abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 maart 2011 @ 19:27:03 #226
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_94107072
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:24 schreef reetveter het volgende:
Wat is een PUA :')?
een pickup artist, iemand die er een sport van maakt zoveel mogelijk vrouwen te versieren.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 14 maart 2011 @ 19:28:25 #227
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_94107164
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:26 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik weet het Schenk het is frustrerend maar wat kan je anders dan het accepteren? Ik ben in elk geval blij dat ik het ook eenmaal heb mogen meemaken ook al was het misschien geacteerd.
Ik voelde me daarna 3 maanden lang erg goed .

Ik snap in elk geval precies wat je bedoeld.
Volgens mij iedereen die hierin veel tekort komt.
The view from nowhere.
  maandag 14 maart 2011 @ 19:28:27 #228
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_94107166
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:27 schreef Maanvis het volgende:

[..]

een pickup artist, iemand die er een sport van maakt zoveel mogelijk vrouwen te versieren.
Ja daar zit het op fok wel vol mee ja. En zeker in dit topic. Wie hier was er een PUA dan?
I never workout
  maandag 14 maart 2011 @ 19:29:46 #229
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94107243
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:21 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Zeker waar, en als je een goede instelling hebt is de kans groter dat het ook daadwerkelijk beter zal gaan.

[..]

De link deed het prima bij mij.
oh bij mij niet. algoed :P
quote:
Jij was toch van de pua? Vind dat pua gedoe beetje apart fenomeen, geen idee of het op mij zou werken als ik het niet door had dat iemand eraan deed hoor. Maar heb er een wazig beeld van iig.
ja. ik post eronder
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:24 schreef reetveter het volgende:
Wat is een PUA :')?
een artiest(heel goed iemand) in zogenaamde "pick ups"(meisjes oppikken).

er zijn methodes en boeken over geschreven hoe je dat moet doen.
pi_94107249
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:58 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Je gaat er wel aan wennen, maar onderhuids werkt het wel degelijk door. Toen ik gescheiden was, miste ik die fysieke vertouwdheid met iemand heel duidelijk.
Ja het is wel belangrijk om je gewild te voelen en om dat fysieke te hebben. Het werkt tegen stress. Maar ik denk niet dat het diepgaande psychische problemen kan oplossen, hooguit wat kleine onzekerheden en eenzaamheid.
pi_94107279
quote:
10s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:28 schreef reetveter het volgende:

[..]

Ja daar zit het op fok wel vol mee ja. En zeker in dit topic. Wie hier was er een PUA dan?
MLIG beheerst in elk geval de theorie.
pi_94107287
quote:
10s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:28 schreef reetveter het volgende:

[..]

Mylifeisgrey bestudeert zulke boeken om dan het versieren te proberen. Paaseitjes uitdelen in de disco, goocheltrucs.
Ron Paul 2012
pi_94107397
Even serieus; hoeveel hopeloze mannen in dit topic hebben echt ACTIE ondernomen?
Daar bedoel ik mee het aanspreken van vrouwen tijdens het uitgaan, cafe, werk/studie noem het maar op. JIJ moet dit namelijk doen ook al heb je het lef er niet voor, de meeste vrouwen komen niet vanzelf op je af daar zijn ze ook te schijterig voor.

Jullie kunnen wel blijven posten in dit topic maar als je maar blijft janken over je problemen en zelf geen actie onderneemt dan zal er NOOIT maar dan ook NOOIT wat veranderen. Knoop dat goed in je oren.. niemand gaat het voor jou doen.

Maar goed jullie zullen wel niets aannemen en blijven dompelen in je zelfmedelijden.
pi_94107400
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:29 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

oh bij mij niet. algoed :P

[..]

ja. ik post eronder
[spoiler]

[..]

een artiest(heel goed iemand) in zogenaamde "pick ups"(meisjes oppikken).

er zijn methodes en boeken over geschreven hoe je dat moet doen.
Het zelfvertrouwen kweken gedeelte is leuk, maar van te voren bedenken wat je gaat doen en zeggen vind ik minder. Lijkt mij dat zoiets geforceerd overkomt.
  maandag 14 maart 2011 @ 19:32:52 #235
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94107410
quote:
10s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:30 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Mylifeisgrey bestudeert zulke boeken om dan het versieren te proberen. Paaseitjes uitdelen in de disco, goocheltrucs.
ja dat is om ze bezig te houden.

op stelletjes enzo ervoor zorgen dat ze niet van je willen wegrennen werkte het bij mij overigens wel.
ook dingen als "jullie zien er leuk uit bij elkaar" gebruiken en hele gesprekken dan over dingen van mijn onderwerpkeuze lukken me dan.

ik heb honderden plannen en dingetjes om het nog te tweaken.
meer sociaal proof, en meer via sets meisjes benaderen ipv vlak na een openingszin krampachtig dhv's (al dan niet subcom) erin proberen te krijgen
ook heb ik dan niet meer de onzekere uitstraling die ik krijg als ik weet dat ik op een groep of een enkel meisje afstap.
  maandag 14 maart 2011 @ 19:33:46 #236
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_94107468
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:29 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja het is wel belangrijk om je gewild te voelen en om dat fysieke te hebben. Het werkt tegen stress. Maar ik denk niet dat het diepgaande psychische problemen kan oplossen, hooguit wat kleine onzekerheden en eenzaamheid.
Ik denk het omgekeerde. Dat het gebrek eraan veel problemen kan veroorzaken.
The view from nowhere.
pi_94107530
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:32 schreef tjawatdan het volgende:
Even serieus; hoeveel hopeloze mannen in dit topic hebben echt ACTIE ondernomen?
Daar bedoel ik mee het aanspreken van vrouwen tijdens het uitgaan, cafe, werk/studie noem het maar op. JIJ moet dit namelijk doen ook al heb je het lef er niet voor, de meeste vrouwen komen niet vanzelf op je af daar zijn ze ook te schijterig voor.

Jullie kunnen wel blijven posten in dit topic maar als je maar blijft janken over je problemen en zelf geen actie onderneemt dan zal er NOOIT maar dan ook NOOIT wat veranderen. Knoop dat goed in je oren.. niemand gaat het voor jou doen.

Maar goed jullie zullen wel niets aannemen en blijven dompelen in je zelfmedelijden.
Vandaag heb ik niks ondernomen. Beetje laf geweest zelfs. Baal dr behoorlijk van eigenlijk.
  maandag 14 maart 2011 @ 19:34:52 #238
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_94107542
Wacht even :'). Theorie? Links anyone :D?
I never workout
pi_94107575
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:04 schreef benzin het volgende:
Off-topic: Ik heb vreselijke hoofdpijn, zo erg dat ik er zelfs misselijk van ben. Heb de laatste dagen veel stress gehad, wie weet ligt het daaraan.
Klinkt als migraine. :X Hoop voor je dat het niet te lang aanhoudt.

Waarom heb je veel stress?
pi_94107584
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:34 schreef reetveter het volgende:
Google reetveter? :P
pi_94107602
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:32 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja dat is om ze bezig te houden.

op stelletjes enzo ervoor zorgen dat ze niet van je willen wegrennen werkte het bij mij overigens wel.
ook dingen als "jullie zien er leuk uit bij elkaar" gebruiken en hele gesprekken dan over dingen van mijn onderwerpkeuze lukken me dan.

ik heb honderden plannen en dingetjes om het nog te tweaken.
meer sociaal proof, en meer via sets meisjes benaderen ipv vlak na een openingszin krampachtig dhv's erin proberen te krijgen
ook heb ik dan niet meer de onzekere uitstraling die ik krijg als ik weet dat ik op een groep of een enkel meisje afstap.
Ik denk dat je dan vooral over gaat komen als "een aap die ze een kunstje hebben geleerd". :{
pi_94107610
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:34 schreef reetveter het volgende:
www.google.nl en dan Pick Up Artist intikken. :{
  maandag 14 maart 2011 @ 19:36:29 #243
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_94107624
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:35 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Google reetveter? :P
Ik vind toch de verkeerde. Experts hier hebben het bij favorieten staan waarschijnlijk.
I never workout
pi_94107625
quote:
9s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:34 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

Vandaag heb ik niks ondernomen. Beetje laf geweest zelfs. Baal dr behoorlijk van eigenlijk.
Hoezo heb je niets ondernomen? De angst is normaal voor het aanspreken, zoiets zit in ons instinct. Je moet ook accepteren dat je die angst voelt.
  maandag 14 maart 2011 @ 19:37:48 #245
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_94107700
kom ik dit tegen :')

http://www.pick-up-artist-forum.com/

Een heel forum vol playboys :')
I never workout
  maandag 14 maart 2011 @ 19:38:33 #246
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94107751
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:36 schreef Halcon het volgende:

[..]

www.google.nl en dan Pick Up Artist intikken. :{
nee dat lijkt me geen slim plan. dan vind je allemaal losse flarden van theorie.

het is een goed idee om er een indruk van te krijgen wat het is om het boek "the game" van neill strauss te lezen

dan voor basistheorie lees je mystery method - the venusian arts handbook

dan zijn er nog andere methodes, van mehow, anihalation method,etc,etc
en nog een boel innergame spul
pi_94107778
Mylifeisgrey is zo'n beetje een Aad de Mos die altijd technisch over voetbal loopt te lullen, terwijl dat niet nodig is en het allemaal zo voor de hand ligt. Versieren is geen wetenschap, je bent een alfa-man of je bent het niet als je in dat soort gelegenheden succes wil hebben bij vrouwen.

Maar ik praat tegen lucht natuurlijk.
Ron Paul 2012
  maandag 14 maart 2011 @ 19:39:13 #248
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_94107785
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:38 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

nee dat lijkt me geen slim plan. dan vind je allemaal losse flarden van theorie.

het is een goed idee om er een indruk van te krijgen wat het is om het boek "the game" van neill strauss te lezen

dan voor basistheorie lees je mystery method - the venusian arts handbook

dan zijn er nog andere methodes, van mehow, anihalation method,etc,etc
en nog een boel innergame spul
Het bestaat dus echt :'). Maar goed, blij dat ik die meuk niet nodig heb.
I never workout
pi_94107860
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:39 schreef Supersoep het volgende:
Mylifeisgrey is zo'n beetje een Aad de Mos die altijd technisch over voetbal loopt te lullen, terwijl dat niet nodig is en het allemaal zo voor de hand ligt. Versieren is geen wetenschap, je bent een alfa-man of je bent het niet als je in dat soort gelegenheden succes wil hebben bij vrouwen.

Maar ik praat tegen lucht natuurlijk.
De spijker snoeihard op de kop. :Y
pi_94107885
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:20 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Beide denk ik. Voor de vrouwen hier zijn one night stands mogelijk. Veel mannen dromen van deze mogelijkheid. Als dat namelijk mogelijk is, dan hoef je daarna alleen nog maar je eisen te verhogen.
Eisen verhogen? Voor one night stands?

Ja als je een one night stand kan krijgen, kun je nog niet automatisch een relatie krijgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')