Ik kijk het later wel terug. Moet nu toegeven aan mijn gewoonte om het Oog te luisterenquote:Op donderdag 16 december 2010 23:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja. Maar hij is nu op de buis. Aantader voor ieder linksmens met een beetje intellect.
Toch vreemd dat ze dat dan niet echt vaak doen.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Klopt, wat de Nederlandse PO produceert is vrij matig. Ze weten wel aardig de juiste series aan te kopen, maar dat kunnen commerciële zenders net zo goed doen natuurlijk.
De laatste Torchwood serie was fenomenaal, Children of Earth, soms is Captain Jack iets te nadrukkelijk aanwezig maar verder was het grandioos, vooral Eve, Eve is cool, ik kom haar regelmatig in de pub tegenquote:Op donderdag 16 december 2010 23:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Bedoel je met die laatste Primeval? Dat vind ik echt geen hol aan. Torchwood vond ik wel weer aardig en heeft natuurlijk Eve Myles.![]()
Karen Gillan is ook wel weer een leuke assistente van de doctor. De huidige doctor is dan wel weer een mindere imo.
Ze hebben teveel troep. Teveel verschillende omroepen. Teveel presentatoren.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
De PO moet gewoon blijven, mét het aanbod dat ze nu hebben. PUNT.
quote:Op donderdag 16 december 2010 23:24 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Toch vreemd dat ze dat dan niet echt vaak doen.
Tssssssss.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik weid niet verder uit ivm met dat privacy-ding.. Sorry
Moet bekennen dat ik ook niet vol overgave luister.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kijk het later wel terug. Moet nu toegeven aan mijn gewoonte om het Oog te luisteren
Moet studeren. kijk het morgen terug tijdens mijn lunchquote:Op donderdag 16 december 2010 23:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja. Maar hij is nu op de buis. Aantader voor ieder linksmens met een beetje intellect.
Klopt ja, het werd wat minder, maar die afsluitende miniserie was echt briljant. Jack is natuurlijk het spin-off karakter uit Dr. Who, dus het is logsich dat die een prominente rol krijgt.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De laatste Torchwood serie was fenomenaal, Children of Earth, soms is Captain Jack iets te nadrukkelijk aanwezig maar verder was het grandioos, vooral Eve, Eve is cool, ik kom haar regelmatig in de pub tegen
Dat studeren van jou kennen wequote:Op donderdag 16 december 2010 23:25 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Moet studeren. kijk het morgen terug tijdens mijn lunch
Tsja, echte mannen zijn op dat moment aan het bikkelen voor hun centen.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:25 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Moet studeren. kijk het morgen terug tijdens mijn lunch
Je hebt gelijk, ik had gewoon mijn bek moeten houden.. Sorryquote:
Ik heb bepaalde connecties waaraan ik wel wat kan hebben op zo'n moment.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Valt te veel op en komt dus nooit binnen![]()
KV wellicht wel, is journalist.. Hoe zit dat KV??
Torchwood komt terug, btw, voor het geval je het niet wistquote:Op donderdag 16 december 2010 23:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Klopt ja, het werd wat minder, maar die afsluitende miniserie was echt briljant. Jack is natuurlijk het spin-off karakter uit Dr. Who, dus het is logsich dat die een prominente rol krijgt.
studenten niet. ik ben me dan intellectueel aan het ontwikkelen want dat is een belangrijk deel van mijn studiequote:Op donderdag 16 december 2010 23:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, echte mannen zijn op dat moment aan het bikkelen voor hun centen.
Inderdaad, want dit is wel héél interessant.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik had gewoon mijn bek moeten houden.. Sorry
Ik heb het wel eens gehoord. Was er niet kritiek op dat het door een Amerikaanse maatschappij / zender geproduceerd zou gaan worden?quote:Op donderdag 16 december 2010 23:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Torchwood komt terug, btw, voor het geval je het niet wist
Echte vrouwen zijn dan op weg naar hun 1e weekendje weg/"vakantie" in bijna 7 jaarquote:Op donderdag 16 december 2010 23:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, echte mannen zijn op dat moment aan het bikkelen voor hun centen.
Weten we ook weer wie er niet gezellig zijnquote:Esther Ouwehand ( Partij Voor De Dieren) (follow)
Vandaag, 23:19
Verder: ik ben niet zo van de Nieuwspoort mensen #grotefuifvoorkerstreces #ikbenerdusniet
Nog nooit in Nieuwspoort geweest. Al zal het daar ongetwijfeld erg gezellig zijn. Collega's van de NOS zijn bijvoorbeeld erg vriendelijke mensen. Dit in tegenstelling tot de opgefokte aandachtvragers van de SBS.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Valt te veel op en komt dus nooit binnen![]()
KV wellicht wel, is journalist.. Hoe zit dat KV??
Vergeet niet dubbelzijdig te printen.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:28 schreef Zolcon het volgende:
moment. nieuw papier in de printer rammen
Goede zaak. Al houdt mijn ontwikkeling nooit op.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:27 schreef Zolcon het volgende:
[..]
studenten niet. ik ben me dan intellectueel aan het ontwikkelen want dat is een belangrijk deel van mijn studie
Aye, er komen amerikanen bij om de doden te vervangen naar het schijnt maar de core van Jack en Gwen blijft en ook de schrijvers en regisseurs blijven.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens gehoord. Was er niet kritiek op dat het door een Amerikaanse maatschappij / zender geproduceerd zou gaan worden?
Ja, want HBO kan ik niet ontvangen hier. Dus dan maar downloaden.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:30 schreef GSbrder het volgende:
Stel je toch eens voor dat je kwaliteitsseries zoals Daziel en Pascoe, Silent Witness en Dexter niet langer Nederlands ondertiteld en met gratis reclameblok voor en na kunnen bekijken op Nederland drie maar aangewezen zijn op illustere en onbetrouwbare buitenlandse zenders zoals BBC of HBO.
Ah, is het dan eindelijk zo ver? Waar ga je heen?quote:Op donderdag 16 december 2010 23:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Echte vrouwen zijn dan op weg naar hun 1e weekendje weg/"vakantie" in bijna 7 jaar
Oh je bedoelt hoe ze er uitzien als je ze download en dan ook nog in HD? Nou, dat bevalt goed hoorquote:Op donderdag 16 december 2010 23:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Goede zaak. Al houdt mijn ontwikkeling nooit op.
Jij durftquote:Op donderdag 16 december 2010 23:30 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ja, want HBO kan ik niet ontvangen hier. Dus dan maar downloaden.
Dat zou een zegen zijn voor het Nederlandse volk.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:30 schreef GSbrder het volgende:
Stel je toch eens voor dat je kwaliteitsseries zoals Daziel en Pascoe, Silent Witness en Dexter niet langer Nederlands ondertiteld en met gratis reclameblok voor en na kunnen bekijken op Nederland drie maar aangewezen zijn op illustere en onbetrouwbare buitenlandse zenders zoals BBC of HBO.
Ik bedoel ben je lid c.q. kun je lid worden als je dat wilt?quote:Op donderdag 16 december 2010 23:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nog nooit in Nieuwspoort geweest. Al zal het daar ongetwijfeld erg gezellig zijn. Collega's van de NOS zijn bijvoorbeeld erg vriendelijke mensen. Dit in tegenstelling tot de opgefokte aandachtvragers van de SBS.
Duitslandquote:Op donderdag 16 december 2010 23:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ah, is het dan eindelijk zo ver? Waar ga je heen?
Schei toch uit, ze gaan niet achter individuele downloaders aan en al helemaal niet in NL. Ik download echt 95% van wat wij kijken en de overige 5% is rugby.quote:
Ik download alle series die ik wil zien die niet op de PO of BBC worden uitgezonden toch al. Liever geen reclame tussendoor dan ondertitelsquote:Op donderdag 16 december 2010 23:30 schreef GSbrder het volgende:
Dubbelzijdig en 2 op 1 paginaquote:Op donderdag 16 december 2010 23:29 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Vergeet niet dubbelzijdig te printen.
Geen idee. Kom niet zo vaak in de Randstad. Verder heb ik mij er nooit echt in verdiept. Het enige waar wij voor benaderd worden door onze collega's is het NK Wielrennen voor journalistenquote:Op donderdag 16 december 2010 23:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik bedoel ben je lid c.q. kun je lid worden als je dat wilt?
Ik dacht n;. van wél als je journalist was.. Of moet je dan (politiek) journalist van een landelijk dagblad of van een omroep zijn?
Winterberg?quote:
Iets zegt me dat jij daar niet aan mee doetquote:Op donderdag 16 december 2010 23:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geen idee. Kom niet zo vaak in de Randstad. Verder heb ik mij er nooit echt in verdiept. Het enige waar wij voor benaderd worden door onze collega's is het NK Wielrennen voor journalisten
Das schöne Ruhrgebied? Leer je dan wel een een beetje Duits, want je zei het niet te beheersen.quote:
Weet je wat voor mij de belangrijkste reden is om TV series te downloaden? Kijken hoe en wanneer we willen. Ik bewaar Dexter bijvoorbeeld tot de laatste aflevering geweest is en dan doen we gewoon een Dexter marathon, is fantastisch en geeft het zo veel meer continuiteit.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik download alle series die ik wil zien die niet op de PO of BBC worden uitgezonden toch al. Liever geen reclame tussendoor dan ondertitels
Vanavond is de VNO-NCW borrel. Je moet dus wel enige connecties hebben wil je daar binnen komen. Volgens Luyendijk worden daar de afspraken gemaaktquote:Op donderdag 16 december 2010 23:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geen idee. Kom niet zo vaak in de Randstad. Verder heb ik mij er nooit echt in verdiept. Het enige waar wij voor benaderd worden door onze collega's is het NK Wielrennen voor journalisten
Nee een of ander gehucht 60 km ten ZO van Monschauquote:
Klopt. Een van mn collega's overigens wel. Die was afgelopen jaar zelfs in de top vijf geeindigd.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Iets zegt me dat jij daar niet aan mee doet
Dat doe ik ook altijd, maar qua bezuiniging help dat niet. Ik ga er juist meer door printen.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:33 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Dubbelzijdig en 2 op 1 pagina![]()
Arme studenten weten waarop ze moeten bezuinigen
Hotel is afgehuurd en personeel is naar huis..quote:Op donderdag 16 december 2010 23:34 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Das schöne Ruhrgebied? Leer je dan wel een een beetje Duits, want je zei het niet te beheersen.
Oeh, de Bilderberg in het klein.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:35 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Vanavond is de VNO-NCW borrel. Je moet dus wel enige connecties hebben wil je daar binnen komen. Volgens Luyendijk worden daar de afspraken gemaakt
Psstttquote:Op donderdag 16 december 2010 23:36 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd, maar qua bezuiniging help dat niet. Ik ga er juist meer door printen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
En dat terwijl Duits zo'n eenvoudige taal is.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:34 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Das schöne Ruhrgebied? Leer je dan wel een een beetje Duits, want je zei het niet te beheersen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |