Ik stond buiten te roken met een collega, hij vroeg me net wat. Toen kwam het meisje wat ik leuk vind op m'n werk eraan op de fiets. Ik zag het wel vanuit m'n ooghoek maar deed net alsof van niet. Wist me eigenlijk geen houding te geven, ging dan maar door met uitleggen aan die collega.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:36 schreef tjawatdan het volgende:
[..]
Hoezo heb je niets ondernomen? De angst is normaal voor het aanspreken, zoiets zit in ons instinct. Je moet ook accepteren dat je die angst voelt.
Ik ben blij voor je dat het blijft volhouden. Ik denk echt dat jij eerdaags een leuk meisje gaat ontmoeten. Ik blijf in elk geval meelezen hier en hoop op goed nieuws van jou.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:38 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee dat lijkt me geen slim plan. dan vind je allemaal losse flarden van theorie.
het is een goed idee om er een indruk van te krijgen wat het is om het boek "the game" van neill strauss te lezen
dan voor basistheorie lees je mystery method - the venusian arts handbook
dan zijn er nog andere methodes, van mehow, anihalation method,etc,etc
en nog een boel innergame spul
Het slimste plan is om helemaal niet naar die onzin te kijken, jezelf te zijn en gewoon normaal proberen te doen tijdens het uitgaan in plaats van paaseitjes uit te delen en te smijten met allerlei terminologie. Het klinkt 'n beetje als iemand die alle kookboeken uit zijn hoofd heeft geleerd, er met veel jargon over loopt te bazelen, maar in z'n leven nog geen ei heeft gebakken.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:38 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee dat lijkt me geen slim plan. dan vind je allemaal losse flarden van theorie.
het is een goed idee om er een indruk van te krijgen wat het is om het boek "the game" van neill strauss te lezen
dan voor basistheorie lees je mystery method - the venusian arts handbook
dan zijn er nog andere methodes, van mehow, anihalation method,etc,etc
en nog een boel innergame spul
Je praat tegen lucht, maar je praat geen lucht.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:39 schreef Supersoep het volgende:
Mylifeisgrey is zo'n beetje een Aad de Mos die altijd technisch over voetbal loopt te lullen, terwijl dat niet nodig is en het allemaal zo voor de hand ligt. Versieren is geen wetenschap, je bent een alfa-man of je bent het niet als je in dat soort gelegenheden succes wil hebben bij vrouwen.
Maar ik praat tegen lucht natuurlijk.
Ik zeg ook niet dat ze geen one night stand zouden willen, maar vooralsnog hoor ik iedereen hier over liefde en hoe een vriendin alles zou veranderen/beter maken.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:22 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Foute veronderstelling!! Als jongen zijnde durf ik te wedden dat er vrijwel geen mannen/jongens zijn die een one night stand zouden schuwen omdat "langdurige relatie"
Als mannen komen piepen over het maagd zijn dan willen ze iig seks denk ik zo. Hoezo relatie?
Hij zal eigenlijk een Plan B moeten incalculeren als het niet zo loopt als hij graag wilt.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je praat tegen lucht, maar je praat geen lucht.![]()
Ik denk werkelijk waar dat al die PUA theorie MLiG alleen maar gaat tegenwerken. Het is dan niet natuurlijk meer, achter alles schuilt een systeem. Als ook maar iets dan niet gaat volgens zijn plan, is hij meteen radeloos en weet hij niet wat te doen.
ja inderdaad. dat is wat fout is gegaan de vorige keer.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:43 schreef reetveter het volgende:
Dan sta je daar dus tijdens het uitgaan. En dan ga je in jezelf de theorie doornemen en weet je niet meer wat je moet doen omdat je de helft vergeten bentSCORE
Geloof je dat echt of probeer je hem wat op te peppen?quote:Op maandag 14 maart 2011 19:41 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik ben blij voor je dat het blijft volhouden. Ik denk echt dat jij eerdaags een leuk meisje gaat ontmoeten. Ik blijf in elk geval meelezen hier en hoop op goed nieuws van jou.
Ga je aankomend weekend weer uit?
Jij voelde je helemaal niet goed die 3 maanden...je had terugvallen, wat lul je nou?quote:Op maandag 14 maart 2011 19:26 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik weet het Schenk het is frustrerend maar wat kan je anders dan het accepteren? Ik ben in elk geval blij dat ik het ook eenmaal heb mogen meemaken ook al was het misschien geacteerd. (geen hoer)
Ik voelde me daarna 3 maanden lang erg goed .
Ik snap in elk geval precies wat je bedoeld.
Weet tegen wie je het hebt.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
Geloof je dat echt of probeer je hem wat op te peppen?
Oftewel veel oefenen en niet constant teruggrijpen op die theorie maar leren van de praktijk.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:43 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja inderdaad. dat is wat fout is gegaan de vorige keer.
het is duizenden pagina's aan theorie. en mentaal kan je niet snel genoeg werken om het zonder oefening meteen goed te doen.
Nog nooit nodig gehad. Denk ook niet dat het nodig is.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:43 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja inderdaad. dat is wat fout is gegaan de vorige keer.
het is duizenden pagina's aan theorie. en mentaal kan je niet snel genoeg werken om het zonder oefening meteen goed te doen.
Weet tegen wie je het hebt.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij voelde je helemaal niet goed die 3 maanden...je had terugvallen, wat lul je nou?
Ik denk het echt. Want hij weet ook behoorlijk wat dames te benaderen en komen zelfs naar hem toe. Dus ik verwacht dat zijn PUA vaardigheden hem uiteindelijk een vriendin gaat opleveren.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
Geloof je dat echt of probeer je hem wat op te peppen?
Je moet nog helemaal niet denken aan het ijs breken als je haar überhaupt nog niet eens gesproken hebt. Begin maar eerst te vragen wat naar wat voor functie ze heeft op je werk ofzo dat je haar nooit ziet, hoe lang ze er al werkt, of ze het naar haar zin heeft, een beetje een luchtig gesprek.. beetje flirten mag natuurlijk maar niet te veel in het eerste gesprek..quote:Op maandag 14 maart 2011 19:41 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Ik stond buiten te roken met een collega, hij vroeg me net wat. Toen kwam het meisje wat ik leuk vind op m'n werk eraan op de fiets. Ik zag het wel vanuit m'n ooghoek maar deed net alsof van niet. Wist me eigenlijk geen houding te geven, ging dan maar door met uitleggen aan die collega.
Heb laatst 's oogcontact gehad, maar wordt tijd om verdere stappen te ondernemen zeg maar. Ik zie er alleen nooit alleen, en als ze dan zomaar opdoemt ergens schrik ik sowieso. Ik heb ook geen plan voor een gesprekje ofzo, ik weet niet hoe ik het ijs moet breken bedoel ik.
kip/ei verhaal.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:33 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ik denk het omgekeerde. Dat het gebrek eraan veel problemen kan veroorzaken.
Nja 3 maanden is misschien wat ruim geschat. Maar toen ze niks meer van zich liet horen kreeg ik wel terugvallen ja.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij voelde je helemaal niet goed die 3 maanden...je had terugvallen, wat lul je nou?
Ik denk dat hij beter zijn PUA-geneuzel achterwege kan laten en gewoon moet proberen om normaal te doen tegen de dames. Niets is (denk ik) zo flauw en aanstellerig als van die ingestudeerde trucjes.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:45 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik denk het echt. Want hij weet ook behoorlijk wat dames te benaderen en komen zelfs naar hem toe. Dus ik verwacht dat zijn PUA vaardigheden hem uiteindelijk een vriendin gaat opleveren.
Vrouwen praat.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eisen verhogen? Voor one night stands?
Ja als je een one night stand kan krijgen, kun je nog niet automatisch een relatie krijgen.
Hoe kun je de kansen van die jongen zo positief zien na alles wat je over hem weet, en jezelf niet diezelfde positiviteit gunnen?quote:Op maandag 14 maart 2011 19:41 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik ben blij voor je dat het blijft volhouden. Ik denk echt dat jij eerdaags een leuk meisje gaat ontmoeten. Ik blijf in elk geval meelezen hier en hoop op goed nieuws van jou.
Ga je aankomend weekend weer uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |