BBC ja, de NL PO heeft de wereld nog maar zelden iets noemenswaardigs gegeven.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Aan de andere kant hebben we wel weer series als Dr. Who te danken aan een PO.
Ik stopte bij nr. 3 want de serie/karakters werd heel voorspelbaar en de types deden steeds hetzelfde.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:05 schreef Monolith het volgende:
Boardwalk empire maar eens even aan het downloaden. Ik houd niet van wachten op nieuwe uitzendingen.
Tja, dat vind ik ook. Ik kijk eigenlijk alleen PO, ik zou het heel erg vinden als het beperkt wordt.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tsja, het is niet ons belastinggeld hè?
Dat niet maar:quote:Op donderdag 16 december 2010 23:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tsja, het is niet ons belastinggeld hè?
Zullen we kijken of we binnen kunnen komen, kan wel een feestje gebruiken.quote:Keesvee: En nu...naar Nieuwspoort! #D66 komt eraan. Wie volgt? #durftedansen
Ben je wel raszuiver, of heb je stiekem een paar Duitsers in je stamboom zitten?quote:Op donderdag 16 december 2010 23:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb ik dus taalgevoel zonder de taal te beheersen.. Mooi toch??
Hmmm...dan had je toch even moeten doorzetten, het wordt beter en de karakters steeds interessanter.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:20 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ik stopte bij nr. 3 want de serie/karakters werd heel voorspelbaar en de types deden steeds hetzelfde.
Inderdaad....quote:Op donderdag 16 december 2010 23:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
De PO moet gewoon blijven, mét het aanbod dat ze nu hebben. PUNT.
Hoeveel minuten per dag ben jij een troll?quote:Op donderdag 16 december 2010 23:20 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ben je wel raszuiver, of heb je stiekem een paar Duitsers in je stamboom zitten?
Geen enkele kansquote:Op donderdag 16 december 2010 23:20 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Dat niet maar:
-Boer zoekt vrouw
-Op zoek naar joseph/marie poppins/ bla bla bla
-Memories
-spoorloos
-Andries Knevel![]()
Wel
[..]
Zullen we kijken of we binnen kunnen komen, kan wel een feestje gebruiken.
Necrofielquote:
Ik wel trouwens. Ben een-zoveelste Duits.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:20 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ben je wel raszuiver, of heb je stiekem een paar Duitsers in je stamboom zitten?
Dat denk jij, ik als fris en jong typquote:
Bedoel je met die laatste Primeval? Dat vind ik echt geen hol aan. Torchwood vond ik wel weer aardig en heeft natuurlijk Eve Myles.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:19 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
De ouderen waren wel beter vind ik, nu is het allemaal schreeuwen en rennen.
Wel heel goed vind ik misfits en bijv. torchwood en die serie met die protal naar het verleden en toekomst met allerlei creepy dieren in het nu.
Is overleden toch? Ofquote:
Die heb jij waarschijnlijk ook hoor. En anders wel Fransen.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:20 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Geen idee, iig wel een mp..quote:Op donderdag 16 december 2010 23:20 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Haha!quote:baspaternotte RT @RGjournalist: @baspaternotte overigens, in Nieuwspoort liet ik ook altijd 40jr oude wiskeys op NOS-tab runnen
Member of parlement of Minister-President?quote:Op donderdag 16 december 2010 23:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen idee, iig wel een mp..
Klopt, wat de Nederlandse PO produceert is vrij matig. Ze weten wel aardig de juiste series aan te kopen, maar dat kunnen commerciële zenders net zo goed doen natuurlijk.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:19 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
BBC ja, de NL PO heeft de wereld nog maar zelden iets noemenswaardigs gegeven.
Valt te veel op en komt dus nooit binnenquote:Op donderdag 16 december 2010 23:21 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Dat denk jij, ik als fris en jong typ
Ja. Maar hij is nu op de buis. Aantader voor ieder linksmens met een beetje intellect.quote:
Ja die was het. Sommige afleveringen hadden zo een film kunnen worden/zijn.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:21 schreef Monolith het volgende:
Bedoel je met die laatste Primeval?
... smaak....twisten...quote:Dat vind ik echt geen hol aan.
Ja de schuine zeer knappe 'lelijkerd' die zeker wel sex-appeal heeftquote:Torchwood vond ik wel weer aardig en heeft natuurlijk Eve Myles.![]()
Mja, maar nee, dr who is exit sinds een jaar of 3 voor mij.quote:Karen Gillan is ook wel weer een leuke assistente van de doctor. De huidige doctor is dan wel weer een mindere imo.
Ik weid niet verder uit ivm met dat privacy-ding.. Sorryquote:Op donderdag 16 december 2010 23:23 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Member of parlement of Minister-President?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |