Soms ben je iets té openhartig, beste betyar.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:57 schreef betyar het volgende:
Ik ga naar bed seks hebben met mijn vrouw.![]()
volgen mij een taalfoutjequote:Op donderdag 16 december 2010 23:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ben niet zo best in Duits: waarom "vielen"?? Is spass meervoud?? Of is het weer zo'n naamval-ding?
niet zeuren ik typ met 1 handquote:Op donderdag 16 december 2010 23:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ben niet zo best in Duits: waarom "vielen"?? Is spass meervoud?? Of is het weer zo'n naamval-ding?
Jij spreekt wel Duits? Is het dan toch viel?quote:
quote:
Ik heb 1 jaar duits gehad en mijn vrouw bevestigt net dat het viel is.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij spreekt wel Duits? Is het dat toch viel?
Voor mij bedoel ik (tenzij solo)..quote:Op donderdag 16 december 2010 23:02 schreef betyar het volgende:
[..]
Jawel hoor. Wat vind je trouwens van mij nieuwe UI?
Yep, "Viel Spaß" hoort het te zijn.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij spreekt wel Duits? Is het dat toch viel?
Denk aan de rest van ons.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:03 schreef GSbrder het volgende:
Als je toch zo openhartig bent; al plannen hoe je d'r gaat doen, betyar?
gewoon onder de lakens boven is het koud.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:03 schreef GSbrder het volgende:
Als je toch zo openhartig bent; al plannen hoe je d'r gaat doen, betyar?
Dank!quote:Op donderdag 16 december 2010 23:03 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik heb 1 jaar duits gehad en mijn vrouw bevestigt net dat het viel is.
Danke!quote:Op donderdag 16 december 2010 23:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Yep, "Viel Spaß" hoort het te zijn.
Leuke serie.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:05 schreef Monolith het volgende:
Boardwalk empire maar eens even aan het downloaden. Ik houd niet van wachten op nieuwe uitzendingen.
Tip: bad of douche met dit weerquote:Op donderdag 16 december 2010 23:04 schreef betyar het volgende:
[..]
gewoon onder de lakens boven is het koud.
ga je gangquote:Op donderdag 16 december 2010 23:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Yep, "Viel Spaß" hoort het te zijn.
Of een Nevit ketel.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tip: bad of douche met dit weer
Laatst de eerste aflevering op ned 3 gezien, was wel leuk inderdaad.quote:
Ga eens van Fok! af. Misschien helpt dat als je je vrouw wil plezierenquote:Op donderdag 16 december 2010 23:07 schreef betyar het volgende:
Mijn vrouw wil liever morgen vroeg viel spass hebben
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ik ga voor nu........
nog 3 slokkenquote:Op donderdag 16 december 2010 23:08 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ga eens van Fok! af. Misschien helpt dat als je je vrouw wil plezieren
Leuk dat we dat weten.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:07 schreef betyar het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan is Fok! zeker wel uber uber??quote:Op donderdag 16 december 2010 23:08 schreef Monidique het volgende:
Goed, niet gelukt, kwart over tien. Toont maar hoe ueber Civ is.
En dat laat jij toequote:Op donderdag 16 december 2010 23:07 schreef betyar het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Compromis, 4 uur AM ....quote:Op donderdag 16 december 2010 23:07 schreef betyar het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
3 slokken fok of 3 s(l)okken van je vrouw?quote:
Zou ik ook zeggen als ik jou was...quote:Op donderdag 16 december 2010 23:09 schreef Zolcon het volgende:
Ik was met 1 hand de TT aan het typen omdat ik aan de telefoon was. En ik ben niet zo goed in multi-tasken. Duits is ook niet mijn beste taal, hoewel ik het wel kan lezen en verstaan.
Mehrsi Boekoep!quote:
Ik zeg het ook ja.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als ik jou was...
Fok doe je tussen de beurten door. Civ neemt dus meer tijd in, en is dus beter.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan is Fok! zeker wel uber uber??
quote:
quote:
De zoveelste commercieel gemaakte serie die met onze belastingcenten wordt gekocht.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Laatst de eerste aflevering op ned 3 gezien, was wel leuk inderdaad.
wat deed je andere hand?quote:Op donderdag 16 december 2010 23:09 schreef Zolcon het volgende:
Ik was met 1 hand de TT aan het typen omdat ik aan de telefoon was. En ik ben niet zo goed in multi-tasken. Duits is ook niet mijn beste taal, hoewel ik het wel kan lezen en verstaan.
kwak op dr buik het volgende: POL SC !!quote:
Lees: aan de telefoonquote:
Bij mij niet...quote:Op donderdag 16 december 2010 23:10 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Fok doe je tussen de beurten door. Civ neemt dus meer tijd in, en is dus beter.
Allees SC is al wel voldoende.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:10 schreef Zolcon het volgende:
[..]
kwak op dr buik het volgende: POL SC !!
"Mocht het lukken. Fotos hier plaatsen hoeft niet
oh op die manier. Ik dacht dat je met 1 hand de TT aan het typen was op je telefoon.quote:
Wat is- of waar staat civ voor ?quote:Op donderdag 16 december 2010 23:08 schreef Monidique het volgende:
Goed, niet gelukt, kwart over tien. Toont maar hoe ueber Civ is.
Ligt eraan hoeveel zaad onze goede vriend kan produceren. Wetenschappelijk kan je er ook anders naar kijken. Dan zou je je moeten richten op de zuigkracht van zijn vrouw.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:12 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Allees SC is al wel voldoende.
Ik ben ook niet zo'n voorstander van een PO die dit soort zaken uitzendt.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De zoveelste commercieel gemaakte serie die met onze belastingcenten wordt gekocht.
ik heb een gare nokia waar ik alleen mee kan bellen en smsenquote:Op donderdag 16 december 2010 23:12 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
oh op die manier. Ik dacht dat je met 1 hand de TT aan het typen was op je telefoon.
Civilization.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:12 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Wat is- of waar staat civ voor ?
Eens. Jammer dat die PO nog zoveel macht heeft. Gewoon herindelen. Omroepen eruit. Amusement eruit.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo'n voorstander van een PO die dit soort zaken uitzendt.
Bah, dus je moet ook nog nadenken..quote:
beschaving, iets dat menigeen op dit forum mist.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:12 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Wat is- of waar staat civ voor ?
Oh ja dat, staat me wel wat van bij, net als settlers. Maar gamen en SC...? dat zou niks voor mij zijn.quote:
Het is echt een tof spelletje. alleen het duurt zo verdomd lang en ik snap het niet helemaal.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bah, dus je moet ook nog nadenken..![]()
Door whiskersquote:Op donderdag 16 december 2010 23:15 schreef ethiraseth het volgende:
Waarom krijg ik reclames voor chat&datesites voor volslanke mensen bij dit topic?
Nu ligt de macht tenminste nog verdeeld over verschillende omroepen, als je die afschaft komt het bij veel minder mensen te liggen.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:14 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Eens. Jammer dat die PO nog zoveel macht heeft. Gewoon herindelen. Omroepen eruit. Amusement eruit.
Natuurlijk is het viel Spass.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij spreekt wel Duits? Is het dan toch viel?
Há grote intellectuele vrind!quote:Op donderdag 16 december 2010 23:16 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Natuurlijk is het viel Spass.
Aan de andere kant hebben we wel weer series als Dr. Who te danken aan een PO.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:14 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Eens. Jammer dat die PO nog zoveel macht heeft. Gewoon herindelen. Omroepen eruit. Amusement eruit.
Kost teveel geld. Simpel.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Aan de andere kant hebben we wel weer series als Dr. Who te danken aan een PO.
Heb ik dus taalgevoel zonder de taal te beheersen.. Mooi toch??quote:Op donderdag 16 december 2010 23:16 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Natuurlijk is het viel Spass.
quote:Ahmed Marcouch ( PVDA) (follow)
Vandaag, 22:37
Werd tijd! RT "@danielvanderree: Gemeenteraad stemt in met veiligheidsfonds van 2 ton voor beveiliging Joodse instellingen."
Is de moeite waard, ik heb het van het weekeinde gekeken (ook gedownload ja).quote:Op donderdag 16 december 2010 23:05 schreef Monolith het volgende:
Boardwalk empire maar eens even aan het downloaden. Ik houd niet van wachten op nieuwe uitzendingen.
Tsja, het is niet ons belastinggeld hè?quote:
De ouderen waren wel beter vind ik, nu is het allemaal schreeuwen en rennen.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:17 schreef Monolith het volgende:
BBC ja, de NL PO heeft de wereld nog maar zelden iets noemenswaardigs gegeven.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik stopte bij nr. 3 want de serie/karakters werd heel voorspelbaar en de types deden steeds hetzelfde.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:05 schreef Monolith het volgende:
Tja, dat vind ik ook. Ik kijk eigenlijk alleen PO, ik zou het heel erg vinden als het beperkt wordt.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tsja, het is niet ons belastinggeld hè?
Dat niet maar:quote:Op donderdag 16 december 2010 23:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tsja, het is niet ons belastinggeld hè?
Zullen we kijken of we binnen kunnen komen, kan wel een feestje gebruiken.quote:Keesvee: En nu...naar Nieuwspoort! #D66 komt eraan. Wie volgt? #durftedansen
Ben je wel raszuiver, of heb je stiekem een paar Duitsers in je stamboom zitten?quote:Op donderdag 16 december 2010 23:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb ik dus taalgevoel zonder de taal te beheersen.. Mooi toch??
Hmmm...dan had je toch even moeten doorzetten, het wordt beter en de karakters steeds interessanter.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:20 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ik stopte bij nr. 3 want de serie/karakters werd heel voorspelbaar en de types deden steeds hetzelfde.
Inderdaad....quote:Op donderdag 16 december 2010 23:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
De PO moet gewoon blijven, mét het aanbod dat ze nu hebben. PUNT.
Hoeveel minuten per dag ben jij een troll?quote:Op donderdag 16 december 2010 23:20 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ben je wel raszuiver, of heb je stiekem een paar Duitsers in je stamboom zitten?
Geen enkele kansquote:Op donderdag 16 december 2010 23:20 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Dat niet maar:
-Boer zoekt vrouw
-Op zoek naar joseph/marie poppins/ bla bla bla
-Memories
-spoorloos
-Andries Knevel![]()
Wel
[..]
Zullen we kijken of we binnen kunnen komen, kan wel een feestje gebruiken.
Necrofielquote:
Ik wel trouwens. Ben een-zoveelste Duits.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:20 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ben je wel raszuiver, of heb je stiekem een paar Duitsers in je stamboom zitten?
Dat denk jij, ik als fris en jong typquote:
Bedoel je met die laatste Primeval? Dat vind ik echt geen hol aan. Torchwood vond ik wel weer aardig en heeft natuurlijk Eve Myles.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:19 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
De ouderen waren wel beter vind ik, nu is het allemaal schreeuwen en rennen.
Wel heel goed vind ik misfits en bijv. torchwood en die serie met die protal naar het verleden en toekomst met allerlei creepy dieren in het nu.
Is overleden toch? Ofquote:
Die heb jij waarschijnlijk ook hoor. En anders wel Fransen.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:20 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Geen idee, iig wel een mp..quote:Op donderdag 16 december 2010 23:20 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Haha!quote:baspaternotte RT @RGjournalist: @baspaternotte overigens, in Nieuwspoort liet ik ook altijd 40jr oude wiskeys op NOS-tab runnen
Member of parlement of Minister-President?quote:Op donderdag 16 december 2010 23:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen idee, iig wel een mp..
Klopt, wat de Nederlandse PO produceert is vrij matig. Ze weten wel aardig de juiste series aan te kopen, maar dat kunnen commerciële zenders net zo goed doen natuurlijk.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:19 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
BBC ja, de NL PO heeft de wereld nog maar zelden iets noemenswaardigs gegeven.
Valt te veel op en komt dus nooit binnenquote:Op donderdag 16 december 2010 23:21 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Dat denk jij, ik als fris en jong typ
Ja. Maar hij is nu op de buis. Aantader voor ieder linksmens met een beetje intellect.quote:
Ja die was het. Sommige afleveringen hadden zo een film kunnen worden/zijn.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:21 schreef Monolith het volgende:
Bedoel je met die laatste Primeval?
... smaak....twisten...quote:Dat vind ik echt geen hol aan.
Ja de schuine zeer knappe 'lelijkerd' die zeker wel sex-appeal heeftquote:Torchwood vond ik wel weer aardig en heeft natuurlijk Eve Myles.![]()
Mja, maar nee, dr who is exit sinds een jaar of 3 voor mij.quote:Karen Gillan is ook wel weer een leuke assistente van de doctor. De huidige doctor is dan wel weer een mindere imo.
Ik weid niet verder uit ivm met dat privacy-ding.. Sorryquote:Op donderdag 16 december 2010 23:23 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Member of parlement of Minister-President?
Ik kijk het later wel terug. Moet nu toegeven aan mijn gewoonte om het Oog te luisterenquote:Op donderdag 16 december 2010 23:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja. Maar hij is nu op de buis. Aantader voor ieder linksmens met een beetje intellect.
Toch vreemd dat ze dat dan niet echt vaak doen.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Klopt, wat de Nederlandse PO produceert is vrij matig. Ze weten wel aardig de juiste series aan te kopen, maar dat kunnen commerciële zenders net zo goed doen natuurlijk.
De laatste Torchwood serie was fenomenaal, Children of Earth, soms is Captain Jack iets te nadrukkelijk aanwezig maar verder was het grandioos, vooral Eve, Eve is cool, ik kom haar regelmatig in de pub tegenquote:Op donderdag 16 december 2010 23:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Bedoel je met die laatste Primeval? Dat vind ik echt geen hol aan. Torchwood vond ik wel weer aardig en heeft natuurlijk Eve Myles.![]()
Karen Gillan is ook wel weer een leuke assistente van de doctor. De huidige doctor is dan wel weer een mindere imo.
Ze hebben teveel troep. Teveel verschillende omroepen. Teveel presentatoren.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
De PO moet gewoon blijven, mét het aanbod dat ze nu hebben. PUNT.
quote:Op donderdag 16 december 2010 23:24 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Toch vreemd dat ze dat dan niet echt vaak doen.
Tssssssss.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik weid niet verder uit ivm met dat privacy-ding.. Sorry
Moet bekennen dat ik ook niet vol overgave luister.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kijk het later wel terug. Moet nu toegeven aan mijn gewoonte om het Oog te luisteren
Moet studeren. kijk het morgen terug tijdens mijn lunchquote:Op donderdag 16 december 2010 23:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja. Maar hij is nu op de buis. Aantader voor ieder linksmens met een beetje intellect.
Klopt ja, het werd wat minder, maar die afsluitende miniserie was echt briljant. Jack is natuurlijk het spin-off karakter uit Dr. Who, dus het is logsich dat die een prominente rol krijgt.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De laatste Torchwood serie was fenomenaal, Children of Earth, soms is Captain Jack iets te nadrukkelijk aanwezig maar verder was het grandioos, vooral Eve, Eve is cool, ik kom haar regelmatig in de pub tegen
Dat studeren van jou kennen wequote:Op donderdag 16 december 2010 23:25 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Moet studeren. kijk het morgen terug tijdens mijn lunch
Tsja, echte mannen zijn op dat moment aan het bikkelen voor hun centen.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:25 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Moet studeren. kijk het morgen terug tijdens mijn lunch
Je hebt gelijk, ik had gewoon mijn bek moeten houden.. Sorryquote:
Ik heb bepaalde connecties waaraan ik wel wat kan hebben op zo'n moment.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Valt te veel op en komt dus nooit binnen![]()
KV wellicht wel, is journalist.. Hoe zit dat KV??
Torchwood komt terug, btw, voor het geval je het niet wistquote:Op donderdag 16 december 2010 23:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Klopt ja, het werd wat minder, maar die afsluitende miniserie was echt briljant. Jack is natuurlijk het spin-off karakter uit Dr. Who, dus het is logsich dat die een prominente rol krijgt.
studenten niet. ik ben me dan intellectueel aan het ontwikkelen want dat is een belangrijk deel van mijn studiequote:Op donderdag 16 december 2010 23:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, echte mannen zijn op dat moment aan het bikkelen voor hun centen.
Inderdaad, want dit is wel héél interessant.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik had gewoon mijn bek moeten houden.. Sorry
Ik heb het wel eens gehoord. Was er niet kritiek op dat het door een Amerikaanse maatschappij / zender geproduceerd zou gaan worden?quote:Op donderdag 16 december 2010 23:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Torchwood komt terug, btw, voor het geval je het niet wist
Echte vrouwen zijn dan op weg naar hun 1e weekendje weg/"vakantie" in bijna 7 jaarquote:Op donderdag 16 december 2010 23:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, echte mannen zijn op dat moment aan het bikkelen voor hun centen.
Weten we ook weer wie er niet gezellig zijnquote:Esther Ouwehand ( Partij Voor De Dieren) (follow)
Vandaag, 23:19
Verder: ik ben niet zo van de Nieuwspoort mensen #grotefuifvoorkerstreces #ikbenerdusniet
Nog nooit in Nieuwspoort geweest. Al zal het daar ongetwijfeld erg gezellig zijn. Collega's van de NOS zijn bijvoorbeeld erg vriendelijke mensen. Dit in tegenstelling tot de opgefokte aandachtvragers van de SBS.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Valt te veel op en komt dus nooit binnen![]()
KV wellicht wel, is journalist.. Hoe zit dat KV??
Vergeet niet dubbelzijdig te printen.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:28 schreef Zolcon het volgende:
moment. nieuw papier in de printer rammen
Goede zaak. Al houdt mijn ontwikkeling nooit op.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:27 schreef Zolcon het volgende:
[..]
studenten niet. ik ben me dan intellectueel aan het ontwikkelen want dat is een belangrijk deel van mijn studie
Aye, er komen amerikanen bij om de doden te vervangen naar het schijnt maar de core van Jack en Gwen blijft en ook de schrijvers en regisseurs blijven.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens gehoord. Was er niet kritiek op dat het door een Amerikaanse maatschappij / zender geproduceerd zou gaan worden?
Ja, want HBO kan ik niet ontvangen hier. Dus dan maar downloaden.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:30 schreef GSbrder het volgende:
Stel je toch eens voor dat je kwaliteitsseries zoals Daziel en Pascoe, Silent Witness en Dexter niet langer Nederlands ondertiteld en met gratis reclameblok voor en na kunnen bekijken op Nederland drie maar aangewezen zijn op illustere en onbetrouwbare buitenlandse zenders zoals BBC of HBO.
Ah, is het dan eindelijk zo ver? Waar ga je heen?quote:Op donderdag 16 december 2010 23:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Echte vrouwen zijn dan op weg naar hun 1e weekendje weg/"vakantie" in bijna 7 jaar
Oh je bedoelt hoe ze er uitzien als je ze download en dan ook nog in HD? Nou, dat bevalt goed hoorquote:Op donderdag 16 december 2010 23:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Goede zaak. Al houdt mijn ontwikkeling nooit op.
Jij durftquote:Op donderdag 16 december 2010 23:30 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ja, want HBO kan ik niet ontvangen hier. Dus dan maar downloaden.
Dat zou een zegen zijn voor het Nederlandse volk.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:30 schreef GSbrder het volgende:
Stel je toch eens voor dat je kwaliteitsseries zoals Daziel en Pascoe, Silent Witness en Dexter niet langer Nederlands ondertiteld en met gratis reclameblok voor en na kunnen bekijken op Nederland drie maar aangewezen zijn op illustere en onbetrouwbare buitenlandse zenders zoals BBC of HBO.
Ik bedoel ben je lid c.q. kun je lid worden als je dat wilt?quote:Op donderdag 16 december 2010 23:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nog nooit in Nieuwspoort geweest. Al zal het daar ongetwijfeld erg gezellig zijn. Collega's van de NOS zijn bijvoorbeeld erg vriendelijke mensen. Dit in tegenstelling tot de opgefokte aandachtvragers van de SBS.
Duitslandquote:Op donderdag 16 december 2010 23:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ah, is het dan eindelijk zo ver? Waar ga je heen?
Schei toch uit, ze gaan niet achter individuele downloaders aan en al helemaal niet in NL. Ik download echt 95% van wat wij kijken en de overige 5% is rugby.quote:
Ik download alle series die ik wil zien die niet op de PO of BBC worden uitgezonden toch al. Liever geen reclame tussendoor dan ondertitelsquote:Op donderdag 16 december 2010 23:30 schreef GSbrder het volgende:
Dubbelzijdig en 2 op 1 paginaquote:Op donderdag 16 december 2010 23:29 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Vergeet niet dubbelzijdig te printen.
Geen idee. Kom niet zo vaak in de Randstad. Verder heb ik mij er nooit echt in verdiept. Het enige waar wij voor benaderd worden door onze collega's is het NK Wielrennen voor journalistenquote:Op donderdag 16 december 2010 23:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik bedoel ben je lid c.q. kun je lid worden als je dat wilt?
Ik dacht n;. van wél als je journalist was.. Of moet je dan (politiek) journalist van een landelijk dagblad of van een omroep zijn?
Winterberg?quote:
Iets zegt me dat jij daar niet aan mee doetquote:Op donderdag 16 december 2010 23:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geen idee. Kom niet zo vaak in de Randstad. Verder heb ik mij er nooit echt in verdiept. Het enige waar wij voor benaderd worden door onze collega's is het NK Wielrennen voor journalisten
Das schöne Ruhrgebied? Leer je dan wel een een beetje Duits, want je zei het niet te beheersen.quote:
Weet je wat voor mij de belangrijkste reden is om TV series te downloaden? Kijken hoe en wanneer we willen. Ik bewaar Dexter bijvoorbeeld tot de laatste aflevering geweest is en dan doen we gewoon een Dexter marathon, is fantastisch en geeft het zo veel meer continuiteit.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik download alle series die ik wil zien die niet op de PO of BBC worden uitgezonden toch al. Liever geen reclame tussendoor dan ondertitels
Vanavond is de VNO-NCW borrel. Je moet dus wel enige connecties hebben wil je daar binnen komen. Volgens Luyendijk worden daar de afspraken gemaaktquote:Op donderdag 16 december 2010 23:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geen idee. Kom niet zo vaak in de Randstad. Verder heb ik mij er nooit echt in verdiept. Het enige waar wij voor benaderd worden door onze collega's is het NK Wielrennen voor journalisten
Nee een of ander gehucht 60 km ten ZO van Monschauquote:
Klopt. Een van mn collega's overigens wel. Die was afgelopen jaar zelfs in de top vijf geeindigd.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Iets zegt me dat jij daar niet aan mee doet
Dat doe ik ook altijd, maar qua bezuiniging help dat niet. Ik ga er juist meer door printen.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:33 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Dubbelzijdig en 2 op 1 pagina![]()
Arme studenten weten waarop ze moeten bezuinigen
Hotel is afgehuurd en personeel is naar huis..quote:Op donderdag 16 december 2010 23:34 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Das schöne Ruhrgebied? Leer je dan wel een een beetje Duits, want je zei het niet te beheersen.
Oeh, de Bilderberg in het klein.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:35 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Vanavond is de VNO-NCW borrel. Je moet dus wel enige connecties hebben wil je daar binnen komen. Volgens Luyendijk worden daar de afspraken gemaakt
Psstttquote:Op donderdag 16 december 2010 23:36 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd, maar qua bezuiniging help dat niet. Ik ga er juist meer door printen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
En dat terwijl Duits zo'n eenvoudige taal is.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:34 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Das schöne Ruhrgebied? Leer je dan wel een een beetje Duits, want je zei het niet te beheersen.
Klopt.. maar toch had ik meteen feilloos door dat de TT niet kloptequote:Op donderdag 16 december 2010 23:34 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Sarcasme, vrind.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Schei toch uit, ze gaan niet achter individuele downloaders aan en al helemaal niet in NL. Ik download echt 95% van wat wij kijken en de overige 5% is rugby.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
quote:Op donderdag 16 december 2010 23:36 schreef Zolcon het volgende:
[..]
PsstttPhp2... TssssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Php doet mavo. Niet zo gek dat je dan nog thuis woont lijkt me zo.quote:
Ja, dat is ook tof, ik heb net Modern Family pas ontdekt en kijk nu gewoon af en toe een zooi afleveringen achter elkaar.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Weet je wat voor mij de belangrijkste reden is om TV series te downloaden? Kijken hoe en wanneer we willen. Ik bewaar Dexter bijvoorbeeld tot de laatste aflevering geweest is en dan doen we gewoon een Dexter marathon, is fantastisch en geeft het zo veel meer continuiteit.
En dan merk je dat het vol zit met typfoutenquote:Op donderdag 16 december 2010 23:38 schreef GSbrder het volgende:
Vandaag voor ¤ 25,- mijn paper uitgeprint.
quote:Op donderdag 16 december 2010 23:36 schreef Zolcon het volgende:
[..]
PsstttSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net als php, maar ook op school ga ik er meer door printen. Daar moet ik wel zelf betalen 7ct per kantje.
Op zaterdag 22 januari 2011 19:19 schreef voice-over het volgende:
Om het woord naargeestig te parafraseren: TomLievense schrijft naargeestige stukjes
Uiteraard. Recentelijk de serie V gedownload. Geweldige serie btw.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:38 schreef Zolcon het volgende:
Iedereen download toch wel eens series. Mochten ze binnen vallen. Ik heb een enorme kast vol met DVDs en series. Als ze die zien zijn ze wel tevreden
Waar?quote:Op donderdag 16 december 2010 23:39 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Php doet mavo. Niet zo gek dat je dan nog thuis woont lijkt me zo.
Ik wil wel verschrikkelijk graag op kamers trouwens.
Downloaden is niet illegaal in Nederlandquote:Op donderdag 16 december 2010 23:38 schreef Zolcon het volgende:
Iedereen download toch wel eens series. Mochten ze binnen vallen. Ik heb een enorme kast vol met DVDs en series. Als ze die zien zijn ze wel tevreden
Nee, maar dubbelzijdig geprint en dacht dat het Top-Top moest, uiteindelijk bleek het Top-Bottom te zijn. In tweevoud, uiteraard. Met apart bijlagenboekje, natuurlijk mijnheer de professor.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:39 schreef Zolcon het volgende:
[..]
En dan merk je dat het vol zit met typfouten
Teevenquote:Op donderdag 16 december 2010 23:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Downloaden is niet illegaal in Nederland
Amsterdamquote:
Fred Teeven......quote:Op donderdag 16 december 2010 23:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Downloaden is niet illegaal in Nederland
Senioren heh...quote:Op donderdag 16 december 2010 23:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, maar dubbelzijdig geprint en dacht dat het Top-Top moest, uiteindelijk bleek het Top-Bottom te zijn. In tweevoud, uiteraard. Met apart bijlagenboekje, natuurlijk mijnheer de professor.
Teeven liberaal noemenquote:Op donderdag 16 december 2010 23:42 schreef Zolcon het volgende:
Wel leuk dat we meteen duidelijk hebben wie echt onze vrijheden wil afpakken als rasliberaal
Serieus dat doe ik. Zal een foto posten.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:41 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Amsterdam
en ik ben nog zo idioot dat ik er eisen aan stel ook...
Even tussendoor:
Wie maakt er nou weer een samenvatting van 8 blaadjes die dubbelzijdig geprint zijn met 2 op 1 pagina. .....
een samenvatting van 32 pagina's is GEEN samenvatting. Ik herhaal GEEN samenvatting.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:44 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Serieus dat doe ik. Zal een foto posten.
De VVD durft zichzelf liberaal te noemenquote:Op donderdag 16 december 2010 23:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Teeven liberaal noemen.
Dan is Job Cohen zo ongeveer Stalin.
Maareh, geen idee om a la Feuten in het corrrps te gaan?
Misschien had je dan allang Hanna Verboom én een kamer.
3 blaadjes zijn GEEN samenvatting. Ik herhaal GEEN samenvatting. Daar kun je echt geen tentamen op leren.. Als dat tentamen tenminste een écht tentamen is en er ook wat geniepige: "heb je écht wel geleerd"-vragen in zitten..quote:Op donderdag 16 december 2010 23:46 schreef Zolcon het volgende:
[..]
een samenvatting van 32 pagina's is GEEN samenvatting. Ik herhaal GEEN samenvatting.
De nieuwe? ik vind die beter dan de originele zelfs.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:39 schreef KoosVogels het volgende:
Uiteraard. Recentelijk de serie V gedownload. Geweldige serie btw.
Deja-vuquote:Op donderdag 16 december 2010 23:49 schreef KoosVogels het volgende:
Thomas van der Dunk. Wat een geweldenaar
Moet je het wel eerst lezen.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:47 schreef Picchia het volgende:
Samenvattingen zijn voor mietjes. Echte mannen onthouden gewoon wat er gezegd en gelezen wordt.
32 is teveel voor een samenvatting, dat is gewoon een vernieuwde druk.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
3 blaadjes zijn GEEN samenvatting. Ik herhaal GEEN samenvatting. Daar kun je echt geen tentamen op leren.. Als dat tentamen tenminste een écht tentamen is en er ook wat geniepige: "heb je écht wel geleerd"-vragen in zitten..
De PvdA durft zich ook sociaal te noemen, dus wat dat betreftquote:Op donderdag 16 december 2010 23:47 schreef Zolcon het volgende:
[..]
De VVD durft zichzelf liberaal te noemen![]()
En het corps. kom op zeg. jezelf laten vernederen door een stel omhooggevallen drollen. dacht het niet. vast gezellig voor sommige mensen maar mij niet gezien. ik ga in januari pas actief naar een kamer zoeken. Als je actief zoekt dan vind je wel wat, zie ik overal om mij heen iig.
Vuurwerk= rechtse hobbyquote:Op donderdag 16 december 2010 23:49 schreef phpmystyle het volgende:
Zo, gewerkt vandaag en vuurwerk besteld.
precies daar wacht ik ook opquote:Op donderdag 16 december 2010 23:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De PvdA durft zich ook sociaal te noemen, dus wat dat betreft.
In januari zijn de kansen sowieso beter; een paar afhakers en weinig nieuwe instroom zorgt voor wat beweging op de kamermarkt.
En chinezenquote:Op donderdag 16 december 2010 23:50 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Vuurwerk= rechtse hobby
ook van marokkanen trouwens!
Had zijn column toen nog niet gelezen. Reageerde toen enkel vanwege het feit dat ik hem top vind.quote:
Dat wou ik net zeggen..quote:
Geen idee als vuurwerk nou wel of geen rechtse hobby is. Boeit me ook niet. Paar potten en een paar peilen om 00:00 is gewoon chill.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:50 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Vuurwerk= rechtse hobby
ook van marokkanen trouwens!
Fijn als ze Chinees Nieuwjaar 3 meter van je huis vieren.. NOTquote:
Pijlen zijn leukerquote:Op donderdag 16 december 2010 23:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Geen idee als vuurwerk nou wel of geen rechtse hobby is. Boeit me ook niet. Paar potten en een paar peilen om 00:00 is gewoon chill.
De schuimbekkende reacties op zijn columns in de HP zijn wel vermakelijk.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:49 schreef KoosVogels het volgende:
Thomas van der Dunk. Wat een geweldenaar
File-stuk al af?quote:Op donderdag 16 december 2010 23:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Geen idee als vuurwerk nou wel of geen rechtse hobby is. Boeit me ook niet. Paar potten en een paar peilen om 00:00 is gewoon chill.
Ik ben een linkse gierigaard. ik kijk mee met anderen. meestal ben ik toch veel te dronken om het te onthouden.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb juist de schurft aan vuurwerkquote:Op donderdag 16 december 2010 23:53 schreef phpmystyle het volgende:
Ik zie Remlof en KV er ook wel voor aan om een heel arsenaal aan vuurwerk te hebben
Moet je de VK-opiniesite eens zien..quote:Op donderdag 16 december 2010 23:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
De schuimbekkende reacties op zijn columns in de HP zijn wel vermakelijk.
Ik koop soms één pakje babypijltjes en wat sterretjes, that's it. Nooit meer dan 5 euro iig.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:53 schreef phpmystyle het volgende:
Ik zie Remlof en KV er ook wel voor aan om een heel arsenaal aan vuurwerk te hebben
Mwah, je steekt er een af en je hebt 10 sec een regenboog. Beetje duur. Maar jij woont ook dicht bij DE hequote:
Pijlen peilen.quote:
Nou ja "de schurft"? Ik kijk liever op veilige afstand..quote:Op donderdag 16 december 2010 23:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb juist de schurft aan vuurwerk
Op de site van de VK is het ook altijd droefheid troef. Je kunt het uiteraard betitelen als hilarisch, maar ik vind het vooral erg meelijwekkend.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
De schuimbekkende reacties op zijn columns in de HP zijn wel vermakelijk.
Dat valt me vies tegen van je.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb juist de schurft aan vuurwerk
Ja, ik heb regelmatig een WTF moment aldaar, het is daar nog tig keer erger als op Fok, alsof al die gebande idioten van hier nu op de VK site rondhangen.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Moet je de VK-opiniesite eens zien..
Internetreacties zijn sowieso niet serieus te nemen.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Moet je de VK-opiniesite eens zien..
Ik vind vuurwerk zonde van het geld, ik kijk wel wat de tokkies in mijn buurt afsteken van hun uitkering, daar heb ik tenslotte ook aan meebetaaldquote:Op donderdag 16 december 2010 23:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mwah, je steekt er een af en je hebt 10 sec een regenboog. Beetje duur. Maar jij woont ook dicht bij DE he
Je bent toch 40? En babypijltjes?quote:Op donderdag 16 december 2010 23:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik koop soms één pakje babypijltjes en wat sterretjes, that's it. Nooit meer dan 5 euro iig.
Ik heb ze voor 1 euro.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:56 schreef GSbrder het volgende:
Vuurwerk is in ieder geval uit solidariteit nooit goed te praten natuurlijk.
Al die chinezen die in de kruitdampen rotjes vouwen voor onze rotjongetjes
Een slof voor ¤ 2,90.. Hoe krijgen ze het alleen al met materiaalkosten voor elkaar.
Het meest komt uit NL de laatste jaren.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:56 schreef GSbrder het volgende:
Vuurwerk is in ieder geval uit solidariteit nooit goed te praten natuurlijk.
Al die chinezen die in de kruitdampen rotjes vouwen voor onze rotjongetjes
Een slof voor ¤ 2,90.. Hoe krijgen ze het alleen al met materiaalkosten voor elkaar.
Duitsland.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind vuurwerk zonde van het geld, ik kijk wel wat de tokkies in mijn buurt afsteken van hun uitkering, daar heb ik tenslotte ook aan meebetaald
En wat is DE?
Het is inderdaad dieptriest..quote:Op donderdag 16 december 2010 23:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, ik heb regelmatig een WTF moment aldaar, het is daar nog tig keer erger als op Fok, alsof al die gebande idioten van hier nu op de VK site rondhangen.
Hoezo? Vuurwerk is proletenspeelgoed.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat valt me vies tegen van je.
Nee, maar dan hoeft pas eind jan ingeleverd te worden.quote:
Ja, die kan je uit de hand afschieten, dat vind ik wel grappig. En sterretjes binnen, ook leuk.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je bent toch 40? En babypijltjes?Man kar gewoon naar Duitsland toe en je bent voor 100 eu klaar.
Dat is inderdaad één van de eerste dingen die je moet leren als je op internet gaat discussiëren.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Internetreacties zijn sowieso niet serieus te nemen.
De "internet-afkorting" van Duitsland... (www.abcdef.de etc)quote:Op donderdag 16 december 2010 23:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind vuurwerk zonde van het geld, ik kijk wel wat de tokkies in mijn buurt afsteken van hun uitkering, daar heb ik tenslotte ook aan meebetaald
En wat is DE?
Tot nu twijffelde ik of je een vrouw was.quote:
Jah duh, dat weet ik ook wel, maar ik heb nog nooit iemand Duitsland zien afkorten als DEquote:Op donderdag 16 december 2010 23:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De "internet-afkorting" van Duitsland... (www.abcdef.de etc)
Had van JOU toch wel meer verwacht
Wat is de VK site? url?quote:
haha top!quote:Op donderdag 16 december 2010 23:56 schreef TomLievense het volgende:
@ Zolcon.
[ afbeelding ]
Samenvatting van 4 blaadjes.
Is ook niet gebruikelijk. Voor koffie kan DE welquote:Op donderdag 16 december 2010 23:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Jah duh, dat weet ik ook wel, maar ik heb nog nooit iemand Duitsland zien afkorten als DE
Haha, altijd genieten met Thomasquote:Zijlstra en de zijnen keren zich tegen het automatische subsidie-infuus voor de kunstsector. Maar zij zwijgen tegelijk over dat veel prijziger subsidie-infuus: dat van de villabezitter. Henk en Ingrid, die als politieman of verpleegster al blij mogen zijn wanneer ze zich een driekamerflatje kunnen veroorloven, hebben daarentegen weinig aan de ongelimiteerde hypotheekrenteaftrek die door deze coalitie heilig is verklaard.
Die heiligverklaring is wel logisch. Anders kan Rijkman Groenink van zijn dertig miljoen niet rondkomen, Ferry Hoogendijk zijn schilderijtjes niet meer betalen, en Ton Elias evenmin zijn postzegels.
Dank.quote:
De enige zelfs, vrees ik.quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:00 schreef phpmystyle het volgende:
Ben ik hier de enigste die fatsoenlijk vuurwerk haalt?
Remlof laat hem.quote:
En dan klikken op "Opinie"quote:
Enige/enigste, ik heb het laatst opgezocht maar ik kwam er niet uit wanneer je de een wel of niet moet gebruikenquote:
Of verstandig met geldquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Enige/enigste, ik heb het laatst opgezocht maar ik kwam er niet uit wanneer je de een wel of niet moet gebruiken![]()
Anyway, als je kijkt naar de gemiddelde KLB'er dan zul je gauw zien dat daar wel veel meer lui zijn die vuurwerk afsteken. Pol is wat dat betreft een beetje elitair.
autoupdate maakt geen nieuwe pagina's totdat je refreshedquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
Geen idee wat ik heb gedaan, maar ik heb hier ineens geen blz meer, maar een eindelos lange rij posts
Heb ik ook vaak met m'n MOB waardoor die telkens vastlooptquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
Geen idee wat ik heb gedaan, maar ik heb hier ineens geen blz meer, maar een eindelos lange rij posts
Dat zeg ik: proletenspeelgoed. Overigens is 'enigste' nooit correctquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Enige/enigste, ik heb het laatst opgezocht maar ik kwam er niet uit wanneer je de een wel of niet moet gebruiken![]()
Anyway, als je kijkt naar de gemiddelde KLB'er dan zul je gauw zien dat daar wel veel meer lui zijn die vuurwerk afsteken. Pol is wat dat betreft een beetje elitair.
Enigste is volgens mij geen NL..quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het is prima Nederlands. Het betekent alleen wat anders.quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Enigste is volgens mij geen NL..
Zal binnenkort wel in het woordenboek worden opgenomen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Enigste is volgens mij geen NL..
Vertel.quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is prima Nederlands. Het betekent alleen wat anders.
Enigste gebruik je alleen om aan te geven dat iets het meest enig is. En dan enig in de betekenis van prachtig, heerlijk. Enige is dat/hij/zij die alleen staat ergens in.quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als je 18 bent dan kan dat nog bestquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat zeg ik: proletenspeelgoed. Overigens is 'enigste' nooit correct
Haha, ninja edit.quote:
quote:
Net als "hun hebben gelijk" ipv "het is hun hond"... Of "hij bloeit" ipv "hij bloedt" etc..quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:04 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Zal binnenkort wel in het woordenboek worden opgenomen.
quote:
ik vind jou de enigste van iedereen in dit topicquote:
Trusten zuiderlingquote:
Je blijft toch ook een trollquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:06 schreef fokthesystem het volgende:
Aardig wel dat VK > opinie > reacties !Jammer dat er van die figuren de 'columns' schrijven, wat een smal blikveld hebben de meeste zeg !!
Vind die reacties toch vele malen kortzichtiger, eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:06 schreef fokthesystem het volgende:
Aardig wel dat VK > opinie > reacties !Jammer dat er van die figuren de 'columns' schrijven, wat een smal blikveld hebben de meeste zeg !!
Ow ja dat kan ook, al vind ik dat ook al heel krom klinken. Je kan beter zeggen "ik ben het enige kind van mijn ouders".quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:05 schreef phpmystyle het volgende:
Ik heb het even opgezocht. Je kan ''enigst'' gebruiken voor ''ik ben enigst kind''. Maar in de regel wordt dat woord niet vaak gebruikt, weer wat geleerd.
dan ben je de enigequote:Op vrijdag 17 december 2010 00:06 schreef Zolcon het volgende:
ik vind jou de enigste van iedereen in dit topic
quote:
Nee zelfs dan is het verkeerd taalgebruikquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als je 18 bent dan kan dat nog best
Ik ben enig kind.. Of ik ben het enige kind dat mijn ouders gekregen hebben oid. Wat overigens heel iets anders betekent dan ik ben een "enig" kind.quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:05 schreef phpmystyle het volgende:
Ik heb het even opgezocht. Je kan ''enigst'' gebruiken voor ''ik ben enigst kind''. Maar in de regel wordt dat woord niet vaak gebruikt, weer wat geleerd.
Beetje omslachtig. pvda stijlquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja dat kan ook, al vind ik dat ook al heel krom klinken. Je kan beter zeggen "ik ben het enige kind van mijn ouders".
Schrijf zelf een column, stuur die naar de volkskrant en als ze hem plaatsen moet je hem hier ook posten.quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:06 schreef fokthesystem het volgende:
Trusten, mensen van boven de rivieren.quote:
Als bijvoegelijk naamwoord in de zijn van "enig zijn" ("leuk"zijn) zou het wellicht idd kunnen.. Daar heb je een punt..quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:06 schreef Zolcon het volgende:
[..]
ik vind jou de enigste van iedereen in dit topic
Denk dat de eindredacteur dan een zenuwinzinking krijgtquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:08 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Schrijf zelf een column, stuur die naar de volkskrant en als ze hem plaatsen moet je hem hier ook posten.
Hebben we rivieren in Nederland? Oh wacht vanuit het vliegtuig zie ik die weleens!quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:09 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Trusten, mensen van boven de rivieren.
Ik hoorde ook zoiets van dat het laatste decennia alleen maar bezuinigen zijn doorgevoerd mbt onderwijs. En dat we van de internationale top 3 gezakt zijn naar het huidige niveau.quote:
Ik weet het niet zeker, en hoe dat te zoeken, maar ik denk dat er ook 1 op fok geplaatst is , van mij dus, ooit.quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:08 schreef ethiraseth het volgende:
Schrijf zelf een column, stuur die naar de volkskrant en als ze hem plaatsen moet je hem hier ook posten.
Dat is te laat. Nu lig ik al in bed.quote:
Dat kan ik mij niet voorstellen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:10 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, en hoe dat te zoeken, maar ik denk dat er ook 1 op fok geplaatst is , van mij dus, ooit.
Allicht, vergeet ook niet dat het altijd moeilijk is een voortrekkersrol te handhaven, zeker niet als klein land en zeker niet met economieen als de Chinese waar we nooit tegenop kunnen concurreren.quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:09 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik hoorde ook zoiets van dat het laatste decennia alleen maar bezuinigen zijn doorgevoerd mbt onderwijs. En dat we van de top 3 gezakt zijn naar het huidige niveau.
(geen zin om het te controleren op juistheid, maar er zal wel een kern van waarheid in zitten)
Weltrusten geachte FA.quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:10 schreef remlof het volgende:
Ik ben ook weg, mijn wekker gaat ook om 6:45
Die van mij gaat om 6:30 dus ik taai ook maar weer eens af.quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:10 schreef remlof het volgende:
Truste Remlof!quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:10 schreef remlof het volgende:
We hoeven ook niet met de gehele VS, heel Duitsland en heel Japan e.d. te concurreren. Als we maar op het niveau zitten of het beter doen dan vergelijkbare regio's in die landen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Allicht, vergeet ook niet dat het altijd moeilijk is een voortrekkersrol te handhaven, zeker niet als klein land en zeker niet met economieen als de Chinese waar we nooit tegenop kunnen concurreren.
Dit kabinet is er simpelweg niet voor "Nederland Kennisland" maar voor "Nederland Distributieland".
Paradepaardje is 130 op de snelweg, nuff said.
Dat soort fouten maak ik ook weer niet hoor.quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
Of mensen die "wilt"schrijven al het "wil"is (sterk ww he): Hij "wilt" gaan skaten... Nee mensen, "hij wil gaan skaten"...
Erger me daar echt dood aan..
Aanvalletje hoogmoedswaanzin??quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:15 schreef phpmystyle het volgende:
Vanaf nu ga ik zolcon straal negeren, Ik ben dat commentaar van die gast meer dan zat. Ik kan er prima tegen als ik verbeterd wordt, daar leer ik alleen maar van. Maar ik laat me niet door die wijsneus de grond in stampen.
Moet je weer huilen? je bent zo gevoelig. eigenlijk is het wel schattigquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:15 schreef phpmystyle het volgende:
Vanaf nu ga ik zolcon straal negeren, Ik ben dat commentaar van die gast meer dan zat. Ik kan er prima tegen als ik verbeterd wordt, daar leer ik alleen maar van. Maar ik laat me niet door die wijsneus de grond in stampen.
Ik ookquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:14 schreef Zolcon het volgende:
Heb een flinke baard staan merk ik ineens...
Doel je hieropquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:15 schreef phpmystyle het volgende:
quote:Op donderdag 16 december 2010 23:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, en ik nuanceerde dat door erbij te zeggen dat ik mij er zelf ook wel eens schuldig aan maak.
[..]
Klopt, maar je weet dat dit een snelheidsfout isTenminste.
??quote:Marokkanen maken dezelfde fout vaak. Dan zijn ze dus ook snel. Dus dan zou je kunnen aannemen dat ze druk bezig zijn
Hoe kunnen wij op het niveau zitten van de Boston region of de Kyoto valley als onbeduidend, raarpratend en zuinig Randstad-landje?quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:15 schreef Picchia het volgende:
[..]
We hoeven ook niet met de gehele VS, heel Duitsland en heel Japan e.d. te concurreren. Als we maar op het niveau zitten of het beter doen dan vergelijkbare regio's in die landen.
Nee hoor. Maar die jonge zoekt telkens een gaatje om op mij de aanval te openen. Vanaf nu ga ik dat pareren.quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Aanvalletje hoogmoedswaanzin??
Nu zit ik met een dilemma. Afscheren of kijken hoe het er na mijn laatste tentamen (volgende week vrijdag) bij staatquote:
Pareren door te negeren?quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar die jonge zoekt telkens een gaatje om op mij de aanval te openen. Vanaf nu ga ik dat pareren.
Ik zeg het niet graag, en ik mag je ook best, maar dit gaat bijna lijken opquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar die jonge zoekt telkens een gaatje om op mij de aanval te openen. Vanaf nu ga ik dat pareren.
Jij weet donders goed wat ik bedoel. Ze zeggen wel eens ''wie een hond wil slaan kan altijd een stok vinden'', nou dat lijkt mij prima van toepassing op jou. Natuurlijk maak ik vorm spel en taalfouten. Wie niet?quote:
Man man man... wat ben jij lichtgevoelig zeg. Vind het wel leuk dat je mij aanviel op spelfouten en dan verder zelf heel veel maakt. Een beetje stoken mag ook wel toch?quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij weet donders goed wat ik bedoel. Ze zeggen wel eens ''wie een hond wil slaan kan altijd een stok vinden'', nou dat lijkt mij prima van toepassing op jou. Natuurlijk maak ik vorm spel en taalfouten. Wie niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |