Dat bedoel ik, een pussyfaggot dus.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:42 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik vind van niet. Ik ben 27 jaar en heb genoeg geprobeerd, het houdt een keer op. Anders blijf ik alleen maar gefrustreerd en zo'n weekend als afgelopen weekend wil ik echt nooit nog eens meemaken.
Yep. Je kunt dan ook echt het verschil maken met gasten die leuke trucjes kennen die niet langer dan 'n uurtje werken.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik ook dan kan je haar beter inpalmen met lieve/leuke dingen enzo
Omdat ik geen vrienden heb om mee uit te gaan. En zelfs als er mensen zijn om mee uit te gaan dan voel ik me niet op mijn gemak en weet ik niet hoe ik me moet gedragen.quote:
Dat snap ik...maar is opgeven dan echt de manier, of stel je het probleem daar alleen maar mee uit en ben je dan over een paar jaar niet op hetzelfde punt als hiervoor?quote:Op maandag 14 maart 2011 20:42 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik vind van niet. Ik ben 27 jaar en heb genoeg geprobeerd, het houdt een keer op. Anders blijf ik alleen maar gefrustreerd en zo'n weekend als afgelopen weekend wil ik echt nooit nog eens meemaken.
Je doet nu net alsof ik niks geprobeerd heb terwijl ik niks anders deed afgelopen half jaar. (En eigenlijk de 10 jaar daarvoor)quote:Op maandag 14 maart 2011 20:45 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, een pussyfaggot dus.
Bang zijn om te vallen dus maar helemaal niet op de fiets stappen.
Dat denk ik wel, maar met een maximale doses medicijnen moet het uit te houden zijn.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat snap ik...maar is opgeven dan echt de manier, of stel je het probleem daar alleen maar mee uit en ben je dan over een paar jaar niet op hetzelfde punt als hiervoor?
wees gewoon jezelfquote:Op maandag 14 maart 2011 20:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Omdat ik geen vrienden heb om mee uit te gaan. En zelfs als er mensen zijn om mee uit te gaan dan voel ik me niet op mijn gemak en weet ik niet hoe ik me moet gedragen.
Gaat dat wel samen met alcohol?quote:Op maandag 14 maart 2011 20:48 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat denk ik wel, maar met een maximale doses medicijnen moet het uit te houden zijn.
Misschien moet jij anders even collectief oprotten als je niks leukers weet.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:47 schreef HetNoorderlicht het volgende:
Misschien moeten jullie maar collectief zelfmoord plegen als het leven zo enorm zwaar is. Anders moet je er aan werken, en dan kan je niet meer huilen.
Jij bent ook wisselvallig. Eerst dat op viva (dat was jij toch?) en nu ineens dit.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:47 schreef HetNoorderlicht het volgende:
Misschien moeten jullie maar collectief zelfmoord plegen als het leven zo enorm zwaar is. Anders moet je er aan werken, en dan kan je niet meer huilen.
Het noorderlicht is een kloon.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij bent ook wisselvallig. Eerst dat op viva (dat was jij toch?) en nu ineens dit.
Je doet GEEN FLIKKER Rich. Je bent nog te fag om je professioneel te laten helpen.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:47 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Je doet nu net alsof ik niks geprobeerd heb terwijl ik niks anders deed afgelopen half jaar. (En eigenlijk de 10 jaar daarvoor)
Dat lijkt me lastiger inderdaad, maar thuis blijven zitten is natuurlijk ook niet leuk.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Omdat ik geen vrienden heb om mee uit te gaan. En zelfs als er mensen zijn om mee uit te gaan dan voel ik me niet op mijn gemak en weet ik niet hoe ik me moet gedragen.
Emigreren en ergens anders opnieuw beginnen echt geen optie? Of misschien iets van een cursus doen of zo, plekken waar je nieuwe mensen ontmoet. Je hebt nog nauwelijks therapie gehad voor je BDD, dat begint volgende maand.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:48 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat denk ik wel, maar met een maximale doses medicijnen moet het uit te houden zijn.
klopt maar je kunt op zo'n date ook te serieus zijn en teveel vissen naar de nare eigenschappen van iemand.. mijn probleem is dat ik af en toe te lomp ben (zoals hier op FOK!)quote:Op maandag 14 maart 2011 20:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Yep. Je kunt dan ook echt het verschil maken met gasten die leuke trucjes kennen die niet langer dan 'n uurtje werken.
Plus dat je iemand dan wat beter leert kennen. Met uitgaan is vrijwel iedereen gezellig, vrolijk en ga je toch niet hengelen naar het karakter en de (nare) eigenschappen van iemand.
Jawel, ik ga nu de maximale dosering medicijnen krijgen heb ik vandaag overlegd met mijn psycholoog.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:49 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Je doet GEEN FLIKKER Rich. Je bent nog te fag om je professioneel te laten helpen.
En je dan een beetje terugtrekken in je vetrouwde wereldje zonder risico's.
Je weet DONDERSGOED dat je eerst aan je karakter moet werken voordat je het uberhaupt weer zou moeten proberen, maar dat doe je niet. 1 woord, samengesteld. Pussyfaggot.
Het is een beetje een negatieve spiraal.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:49 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Je doet GEEN FLIKKER Rich. Je bent nog te fag om je professioneel te laten helpen.
En je dan een beetje terugtrekken in je vetrouwde wereldje zonder risico's.
Je weet DONDERSGOED dat je eerst aan je karakter moet werken voordat je het uberhaupt weer zou moeten proberen, maar dat doe je niet. 1 woord, samengesteld. Pussyfaggot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |