klopt maar je kunt op zo'n date ook te serieus zijn en teveel vissen naar de nare eigenschappen van iemand.. mijn probleem is dat ik af en toe te lomp ben (zoals hier op FOK!)quote:Op maandag 14 maart 2011 20:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Yep. Je kunt dan ook echt het verschil maken met gasten die leuke trucjes kennen die niet langer dan 'n uurtje werken.
Plus dat je iemand dan wat beter leert kennen. Met uitgaan is vrijwel iedereen gezellig, vrolijk en ga je toch niet hengelen naar het karakter en de (nare) eigenschappen van iemand.
Jawel, ik ga nu de maximale dosering medicijnen krijgen heb ik vandaag overlegd met mijn psycholoog.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:49 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Je doet GEEN FLIKKER Rich. Je bent nog te fag om je professioneel te laten helpen.
En je dan een beetje terugtrekken in je vetrouwde wereldje zonder risico's.
Je weet DONDERSGOED dat je eerst aan je karakter moet werken voordat je het uberhaupt weer zou moeten proberen, maar dat doe je niet. 1 woord, samengesteld. Pussyfaggot.
Het is een beetje een negatieve spiraal.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:49 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Je doet GEEN FLIKKER Rich. Je bent nog te fag om je professioneel te laten helpen.
En je dan een beetje terugtrekken in je vetrouwde wereldje zonder risico's.
Je weet DONDERSGOED dat je eerst aan je karakter moet werken voordat je het uberhaupt weer zou moeten proberen, maar dat doe je niet. 1 woord, samengesteld. Pussyfaggot.
Nieuwe omgeving doet soms wonderen. Of backpacken in een ver land...quote:Op maandag 14 maart 2011 20:53 schreef reetveter het volgende:
Emigreren en opnieuw beginnen lijkt me voor niemand hier een optie. En als ze zelf goed nadenken snappen ze dat zelf ook.
Kom je op hetzelfde punt uit. Werken aan onzekerheid. Lukt niet, hij zal nooit een meisje zomaar aanspreken en verder ermee komen met deze instelling.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nieuwe omgeving doet soms wonderen. Of backpacken in een ver land...
Ze merken het ook als je het te hard probeert he.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:53 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Jawel, ik ga nu de maximale dosering medicijnen krijgen heb ik vandaag overlegd met mijn psycholoog.
Verder ben ik enkel afgewezen door dames en tonen ze 0 interesse in mij (zelfs de meest lelijke) terwijl ik normaal blijf doen en veel interesse toon in hen. Ik weet van mezelf dat ik niet knap ben maar dat ik ook geen uitstraling heb (zelfs als ik vrolijk kijk zie ik er nog droevig uit).
Dit is dan ook niet ingebeeld.
Met mijn karakter is juist helemaal niks mis mee. Men accepteert me en gaat graag met mij om (behalve de vrouwen dit is een feit)
dat is weglopen voor je problemen.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nieuwe omgeving doet soms wonderen. Of backpacken in een ver land...
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:53 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Met mijn karakter is juist helemaal niks mis mee. Men accepteert me en gaat graag met mij om (behalve de vrouwen dit is een feit)
Nee ik kijk nog steeds een soort van droevig zelfs als ik echt vrolijk ben. Ik heb geen uitstraling. Kijk bijvoorbeeld Raymond v Barneveld die heeft ook totaal geen uitstraling.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:55 schreef HetNoorderlicht het volgende:
Natuurlijk kijk je droevig, omdat je ziek bent,. als je therapie krijgt voel je je niet meer ziek en is je uitstraling anders richard
Tot die date waarop hij uren gaat lopen zeuren over hoe lelijk hij wel niet is.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:57 schreef -Strawberry- het volgende:
Serieus Rich als jij aan iets van internetdating zou doen, met zo'n scherpe profielfoto en je hosseltruks online/telefoon, dat het dan best zou kunnen lukken.
check Gquote:Op maandag 14 maart 2011 20:57 schreef reetveter het volgende:
Als iedereen die dit weekend geneukt heeft nou zijn hand opsteekt. Hoever komen we dan?
Die foto ziet er mooier uit dan in werkelijkheid. Dus dat doe ik sowieso niet.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:57 schreef -Strawberry- het volgende:
Serieus Rich als jij aan iets van internetdating zou doen, met zo'n scherpe profielfoto en je hosseltruks online/telefoon, dat het dan best zou kunnen lukken.
Hij denkt dat de vrouwen niet doorhebben dat zijn innerlijk extreem onzeker e.d. is.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:56 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Juist richard, na 19 topics kom je met dit. Niet alleen een fag maar ook nog een klootzak ben je. Wellicht zou je dat plekje in de bossen van Ierland toch eens moeten overwegen.
En jij zou je tijd ook beter kunnen besteden zeg.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij denkt dat de vrouwen niet doorhebben dat zijn innerlijk extreem onzeker e.d. is.
Vandaar dat hij het niet meetelt als een factor.
Ook om alleen naartoe te gaan?quote:Op maandag 14 maart 2011 20:50 schreef moneyfornothing het volgende:
Dat lijkt me lastiger inderdaad, maar thuis blijven zitten is natuurlijk ook niet leuk.
Als je uit ging, was het dan in een discotheek achtig iets? Een café lijkt me wat relaxter voor je. Kun je gewoon een beetje aan de bar een biertje drinken en om je heen kijken, er wordt ook niet zo op elkaar gelet dus je hoeft je niet speciaal te gaan gedragen.
Inderdaad, in het echt ben je spuuglelijk en foto's zeggen niet alles. Wil je dat horen?quote:Op maandag 14 maart 2011 20:58 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Die foto ziet er mooier uit dan in werkelijkheid. Dus dat doe ik sowieso niet.
Een scherpe foto waar niet aan gephotoshopt is en er volgens jou uitziet als een 1 qua uiterlijk, ziet er niet mooier uit dan de werkelijkheid want lager dan een 1 kan niet. Je durft gewoon niet, maar ik denk dat het echt een oplossing zou kunnen zijn. Voordat je dat een paar keer hebt geprobeerd (internetdating op zo'n site), mag je niet opgeven vind ik.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:58 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Die foto ziet er mooier uit dan in werkelijkheid. Dus dat doe ik sowieso niet.
jij hebt blijkbaar het beste met hem voor; offer jij je dan op?quote:Op maandag 14 maart 2011 20:57 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb nou eenmaal veel vrije tijd op het moment.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:58 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
En jij zou je tijd ook beter kunnen besteden zeg.
Ja hoor, ik doe het zelf eigenlijk nooit maar als ik mensen in hun eentje zie zitten vind ik het niet zo raar. Misschien kom je iemand tegen waar je beetje mee kunt ouwehoeren. Of misschien staan er gezellige mensen achter de bar waarmee je een praatje kan maken als het wat rustig is.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:59 schreef benzin het volgende:
[..]
Ook om alleen naartoe te gaan?
Thanks
Speciaal voor dit soort reacties houd ik sinds kort mijn inbox bewaarbox bij van mijn telefoon.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:56 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Juist richard, na 19 topics kom je met dit. Niet alleen een fag maar ook nog een klootzak ben je. Wellicht zou je dat plekje in de bossen van Ierland toch eens moeten overwegen.
Ik ben ook weleens benieuwd of zij haar grotje ter beschikking gaat stellen aan Richard.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
jij hebt blijkbaar het beste met hem voor; offer jij je dan op?
Nee, dat is een slecht idee.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
jij hebt blijkbaar het beste met hem voor; offer jij je dan op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |