Je hebt in ieder geval door waar het probleem ligt dan.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:06 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
De meeste vrouwen willen dat meestal niet. Of zelfs mannen ook. Dat is mijn grootste nadeel. Ik kan nooit verbergen hoe belangrijk het voor me is. Dat maakt de ander ongemakkelijk en die haakt dan uiteindelijk vaak af.
Heb je alles al geprobeerd? Baard laten staan?quote:Op maandag 14 maart 2011 21:06 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik probeer men hier duidelijk te maken dat het niet aan mijn instelling ligt maar aan mijn uiterlijk wat ik gewoon niet mee heb.
Ik ga liever met 'n groepje gezellige vrienden inderdaad. Dat gezellig is dan wel een voorwaarde. Afgelopen zaterdag was ik, tegen beter weten in, met een kameraad die altijd en overal loopt te zeuren over hoe slecht de muziek wel niet, dat er te jonge mensen zijn, dat er te oude mensen zijn, dat het vroeger allemaal beter was, etc. Erg vermoeiend.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:08 schreef Maanvis het volgende:
over in je eentje naar het café, dat doe ik ook wel eens maar als het dan veel te rustig is dan sta je daar ook maar in je eentje. Ik stond afgelopen vrijdag op m'n vrienden te wachten (zij kwamen van de andere kant van de stad) en het was vrij ongemakkelijk. Het 19-jarige barmeisje maakte wel een praatje met me maar zij moet ook werken dus was het gesprek snel voorbij... ;P
Goeie tip denk ik wel.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:50 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat lijkt me lastiger inderdaad, maar thuis blijven zitten is natuurlijk ook niet leuk.
Als je uit ging, was het dan in een discotheek achtig iets? Een café lijkt me wat relaxter voor je. Kun je gewoon een beetje aan de bar een biertje drinken en om je heen kijken, er wordt ook niet zo op elkaar gelet dus je hoeft je niet speciaal te gaan gedragen.
Klopt, maar vaak ben je zelf de enige die zoiets ongemakkelijk vindt. Een ander boeit het vaak niet zoveel.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:08 schreef Maanvis het volgende:
over in je eentje naar het café, dat doe ik ook wel eens maar als het dan veel te rustig is dan sta je daar ook maar in je eentje. Ik stond afgelopen vrijdag op m'n vrienden te wachten (zij kwamen van de andere kant van de stad) en het was vrij ongemakkelijk. Het 19-jarige barmeisje maakte wel een praatje met me maar zij moet ook werken dus was het gesprek snel voorbij... ;P
Ja absoluut. Ik ben te gespannen. Dus daarom zit ik erover te denken om meer casual te daten zogezegd. Dan heb ik die spanning niet, of minder. Hopelijk helpt dat. Op zich vind ik mezelf lang geen hopeloos geval, maar m'n geduld raakt wel op en het kost me erg veel stress en frustratie.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval door waar het probleem ligt dan.
Er ligt dat te veel druk meteen al op de relatie.
Vrouwen gaan voor een leuke uitstraling iets wat ik niet heb. Verder dan de aardige jongen ga ik nooit komen.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:09 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Heb je alles al geprobeerd? Baard laten staan?
Vrouwen zijn niet echt gefixeerd op uiterlijk, iig minder dan mannen. Dus de onzekerheid over het uiterlijk lijkt me het grootste probleem.
De gedachtequote:Op maandag 14 maart 2011 21:16 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Vrouwen gaan voor een leuke uitstraling iets wat ik niet heb. Verder dan de aardige jongen ga ik nooit komen.
Een leuke uitstraling heb ik ook niet, maar toch komen er wel vrouwen.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:16 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Vrouwen gaan voor een leuke uitstraling iets wat ik niet heb. Verder dan de aardige jongen ga ik nooit komen.
Dan denk je dat je dat niet hebt. Terwijl het in feite wel zo is dus.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een leuke uitstraling heb ik ook niet, maar toch komen er wel vrouwen.
quote:Op maandag 14 maart 2011 21:16 schreef richard_prf het volgende:
[..]
bazingaquote:Op maandag 14 maart 2011 21:18 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dan denk je dat je dat niet hebt. Terwijl het in feite wel zo is dus.
Ik heb anders al vele afwijzingen meegemaakt en ik scoor nooit. Ze lachen me gewoon in mijn gezicht uit als ik wat probeerquote:Op maandag 14 maart 2011 21:17 schreef reetveter het volgende:
[..]
De gedachte. Ik loop rond alsof ik game denk te hebben. 9 zullen me afwijzen en die 1 scoor je bij.
Uitstraling is natuurlijk relatief. Iets wat de een een leuke uitstraling vindt, is voor 'n ander geen leuke uitstraling.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:18 schreef richard_prf het volgende:
[..]
[..]
Dan denk je dat je dat niet hebt. Terwijl het in feite wel zo is dus.
De wens is de vader van de gedachte.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:16 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Weet je wat mijn wens is?quote:Op maandag 14 maart 2011 21:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De wens is de vader van de gedachte.
Of in dit geval niet de wens, maar je snapt mijn punt. Self-fulfilling prophecy.
En als je er naar 27 jaar achter komt dat er werkelijk geen enkele vrouw naar je omkijkt dan weet je dus dat je geen uitstraling hebtquote:Op maandag 14 maart 2011 21:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Uitstraling is natuurlijk relatief. Iets wat de een een leuke uitstraling vindt, is voor 'n ander geen leuke uitstraling.
Heb al van meerdere vrouwen, die me achteraf leuk vonden, te horen gekregen dat ze mijn uitstraling aanvankelijk maar niets vonden. Ongeïnteresseerd, afstandelijk, arrogant, etc...
Ik verdoe mijn dure tijd aan je Richard, maar je hebt nog steeds ongelijk.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:09 schreef richard_prf het volgende:
Ik hoop bij deze dat je me nu eindelijk een keer geloofd PfenisBaron.
Het probleem is uitstraling:
IK heb geen mooie ogen, geen mooie neus, geen mooie mond, geen mooie huidskleur. En ook het geheel ziet er saai uit. Sommige mensen zijn lelijk maar hebben een mooie uitstraling andere mensen zijn gewoon knap. Ik heb het beide niet.
Dus ik ben overtuigd dat er nooit een vrouw zou zijn die mij zit zitten.
Het is wreed maar vorig weekend was zo extreem klote dat ik het wel moet accepteren. Maar vooral ook omdat ik meer Emo ben dan een gemiddeld mens is dit nog lastiger.
Met carnaval keek er toch wel 'n vrouw naar je om?quote:Op maandag 14 maart 2011 21:21 schreef richard_prf het volgende:
[..]
En als je er naar 27 jaar achter komt dat er werkelijk geen enkele vrouw naar je omkijkt dan weet je dus dat je geen uitstraling hebt.
je negeert ook gewoon zinvolle tips.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:21 schreef richard_prf het volgende:
[..]
En als je er naar 27 jaar achter komt dat er werkelijk geen enkele vrouw naar je omkijkt dan weet je dus dat je geen uitstraling hebt.
Wat probeer je dan precies? Wat zeg je tegen een vrouw en op welke manier? Hoe reageren ze hier op?quote:Op maandag 14 maart 2011 21:20 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik heb anders al vele afwijzingen meegemaakt en ik scoor nooit. Ze lachen me gewoon in mijn gezicht uit als ik wat probeer.
Paaseitjes uitdelenquote:Op maandag 14 maart 2011 21:22 schreef tjawatdan het volgende:
[..]
Wat probeer je dan precies? Wat zeg je tegen een vrouw en op welke manier? Hoe reageren ze hier op?
haha je maakt een grap zeker..quote:
Dat is het enige wat nog kan helpen. Real life advies.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:23 schreef reetveter het volgende:
Richard, we gaan samen een keer een chick tag teamen.
Daar denken de PUA-boys anders over.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:25 schreef tjawatdan het volgende:
[..]
haha je maakt een grap zeker..
Als je paaseitjes uitdeelt als je uitgaat dan ben je bij voorbaat al afgeschreven.. zeker als je je uiterlijk niet mee hebt.
quote:Op maandag 14 maart 2011 21:27 schreef Halcon het volgende:
De VOLL-meet en dan en masse chicks versieren.
13 jarigen op msn hebbenquote:Op maandag 14 maart 2011 21:28 schreef richard_prf het volgende:
Ik probeer mijn situatie dus te accepteren alleen is het zeer confronterend allemaal. Zo hoef ik dus maar mijn MSN op te starten en het eerste wat ik zie zijn verliefde stelletjes. Meteen denk ik dan aan mijn eigen falen.
http://i56.tinypic.com/33wtj89.jpg
Godverdomme dat mocht je niemand vertellen.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:27 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]![]()
Ik neuk Strawberry en verder neukt er niemand van het stel.
Flinke contactenlijst knul, blijkbaar ben je sociaal toch niet zo heel okeequote:Op maandag 14 maart 2011 21:28 schreef richard_prf het volgende:
Ik probeer mijn situatie dus te accepteren alleen is het zeer confronterend allemaal. Zo hoef ik dus maar mijn MSN op te starten en het eerste wat ik zie zijn verliefde stelletjes. Meteen denk ik dan aan mijn eigen falen.
Dan zijn ze sociaal gestoord want die msn namen hadden mensen toen ze 13 warenquote:Op maandag 14 maart 2011 21:29 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Iedereen op mijn msn zijn in de 20
Je moet het niet op jezelf projecteren. Daar ga je al fout.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:28 schreef richard_prf het volgende:
Ik heb ook lang niet iedereen op msn staan die ik ken.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:29 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Flinke contactenlijst knul, blijkbaar ben je sociaal toch niet zo heel okee![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |