Dat denk ik ook ja, maar je bent er dan nog lang niet.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:34 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee maar ik krijg dan wel de zelfvertrouwen die nodig is om BDD te overwinnen. Dat is 100% zeker zo.
Ik vermoed dan ook dat ik BDD niet kan overwinnen zolang ik het gevoel blijf houden dat ik te lelijk ben voor een vriendin. De enige manier om het te verslaan is een vriendin krijgen anders wordt mijn BDD alleen maar erger.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja, maar je bent er dan nog lang niet.
Ik ben 22. Ik draag gewone kleding denk ik. Ik heb eer niet zoveel verstand van of kijk op. Ik ken mensen die metal-shirts dragen, of mensen die in sandalen met witte sokken rondlopen. Ik probeer er in ieder geval niet zo dramatisch (in mijn ogen) uit te zien. Het is best redelijk denk ikquote:Op maandag 14 maart 2011 20:33 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Okay, hoe oud ben je en wat voor kleding draag je dan? Jammer dat er weinig vrouwen aanwezig zijn op je werk enzo, maar met die mannen kun je juist mee uitgaan en vrouwen ontmoeten.
Ook nog eisen stellenquote:Op maandag 14 maart 2011 20:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik welhun ogen lachen niet maar hun mond wel. en dat vind ik niet aantrekkelijk.
zie je niet dat dat een excuusneger is? Normaal komen die daar echgt niet binnen hoor.,quote:
Dude, you must be trollinquote:Op maandag 14 maart 2011 20:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zie je niet dat dat een excuusneger is? Normaal komen die daar echgt niet binnen hoor.,
Voor mij ook niet. Voor m'n gevoel kan ik sowieso beter uit de voeten met een date van 'n paar uur dan met 'n uurtje in een omgeving met luide muziek.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
maar da's voor mij vaak geen probleem.
Excuusneger of niet, ik vond het een vreemde opmerking.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zie je niet dat dat een excuusneger is? Normaal komen die daar echgt niet binnen hoor.,
laat ik het zo zeggen; op die foto's die daarna komen zie je duidelijk dat er nooit negers komen. die komen in andere tentjes.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Excuusneger of niet, ik vond het een vreemde opmerking.
Deze ook trouwens, al zal het in de praktijk wel zo werken.
Denk je? Het zal vast gewoon zijn maar hoe zit het qua pasvorm en kleuren enzo? Het scheelt al als je leuke kleding draagt en er verzorgt uitziet vind ik persoonlijk.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:36 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben 22. Ik draag gewone kleding denk ik. Ik heb eer niet zoveel verstand van of kijk op. Ik ken mensen die metal-shirts dragen, of mensen die in sandalen met witte sokken rondlopen. Ik probeer er in ieder geval niet zo dramatisch (in mijn ogen) uit te zien. Het is best redelijk denk ik
Ga je niet meer naar Ierland emigreren dan Rich?quote:Op maandag 14 maart 2011 20:39 schreef richard_prf het volgende:
IK kan er voor kiezen om de kansloze strijd aan te gaan tegen BDD of ik kan het proberen deels te accepteren en ermee leven zodat ik normaal kan blijven functioneren op het werk en bij vrienden en andere dagelijkse dingen.
ik ook dan kan je haar beter inpalmen met lieve/leuke dingen enzoquote:Op maandag 14 maart 2011 20:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Voor mij ook niet. Voor m'n gevoel kan ik sowieso beter uit de voeten met een date van 'n paar uur dan met 'n uurtje in een omgeving met luide muziek.
Je moet doen waarvan jij denkt het gelukkigst te worden.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:39 schreef richard_prf het volgende:
IK kan er voor kiezen om de kansloze strijd aan te gaan tegen BDD of ik kan het proberen deels te accepteren en ermee leven zodat ik normaal kan blijven functioneren op het werk en bij vrienden en andere dagelijkse dingen.
Ik vind van niet. Ik ben 27 jaar en heb genoeg geprobeerd, het houdt een keer op. Anders blijf ik alleen maar gefrustreerd en zo'n weekend als afgelopen weekend wil ik echt nooit nog eens meemaken.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:41 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Ga je niet meer naar Ierland emigreren dan Rich?
Je bent een pussyfaggot. Dat je BDD hebt is één ding maar die waardeloze instelling zonder doorzettingsvermogen komt toch echt van jezelf.
Hoe is het met jouw liefde dan?quote:Op maandag 14 maart 2011 20:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je moet doen waarvan jij denkt het gelukkigst te worden.
Gelukkig worden zit er niet in. Maar wel gewoon normaal kunnen functioneren. Dat is wel mogelijk.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je moet doen waarvan jij denkt het gelukkigst te worden.
Dramaqueenquote:Op maandag 14 maart 2011 20:42 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik vind van niet. Ik ben 27 jaar en heb genoeg geprobeerd, het houdt een keer op. Anders blijf ik alleen maar gefrustreerd en zo'n weekend als afgelopen weekend wil ik echt nooit nog eens meemaken.
Dat bedoel ik, een pussyfaggot dus.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:42 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik vind van niet. Ik ben 27 jaar en heb genoeg geprobeerd, het houdt een keer op. Anders blijf ik alleen maar gefrustreerd en zo'n weekend als afgelopen weekend wil ik echt nooit nog eens meemaken.
Yep. Je kunt dan ook echt het verschil maken met gasten die leuke trucjes kennen die niet langer dan 'n uurtje werken.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik ook dan kan je haar beter inpalmen met lieve/leuke dingen enzo
Omdat ik geen vrienden heb om mee uit te gaan. En zelfs als er mensen zijn om mee uit te gaan dan voel ik me niet op mijn gemak en weet ik niet hoe ik me moet gedragen.quote:
Dat snap ik...maar is opgeven dan echt de manier, of stel je het probleem daar alleen maar mee uit en ben je dan over een paar jaar niet op hetzelfde punt als hiervoor?quote:Op maandag 14 maart 2011 20:42 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Je doet nu net alsof ik niks geprobeerd heb terwijl ik niks anders deed afgelopen half jaar. (En eigenlijk de 10 jaar daarvoor)quote:Op maandag 14 maart 2011 20:45 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, een pussyfaggot dus.
Bang zijn om te vallen dus maar helemaal niet op de fiets stappen.
Dat denk ik wel, maar met een maximale doses medicijnen moet het uit te houden zijn.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat snap ik...maar is opgeven dan echt de manier, of stel je het probleem daar alleen maar mee uit en ben je dan over een paar jaar niet op hetzelfde punt als hiervoor?
wees gewoon jezelfquote:Op maandag 14 maart 2011 20:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Omdat ik geen vrienden heb om mee uit te gaan. En zelfs als er mensen zijn om mee uit te gaan dan voel ik me niet op mijn gemak en weet ik niet hoe ik me moet gedragen.
Gaat dat wel samen met alcohol?quote:Op maandag 14 maart 2011 20:48 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat denk ik wel, maar met een maximale doses medicijnen moet het uit te houden zijn.
Misschien moet jij anders even collectief oprotten als je niks leukers weet.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:47 schreef HetNoorderlicht het volgende:
Misschien moeten jullie maar collectief zelfmoord plegen als het leven zo enorm zwaar is. Anders moet je er aan werken, en dan kan je niet meer huilen.
Jij bent ook wisselvallig. Eerst dat op viva (dat was jij toch?) en nu ineens dit.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:47 schreef HetNoorderlicht het volgende:
Misschien moeten jullie maar collectief zelfmoord plegen als het leven zo enorm zwaar is. Anders moet je er aan werken, en dan kan je niet meer huilen.
Het noorderlicht is een kloon.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij bent ook wisselvallig. Eerst dat op viva (dat was jij toch?) en nu ineens dit.
Je doet GEEN FLIKKER Rich. Je bent nog te fag om je professioneel te laten helpen.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:47 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Je doet nu net alsof ik niks geprobeerd heb terwijl ik niks anders deed afgelopen half jaar. (En eigenlijk de 10 jaar daarvoor)
Dat lijkt me lastiger inderdaad, maar thuis blijven zitten is natuurlijk ook niet leuk.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Omdat ik geen vrienden heb om mee uit te gaan. En zelfs als er mensen zijn om mee uit te gaan dan voel ik me niet op mijn gemak en weet ik niet hoe ik me moet gedragen.
Emigreren en ergens anders opnieuw beginnen echt geen optie? Of misschien iets van een cursus doen of zo, plekken waar je nieuwe mensen ontmoet. Je hebt nog nauwelijks therapie gehad voor je BDD, dat begint volgende maand.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:48 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat denk ik wel, maar met een maximale doses medicijnen moet het uit te houden zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |