Soms ben je iets té openhartig, beste betyar.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:57 schreef betyar het volgende:
Ik ga naar bed seks hebben met mijn vrouw.![]()
volgen mij een taalfoutjequote:Op donderdag 16 december 2010 23:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ben niet zo best in Duits: waarom "vielen"?? Is spass meervoud?? Of is het weer zo'n naamval-ding?
niet zeuren ik typ met 1 handquote:Op donderdag 16 december 2010 23:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ben niet zo best in Duits: waarom "vielen"?? Is spass meervoud?? Of is het weer zo'n naamval-ding?
Jij spreekt wel Duits? Is het dan toch viel?quote:
quote:
Ik heb 1 jaar duits gehad en mijn vrouw bevestigt net dat het viel is.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij spreekt wel Duits? Is het dat toch viel?
Voor mij bedoel ik (tenzij solo)..quote:Op donderdag 16 december 2010 23:02 schreef betyar het volgende:
[..]
Jawel hoor. Wat vind je trouwens van mij nieuwe UI?
Yep, "Viel Spaß" hoort het te zijn.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij spreekt wel Duits? Is het dat toch viel?
Denk aan de rest van ons.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:03 schreef GSbrder het volgende:
Als je toch zo openhartig bent; al plannen hoe je d'r gaat doen, betyar?
gewoon onder de lakens boven is het koud.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:03 schreef GSbrder het volgende:
Als je toch zo openhartig bent; al plannen hoe je d'r gaat doen, betyar?
Dank!quote:Op donderdag 16 december 2010 23:03 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik heb 1 jaar duits gehad en mijn vrouw bevestigt net dat het viel is.
Danke!quote:Op donderdag 16 december 2010 23:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Yep, "Viel Spaß" hoort het te zijn.
Leuke serie.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:05 schreef Monolith het volgende:
Boardwalk empire maar eens even aan het downloaden. Ik houd niet van wachten op nieuwe uitzendingen.
Tip: bad of douche met dit weerquote:Op donderdag 16 december 2010 23:04 schreef betyar het volgende:
[..]
gewoon onder de lakens boven is het koud.
ga je gangquote:Op donderdag 16 december 2010 23:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Yep, "Viel Spaß" hoort het te zijn.
Of een Nevit ketel.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tip: bad of douche met dit weer
Laatst de eerste aflevering op ned 3 gezien, was wel leuk inderdaad.quote:
Ga eens van Fok! af. Misschien helpt dat als je je vrouw wil plezierenquote:Op donderdag 16 december 2010 23:07 schreef betyar het volgende:
Mijn vrouw wil liever morgen vroeg viel spass hebben
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ik ga voor nu........
nog 3 slokkenquote:Op donderdag 16 december 2010 23:08 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ga eens van Fok! af. Misschien helpt dat als je je vrouw wil plezieren
Leuk dat we dat weten.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:07 schreef betyar het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan is Fok! zeker wel uber uber??quote:Op donderdag 16 december 2010 23:08 schreef Monidique het volgende:
Goed, niet gelukt, kwart over tien. Toont maar hoe ueber Civ is.
En dat laat jij toequote:Op donderdag 16 december 2010 23:07 schreef betyar het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Compromis, 4 uur AM ....quote:Op donderdag 16 december 2010 23:07 schreef betyar het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
3 slokken fok of 3 s(l)okken van je vrouw?quote:
Zou ik ook zeggen als ik jou was...quote:Op donderdag 16 december 2010 23:09 schreef Zolcon het volgende:
Ik was met 1 hand de TT aan het typen omdat ik aan de telefoon was. En ik ben niet zo goed in multi-tasken. Duits is ook niet mijn beste taal, hoewel ik het wel kan lezen en verstaan.
Mehrsi Boekoep!quote:
Ik zeg het ook ja.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als ik jou was...
Fok doe je tussen de beurten door. Civ neemt dus meer tijd in, en is dus beter.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan is Fok! zeker wel uber uber??
quote:
quote:
De zoveelste commercieel gemaakte serie die met onze belastingcenten wordt gekocht.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Laatst de eerste aflevering op ned 3 gezien, was wel leuk inderdaad.
wat deed je andere hand?quote:Op donderdag 16 december 2010 23:09 schreef Zolcon het volgende:
Ik was met 1 hand de TT aan het typen omdat ik aan de telefoon was. En ik ben niet zo goed in multi-tasken. Duits is ook niet mijn beste taal, hoewel ik het wel kan lezen en verstaan.
kwak op dr buik het volgende: POL SC !!quote:
Lees: aan de telefoonquote:
Bij mij niet...quote:Op donderdag 16 december 2010 23:10 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Fok doe je tussen de beurten door. Civ neemt dus meer tijd in, en is dus beter.
Allees SC is al wel voldoende.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:10 schreef Zolcon het volgende:
[..]
kwak op dr buik het volgende: POL SC !!
"Mocht het lukken. Fotos hier plaatsen hoeft niet
oh op die manier. Ik dacht dat je met 1 hand de TT aan het typen was op je telefoon.quote:
Wat is- of waar staat civ voor ?quote:Op donderdag 16 december 2010 23:08 schreef Monidique het volgende:
Goed, niet gelukt, kwart over tien. Toont maar hoe ueber Civ is.
Ligt eraan hoeveel zaad onze goede vriend kan produceren. Wetenschappelijk kan je er ook anders naar kijken. Dan zou je je moeten richten op de zuigkracht van zijn vrouw.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:12 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Allees SC is al wel voldoende.
Ik ben ook niet zo'n voorstander van een PO die dit soort zaken uitzendt.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De zoveelste commercieel gemaakte serie die met onze belastingcenten wordt gekocht.
ik heb een gare nokia waar ik alleen mee kan bellen en smsenquote:Op donderdag 16 december 2010 23:12 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
oh op die manier. Ik dacht dat je met 1 hand de TT aan het typen was op je telefoon.
Civilization.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:12 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Wat is- of waar staat civ voor ?
Eens. Jammer dat die PO nog zoveel macht heeft. Gewoon herindelen. Omroepen eruit. Amusement eruit.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo'n voorstander van een PO die dit soort zaken uitzendt.
Bah, dus je moet ook nog nadenken..quote:
beschaving, iets dat menigeen op dit forum mist.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:12 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Wat is- of waar staat civ voor ?
Oh ja dat, staat me wel wat van bij, net als settlers. Maar gamen en SC...? dat zou niks voor mij zijn.quote:
Het is echt een tof spelletje. alleen het duurt zo verdomd lang en ik snap het niet helemaal.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bah, dus je moet ook nog nadenken..![]()
Door whiskersquote:Op donderdag 16 december 2010 23:15 schreef ethiraseth het volgende:
Waarom krijg ik reclames voor chat&datesites voor volslanke mensen bij dit topic?
Nu ligt de macht tenminste nog verdeeld over verschillende omroepen, als je die afschaft komt het bij veel minder mensen te liggen.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:14 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Eens. Jammer dat die PO nog zoveel macht heeft. Gewoon herindelen. Omroepen eruit. Amusement eruit.
Natuurlijk is het viel Spass.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij spreekt wel Duits? Is het dan toch viel?
Há grote intellectuele vrind!quote:Op donderdag 16 december 2010 23:16 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Natuurlijk is het viel Spass.
Aan de andere kant hebben we wel weer series als Dr. Who te danken aan een PO.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:14 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Eens. Jammer dat die PO nog zoveel macht heeft. Gewoon herindelen. Omroepen eruit. Amusement eruit.
Kost teveel geld. Simpel.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Aan de andere kant hebben we wel weer series als Dr. Who te danken aan een PO.
Heb ik dus taalgevoel zonder de taal te beheersen.. Mooi toch??quote:Op donderdag 16 december 2010 23:16 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Natuurlijk is het viel Spass.
quote:Ahmed Marcouch ( PVDA) (follow)
Vandaag, 22:37
Werd tijd! RT "@danielvanderree: Gemeenteraad stemt in met veiligheidsfonds van 2 ton voor beveiliging Joodse instellingen."
Is de moeite waard, ik heb het van het weekeinde gekeken (ook gedownload ja).quote:Op donderdag 16 december 2010 23:05 schreef Monolith het volgende:
Boardwalk empire maar eens even aan het downloaden. Ik houd niet van wachten op nieuwe uitzendingen.
Tsja, het is niet ons belastinggeld hè?quote:
De ouderen waren wel beter vind ik, nu is het allemaal schreeuwen en rennen.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:17 schreef Monolith het volgende:
BBC ja, de NL PO heeft de wereld nog maar zelden iets noemenswaardigs gegeven.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik stopte bij nr. 3 want de serie/karakters werd heel voorspelbaar en de types deden steeds hetzelfde.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:05 schreef Monolith het volgende:
Tja, dat vind ik ook. Ik kijk eigenlijk alleen PO, ik zou het heel erg vinden als het beperkt wordt.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tsja, het is niet ons belastinggeld hè?
Dat niet maar:quote:Op donderdag 16 december 2010 23:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tsja, het is niet ons belastinggeld hè?
Zullen we kijken of we binnen kunnen komen, kan wel een feestje gebruiken.quote:Keesvee: En nu...naar Nieuwspoort! #D66 komt eraan. Wie volgt? #durftedansen
Ben je wel raszuiver, of heb je stiekem een paar Duitsers in je stamboom zitten?quote:Op donderdag 16 december 2010 23:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb ik dus taalgevoel zonder de taal te beheersen.. Mooi toch??
Hmmm...dan had je toch even moeten doorzetten, het wordt beter en de karakters steeds interessanter.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:20 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ik stopte bij nr. 3 want de serie/karakters werd heel voorspelbaar en de types deden steeds hetzelfde.
Inderdaad....quote:Op donderdag 16 december 2010 23:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
De PO moet gewoon blijven, mét het aanbod dat ze nu hebben. PUNT.
Hoeveel minuten per dag ben jij een troll?quote:Op donderdag 16 december 2010 23:20 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ben je wel raszuiver, of heb je stiekem een paar Duitsers in je stamboom zitten?
Geen enkele kansquote:Op donderdag 16 december 2010 23:20 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Dat niet maar:
-Boer zoekt vrouw
-Op zoek naar joseph/marie poppins/ bla bla bla
-Memories
-spoorloos
-Andries Knevel![]()
Wel
[..]
Zullen we kijken of we binnen kunnen komen, kan wel een feestje gebruiken.
Necrofielquote:
Ik wel trouwens. Ben een-zoveelste Duits.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:20 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ben je wel raszuiver, of heb je stiekem een paar Duitsers in je stamboom zitten?
Dat denk jij, ik als fris en jong typquote:
Bedoel je met die laatste Primeval? Dat vind ik echt geen hol aan. Torchwood vond ik wel weer aardig en heeft natuurlijk Eve Myles.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:19 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
De ouderen waren wel beter vind ik, nu is het allemaal schreeuwen en rennen.
Wel heel goed vind ik misfits en bijv. torchwood en die serie met die protal naar het verleden en toekomst met allerlei creepy dieren in het nu.
Is overleden toch? Ofquote:
Die heb jij waarschijnlijk ook hoor. En anders wel Fransen.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:20 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Geen idee, iig wel een mp..quote:Op donderdag 16 december 2010 23:20 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Haha!quote:baspaternotte RT @RGjournalist: @baspaternotte overigens, in Nieuwspoort liet ik ook altijd 40jr oude wiskeys op NOS-tab runnen
Member of parlement of Minister-President?quote:Op donderdag 16 december 2010 23:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen idee, iig wel een mp..
Klopt, wat de Nederlandse PO produceert is vrij matig. Ze weten wel aardig de juiste series aan te kopen, maar dat kunnen commerciële zenders net zo goed doen natuurlijk.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:19 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
BBC ja, de NL PO heeft de wereld nog maar zelden iets noemenswaardigs gegeven.
Valt te veel op en komt dus nooit binnenquote:Op donderdag 16 december 2010 23:21 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Dat denk jij, ik als fris en jong typ
Ja. Maar hij is nu op de buis. Aantader voor ieder linksmens met een beetje intellect.quote:
Ja die was het. Sommige afleveringen hadden zo een film kunnen worden/zijn.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:21 schreef Monolith het volgende:
Bedoel je met die laatste Primeval?
... smaak....twisten...quote:Dat vind ik echt geen hol aan.
Ja de schuine zeer knappe 'lelijkerd' die zeker wel sex-appeal heeftquote:Torchwood vond ik wel weer aardig en heeft natuurlijk Eve Myles.![]()
Mja, maar nee, dr who is exit sinds een jaar of 3 voor mij.quote:Karen Gillan is ook wel weer een leuke assistente van de doctor. De huidige doctor is dan wel weer een mindere imo.
Ik weid niet verder uit ivm met dat privacy-ding.. Sorryquote:Op donderdag 16 december 2010 23:23 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Member of parlement of Minister-President?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |