Doe er wat aanquote:Op donderdag 16 december 2010 21:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dit is niet helemaal mijn topic vanavond geloof ik..
In een topic tussen tig mannen die het over hun spelletjes hebben over iets anders beginnen??quote:
Speel jij geen Sims dan?quote:Op donderdag 16 december 2010 21:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
In een topic tussen tig mannen die het over hun spelletjes hebben over iets anders beginnen??
Ik zou niet durven..
Geen idee wat het is. Dus: neequote:
Hier niet.. Alleen maar natte wegen door regen en natte sneeuw.. Niks glad..quote:Op donderdag 16 december 2010 21:52 schreef du_ke het volgende:
Wel of niet even naar de kroeg, lastige keuze. Gezellig maar wel glad onderweg
Donderdagavond is eigenlijk mijn kroegavond. Maar morgen moet ik om zeven uur op voor een cursus in Utrecht, dus ik blijf maar thuisquote:Op donderdag 16 december 2010 21:52 schreef du_ke het volgende:
Gewoon doen.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:52 schreef du_ke het volgende:
quote:Op donderdag 16 december 2010 21:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen idee wat het is. Dus: nee
quote:
Uhhh... Nee ik post hier dmv een typemachinequote:Op donderdag 16 december 2010 21:56 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik vergeet altijd hoe oud je bent.
Nog nooit van de Sims gehoord, dat is voor mij echt totaal onvoorstelbaar. Je weet wel wat een computer is, toch?
ff een testje in welk jaar je bent blijven steken.
Alsof je niet zou gaan.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:52 schreef du_ke het volgende:
Woon je niet in de buurt van de kroeg?quote:Op donderdag 16 december 2010 21:52 schreef du_ke het volgende:
Oh, dan valt het nog mee.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uhhh... Nee ik post hier dmv een typemachine![]()
Remlof is trouwens ouder dan ik...
quote:Op donderdag 16 december 2010 21:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Misschien he, heel misschien, heb ik gewoon helemaal niks met games enzo..![]()
Ik geloof niet dat DIT me van mening doet veranderen..quote:Op donderdag 16 december 2010 22:02 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Oh, dan valt het nog mee.
Sims is trouwens een spel waarin je een leven naspeeld die voor jezelf niet haalbaar is. In het geval van jongens is dat dus zoveel mogelijk vrouwen neuken.Beetje raar dat dat spel geen 18+ is. Voor meisjes is dit en virtueel baby'tje grootbrengen. Het leven is daar nog lekker jaren '60.
5 minuutjes fietsen dus een serieus bezwaar is het eigenlijk niet :pquote:Op donderdag 16 december 2010 22:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Woon je niet in de buurt van de kroeg?
Ga dan lekker..quote:Op donderdag 16 december 2010 22:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
5 minuutjes fietsen dus een serieus bezwaar is het eigenlijk niet :p
quote:
Mijn luidsprekers zijn gisteren kaduuk gegaan..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |