abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94107903
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:36 schreef tjawatdan het volgende:

[..]

Hoezo heb je niets ondernomen? De angst is normaal voor het aanspreken, zoiets zit in ons instinct. Je moet ook accepteren dat je die angst voelt.
Ik stond buiten te roken met een collega, hij vroeg me net wat. Toen kwam het meisje wat ik leuk vind op m'n werk eraan op de fiets. Ik zag het wel vanuit m'n ooghoek maar deed net alsof van niet. Wist me eigenlijk geen houding te geven, ging dan maar door met uitleggen aan die collega.

Heb laatst 's oogcontact gehad, maar wordt tijd om verdere stappen te ondernemen zeg maar. Ik zie er alleen nooit alleen, en als ze dan zomaar opdoemt ergens schrik ik sowieso. Ik heb ook geen plan voor een gesprekje ofzo, ik weet niet hoe ik het ijs moet breken bedoel ik.
pi_94107914
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:38 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

nee dat lijkt me geen slim plan. dan vind je allemaal losse flarden van theorie.

het is een goed idee om er een indruk van te krijgen wat het is om het boek "the game" van neill strauss te lezen

dan voor basistheorie lees je mystery method - the venusian arts handbook

dan zijn er nog andere methodes, van mehow, anihalation method,etc,etc
en nog een boel innergame spul
Ik ben blij voor je dat het blijft volhouden. Ik denk echt dat jij eerdaags een leuk meisje gaat ontmoeten. Ik blijf in elk geval meelezen hier en hoop op goed nieuws van jou.
Ga je aankomend weekend weer uit :P?
pi_94107923
Kom ik allemaal termen tegen op dat forum. :D

Frame control, sino-control, IOI's, beta blockers. :')
Ron Paul 2012
pi_94107927
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:38 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

nee dat lijkt me geen slim plan. dan vind je allemaal losse flarden van theorie.

het is een goed idee om er een indruk van te krijgen wat het is om het boek "the game" van neill strauss te lezen

dan voor basistheorie lees je mystery method - the venusian arts handbook

dan zijn er nog andere methodes, van mehow, anihalation method,etc,etc
en nog een boel innergame spul
Het slimste plan is om helemaal niet naar die onzin te kijken, jezelf te zijn en gewoon normaal proberen te doen tijdens het uitgaan in plaats van paaseitjes uit te delen en te smijten met allerlei terminologie. Het klinkt 'n beetje als iemand die alle kookboeken uit zijn hoofd heeft geleerd, er met veel jargon over loopt te bazelen, maar in z'n leven nog geen ei heeft gebakken.
pi_94107968
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:39 schreef Supersoep het volgende:
Mylifeisgrey is zo'n beetje een Aad de Mos die altijd technisch over voetbal loopt te lullen, terwijl dat niet nodig is en het allemaal zo voor de hand ligt. Versieren is geen wetenschap, je bent een alfa-man of je bent het niet als je in dat soort gelegenheden succes wil hebben bij vrouwen.

Maar ik praat tegen lucht natuurlijk.
Je praat tegen lucht, maar je praat geen lucht. :)

Ik denk werkelijk waar dat al die PUA theorie MLiG alleen maar gaat tegenwerken. Het is dan niet natuurlijk meer, achter alles schuilt een systeem. Als ook maar iets dan niet gaat volgens zijn plan, is hij meteen radeloos en weet hij niet wat te doen.
  maandag 14 maart 2011 @ 19:43:08 #256
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_94108001
Dan sta je daar dus tijdens het uitgaan. En dan ga je in jezelf de theorie doornemen en weet je niet meer wat je moet doen omdat je de helft vergeten bent :') SCORE
I never workout
pi_94108027
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:22 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Foute veronderstelling :D!! Als jongen zijnde durf ik te wedden dat er vrijwel geen mannen/jongens zijn die een one night stand zouden schuwen omdat "langdurige relatie"
Als mannen komen piepen over het maagd zijn dan willen ze iig seks denk ik zo. Hoezo relatie?
Ik zeg ook niet dat ze geen one night stand zouden willen, maar vooralsnog hoor ik iedereen hier over liefde en hoe een vriendin alles zou veranderen/beter maken.
pi_94108042
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:42 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je praat tegen lucht, maar je praat geen lucht. :)

Ik denk werkelijk waar dat al die PUA theorie MLiG alleen maar gaat tegenwerken. Het is dan niet natuurlijk meer, achter alles schuilt een systeem. Als ook maar iets dan niet gaat volgens zijn plan, is hij meteen radeloos en weet hij niet wat te doen.
Hij zal eigenlijk een Plan B moeten incalculeren als het niet zo loopt als hij graag wilt.
  maandag 14 maart 2011 @ 19:43:58 #259
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94108052
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:43 schreef reetveter het volgende:
Dan sta je daar dus tijdens het uitgaan. En dan ga je in jezelf de theorie doornemen en weet je niet meer wat je moet doen omdat je de helft vergeten bent :') SCORE
ja inderdaad. dat is wat fout is gegaan de vorige keer.
het is duizenden pagina's aan theorie. en mentaal kan je niet snel genoeg werken om het zonder oefening meteen goed te doen.
pi_94108058
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:41 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik ben blij voor je dat het blijft volhouden. Ik denk echt dat jij eerdaags een leuk meisje gaat ontmoeten. Ik blijf in elk geval meelezen hier en hoop op goed nieuws van jou.
Geloof je dat echt of probeer je hem wat op te peppen?
pi_94108084
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:26 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik weet het Schenk het is frustrerend maar wat kan je anders dan het accepteren? Ik ben in elk geval blij dat ik het ook eenmaal heb mogen meemaken ook al was het misschien geacteerd. (geen hoer)
Ik voelde me daarna 3 maanden lang erg goed .

Ik snap in elk geval precies wat je bedoeld.
Jij voelde je helemaal niet goed die 3 maanden...je had terugvallen, wat lul je nou?
pi_94108085
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:44 schreef Halcon het volgende:

[..]

Weet tegen wie je het hebt.
Ron Paul 2012
pi_94108100
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:43 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

het is duizenden pagina's aan theorie. en mentaal kan je niet snel genoeg werken om het zonder oefening meteen goed te doen.
Oftewel veel oefenen en niet constant teruggrijpen op die theorie maar leren van de praktijk.
  maandag 14 maart 2011 @ 19:45:09 #264
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_94108133
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:43 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

Nog nooit nodig gehad. Denk ook niet dat het nodig is.
I never workout
pi_94108142
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:44 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Jij voelde je helemaal niet goed die 3 maanden...je had terugvallen, wat lul je nou?
Ron Paul 2012
pi_94108162
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:44 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik denk het echt. Want hij weet ook behoorlijk wat dames te benaderen en komen zelfs naar hem toe. Dus ik verwacht dat zijn PUA vaardigheden hem uiteindelijk een vriendin gaat opleveren.

Zelf geloof ik niet in PUA, maar voor MLiG zal het best kunnen helpen.
pi_94108172
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:44 schreef Supersoep het volgende:

[..]

:)
pi_94108175
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:41 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

Ik stond buiten te roken met een collega, hij vroeg me net wat. Toen kwam het meisje wat ik leuk vind op m'n werk eraan op de fiets. Ik zag het wel vanuit m'n ooghoek maar deed net alsof van niet. Wist me eigenlijk geen houding te geven, ging dan maar door met uitleggen aan die collega.

Heb laatst 's oogcontact gehad, maar wordt tijd om verdere stappen te ondernemen zeg maar. Ik zie er alleen nooit alleen, en als ze dan zomaar opdoemt ergens schrik ik sowieso. Ik heb ook geen plan voor een gesprekje ofzo, ik weet niet hoe ik het ijs moet breken bedoel ik.
Je moet nog helemaal niet denken aan het ijs breken als je haar überhaupt nog niet eens gesproken hebt. Begin maar eerst te vragen wat naar wat voor functie ze heeft op je werk ofzo dat je haar nooit ziet, hoe lang ze er al werkt, of ze het naar haar zin heeft, een beetje een luchtig gesprek.. beetje flirten mag natuurlijk maar niet te veel in het eerste gesprek..

Daarna kan je gaan denken aan het ijs breken.. zorg eerst voor een "band" met haar.
pi_94108196
Mylifeisgrey komt gewoon allemaal beta-blockers tegen in het uitgaansleven en dat interrumpeert zijn flow zodat hij geen IOI kan plaatsen op die meid. Is toch duidelijk.
Ron Paul 2012
pi_94108208
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:33 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ik denk het omgekeerde. Dat het gebrek eraan veel problemen kan veroorzaken.
kip/ei verhaal.
pi_94108235
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:44 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nja 3 maanden is misschien wat ruim geschat. Maar toen ze niks meer van zich liet horen kreeg ik wel terugvallen ja.
pi_94108243
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:45 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik denk het echt. Want hij weet ook behoorlijk wat dames te benaderen en komen zelfs naar hem toe. Dus ik verwacht dat zijn PUA vaardigheden hem uiteindelijk een vriendin gaat opleveren.
Ik denk dat hij beter zijn PUA-geneuzel achterwege kan laten en gewoon moet proberen om normaal te doen tegen de dames. Niets is (denk ik) zo flauw en aanstellerig als van die ingestudeerde trucjes.
  maandag 14 maart 2011 @ 19:47:19 #273
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_94108310
Ik heb mijn huidige vriendin versierd met een blik tomatensoep. Beat that. Niks PUA.
I never workout
  maandag 14 maart 2011 @ 19:47:20 #274
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_94108315
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:40 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Eisen verhogen? Voor one night stands?

Ja als je een one night stand kan krijgen, kun je nog niet automatisch een relatie krijgen.
Vrouwen praat.

Als je als man vrouwen voor je kunt winnen voor one night stands, heb je de grootste hobbel genomen. Als je dan iets serieuzers wil, dan kun je dat ook, tenzij je andere moeilijkheden hebt die dan pas zichtbaar worden.
The view from nowhere.
pi_94108351
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:41 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Hoe kun je de kansen van die jongen zo positief zien na alles wat je over hem weet, en jezelf niet diezelfde positiviteit gunnen? :{ Jezus Richard.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')