Wel gezellig tochquote:Op donderdag 16 december 2010 22:43 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Domme verslaving eigen, want het gaat helemaal nergens over.
Geef je mening dan een over Waarom wel meer vrouwen aan de top maar niet ..........quote:
Ach, ik heb er ook last van hoorquote:Op donderdag 16 december 2010 22:43 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Domme verslaving eigen, want het gaat helemaal nergens over.
Volgens mij had ik daar al in gepost vanavondquote:Op donderdag 16 december 2010 22:44 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Geef je mening dan een over Waarom wel meer vrouwen aan de top maar niet ..........
Dat is niet exclusief voorbehouden aan politicologen.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:44 schreef Zolcon het volgende:
Even tussendoor:
Waarom willen al die politicologen graag eigen theorieën hebben.. -.-
zoveel leren
Ging ik ook al vanuit. gewouwel met theorieën die op elkaar lijken met een iets andere uitleg. De namen van theorieën zijn vaak hetzelfde alleen dan net op een ander gebied. Why...quote:Op donderdag 16 december 2010 22:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is niet exclusief voorbehouden aan politicologen.
In de bèta wetenschappen valt het gelukkig nog mee.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:47 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ging ik ook al vanuit. gewouwel met theorieën die op elkaar lijken met een iets andere uitleg. De namen van theorieën zijn vaak hetzelfde alleen dan net op een ander gebied. Why...
Ik denk omdat het gelul is, woordenbrij, liegen e.d..quote:Op donderdag 16 december 2010 22:47 schreef Zolcon het volgende:
Ging ik ook al vanuit. gewouwel met theorieën die op elkaar lijken met een iets andere uitleg. De namen van theorieën zijn vaak hetzelfde alleen dan net op een ander gebied. Why...
Zeker.quote:
Wetenschappelijk gezien zou je dat moeten meenemen, maar niet als je de PVV wil demoniseren. Mijn doel was niet te bewijzen hoeveel extra allochtonen hierheen kunnen komen, maar bewijzen hoe dom die uitspraak van Wilders is.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:43 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
iets anders, je sigline:
Volgens Wilders kan Jordanië met 6,4 mln inwoners 2,7 miljoen extra Palestijnse vluchtelingen herbergen. Volgens dat sommetje kan Nederland 7 miljoen (=16,5/6,4*2,7) Palestijnse vluchtelingen herbergen. Jordanie heeft meer dan 2 maal de oppervlakte van NL, dat mist in de 'formule'.
Nee, FOK!ken.quote:Gameverslaving : iets met racen?
In de natuurwetenschappen stikt het ook van de meer en minder nuttige theorieën hoor.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:49 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ik denk omdat het gelul is, woordenbrij, liegen e.d..
Zaken als wetenschap rond techniek en het heelal daar zit nog nieuws in
Een nieuw stelsel is toch wel interessanter dan lijsttrekker nr. 30 van partij x.
Jawel, maar politiek is zo veel 'meer beperkter'.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:51 schreef Monolith het volgende:
In de natuurwetenschappen stikt het ook van de meer en minder nuttige theorieën hoor.
politicologische theorieën zijn een mengeling van verschillende takken van sport, daarom soms eb st interessant.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:52 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Jawel, maar politiek is zo veel 'meer beperkter'.
Het is beperkter of indien je graag anglicismen bezigt 'meer beperkt', maar dat even terzijde. 'Politiek' is natuurlijk beperkter dan natuurwetenschappen in het algemeen, maar niet meer of minder beperkt dan de meeste specifieke vakgebieden binnen de natuurwetenschappen.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:52 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Jawel, maar politiek is zo veel 'meer beperkter'.
Alleen het woordje 'inderdaad' heb je daar gepost. Ik leid eruit af dat je er een mening over hebt, dus als je jezelf verveeld kun je altijd die mening nog uiten.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Volgens mij had ik daar al in gepost vanavond
Hier niet en ik verveel me suf..quote:
Als ik daar zin in had, had ik het al gedaan..quote:Op donderdag 16 december 2010 22:55 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Alleen het woordje 'inderdaad' heb je daar gepost. Ik leid eruit af dat je er een mening over hebt, dus als je jezelf verveeld kun je altijd die mening nog uiten.
Nee eigenlijk niet, morgen zuipen en vreten op de kosten van de baas.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hier niet en ik verveel me suf..
Weet jij nog wat?
Sims spelenquote:Op donderdag 16 december 2010 22:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als ik daar zin in had, had ik het al gedaan..
Ook al geen optie...quote:Op donderdag 16 december 2010 22:57 schreef betyar het volgende:
Ik ga naar bed seks hebben met mijn vrouw.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |