abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94108362
quote:
6s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:47 schreef reetveter het volgende:
Ik heb mijn huidige vriendin versierd met een blik tomatensoep. Beat that. Niks PUA.
Tomaten werken dus wel. Mylifeisgrey probeerde dat ook, een openingszin over tomaten en dat was volgens hem een grote faal.
Ron Paul 2012
  maandag 14 maart 2011 @ 19:48:50 #277
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_94108416
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:48 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Tomaten werken dus wel. Mylifeisgrey probeerde dat ook, een openingszin over tomaten en dat was volgens hem een grote faal.
Gozer hell no :'). Ik verzon een idiote weddenschap zodat ik dat langs moest brengen :').
I never workout
pi_94108429
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:47 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Vrouwen praat.

Als je als man vrouwen voor je kunt winnen voor one night stands, heb je de grootste hobbel genomen. Als je dan iets serieuzers wil, dan kun je dat ook, tenzij je andere moeilijkheden hebt die dan pas zichtbaar worden.
Dat is geen vrouwenpraat. One night stands zijn oppervlakkig. Ik denk dat vele mannen hier nog verre zijn van relatiemateriaal, maar dat ze hun problemen bij een one night stand nog wel kunnen verbloemen. Maar een relatie? Nee.

Je hebt wel gelijk dat een one night stand regelen iig een begin is. :Y
pi_94108442
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:47 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Vrouwen praat.

Als je als man vrouwen voor je kunt winnen voor one night stands, heb je de grootste hobbel genomen. Als je dan iets serieuzers wil, dan kun je dat ook, tenzij je andere moeilijkheden hebt die dan pas zichtbaar worden.
Kan wel hoor. Iemand winnen voor een serieuze relatie is wat anders dan iemand winnen voor een one night stand. Een one night stand krijg je op basis van 'n uurtje met iemand omgaan in een discotheek of café en wat slap ouwehoeren. Een serieuze relatie vergt wat meer inspanning dan alleen een uurtje slap ouwehoeren.
pi_94108473
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:46 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Nja 3 maanden is misschien wat ruim geschat. Maar toen ze niks meer van zich liet horen kreeg ik wel terugvallen ja.
Jij stresste hem daarvoor ook al helemaal, voor die sociale situaties. Iets met vriendinnen ontmoeten.
  maandag 14 maart 2011 @ 19:50:36 #281
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94108513
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:43 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat ze geen one night stand zouden willen, maar vooralsnog hoor ik iedereen hier over liefde en hoe een vriendin alles zou veranderen/beter maken.
schenkstroop is ook wat meer op zoek naar one night stands.

benzin,richard,ik zijn vooral opzoek naar meer

toen een meisje op mij afkwam een keer met de vraag " wil je dansen". had ik het goed gedaan, en had ik een aantal keer een bait-hook-real-release gesprekje, waar zij wilder van werd/we elkaar leerden kennen.

toen meisje op mij afkwam met de vraag " hey zou je mij willen neuken" kon ik het niet snel genoeg bedenken, en dacht ik meer aan de innergame spul van "je moet ook haar leren kennen" en zei toen tegen haar : "nee, ik ken je nog niet. " oid, om haar uit te nodigen om even te komen zitten.
als ik meer de tijd had gehad had ik gewoon een bait hook-real-release (geweldig is dat) moeten doen, zoals godshand ook poste wat ik had moeten zeggen klopt volgens die theorie

godshand zei: mlig je had moeten zeggen :"ja tuurlijk, maar dan moet je wel een drankje voor me komen voor wat hoort wat he".... ze zal even tegenstribbelen maar dat maakt het juist leuk

dat klopt want. "ja tuurlijk"..... (beloning, het laat haar goed voelen)
"maar dan moet je wel een drankje voor me kopen"...(desinterest/fun/bait dat ze moet werken(niet letterlijk maar ze moet e rwel antwoord op bedenken)
"voor wat hoort wat"...(dhv dat je uitspraken kent. het klinkt slim om te zeggen)
pi_94108523
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:45 schreef Supersoep het volgende:
Mylifeisgrey komt gewoon allemaal beta-blockers tegen in het uitgaansleven en dat interrumpeert zijn flow zodat hij geen IOI kan plaatsen op die meid. Is toch duidelijk.
_O-
pi_94108531
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:45 schreef tjawatdan het volgende:

[..]

Je moet nog helemaal niet denken aan het ijs breken als je haar überhaupt nog niet eens gesproken hebt. Begin maar eerst te vragen wat naar wat voor functie ze heeft op je werk ofzo dat je haar nooit ziet, hoe lang ze er al werkt, of ze het naar haar zin heeft, een beetje een luchtig gesprek.. beetje flirten mag natuurlijk maar niet te veel in het eerste gesprek..

Daarna kan je gaan denken aan het ijs breken.. zorg eerst voor een "band" met haar.
Weet je het zeker? Niet dat ik in die hele friends-zone bullcrap geloof, maar ons contact, voor zover we dat hebben, is gebaseerd op flirten. Moet je dat dan niet gelijk doorzetten?

Haar functie kan ik wel raden ongeveer, maar ja dat spreekt vanzelf, de basic gespreksonderwerpen. Daar heb ik niet echt moeite mee. Dat ik zenuwachtig word, dat trek ik echt slecht.
pi_94108561
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:47 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hoe kun je de kansen van die jongen zo positief zien na alles wat je over hem weet, en jezelf niet diezelfde positiviteit gunnen? :{ Jezus Richard.
Omdat hij wel wekelijks met meiden in contact raakt als hij uitgaat. En ik gun het hem gewoon. Als hij wat normaler over komt dan gaat het hem lukken. Bovendien gelooft hij er zelf nog in.

Mijn situatie doet er niet meer toe. Het is gesloten boek en ik praat er liever niet meer over.
  maandag 14 maart 2011 @ 19:51:47 #285
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_94108601
bait-hook-real-release

Neger wat :')
I never workout
  maandag 14 maart 2011 @ 19:52:09 #286
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94108624
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:41 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik ben blij voor je dat het blijft volhouden. Ik denk echt dat jij eerdaags een leuk meisje gaat ontmoeten. Ik blijf in elk geval meelezen hier en hoop op goed nieuws van jou.
Ga je aankomend weekend weer uit :P?
ja waarschijnlijk
als de gevolgen van depressie me niet binnen houden
  maandag 14 maart 2011 @ 19:52:22 #287
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_94108641
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:50 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

schenkstroop is ook wat meer op zoek naar one night stands.

benzin,richard,ik zijn vooral opzoek naar meer

toen een meisje op mij afkwam een keer met de vraag " wil je dansen". had ik het goed gedaan, en had ik een aantal keer een bait-hook-real-release gesprekje, waar zij wilder van werd/we elkaar leerden kennen.

toen meisje op mij afkwam met de vraag " hey zou je mij willen neuken" kon ik het niet snel genoeg bedenken, en dacht ik meer aan de innergame spul van "je moet ook haar leren kennen" en zei toen tegen haar : "nee, ik ken je nog niet. " oid, om haar uit te nodigen om even te komen zitten.
als ik meer de tijd had gehad had ik gewoon een bait hook-real-release (geweldig is dat) moeten doen, zoals godshand ook poste wat ik had moeten zeggen klopt volgens die theorie

godshand zei: mlig je had moeten zeggen :"ja tuurlijk, maar dan moet je wel een drankje voor me komen voor wat hoort wat he".... ze zal even tegenstribbelen maar dat maakt het juist leuk

dat klopt want. "ja tuurlijk"..... (beloning, het laat haar goed voelen)
"maar dan moet je wel een drankje voor me kopen"...(desinterest/fun/bait dat ze moet werken(niet letterlijk maar ze moet e rwel antwoord op bedenken)
"voor wat hoort wat"...(dhv dat je uitspraken kent. het klinkt slim om te zeggen)
Tevens denk ik meer dat ze ouwehoerde als ze dat zei. No offence.
I never workout
  maandag 14 maart 2011 @ 19:52:30 #288
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_94108650
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:49 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat is geen vrouwenpraat. One night stands zijn oppervlakkig. Ik denk dat vele mannen hier nog verre zijn van relatiemateriaal, maar dat ze hun problemen bij een one night stand nog wel kunnen verbloemen. Maar een relatie? Nee.

Je hebt wel gelijk dat een one night stand regelen iig een begin is. :Y
Nee, het ligt helemaal anders bij welke types je een one night stand hebt en met welke je een relatie wilt. Het kan best zijn dat je een normale date hebt met iemand met wie je vanuit de discotheek normaal nooit een one night stand zou doen.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_94108691
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:52 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja waarschijnlijk
als de gevolgen van depressie me niet binnen houden
Ok ik hoop dat je je goed voelt en gaat. Ik verwacht een uitgebreid verslag :P
pi_94108709
quote:
10s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:51 schreef reetveter het volgende:
bait-hook-real-release

Neger wat :')
Je laat haar als warme wax in je handen smelten door complimentjes te geven. En dan jaag je haar weer weg door in haar tieten te knijpen.
Ron Paul 2012
pi_94108734
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:51 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Omdat hij wel wekelijks met meiden in contact raakt als hij uitgaat. En ik gun het hem gewoon. Als hij wat normaler over komt dan gaat het hem lukken. Bovendien gelooft hij er zelf nog in.

Mijn situatie doet er niet meer toe. Het is gesloten boek en ik praat er liever niet meer over.
Hij komt in contact met meiden en toch lukt het hem niet. Dat zegt wel iets over dat contact. Ik geef jou meer kans eerlijk gezegd. Als je eenmaal contact hebt, dan komt het wel een keer goed. MLIG heeft dat contact al wel, maar dat het niet lukt ligt dus aan heel andere zaken dan iets simpels als het leggen van contact.
pi_94108780
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:51 schreef richard_prf het volgende:

[..]

En hoe verwacht je dat MLiG normaler over gaat komen? Mission impossible zonder pro hulp.
pi_94108801
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:53 schreef Halcon het volgende:

[..]

Hij komt in contact met meiden en toch lukt het hem niet. Dat zegt wel iets over dat contact. Ik geef jou meer kans eerlijk gezegd. Als je eenmaal contact hebt, dan komt het wel een keer goed. MLIG heeft dat contact al wel, maar dat het niet lukt ligt dus aan heel andere zaken dan iets simpels als het leggen van contact.
Iedereen kan contact hebben met vrouwen, wil niet zeggen dat het goed contact is. Tot nu toe moeten ze niets van hem hebben, tenzij ze misschien stom-dronken zijn of een weddenschap met hun vrienden hebben.

Schenkstroop heeft ook contact met de kassameisjes, een snelle hallo of wat dan ook. Dat zegt niks over z'n kansen.
Ron Paul 2012
  maandag 14 maart 2011 @ 19:55:22 #294
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_94108845
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:54 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En hoe verwacht je dat MLiG normaler over gaat komen? Mission impossible zonder pro hulp.
Je hoeft niet normaal over te komen. Sommige meiden kicken juist op een psycho, vooral als ze zelf ook problemen hebben.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 14 maart 2011 @ 19:55:49 #295
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94108873
Aankomend weekend ga ik sowieso naar het mannelijk geslacht. Het eerste kwartier zal verschrikkelijk zijn. Dan zal ik met mijn mobiel gaan spelen en doen alsof ik op iemand zit te wachten. De wc-bezoeken terwijl ik niet hoef. Naar het plafond staren. Iets te drinken bestellen zodat ik Iets heb om in mijn handen vast te houden.

Ohohoh... maar het Moet. Ik ga naar De Witte Aap.

Voorafgaand aan het euforische moment een week geleden stond ik in het begin ook een kwartier als een goudvis ( nog wel in een groepsformatie). Toch kwam een man nog aan mij vragen of het wel goed ging en mijn arm pakken. Nu maar hopen dat er weer zo'n man is. Maar eigenlijk ook weer niet, toch? Want dan houdt dat misschien potentiëlen af.
pi_94108933
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:52 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Nee, het ligt helemaal anders bij welke types je een one night stand hebt en met welke je een relatie wilt. Het kan best zijn dat je een normale date hebt met iemand met wie je vanuit de discotheek normaal nooit een one night stand zou doen.
Ja, dat weet ik ook wel. Maar dan geef je dus ook toe dat one night stands van heel andere aard zijn dan relaties? Je kiest er ook andere meiden op uit.
pi_94109006
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:53 schreef Halcon het volgende:

[..]

Nee dit is onmogelijk, en ik wil het liever niet meer hebben over mijn "kansen". Ik ga me focussen op het alleen leven en hoe gelukkig te worden zonder partner. Ik ben een beetje opzoek naar ervaringen van mensen die hun hele leven single zijn maar toch gelukkig zijn.
Ook heb ik al een handboek gevonden met manieren waarop in je in je eentje een gelukkig leven kan leiden. DIt ga ik als ik slapen ga nog eens rustig doornemen.
pi_94109011
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:55 schreef lanterfanteraar het volgende:
Aankomend weekend ga ik sowieso naar het mannelijk geslacht. Het eerste kwartier zal verschrikkelijk zijn. Dan zal ik met mijn mobiel gaan spelen en doen alsof ik op iemand zit te wachten. De wc-bezoeken terwijl ik niet hoef. Naar het plafond staren. Iets te drinken bestellen zodat ik Iets heb om in mijn handen vast te houden.

Ohohoh... maar het Moet. Ik ga naar De Witte Aap.

Voorafgaand aan het euforische moment een week geleden stond ik in het begin ook een kwartier als een goudvis ( nog wel in een groepsformatie). Toch kwam een man nog aan mij vragen of het wel goed ging en mijn arm pakken. Nu maar hopen dat er weer zo'n man is. Maar eigenlijk ook weer niet, toch? Want dan houdt dat misschien potentiëlen af.
Eindelijk onderneem je eens actie.. ben benieuwd of je wat gaat scoren..
Dans gewoon een beetje en voor je het weet staan de mannen om je heen.
pi_94109022
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:54 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Iedereen kan contact hebben met vrouwen, wil niet zeggen dat het goed contact is. Tot nu toe moeten ze niets van hem hebben, tenzij ze misschien stom-dronken zijn of een weddenschap met hun vrienden hebben.

Schenkstroop heeft ook contact met de kassameisjes, een snelle hallo of wat dan ook. Dat zegt niks over z'n kansen.
Een snelle 'hallo' is wat anders dan 'n contact dat kan leiden tot een one night stand of een relatie...
pi_94109025
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:53 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Je laat haar als warme wax in je handen smelten door complimentjes te geven. En dan jaag je haar weer weg door in haar tieten te knijpen.
Behalve als je dat laatste doet bij lanterfanteraar, die laat je van je houden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')