en verder ermee komen met deze instelling.
I never workout
  maandag 14 maart 2011 @ 20:56:29 #129
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_94113222
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:53 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Jawel, ik ga nu de maximale dosering medicijnen krijgen heb ik vandaag overlegd met mijn psycholoog.

Verder ben ik enkel afgewezen door dames en tonen ze 0 interesse in mij (zelfs de meest lelijke) terwijl ik normaal blijf doen en veel interesse toon in hen. Ik weet van mezelf dat ik niet knap ben maar dat ik ook geen uitstraling heb (zelfs als ik vrolijk kijk zie ik er nog droevig uit).
Dit is dan ook niet ingebeeld.

Met mijn karakter is juist helemaal niks mis mee. Men accepteert me en gaat graag met mij om (behalve de vrouwen dit is een feit)
Ze merken het ook als je het te hard probeert he.
I never workout
  maandag 14 maart 2011 @ 20:56:37 #130
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_94113234
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:55 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

dat is weglopen voor je problemen.
hebben jullie al een foto van hem gezien?
Een gedicht over Maanvis
  maandag 14 maart 2011 @ 20:56:47 #131
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_94113253
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:53 schreef richard_prf het volgende:

[..]
:') :') :')

Juist richard, na 19 topics kom je met dit. Niet alleen een fag maar ook nog een klootzak ben je. Wellicht zou je dat plekje in de bossen van Ierland toch eens moeten overwegen.
pi_94113286
Serieus Rich als jij aan iets van internetdating zou doen, met zo'n scherpe profielfoto en je hosseltruks online/telefoon, dat het dan best zou kunnen lukken.
pi_94113298
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:55 schreef HetNoorderlicht het volgende:
Natuurlijk kijk je droevig, omdat je ziek bent,. als je therapie krijgt voel je je niet meer ziek en is je uitstraling anders richard
Nee ik kijk nog steeds een soort van droevig zelfs als ik echt vrolijk ben. Ik heb geen uitstraling. Kijk bijvoorbeeld Raymond v Barneveld die heeft ook totaal geen uitstraling.
  maandag 14 maart 2011 @ 20:57:22 #134
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_94113307
Als iedereen die dit weekend geneukt heeft nou zijn hand opsteekt. Hoever komen we dan?
I never workout
pi_94113326
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:57 schreef -Strawberry- het volgende:
Serieus Rich als jij aan iets van internetdating zou doen, met zo'n scherpe profielfoto en je hosseltruks online/telefoon, dat het dan best zou kunnen lukken.
Tot die date waarop hij uren gaat lopen zeuren over hoe lelijk hij wel niet is.
  maandag 14 maart 2011 @ 20:57:48 #136
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_94113349
quote:
9s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:57 schreef reetveter het volgende:
Als iedereen die dit weekend geneukt heeft nou zijn hand opsteekt. Hoever komen we dan?
check G
pi_94113373
quote:
Die foto ziet er mooier uit dan in werkelijkheid. Dus dat doe ik sowieso niet.
pi_94113374
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:56 schreef PfenisBaron het volgende:

[..]

Juist richard, na 19 topics kom je met dit. Niet alleen een fag maar ook nog een klootzak ben je. Wellicht zou je dat plekje in de bossen van Ierland toch eens moeten overwegen.
Hij denkt dat de vrouwen niet doorhebben dat zijn innerlijk extreem onzeker e.d. is.
Vandaar dat hij het niet meetelt als een factor.
  maandag 14 maart 2011 @ 20:58:42 #139
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_94113423
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:57 schreef PfenisBaron het volgende:

[..]

check G
Tik hem aan!
I never workout
  maandag 14 maart 2011 @ 20:58:42 #140
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_94113424
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:58 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hij denkt dat de vrouwen niet doorhebben dat zijn innerlijk extreem onzeker e.d. is.
Vandaar dat hij het niet meetelt als een factor.
En jij zou je tijd ook beter kunnen besteden zeg. :X
pi_94113444
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:50 schreef moneyfornothing het volgende:

Dat lijkt me lastiger inderdaad, maar thuis blijven zitten is natuurlijk ook niet leuk.
Als je uit ging, was het dan in een discotheek achtig iets? Een café lijkt me wat relaxter voor je. Kun je gewoon een beetje aan de bar een biertje drinken en om je heen kijken, er wordt ook niet zo op elkaar gelet dus je hoeft je niet speciaal te gaan gedragen.
Ook om alleen naartoe te gaan? :)

pi_94113450
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:58 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Inderdaad, in het echt ben je spuuglelijk en foto's zeggen niet alles. Wil je dat horen?
Ron Paul 2012
pi_94113480
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:58 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Een scherpe foto waar niet aan gephotoshopt is en er volgens jou uitziet als een 1 qua uiterlijk, ziet er niet mooier uit dan de werkelijkheid want lager dan een 1 kan niet. Je durft gewoon niet, maar ik denk dat het echt een oplossing zou kunnen zijn. Voordat je dat een paar keer hebt geprobeerd (internetdating op zo'n site), mag je niet opgeven vind ik.
  maandag 14 maart 2011 @ 21:00:00 #144
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_94113520
quote:
jij hebt blijkbaar het beste met hem voor; offer jij je dan op?
Een gedicht over Maanvis
pi_94113635
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:58 schreef PfenisBaron het volgende:

[..]

En jij zou je tijd ook beter kunnen besteden zeg. :X
Ik heb nou eenmaal veel vrije tijd op het moment. :D

En hoezo?
pi_94113682
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:59 schreef benzin het volgende:

[..]

Ook om alleen naartoe te gaan? :)

Ja hoor, ik doe het zelf eigenlijk nooit maar als ik mensen in hun eentje zie zitten vind ik het niet zo raar. Misschien kom je iemand tegen waar je beetje mee kunt ouwehoeren. Of misschien staan er gezellige mensen achter de bar waarmee je een praatje kan maken als het wat rustig is.
Je kan in ieder geval een beetje mensen kijken, dat is best leuk. :p En als je het gezien hebt kun je zo weer weg, niemand om rekening mee te houden verder.
Ik zie in ieder geval wel eens mensen in hun eentje in een soort café hier, en vind ze niet raar of zielig ofzo. :)
pi_94113714
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:56 schreef PfenisBaron het volgende:

[..]

Speciaal voor dit soort reacties houd ik sinds kort mijn inbox bewaarbox bij van mijn telefoon.

Hier kan je duidelijk afleiden dat mensen graag met mij omgaan en ik dus volledig anders ben en altijd vrolijk en aanwezig ben tijdens vriendenbezoek.

Het is dus mijn uiterlijk/uitstraling wat er bij mij aan ontbreekt. Ik heb geen opvallende kenmerken in mijn gezicht waar een vrouw om kan vallen. Zoals mooie ogen/mond ofzo. Bij mij is alles te gewoontjes en het neigt sterk richting lelijkheid.

http://i56.tinypic.com/5b9c8.jpg
  maandag 14 maart 2011 @ 21:03:20 #148
336502 The_Sperminator
Hasta la vista, baby!
pi_94113741
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:00 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ik ben ook weleens benieuwd of zij haar grotje ter beschikking gaat stellen aan Richard.
pi_94113781
Mss ene nephyves aanmaken met richards foto en dan kijken hoe vrouwen reageren...
pi_94113782
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:00 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Nee, dat is een slecht idee.
Ik wil me niet verantwoordelijk voelen voor zijn gemoedstoestand, daar kan ik irl niet mee omgaan.
pi_94113828
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:02 schreef moneyfornothing het volgende:

Ja hoor, ik doe het zelf eigenlijk nooit maar als ik mensen in hun eentje zie zitten vind ik het niet zo raar.
Ik zie in ieder geval wel eens mensen in hun eentje in een soort café hier, en vind ze niet raar of zielig ofzo. :)
Dankje! :)
  maandag 14 maart 2011 @ 21:05:02 #152
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_94113856
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:02 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Speciaal voor dit soort reacties houd ik sinds kort mijn inbox bewaarbox bij van mijn telefoon.

Hier kan je duidelijk afleiden dat mensen graag met mij omgaan en ik dus volledig anders ben en altijd vrolijk en aanwezig ben tijdens vriendenbezoek.

Het is dus mijn uiterlijk/uitstraling wat er bij mij aan ontbreekt. Ik heb geen opvallende kenmerken in mijn gezicht waar een vrouw om kan vallen. Zoals mooie ogen/mond ofzo. Bij mij is alles te gewoontjes en het neigt sterk richting lelijkheid.

http://i56.tinypic.com/5b9c8.jpg
je bent gewoon een asexuele toffe peer dus.
Een gedicht over Maanvis
pi_94113908
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:04 schreef benzin het volgende:

[..]

Dankje! :)
Alstu. :P
Maar misschien iets om een keer te proberen, als het niet bevalt weet je dat ook weer toch. :)
pi_94113954
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:57 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Nee ik kijk nog steeds een soort van droevig zelfs als ik echt vrolijk ben. Ik heb geen uitstraling. Kijk bijvoorbeeld Raymond v Barneveld die heeft ook totaal geen uitstraling.
Die heeft wel een vrouw.
pi_94113977
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:03 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee, dat is een slecht idee.
Ik wil me niet verantwoordelijk voelen voor zijn gemoedstoestand, daar kan ik irl niet mee omgaan.
De meeste vrouwen willen dat meestal niet. Of zelfs mannen ook. Dat is mijn grootste nadeel. Ik kan nooit verbergen hoe belangrijk het voor me is. Dat maakt de ander ongemakkelijk en die haakt dan uiteindelijk vaak af.
pi_94114003
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:05 schreef Maanvis het volgende:

[..]

je bent gewoon een asexuele toffe peer dus.
Ik probeer men hier duidelijk te maken dat het niet aan mijn instelling ligt maar aan mijn uiterlijk wat ik gewoon niet mee heb.
pi_94114023
quote:
7s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:06 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Die heeft wel een vrouw.
Hij heeft/had toch ook een scharreltje?
pi_94114067
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:57 schreef Halcon het volgende:

[..]

Tot die date waarop hij uren gaat lopen zeuren over hoe lelijk hij wel niet is.
Dat moet hij niet doen dan. Dat lijkt me duidelijk.
pi_94114098
quote:
7s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:07 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat moet hij niet doen dan. Dat lijkt me duidelijk.
Dat zou hij hier ook niet moeten doen. :)
  maandag 14 maart 2011 @ 21:08:16 #160
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_94114111
over in je eentje naar het café, dat doe ik ook wel eens maar als het dan veel te rustig is dan sta je daar ook maar in je eentje :P. Ik stond afgelopen vrijdag op m'n vrienden te wachten (zij kwamen van de andere kant van de stad) en het was vrij ongemakkelijk. Het 19-jarige barmeisje maakte wel een praatje met me maar zij moet ook werken dus was het gesprek snel voorbij... ;P
Een gedicht over Maanvis
pi_94114123
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:06 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

De meeste vrouwen willen dat meestal niet. Of zelfs mannen ook. Dat is mijn grootste nadeel. Ik kan nooit verbergen hoe belangrijk het voor me is. Dat maakt de ander ongemakkelijk en die haakt dan uiteindelijk vaak af.
Je hebt in ieder geval door waar het probleem ligt dan. ;)
Er ligt dat te veel druk meteen al op de relatie.
pi_94114199
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:06 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik probeer men hier duidelijk te maken dat het niet aan mijn instelling ligt maar aan mijn uiterlijk wat ik gewoon niet mee heb.
Heb je alles al geprobeerd? Baard laten staan? :7

Vrouwen zijn niet echt gefixeerd op uiterlijk, iig minder dan mannen. Dus de onzekerheid over het uiterlijk lijkt me het grootste probleem.
pi_94114233
Ik hoop bij deze dat je me nu eindelijk een keer geloofd PfenisBaron.

Het probleem is uitstraling:

IK heb geen mooie ogen, geen mooie neus, geen mooie mond, geen mooie huidskleur. En ook het geheel ziet er saai uit. Sommige mensen zijn lelijk maar hebben een mooie uitstraling andere mensen zijn gewoon knap. Ik heb het beide niet.

Dus ik ben overtuigd dat er nooit een vrouw zou zijn die mij zit zitten.

Het is wreed maar vorig weekend was zo extreem klote dat ik het wel moet accepteren. Maar vooral ook omdat ik meer Emo ben dan een gemiddeld mens is dit nog lastiger.
pi_94114249
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:08 schreef Maanvis het volgende:
over in je eentje naar het café, dat doe ik ook wel eens maar als het dan veel te rustig is dan sta je daar ook maar in je eentje :P. Ik stond afgelopen vrijdag op m'n vrienden te wachten (zij kwamen van de andere kant van de stad) en het was vrij ongemakkelijk. Het 19-jarige barmeisje maakte wel een praatje met me maar zij moet ook werken dus was het gesprek snel voorbij... ;P
Ik ga liever met 'n groepje gezellige vrienden inderdaad. Dat gezellig is dan wel een voorwaarde. Afgelopen zaterdag was ik, tegen beter weten in, met een kameraad die altijd en overal loopt te zeuren over hoe slecht de muziek wel niet, dat er te jonge mensen zijn, dat er te oude mensen zijn, dat het vroeger allemaal beter was, etc. Erg vermoeiend. :{
pi_94114305
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:50 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Goeie tip denk ik wel.
pi_94114320
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:08 schreef Maanvis het volgende:
Klopt, maar vaak ben je zelf de enige die zoiets ongemakkelijk vindt. Een ander boeit het vaak niet zoveel.
Ik ben zelf ook niet graag in mijn eentje dan hoor, maar vind het wel knap als mensen zich er niets van aantrekken. Toch een soort overwinning op jezelf en je ongemakkelijke gevoel.
En je kan altijd weer gaan natuurlijk en even ergens anders kijken.
pi_94114484
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:08 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je hebt in ieder geval door waar het probleem ligt dan. ;)
Er ligt dat te veel druk meteen al op de relatie.
Ja absoluut. Ik ben te gespannen. Dus daarom zit ik erover te denken om meer casual te daten zogezegd. Dan heb ik die spanning niet, of minder. Hopelijk helpt dat. Op zich vind ik mezelf lang geen hopeloos geval, maar m'n geduld raakt wel op en het kost me erg veel stress en frustratie.
pi_94114731
quote:
6s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:09 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

Heb je alles al geprobeerd? Baard laten staan? :7

Vrouwen zijn niet echt gefixeerd op uiterlijk, iig minder dan mannen. Dus de onzekerheid over het uiterlijk lijkt me het grootste probleem.
Vrouwen gaan voor een leuke uitstraling iets wat ik niet heb. Verder dan de aardige jongen ga ik nooit komen.
  maandag 14 maart 2011 @ 21:17:21 #169
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_94114766
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:16 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Vrouwen gaan voor een leuke uitstraling iets wat ik niet heb. Verder dan de aardige jongen ga ik nooit komen.
De gedachte :'). Ik loop rond alsof ik game denk te hebben. 9 zullen me afwijzen en die 1 scoor je bij.
I never workout
pi_94114816
quote:

[..]

Een leuke uitstraling heb ik ook niet, maar toch komen er wel vrouwen.
  maandag 14 maart 2011 @ 21:18:33 #171
336502 The_Sperminator
Hasta la vista, baby!
pi_94114850
Heeft een van de hitsige dekhengsten Strawberry al kunnen hosselen?
pi_94114881
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:18 schreef Halcon het volgende:

[..]

Een leuke uitstraling heb ik ook niet, maar toch komen er wel vrouwen.
Dan denk je dat je dat niet hebt. Terwijl het in feite wel zo is dus.
  maandag 14 maart 2011 @ 21:19:50 #173
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_94114943
quote:

[..]

quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:18 schreef richard_prf het volgende:

[..]

bazinga
I never workout
pi_94114989
quote:
10s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:17 schreef reetveter het volgende:

[..]

De gedachte :'). Ik loop rond alsof ik game denk te hebben. 9 zullen me afwijzen en die 1 scoor je bij.
Ik heb anders al vele afwijzingen meegemaakt en ik scoor nooit. Ze lachen me gewoon in mijn gezicht uit als ik wat probeer ;).
pi_94115001
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:18 schreef richard_prf het volgende:

[..]

[..]

Uitstraling is natuurlijk relatief. Iets wat de een een leuke uitstraling vindt, is voor 'n ander geen leuke uitstraling.

Heb al van meerdere vrouwen, die me achteraf leuk vonden, te horen gekregen dat ze mijn uitstraling aanvankelijk maar niets vonden. Ongeïnteresseerd, afstandelijk, arrogant, etc...
pi_94115019
quote:

[..]

De wens is de vader van de gedachte.
Of in dit geval niet de wens, maar je snapt mijn punt. Self-fulfilling prophecy.
  maandag 14 maart 2011 @ 21:21:11 #177
336502 The_Sperminator
Hasta la vista, baby!
pi_94115062
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:20 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

De wens is de vader van de gedachte.
Of in dit geval niet de wens, maar je snapt mijn punt. Self-fulfilling prophecy.
Weet je wat mijn wens is?
pi_94115085
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:20 schreef Halcon het volgende:

[..]

Uitstraling is natuurlijk relatief. Iets wat de een een leuke uitstraling vindt, is voor 'n ander geen leuke uitstraling.

Heb al van meerdere vrouwen, die me achteraf leuk vonden, te horen gekregen dat ze mijn uitstraling aanvankelijk maar niets vonden. Ongeïnteresseerd, afstandelijk, arrogant, etc...
En als je er naar 27 jaar achter komt dat er werkelijk geen enkele vrouw naar je omkijkt dan weet je dus dat je geen uitstraling hebt ;).
  maandag 14 maart 2011 @ 21:21:50 #179
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_94115115
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:09 schreef richard_prf het volgende:
Ik hoop bij deze dat je me nu eindelijk een keer geloofd PfenisBaron.

Het probleem is uitstraling:

IK heb geen mooie ogen, geen mooie neus, geen mooie mond, geen mooie huidskleur. En ook het geheel ziet er saai uit. Sommige mensen zijn lelijk maar hebben een mooie uitstraling andere mensen zijn gewoon knap. Ik heb het beide niet.

Dus ik ben overtuigd dat er nooit een vrouw zou zijn die mij zit zitten.

Het is wreed maar vorig weekend was zo extreem klote dat ik het wel moet accepteren. Maar vooral ook omdat ik meer Emo ben dan een gemiddeld mens is dit nog lastiger.
Ik verdoe mijn dure tijd aan je Richard, maar je hebt nog steeds ongelijk.

Al je berichten van vrouwen bestaan uit gezeik uit medelijden. Medelijden komt niet uit het niets maar puur door alle aanleiding die je ze ervoor geeft en alle zielige aandacht die je vraagt. 'krijg ik nooit te horen zoiets' :') Hou toch op man.
Je instelling is achterlijk, en het feit dat je denkt dat je voor de pussy op stap kan gaan is zo mogelijk nog absurder. Tuurlijk versier je geen vrouwen man, je moet eerst van jezelf gaan houden.

T zit van binnen, maar je bent een verdomd eigenwijze klootzak die dat niet wil snappen en er ook niet voor open staat. En dat is je zéker wel kwalijk te nemen.
pi_94115124
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:21 schreef richard_prf het volgende:

[..]

En als je er naar 27 jaar achter komt dat er werkelijk geen enkele vrouw naar je omkijkt dan weet je dus dat je geen uitstraling hebt ;).
Met carnaval keek er toch wel 'n vrouw naar je om?
  maandag 14 maart 2011 @ 21:22:11 #181
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_94115133
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:21 schreef richard_prf het volgende:

[..]

je negeert ook gewoon zinvolle tips.
I never workout
pi_94115141
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:20 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik heb anders al vele afwijzingen meegemaakt en ik scoor nooit. Ze lachen me gewoon in mijn gezicht uit als ik wat probeer ;).
Wat probeer je dan precies? Wat zeg je tegen een vrouw en op welke manier? Hoe reageren ze hier op?
  maandag 14 maart 2011 @ 21:22:32 #183
336502 The_Sperminator
Hasta la vista, baby!
pi_94115151
Wat wil je horen, Richard? Dat je een lelijke stumperd bent?
  maandag 14 maart 2011 @ 21:22:48 #184
336502 The_Sperminator
Hasta la vista, baby!
pi_94115165
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:22 schreef tjawatdan het volgende:

[..]

Wat probeer je dan precies? Wat zeg je tegen een vrouw en op welke manier? Hoe reageren ze hier op?
Paaseitjes uitdelen :')
  maandag 14 maart 2011 @ 21:23:06 #185
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_94115188
Richard, we gaan samen een keer een chick tag teamen.
I never workout
  maandag 14 maart 2011 @ 21:24:04 #186
336502 The_Sperminator
Hasta la vista, baby!
pi_94115248
Richard is lelijk.
Richard is lelijk.
Richard is lelijk.
Richard is lelijk.
Richard is lelijk.
Richard is lelijk.
Richard is lelijk.
Richard is lelijk.
Richard is lelijk.
Richard is lelijk.
Richard is lelijk.
Richard is lelijk.
Richard is lelijk.
Richard is lelijk.
Richard is lelijk.
Richard is lelijk.
Richard is lelijk.
Richard is lelijk.

Nu tevreden? :')
pi_94115335
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:22 schreef The_Sperminator het volgende:

[..]

haha je maakt een grap zeker..

Als je paaseitjes uitdeelt als je uitgaat dan ben je bij voorbaat al afgeschreven.. zeker als je je uiterlijk niet mee hebt.
pi_94115336
quote:
99s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:23 schreef reetveter het volgende:
Richard, we gaan samen een keer een chick tag teamen.
Dat is het enige wat nog kan helpen. Real life advies.
  maandag 14 maart 2011 @ 21:27:05 #189
336502 The_Sperminator
Hasta la vista, baby!
pi_94115446
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:25 schreef tjawatdan het volgende:

[..]

haha je maakt een grap zeker..

Als je paaseitjes uitdeelt als je uitgaat dan ben je bij voorbaat al afgeschreven.. zeker als je je uiterlijk niet mee hebt.
Daar denken de PUA-boys anders over.
pi_94115479
De VOLL-meet en dan en masse chicks versieren. :Y
  maandag 14 maart 2011 @ 21:27:53 #191
336502 The_Sperminator
Hasta la vista, baby!
pi_94115498
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:27 schreef Halcon het volgende:
De VOLL-meet en dan en masse chicks versieren. :Y
:')

Ik neuk Strawberry en verder neukt er niemand van het stel.
pi_94115511
Ik probeer mijn situatie dus te accepteren alleen is het zeer confronterend allemaal. Zo hoef ik dus maar mijn MSN op te starten en het eerste wat ik zie zijn verliefde stelletjes. Meteen denk ik dan aan mijn eigen falen.

http://i56.tinypic.com/33wtj89.jpg
pi_94115573
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:22 schreef The_Sperminator het volgende:

[..]

Ze dachten dat er drugs in zat, geeft ook meteen aan hoe MLiG overkomt. :D
  maandag 14 maart 2011 @ 21:29:10 #194
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_94115601
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:28 schreef richard_prf het volgende:
Ik probeer mijn situatie dus te accepteren alleen is het zeer confronterend allemaal. Zo hoef ik dus maar mijn MSN op te starten en het eerste wat ik zie zijn verliefde stelletjes. Meteen denk ik dan aan mijn eigen falen.

13 jarigen op msn hebben :')
I never workout
pi_94115602
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:27 schreef The_Sperminator het volgende:

[..]

Ik neuk Strawberry en verder neukt er niemand van het stel.
Godverdomme dat mocht je niemand vertellen. :{ Ik vertrouwde je nog wel.
  maandag 14 maart 2011 @ 21:29:14 #196
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_94115605
quote:

Flinke contactenlijst knul, blijkbaar ben je sociaal toch niet zo heel okee :') :') :')
pi_94115619
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:29 schreef reetveter het volgende:

[..]

13 jarigen op msn hebben :')
Iedereen op mijn msn zijn in de 20 :P
  maandag 14 maart 2011 @ 21:30:08 #198
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_94115649
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:29 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Dan zijn ze sociaal gestoord want die msn namen hadden mensen toen ze 13 waren :').
I never workout
pi_94115654
quote:

Je moet het niet op jezelf projecteren. Daar ga je al fout.
pi_94115674
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:29 schreef PfenisBaron het volgende:

[..]

Flinke contactenlijst knul, blijkbaar ben je sociaal toch niet zo heel okee :') :') :')
Ik heb ook lang niet iedereen op msn staan die ik ken.
  maandag 14 maart 2011 @ 21:30:46 #201
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_94115692
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:29 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

I never workout
pi_94115702
quote:
7s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:30 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je moet het niet op jezelf projecteren. Daar ga je al fout.
Probeer dat maar eens als je zelf 27 bent :P en je merkt dat je eigenlijk niet bestaat voor het andere geslacht ^^
  maandag 14 maart 2011 @ 21:31:22 #203
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_94115724
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:30 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Probeer dat maar eens als je zelf 27 bent :P en je merkt dat je eigenlijk niet bestaat voor het andere geslacht ^^
Al geprobeerd homo te worden?
I never workout
  maandag 14 maart 2011 @ 21:31:35 #204
336502 The_Sperminator
Hasta la vista, baby!
pi_94115737
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:29 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

De hele wereld mag het weten. Ik schaam me er niet voor.
  maandag 14 maart 2011 @ 21:32:34 #205
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_94115795
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:30 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik heb ook lang niet iedereen op msn staan die ik ken.
Je zou msn niet eens meer moeten gebruiken gozert, dat is passé op jouw leeftijd. Ik heb het vanaf mijn 20e niet meer geïnstalleerd. En je gaat weer niet in op eerdere reacties. Dezelfde eigenwijze en gemakkelijke weg Richard, dat is waar jij voor kiest. Succes is een keuze, ook voor jou.
  maandag 14 maart 2011 @ 21:32:34 #206
336502 The_Sperminator
Hasta la vista, baby!
pi_94115797
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:29 schreef richard_prf het volgende:

[..]

En ze hebben nog van die Breezernicknames. Wat een lowlifes zeg.
pi_94115811
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:31 schreef The_Sperminator het volgende:

[..]

De hele wereld mag het weten. Ik schaam me er niet voor.
Maar ik wel!
pi_94115838
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:31 schreef reetveter het volgende:

[..]

Wel serieus over nagedacht ja. Ik ben dan op die manier tenminste niet meer alleen.
  maandag 14 maart 2011 @ 21:33:28 #209
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94115862
quote:
[ afbeelding ]
if you see it, you'll shit brix
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  maandag 14 maart 2011 @ 21:33:30 #210
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_94115864
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:33 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Wel serieus over nagedacht ja. Ik ben dan op die manier tenminste niet meer alleen.
Want? Denk je dat mannen niet de kenker krijgen van dat gezeik van je?
pi_94115891
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:32 schreef The_Sperminator het volgende:

[..]

En ze hebben nog van die Breezernicknames. Wat een lowlifes zeg.
Het kan nog net als je 20 bent vind ik :P
  maandag 14 maart 2011 @ 21:34:36 #212
336502 The_Sperminator
Hasta la vista, baby!
pi_94115930
quote:
13s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:32 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Maar ik wel!
Sorry dan. :)
pi_94115939
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:33 schreef PfenisBaron het volgende:

[..]

Natuurlijk zeik ik hier niet over... niemand weet het in het echt hoe het er met mij aan toe gaat en hoe ik me voel.
  maandag 14 maart 2011 @ 21:34:52 #214
336502 The_Sperminator
Hasta la vista, baby!
pi_94115957
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:33 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Het kan nog net als je 20 bent vind ik :P
Het kan nog net als je 14 bent en een verstandelijke beperking hebt. Daarna echt niet meer.
  maandag 14 maart 2011 @ 21:35:15 #215
336502 The_Sperminator
Hasta la vista, baby!
pi_94115987
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:31 schreef reetveter het volgende:

[..]

Volgens mij is Richard al 27 jaar homofiel.
pi_94115991
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:33 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

if you see it, you'll shit brix
Je bedoelt die neger, maar wat is dat helemaal in de linksbovenhoek? :D
pi_94116012
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:33 schreef PfenisBaron het volgende:

[..]

Penisbaron, het heeft geen nut om adviezen te geven aan Richard. Heb ik ook al geprobeerd en hij doet er geen ene fuck mee. Hij blijft maar janken dat die lelijk is en geniet van alle aandacht die hij krijgt.

Ik denk dat hij niet inziet dat als hij geen actie onderneemt er niks zal veranderen. Maarja dat is natuurlijk zijn keuze.

Eens een loser altijd een loser
pi_94116029
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:34 schreef The_Sperminator het volgende:

[..]

Sorry dan. :)
Het is je vergeven. Morgen hebben we wel goedmaakseks.
  maandag 14 maart 2011 @ 21:36:27 #219
336502 The_Sperminator
Hasta la vista, baby!
pi_94116051
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:36 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het is je vergeven. Morgen hebben we wel goedmaakseks.
Kinky :Y
  maandag 14 maart 2011 @ 21:37:00 #220
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_94116086
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:34 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Natuurlijk zeik ik hier niet over... niemand weet het in het echt hoe het er met mij aan toe gaat en hoe ik me voel.
Bullshit dat doe je wel. Kijk maar naar je sms inbox.
Je bent een zeiklul, en een pussyfaggot.
  maandag 14 maart 2011 @ 21:38:10 #221
336502 The_Sperminator
Hasta la vista, baby!
pi_94116166
Reageer eens op mijn DM :@
  maandag 14 maart 2011 @ 21:39:00 #222
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94116230
quote:

inderdaad vrouwen/meiden zijn dan ook godsgruwelijke *****wezens met die hartjes en kus en liefs dit en dat. ze houden geen rekening met het gevoel van een ander (de eenzame zielen dan). wat een debielen zijn het eigenlijk he.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_94116245
Ik ben van plan om met een verborgen camera op pad te gaan als ik weer uit ga (wat ik eigenlijk dus liever niet meer wil).
Je zult zien dat meiden me liever negeren als ik op ze afstap.

Dit om te bewijzen dat alles aan mijn uiterlijk ligt.
  maandag 14 maart 2011 @ 21:40:42 #224
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_94116355
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:39 schreef richard_prf het volgende:
Ik ben van plan om met een verborgen camera op pad te gaan als ik weer uit ga (wat ik eigenlijk dus liever niet meer wil).
Wat een waardeloze vent ben je toch ook, je kunt je niet eens aan je eigen woord houden en vraagt ons dan om advies..
pi_94116409
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:40 schreef PfenisBaron het volgende:

[..]

Wat een waardeloze vent ben je toch ook, je kunt je niet eens aan je eigen woord houden en vraagt ons dan om advies..
Het is ook een eenmalige actie.
  maandag 14 maart 2011 @ 21:41:50 #226
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94116440
quote:

dit lijkt me eigenlijk best een spannende video
je zou in contact moeten worden gebracht met televisie
pi_94116489
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:41 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

dit lijkt me eigenlijk best een spannende video
je zou in contact moeten worden gebracht met televisie
Zeikerds op internet. Wie zijn ze, waar komen ze vandaan, wat drijft ze en waar gaan ze uit?
  maandag 14 maart 2011 @ 21:42:56 #228
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_94116532
owke kan iemand me heeel vlug eventjes bij praten ik heb geen zin alles door te lezen...
niet nu in elk geval..
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
pi_94116537
Goed concept voor rtl
  maandag 14 maart 2011 @ 21:44:07 #230
336502 The_Sperminator
Hasta la vista, baby!
pi_94116612
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:42 schreef Raggingbull het volgende:
owke kan iemand me heeel vlug eventjes bij praten ik heb geen zin alles door te lezen...
niet nu in elk geval..
Grey Life loopt nog steeds te janken over zijn PUA-boekjes. Richard zeikt nog steeds als een oud viswijf en Strawberry & ik gaan morgen geyle goedmaakneukseks hebben.
  maandag 14 maart 2011 @ 21:45:27 #231
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_94116708
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:42 schreef Raggingbull het volgende:
niet nu in elk geval..
Ok, Richard werd voor lelijke flikker versleten, wilde emigreren naar de bossen van Ierland, viel vervolgens terug op zijn gebruikelijk klootzak-mentaliteit, zou nooit meer op stap gaan en gaat binnenkort toch op stap met camera in zijn gulp gemonteerd.
  maandag 14 maart 2011 @ 21:45:54 #232
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_94116754
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:44 schreef The_Sperminator het volgende:

[..]

Grey Life loopt nog steeds te janken over zijn PUA-boekjes. Richard zeikt nog steeds als een oud viswijf en Strawberry & ik gaan morgen geyle goedmaakneukseks hebben.
Goed jij brabbelt onzin teveel gedronken misschien?
Ff serieus graag.

En btw wat jij ook doet met strawberry maakt mij niet uit.
Dat wil ik niet eens weten want het doet er niet toe wat jij met haar doet.
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
  maandag 14 maart 2011 @ 21:46:11 #233
336502 The_Sperminator
Hasta la vista, baby!
pi_94116781
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:45 schreef PfenisBaron het volgende:

[..]

Ok, Richard werd voor lelijke flikker versleten, wilde emigreren naar de bossen van Ierland, viel vervolgens terug op zijn gebruikelijk klootzak-mentaliteit, zou nooit meer op stap gaan en gaat binnenkort toch op stap met camera in zijn gulp gemonteerd.
En dan zien we opeens 'n man met een leren pakje met z'n mond open richting de verborgen camera gaan... :r
pi_94116804
quote:

Wat een kleuters daar. Gewoon geen MSN naam hebben is het beste. Die van mij bestaat uit twee letters.
Ron Paul 2012
  maandag 14 maart 2011 @ 21:46:38 #235
336502 The_Sperminator
Hasta la vista, baby!
pi_94116819
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:45 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Ff serieus graag.

Dan sla je die zin over. De rest is een prima samenvatting van de afgelopen drie topics.
  maandag 14 maart 2011 @ 21:47:07 #236
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_94116852
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:46 schreef The_Sperminator het volgende:

[..]

Dan sla je die zin over. De rest is een prima samenvatting van de afgelopen drie topics.
Gedeeltelijk met je eens.
  maandag 14 maart 2011 @ 21:47:17 #237
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_94116874
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:45 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Ff serieus graag.

Ìk bespeur enige jaloezie hier in deze post.
I never workout
  maandag 14 maart 2011 @ 21:47:44 #238
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_94116914
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:47 schreef reetveter het volgende:

[..]

Nee sorry ik ben zelf goed voorzien van een heel lief meisje.
  maandag 14 maart 2011 @ 21:47:49 #239
336502 The_Sperminator
Hasta la vista, baby!
pi_94116921
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:47 schreef reetveter het volgende:

[..]

Anders ik wel. :)
  maandag 14 maart 2011 @ 21:48:05 #240
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_94116944
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:47 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Nou en? Ik zou straw ook wel dubbelen.
  maandag 14 maart 2011 @ 21:48:52 #241
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_94116990
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:48 schreef PfenisBaron het volgende:

[..]

Towerbridge, alles.
I never workout
  maandag 14 maart 2011 @ 21:48:54 #242
336502 The_Sperminator
Hasta la vista, baby!
pi_94116995
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:47 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

maandag 14 maart 2011 @ 21:48:55 #243
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_94116997
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:48 schreef PfenisBaron het volgende:

[..]

Tja... zo ben ik nu eenmaal niet.
Ik kies bewust voor een meisje.
Wil ik meerdere meisjes nemen dan neem ik niet iets met een meisje.
  maandag 14 maart 2011 @ 21:49:30 #244
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_94117036
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:48 schreef The_Sperminator het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Tja... als jij het zo wil zien mij best joh.
  maandag 14 maart 2011 @ 21:50:03 #245
336502 The_Sperminator
Hasta la vista, baby!
pi_94117082
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:48 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Tja... zo ben ik nu eenmaal niet.
Ik kies bewust voor een meisje.
Wil ik meerdere meisjes nemen dan neem ik niet iets met een meisje.

Loop niet zo te miepen. Als je de kans krijgt om een lekker wijf te doen, dan doe je haar gewoon.
  maandag 14 maart 2011 @ 21:50:35 #246
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_94117123
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:50 schreef The_Sperminator het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Loop niet zo te miepen. Als je de kans krijgt om een lekker wijf te doen, dan doe je haar gewoon.
Nee doe ik niet.
  maandag 14 maart 2011 @ 21:51:47 #247
336502 The_Sperminator
Hasta la vista, baby!
pi_94117224
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:50 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Nee doe ik niet.
Je vriendinnetje leest zeker mee? Zou ze dat niet doen, dan zou je wel anders praten.
  maandag 14 maart 2011 @ 21:53:00 #248
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_94117324
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:51 schreef The_Sperminator het volgende:

[..]

Je vriendinnetje leest zeker mee? Zou ze dat niet doen, dan zou je wel anders praten.
Nee mijn vriendin zit bijna 200 kilometer verderop.
Ik ben gewoon niet zo.
Als ik 1 meisje wil nemen en vervolgens 2 dagen later een ander dan kies ik er niet voor om iets met meisje 1 te nemen.
Zo ben ik simpel weg niet.
  maandag 14 maart 2011 @ 21:53:40 #249
336502 The_Sperminator
Hasta la vista, baby!
pi_94117377
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:53 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Ik ben gewoon niet zo.
Als ik 1 meisje wil nemen en vervolgens 2 dagen later een ander dan kies ik er niet voor om iets met meisje 1 te nemen.
Ideale uitgangssituatie zou ik zeggen. :)
pi_94117383
quote:

Dat lijkt me nog best interessant. Maar hoe wil je een verborgen camera meenemen?
  maandag 14 maart 2011 @ 21:54:07 #251
336502 The_Sperminator
Hasta la vista, baby!
pi_94117410
quote:
7s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:53 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat lijkt me nog best interessant. Maar hoe wil je een verborgen camera meenemen?
Een mini-camera in zijn pisbuis monteren en dan met open gulp op stap.
pi_94117439
quote:

[..]

Op z'n gezicht plakken, daar kijken mensen toch niet al te lang naar.
Ron Paul 2012
  maandag 14 maart 2011 @ 21:54:44 #253
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_94117464
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:53 schreef The_Sperminator het volgende:

[..]

Ideale uitgangssituatie zou ik zeggen. :)
Ik kies er bewust voor.
  maandag 14 maart 2011 @ 21:55:23 #254
336502 The_Sperminator
Hasta la vista, baby!
pi_94117523
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:54 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Ik kies er bewust voor.
Voor je vriendin 200 km verderop zetten en dan bij jou in de buurt flink neuken als ze er niet is?
  maandag 14 maart 2011 @ 21:55:42 #255
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_94117549
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:55 schreef The_Sperminator het volgende:

[..]

Voor je vriendin 200 km verderop zetten en dan bij jou in de buurt flink neuken als ze er niet is?
Nee.
  maandag 14 maart 2011 @ 21:55:59 #256
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_94117577
hoezo 200 km. Internetverkering?
I never workout
  maandag 14 maart 2011 @ 21:56:00 #257
336502 The_Sperminator
Hasta la vista, baby!
pi_94117578
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:54 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Op z'n gezicht plakken, daar kijken mensen toch niet al te lang naar.
Op die niet-scheve kant van zijn kaak plakken. Is alles weer symmetrisch.
  maandag 14 maart 2011 @ 21:56:03 #258
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94117583
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:54 schreef The_Sperminator het volgende:

[..]

Je bent niet grappig, man.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  maandag 14 maart 2011 @ 21:56:24 #259
336502 The_Sperminator
Hasta la vista, baby!
pi_94117600
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:55 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Nee.
Ik ken jouw soort mannetjes wel. Hier de moraalridder uithangen, maar ondertussen...
pi_94117642
Het niveau stijgt. :{
  maandag 14 maart 2011 @ 21:57:09 #261
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_94117672
quote:
10s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:55 schreef reetveter het volgende:
hoezo 200 km. Internetverkering?
Nee ik leer in utrecht.
Heb haar daar leren kennen en zo woont iets verder.
Totaal met de auto 143 kilometer rijden.
Dus eigenlijk beetje overdreven die 200.
pi_94117675
Hoewel ik Raggingbull's opvatting heel nobel vind, ben ik wel van mening dat je best mag pakken wat je kán pakken, totdat je de ware hebt gevonden. Zeker als je wat onzeker bent, het is allemaal zelf-ontplooiing.

Het zal een slechte eigenschap zijn, maar die hebben we allemaal wel.
Ron Paul 2012
  maandag 14 maart 2011 @ 21:57:15 #263
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94117681
quote:

[..]

ik denk er ook over na, het lijkt me wel grappig. maar zoveel gebeurd me nou ook weer niet dat ik het niet meer kan onthouden en beschrijven.
en ik heb helemaal geen fancy moderne gadgets....
ik denk dat je met een dure nieuwe mobiel al aardig ver ben. die kan je dan gewoon in je hand houden. of ergens in je kleding. of misschien alleen voor audio gebruiken

ook met bluetooth voor audio is vast wel wat te knutselen

@richard.
dankjewel dat je denkt dat ik nog ergens kan komen.

ik denk dat als jij een meisje hebt die op een wat andere manier aan je duidelijk maakt dat je niet lelijk bent(niet letterlijk zeggen, maar het subcommuniceert(bijvoorbeeld zeggen dat ji jecht haar type bent, of je heel lief aankijken en je genuinly niet vies en lelijk vinden)) het meer zal gaan helpen.

klagen over dat je lelijk bent, of gekoppelt worden en pittyaandacht krijgen is denk ik totaal zinloos. je moet het helemaal zelf kunnen doen

over de foto in de witte aap:
die neger.... ik denk dat ik meer kans zou maken bij de meeste meisjes kwa alleen de looks, en ras. nou alleen nog alles faken en acteren dat ik ook kans maak :D :D

[ Bericht 4% gewijzigd door mylifeisgrey op 14-03-2011 22:13:57 ]
  maandag 14 maart 2011 @ 21:57:16 #264
336502 The_Sperminator
Hasta la vista, baby!
pi_94117684
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:56 schreef Halcon het volgende:
Mijn pik ook als ik aan je zusje denk.
  maandag 14 maart 2011 @ 21:58:11 #265
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_94117768
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:57 schreef Supersoep het volgende:
Hoewel ik Raggingbull's opvatting heel nobel vind, ben ik wel van mening dat je best mag pakken wat je kán pakken, totdat je de ware hebt gevonden. Zeker als je wat onzeker bent, het is allemaal zelf-ontplooiing.

Maar jij neukt niet, dat scheelt.
I never workout
  maandag 14 maart 2011 @ 21:58:15 #266
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_94117770
quote:

Maar kijk.
Waarom zou ik iets nemen met meisje 1 als ik 2 dagen later toch met meisje 2 aan het ballen ben?
  maandag 14 maart 2011 @ 21:58:31 #267
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94117791
quote:

Tuurlijk mag je pakken wat je pakken kan, maar doe dat dan niet in een monogame relatie. Als je een ego boost nodig hebt dan kan je dat ook krijgen zonder vriendin.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_94117823
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:53 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Ik ben gewoon niet zo.
Moet je ook niet doen hoor, iedereen lult hier maar. :)
  maandag 14 maart 2011 @ 21:58:59 #269
336502 The_Sperminator
Hasta la vista, baby!
pi_94117829
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:58 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Maar kijk.
Waarom zou ik iets nemen met meisje 1 als ik 2 dagen later toch met meisje 2 aan het ballen ben?
Om te testen of dat meisje wel echt iets voor je is. Straks ben je ouder, raakt het uit en heb je er spijt van dat je in je jonge jaren niet wat meer van dat jonge spul hebt gepakt.
  maandag 14 maart 2011 @ 21:59:25 #270
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94117862
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:54 schreef The_Sperminator het volgende:

[..]

ik moest lachen
ondanks dat het weer zo'n piemelkutjebericht is
  maandag 14 maart 2011 @ 21:59:41 #271
336502 The_Sperminator
Hasta la vista, baby!
pi_94117882
quote:

Jouw moeder zou zelfs niet veilig zijn voor je. _O-
  maandag 14 maart 2011 @ 22:00:01 #272
336502 The_Sperminator
Hasta la vista, baby!
pi_94117912
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:59 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

ik moest lachen
ondanks dat het weer zo'n piemelkutjebericht is
Jij lacht graag om opmerkingen over piemels, toch?
  maandag 14 maart 2011 @ 22:00:14 #273
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94117928
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:58 schreef The_Sperminator het volgende:

[..]

Om te testen of dat meisje wel echt iets voor je is. Straks ben je ouder, raakt het uit en heb je er spijt van dat je in je jonge jaren niet wat meer van dat jonge spul hebt gepakt.
jaaa ja daar ben ik ook zo bang voor
mijn jeugdfoto's vervliegen
zo zonde, onaangeraakt
pi_94117971
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:56 schreef Halcon het volgende:
Echt hè...
pi_94117991
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:58 schreef reetveter het volgende:

[..]

Maar jij neukt niet, dat scheelt.
Zie je wel dat mijn serieuze on-topic posts niet gelezen worden. :D

Ik ga ook maar een complex ontwikkelen.
Ron Paul 2012
  maandag 14 maart 2011 @ 22:00:51 #276
336502 The_Sperminator
Hasta la vista, baby!
pi_94117996
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 22:00 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

jaaa ja daar ben ik ook zo bang voor
mijn jeugdfoto's vervliegen
zo zonde, onaangeraakt
Kom maar eens hier dan. :9
pi_94118031
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 22:00 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Echt hè...
:Y :')
  maandag 14 maart 2011 @ 22:02:08 #278
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94118127
Weet je wat ik niet snap? Waarom doen mensen stoer op de internet? Als je stoer gaat doen, doe het tenminste IRL. Heb je iets meer aan.
pi_94118145
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:59 schreef The_Sperminator het volgende:

[..]

Jouw moeder zou zelfs niet veilig zijn voor je. _O-
Af en toe zo'n bericht is grappig, maar je zoekt de grenzen van het toelaatbare op FOK wel op. Waarschijnlijk wíl je gewoon een ban om je e-penis in ONZ te vergroten?
Ron Paul 2012
  maandag 14 maart 2011 @ 22:02:47 #280
336502 The_Sperminator
Hasta la vista, baby!
pi_94118187
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 22:02 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Af en toe zo'n bericht is grappig, maar je zoekt de grenzen van het toelaatbare op FOK wel op. Waarschijnlijk wíl je gewoon een ban om je e-penis in ONZ te vergroten?
Mensen die praten over e-penis. :')
  maandag 14 maart 2011 @ 22:03:55 #281
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94118301
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 22:02 schreef The_Sperminator het volgende:

[..]

Mensen die praten over e-penis. :')
Mensen die stoer doen op de internet. :')
  maandag 14 maart 2011 @ 22:04:25 #282
336502 The_Sperminator
Hasta la vista, baby!
pi_94118343
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 22:03 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Mensen die stoer doen op de internet. :')
Mensen die anderen betichten van stoerdoenerij. :')
  maandag 14 maart 2011 @ 22:08:29 #283
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_94118702
btw e-penis?
  maandag 14 maart 2011 @ 22:09:26 #284
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94118772
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 22:04 schreef The_Sperminator het volgende:

[..]

Mensen die anderen betichten van stoerdoenerij. :')
keep_walking is een hartstikke aardige en oprechte jongen.

er zijn enkele posters (hgs - bomber als extreem voorbeeld) die naar mijn mening alleen maar irritant alfa-gedrag hier op internet zitten te vertonen.
het trieste (netzoals irl) is dat de grootste asos,alfas, en schouderduwende kerels meer succes hebben bij de vrouwen dan de onzekere eerlijke mannen.
die zijn vind ik wel irritant, en vind ik stoerdoenerij doen

keep_walking is gewoon aardig, met een goed hart.
  maandag 14 maart 2011 @ 22:11:34 #285
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_94118953
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 22:09 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

er zijn enkele posters (hgs - bomber als extreem voorbeeld) die naar mijn mening alleen maar irritant alfa-gedrag hier op internet zitten te vertonen.
het trieste (netzoals irl) is dat de grootste asos,alfas, en schouderduwende kerels meer succes hebben bij de vrouwen dan de onzekere eerlijke mannen.

Mee eens.
  maandag 14 maart 2011 @ 22:11:42 #286
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94118966
bah ik krijg nu allemaal spam van lexa

de berichten kan ik niet eens lezen, maar het zijn niet al te best uitziende figuren met spiegelfoto's ( = br33zah) en spelfouten in de titels van hun bericht
  maandag 14 maart 2011 @ 22:12:06 #287
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_94118997
quote:

[..]

Assholes do get laid _O_. En daar ben ik blij om ook.
I never workout
  maandag 14 maart 2011 @ 22:15:00 #288
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_94119264
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 22:12 schreef reetveter het volgende:

[..]

Assholes do get laid _O_. En daar ben ik blij om ook.
tja...
  maandag 14 maart 2011 @ 22:15:42 #289
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94119328
quote:

[..]

Ik denk dat dat is wat david deangelo je probeert te vertellen. goed postuur, je iets groter voordoen dan je bent, praatjes subtiel of overdreven. dat maakt wat los bij vrouwen. een gevoel. en je weet toch. "acttraction isn't a choice" Het duurde effe voordat ik dat zelf begreep.

WO meisjes prikken daardoorheen en zoeken wat subtielers maar het idee is hetzelfde. VMBO prikt daar niet doorheen dus extravert interessant doen werkt meestal al. Meisjes zouden dus wel allemaal op eenzelfde manier in mekaar steken. Gevoel is wat je moet beroeren. En status is key. En looks natuurlijk. Als je dat hebt neuk je VMBO én WO als je het goed aanpakt.

(denk ik)
  maandag 14 maart 2011 @ 22:16:37 #290
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94119407
quote:

[..]

Maar dat is dus niet waar, man. Dat ding van alfa.

Geloof me, irritante "alfa" gedrag krijgt bijna nooit het meisje. En als ze een meisje krijgen, is het een neurotische onzekere slet.

Als je een mooie lieve meisje wilt krijgen, moet je wel zelfverzekerd en gezellig zijn, maar tenzij je heel bekend en rijk bent zal je nooit met de gedrag van sperminator een meisje kunnen krijgen.
  maandag 14 maart 2011 @ 22:18:47 #291
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94119569
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 22:16 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Geloof me, irritante "alfa" gedrag krijgt bijna nooit het meisje. En als ze een meisje krijgen, is het een neurotische onzekere slet.
wel meer(in aantallen meer meisjes, en ook als we het hebben over meer kans bij 1 meisje maken) dan onzekere kneusjes.... (die er niets aan doen omdat ze het niet durven)
quote:
Als je een mooie lieve meisje wilt krijgen, moet je wel zelfverzekerd en gezellig zijn, maar tenzij je heel bekend en rijk bent zal je nooit met de gedrag van sperminator een meisje kunnen krijgen.
het is wel waar vrouwen opzoek naar zijn. lol en lichte sjans met elkaar doen.
dat hier eerder tussen sperminator en strawberry dat ze al jaren fuckbuddies zouden zijn bijvoorbeeld.....daar doet zelfs onzekere aardbei(een meisje) aan mee.

[ Bericht 1% gewijzigd door mylifeisgrey op 14-03-2011 22:22:56 (ik heb schrijfdexie ofzo....) ]
  maandag 14 maart 2011 @ 22:19:50 #292
336502 The_Sperminator
Hasta la vista, baby!
pi_94119663
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 22:18 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

wel meer dan onzekere kneusjes.... (die er niets aan doen omdat ze het niet durven)

[..]
Dat moet jij nodig zeggen. :')
  maandag 14 maart 2011 @ 22:20:24 #293
336502 The_Sperminator
Hasta la vista, baby!
pi_94119711
quote:

Ik kan genoeg meisjes krijgen hoor.
  maandag 14 maart 2011 @ 22:21:19 #294
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94119792
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 22:20 schreef The_Sperminator het volgende:

[..]

Wat doe je hier dan eigenlijk. Laat me raden je bent gewoon aan het trollen :')!!
pi_94119889
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 22:18 schreef mylifeisgrey het volgende:
het is wel waar vrouwen opzoek naar zijn. lol en lichte sjans met elkaar doen.
dat hier eerder tussen sperminator en strawberry dat ze al jaren fuckbuddies zijn zouden zijn bijvoorbeeld.....daar doet zelfs aardbei(een meisje) aan mee.
Dat moet je niet serieus nemen, dat weet ook jij wel. ;)
  maandag 14 maart 2011 @ 22:22:33 #296
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_94119907
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 22:22 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Denk niet dat die het verschil ziet.
I never workout
  maandag 14 maart 2011 @ 22:22:42 #297
336502 The_Sperminator
Hasta la vista, baby!
pi_94119918
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 22:22 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Jij wordt wel serieus genomen, toch?
pi_94119924
quote:

[..]

Maar vast niet door dezelfde dingen irl te zeggen als dat je hier doet. :P
  maandag 14 maart 2011 @ 22:24:55 #299
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94120096
quote:

[..]

Maar ik denk dat "stoer" wel iets is waar meisjes een radar voor hebben. Subtiel stoer of overdreven stoer. Het is in principe hetzelfde. Het ligt verwant aan status denk ik.
  maandag 14 maart 2011 @ 22:25:24 #300
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94120138
quote:

[..]

Kan best. Maar niet door je mongolen gedrag en gezegdes die je hier maakt. Eerste wat de mensen hier in dit topic moeten leren is dat niemand een mooie lieve vriendin krijgt door te zeggen dat hij alles pakt wat hij kan pakken, vooral wanneer ze jong zijn omdat alle vrouwen hoeren zijn ofzo.

De mensen in dit topic moeten niet dat idee krijgen.
  maandag 14 maart 2011 @ 22:26:04 #301
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_94120191
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 22:25 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Kan best. Maar niet door je mongolen gedrag en gezegdes die je hier maakt. Eerste wat de mensen hier in dit topic moeten leren is dat niemand een mooie lieve vriendin krijgt door te zeggen dat hij alles pakt wat hij kan pakken, vooral wanneer ze jong zijn omdat alle vrouwen hoeren zijn ofzo.

De mensen in dit topic moeten niet dat idee krijgen.
En daar heeft deze beste man een goed punt mee!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')