Dan is het nu tijd om iets fatsoenlijks te halen.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mijn luidsprekers zijn gisteren kaduuk gegaan..
mwa... moet minimaal een 4 halen en het is allemaal bekende koek. ik heb alle colleges nog een keer langsgelopen en ik kon alles wel oplepelen. Heb er wel vertrouwen in. Zaterdag ga ik wel de bieb in om te leren, anders wordt het echt niks.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
Niet dat ik je niet gezellig vind, maar hoe zit het met dat tentamen??
De film was leuk dus??quote:Op donderdag 16 december 2010 22:22 schreef betyar het volgende:
![]()
Die boer in de schuur:
Deze schuur zat vol met joden, je naait er af en toe een paar aan, dan worden die duitsers vrijgevig, deze jas heb ik van Goebbels gekregen....![]()
![]()
![]()
Niet te geloven.. Mazzelpik!quote:Op donderdag 16 december 2010 22:23 schreef Zolcon het volgende:
[..]
mwa... moet minimaal een 4 halen en het is allemaal bekende koek. ik heb alle colleges nog een keer langsgelopen en ik kon alles wel oplepelen. Heb er wel vertrouwen in. Zaterdag ga ik wel de bieb in om te leren, anders wordt het echt niks.
Ik moet ook een 5,5 halen alleen ik heb 2 tentamensquote:Op donderdag 16 december 2010 22:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet te geloven.. Mazzelpik!
Ik moest zowel op het HBO (2 studies) als op het WO (1 studie) altijd minimaal een 5,5 halen.. Zelfs als het vak uit 2 delen bestond moest je voor beide delen een 5,5 halen..
Ook niet met dat boerderij spel op internet waar vrouwen wereldwijd verslaafd aan zijn?quote:Op donderdag 16 december 2010 21:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
Misschien he, heel misschien, heb ik gewoon helemaal niks met games enzo..![]()
Je bedoelt Farmvillequote:Op donderdag 16 december 2010 22:33 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ook niet met dat boerderij spel op internet waar vrouwen wereldwijd verslaafd aan zijn?
Op het HBO hadden we 1 regulier tentamen, en 2 herkansingen (1 gedurende het collegejaar en 1 in augustus).quote:Op donderdag 16 december 2010 22:31 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik moet ook een 5,5 halen alleen ik heb 2 tentamens
Eerste tentamen een 7 gehaald. Do the math
Niet goed gelezenbij ons geldt die laatste regel dus niet. Je moet als je gaat herkansen wel het hele vak herkansen en pas in mei. Dus dan moet je een half jaar later het hele vak doen omdat je te lui was het in 2x goed te doen.
Geen idee waar je het over hebt. Dus: nee.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:33 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ook niet met dat boerderij spel op internet waar vrouwen wereldwijd verslaafd aan zijn?
Farmville? Inderdaad, heel veel vrouwen spelen dat. Je hebt wel facebook nodig. Ik zou bijna hierom met facebook stoppen.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:33 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ja die is het.quote:
Ik heb ook zo'n computer verslaving. Jullie mogen raden aan wat ik verslaafd ben?quote:Op donderdag 16 december 2010 22:37 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ja die is het.
Ik heb dat (verslaafde trekjes) ooit gehad met age of empires, is eigenlijk niet veel anders in essentie.
Samenvattingen aan het doornemenquote:
Praten met ons in de SCquote:Op donderdag 16 december 2010 22:41 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n computer verslaving. Jullie mogen raden aan wat ik verslaafd ben?
World of warcraft.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:41 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n computer verslaving. Jullie mogen raden aan wat ik verslaafd ben?
quote:
Nee, helaas.quote:
iets anders, je sigline:quote:Op donderdag 16 december 2010 22:41 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Simfarm was tenminste nog leuk vroeger.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:34 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Je bedoelt Farmville![]()
Mijn vriendin vond dat een hele tijd geweldig. Dan zei ze ineens "SHIT!!!" dus ik denken dat er iets ergs aan de hand was. Bleek het dat ze was vergeten de aardbeien te oogsten![]()
Gezellig dat je hier bent nu trouwens![]()
Geen intellectueel gewauwel bitte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |